دکتر نیما توکلی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 118344 در شهر تهران فعالیت میکند. مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباسآباد تهران واقع شده است.
دکتر نیما توکلی از جمله پزشکان متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران است که با شماره نظام پزشکی 118344 فعالیت میکند. دکتر نیما توکلی دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی و رفتاری خدمات ارائه میدهد. مطب دکتر نیما توکلی در منطقه عباسآباد تهران واقع شده و آدرس دقیق آن خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم میباشد.
دکتر نیما توکلی به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران، با بهرهگیری از دانش تخصصی خود به درمان بیماریهایی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، مشکلات روانتنی و سایر اختلالات روانپزشکی میپردازد. ایشان با تکیه بر مدرک تخصصی روانپزشکی، خدمات درمانی خود را به صورت حضوری و همچنین از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین نوبت دات آی آر ارائه میکند. بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی به راحتی اقدام نمایند.
در نظرات بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر نیما توکلی، رضایت از دقت در تشخیص و پیگیری درمان مشاهده میشود. همچنین اشاره شده است که برخورد حرفهای و محیط مطب منظم از نقاط قوت ایشان به شمار میآید. دکتر نیما توکلی، روانپزشک تهران، همواره تلاش میکند تا با رعایت اصول علمی و اخلاق حرفهای، به بیماران خود بهترین خدمات درمانی را ارائه دهد.
در حال حاضر خدمات مشاوره در مطب دکتر نیما توکلی ارائه نمیشود و بیماران جهت هماهنگی بیشتر میتوانند با مطب در ساعات کاری تماس بگیرند. با توجه به فعالیت ایشان به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران و حضور در منطقه عباسآباد، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر نیما توکلی نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباسآباد تهران قرار دارد.
دکتر نیما توکلی در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، دوقطبی و سایر اختلالات اعصاب و روان تخصص دارد.
خیر، طبق اعلام مطب فعلاً خدمات مشاوره روانشناسی ارائه نمیشود و فقط خدمات درمان تخصصی روانپزشکی انجام میگیرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم
آقای دکتر مثل همیشه خیلی با حوصله ویزیت انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷افسردگی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸افسردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷نتجه خوب کرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تنبلی خوب شدم چند ماه ولی دوباره الان همونجوری شدم البته مقصر خودم بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵با حوصله و با سواد بسیار ارزش قائل میشه برای مراجعه کننده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹تحت درمان عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱تغیر خلق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱هنوز زوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیییییار عاااالی ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۲۸برادرم مراجعه داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶معمولی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳افسردگی و بی خوابی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹فراموشی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳توپ بود توپ
۱۴۰۱/۰۲/۱۸واقعا دکتر عالی و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بیش فعالی پسرم. خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸سلام دخترم یکبار ویزیت شده وبسیار عالی بود که برلی نوبت های بعدی هم به ایشان مراجعه میکنیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴باسلام خدمت دوست عزیز اقای دکترتوکلی خیلی دکتر خوب وبا دانشی بالا است .وبرای درمان از بهترین داروها و کم عوارض ترین استفاده میکند.تجربه من ازاقای دکتر بار اولی که ویزیت شدم داروهای زیادی استفاده میکردم که بیهوده بودند و خودم نمیدانستم وقتی که با دکتر صحبت کردم او بیشتر دارهای که واقعا اضافه بودن رو قط کرد و فقط یک دارو برایم نوشت حقیقت گفتم نمیتونم با ان داروها سر کنم حالم بدتر میشه نمیدونستم که قرص باید دورست تجویز بشه، دروسته نه به تعداد حتی قرص زیادخوردن قرص زیاد عوارض هم داره وحال ادم رو بد میکنه. من چند روزی صبر کردم و دیدم حالم رو به خوبیست و عوارض داروهای که قبلا میخوردم از بین رفته باورم نمیشود به نظرم که ان کار دکتر نشانه اگاهی و تجربه او است . اقای دکتر توکلی من ازشما تشکر میکنم، شما به من ی خوبی دیگری کرده که از خدا میخوام عمر باعزت و همیشه سلامتی وتن درست بشون بده .
