۵۷۱ نفر
دکتر نیما توکلی

دکتر نیما توکلی

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

متخصص شماره نظام: ۱۱۸۳۴۴
شنبه۰۶ تیر
پس فردا
یکشنبه۰۷ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۴ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۶ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۷ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۹ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
۴۸۹ نفر

بینهایت عالی و فوق العاده هستن ،بسیار باتجربه وکاربلد ، امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشن

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بسیار دکتر خوشرو و با حوصله و دقیق در تجویز دارو

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

افسردگی داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار عالی با

۱۴۰۱/۰۲/۲۳

بسیار دکتر خوب و با دانشی هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

فعلا یه جلسه رفتیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

مشکلم افسردگی حاد بود ، الانم تحت نظر ایشونم .. نظر خاصی فعلا ندارم .

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

فعلا که با یک جلسه نتیجه ای حاصل نشده

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

ایشون عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

حالتی تناسلی

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

پرخاشگری عصبی وعدم توجه پرخاشگریووعصبی بودن خیلی بهتر شده ولی برای عدم توجه وتمرکزنیاز به ویزیت جدید دارن. چون بدو ن درمان قسمت قیلی درمان توجه ومرکز نمشد

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

اسکیزوفرنی و آلزایمر پدرم. دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن. از همان اول تاثیر مثبت داشتند

۱۴۰۲/۰۱/۲۶

در ساعت و وقت ویزیت بسیار ضعیف و با نوسان

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

خیلی با حوصله صبور

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

بسیار دکتر حاذق وباتجربه بود واقعا واسه مریض وقت میذاره

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

تازه دروهایشان را شروع کردم هنوز معلوم نیست

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

وسواس فکری شدید داشتم عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

تازه به ایشون مراجعه کردیم، و تازه درمان رو شروع کردیم، ولی از لحاظ برخورد و صبر و حوصله شون برای شنیدن مشکل بسیار خوب هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

معمولی

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

پزشک خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

من چند سال که مشاوره پیش ایشون میرم و خیلی راضی هستم و کلی بهم کمک شد

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

افسردگی شدید داشتم .الان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

درگیرافسردگی بودم و خدا رو شکر درمان شدم

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

نامعلوم در حال درمان

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

عاااالی

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

مشکل حملات پنیک داشتم فعلا یکبار مراجعه کردم فعلا حملاتم کمتر شده.باید ۱ ماه دیگه دوباره مراجعه کنم رفتار و برخوردشان و حوصله شان عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

بسیااااار عااالی و توانمند

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

عالی هستی

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

افسردگی

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

نمدونم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

با حوصله و آرامش برای بیمار وقت میذارن خدا خیرشون بده

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

خیلییی مدت انتظار زیاد بود سه ساعت تمام بعد از نوبت سایت رفتیم داخل مطب و این موضوع اذیت کننده بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

برای اختلال خواب رفتم خوب بودن شنونده حرفام بودن 3 ماه مصرف دارو داشتم الان برای عوض کردن داروها میخوام برم بدنم مقاوم شده به دارو ها

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

نتیجه مفید

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

بسیار عال

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بسیار با حوصله هستن وبرای بیمار وقت کافی میزارن بادقت به حرف های شما گوش میدن

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

آرام و صبور و متخصص

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

برادرم مراجعه داشتند

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

در حال درمان هستم، خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

بسیار صبور و عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

ارادتمند

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

بسیار خوب

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

عالی بودن واقعا

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

جهت اختلالات عصبی یک بیمار مراجعه شد .

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

هنوز زوده

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

نمیدانم

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

دکتر عالی

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

دکتر بسیار خوبی می باشد

۱۴۰۱/۰۷/۱۱

دکتر بسیار علی و باسواد هستند، تجربه کافی در تشخیص بیماری دارند

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

تحت درمان عالیه

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

بسیار با دقت و با حوصله هستند وقت زیادی برای هر بیمار می گذارند

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

حد وسط است خوب است

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

بااخلاق وعالی باعلم فوق العاده بالا

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

دکتر خوبی هستند و دارو بیخود و الکی نمیدن و خیلی برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

بهترین دکتر اعصاب روان

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

قبلا مادرمو میبردم هر دکتری با داروهاش اذیت میشد ولی از وقتی اوردم پیش اقای توکلی خیلی بهتر شدن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

همه چیز عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

برای پسرم در حال درمان هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

درحالدرمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عالی و جزو بهترین های ایران

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

توپ بود توپ

۱۴۰۱/۰۲/۱۸

برای درمان افسردگی مراجعه کردم،خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

عالی ، به مدت یک سال هست زیر نظر ایشان تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

آقای دکتر مثل همیشه خیلی با حوصله ویزیت انجام دادن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

فراموشی

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر با حوصله ای هستند.

