برای دریافت نوبت از مرکز دندانپزشکی مینا دکتر پرهام پناهی - جراح - دندانپزشک در تبریز، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب مرکز دندانپزشکی مینا دکتر پرهام پناهی - جراح - دندانپزشک در تبریز: ولیعصر، تقاطع خیابان امیرکبیر و رودکی، جنب کافه مانچ، ساختمان آفتاب، طبقه همکف، مرکز دندانپزشکی دیجیتال مینا
هزینهٔ تقریبی ویزیت مرکز دندانپزشکی مینا دکتر پرهام پناهی - جراح - دندانپزشک در تبریز حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب مرکز دندانپزشکی مینا:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ولیعصر، تقاطع خیابان امیرکبیر و رودکی، جنب کافه مانچ، ساختمان آفتاب، طبقه همکف، مرکز دندانپزشکی دیجیتال مینا
خیلی دکتر کاربلد و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من برای ایمپلنت فوری مراجعه کرده بودم کارشون حرف نداره هیچ دردی هم احساس نکردم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰در کارشون خیلی منظم و دقیق هستند هم در کار هم در اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بهترین دندانپزشکی که به عمرم دیدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳من یبار مراجعه کردم فقط راضی ام ازشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۲فکم استخوان نداشت برایم پیوند استخوان با جایگذاری ایمپلنت انجام دادند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مادرم فقط ویزیت شد یعنی فقط قیمت پرسیدیم ۲۵۰ آزمون گرفتن هزینهاش خیلی بالا بود چک هم قبول نکردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶خیلی دکتر حرفه ای و ماهری هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶برای ایمپلنت فوری مراجعه کردم واقعا بدون درد بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۱۰/۰۵من از چند سال پیش که تو ایران بودم دوتا عصب کشی کردم یدونه ایمپلنت واقعا کارشون بدون درد و عالیه طرز برخوردشون هم خیلی خوبه الانم اومدم ایران وقت گرفتم برای ایمپلنت فوری خیلی ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۷فوق العاده هستید
۱۴۰۴/۰۲/۱۰ایمپلنت فوری انجام دادم چون ایران نبودم در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت برام انجام دادن
۱۴۰۴/۱۰/۰۴آقای دکتر بسیار با اخلاق و کاربلد و عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۵عصب کشی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰چهار واحد ایمپلنت فوری انجام دادم و راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۵من از کردستان اومده بودم برای ایمپلنت در سریعترین زمان ممکن ایمپلنت گذاشتن برام بدون درد و خونریزی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸استخوانم تحلیل رفته بود با پودر استخوان ترمیم کردن و کاشت ایمپلنت کردن عالی ان
۱۴۰۴/۰۱/۲۲از همه نظر عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۳/۲۹دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸آقای دکتر در زمینه ایمپلنت بسیار مهارت کافی دارند کل فک بالا وپایینمو ایمپلنت کردم بدون هیچگونه اذیتی
۱۴۰۴/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷مشکل من ایمپلنت بود و مشاوره خوبی دادن ممنون
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸خیلی دکتر خوبی ان
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳قرار برای ایمپلنت مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عالی بودن به حل مشکلات دندان کن به خصوص جایگزینی دندان جلو خیلی کمک کردن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷ایشون بهترین دندانپزشک در زمینه ایمپلنت فوری هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۴بهترین مرکز ایمپلنت در شمالغرب هست آقای دکتر بسیار مسلط هستن در این زمینه
۱۴۰۴/۱۰/۰۵برای ارمیم دندانم رفته بودم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۳۱۵ سال پیش برام ایمپلنت کردن با پیوند استخوان ۶ ماه زمان برد ولی الان خیلی راضی ام نمیتونستم دندون مصنوعی نگه دارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰۶ واحد ایمپلنت فوری انجام دادم تو کارشون خیلی حرفه این من خیلی راضی بودم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۴واقعا عالین ازوقتی رفتیم پیش ایشون کاردست دندان پزشک های دیگه رونمیپسندم ولی کاش یکم قیمتاپایین باشه بتونیم ب دندونامون برسیم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸عالی هستند ایمپلنت دیجیتالی انجام دادم اصلا درد نداشت کاش با بیمه همکاری داشتند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵ایمپلنت انجام دادم قیپتش یکم بالا بود ولی امکانات با کیفیت استفاده کردن همه چی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰یک بار مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۰با سلام ایشان دکتر با حوصله و با تجربه ای هستند در مورد ایپلنت مراجعه کرده و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱در زمینه ایمپلنت حرف ندارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۵آقای دکتر بسیار باسواد و خوش اخلاق و از همه نظر عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۵اگه با هزینش مشکل نداشته باشید از لحاظ دوام و نداشتن درد عالیه
