دکتر هدیه محمودی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 142650 در مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در مشهد، الهیه، محمدیه ۱۸، ساختمان پزشکان آرام، طبقه سوم، واحد ۳۰۱ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی هم وجود دارد.
دکتر هدیه محمودی، متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)، با شماره نظام پزشکی 142650، یکی از پزشکان فعال در حوزه سلامت روان در شهر مشهد است. ایشان دانشآموخته رشته پزشکی عمومی از دانشگاه مشهد (۱۳۹۲) و دارای بورد تخصصی روانپزشکی از دانشگاه تهران (۱۳۹۸) هستند. دکتر هدیه محمودی در طول دوران حرفهای خود به عنوان رئیس بخش اعصاب و روان بیمارستان چمران شهرستان فردوس (۱۳۹۸-۹۹) فعالیت داشته و نخستین روانپزشک موسس کلینیک ترک اعتیاد در زندان شهرستان فردوس بودهاند.
از سال ۱۳۹۹، دکتر هدیه محمودی به عنوان متخصص اعصاب و روان در مشهد، به ارائه خدمات روانپزشکی، دارودرمانی، رواندرمانی، مشاوره و ترک اعتیاد مشغول است. مطب ایشان در مشهد، الهیه، محمدیه ۱۸، تقی زاده دو، ساختمان پزشکان آرام، طبقه سوم، واحد ۳۰۱ قرار دارد که امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است. کلینیک مجهز به دستگاه tDCS و امکانات درمان غیر دارویی میباشد و خدمات تخصصی در زمینه سمزدایی با متادون و ب دو، رواندرمانی کودک و گفتاردرمانی نیز ارائه میشود.
ایشان دورههای تخصصی متعددی در زمینه روانکاوی، درمان شناختی رفتاری (CBT)، زوجدرمانی، درمانهای وجودی، هنر درمانی، طرحوارهدرمانی و ACT را گذراندهاند. همچنین دارای تجربه قبولی در آزمون پزشکی آمریکا در سال ۱۴۰۲ هستند. بیماران از تشخیص دقیق، اخلاق حرفهای و رویکرد جامع ایشان در درمان اختلالات روانپزشکی رضایت بالایی دارند. بیش از ۹۵٪ بیماران دکتر هدیه محمودی را به دیگران توصیه کردهاند که نشاندهنده اعتماد و اعتبار بالای ایشان است.
دکتر هدیه محمودی، روانپزشک باتجربه، با تمرکز بر درمان دارویی و مشاوره روانشناختی، آماده ارائه خدمات تخصصی به مراجعان در مشهد است. همراهی با بیماران و ارائه راهکارهای علمی و روزآمد، از ویژگیهای برجسته ایشان به شمار میرود.
دکتر هدیه محمودی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و دارای بورد تخصصی روانپزشکی از دانشگاه تهران هستند.
مطب ایشان در مشهد، الهیه، محمدیه ۱۸، تقیزاده دو، ساختمان پزشکان آرام، طبقه سوم، واحد ۳۰۱ واقع شده است.
بله، میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر هدیه محمودی نوبت رزرو کنید.
خدماتی مانند ویزیت روانپزشکی، دارودرمانی، رواندرمانی، ترک اعتیاد، زوجدرمانی، درمان غیر دارویی با دستگاه tDCS، و گفتاردرمانی ارائه میشود.
ایشان انواع اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، اعتیاد و مشکلات رفتاری کودکان را درمان میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد -الهیه، محمدیه ۱۸، تقی زاده دو، ساختمان پزشکان ارام، طبقه ی سوم، واحد ۳۰۱
یکی از بهترین روانپزشکهایی هستن که تابحال مراجعه کردم. وقت میگذارند و تشخیص و درمان عالی دارند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۰خانم دکتر در عین ارائه کار و وزیت بیمار بی عیب و نقص . ایشان در جلسه اول به بهانه تشکیل پرونده و مشاوره اولیه مبلغ ۴۵۰ هزار تومان بابت تشکیل پرونده و مشاوره از من دریافت شد . که روش غلطی است زیرا شاید بیماری بخواهد فقط یک جلسه وزیت شود باید این رقم غیر متعارف را بپردازد . همچنین وزیت عادی ایشان ۲۸۰ هزار تومن است که با توجه به اینکه فوق تخصص نیستند این رقم غیر متعارف است و باید وزیت متخصص را دریابند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹سلام عالی هستن...