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

بسیار فالی و درجه یک و نتیجه عالیه گرقتم از مشاوره با ایشان

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

دکتر خوبیین .تحت درمانم .فعلا خوب شده مشکلم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

همیشه عالی بودن

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

بسیار پزشک با حوصله ای هستند و با دقت به حرفهای بیمار گوش می کنند و با بیمار گفتگو می کنند تا دقیق مشکل بیمار را متوجه بشوند. اعتقادی به تجویز داروی زیاد ندارند و در کنار تجویز دارو مشاوره های خوبی ارائه می کنند. من مشکل اضطراب دارم، تحت درمان هستم و تا اینجا رضایت کامل دارم.

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۵

برای مراجعشون وقت میگذارن و براشون اهمیت قائل هستن .از روند مراجعه راضی هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

تشخیص ایشان بسیار عالی بود در مورد من

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

فعلا تازه شروع کردم ویزیت ایشون ولی خب خیلی وقت گذاشتن صحبت کردن این خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

بسیار خوش برخورد و شکیبا و مسلط به تخصصشون ، به اندازه کافی برای بیمارشون وقت میذارن من از ایشون خیلی راضی هستم

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

خیلی صبور و دقیق و دلسوز

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

مشکلاضطرابو پنیک اتک. ایشون بسیار با حوصله وقت میذارن برای بیمارهاشون و داروی اضافی نمیدن.

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بعد از یک سال درمان زندگیم کلا عوض شده. کار پیدا کردم رابطه هام بهتر شده و از زندگیم خیلی راضی تر هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

دهنانی

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

خوب بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

خیلی دکتر با تجربه و آگاهی بودن خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

بسیار با

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

نتیجه خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

بسیاد دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

عالی هستند واقعا

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

دکتر مودب و شنوایی هستند، فعلا تحت درمانم برای بیش فعالی بزرگسالان و افسردگی ، تا اینجا رضایت دارم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

ادم خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

افسر دگی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

در حال درمان

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بیش فعالی پسرم. خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

با حوصله و با سواد بسیار ارزش قائل میشه برای مراجعه کننده

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

یک بار ویزیت شدم تحت درمانم خیلی راضی بودم خیلی وقت گذاشتن

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

عالی هستن آقای دکتر، با صبر و حوصله گوش میدن و با همون نسخه اول حالم خیلی بهتر شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

بسیار دقیق و با حوصله

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

عالی و

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

فعلا تحت نظرهستم

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

من بیماری افسردگی خلقی داشتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

هنوز درمان نشده ام ولی تا حد زیادی درمان به خود فرد و شناختی ک از خودش دارد مربوط است

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

سلام خدمت اقای دکتر و منشی بسیار خوش برخورد وهمچنین این سایت که باعث شد من اقای دکتر رو بشناسم من یک هفته هست که از ویزیتم میگذره واحساس میکنم درمورد بیناری که داشتم حالم کمی بهتره اقای دکتر بسیار مهربان باحوصله به حرفهای مریض گوش میکنند من خیلی ممنونم واین دکتر رو پیشنهاد میکنم شاید بگید هنوز زوده برای نظر دادن من بیشتر از رفتار ایشون و وقتی که برای من گذاشتند خواستم توضیح بدم

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

دکتر بسیار خوب و با شخصیت هستن و تشخیصشون درسته

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

بسیار عالی برای مریض شون وقت زیادی میزارن تمامی عوامل که برروی حالات روحی مریض تاثیر گذار هستند را با صبر و حوصله زیاد وزیاد بررسی می کنند و خلاصه هر چب بگم کم گفتم .تا حالا 3 تا مریض از خانواده ما مراجعه کردیم و حتی بعضی ها با همون ویزیت اول خوب خوب شدن.خدا ازشون راضی باشه،خدا حفظشون کنه ....

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

راضی بودم

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

راضی بودم. مشاوره عالی بود.

