برای دریافت نوبت از دکتر نصیره مقدم فر روانشناس و رواندرمانگر در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر نصیره مقدم فر روانشناس و رواندرمانگر در تهران: آدرس چهارراه پاسداران خیابان دولت(شهید کلاهدوز )نرسیده به چهارراه قنات پلاک۲۲۲ ساختمان۲۲۲ کلینیک خوشنام طبقه دوم واحد دوازده روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ١١ صبح تا ساعت ٢٠ مشاوره به صورت انلاین و غیر حضوری باهماهنگی قبلی انجام میشود درصورت گرفتن وقت از طریق قبل از مراجعه با کلینیک تماس گرفته شود
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر نصیره مقدم فر روانشناس و رواندرمانگر در تهران حدود ۶,۲۰۰,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر نصیره مقدم فر:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس:
چهارراه پاسداران خیابان دولت (شهید کلاهدوز) نرسیده به چهارراه قنات پلاک ۲۲۲ ساختمان ۲۲۲ کلینیک خوشنام طبقه دوم واحد دوازده
روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۰
مشاوره به صورت انلاین و غیر حضوری باهماهنگی قبلی انجام میشود
درصورت گرفتن وقت از طریق سایت قبل از
مراجعه با کلینیک تماس گرفته شود
من افسرگی داشتم خیلییی کمکم کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵یکی از بهترین روانشناسای ایران هستند و بسیار دلسوز و مهربان.
۱۴۰۲/۱۰/۲۵بسیار صبور و دلسوز هستن هم وقت و حال بیمار براشون مهمه و هم هزینه بیمار
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹من مشکل جی ای دی داشتم و افسردگی که با جلسات مشاوره خانم دکتر نجات پیدا کردم. واقعا زندگیم از این رو به اون رو شد.
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خیلی خوب بودن زنیگیمو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مشکلات فکری زیاد
۱۴۰۲/۰۵/۱۸یکی از بهترین روانشناس ها هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی و کار بلد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴سلام،مشکل بی حوصلگی و اضطراب داشتم و بعد از یه ماه حالم بهتر شده و مشاور خیلی خوبی هستند.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دکتر بسیار با حوصله وحاذقی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۵در رابطه با فرزندم مشکل داشتم و ایشان با صبر کامل مشکل منو حل کردن
۱۴۰۱/۱۱/۰۴مشکلات زوجین داشتیم ک خداروشکر ب لطف خانم دکتر همه چی عالی پیش رفت و هنوزم جلساتمون ادامه داره عالی ترین هستن تو کارشون و کاربلد ترین دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۸دخترم اضطراب جدایی و مشکلات رفتاری داشتن درمان شدن بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶اضطراب جدایی دخترم. در حال درمان. نتایج بسیار خوب در مدت کم.
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بسیار عالی. مشکل افسردگی داشتم جواب گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰خانم دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بنده دچار اضطراب اجتماعی بودم و همچنین مشکل افسردگی. در حالل حاضر پنج جلسه هست که با ایشون مشاوره داشتم. و تقریبا میشه گفت در این مدت بشدت حال خوبی رو تجربه کردم. بسیار صبور و متین و باسواد هستند ایشون و تشخیص بسیار دقیقی دارند.
۱۴۰۲/۰۹/۱۴مشکلات رفتاری فرزندم اصلاح شد درزمینه فرزند پروری راهنمایی های خانم دکتر بسیار موثر بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۸مشاوره
۱۴۰۲/۰۳/۰۲من افسردگی داشتم به لطف خانم دکتر خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴برای دخترم رفتم و بسیار راضی بودم، دخترم بسیار پرخاشگری میکرد ولی الان خیلی خوب شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۴اضطراب شدید و افسردگی داشتم و با راهنمایی های خانم دکتر تونستم تا حد زیادی بهتر بشم .خانم دکتر بسیار با دقت و با حوصله هستند.