۱۴۰۱/۰۹/۱۹استرس داشتم وباچندجلسه خیلی استرسم کنترل شدتوصیه میکنم حداقل یک جلسه مراجعه کنید
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی هستن راضیم کاملا
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بسیار صبور و مهربان و مشکلم حل شد .من به همه پیشنهاد میکنم یک بار بروید تا خودتون ببینید بعد جلسات بعدی مشاوره رو خودتون میرسد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۹باسلام
۱۴۰۱/۱۱/۰۵برای اضطرابم به خانم دکتر مراجعه کردم و خیلی راضی بودم ممنون از ایشون که بسیار باسواد و صبور هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار خوشبرخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۲۹من کاملا مشکلاتم برطرف شد.خیلی ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴اولین ویزیت بودرفتم بدنبود
۱۴۰۳/۱۱/۰۴مادرم افسردگی داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۱بسیار عالی پیشنهاد میکنم حتما برای مشاوره به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۱/۱۰/۲۹هم مادر و هم پدر چند سال درگیر بودند اما پیش ایشون سریع خوب شدن و خیلی خوب تشخیص دادن. خودم هم الان مراجعشون هستم و از دارو ها و روند درمان راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۳/۳۱خیلی پزشک خوبی هستن من از کارشون خیلی راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار عالی ایشون پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۶استرس تحت درمانم تااااالان عالی بوده یکبار رفتم پیششون خداروشکر
۱۴۰۲/۰۹/۰۶فقط یک بار رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲داروهای تجویز شده ایشون در کنترل استرس و وسواس های فکری من و برادرم بسیار موثر بود.
۱۴۰۴/۰۱/۱۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خیلی خوب است
۱۴۰۲/۱۰/۲۹افسردگی اضطراب حل شد.
۱۴۰۳/۰۷/۱۳من از پارسال توسط یکی از همکارام با خانوم دکتر آشنا شدم بخاطر مشکل بالا بودن سطح استرسم و کمبود اعتماد به نفس چند نوبت توسط ایشون ویزیت شدم بسیار دکتر با معلومات و آگاهی هستن و بسیار صبورانه به صحبت های مریضاشون گوش میدن .من که خیلی از شیوه کارشون رضایت دارم . خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۹/۱۳مشکل اعصاب
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار حاذق و مسلط هستند.کاملا درمان شدم.
۱۴۰۲/۰۸/۲۲مشکل اختلال خواب و وز وز گوش فعلآ خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸از روند درمان راضی هستیم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عال بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خانم دکتر، خیلی دقیق صحبت میکنند و علاوه بر داروهایی که نیاز است، نکاتی که در زندگی روزمره با آن سروکار داریم را توضیح میدهند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۵واقعا با نسخه ی دکتر تونستم با بیش فعالی و استرسم کنار بیام ممنونم از دکتر عزیزم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰پزشک حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۹فعلا چیزی مشخص نشده
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تنها یک جلسه مراجعه کردم. پزشک با صبر و حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر بسیار عالی هستن برای پسرم که خیی عصبی بود و اضطراب خیلی زیادی داشت مراجعه کردم خیلی خوب شد
۱۴۰۴/۱۲/۲۴بسیار دکتر خوش برخورد صبور عالی هستن ۲ماه من تازه طعم زندگی فهمیدم چی هست با کمک خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱وقت زیاد برای بیمار میزارن بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۳تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۹استرس و اضطراب
۱۴۰۴/۰۱/۰۴یک جلسه رفتم ادامه ندادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸پزشک خوبی هستند من برای بیماری اعصاب مادرم دو بار مراجعه کردم بسیار حاذق و باتجربه و صبور هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱اضطراب و بیش فعالی شدید داشتم خانم دکتر بهترین درمان را برای من انجام دادند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱افسردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خانم دکتر خیلی خوب و دقیق بودن واقعا عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹ایشان بسیار دکتر خوبی هستند که حتی بدون دارو نیز مشکل رو حل میکنند و به همه پیشنهاد میکنم یک جلسه برن پیششون تا ثابت بشه براشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالیه فقط قرص ها بهم نیفتاده بود منشی گفت باید دوباره ویزیت بدی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی و خوب بود بدون معطلی و وقت گذاشتن خوب دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۱۲من برای پرخوری عصبی مراجعه کردم خیلی خوش برخورد وبا سواد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹عالی و علمی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خانم دکتر محمودی یکی از بهترین دکتر هایی هست که تا به حال دیدم بسیار توانمند حرفه ای و با دانش هستند و قابل اعتماد بی نهایت از ایشان ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱استرس و حرص و جوش که با صحبت ها و اطلاعات خانوم دکتر به این جوانی و داروهایی که دادن بسیار خوب هستم و به همه پیشنهاد میکنم یک جلسه حتما برن پیش ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۲برای مشکل استرس قبل کنکور پیش ایشون رفتم و واقعا عالی بود جلساتم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار عالی و با درک بالایی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار دکتر باتجربه و حاذقی هستن چندین بار مراجعه کردم و عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۳در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۹عالی هستن و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من نوبت گرفتم ولی بخاطرهزینه بالای حق ویزیت نتونستم برم وکنسل کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سلام خوش برخورد بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر بسیار حرفهای، دقیق و دلسوز هستند. در جلسات با حوصله و توجه کامل به صحبتهای من گوش میدادند، بدون قضاوت، و فضایی امن برای بیان احساساتم فراهم میکردند. راهکارهایی که ارائه میدادند، نهتنها مبتنی بر علم و تجربه بود، بلکه کاملا قابل اجرا در زندگی روزمره من بود. پس از هر جلسه احساس میکردم دید بهتری نسبت به مشکلاتم پیدا کردهام و میتوانم با آرامش و اطمینان بیشتری تصمیم بگیرم. حضور ایشان در روند درمانم واقعا تاثیرگذار و امیدبخش بوده است.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سلام عالی دکتر فهیم و کار بلد و خیلی آرامش دارن با سختی کارشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار پزشک خوب و حاذق و کار بلدی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۹خیلی روانپزشک خوب و با سواد و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۷من بعد از مراجعه به کلینیک ایشون واقعا راضیم بعد از دوهفته واقعا حالم خوبه تشکر میکنم ازشون منشی هم واقعا عالی وخوش برخورد هستن موفق باشین
۱۴۰۴/۱۰/۰۹کمک کردند واقن به من
۱۴۰۴/۰۸/۱۷اعتیاد به الکل، در حال مشاوره و دارو درمانی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۲/۱۱امان از منشیایی که فکر میکنن دکترن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹ایشان دکتر بسیار خوبی بودند و پس از چند جلسه درمان، بسیاری از مشکلاتم بهبود یافت
۱۴۰۱/۰۳/۱۶استرس بالا و افسردگی، تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سلام خانم دکتر خیلی عالی بودند به حرف های من گوش کردند بدون هیچ سخنی و خیلی خوش رفتار بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکترخیلی خوبی هستن ومن نتیجه گرفتم ازشون ممنونم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴سلام در حال درمان هستم بسیار با حوصله و با انگیزه برای درمان بیمار.
