دکتر وحیدرضا حکمت جراح و فلوشیپ چشم با شماره نظام پزشکی 111397 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در پاسداران، خیابان فرخی یزدی نبش خیابان ششم پلاک 44 قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر وحیدرضا حکمت یکی از جراحان برجسته چشم و دارای فلوشیپ تخصصی در زمینه گلوکوم است که فعالیت حرفهای خود را در تهران دنبال میکند. دکتر وحیدرضا حکمت با شماره نظام پزشکی 111397 و دارا بودن مدارک تخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم، از جمله پزشکان معتبر در حوزه جراحی لیزیک، درمان آب مروارید، گلوکوم و زیبایی پلک به شمار میرود. مطب ایشان در تهران و در منطقه پاسداران، خیابان فرخی یزدی نبش خیابان ششم پلاک 44 واقع شده است که دسترسی مناسبی برای بیماران ساکن شرق تهران فراهم میکند.
تخصص اصلی دکتر وحیدرضا حکمت در حوزه جراحی چشم، به ویژه لیزیک و درمانهای جدید آب مروارید و گلوکوم است. به دلیل دارا بودن فلوشیپ گلوکوم و سابقه علمی معتبر، بسیاری از بیماران برای درمان اختلالات پیچیده چشمی و جراحیهای حساس چشم به ایشان مراجعه میکنند. دکتر وحیدرضا حکمت علاوه بر خدمات درمانی، در انجام جراحیهای زیبایی پلک نیز تخصص دارد که این امر موجب استقبال بیماران با نیازهای متنوع شده است.
بیماران دکتر وحیدرضا حکمت معمولاً از دقت بالا در تشخیص بیماریها و توضیحات کامل درمانی رضایت دارند و او را به عنوان پزشکی متعهد و با اخلاق حرفهای میشناسند. فراهم بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، روند مراجعه به مطب را برای بیماران ساده و سریع کرده است. همچنین حضور شخص دکتر وحیدرضا حکمت در مطب و پاسخگویی مستقیم به بیماران، اعتماد بیشتری را در میان مراجعهکنندگان ایجاد کرده است.
در جمعبندی میتوان گفت دکتر وحیدرضا حکمت، جراح و فلوشیپ چشم، با تجربه و دانش تخصصی خود در زمینه جراحی لیزیک، آب مروارید، گلوکوم و زیبایی پلک، یکی از گزینههای مطمئن دریافت خدمات درمانی چشم در تهران محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خوب است
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ابسیاه
۱۴۰۳/۰۲/۲۶برای ویزیت چشم پسرم که نزدیک بین هستند مراجعه کردم. وقت زیادی نگذاشتند معاینه را به بینایی سنجی ارجاع دادند . زیاد راضی نیستم. دقت کافی ندارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکل مگس پران در چشم داشتم تشخیص سوراخ شدگی شبکیه دادن و راهنمایی کردن برای انجام لیزر
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی عالی هستند در تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۱مادرم آب مروارید داشت که آقای دکتر عمل کردند و درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۹مشکل فشار چشم داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار دکتر خوب و خوش برخوردی هستند. پدرم آب مروارید عمل کرد عمل بسیار خوبی داشت خدا رو شکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من سه سال هست که برای چک کاپ چشم پیش ایشون میرم و راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۱۸پزشک با حوصله، دقیق، ماهر و دلسوز بیمار است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۰فمتولیزیک
۱۴۰۳/۰۹/۲۳دکتر حاذق و قابل اعتماد و بسیار محترمی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دیابت داشتم واولین باربند مراجعه کردم به نظرم دکتر باحوصله ای هستند به غیر از دارو مشاوره خوبی هم دادند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام من عمل گلوکم انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار وارد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷معطلی زیاد نداشتم و این خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بلفارو عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خوب هستند برای چکاب فشارچشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴پزشک حاذق است
۱۴۰۳/۱۲/۰۸با سلام عمل آب مروارید و بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عمل آب مروارید برام انجام دادند . پزشک خوب و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱شبکیه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷گلوکوم- تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۰متخصص وباحوصله پرسنل محترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷به شدت شلوغ و وقت ساعت ۵:۵۵ بود ساعت ۷ رفتم داخل
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴مادر بنده آب مروارید داشتن و ایشون با تجربه ی بالا و اخلاق انسان دوستانه خود در شیفت غیر از شیفت عمل خودشون مادر بنده رو عمل کردن و بسیار راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴تشخیص ایشان خوب بوده است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر خوش برخورد و ماهری هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خولی هستن من از ایشون راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار عالی و جراح بسیار حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۰۷برای عمل به علت فشار چشم بالا باید ویزیت شوم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر خولی بودن چند سال بیمارشون هستم و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من برای اولین بار توسط دکتر حکمت ویزیت شدم ،برخورد و دقت نظرش بسیار خوب بود و قراراست که آب مروارید چشمم را عمل کند ان شا اله بعد از عمل هم راضی باشم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶جراحی پلک بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۰۷آقای دکتر حکمت بسیار عالی برخورد خوب حاذق در کارش .آب مروارید دوچشم خانمم را می خواهد عمل کند .وقت گذاشته جهت عمل در کلینیک نگاه.تشکر .قدر دانش هستم.برخورد هم عالی.
