دکتر هومن محمودی، متخصص قلب و عروق در تهران، خدمات تخصصی تشخیص و درمان بیماریهای قلبی، فشار خون و واریس را ارائه میدهد.
دکتر هومن محمودی، متخصص قلب و عروق و دارای بورد تخصصی از مرکز قلب شهید رجایی، در شمال تهران (منطقه الهیه) به ارائه خدمات پیشرفته تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و عروقی میپردازد. تمرکز اصلی او بر درمان فشار خون مقاوم، بیماریهای وریدی و واریس با بهرهگیری از جدیدترین روشهای غیرجراحی و کمتهاجمی است. دکتر محمودی با تجربه مدیریت هزاران پرونده فشار خون و درمان موفق بیماران مبتلا به واریس، از پزشکان مطرح حوزه قلب و عروق در تهران به شمار میرود.
در کلینیک تخصصی الهیه، خدماتی مانند کنترل و مدیریت فشار خون پیچیده، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی کمتهاجمی، ارزیابی و درمان آریتمی، اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، تست ورزش، هولتر ریتم و فشار خون، و سونوگرافی تخصصی عروق و واریس ارائه میشود. همچنین، درمان واریس با لیزر داخل وریدی (EVLA)، اسکلروتراپی و سایر روشهای نوین غیرجراحی برای بیماران انجام میگیرد. در کنار درمان، پیشگیری و ارزیابی ریسک بیماریهای قلبی عروقی نیز با رویکردی شخصیسازی شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا در این مرکز صورت میگیرد.
دکتر محمودی، علاوه بر درمان حضوری در تهران، امکان دریافت نوبت آنلاین برای بیماران را فراهم کرده است تا فرآیند مراجعه و پیگیری درمان با سهولت بیشتری انجام شود.
بله، درمان واریس با روشهای کمتهاجمی مانند لیزر داخل وریدی و اسکلروتراپی توسط ایشان انجام میشود.
مدیریت تخصصی فشار خون مقاوم با جدیدترین روشها و بر اساس گایدلاینهای بینالمللی انجام میشود.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین برای ویزیت در مطب الهیه نوبت رزرو کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
الهیه، خیابان بیدار، ساختمان فراز (داروخانه دکتر راستکار)، طبقه اول، واحد ۷
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷بسیار با سواد تشخیص عالی درمان عالی.خیلی پیگیر بیمار هستن.مخصوصا منشی تلفنیشون.و مهمتر اینکه بیمار به پزشک همیشه دسترسی داره.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکترجوان،بااخلاق،حاذق،متخصص،پیگیر،باحوصله وقت زیادی برای بیمارمیذارن منشی ها بااخلاق،کاربلد کلا همه چی عااااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکترخوب، مهربان، بااخلاق، خوش برخورد، وبا حوصله، فشارخون بالا داشتنم داروتجویز کردم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر باسواد و با شخصیت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶ایشون دکتر بسیار عالی و باتجربه و دقیق و همچنین پیگیر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار عالی هستند و از ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۷دکتر صبور باحوصله و خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۴تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱گرفتگی رگهای قلب
۱۴۰۱/۰۶/۲۶در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱کم تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی با اخلاق دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بسیار پزشک خوب و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار حاذق .خوش برخورد .تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴همسرم مشکل فشار خون بالا داشتند با یک بار ویزیت فشارش کنترل شد خیلی با اخلاق و رفتار خیلی خوبی با بیمار دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸خیلی دقیق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۵برای چکاپ قلب و اکو دکتر حاذق ، با اخلاق و باحوصله و دقیق و پرسنل خوش برخورد حتما ادامه میدیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بسیار پزشک دلسوز و با حوصله ای هستند و کاملا وقت میزارن برای ویزیت کردن بیمار واقعا ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۶واقعا در کارشون نابغه هستند.خدا کنه ایشون و امثال ایشون از ایران نرن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بهترینه،مشکل ضربان قلب،ثپش بالای ۱۸۰،پنیک با یک جلسه و یک قرص خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۴/۰۴دلسوز و عالی در تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۱۸در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳فوق العاده حازق
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بسیار با دقت و صبوری بیمار را ویزیت می کنن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳کار آقای دکتر. عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۸سلام راهنمایی بجا و شایسته ای داشتند، در صدد انجام آزمایشاتی هستم که دستور دادند؛ همانطور که دیگر مخاطبان هم گفتند برخورد عالمانه و مشفقانه با بیماران دارند که این خود مهمترین ملاک یک طبیب جسم و جان است.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱پزشک بسیار
۱۴۰۰/۰۷/۱۶کارشون عالیه مثل اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۲در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹فشار فشارخون داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹یکی از بهترین دکترهای متخصص قلب و عروق حرفه ای ، خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۵مشکل اریتمی قلبی که با یک نسخه حل شد بسیار صبور هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار مجربی هستند و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۲۱بسیار با دانش و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد و باهوش
۱۴۰۱/۰۷/۲۹دکتر بسیار ماهری هستن و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۶دکتر عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی در یک کلام،هم جوان هستن و هم مسلط بر کارشون و نکته مهمتر اینکه برای بیمار وقت میزارن و قشنگ حرفاشو گوش میدن وجدان کاری بالایی دارن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹دکترخیل
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار عالی با حوصله ودقیق
۱۴۰۲/۰۳/۱۹بررسی دقیق حاڈق و حرفہ ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فوق اعا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فشار خون داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴بهترین دکار
۱۴۰۴/۰۲/۲۵فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶فعلا در مرحله تشخیص هستند. باید پیگیری کنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بیماری قلب پدرم کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مهربان بادقت
۱۴۰۲/۰۱/۱۳فشار خون
۱۴۰۰/۰۶/۲۸قیمت بنظرم بالا بود اما دقیقا معاینه کردنو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار متخصص مهربان وبا حوصله وکارش واقعا عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی هستند اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵فوق العاده ازنظرمعلومات علمی وتشخیص درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خوش برخورد.وبسیاردقیق وپاسخگووحاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فشارخون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فشار خون متغیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۱نارسایی قلبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰نارسایی قلبی مادرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷چک و آپ و مشاوره دوره بارداری پزشک زنانم من رو به ایشون ارجاع دادن و پیگیری و تشخیص ایشون عالی بود تو اون دوران
۱۴۰۰/۰۴/۰۲مشکل قلبی دارم داروهایی که می نویسن خیلی کمکم کرده
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار حاذق، بااخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۸نوبت دهی نامنظم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴سلام ، دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن ، پدرم برای فشار خون بسیار بالا مراجعه کردن ، ظرف مدت ۴ ماه با قرص به فشار خون نرمال رسیدن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷تشخیص دقیق و ارتباط بسیار خوب با بیمار
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲نمیخوام نظر بدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار پزشک خوش اخلاق و با سواد و دقیقی هستند خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار دکتر دقیق و مهربان ودلسوز هستین
۱۴۰۲/۰۶/۲۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دکتر خوب و خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴تشخیص درست و رفتار عالی با بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۰۷سلام علیکم. خدا قوت. دکتری بسیار حاذق هستند و با صبوری شرح حال بیمار را می شنوند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار صبور خوش اخلاق و خوش برخورد و متعهد
۱۴۰۵/۰۴/۰۶پزشک بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۳جناب آقای دکتر محمودی از همه لحاظ عالی هستند. خانم منشی هم خیلی خانم با شخصیتی هستند . ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عالی، بسیار پزشک با اخلاق و خوش رو و با دقت ،با حوصله به حرفای بیمار گوش میدن و تو کارشون بسیار دقت دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر بسیار عالی،خوش اخلاق،با علم و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳برای تنظیم فشار کارشون عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱سلام ارادت پدرم مشکل فشار خون داره الحمدلله خیلیییییییییییییی بهتر شده تونستن کنترل کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عالی از هر نظر هم اخلاق هم حرفه ای در تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار عالی صبور و خبره هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲چکاب عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی، خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰واقعا حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷فشارخون و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷درد قفسه سینه داشتم، ازمایش نوشتن فعلا جوابش باید ببرم خدمت ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار انسان درست و در کارهم بسیار ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۴طپش قلب با دارومناسب برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۴/۰۴فشار خون بالا داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳دکتر خیلی خوبی و باحوصله بیمار رو ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰چکاب بعد از عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۶تشخیص فشار خون و عوارض جانبی آن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ارتباط گرفتن با مریض بسیار عالی ، کادر خوب ،رفتار خوب ، بار عملی زیاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ایشون از پزشکان بسیار حاذق و با تجربه هستند؛ در معایناتشون بسیار دقیق و علمی عمل می کنند از ایشون کمال رضایت رو دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷سلام من توسط ایشان انژیو شدم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۷باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر بسیار حرفه ای و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹در مرحله ازمایشهای اولیه هستیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳نارسایی قلبی عملکرد عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸بسیار دکتر دقیق و نکته سنجی بودن بعد از اکو خیلی واضح موارد را قابل فهم برای هر قشری توضیح دادند ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱فشار خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷فشار بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷نوسان فشار خون داشتم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵ایشان دکتر بسیار باسواد . محترم. باوجدان و باحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار عالی و با تجربه برای فشار خون مراجعه کردم فوق العادهههه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵از نظر دانایی و برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خانم برای چکاب قلب مراجعه کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸با تخصص با حوصله مجهز و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳نارسایی قلبی مادرم بعد از شیمی درمانی.تحت کنترل ایشون کاملا کنترل شد واقعا برای بیماران وقت میذارن و با سوادن.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ارتباط گرفتن مناسب با مراجعه کننده و بررسی اوضاع .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار با حوصله و خوش رفتار و همینطور باسواد هستند، براشون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۳دقیق.دلسوز و با دانش روز و تشخیص درست.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹فشارخون بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷ایشان بسیار پزشک خوب وباتجربه ای هستند ومن واقوام واقعا خیلی راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بهترین دکتر قلبه ..خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر خوب و مهربونی هستند و کار بلد قبل از همه روانشناس خوبی هستند .
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی، بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۲تپش قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر جوان و با سوادی هست من یه باررفتم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتر با اخلاق با حوصله و حاذقی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹نارسایی قلبی ای آوردن ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار بادقت معاینه میکنند و وقت کافی را برای معاینه هر بیمار اختصاص میدهند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱راضی بودم اطلاعات مورد نیازم رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار خوش برخورد و با حوصله در شنیدن شرح حال بیمار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار دکتر کاربلد، رفتار محترمانه ، پرسنل بسیار عالی و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار بادانش و خوش برخورد.بنده سالها طپش قلب داشتم که تشخیص داده نشده بود و مرتب تحت درمان اضطراب بودم و ایشان برای من تشخیص رگ اضافه دادن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بسیار ادم با شخصیت و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۰۹واقعاکه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۱واقعا دکتر بینظیری هستن.مودب و بسیار با حوصله پاسخگو بودن .من قبل از اینکه برم پیششون تمام نظرات رو خوندم و واقعا همون شخصی بودن که همه نظر داده بودن ،خدا عمرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹تا حالا مرحله تست گیری بوده است و نتایج مشخص نشده
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی و با دقت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار باسواد و خوش برخورد هستند و بیمار رو بسیار دقیق ویزیت میکنند.