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

رفتار دکتر بسیار ارامش بخش و برای دارو دادن محتاط هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

خوب بود. دارو هم به مقدار میدن نه زیاد

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

بسیار عالی دکتر با تجربه واقعا وقت میزارن برایه مریض

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

فعلا در حال درمان هستم تا اینجا خوب بود نظر نهایی بعد هفت ماه

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

یک جلسه رفتم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

خیلی حاذق و کاربلدن و واقعا خیلی برای بیمارشون وقت میذارن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

ایشون وقت میزارن و این خیلی عالی هست ولی یک جلسه تا الان رفتم و نتیجه درمان در جلسات بعد احتمالا مشخص میشه و الان کمی زوده تا نظر بدم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

پانیک.در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی بسیار صبور و با حوصله . با حداقل دارو بهترین نتیجه رو ایجاد میکنند . وقت خیلی زیادی میگذارن

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

عالی بسیار موجه و دقیق و با وجدان

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

اختلالات خلقی،بهبودی

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

با حوصله و با دانش

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۹

خیلی عالی هستن

۱۴۰۱/۰۶/۲۷

در حال حاضر در حال درمان هستم و حالم خیلی بهتر هست و از درمان راضی ام

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

بسیار صبور و حاذق هستند

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

من به تشخیص دکتر افسردگی دارم و اولین جلسه ام بود ولی خیلی دکتر وقت گذاشتن برای بیماراشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خیلی دکترخوبی هستن من زیادمشکل روحی داشتم استرس ووسواس ودپرشن بهم دارودادن همون روزهای اول داره جواب میده ولی خب طول درمان هم بایدطی بشه

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بسیار دقیق و عالی کلی سوال میپرسن بعد دارو تجویز میکنن

۱۴۰۱/۰۴/۱۹

پنیک بهتر شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

خیلی دکتر خوبی هستن.ارام و با حوصله. زمان زیادی برای بیمار میزارن. برای من تشخیص عالی بود.در حال گذروندن دوره درمانم هستم.

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

بنده مشکلم افسردگی و افکار منفی و همچنین خواب سبک بود که فعلا نزدیک به یک ماه هست تحت درمانم 80درصد بهبود پیدا کردم....دکتر خوبی هستن و وقت میذارن برای مریض و دارو کم تجویز میکنند

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

با سندرم نفروتیک و تنگی نفس خدمت آقای دکتر رفتم.ایشون عین یه بیمارستان منو برسی کردن 3 تا قرص بهم دادن خوردم فرداش انگار بیست سال به عقب برگشته بودم آنقدر که حالم خوب شده بود.دکتر بسیار تیزی هستند.

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

با حوصله و باسواد

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

عااااالی هستند عااالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

تنبلی خوب شدم چند ماه ولی دوباره الان همونجوری شدم البته مقصر خودم بودم

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

ایشون ی فرشته است مثلش ندیدم ،خدا پزشکهایی مثل ایشون زیاد کنه که حتی ی ساعت داخل اتاق باشی تو رو به ارامش دعوت میکنه

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی بود نتیجه

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

دکتر بسیار حاذق بودند

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

دکتر عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

خیلی خیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

دکتر خوبی بودند

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

تخصص، درمان موثر، ارزش برای بیمار و صرف وقت کافی و موثر

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستند خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

سلام تازه شروع کردم بهتر شدن

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

هنوز در حال درمان هستم ولی از روند راضی ام

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار با حوصله و صبور هستند خیلی وقت میگذارند

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

تیک عصبی،تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

با سلام بنده حدودا ۳ سال هست که تحت درمان زیر نظر دکتر توکلی هستم و خیلی خیلی حال خوبی دارم روز به روز دارم بهتر میشم و این حال خوب مدیون آقای دکتر نیما توکلی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

برای بیش فعالی و کم خوابی دخترم مراجعه کردم خدارو شکر عالی بودند ولی توی نوبت دهی وقتی میخایم نوبت بگیریم هر نوبت یک ربع تایم دادند ولی میایم مطب کلی معطل میشیم لطفا ب این مسعله رسیدگی کنید

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

سلام . آقای دکتر خیلی با حوصله و خوب بودند.

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بابت افسردگی و کم تحملی و استرس مراجعه کردم و از روند درمان رضایت دارم.ایشون بسیار متبحر و با حوصله هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

بنظرم دکتری پیدا نمیکنید که اینقدر برای بیمارش وقت بزاره و درمانش رو کامل و با کمترین خطا انجام بده

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

جلسه دوم هست پیش دکتر میام و تو همون جلسه اول مشکلم حل شد

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

استرس اضراب وسواس

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

عدم تمرکز و توجه پسرم. دوره درمان تکمیل نشده اما به نسبت همین دوره سه ماهه، تغییرات مثبت وجود داشته.

