دکتر پیمان علیپور کوهی، متخصص کودکان و نوزادان در کرج، خدمات درمان زردی نوزاد، پایش رشد و درمان بیماریهای شایع کودکان را ارائه میدهد.
دکتر پیمان علیپور کوهی متخصص بیماریهای کودکان، نوزادان و نوجوانان در شهر کرج است و با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه طولانی، خدمات متنوعی را به خانوادهها ارائه میکند. وی در درمان زردی نوزادان بدون خونگیری و همچنین پایش رشد و نمو کودکان فعالیت دارد. مراجعین میتوانند برای معاینات دورهای بدو تولد، بررسی حساسیتهای پوستی، درمان بیماریهای عفونی و مشکلات تنفسی مانند آسم و آلرژی به مطب ایشان در عظیمیه کرج مراجعه کنند.
در مطب دکتر علیپور کوهی، خدماتی مانند سرمتراپی، تزریقات تحت نظر پزشک و سوراخ کردن گوش با برندهای ضد حساسیت ارائه میشود. خانوادهها میتوانند از ویزیت آنلاین برای مشاوره در بسیاری از شرایط غیرحاد بهرهمند شوند. رویکرد ایشان مبتنی بر معاینه دقیق، پایش مستمر سلامت کودکان و ارائه راهکارهای بهروز برای بهبود کیفیت زندگی کودکان و نوزادان در کرج است.
بله، ویزیت آنلاین برای بسیاری از مشکلات غیرحاد کودکان و نوزادان در مطب کرج فراهم است.
درمان زردی نوزاد بدون نیاز به خونگیری و با روشهای غیر تهاجمی توسط دکتر علیپور کوهی انجام میشود.
پایش رشد و نمو کودک با معاینات منظم و بررسی شاخصهای سلامت جسمی و رشدی ارائه میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عظیمیه، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه ۶، واحد ۶۰۱
دکتر بسیار با حوصله و دقیقی هستن از نوزادی پسرم چکاپ و مریضی هاش پیش ایشون میرفتم تا الان ک سه سالشه و همیشه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳زردی نوزاد، با اجاره دستگاه توسط دکتر برطرف گردید. بسیار عالی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۶برای زیر نظر بود کودکتون خوب نیست،چون پرونده ی تشکیل نمیده،برای معاینه هم زیاد وقت نمیذاره.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر بی نظیر و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹فرزند من معده درد های بسیاری داشت و همش حالت تهوع داشت فقط دکتر علیپور با یک بار تشخیص باعث حال خوب لچم شدن واقعا خدا خیرشون بده سلامتی بده
۱۴۰۲/۱۱/۳۰کاملا حرفه ای،با اخلاق عالی و تشخیص درست.داروی اضافه تجویز نمی کنن. طول درمان در کمترین زمان.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دکتر عالی با تجربه و با حوصله.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۴تشخیص عالی برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵من وقت گرفتم منشیش زنگ زد کنسل کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۸/۲۲سه ساله پیششون میریم. خوب هستن. تشخیص عالیه.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای زردی بچم بهشون مراجعه کردم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰جناب دکتر علیپور کوهی بسیار خوش برخورد و در تشخیص بسیار حاذق و خوب هستند ، دختر من حتی اگزمای پوستی گرفته بود با یک نسخه درمان شدند
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار با تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خدا بهترینا رو برای آقای دکتر علیپور رقم بزنه بسیار با تجربه، بعد از 4 ماه سرفه شدید دخترم با یه نسخه درمان کرد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر خوش برخورد و بسیار بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دکتر خوب و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵با سلام فرزندم کرونا گرفته بود ایشان درمان کرد دکتر حاذقی هستند وجود ایشان از الطاف الهی است انشاالله سلامت باشند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶جناب دکتر علیپور ، بسیار خوش برخورد و متین هستند و کودک در کنار ایشان کاملا آرامش دارند . محیط مطب برای کودک فوق العاده است و تشخیص دکتر بسیار دقیق هست . چندین بار به ایشان مراجعه کردم و هربار با یک نسخه حال فرزندم خوب شده . مهمترین نکته اینکه در مطب دکتر ، سرم تراپی مخصوص کودکان هم امکان پذیر است و این فوقالعاده عالی است
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالی خیلی دکتر وقت میذاره با حوصله و دقیق معاینه میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷مریض بودیم، خوب شدیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۸هاااااا بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار دکتر فهیم با تشخیص عالی و دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۱۳بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۱۴سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دخترم سینوزیت حاد داشت و تو بیمارستان تخت جمشید تحت نطر ایشون درمان شد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۹از نوزادی دخترم رو میبرم پیششون و با اطمینان کامل میبرم دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۷نوزادم تب داشت و خیلی مریض بود و خیلی آنتی بیوتیک های مختلف خورده بود و جواب نگرفته بودیم دکتر اول تشخیص بستری داد و یک نسخه ام نوشت تا برم کارای بستری رو انجام بدم پسرم با اولین مصرف دارو تبش اومد پایین و شروع به بازی کرد و دیگه بستری ام نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عفونت گوارشی درمان سریع
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بینظیر در امر درمان ، تشخیص صحیح علم به روز رفتار فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵زردی بچه ام بود برطرف کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۵برای فرزندم رفتم پیش آقای دکتر چندین بار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸عالی از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹تشخیص خوب داروهای موثر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکتر با تجربه خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دخترم التهاب ریه داشتن که هر دکتری میبردم تشخیص خوبی نمیداد ولی ایشون درست تشخیص دادن و خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر نوزادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر علیپور بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی پزشک خوش برخورد و استاد در درمان کودکان واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر عالیه تشخیصش حرف نداره اصلا هم داروی الکی نمیده خعلی پیش اومده فقط با یه قلم دارو مشکلو حل میکنه
۱۴۰۵/۰۱/۲۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر بسیار خوب و با اخلاق. منشی مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر دخترم هستن فوق العااااااده
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن با تجویزشون سرفه پسرم خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عااالی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بسیار دکتر مهربون و صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۸دکتر خوب و با اخلاق و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالییییییی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دخترم زردی داشت و بستری کردن و خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸دکترخوب عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱دخترم اسهال استفراغ داشت به خوبی درمان شد کلا من از نوزادی دخترم پیش ایشون میبرم راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی هستند بسیار دکتر مهربون خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار دکتر خوش اخلاق و محترم و باحوصله برای چکاپ پسرم رفتمبا دقت تمام بررسی کردن ،منشی باحوصله و بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی بودن عالی پسرم عفونت شدید داشت وارد خونش شده بود یه دوره دارو و سرم بچه یک سالمو بهم برگردوند خدا از خودش و خانوادش مواظبت کنه احسنت ب مادرش و پدرش
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بله مرد خیلی سریفی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵سلام من ۲ تا پسر دارم ۴ ساله ۱ ساله الان ۴ ساله ک فقط پیش اقای دکتر میریم عالی دستشون شفاست بچه هام با یک ویزیت دکتر خوب میشن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶برخورد و رفتار خوب با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دخترم سرما خورده بود و خدارو شکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دخترم عفونت خون داشت باکمک دکتر درعرض ۳روز خداروشکر خوب شد بدون بستری .واقعا دکترخوبه ممنونم ازش
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی خوب راهنمایی میکند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۹/۰۲عالی و نامبر وان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی من
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار خوش اخلاق و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۱۹دکتری بسیار خوبی بودن .برخورد خوبی داشتن نوه ام خیلی زود با داروهاشون خوب شدن.فقط دارو زیاد می نویسن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴ایشون یک دکتر با اخلاق و با تجربه هستند من دخترم از بدو تولد تا الان که نه ماهشه تحت نظر ایشونه و مشکل زردی دخترم با ایشون خیلی راحت حل شد و همه چی عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۱۹عالی از تشخیص پیگیری وضعیت دخترم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲چکاپ دخترم از بدو تولد. عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تشخیص خوب
۱۴۰۴/۱۲/۱۲با اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۱۰/۱۱فرزندم تب بالایی داشت بیمارستان تخت جمشید بستری شد که توسط دکتر علی پور بسیار عالی عمل کرد ممنون دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۴/۰۱خب بودند راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوب خوش اخلاق فهمیده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر فوقالعاده و مهربونی هستن و درمانشون حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی صبور
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲....الاتدببیسسبرررذ
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیار بسیار دکتر خوب و با ارامش و متخصصی هستند بسار راضی هستم دکتر دو قلوهام هستند پیشنهاد حتما دکتر عزیز ممنون بابت زحماتتون️
۱۴۰۵/۰۱/۳۱باسلام بسیار دکتر پرانرژی و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی لود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر خوش اخلاق و مورداعتماد
۱۴۰۳/۰۹/۰۱خیلی دکتر با حوصله مهربون و واقعا متخصصی هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱سلام دخترم بد جور سرما خورده بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۸سلام خیلی دکتر خوب و دلسوز و حاذقی هستن و واقعا ازشون ممنونم که با یک نسخه دختر منو خوب کردن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳+دکتر خوبی هست. رفتار او با فرزندان خوب هست واقعا بدی ندارد .