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عالیییییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲واقعا وقت میذارن دقت زیادی میکنن و باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۳دکتر بسیار خوش اخلاق و به نظر مجرب. من تنها یکبار ویزیت شدم. حدود ۵ ماه دیگه باید برم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار مهربان و منصف وقت میزاره برای بیکار
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بهترین د
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی وقت گذاشتند و با حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۱/۱۱/۲۰فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خوب بودنق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵پزشک حاذق،دقیق وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴سلام من نارسایی قلبی داشتم خدارو شکر تقریبا کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار باحوصله .حاذق و باسواد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷تجویز و معاینه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹جهت درمان نارسایی قلبی و کنترل فشار خون مراجعه میکنیم و هربار بسیار دقیق ویزیت میکنند و برای بیمار زمان کافی میذارن . از روند درمان بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ایان بسیار حاذق و پیگیر و خوش اخلاق بوده و تمامی جنبه های بیماری رو توجه کرده برسی و سعی در درمان کامل بیماری دارند حتی به عوارض بیماری به سایر قسمت ها و ارجاع به متخصصین دیگر اهتمام جدیی داشته وبه وضعیت و بهبود بیمار حساس هستند و وقت میگذارند. نونش حلالش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دقیق و حساس اما پر هزینه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷عالی بودند بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی بودند . بسیار خوش برخورد . معاینه ای دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴من چک اپ قلب برای دوره بارداری داشتم و ایشون بسیار با حوصله و با آرامش و دقیق بودن خیلی راضی بودم مخصوصا که متوجه شدم ایشون خیلی برای مریض هاشون وقت میذارن با اینکه سرشون شلوغه و خیلی مهم بود برام
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰مادرم بیمار ایشون هستن.اونقدر خوش اخلاق هستن که دیگه حاضر نیس جایی بره.باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیارعالی باصبروحوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بسیار عالی، مهربان ، حاذق و پاسخگو همراه با بیمار تا لحظه آخر درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰قشار خون
۱۴۰۳/۰۶/۲۲در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی و بی نظیر همین
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی مادرم برای تنظیم فشار رفتند بعد از ده روز فشارش تنظیم شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار باحوصله و دقیق هستن.برای بیمار وقت میگذارن. نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹بسیار پزشک خوب وخوش،اخلاق تشخیص عالی میباشد ممنون از،دکتر محمودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵خیلی عالی و با سواد بود کامل با حوصله توضیح داد مشکلاتم رو و روش درمان رو
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۱۳دکتر بسیار عالی و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بیثلعست ث بزسانweg
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بسیار خوش اخلاق، کاربلد و متخصص به معنای واقعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار عالی.از پزشکانی هستند که هزینه بی مورد به بیمار تحمیل نمیکنن.واقعا باسواد و دقیقن.ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱باسلام خدمت دکتر محمودی من کلا یکبار ویزیت شدم دکترای شهرستان گفتن احتیاج به آنژیو داری اما دکتر محمودی گفتن احتیاجی به آنژیو نداری درصورتی که فشار بالا تشخیص دادن دکتر محمودی واقعا حرف نداره ودعا میکنم براشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خیلی مهربونی هستن،
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار با حوصله بسیار با سواد کامل به همه سوالات پاسخ میدن در یک کیلمه بگم عالین ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکتر با صبر وحوصله ایی هستن خوب توضیح میدن اهمیت میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶بسیار باحوصله و عالی با تشخیص حرفه ای و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مشکل فشارخون وقلب.بهترین و خوش برخورد ترین دکتر تهران هستش.ما که خانوادگی پیش همین دکتر اومدیم همگی راضی.داخل خانواده لقب ایشون پنجه طلا هستش.ان شالله خدا همیشه نگهدارتون باشه اقا دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴اقای دکتر عالی بودن وقت کامل گذاشتن و با حوصله معاینه کردن و به تمام سوالات و نگرانی هام پاسخ دادن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۷فشار خون بله
۱۴۰۳/۰۲/۳۱تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱فشار خون داشتم، ولی داروی ایشون مناسب من نبود، دکترم رو عوض کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹نارسایی قلبی تحت درمان هستم.بسیار کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵واریس تزریق کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱تپش قلب داشته ام خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰رسیدگی کافی کردند و بسیار خوش اخلاق بودند من برای چک اپ رفته بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵جز بروزترین دکترهای قلب ایران هستن. سواد عالی به همراه رفتار در شان یک پزشک واقعی. تشخیص عالی. ایشان به دنبال ریشه بیماری میگردن و تا حد امکان ریشه بیماری را برطرف می کنند و مثل برخی از دکترها فقط دارو برای رفع علائم نمیدن.
۱۴۰۲/۰۴/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دقیق و باسواد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار دکتر خوش برخورد و با تشخیص درست هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱اولین جلسه بود خوب بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۸/۲۰دکتر بسیار باحوصله و خوش برخورد و دقیق به وضعیت بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار خوب بود و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷برای اکو قلب حین بارداری مراجعه کردیم،پزشک بسیار محترم و باسواد و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳جلسه اول ویزیت ۴میلیون و۳۰۰ گرفتن بدون اینکه قبل از ویزیت در مورد هزینه ها چیزی بگن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳ژنتیکی...
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