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

اختلال دوقطبی_افسردگی درمراحل اولیه درمان نتیجه بسیار مطلوب بوده

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

واس واس

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

افسردگی

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

بسیار پزشک حاذق و ماهری هستن .تشخیصشون عالیه . خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق و کارشون عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

به دلیل تجویز دارو خودمون روند درمان رو ادامه ندادیم تا بیشتر فکر کنیم و تصمیم بگیریم.

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

خوب بود عالی نتیجه ی خوبی

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

عالی حرف ندارن ایشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

عصبانیت بیش از حد

۱۴۰۱/۱۱/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

پانیک.

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

مادر من سابقه افسردگی دوره ای داشت و در شهرمون تحت درمان چند روانپزشک بود، آقای دکتر در همان ویزیت اول داروها رو تغییر دادن و هم افسردگی چند پله بهبود پیدا کرد و هم لرزش دست کاملا بهبود یافت

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

دکتر فوق الع

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

عالی هستن وقت زیادی میزارن

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

عالی با تجربه با نزاکت و مراعات

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

خوب وقت میذارن و گوش میدن.

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

عالی بودند وقت زیادی برای ویزیت گذاشتند با آرامش تمام

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

اضطراب و مفید بودند

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

بینظیر ترین دکتر روانپزشک

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

باسلام خدمت دوست عزیز اقای دکترتوکلی خیلی دکتر خوب وبا دانشی بالا است .وبرای درمان از بهترین داروها و کم عوارض ترین استفاده میکند.تجربه من ازاقای دکتر بار اولی که ویزیت شدم داروهای زیادی استفاده میکردم که بیهوده بودند و خودم نمیدانستم وقتی که با دکتر صحبت کردم او بیشتر دارهای که واقعا اضافه بودن رو قط کرد و فقط یک دارو برایم نوشت حقیقت گفتم نمیتونم با ان داروها سر کنم حالم بدتر میشه نمیدونستم که قرص باید دورست تجویز بشه، دروسته نه به تعداد حتی قرص زیادخوردن قرص زیاد عوارض هم داره وحال ادم رو بد میکنه. من چند روزی صبر کردم و دیدم حالم رو به خوبیست و عوارض داروهای که قبلا میخوردم از بین رفته باورم نمیشود به نظرم که ان کار دکتر نشانه اگاهی و تجربه او است . اقای دکتر توکلی من ازشما تشکر میکنم، شما به من ی خوبی دیگری کرده که از خدا میخوام عمر باعزت و همیشه سلامتی وتن درست بشون بده .

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

کمک به قطع دارو

۱۴۰۱/۰۹/۳۰

جراحی بسیار عالی ت سط ایشون

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

بسیار خوش اخلاق و با حوصله و به اندازه کافی هم وقت می زارن

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

عاااالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

با سلام..ایشان طبیبی بسیار حاذق. باسواد مهربان و دقیق و مدت زمان طولانی را وقف صحبت با مریض میکند

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

جلسه اول که پرفکت

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

سلام دخترم یکبار ویزیت شده وبسیار عالی بود که برلی نوبت های بعدی هم به ایشان مراجعه میکنیم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

اعصاب و روان

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

عالییییییی

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

دکار خوبی هستند و

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

مشکل تمرکز

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

خیلی خوب بوده دکار

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

زیاد شناخت ندارم ولی زیاد از ایشون تعریف میکنن

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

بسیار مثبت

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

سلام من مشکل پانیک واضطراب وبیقراری داشتم و واقعا با داروهایی که دادن حالم خیلی بهتره

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

افسردگی حاد داشتم عااااااااالی شده حالم فکر نمیکردم هیچوقت خوب شم.شرایطم واقعا بحرانی بود به گفته خود دکتر ولی عالی شدم

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

در خصوصو مسئله اضطراب به من کمک کردند و تپطی چند ماه واقعا حالم بهتر شده با کمترین مصرف دارو

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

باحوصله

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

عالی بودند دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خوب بود مشکل من تاحدودی حل شد ولی رفتن از چابهار

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

نتیجه خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

دکتر خوبی هستن با یک بار ویزیت حالم بهتر شد وسواس داشتم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

بسیار با حوصله و دقیق

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

بسیار دکتر خوبی هستن. وقت میذارن و سواد دارن

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

فعلا یک جلسه اومدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

تغیر خلق

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

پنیک اتک و تحت درمانم فعلا، تا الان که خوب بوده، ایشون خیلی با حوصله وقت میذارن

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

بسیار عالی و باحوصله

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

خوب بوده

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

بسیار خوش برخورد و صبور هستند و در مقابل تجویز دارو محتاط.هنوز دوره درمانم کامل نشده ولی تا اینجا از نتایج راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

