مریم عباسی، کارشناسارشد روانشناسی بالینی در کرج، خدمات تخصصی رواندرمانی و مشاوره برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارائه میدهد.
مریم عباسی، کارشناسارشد روانشناسی بالینی با سابقه فعالیت در کرج، خدمات تخصصی رواندرمانی و مشاوره را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارائه میکند. ایشان با بهرهگیری از رویکردهای علمی مانند شناختی-رفتاری (CBT)، طرحوارهدرمانی و پذیرش و تعهد (ACT)، به درمان مشکلاتی نظیر اضطراب، افسردگی، وسواس، مشکلات رفتاری کودکان، بیشفعالی و اختلالات شناختی میپردازد. در مطب چهارراه طالقانی کرج، انواع آزمونهای روانشناختی مانند MMPI، نئو، طرحواره یانگ، نیازهای اساسی گلاسر و تستهای افسردگی و اضطراب برای ارزیابی دقیقتر مراجعین انجام میشود.
مریم عباسی علاوه بر مشاوره فردی، خدمات مشاوره تخصصی کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و کارگاههای فرزندپروری را نیز ارائه میدهد. تمرکز او بر کمک به بهبود عزت نفس، کنترل استرس و پرخاشگری، ارتقای مهارتهای سازگاری و دلبستگی سالم در کودکان و نوجوانان است. امکان دریافت نوبتدهی آنلاین برای مراجعهکنندگان فراهم است تا افراد بتوانند به راحتی و در زمان مناسب از خدمات مشاوره و رواندرمانی بهرهمند شوند. رویکرد حرفهای و علمی خانم عباسی، فضایی امن و حمایتی برای مراجعین در کرج ایجاد کرده است تا بتوانند مسیر رشد و سلامت روان خود را با اطمینان طی کنند.
ایشان به درمان اختلالات اضطراب، افسردگی، وسواس، بیش فعالی، مشکلات رفتاری کودکان و اختلالات شناختی میپردازد.
بله، امکان نوبتدهی آنلاین برای مراجعهکنندگان فراهم است.
آزمونهایی مانند MMPI، نئو، طرحواره یانگ، نیازهای اساسی گلاسر، تست افسردگی بک و اضطراب بک ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه طالقانی، بعد از درمانگاه بهبود به سمت میدان شهدا، ساختمان پزشکان ۱۱۰/۳، طبقه ۵، واحد ۱۹
مهربون هستند و با همه جور بچه ای ارتباط میگیرند، تخصص زیادی هم در زمینه کودکان دارند هم والدین رو خیلی دقیق راهنمایی میکنند ، من خودم به عنوان مادر بچه خیلی از راهکارهایی که درمورد خودم گفتند هم استفاده کردم
۱۴۰۵/۰۱/۰۷ایشان با آرامش بسیار توضیحات رو می شنوند و بعد بهترین راه حل رو ارائه می دهند ، ایشان با تجربه با دانش و مسلط هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۲راهکارهایی که درباره دخترم دادن بسیار کمک کننده و موثر بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۰برخورد دوستانه و با احترامی دارند ، لذت میبرم از جلساتی که با ایشون دارم . اینکه درک میشم خیلی حس خوبی برام داره و در کنترل احساساتم کمکم کرده بسیار بسیار از عباسی ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۲۱من مشکلاتم زیاد بود الان 5 جلسه میشه که پیشه میرم صادقانه احساس بهتری پیدا کردم و ازپس مشکلات برمیام
۱۴۰۴/۱۲/۲۷تجربه خوب و تاثیر گذاری بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸موثر و خوب
۱۴۰۴/۱۲/۲۹نظرم مثبت حتی بین درمانگر های دیگه قیمت خیلی منصفانه ای دارند ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۰۸برای مشکلات فرزند پروری و رفتارهای نامناسب کودکم به ایشون مراجعه کردم ایشون بسیار عالی به من آموزشهایی رو دادن که بتونم کودکم رو مرحله به مرحله تربیت کنم ایشون بسیار حاذق وماهر در کارشون هستند
۱۴۰۵/۰۱/۳۰با کمک و مهارت موفق شدم از رابطه سمی خارج بشم و روزهای اول حال بدی داشتم الان به لطف ایشون خیلی خوبم و مثل اینکه از نو متولد شدم.نه گفتن و کنترل خشم هم یادم دادن و ارتباط خیلی سالمی رو تونستم شکل بدم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰به شخصه ازجلساتی که داشتم رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱به شدت حامی و کمک کننده بودند خیلی از زحمات شما تشکر مینمایم خانم عباسی عزیز و ارجمند هم استفاده بردیم از جلسات
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بی نظیر هستند، صبور اروم مهربون و واقعا کار بلد…من خیلی ممنونم ازشون بخاطر راهنمایی و مشاوره های عالیشون
۱۴۰۵/۰۱/۰۶فرزند من اضطراب زیادی داشت ولی با تمرین های موثر خانم عباسی خیلی بهبود مهمی داشت
۱۴۰۵/۰۲/۲۵تایم های نوبت دهی تون رو دقیق تر کنید وگرنه پزشکشون عالیه ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۰۹متخصص خوبی هستند توضیحات کافی و علمی ارایه نمودند و روی فرزندپروی خیلی مهم و درست هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۹شریف و قابل اعتماد
۱۴۰۴/۱۲/۲۹جلسات مفید بود
۱۴۰۴/۱۲/۲۹رفتار مناسب پزشک و برخورد خوب منشی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پزشک حاذق و خیلی خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۲عباسی از لحاظ اخلاق ودرمان عالی هستن و من تونستم با راه حل هایی که بهم پیشنهاد کردن جواب بگیرم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خوب بودندن نظر مثبت دارم
۱۴۰۵/۰۱/۲۵بسیار موثر و دلسوز هستد -تشکر میکنم از زحمات شما
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مهارت و تبحر بالایی دارند و میشه راحت باهاشون صحبت کرد و بهشون اعتماد کرد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خوب بودند و مشکل من رو تا حدی حل کردند.ازشون ممنونم.از منشی خوبشون هم خیلی ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۳۱به عنوان یک مشاور خوش رو و ماهر هستن و خوب پیش میره این ۳ جلسه ای که مراجعه نمودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸واقعا خیلی برام موثر بود کمال تشکر و رضایت️
۱۴۰۵/۰۲/۲۸جلسات فرزند پروری که من و همسرم با ایشون داشتیم خیلی راهبردی و جالب بود و نوع ارتباط ما با فرزندمون بهبود قابل توجهی داشته
۱۴۰۵/۰۱/۳۰من برای مشکل اضطرابم بهشون مراجعه کردم و طی چندجلسه با راهکارهای مفید و موثر ایشون مشکلم تا حد زیادی کنترل و رفع شد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰جلسه اول کافی بود زاهنماییشون خوب بود و گفتند جلسه بیشتری نیاز نیست چون شنیده بودم ممکنه ۱۰ جلسه بشه ولی خیلی خوب مشکلمون جمع شد
۱۴۰۴/۱۲/۲۸معیارهای یک روانشناس خوب همدلی و راهنمایی های بدون قضاوت هست که من این تجربه رو با ایشون داشتم خیلی خوب بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱در حرفه خودشون توانمند هستند، من قبلا جای دیگه مراجعه داشتم نتیجه نگرفتم ولی با عباسی عالی دارم پیش میرم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵به نظرم میشه بهشون اعتماد کرد و بدون قضاوت ی گفت وگوی خوب داشت تا بتونیم مشکلاتمون رو حل کنیم من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من کاملا راضی هستم کارشون خیلی اصولی و خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۰۸مثبت/ کارامد/ حرفه ای / موثر و در کلامی عاااالی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶با سلام،ایشون پزشکی حاذق،مهربان و کار بلد هستن،بنده جلسه اولم بود بسیار از راهنماییاشون استفاده کردم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷دیدگاهم به فرزندپروری خیلی تغیر کرد و کمک کننده بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۱صبورانه راهنمایی های درست و خوبی دارند ازشون ممنون هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷باتجربه و متخصص ,,,️
۱۴۰۴/۱۲/۱۶با شخصیت و دلسوز
۱۴۰۴/۱۲/۲۹جلسه سوم
۱۴۰۴/۱۲/۲۸متخصص خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۴وسواسم خیلی بهتر شده