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ایشون وقت میزارن و این خیلی عالی هست ولی یک جلسه تا الان رفتم و نتیجه درمان در جلسات بعد احتمالا مشخص میشه و الان کمی زوده تا نظر بدم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بنده مشکلم افسردگی و افکار منفی و همچنین خواب سبک بود که فعلا نزدیک به یک ماه هست تحت درمانم 80درصد بهبود پیدا کردم....دکتر خوبی هستن و وقت میذارن برای مریض و دارو کم تجویز میکنند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶درگیرافسردگی بودم و خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹با سلام پزشک بسیار صبور ، آرام و با محبتی هستند . برای اولین بار که ایشون رو دیدیم فارغ از موضوع بیماری واقعا حالمون خوب شد . با تشکر و آرزوی سلامتی برای ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۲من افسردگی هاد داشتم پیش ایشون رفتم الان حالم بهتر است خدارو شکر بهترین دکتر که رفتم پیش ایشون بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار با حوصله و صبور هستند خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳اعصاب و روان
۱۴۰۱/۰۴/۲۸هنوز درمان نشده ام ولی تا حد زیادی درمان به خود فرد و شناختی ک از خودش دارد مربوط است
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بی،نتیجه فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴اضطراب
۱۴۰۲/۱۰/۳۰بسیار صبور و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب بود عالی هم نبود.
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱با سندرم نفروتیک و تنگی نفس خدمت آقای دکتر رفتم.ایشون عین یه بیمارستان منو برسی کردن 3 تا قرص بهم دادن خوردم فرداش انگار بیست سال به عقب برگشته بودم آنقدر که حالم خوب شده بود.دکتر بسیار تیزی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹سلام واقعا دکتر عالی هستند با یکبار ویزیت بیمار حالش بهتر میشود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷به دلیل تجویز دارو خودمون روند درمان رو ادامه ندادیم تا بیشتر فکر کنیم و تصمیم بگیریم.
۱۴۰۳/۰۶/۰۴مادرم مشکل افکار پریشان و وسواس داشتند، به لطف خدا و تخصص آقای دکتر خیلی بهترن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶برای پسرم در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷ارادتمند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر بسیار خوبی می باشد
۱۴۰۱/۰۷/۱۱خوب بود عالی نتیجه ی خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی بودند دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی با تجربه با نزاکت و مراعات
۱۴۰۲/۱۱/۰۳حالتی تناسلی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲بسیار دکتر خوبی هستن. وقت میذارن و سواد دارن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴وسواس فکری شدید داشتم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر فوق الع
۱۴۰۲/۱۱/۱۸فعلا یه جلسه رفتیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲فعلا تحت نظرهستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴اضطراب و مفید بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل تمرکز
۱۴۰۲/۰۱/۱۶بسیار دکتر حاذق وباتجربه بود واقعا واسه مریض وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۱/۱۴ایشان بسیار
۱۴۰۱/۰۹/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲کم خوابی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی وباسواد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تشخیص ایشان بسیار عالی بود در مورد من
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی خیلی با حوصله و صبور
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار عالی دکتر با تجربه واقعا وقت میزارن برایه مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۲نمدونم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹افسردگی پنهان دارم و حالتهای اضطراب و دلشوره دکتر پس از دادن مشاوره دارو تجویز کردند برای بیمار خیلی وقت میذارن واین باارزشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پنیک اتک شدید داشتم الان خوب شدم و مشکلاتم رو خیلی خوب کردن، الان تحت درمانم ولی احساس خیلی خوبی دارم و حتی استرسم خیلی معقول شده
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عالی و