ایشان بسیار

۱۴۰۱/۰۹/۰۴

پانیک، دکتر حاذق و با حوصله و نتیجه خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

افسردگی پنهان دارم و حالتهای اضطراب و دلشوره دکتر پس از دادن مشاوره دارو تجویز کردند برای بیمار خیلی وقت میذارن واین باارزشه

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

عالی با صبر و حوصله

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

سلام واقعا دکتر عالی هستند با یکبار ویزیت بیمار حالش بهتر میشود

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

سابقه مراجعه داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بسیار عالی،دکتر با دانش و با تجربه ای هستن،برای پدرم مراجعه کردیم بسیار عالی و راضی هستیم

۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اطلاعات تکمیلی
لطفا جهت اطلاع از خدمات و پوشش بیمه ای به آدرس drnimatavakoli.com مراجعه فرمایید.
پس از ثبت نوبت به صورت اینترنتی جهت هماهنگی در مورد خدمات در ساعات فعالیت با مطب تماس حاصل فرمایید.
در این مرکز در حال حاضر خدمات مشاوره ارائه نمی شود.
مطب دکتر نیما توکلی
تهرانخیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم
مراجعه کننده گرامی، به اطلاع میرساند زمان‌های ثبت شده برای نوبت تقریبی است. با توجه به شرایط ممکن است زمان انتظار شما ۱ تا ۲ ساعت به طول بیانجامد. با تشکر از توجه شما
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۶ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۳ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۴ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۶ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۷ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    اینستاگرام دکتر نیما توکلی

    دکتر نیما توکلی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 118344 در شهر تهران فعالیت می‌کند. مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباس‌آباد تهران واقع شده است.

    دکتر نیما توکلی از جمله پزشکان متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران است که با شماره نظام پزشکی 118344 فعالیت می‌کند. دکتر نیما توکلی دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی و رفتاری خدمات ارائه می‌دهد. مطب دکتر نیما توکلی در منطقه عباس‌آباد تهران واقع شده و آدرس دقیق آن خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم می‌باشد.

    دکتر نیما توکلی به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران، با بهره‌گیری از دانش تخصصی خود به درمان بیماری‌هایی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، مشکلات روان‌تنی و سایر اختلالات روانپزشکی می‌پردازد. ایشان با تکیه بر مدرک تخصصی روانپزشکی، خدمات درمانی خود را به صورت حضوری و همچنین از طریق سامانه نوبت‌دهی آنلاین نوبت دات آی آر ارائه می‌کند. بیماران می‌توانند برای دریافت نوبت اینترنتی به راحتی اقدام نمایند.

    در نظرات بیماران مراجعه‌کننده به مطب دکتر نیما توکلی، رضایت از دقت در تشخیص و پیگیری درمان مشاهده می‌شود. همچنین اشاره شده است که برخورد حرفه‌ای و محیط مطب منظم از نقاط قوت ایشان به شمار می‌آید. دکتر نیما توکلی، روانپزشک تهران، همواره تلاش می‌کند تا با رعایت اصول علمی و اخلاق حرفه‌ای، به بیماران خود بهترین خدمات درمانی را ارائه دهد.

    در حال حاضر خدمات مشاوره در مطب دکتر نیما توکلی ارائه نمی‌شود و بیماران جهت هماهنگی بیشتر می‌توانند با مطب در ساعات کاری تماس بگیرند. با توجه به فعالیت ایشان به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران و حضور در منطقه عباس‌آباد، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب دکتر نیما توکلی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر نیما توکلی نوبت رزرو کنند.

    آدرس مطب دکتر نیما توکلی در تهران کجاست؟

    مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباس‌آباد تهران قرار دارد.

    چه بیماری‌هایی توسط دکتر نیما توکلی درمان می‌شود؟

    دکتر نیما توکلی در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، دوقطبی و سایر اختلالات اعصاب و روان تخصص دارد.

    آیا در مطب دکتر نیما توکلی خدمات مشاوره روانشناسی ارائه می‌شود؟

    خیر، طبق اعلام مطب فعلاً خدمات مشاوره روانشناسی ارائه نمی‌شود و فقط خدمات درمان تخصصی روانپزشکی انجام می‌گیرد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دکتر نیما توکلی

    خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم

    مطب دکتر نیما توکلی

    خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم