دکتر نیما توکلی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 118344 در شهر تهران فعالیت میکند. مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباسآباد تهران واقع شده است.
دکتر نیما توکلی از جمله پزشکان متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران است که با شماره نظام پزشکی 118344 فعالیت میکند. دکتر نیما توکلی دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی و رفتاری خدمات ارائه میدهد. مطب دکتر نیما توکلی در منطقه عباسآباد تهران واقع شده و آدرس دقیق آن خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم میباشد.
دکتر نیما توکلی به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران، با بهرهگیری از دانش تخصصی خود به درمان بیماریهایی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، مشکلات روانتنی و سایر اختلالات روانپزشکی میپردازد. ایشان با تکیه بر مدرک تخصصی روانپزشکی، خدمات درمانی خود را به صورت حضوری و همچنین از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین نوبت دات آی آر ارائه میکند. بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی به راحتی اقدام نمایند.
در نظرات بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر نیما توکلی، رضایت از دقت در تشخیص و پیگیری درمان مشاهده میشود. همچنین اشاره شده است که برخورد حرفهای و محیط مطب منظم از نقاط قوت ایشان به شمار میآید. دکتر نیما توکلی، روانپزشک تهران، همواره تلاش میکند تا با رعایت اصول علمی و اخلاق حرفهای، به بیماران خود بهترین خدمات درمانی را ارائه دهد.
در حال حاضر خدمات مشاوره در مطب دکتر نیما توکلی ارائه نمیشود و بیماران جهت هماهنگی بیشتر میتوانند با مطب در ساعات کاری تماس بگیرند. با توجه به فعالیت ایشان به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران و حضور در منطقه عباسآباد، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر نیما توکلی نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباسآباد تهران قرار دارد.
دکتر نیما توکلی در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، دوقطبی و سایر اختلالات اعصاب و روان تخصص دارد.
خیر، طبق اعلام مطب فعلاً خدمات مشاوره روانشناسی ارائه نمیشود و فقط خدمات درمان تخصصی روانپزشکی انجام میگیرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم
بینهایت عالی و فوق العاده هستن ،بسیار باتجربه وکاربلد ، امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار دکتر خوشرو و با حوصله و دقیق در تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۹/۲۲افسردگی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار عالی با
۱۴۰۱/۰۲/۲۳بسیار دکتر خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳فعلا یه جلسه رفتیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکلم افسردگی حاد بود ، الانم تحت نظر ایشونم .. نظر خاصی فعلا ندارم .
۱۴۰۴/۰۱/۰۴فعلا که با یک جلسه نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹حالتی تناسلی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲پرخاشگری عصبی وعدم توجه پرخاشگریووعصبی بودن خیلی بهتر شده ولی برای عدم توجه وتمرکزنیاز به ویزیت جدید دارن. چون بدو ن درمان قسمت قیلی درمان توجه ومرکز نمشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اسکیزوفرنی و آلزایمر پدرم. دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن. از همان اول تاثیر مثبت داشتند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶در ساعت و وقت ویزیت بسیار ضعیف و با نوسان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی با حوصله صبور
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار دکتر حاذق وباتجربه بود واقعا واسه مریض وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۱/۱۴تازه دروهایشان را شروع کردم هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹وسواس فکری شدید داشتم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تازه به ایشون مراجعه کردیم، و تازه درمان رو شروع کردیم، ولی از لحاظ برخورد و صبر و حوصله شون برای شنیدن مشکل بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵معمولی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷من چند سال که مشاوره پیش ایشون میرم و خیلی راضی هستم و کلی بهم کمک شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸افسردگی شدید داشتم .الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷درگیرافسردگی بودم و خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹نامعلوم در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۰مشکل حملات پنیک داشتم فعلا یکبار مراجعه کردم فعلا حملاتم کمتر شده.باید ۱ ماه دیگه دوباره مراجعه کنم رفتار و برخوردشان و حوصله شان عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیااااار عااالی و توانمند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی هستی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸افسردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵نمدونم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹با حوصله و آرامش برای بیمار وقت میذارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خیلییی مدت انتظار زیاد بود سه ساعت تمام بعد از نوبت سایت رفتیم داخل مطب و این موضوع اذیت کننده بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰برای اختلال خواب رفتم خوب بودن شنونده حرفام بودن 3 ماه مصرف دارو داشتم الان برای عوض کردن داروها میخوام برم بدنم مقاوم شده به دارو ها
۱۴۰۰/۰۸/۲۵نتیجه مفید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار عال
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار با حوصله هستن وبرای بیمار وقت کافی میزارن بادقت به حرف های شما گوش میدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹آرام و صبور و متخصص
۱۴۰۱/۱۰/۲۸برادرم مراجعه داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶در حال درمان هستم، خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار صبور و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ارادتمند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵عالی بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵جهت اختلالات عصبی یک بیمار مراجعه شد .
۱۴۰۱/۰۳/۱۷هنوز زوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۹نمیدانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴دکتر بسیار خوبی می باشد
۱۴۰۱/۰۷/۱۱دکتر بسیار علی و باسواد هستند، تجربه کافی در تشخیص بیماری دارند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵تحت درمان عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۱بسیار با دقت و با حوصله هستند وقت زیادی برای هر بیمار می گذارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۹حد وسط است خوب است
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بااخلاق وعالی باعلم فوق العاده بالا
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستند و دارو بیخود و الکی نمیدن و خیلی برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بهترین دکتر اعصاب روان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲قبلا مادرمو میبردم هر دکتری با داروهاش اذیت میشد ولی از وقتی اوردم پیش اقای توکلی خیلی بهتر شدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷همه چیز عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶برای پسرم در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷درحالدرمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی و جزو بهترین های ایران
۱۴۰۴/۰۴/۰۹توپ بود توپ
۱۴۰۱/۰۲/۱۸برای درمان افسردگی مراجعه کردم،خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی ، به مدت یک سال هست زیر نظر ایشان تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸آقای دکتر مثل همیشه خیلی با حوصله ویزیت انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷فراموشی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر با حوصله ای هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۲۳بسیار فالی و درجه یک و نتیجه عالیه گرقتم از مشاوره با ایشان
۱۴۰۳/۰۳/۲۳دکتر خوبیین .تحت درمانم .فعلا خوب شده مشکلم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵همیشه عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار پزشک با حوصله ای هستند و با دقت به حرفهای بیمار گوش می کنند و با بیمار گفتگو می کنند تا دقیق مشکل بیمار را متوجه بشوند. اعتقادی به تجویز داروی زیاد ندارند و در کنار تجویز دارو مشاوره های خوبی ارائه می کنند. من مشکل اضطراب دارم، تحت درمان هستم و تا اینجا رضایت کامل دارم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۵برای مراجعشون وقت میگذارن و براشون اهمیت قائل هستن .از روند مراجعه راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱تشخیص ایشان بسیار عالی بود در مورد من
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱فعلا تازه شروع کردم ویزیت ایشون ولی خب خیلی وقت گذاشتن صحبت کردن این خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۲بسیار خوش برخورد و شکیبا و مسلط به تخصصشون ، به اندازه کافی برای بیمارشون وقت میذارن من از ایشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خیلی صبور و دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۹مشکلاضطرابو پنیک اتک. ایشون بسیار با حوصله وقت میذارن برای بیمارهاشون و داروی اضافی نمیدن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بعد از یک سال درمان زندگیم کلا عوض شده. کار پیدا کردم رابطه هام بهتر شده و از زندگیم خیلی راضی تر هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دهنانی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۳خیلی دکتر با تجربه و آگاهی بودن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بسیار با
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۱نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲بسیاد دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عالی هستند واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر مودب و شنوایی هستند، فعلا تحت درمانم برای بیش فعالی بزرگسالان و افسردگی ، تا اینجا رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ادم خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲افسر دگی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بیش فعالی پسرم. خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱با حوصله و با سواد بسیار ارزش قائل میشه برای مراجعه کننده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰یک بار ویزیت شدم تحت درمانم خیلی راضی بودم خیلی وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی هستن آقای دکتر، با صبر و حوصله گوش میدن و با همون نسخه اول حالم خیلی بهتر شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی و
۱۴۰۱/۰۸/۰۲فعلا تحت نظرهستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴من بیماری افسردگی خلقی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹هنوز درمان نشده ام ولی تا حد زیادی درمان به خود فرد و شناختی ک از خودش دارد مربوط است
۱۴۰۱/۰۴/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷سلام خدمت اقای دکتر و منشی بسیار خوش برخورد وهمچنین این سایت که باعث شد من اقای دکتر رو بشناسم من یک هفته هست که از ویزیتم میگذره واحساس میکنم درمورد بیناری که داشتم حالم کمی بهتره اقای دکتر بسیار مهربان باحوصله به حرفهای مریض گوش میکنند من خیلی ممنونم واین دکتر رو پیشنهاد میکنم شاید بگید هنوز زوده برای نظر دادن من بیشتر از رفتار ایشون و وقتی که برای من گذاشتند خواستم توضیح بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکتر بسیار خوب و با شخصیت هستن و تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار عالی برای مریض شون وقت زیادی میزارن تمامی عوامل که برروی حالات روحی مریض تاثیر گذار هستند را با صبر و حوصله زیاد وزیاد بررسی می کنند و خلاصه هر چب بگم کم گفتم .تا حالا 3 تا مریض از خانواده ما مراجعه کردیم و حتی بعضی ها با همون ویزیت اول خوب خوب شدن.خدا ازشون راضی باشه،خدا حفظشون کنه ....
۱۴۰۴/۱۰/۱۰راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶راضی بودم. مشاوره عالی بود.
۱۴۰۲/۰۹/۲۷رفتار دکتر بسیار ارامش بخش و برای دارو دادن محتاط هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خوب بود. دارو هم به مقدار میدن نه زیاد
۱۴۰۱/۰۸/۱۶بسیار عالی دکتر با تجربه واقعا وقت میزارن برایه مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۲فعلا در حال درمان هستم تا اینجا خوب بود نظر نهایی بعد هفت ماه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خیلی حاذق و کاربلدن و واقعا خیلی برای بیمارشون وقت میذارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱ایشون وقت میزارن و این خیلی عالی هست ولی یک جلسه تا الان رفتم و نتیجه درمان در جلسات بعد احتمالا مشخص میشه و الان کمی زوده تا نظر بدم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴پانیک.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بسیار صبور و با حوصله . با حداقل دارو بهترین نتیجه رو ایجاد میکنند . وقت خیلی زیادی میگذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عالی بسیار موجه و دقیق و با وجدان
۱۴۰۰/۱۰/۱۷اختلالات خلقی،بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳با حوصله و با دانش
۱۴۰۱/۰۳/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷در حال حاضر در حال درمان هستم و حالم خیلی بهتر هست و از درمان راضی ام
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار صبور و حاذق هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱من به تشخیص دکتر افسردگی دارم و اولین جلسه ام بود ولی خیلی دکتر وقت گذاشتن برای بیماراشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی دکترخوبی هستن من زیادمشکل روحی داشتم استرس ووسواس ودپرشن بهم دارودادن همون روزهای اول داره جواب میده ولی خب طول درمان هم بایدطی بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار دقیق و عالی کلی سوال میپرسن بعد دارو تجویز میکنن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹پنیک بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن.ارام و با حوصله. زمان زیادی برای بیمار میزارن. برای من تشخیص عالی بود.در حال گذروندن دوره درمانم هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بنده مشکلم افسردگی و افکار منفی و همچنین خواب سبک بود که فعلا نزدیک به یک ماه هست تحت درمانم 80درصد بهبود پیدا کردم....دکتر خوبی هستن و وقت میذارن برای مریض و دارو کم تجویز میکنند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶با سندرم نفروتیک و تنگی نفس خدمت آقای دکتر رفتم.ایشون عین یه بیمارستان منو برسی کردن 3 تا قرص بهم دادن خوردم فرداش انگار بیست سال به عقب برگشته بودم آنقدر که حالم خوب شده بود.دکتر بسیار تیزی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹با حوصله و باسواد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عااااالی هستند عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷تنبلی خوب شدم چند ماه ولی دوباره الان همونجوری شدم البته مقصر خودم بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵ایشون ی فرشته است مثلش ندیدم ،خدا پزشکهایی مثل ایشون زیاد کنه که حتی ی ساعت داخل اتاق باشی تو رو به ارامش دعوت میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بود نتیجه
۱۴۰۳/۰۵/۰۴دکتر بسیار حاذق بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۲دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۹تخصص، درمان موثر، ارزش برای بیمار و صرف وقت کافی و موثر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام تازه شروع کردم بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲هنوز در حال درمان هستم ولی از روند راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار با حوصله و صبور هستند خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۱تیک عصبی،تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با سلام بنده حدودا ۳ سال هست که تحت درمان زیر نظر دکتر توکلی هستم و خیلی خیلی حال خوبی دارم روز به روز دارم بهتر میشم و این حال خوب مدیون آقای دکتر نیما توکلی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸برای بیش فعالی و کم خوابی دخترم مراجعه کردم خدارو شکر عالی بودند ولی توی نوبت دهی وقتی میخایم نوبت بگیریم هر نوبت یک ربع تایم دادند ولی میایم مطب کلی معطل میشیم لطفا ب این مسعله رسیدگی کنید
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام . آقای دکتر خیلی با حوصله و خوب بودند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بابت افسردگی و کم تحملی و استرس مراجعه کردم و از روند درمان رضایت دارم.ایشون بسیار متبحر و با حوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بنظرم دکتری پیدا نمیکنید که اینقدر برای بیمارش وقت بزاره و درمانش رو کامل و با کمترین خطا انجام بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۱جلسه دوم هست پیش دکتر میام و تو همون جلسه اول مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۴استرس اضراب وسواس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عدم تمرکز و توجه پسرم. دوره درمان تکمیل نشده اما به نسبت همین دوره سه ماهه، تغییرات مثبت وجود داشته.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶اختلال دوقطبی_افسردگی درمراحل اولیه درمان نتیجه بسیار مطلوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹واس واس
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار پزشک حاذق و ماهری هستن .تشخیصشون عالیه . خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶به دلیل تجویز دارو خودمون روند درمان رو ادامه ندادیم تا بیشتر فکر کنیم و تصمیم بگیریم.
۱۴۰۳/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۵خوب بود عالی نتیجه ی خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی حرف ندارن ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عصبانیت بیش از حد
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶پانیک.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱مادر من سابقه افسردگی دوره ای داشت و در شهرمون تحت درمان چند روانپزشک بود، آقای دکتر در همان ویزیت اول داروها رو تغییر دادن و هم افسردگی چند پله بهبود پیدا کرد و هم لرزش دست کاملا بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر فوق الع
۱۴۰۲/۱۱/۱۸خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی هستن وقت زیادی میزارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی با تجربه با نزاکت و مراعات
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب وقت میذارن و گوش میدن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی بودند وقت زیادی برای ویزیت گذاشتند با آرامش تمام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اضطراب و مفید بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بینظیر ترین دکتر روانپزشک
۱۴۰۳/۰۱/۱۸باسلام خدمت دوست عزیز اقای دکترتوکلی خیلی دکتر خوب وبا دانشی بالا است .وبرای درمان از بهترین داروها و کم عوارض ترین استفاده میکند.تجربه من ازاقای دکتر بار اولی که ویزیت شدم داروهای زیادی استفاده میکردم که بیهوده بودند و خودم نمیدانستم وقتی که با دکتر صحبت کردم او بیشتر دارهای که واقعا اضافه بودن رو قط کرد و فقط یک دارو برایم نوشت حقیقت گفتم نمیتونم با ان داروها سر کنم حالم بدتر میشه نمیدونستم که قرص باید دورست تجویز بشه، دروسته نه به تعداد حتی قرص زیادخوردن قرص زیاد عوارض هم داره وحال ادم رو بد میکنه. من چند روزی صبر کردم و دیدم حالم رو به خوبیست و عوارض داروهای که قبلا میخوردم از بین رفته باورم نمیشود به نظرم که ان کار دکتر نشانه اگاهی و تجربه او است . اقای دکتر توکلی من ازشما تشکر میکنم، شما به من ی خوبی دیگری کرده که از خدا میخوام عمر باعزت و همیشه سلامتی وتن درست بشون بده .
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸کمک به قطع دارو
۱۴۰۱/۰۹/۳۰جراحی بسیار عالی ت سط ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار خوش اخلاق و با حوصله و به اندازه کافی هم وقت می زارن
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱با سلام..ایشان طبیبی بسیار حاذق. باسواد مهربان و دقیق و مدت زمان طولانی را وقف صحبت با مریض میکند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹جلسه اول که پرفکت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام دخترم یکبار ویزیت شده وبسیار عالی بود که برلی نوبت های بعدی هم به ایشان مراجعه میکنیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴اعصاب و روان
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عالییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دکار خوبی هستند و
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳مشکل تمرکز
۱۴۰۲/۰۱/۱۶خیلی خوب بوده دکار
۱۳۹۹/۰۵/۲۵زیاد شناخت ندارم ولی زیاد از ایشون تعریف میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بسیار مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹سلام من مشکل پانیک واضطراب وبیقراری داشتم و واقعا با داروهایی که دادن حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۵/۰۶افسردگی حاد داشتم عااااااااالی شده حالم فکر نمیکردم هیچوقت خوب شم.شرایطم واقعا بحرانی بود به گفته خود دکتر ولی عالی شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳در خصوصو مسئله اضطراب به من کمک کردند و تپطی چند ماه واقعا حالم بهتر شده با کمترین مصرف دارو
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰باحوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عالی بودند دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوب بود مشکل من تاحدودی حل شد ولی رفتن از چابهار
۱۴۰۰/۰۹/۰۹نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستن با یک بار ویزیت حالم بهتر شد وسواس داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار دکتر خوبی هستن. وقت میذارن و سواد دارن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶فعلا یک جلسه اومدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱تغیر خلق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳پنیک اتک و تحت درمانم فعلا، تا الان که خوب بوده، ایشون خیلی با حوصله وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار خوش برخورد و صبور هستند و در مقابل تجویز دارو محتاط.هنوز دوره درمانم کامل نشده ولی تا اینجا از نتایج راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳ایشان بسیار
۱۴۰۱/۰۹/۰۴پانیک، دکتر حاذق و با حوصله و نتیجه خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱افسردگی پنهان دارم و حالتهای اضطراب و دلشوره دکتر پس از دادن مشاوره دارو تجویز کردند برای بیمار خیلی وقت میذارن واین باارزشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام واقعا دکتر عالی هستند با یکبار ویزیت بیمار حالش بهتر میشود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سابقه مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی،دکتر با دانش و با تجربه ای هستن،برای پدرم مراجعه کردیم بسیار عالی و راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