۱۴۰۳/۱۲/۲۳اضطراب
۱۴۰۴/۰۱/۱۷صبور و مهربان
۱۴۰۱/۰۸/۱۹بسیاردکتر باسواد وفهیمی هستند،خیلی مسلط وبااخلاق برخورد میکنن من نتیجه خیلی خیلی خوبی گرفتم ومیگیرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱وسواس و مشکل خواب
۱۴۰۴/۰۵/۲۷پیش فعالی پسرم..علی بودن و واقعا اروم شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خانم دکتر به خوبی و با دقت به مسائل من گوش دادن و بعد تجویزشون رو انجام دادن. فک نمیکردم دکتر انلاین خوب پیدا کنم.ولی واقعا با دقت و حوصله بودن.
۱۴۰۴/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی با حوصله ، دقت در تجویز دارو من که خیلی خوشم اومد
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۵خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۵ابژدنلیانیزانزدنار
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۳/۱۲/۰۳برای افسردگی و اضطراب مراجعه داشتم و الان تحت درمان هستم. هفته اول گذشته و احساس خوبی دارم. ایشون خیلی تشخیص درستی دارن و با صبر و شکیبایی و مهربانی به حرف هام گوش دادن. محیط مطب بسیار عالی و دلنشین و پرسنل بسیار حرفه ای. بی شک به همه خانم دکتر رو شدیدا توضیه میکنم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام خدمات شما و ممنونم بابت زحمات من درمان رو شروع کردم و در هفته دوم هستم و از نظر خودم نسبت به قبل عالی شدم از خانوم دکتر خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴افسردگی و تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱افسردگی و بی انگیزه بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی خ
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل وسواس فکری داشتم خانوم دکتر محمودی با داروهایی ک واسم تجویز کردن حالم خیلی خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۷بسیار عالی و خوش برخورد هستند و با صبر و حوصله به صحبت های بیماران گوش میدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بهترینن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار دکتر خوب و با اطلاعات به روزی می باشند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰از اختلال دوقطبی رنج میبرم تحت درمانم از روند درمان خیلی راضیم با متد روز پیش میرن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷با صبر و شکیبایی و با دقت کامل به صحبت های من گوش داد و راه کار موثر را به درستی ارائه کرد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بنظرم پزشک با اخلاق و ماهری هستند، من برای بررسی برخی مشکلات روحی فرزندم مراجعه کردم، ایشان بدون تجویز دارو و فقط با صحبت کردن توانستند تغییرات اساسی در رفتار های فرزندم ایجاد کنند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خانم دکتر محمودی بسیار حاذق و باسواد هستند،با تغییر داروی بنده،نتیجه مطلوب حاصل شد.
۱۴۰۲/۰۸/۲۳راهکارهای فوق العاده ای رو پیشنهاد میدن و همدردی میکنن و اگه دارو لازم بود میدن و راه های جدید رو به زندگی باز میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲با سلام و عرض ادب و احترام.. خانم دکتر محمودی.خیلی باحوصله و متانت با بیمار مشاوره و نسخه میدهند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸کارشون
۱۴۰۲/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴....ایشون عالی هستند در کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خوب بودن راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱ایشان بسیار دکتر متعهد و حرفه ای و خوش اخلاق و پیگیری هستند و بادقت و حوصله به صحبت های بیمار گوش میدهند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خانم دکتر بسیار صبور و حاذق و با معلومات هستند ، مشکل بی خوابی و افسردگی داشتم که خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸افسردگی و اضطراب، راضی بودم خیلی بهتر شدم و خیلی هم خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