۱۴۰۲/۰۳/۳۱کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مطب مجهز است و پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۳دندون پنجم رو ایمپلنت کردن اولش میترسیدم ولی انقدر بی درد بود که نفهمیدم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ایمپلنت فوری انجام دادم چهار روزه ردوکش ها آماده شد و بدون درد. عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹با سپاس و درود فراوان خدمت جناب آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۰۲خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴از بهترین دکتر های تبریز هستند ایمپلنت دیجیتالی انجام دادم پیششون هیچ درد و خونریزی نداشتم حیف با بیمه کار نمیکنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کاشت دندان انجام دادم کارشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار دقیق کار انجام میدن و خیلی وقت میزارن. اگه با هزینه اش مشکلی نداشته باشید ، عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۴خیلی راضی ام ازشون پیشنهاد میکنم یکبار مراجعه کنید فقط یه مشکلی دارن که قسطی قبول نمیکنن
۱۴۰۴/۰۱/۲۰اهل سوریه هستم چند ساله تبریز زندگی میکنم به خاطر شرایط فوری فامیل هایم مراجعه کردند و از زمان درمان و بدون درد بودن رضایت داشتند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹از بهترین دندانپزشک ها در زمینه ایمپلنت هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۵خارج کشور زندگی میکنم.ایمپلنت با روش جدید فوری بدون جراحی انجام دادم در عوض یک هفته تمام شد و برگشتم. از زمان اش رضایت زیادی دارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹برای ایمپلنت مراجعه کردم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵4 سال پیش ایمپلنت و پیوند استخوان انحام دادم بسیار راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۸عالییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۹کیفیت درمان و رفتار کارکنان بسیار عالی حیف پرداخت شرایطی ندارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خیلی دندانپزشک حاذق و با معلوماتی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۷ایمپلنت فوری انجام دادم دو هفته ای تموم شد خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکترپناهی در زمینه ایمپلنت بسیار با مهارت هستند پنج واحد ایمپلنت فوری انجام میدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱از آلمان به خاطر هزینه های مناسب تر ایران برای درمان ایمپلنت به آقای دکتر پرهام پناهی مراجعه کردم. فقط دو هفته ایران بودم که در این هفته با استفاده از تکنولوژی جدید ایمپلنت فوری کارم رو انجام دادن تمام شد. با تشکر از آقای دکتر و تیمشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰کارشون حرف نداره من دوساله باهاشون آشنا شدم خونوادم بهم معرفی کردن کاش چند سال قبل میشناختم واقعا دکتر با تعهد بااخلاق و حرفه ای تو کارشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۷ایمپلنت فوری سوییسی انجام دو هفته ای کل کارهاش به همراه روکش تموم شد دیگه نیازی نبود سه ماه صبر کنم. برای هموطنانی که از خارج از ایران میان و وقتشون محدوده توصیه میکنم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۰کاربلد و بهترین عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳آقای دکتر زیاد وقت میزارن و با دقت کار انجام میدن. اگه با هزینه های بالا و نقدی مشکل نداشته باشید بسیار راضی خواهید بود.
۱۴۰۳/۰۴/۲۷درمان ایمپلنت داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳چون زمان برام خیلی اهمیت داشت با مشورت دکتر ایمپلنت فوری انجام دادم دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خدا خیرشون بده خیلی راضی ام از وقتی ایمپلنت کردن غذا خوردنم برام آسون شده
۱۴۰۴/۰۱/۲۰من دو سال پیش پیس ایشون ایمپلنت کردم کارشون عالیه واقعا راضیم برای دندون های دیگم باز پیش ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عالی هستن فقط کاش کمی تخفیف هم بدن تا همه بتونن برن پیششون و ایمپلنت بدون درد رو تجربه کنن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱برای پر کردن دندان مراجعه کرده بودم خیلی راضیم هیچ دردی احساس نکردم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰من همیشه از خدمات دکتر پناهی راضی بودم. ایشون نه تنها حرفهای و ماهر هستن، بلکه با صبر و حوصله به تمام سوالات من پاسخ دادن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بهترین با تجربه ترین دکتر هستن ،برای کارای ایمپلنت حتما مراجعه خواهم کرد
۱۴۰۴/۰۴/۲۰دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیارر کاربلد و عالی خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۰/۰۵بهترین
۱۴۰۴/۰۷/۲۴6 سال پیش ایمپلنت انجام دادم راضیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دندون چهارمو عصب کشی کردن خیلی راضی ام ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۱۷من چهار تا دندونم الان نزدیک دو سال هست ایشون ایمپلنت کردن خیلی راضی ام واقعا دکتر با تبحر و باشخصیتی هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بی شک بهترین دندان پزشک تبریز هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰جراحی دندان عقل انجام دادم. با لیزر کارهای برش انجام دادن درد نداشتم
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ایمپلنت فوری انجام دادم روکشم در عرض یک هفته آماده شد و واقعا بدون درد بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۵جهت ایمپلنت فوری مراجعه کردم ۵ واحد ایمپلنت انجام دادم واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۸برای عصب کشی مراجعه کردم کارشون عالی واقعا
۱۴۰۴/۰۲/۱۶استخوانم پوسیده شده بود میترسیدم دیگه نشه ایمپلنت کرد ولی ترمیم استخوان کردن و کاشت انجام دادن خیلی ممنون
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر پناهی بی نظیرن بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی با شخصیت و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷دندانپزشک حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