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خیلی دکتر خوبی هستن.ارام و با حوصله. زمان زیادی برای بیمار میزارن. برای من تشخیص عالی بود.در حال گذروندن دوره درمانم هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴خوب بود. دارو هم به مقدار میدن نه زیاد
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۸بسیار خوش برخورد و شکیبا و مسلط به تخصصشون ، به اندازه کافی برای بیمارشون وقت میذارن من از ایشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹باسلام دکتر خوبی هستند وبا دقت وحوصله طبابت می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰فعلا یک جلسه رفتم ولی در جلسه اول خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بااخلاق وعالی باعلم فوق العاده بالا
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶بسیار عالی،دکتر با دانش و با تجربه ای هستن،برای پدرم مراجعه کردیم بسیار عالی و راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳باصبر و حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من به تشخیص دکتر افسردگی دارم و اولین جلسه ام بود ولی خیلی دکتر وقت گذاشتن برای بیماراشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳حاذق و توانا
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام . آقای دکتر خیلی با حوصله و خوب بودند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰یکی از باشخصیت ترین و فهمیده ترین دکترهایی ک دیدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تازه دروهایشان را شروع کردم هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار با دقت و با حوصله هستند وقت زیادی برای هر بیمار می گذارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بسیار دقیق و عالی کلی سوال میپرسن بعد دارو تجویز میکنن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴درحالدرمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار عالی با
۱۴۰۱/۰۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۱به بیمار ما و خانواده بهتزده ما بسیار کمک کردن. آرام و صبور و واقعا وقت میگذارن برای بیمار. ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی حرف ندارن ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۶افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی هستن آقای دکتر، با صبر و حوصله گوش میدن و با همون نسخه اول حالم خیلی بهتر شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳راضی بودم. مشاوره عالی بود.
۱۴۰۲/۰۹/۲۷با سلام..ایشان طبیبی بسیار حاذق. باسواد مهربان و دقیق و مدت زمان طولانی را وقف صحبت با مریض میکند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خیلی دکترخوبی هستن من زیادمشکل روحی داشتم استرس ووسواس ودپرشن بهم دارودادن همون روزهای اول داره جواب میده ولی خب طول درمان هم بایدطی بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی و جزو بهترین های ایران
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸خیلی صبور و دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی هستند با حوصله و صبور و دانا
۱۴۰۳/۰۷/۲۷تخصص، درمان موثر، ارزش برای بیمار و صرف وقت کافی و موثر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱اختلالات خلقی،بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیاد دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸بسیار صبور و حاذق هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵همین که به حرفای بیمار گوش میکنه عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سردرد عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸من برای مادرم مراجعه کردم و از کارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پانیک، دکتر حاذق و با حوصله و نتیجه خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱نمیدانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳قبلا مادرمو میبردم هر دکتری با داروهاش اذیت میشد ولی از وقتی اوردم پیش اقای توکلی خیلی بهتر شدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار عالی برای مریض شون وقت زیادی میزارن تمامی عوامل که برروی حالات روحی مریض تاثیر گذار هستند را با صبر و حوصله زیاد وزیاد بررسی می کنند و خلاصه هر چب بگم کم گفتم .تا حالا 3 تا مریض از خانواده ما مراجعه کردیم و حتی بعضی ها با همون ویزیت اول خوب خوب شدن.خدا ازشون راضی باشه،خدا حفظشون کنه ....
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر بسیار حاذق بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بینظیر ترین دکتر روانپزشک
۱۴۰۳/۰۱/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۹حد وسط است خوب است
۱۴۰۲/۱۰/۰۳نتیجه مفید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عااااالی هستند عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فعلا در حال درمان هستم تا اینجا خوب بود نظر نهایی بعد هفت ماه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار خوش اخلاق و با حوصله و به اندازه کافی هم وقت می زارن
۱۴۰۲/۰۲/۲۹افسردگی داشتم خیلی اران و باحوصله وخوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیااااار عااالی و توانمند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷جلسه اول که پرفکت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴فعلا تازه شروع کردم ویزیت ایشون ولی خب خیلی وقت گذاشتن صحبت کردن این خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۲دکتر بسیار خوب و با شخصیت هستن و تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۵/۳۰مشکل درددر تمام نواحی بدن
۱۴۰۲/۰۷/۰۶دکتر بسیار علی و باسواد هستند، تجربه کافی در تشخیص بیماری دارند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹امتیاز عالی از اصفهان اومدیم. پزشک عالم و دقیق هستن و مراعات حال بیمار را دارند. امیدوارم همیشه سلامتی داشته باشند
۱۴۰۱/۰۴/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵همه چیز عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی بودند وقت زیادی برای ویزیت گذاشتند با آرامش تمام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷نامعلوم در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۴یکی از بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی با حوصله صبور
۱۴۰۳/۰۲/۱۶همیشه عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۰بعد از یک سال درمان زندگیم کلا عوض شده. کار پیدا کردم رابطه هام بهتر شده و از زندگیم خیلی راضی تر هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵به توچه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶پنیک اتک و تحت درمانم فعلا، تا الان که خوب بوده، ایشون خیلی با حوصله وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بنظرم دکتری پیدا نمیکنید که اینقدر برای بیمارش وقت بزاره و درمانش رو کامل و با کمترین خطا انجام بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۱خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خوب بود مشکل من تاحدودی حل شد ولی رفتن از چابهار
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷سلام و عرض ادب . ایشان در زمینه ی کاری خودشان بی نهایت عالی می باشند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مشکلاضطرابو پنیک اتک. ایشون بسیار با حوصله وقت میذارن برای بیمارهاشون و داروی اضافی نمیدن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۹با حوصله و با دانش
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸صبور و آرام و بدون ادعای معمول پزشکان
۱۴۰۲/۰۴/۲۲با حوصله و باسواد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰ایشون ی فرشته است مثلش ندیدم ،خدا پزشکهایی مثل ایشون زیاد کنه که حتی ی ساعت داخل اتاق باشی تو رو به ارامش دعوت میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰بسیار عالی و پر حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۲۹مشکلم افسردگی حاد بود ، الانم تحت نظر ایشونم .. نظر خاصی فعلا ندارم .
۱۴۰۴/۰۱/۰۴برای درمان افسردگی مراجعه کردم،خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲جلسه دوم هست پیش دکتر میام و تو همون جلسه اول مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۴سلام من مشکل پانیک واضطراب وبیقراری داشتم و واقعا با داروهایی که دادن حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر مودب و شنوایی هستند، فعلا تحت درمانم برای بیش فعالی بزرگسالان و افسردگی ، تا اینجا رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۳برای مشکل عدم تمرکز پسرم رفته بودم خیلی دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام تازه شروع کردم بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲به تو چه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوبی هستند و دارو بیخود و الکی نمیدن و خیلی برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱تازه به ایشون مراجعه کردیم، و تازه درمان رو شروع کردیم، ولی از لحاظ برخورد و صبر و حوصله شون برای شنیدن مشکل بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵تیک عصبی،تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰اسکیزوفرنی و آلزایمر پدرم. دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن. از همان اول تاثیر مثبت داشتند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶برای اختلال خواب رفتم خوب بودن شنونده حرفام بودن 3 ماه مصرف دارو داشتم الان برای عوض کردن داروها میخوام برم بدنم مقاوم شده به دارو ها
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالیبسیار با حوصله هستن ووقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰پرخاشگری عصبی وعدم توجه پرخاشگریووعصبی بودن خیلی بهتر شده ولی برای عدم توجه وتمرکزنیاز به ویزیت جدید دارن. چون بدو ن درمان قسمت قیلی درمان توجه ومرکز نمشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲جراحی بسیار عالی ت سط ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۷سلام خدمت اقای دکتر و منشی بسیار خوش برخورد وهمچنین این سایت که باعث شد من اقای دکتر رو بشناسم من یک هفته هست که از ویزیتم میگذره واحساس میکنم درمورد بیناری که داشتم حالم کمی بهتره اقای دکتر بسیار مهربان باحوصله به حرفهای مریض گوش میکنند من خیلی ممنونم واین دکتر رو پیشنهاد میکنم شاید بگید هنوز زوده برای نظر دادن من بیشتر از رفتار ایشون و وقتی که برای من گذاشتند خواستم توضیح بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دهنانی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳دکتر خوبی هستن با یک بار ویزیت حالم بهتر شد وسواس داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵فعلا یک جلسه اومدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بسیار صبور و متخصص
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار پزشک
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بسیار دکتر خوشرو و با حوصله و دقیق در تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالییییی بود افسردگی شدید
۱۴۰۳/۱۱/۱۱افسردگی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بار دوم ویزیت از سوی روانشناس تشخیص بیش فعالی بزرگسالی گرفتم. جناب دکتر از اساس موضوع رو تشریح فرمودن که همچنین اختلالی مطرح نیست. بسیار ارام و پزشک به تمام معنی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸برای مراجعشون وقت میگذارن و براشون اهمیت قائل هستن .از روند مراجعه راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بابت افسردگی و کم تحملی و استرس مراجعه کردم و از روند درمان رضایت دارم.ایشون بسیار متبحر و با حوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸افسردگی حاد داشتم عااااااااالی شده حالم فکر نمیکردم هیچوقت خوب شم.شرایطم واقعا بحرانی بود به گفته خود دکتر ولی عالی شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲آرام و صبور و متخصص
۱۴۰۱/۱۰/۲۸دکار خوبی هستند و
۱۴۰۴/۰۴/۲۱باحوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عالی بسیار موجه و دقیق و با وجدان
۱۴۰۰/۱۰/۱۷جهت اختلالات عصبی یک بیمار مراجعه شد .
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۵هنوز در حال درمان هستم ولی از روند راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۰۴پانیک.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸من چند سال که مشاوره پیش ایشون میرم و خیلی راضی هستم و کلی بهم کمک شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸عالی بسیار صبور و با حوصله . با حداقل دارو بهترین نتیجه رو ایجاد میکنند . وقت خیلی زیادی میگذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷دکتر عالی واقعا با دل و جون برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹استرس اضراب وسواس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ادم خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲فعلا که با یک جلسه نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار خوش برخورد و صبور هستند و در مقابل تجویز دارو محتاط.هنوز دوره درمانم کامل نشده ولی تا اینجا از نتایج راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پنیک بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷با سلام بنده حدودا ۳ سال هست که تحت درمان زیر نظر دکتر توکلی هستم و خیلی خیلی حال خوبی دارم روز به روز دارم بهتر میشم و این حال خوب مدیون آقای دکتر نیما توکلی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸عالییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار دکتر با شخصیت و صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۲خوب وقت میذارن و گوش میدن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی حاذق و کاربلدن و واقعا خیلی برای بیمارشون وقت میذارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱افسر دگی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲من بیماری افسردگی خلقی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار با حوصله هستن وبرای بیمار وقت کافی میزارن بادقت به حرف های شما گوش میدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی خوب بوده دکار
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵در حال حاضر در حال درمان هستم و حالم خیلی بهتر هست و از درمان راضی ام
۱۴۰۲/۰۱/۱۹من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکتر کاملا با حوصله ای هستن برای بیمار به اندازه کافی وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶پانیک.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱با مشکل پنیک اتک حاد مراجعه کردم ، بسیار آرامشبخش و موثر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بهترین دکتر اعصاب روان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲مادر من سابقه افسردگی دوره ای داشت و در شهرمون تحت درمان چند روانپزشک بود، آقای دکتر در همان ویزیت اول داروها رو تغییر دادن و هم افسردگی چند پله بهبود پیدا کرد و هم لرزش دست کاملا بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷در خصوصو مسئله اضطراب به من کمک کردند و تپطی چند ماه واقعا حالم بهتر شده با کمترین مصرف دارو
۱۴۰۴/۰۹/۲۵در ساعت و وقت ویزیت بسیار ضعیف و با نوسان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دکتر خوبی است مسلط و کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