۱۴۰۵/۰۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷برای گلوکوم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷فشار بالای چشم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دکتر خوبی هستن با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۰۷کار بلد و حرفه ای و بسیار محترم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰عالی عمل آب سیاه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵آب مروارید .عالی بود.
۱۴۰۲/۱۱/۰۴گلکوم دارم لبرز انجام دادم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار باوجدان وسواس بودند همسر بنده اب مروارید داشت بسیار عالی عمل شدند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکل عفونت چشم داشتم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰تنگی کانال داشتم بر طرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عمل کاتاراکت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵اب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالیند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶آبسیاه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱جراحی اب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰در کارشون. متبحرن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار دکتر صبوری بودن چون من پسرم که کوچیک بود رو خدمتشون بردم.وقتمو از طریق سایت گرفتم و عااالی بود و اصلا معطلی نداشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر خوب وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲من برای چکاپ رفتم راضی بودم خصوصا از اپتومتری و عینک سازی مستقر در مطب
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار عالی بعد از جراحی بینایی ام خیلی خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۳مشکل خارش چشم داشتند ویزیت کردند و مشکل برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خوش اخلاق باتجربه چشم چپم مگس پرانی داشت چندتا دکتر رفتم همه گفتن عادیه تا کلی مگس پرانی و فلاش زدن کرد نزد ایشون رفتم تشخیص سوراخ شدن وجداشدن شبکیه رودادن وارجاع دادن دگتر رمضانی وایشون بلافاصله عمل کردن واقعا حرفه ای هستن اگه ایشون تشخیص نمیدادن نابینا میشدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سلام خدمت دکتر خوش اخلاق بنده مشکل آب سیاه ( گلوکوم) دارم تازه چند روزه توسط دکتر حکمت بیمارستان نگاه عمل شدم امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم چون همه عزیزانی که قبلا توسط دکتر حکمت عمل شدند راضی هستند انشاالله بنده هم راضی ام خیلی خوش اخلاقند خوب توضیحات را ارائه میدن وبا حوصله به حرفات گوش میدن در باره مشکلات چشمت ممنونم از اخلاق و تجربه بالای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۷گلوکوم
۱۴۰۳/۰۱/۲۲بیماری گلوکوم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵آب مروارید
۱۴۰۲/۱۱/۰۷سلام عمل آب مروارید بسیار عالی با تجربه دلسوز اخلاق مدار
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسیار حاذق و کاردان صبورو تشخیص و درمانش شان در گلوکوم عالی و بی نظیر هست.عمل گلوکوم شدم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام وقتتون بخیر. بسیار پزشک حاذق و صبوری هستن گلوکوم داشتم و قبل از ایشون به 3-4پزشک مراجعه کردم عملکردشون خوب نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸تاری دید و فشار بالای چشم داشتم. تمام استرسی که از گلوکوم و آب سیاه داشتم با تشخیص درست ایشان برطرف شد. در تشخیص بیماری و وقت گذاشتن برای هر بیمار عالی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