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عفونت، درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۳چکاپ و آزمایش کودک
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر دلسوز و مهربون و کار درستی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بیماری فرزندم و بستری در بیمارستان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲پزشک کودکم هستم از نوزادی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار کاربلد و مهربان هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر باتجربه و متعهد .
۱۴۰۲/۱۰/۲۰پزشکی حاذق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۲۳مثل همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بهترین وعالی تمرین دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۴تشخیصشون عالیه برای معاینه خیلی دقت میکنن حتی بزرگسال هم با دقت و به درستی ویزیت میکنن نسخه ای که میدن درست استفاده بشه قطعا بهبودی حاصل میشه
۱۴۰۵/۰۱/۱۰بهترین دکتر خوش اخلاق ومنشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دخترمن ۸ سال پیش ایشون میره واقعا عالی هستن خوابه
۱۴۰۲/۱۰/۲۰پزشک بسیار خوبی هستند، با تجربه و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۴راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷صبور بودن و تشخیص درست و داروهای کناسب تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بهترین هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱در مرحلهی اولیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۳دل درد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸خیلی خیلی دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۴زردی نوزاد
۱۴۰۲/۰۸/۰۱دکتر بسیار عالی همیشه بچه هام مریض میشن میبرم با داروهای که تجویز میکنن معجزه میکنه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲واقعا دکتر حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳چکاب ماهانه دخترم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲دکتر خیلی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۲درمان عفونت با سرم تراپی داخل مطب
۱۴۰۲/۰۷/۱۶فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱شاید بهترین دکتر کودکان در کرج هروقت بچمو بردم پیششون زود خوب شده بهترین هارو براش آرزو دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۲برای دخترم که مشکل دفع داشت ایشون کمک بزرگ به ما کردند
۱۴۰۲/۰۶/۱۲واقعاعالی بودن پسرم کولیک داشت با قطره هایی که دادن پسرم آروم شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹برای چکاپ ۳ سالگی رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸همه چیز عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶واقعا دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خیلی خوش برخورد وصبور دخترم برده بودم پیشش خوب شد خداروشکر پیشنهاد میکنم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷انسان خوب و خون گرم هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عاااالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶التهاب ریه و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ویروس روزوئلا درمان شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷بسیار دکتر عالی با تجربه و مهارت بالا
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر از هر نظر عالی هر سوالی داشتم کامل و دقیق جوابمو دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عاااااااااااااااالی بی نظیر هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳ایشان دکتر بسیار عالی هستند. بچه ما رو در دوران کرونا با حوصله درمان کردند
۱۴۰۲/۰۳/۳۱کاربلد ترین پزشک بسیار وظیفه شناس و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار دکتر خوب و مهربان خوش برخورد هستن کارشون خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۲۲از بدو تولد پسرم رو پیش دکتر علیپور میبرم و فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی،چکاپ ماهیانه نوزادم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای جلسه اول خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲خیلی سطحی ویزیت کردن، در کل راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹اقایه دکتر سطح علمی بالایی برخوردارهستن وبا صبوری و مهربانی بیماری پسر منو درمان کردند .منشی ایشون هم خیلی با مهربانی وصبوری برخورد میکنند درکل هردو با وجدان هستن .
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دخترم عفونت ریه داشت چند روز بستری شد و خداروشکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۹پزشک عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار دکتر عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی دکتر خ
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار دکتر حاذق و باسواد و صبور می باشند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دکتر بسیار خوب وصبوری هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹اوکی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۲دکتر واقعا
۱۴۰۳/۰۸/۲۱فوق العاده.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