۱۴۰۲/۰۶/۱۴بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خانم دکتر واقعا کارشون درسته
۱۴۰۳/۰۲/۲۳من بابت مشکل اضطراب و پنیک مراجعه کردم ایشان بسیار کار بلد و با حوصله هستند و برای بیمار وقت می گذارند
۱۴۰۱/۱۱/۰۴مشگل کنترل خشم و تله های زندگی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳مشکلات خلقی و اضطرابی داشتم بسیار از خانم دکتر تشکر میکنم خیلی به من کمک کردن
۱۴۰۲/۰۹/۱۴برای دخترم خدمت خانم دکتر رسیدیم خیلی راضی بودیم در زمینه تمرکز راهنمایی ها خوبی به من و همسرم داشتند تمرین ها را انجام دادیم و بسیار موثر بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بسیار صبو
۱۴۰۱/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۸اضطراب شدید داشتم از درمان ایشون راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷بنده مشکل اظطراب و استرس دارم و از فروردین امسال تا الان من تحت درمان ایشون قرار گرفتم و حاضرم بگم که ایشون بهترین روانشناسی هستن که تا حالا باهاشون آشنا شدم و خیلی حس و حالم بهتر از قبل شده، نسبت به گذشته من خیلی بهتر شدم و کنترل کامل دارم و من رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۰۴/۰۴مشکل افسردگی پس از جدایی عاطفی داشتم خانم دکتر واقعا خیلی کمک کردن و وقت گذاشتن و پیگیری کردن و مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۴به خاطر مشکلات رفتاری پسرم مراجعه کردم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۱۸بهترین روانشناس هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۱وسواس نتیجه عالی گرفتم دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مشکل وسواس دارم در حال درمان هستم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴سلام ایشان روانشناسی مسلط، آرام و ماهر هستند که قبل از اینکه توضیحات خود را کامل کنید شرایط را درک میکنن و در ضمن در کنار همدردی وروشنگری شرایط راهکار های مناسب و دقیقی را پیشنهاد میدهند . بنده خیلی راضی بودم.
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۰۹دخترم نقص توجه داشت ومشکل یادگیری در حال درمان هستن وراضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷مشکل اضطراب و افسردگی پس از جدایی داشتم که درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱کارشون خیلی عالیه مشکل تمرکز داشتم برطرف شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۷بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱بسیار باحوصله هستند در جلسات. بسیار همراهی میکنند در جلسات . به شدت برای من موثر بودند .
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار دکتر حاذقی در علم روانشناسی هستند. از سطح دانش علمیشون لذت میبرم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۰مشکل اضطراب داشتم درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷خانم دکتر بسیار با صبر و حوصله بیماری ADHD فرزندم را بهبود دادند.
۱۴۰۳/۰۴/۲۷من بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بسیار صبور و دلسوز هستن هم وقت و حال بیمار براشون مهمه و هم هزینه بیمار
۱۴۰۱/۱۱/۰۹پسرم اضطراب جدایی دارن در حال درمان هستیم از درمانشون راضی هستم پسرم خیلی حال بهتری دارن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴برای افزایش تمرکز و توجه دخترم مراجعه کردم . ایشون بسیار با سواد و کار بلد هستن و نتیجه خیلی خوبی گرفتم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار صبور و دلسوز هستن هم وقت و حال بیمار براشون مهمه و هم هزینه بیمار
۱۴۰۱/۱۱/۰۹اختلال بیش فعالی و نقص توجه دارم و ۳۲ ساله هستم با راهنمایی خانم دکتر شرایطم خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۰۲من از درمانم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲افسردگی داشتم و خواهرم هم درگیر این بیماری بودند که بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۳/۰۵/۱۰ازپیشنهادات ایشان رصایت کامل دارم
۱۴۰۲/۰۳/۱۱درمان اضطراب ، اضطراب اجتماعی با کمال گرایی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