۱۴۰۵/۰۱/۰۷من کاملا راضی هستم کارشون خیلی اصولی و خوبه
۱۴۰۵/۰۱/۰۹بسیاااااار عاااالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی ماهر و حرفه ای هستند و کلام نافذی دارند
۱۴۰۵/۰۱/۱۷خوش برخورد و مهربان و دانش علمی بسیار بالا
۱۴۰۵/۰۳/۲۳با سواد و اگاه هستن در زمینه ی تخصص خودشون ، جامعه واقعا به حضور چنین افرادی احتیاج داره . سلامت باشید در پناه خدا
۱۴۰۴/۱۲/۲۱اضطراب و ناسازگاری کودکم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار خووووب
۱۴۰۵/۰۳/۱۹متخصص خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۲۸هزینه مناسبی نسبت به مراکز دیگه داشتن و رضایتمند هستم از جلسات هم همینطور
۱۴۰۵/۰۲/۳۱برای مشکل پسرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳من برای فرزندپروری مراجعه داشتم و اموخته های موثری داشتم
۱۴۰۵/۰۱/۰۷مهربان و نکته سنج
۱۴۰۵/۰۲/۲۴ایشون بدون قضاوت راهکارهای تخصصی و موثر دادن و بسیار کمک کننده بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰از سال ۴۰۳ مراجعشون هستم و در همه حال بسیار برام کمک کننده بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱صبور و حامی خداروشکر با راه حل های ایشون خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی وسواس داشتم برای انتخاب روانشناس، چون تجربه بد قبلی داشتم. خوشحالم که اینجا رو انتخاب کردم، برخورد حرفهای و در عین حال خیلی انسانی بود. رویکرد درمانی علمی، فضای محترمانه و پیگیری منظم جلسات باعث شد احساس کنم مسیر درمانم جدی و اصولی پیش میره.ممنون از عباسی عزیز
۱۴۰۴/۱۲/۰۷در راهنمایی و مشاوره تحصیلی خیلی به ما کمک کردند و پسرم انتخاب رشته ی خیلی خوبی داشت تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۳۱به شدت کار بلد توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۲۴من دوسالی هست که تحت درمان ایشون هستم و افسردگی داشتم و الان خیلی بهترم و میتونم کارهام رو عالی انجام بدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بی نهایت عالی و مفید خداروشکر درمان خوب پیش رفت
۱۴۰۵/۰۳/۳۰به علت کمال گرایی مراجعه کردم ، زمان بر بود اما ارزشش رو داشت خلاص شدم از ناخوشحالی که همیشه همراهم بود
۱۴۰۴/۱۲/۲۴کاملا واضح و روشن صخبت میکنن تا بتونم مشکلات فرزندپروریم رو بدونم و این عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸جلسه مفید و خوبی داشتیم رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰خیلی ارام و دقیق به صحبت هام گوش دادند احساس خوشایندی بود این شنیده شدند فعلا جلسه اولم بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۷در جلسات اول ک برخوردشون خوب و تخصصی بود امیدوارم خوب پیش بره جلساتمون . با تشکر
۱۴۰۴/۱۲/۲۲برای اضطراب پسرم مراجعه کردم،ممنونم از بابت زحماتشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سلام وعرض ادب و احترام بنده بخاطر اضطراب جدایی از مادر برای پسرم پیش مراجعه کردم پسرم چند ماهی بخاطر اضطراب شدیدی که داشت،حالتهای عصبی و پرخاشگری رو از خودش نشون میداد.که الان با گذشت چهار جلسه مشاوره با عباسی و راهنمایی های خوب و عالیشون خداروشکر پسرم خیلی بهتر شده حالت های عصبی و پرخاشگری رو دیگه نداره من تشکر ویژه دارم خدمت و آرامش الان پسرم رو مدیونشون هستم در پناه خدا باشید
۱۴۰۵/۰۱/۰۸خوش برخورد و با احترام بودن درکل راضی بوذم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷پسرم برای امتحاناتش استرس داشت پیش بردمش و مشکلش برطرف شد ممنون از
۱۴۰۵/۰۱/۰۶من اینترنتی با عباسی آشنا شدم،اولش فکر میکردم این همه نظرات مثبت ممکنه واقعی نباشه اما بعد از سه چهار جلسه مراجعه به مشکلمون حل شد و واقعا از ممنونم که به دخترم کمک کرد تا از این بحران در بیاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷حرفه ای و بااخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی اروم و دلسوز و مهربان هستند درکل عالین
۱۴۰۵/۰۳/۰۶جهت درمان اضطراب پسرم مراجعه کردم و تا خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۱۲/۰۴نظر مثبتی دارم تراپیست خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۲نوجوان هستم و علت مراجعه مشکلات ارتباطی و خجالتی بودن بود الان خیلی بهترم و ارتباطاتتم خوبه
۱۴۰۴/۱۲/۲۷مهارت خوبی در تشخیص و درمان دارند من جواب گرفتم ازشون و علت مراجعه اضطراب فراگیر و ترس از اسانسور
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خانوم بسیار انسان نیک و دلنشینی بودن خیلی خوب و خواهرانه منو راهنمایی کردن،خیلی دقیق به حرفام گوش کردن،بدون جانب داری نظر دادن ،نکات منفی و مثبت رو کاملا عادلانه بیان کرند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار خوشبرخورد، باسواد و باحوصله. فعلا جلسهی 4 تراپی هست و رضایت کامل دارم از مراجعه به ایشون. کنترل علایم وسواس برام راحتتر شده طی این 4 جلسه و تکنیکهایی که آموزش دادن
۱۴۰۵/۰۱/۰۸تجربه ی خوبی بود اعتماد به نفسم بیشتر شده
۱۴۰۴/۱۲/۲۸پسرم برای امتحاناتش استرس داشت پیش بردمش و مشکلش برطرف شد ممنون از
۱۴۰۵/۰۱/۰۶عالییی رضایت دارم خوب بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷استفاده بردیم از نظرات علمی و تخصصی ایشون سپاس️
۱۴۰۵/۰۱/۰۹خیلی کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۲۴تشخیص دقیق و راهبردی عالی هستید در چند جلسه مشکل من خیلی راحت تر حل شد ممنون
۱۴۰۴/۱۲/۲۰باتجربه و خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۷خلقم پایین بود و با راهکارها خیلی سرحالترم شکر
۱۴۰۴/۱۲/۲۸من برای جسارت ورزی رفتم و راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۰۹مهربان و با حوصله و صبوری هست
۱۴۰۵/۰۲/۳۱چقدر حرفه ای و خوش برخورد بودند عالی بود واقعا مکالمه تلفنی در این شرایط جنگی
۱۴۰۵/۰۱/۰۴چقدر خوب راهنمایی میکنند و انرژی مثب هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۶متخصص خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۲۸علت مراجعه من خشم فرزندم بود که با تغیر سبک فرزندپروری خیلی بهتر شد تشکر میکنم ازشما
۱۴۰۵/۰۲/۲۸وسواس فرزندم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷با آشنایی با خانوم عباسی به مرور بر مشکلاتم پیروز شدم و خیلی احساس خوبی دارم و ایشون با دلسوزی تمام بنده را راهنمایی کردن خدا حفظتون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۰۴تخصص و مهارت بالا و هزینه درمان مناسب
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دقیقترین روانشناسی بودن که تا به امروز باهاشون صحبت کردم بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴راهنمایی و نتیجه خوبی گرفتیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷بینهایت خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و به کارشان مسلط
۱۴۰۵/۰۳/۳۰کمال تشکر از زحمت هاشون متشکر
۱۴۰۴/۱۲/۲۴راهکارهاشون بسیار موثر و عالی بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰با دقت و ریز بین واقعا کاربلد بودن مشکل من حل شد
۱۴۰۵/۰۱/۱۲به علت مشکلات شخصیتی مراجعه کردم ونتیجه خوبی گرفتم امیدوارم زودتر حضوری ببینمتون عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۱۴انرژی خوبی گرفتم ازشون و مهربان هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷من اضطراب شدید داشتم در حدی که مدام به ساعت نگاه می کردن و عدم تمرکز در من بی داد می کرد. الان خبری از اون حجوم افکار نیست. همچنین خیلی از مسائل جزئی که الویت من نبود به مرور زمان حل شد. خیلی راضی ام.
