برای کاشت ایمپلنت به مطب دکتر مراجعه کردم، برای جراحی و کرونا استرس داستم اما وقتی مراجعه کردم، دیدم کامل پروتکل هارو سختگیرانه رعایت میکنن، دستگاه تصفیه هوا داشتن و بیمارها رو جدا جدا ملاقات میکردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
دکتر بسیار متین و با شخصیت.مجرب وصبور در کارو بسیار با مهارت.دکتر واقعا دستتون طلا..از کادر بسیار خوب ومتین وماهر دکتر هم تشکر میکنم..انشالله در اولین فرصت برای بقیه کارهای دندانپزشکی باز به مطب ایشان مراجعه کنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
راجب داندان
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
دریک کلمه بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
فضای مطب بسیارشیک ومشاوره ی دکتر بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
پنجشنبه ها یک هفته درمیان دکتر مطب هستن که تو سایت درج نشده بود اما منشی پیگیری کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
خوب عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
خیلی راضی بیرون نیومدم
شایدم من خوب توضیح ندادم. نمیدونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
من خیلی استرسی هستم و از کارهای دندانپزشکی میترسم، آقای دکتر با لحن صحبتشون بقدری به من دلگرمی دادن که به راحتی تمام مراحل درمان و انجام دادم، واقعا با تجربه و حرفه ای هستن من که خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
من دو واحد ایمپلنت پیششون انجام دادم فکر می کردم خیلی زمان بر باشه ولی واقعا دکتر بسیار دقیق وسریع انجام دادن طوری که باورم نشد واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
برای کاشت ایمپلنت رفتم ،خیلی دقیق و استادانه کار می کنند .خیلی خدارا شکر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
ایمپلنت دارم انجام میدم بنظر دکتر حاذقی باشه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
بسیار عالی با مهارت و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
من از بیماران دکتر هستم یک واحد ایمیلت گذاشتم،واقعا حرفه ای هستن تو کار و من راضیم، دندون عقلمم کشیدم اصلا درد نداشت،از برخورد همکاران ،نوبت دهی و بهداشت هم عالی هستن،مرسی از آقای دکتر و همکارانشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
اگر میخواهید یک تجربه عالی داشته باشید بی شک انتخابتون دکتر اسدی باشد تخصص بالا،دانش بینظیر،مجموعه تمیز ،منشی خیلی خوش اخلاق با اطمینان صد معرفی میکنم و برای خودشون و مجموعه خوبشون ارزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستن ، برای ایمپلنت مراجعه کردم ،اصلا درد نداشتم ،خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
کم کاری تیرویید و تحت درمان
دکتر دقیقی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
پیش آقای دکتر ایمپلنت انجام دادم بسیار راضی هستم از کارشون.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
من فقط ویزین شدم خاصی خاصی انجام ندادم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
اگر میخواهید یک تجربه عالی داشته باشید بی شک انتخابتون دکتر اسدی باشد تخصص بالا،دانش بینظیر،مجموعه تمیز ،منشی خیلی خوش اخلاق با اطمینان صد معرفی میکنم و برای خودشون و مجموعه خوبشون ارزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دکتر خوبی هستن از نظر علمی و تخصص کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
برای تحلیل لثه دندون ام چند بار مراجعه کردم اقای دکتر خیلی باحوصله ویزیت کردند با توصیه های ایشون روند تحلیل لثه ام کند شده و روبه بهبودی خیلی راضی بودم محیط بسیار تمیز بود برخورد پرسنل هم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
جرمگیری لثه بسیار عالی کار انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
من با استرس زیاد برای کاشت ایمپلنت مراجعه کردم اینقدر آروم و خوب کارم انجام شد فکر نمیکردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
سلام من پیش دکتر ۴ واحد ایمپلنت انجام دادم و ایشون با توانایی بالا وبهترین نحو ممکن اینکاروانجام دادن و درمان من تموم شد و همچنین پرسنل عالی و پیگیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
من کاشت دندان وجرم گیری روتوسط ایشون داشتم وبسیارعالی وبدون ذره ایدردانجام دادن وبعدازعمل هم اصلادردنداشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
برای روکش مراجعه کردم . پزشک دقیقی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
مکانی تمیز پرسنل های مهربونی دارن اقای دکتر صبور و مهربون بودن فعلا در حال درمانم ولی خیلی تعریف شنیدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
بسیار بسیااار از انتخاب ایشان به عنوان پزشک راضی هستم،از کارشون فوق العاده راضی تر،پیش ایشون هم ایمپلنت انجام دادم،هم دندان عقلی که روی خط عصب بود کشیدم بدون ذره ای درد،رعایت پروتکل ها دقیق انجام میشه،و تو کرونا اصلا تداخل با بیمارهای دیگه نداشتم و رسیدگی منشی و دستیار هم بسیار عالی بود ممنون برای زحماتشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بسیار دکتر حاذق و دقیق و مسیولیتپذیر هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
قیمت هت به نسبت جاهای دیگه زیاده،ولی نمیدونم کارشون در چ حد خوب باشه
درباره پزشک: دکتر یاسین اسدی در سال 1382 با رتبه برتر کنکور سراسری، در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران پذیرفته شدند و پس از طی دوره دندانپزشکی عمومی مستقیما وارد دوره تخصصی پریودانتیکس (جراحی لثه و ایمپلنت) در دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد شدند. در سال 1392 پس از طی دوره تخصصی، با کسب نمره بالا در آزمون بورد کشوری موفق به دریافت مدرک دانشنامه تخصصی در رشته جراحی لثه و کاشت ایمپلنت شدند و از همان سال تا کنون، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در شهر تهران، به عنوان هیات علمی رسمی دانشگاه مشغول به فعالیت می باشند. از جمله فعالیت های علمی-پژوهشی دکتر اسدی، انتشار مقالات تخصصی در مجلات علمی معتبر، سخنرانی و ارائه پوستر در گنگره های علمی و تدریس به دانشجویان دکترای دندانپزشکی می باشد. مرکز تخصصی جراحی لثه و کاشت ایمپلنت دکتر یاسین اسدی: این مرکز تخصصی، شامل مجموعه ای از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات درمانی جهت انجام درمان های تخصصی و پیشرفته جراحی دهان، لثه و کاشت ایمپلنت می باشد. کلیه تجهیزات درمانی بکار رفته در این مرکز، از معتبرترین برندهای اروپایی و امریکایی انتخاب شده است تا ارائه خدمات درمانی به مراجعین محترم با نهایت کیفیت انجام گیرد. در این مرکز درمان های تخصصی با حداکثر دقت، ظرافت و کیفیت انجام می گیرد. همچنین تلاش شده است با به کار گیری پرسنل با تجربه و کارآزموده در محیطی آرام، زیبا و دلنشین تجربه درمانی دلچسب برای مراجعین محترم رقم بخورد. این مرکز درمانی، همچنین مجهز به CSR (اتاق استریلیزاسیون مرکزی) بسیار پیشرفته جهت استریلیزاسیون دقیق و مطمئن تجهیزات درمانی می باشد و لذا مراجعین محترم با اطمینان کافی از نهایت دقت در اصول کنترل عفونت و استریلیزاسیون میتوانند درمان های دندانپزشکی خود را در این مرکز انجام دهند. واقع شدن این مرکز تخصصی دندانپزشکی در مرکز تهران، امکان دسترسی راحت مراجعین از تمامی نقاط شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در این پایگاه اطلاع رسانی، اطلاعات مورد نیاز در مورد خدمات قابل ارائه در این مرکز را دریافت کنید و در صورت نیاز، سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ با پزشک مطرح نمایید.
چگونه از دکتر یاسین اسدی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت در تهران نوبت بگیرم؟
برای دریافت نوبت از دکتر یاسین اسدی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر یاسین اسدی در تهران کجاست؟
آدرس مطب دکتر یاسین اسدی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت در تهران: میدان فاطمی، خیابان شهیدبهرام مصیری، پلاک 9، طبقه دوم، واحد 4
هزینهٔ ویزیت دکتر یاسین اسدی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت در تهران چقدر است؟
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر یاسین اسدی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
شماره تلفنهای مطب دکتر یاسین اسدی چیست؟
تلفنهای مطب دکتر یاسین اسدی:
02188925642
02188925643
09051375476
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مسیریابی
مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت دندان دکتر یاسین اسدی
میدان فاطمی، خیابان شهیدبهرام مصیری، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد ۴
ایمپیلنت و کشیدن دندان
۱۴۰۲/۱۱/۰۶برای کاشت ایمپلنت به مطب دکتر مراجعه کردم، برای جراحی و کرونا استرس داستم اما وقتی مراجعه کردم، دیدم کامل پروتکل هارو سختگیرانه رعایت میکنن، دستگاه تصفیه هوا داشتن و بیمارها رو جدا جدا ملاقات میکردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲دکتر بسیار متین و با شخصیت.مجرب وصبور در کارو بسیار با مهارت.دکتر واقعا دستتون طلا..از کادر بسیار خوب ومتین وماهر دکتر هم تشکر میکنم..انشالله در اولین فرصت برای بقیه کارهای دندانپزشکی باز به مطب ایشان مراجعه کنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶راجب داندان
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دریک کلمه بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳فضای مطب بسیارشیک ومشاوره ی دکتر بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰پنجشنبه ها یک هفته درمیان دکتر مطب هستن که تو سایت درج نشده بود اما منشی پیگیری کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوب عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خیلی راضی بیرون نیومدم شایدم من خوب توضیح ندادم. نمیدونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹من خیلی استرسی هستم و از کارهای دندانپزشکی میترسم، آقای دکتر با لحن صحبتشون بقدری به من دلگرمی دادن که به راحتی تمام مراحل درمان و انجام دادم، واقعا با تجربه و حرفه ای هستن من که خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۳۱من دو واحد ایمپلنت پیششون انجام دادم فکر می کردم خیلی زمان بر باشه ولی واقعا دکتر بسیار دقیق وسریع انجام دادن طوری که باورم نشد واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹برای کاشت ایمپلنت رفتم ،خیلی دقیق و استادانه کار می کنند .خیلی خدارا شکر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ایمپلنت دارم انجام میدم بنظر دکتر حاذقی باشه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار عالی با مهارت و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۳۱ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۰/۰۳من از بیماران دکتر هستم یک واحد ایمیلت گذاشتم،واقعا حرفه ای هستن تو کار و من راضیم، دندون عقلمم کشیدم اصلا درد نداشت،از برخورد همکاران ،نوبت دهی و بهداشت هم عالی هستن،مرسی از آقای دکتر و همکارانشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴اگر میخواهید یک تجربه عالی داشته باشید بی شک انتخابتون دکتر اسدی باشد تخصص بالا،دانش بینظیر،مجموعه تمیز ،منشی خیلی خوش اخلاق با اطمینان صد معرفی میکنم و برای خودشون و مجموعه خوبشون ارزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستن ، برای ایمپلنت مراجعه کردم ،اصلا درد نداشتم ،خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶کم کاری تیرویید و تحت درمان دکتر دقیقی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۸پیش آقای دکتر ایمپلنت انجام دادم بسیار راضی هستم از کارشون.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۴من فقط ویزین شدم خاصی خاصی انجام ندادم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷اگر میخواهید یک تجربه عالی داشته باشید بی شک انتخابتون دکتر اسدی باشد تخصص بالا،دانش بینظیر،مجموعه تمیز ،منشی خیلی خوش اخلاق با اطمینان صد معرفی میکنم و برای خودشون و مجموعه خوبشون ارزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوبی هستن از نظر علمی و تخصص کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱برای تحلیل لثه دندون ام چند بار مراجعه کردم اقای دکتر خیلی باحوصله ویزیت کردند با توصیه های ایشون روند تحلیل لثه ام کند شده و روبه بهبودی خیلی راضی بودم محیط بسیار تمیز بود برخورد پرسنل هم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶جرمگیری لثه بسیار عالی کار انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱من با استرس زیاد برای کاشت ایمپلنت مراجعه کردم اینقدر آروم و خوب کارم انجام شد فکر نمیکردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سلام من پیش دکتر ۴ واحد ایمپلنت انجام دادم و ایشون با توانایی بالا وبهترین نحو ممکن اینکاروانجام دادن و درمان من تموم شد و همچنین پرسنل عالی و پیگیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من کاشت دندان وجرم گیری روتوسط ایشون داشتم وبسیارعالی وبدون ذره ایدردانجام دادن وبعدازعمل هم اصلادردنداشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱برای روکش مراجعه کردم . پزشک دقیقی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۵مکانی تمیز پرسنل های مهربونی دارن اقای دکتر صبور و مهربون بودن فعلا در حال درمانم ولی خیلی تعریف شنیدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸بسیار بسیااار از انتخاب ایشان به عنوان پزشک راضی هستم،از کارشون فوق العاده راضی تر،پیش ایشون هم ایمپلنت انجام دادم،هم دندان عقلی که روی خط عصب بود کشیدم بدون ذره ای درد،رعایت پروتکل ها دقیق انجام میشه،و تو کرونا اصلا تداخل با بیمارهای دیگه نداشتم و رسیدگی منشی و دستیار هم بسیار عالی بود ممنون برای زحماتشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار دکتر حاذق و دقیق و مسیولیتپذیر هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۶قیمت هت به نسبت جاهای دیگه زیاده،ولی نمیدونم کارشون در چ حد خوب باشه
۱۴۰۰/۰۳/۱۰جراحی دندان عقل نهفته ۹۰ درجه. نوبت دهی منظم هست و معطل نشدم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۳دستیار
۱۴۰۲/۰۹/۲۰من التهاب لثه و جرم زیاد داشتم که با مهارت ایشان و تبحر بالای ایشان الان مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۱/۲۴جراحی ایمپلنت و دندون عقلمو پیش دکترانجام دادم، خیلی راضی هستم، تعرفه شون هم منصفانه بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر حاذق و توانا خوش برخورد انرژی مثبت پرسنل مرتب و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۳ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۶/۰۹