۱۴۰۵/۰۱/۱۸بینهایت خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و به کارشان مسلط
۱۴۰۵/۰۱/۰۶واقعا خوب و با انصافی هستن و همه جوانب رو در نظر میگرن و وقتی از پیششون میای واقعا با احساس اروم و خوشایند میای
۱۴۰۵/۰۳/۰۷مشاور دقیق و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۶بسیار عالی ، مفید
۱۴۰۵/۰۲/۱۱اگه دنبال روانشناسی هستید که واقعا گوش بده و عجله نداشته باشه، تجربه من اینجا مثبت بوده.من قبل از شروع جلسات واقعا حال خوبی نداشتم و حتی امیدی به درمان نداشتم. ولی از همون جلسه اول حس کردم قضاوت نمیشم و حرفهام شنیده میشه. روند درمان برام آروم و قابل اعتماد بوده.بهتون پیشنهاد میکنم عباسی رو.
۱۴۰۴/۱۲/۰۷راهکارهای خوبی بهم اموختن تا درمواجه با مشکلاتم بتونم ازشون استفاده کنم، قدردانشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳برای فهم بیمار خیلی توضیح میدن این عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۲۴برخورد محترمانه و راهنمایی های دلسوزانه و درک بالا و اطلاعات بالای ایشون بنده رو جذب کرد که جلسات مشاوره بعدی رو با جدیت برم تادرمان کامل
۱۴۰۵/۰۳/۱۶من خیلی از مشاوره و راهنماییشون راضی بودم پیگیری های بعد مشاوره و حس خوبی که خودشون دارن باعث شد که بخوام کلا جلسات مشاورمو پیش ایشون بردارم بنظرم کار درست هستن و پیشنهاد میکنم حتما پیششون برید
۱۴۰۵/۰۱/۰۶مشاوره دقیق و خوبی بود و به مشکلاتم رسیدگی شد واقعا ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵چقدر عااااالی توضیح دادند که چه رفتاری با دخترم داشته باشم خبلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۲افسردگیم بهتر شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹تخصص بالا و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴از فکر و خیال زیاد دچار بی خوابی شبانه شده بودم هم خوابم هم آرامشم مختل شده بود چند ماهه که درمانم رو با شروع کردم و وظیفه خودم دونستم که رضایتم رو اینجا هم اعلام کنم و تشکر کنم خداخیرتون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۰جلسه ارزشمندی بود و خیلی چیزای مهم راجعبه خودم متوجه شدم و یادگرفتم چیکار کنم با مسایلی که پیش میاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام بنده یکی از مراجعین عباسی هستم و مشکل اظطراب شدید و وسواس فکری و کمی هم اختلال دوقطبی داشتم اما با کمک ایشون الان حالم خیلی بهتره و دارم درمان میشم کارشون خیلی خوبه و هم رفتار خودشون هم رفتار منشیشون عالیه و خیلی به من کمک کردن در درمانم و خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸درحال درمان فعلا راضیم
۱۴۰۴/۱۲/۲۴بهترین در تمام زمینه ها.واقعا راضی ام که شما رو انتخاب کردم پیشنهاد میکنم حتما
۱۴۰۵/۰۳/۲۸درمانگر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۲۹حرفه ای هستن و مشاوره دقیق دارندد
۱۴۰۵/۰۱/۰۶مشاوره دقیق و درستی ارائه شد و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۳۰دخترمن با ایشون خیلی راحت و همکاری میکنه و خوب شده شرایطشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۲احساس راحتی داشتم ، حرفه ای و مسلط به جلسه راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸درمان نتیجه بخش بود و اخرین جلسه هم برای فرزندم تمام شد خدا خیرشون بده خیلی موثر بودند
۱۴۰۵/۰۲/۳۱یک مدت طولانی درگیر وسواس بودم که باتوجه به راهکارهای خوب خانم عباسی تونستم حتی بدون دارو از پسش بربیام و این رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار بسیار عالی بودند رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵از جلسات راضیتمندی دارم
۱۴۰۴/۱۲/۲۷من کودکم رو مشاوره های زیادی بردم اما نمیتونستن تشخیص درست بدن تا اینکه عباسی با دانششون و تشخیص دقیقشون مشکل بیش فعالی کودک من رو در ١٢ جلسه حل کردن️
۱۴۰۵/۰۱/۰۸راهنمایی های موثر و ارزشمندی داشتند ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱من وسواس ذهنی داشتم ، از وقتی رفتم پیش خیلی بهم کمک کردن تا به وسواسم غلبه کنم .
۱۴۰۴/۱۱/۰۱بسیار با سواد و با تحربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶از اینکه برای مراجع ارزش قایل هستند و مسولیت پذیری دارند بسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۲/۲۷به علت وسواس فکری و عملی رفتم و راهکارها و تمرین هاشون باعث شد بهتر شم
۱۴۰۵/۰۱/۱۴خیلی مهربونن از نظر من ادمهای دلسوز و همراه کمکم کننده های خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۲۷سلام من امروز برای اولین بار با ایشون جلسه مشاوره داشتم قبلا پیش چند نفر دیگه رفته بودم اما مثل ایشون بهم آرامش ودلگرمی نداده بودن واقعا عالی بود ممنونم از و همینطور رفتارخیلی خوب منشی ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۸من همیشه ترس داشتم از گفتن مسعله هایی که برام اتفاق افتاده بود ولی واقعا ایشون خیلی خوش رو بودن و من حس خوبی ازشون گرفتم جلسه اول حتما ادامه میدم
۱۴۰۴/۱۲/۲۰از لحاظ حرفه ای بسیار ماهر و بسیار تخصصی برخورد نمودند و حتی نسبت به جاهای دیگه تست ها رو با هزینه کم و با تفسیر بسیار جزیی و تخصصی دادن من ممنونم نقاط قوت و ضعف خودم رو پیدا کردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷محیطی آرام و تعاملی بسیار خوب برای من و پسرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی و مثبت
۱۴۰۴/۱۲/۲۸خیلی زودرنج بودم و سریع گریم میگرفت ولی از شروع جلسات متوجه تغیراتم شدم که زندگیم تغیر مثبت داشته تشکر میکنم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴اینکه میتونستم راحت و بی دغدغه مشکلاتم رو درمیون بزارم خیلی حس خوبی بهم داد
۱۴۰۵/۰۲/۲۵پسرم بابت مهاجرت از شهر دیگه به کرج دچار اضطراب شده بود، الحمدالله با کمک حال پسرم بسیار بهتر شده
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی خیلی مهربان و مسلط به کارشون هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳نحوه برخورد پزشک خوب بود و راهنمایی علمی و درستی به بنده ارائه شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸درمانگر ماهری هستن
۱۴۰۵/۰۳/۳۰پسرم ۱۰ سالشه و مشکل اظطراب شدید داشت به لطف خانوم خیلی زود به شرایط مناسب رسیده واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۱/۰۷بسیار ماهر و موفق در ارتباط و تعامل با کودکان ، تشخیص صحیح و با حوصله و وقت شناس
۱۴۰۵/۰۱/۰۶میتونم اعتراف کنم یکی از بهترین مشاور هایی ک تا ب حال دیدم ک خییییلی پیگیر و عالی هستن، پیشنهاد میکنم واسه ی بار هم ک شده حتما ی ویزیت برید پشیمون نمیشد
۱۴۰۵/۰۱/۰۷جلسه اول ی مقدار راضی نبودم شایدم بخاطر اینکه از جلسات درمان و نوعش اطلاع نداشتم ولی بعدا متوجه شدم ک با بچه هام چطور رفتار کنم
۱۴۰۴/۱۲/۲۴بسیار بسیار رضایتمندم و نتیجه گرفتم با تمرین های ارائه شده
۱۴۰۵/۰۲/۲۵فوق العاده مهربان و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار باشخصیت و صبور
۱۴۰۴/۱۲/۲۴راه کارهاشون بسیار کارامد بود و درست بود و متطقی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰نتیجه درمان خوب بود و در حال ادامه دادن هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ایشون رو پیشنهاد میکنم من در جلساتم تونستن غلبه کنم به مشکلاتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سردرد میگرنی داشتم تا حدی که قرص هم مصرف میکردم بهتر نمیشد ، ولی راهکارها ی ارامبخشی ک ازشو اموختم بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۲۹برای اضطراب پسرم مراجعه کردم و راضیم ازشون ارتباط خوبی با پسرم گرفته و جلسه به جلسه بهتر میشه. ممنونم از سایت نوبت دات آی ار
۱۴۰۴/۱۲/۲۱مهربان و با تجربه .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷با تجربه و دلسوز و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۲من خیلی فکرم درگیر بود و به سختی تمرکز میکردم ولی بعد تمرین هایی ک بهم یاد دادن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بهترین در تمام زمینه ها.واقعا راضی ام که شما رو انتخاب کردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸افسردگی داشتم و درمان خوبی گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تجربه خوب و مفیدی بود کمال تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۳تشخیص و درمان عاااالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳بادقت و دلسوز و همدلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۸شکر خدا بعد از جلسه دوم تغیرات دخترم رو واضحا دیدم و این موضوع کاملا خانواده مارو دلگرم کرده خیلی خیلی از تشکر و قدردانی میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۲۰بسیار عالی سپاس
۱۴۰۵/۰۲/۲۵ایشون درکمال احترام برخورد میکنند و راهنمایی های خوبی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷مشکل عزت نفس داشتم و خیلی زودرنج بودم در ۵جلسه ای که داشتم خیلی تغیرات داشتم حتی اطرافیانم هم متوجه شدن چقدر بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۱نسبت به ۳ جلسه ای ک مراجعه داشتم روند بهبود خوبی در مشکلاتم داشتم ممنونم از عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۴عالی هستن واقعا ممنونم بابت مشاوره های تاثیر برانگیزشون واقعا خیلی به من کمک کردن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۶من اضطراب وخشم و حمله های پانیک داشتم چندین ساله پیش روانپزشک میرفتم اما کافی نبود. از وقتی جلسات درمانیم رو با عباسی شروع کردم خیلی بهتر شدم حتی داروها کمتر شدن
۱۴۰۴/۱۲/۲۳ماهر و کاربلد
۱۴۰۵/۰۱/۰۶من که راضی بودم . یکم تایم انتظار طولانی بود تا ویزیت کنن ولی ارزشش رو داشت چون تشخیص و درمان خوب پیش میره
۱۴۰۴/۱۲/۲۴دخترم مشکل درس خواندن داشت و باتوجه به جلسات خیلی بهتر شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴درمانگر خیلی حرفه ای هستند به شدت متعهد به درمان و این حس درک شدن و مهم بودن رو همیشه ازشون میگیرم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶میتونم بگم در حد خوبی بودن تسلط داشتند و راهنمایی دقیق ارایه دادند به بنده
۱۴۰۵/۰۱/۰۹ویژگی یک روانشناس خوب شنونده ، همدل/ تجربه کاری بالا / راهنمایی درست هست که از نظر من عباسی همه رو دارند
۱۴۰۴/۱۲/۲۳راهنمایی های به زبان ساده و درستی دارند ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۱۲محترم، باشخصیت و کاربلد خوشحالم که باهاشون آشنا شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار ماهر و دقیق هستند ،و روابط دوستانه ای با مراجعین خود دارند از شنا تشکر مینمایم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶متخصص و با مهارت درست
۱۴۰۵/۰۲/۱۸راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳وسواسم خیلی بهتر شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ز رفتار خوب ایشون، مهربانی، پیگیری های بعد از جلسه درمان و… متشکرم و پیشنهاد میکنم هر کودک یا نوجوانی حتی برای ماهی یکبار ، تراپیستی مثل رو ملاقات کنه ، برای تمام مشکلات روحی که هر کودک و نوجوانی که صددرصد در هر طبقه اجتماعی که قرار بگیره قطعا به اندازه جایگاه خودش تجربه میکنه داشتن تراپیست لازم و واجبه، که من رو با توجه به گرفتن نتیجه خوب برای دخترم به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۰۸چقدر ارام بخش صحبت میکنن به شخصه خیلی از جلسات رضایت دارم و برام مثبته
۱۴۰۵/۰۱/۰۶دخترم ترس از جداییی داشت و در جلسه ارتباط درمانی عالی پیش رفت و با کمک های الان دیگه تنها در اتاقش میخوابه
۱۴۰۵/۰۱/۰۷ممنونم از عزیز،فعلا فقط جلسه اول بود،ولی تو همین یک جلسه خیلی نتیجه خوبی گرفتم.امیدوارم ادامش هم به همین خوبی پیش بریم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عدم تمرکز دختر ۸ سالم و در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴برخورد خوب و مهربانی دارند میشه اعتماد کرد بهشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹راهکارهای درست و خوبی ارایه نمودند و در مشکلات خیلی کمکم کرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۵نسبت به های قبلی با سوادتر بود و وقت بیشتری گذاشتن برای توضیح عالی بودند
۱۴۰۵/۰۱/۰۴مهربان و خوش برخورد و استفاده کردم از گفته هاشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۸معیار های مهم و درست یک روانشناس خوب رو دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