دکتر نسیم نوری نسب متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 133325 در شهر کرمان فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه 4، واحد 408 واقع شده است.
دکتر نسیم نوری نسب از متخصصان باسابقه در زمینه زنان، زایمان و نازایی در شهر کرمان است. ایشان با دریافت مدرک تخصصی زنان و زایمان و شماره نظام پزشکی 133325، به صورت رسمی در این حوزه فعالیت میکنند و همواره در ارائه خدمات پزشکی به بانوان نقش موثری ایفا نمودهاند. مطب دکتر نسیم نوری نسب در بلوار جهاد کرمان، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه چهارم، واحد 408 قرار دارد که امکان دسترسی راحت برای بیماران فراهم شده است.
دکتر نسیم نوری نسب به عنوان متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی، خدمات متعددی از جمله پیگیری بارداری، درمان اختلالات قاعدگی، بررسی و درمان مشکلات نازایی و انجام جراحیهای زنان را ارائه میدهد. تجربه بیماران نشان داده که دکتر نسیم نوری نسب در شهر کرمان، با توجه به دقت در معاینات و ارائه مشاورههای تخصصی، رضایت بسیاری از مراجعین را جلب کردهاند. بسیاری از بیماران ایشان را به دلیل برخورد صمیمانه و تشخیصهای دقیق، متخصص قابل اعتمادی میدانند.
با توجه به تخصص و مدرک رسمی دکتر نسیم نوری نسب، بیماران میتوانند با اطمینان برای کلیه امور مرتبط با سلامت زنان و مراقبتهای دوران بارداری به ایشان مراجعه کنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است تا مراجعین به راحتی بتوانند زمان مراجعه خود را برنامهریزی نمایند. دکتر نسیم نوری نسب با رویکرد علمی و تخصصی، همواره تلاش دارد بهترین خدمات پزشکی را به بانوان کرمان ارائه دهد.
دکتر نسیم نوری نسب متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی است و در شهر کرمان فعالیت میکند.
مطب ایشان در کرمان، بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه چهارم، واحد 408 قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر نسیم نوری نسب فعال است.
خدماتی مانند ویزیت و مشاوره زنان، درمان نازایی، پیگیری بارداری، انجام تستهای زنانه و جراحیهای مربوط ارائه میشود.
ایشان بیماریهایی مانند نازایی، اختلالات قاعدگی، عفونتهای زنان، کیست و فیبروم رحم و مشکلات بارداری را درمان میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه ۴، واحد ۴۰۸
دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عفونت شدید داشتم خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۵پارگی کیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۳مریضم خو
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیارپزشک عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۹فعلا که خ
۱۴۰۲/۱۰/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹سزارین
۱۴۰۱/۱۱/۰۴هنوز در حال درمان هستم ام آر آی گرفتم به ایشون نشون بدهم تا مشکل را بگویند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۹کارش عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۰من قبلا یه بار پیش خانم دکتر نوری نسب وزیت شدم برای عفونت قارچی بایه جلسه اومدنم بدنمو شست شو دادن یه سری قرص برام تجویز کردن خدا خیرش سالم شدم، میشه گفت بهش دکتر معجزه گرواقعا هم مهربونه هم خوش برخوروه خیلی دلسوزه امیدوارم که همیشه موفق باشن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰سلام تشخیص عال
۱۴۰۳/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹خانم دکتر رحمم را در اوردند و واقعا خیلی راضی بودم با سپاس بیکران از خانم دکتر نوری
۱۴۰۳/۰۴/۲۶بارداری، سزارین عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰سلام خوبی من اولین بار مشکلم لگن پای چپم خیلی درد میکنه آزمایش انجام دادم گفت زخم دهانه رحم داری
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکترخوبی ومهربونیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۳حامله هستم
۱۴۰۲/۰۳/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پیششون زایمان کردم راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر خیلی خوبی هستن ب حرف مریض ها خیلی توجه میکنه کارش هم عالیه برخوردش با مریض ها ۲۰
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰باردارهستم بسیار خوش اخلاق و کاربلد و مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام مهری بامری هستیم مریض دکتر سر کار خانم نوری نسب تابحال دکتر تو دنیا مثله این ندیم هم از نظر رفتار اخلاق هم تجویز عالی من خدارو با دارو هاش حالم داره کمکم بهتر میشه توسعه میکنم همه زن ها اگه دکتر زنان میرن بهترین دکتر زنان تو ایران هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برا ای وی اف معرفی شدم ولی هنوز انجام ندادم ...رفتارشان بسیار عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰برای اولین بار رفتم پیش خانم دکتر بسیار با حوصله و عالی .فوق العاده بودند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰اره خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۱۰رفتم سنو خیلی دکتر خوبی هستن من دکتر نسیم نوری نسب را به شما معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴مراقبت های بارداریم رو زیر نظر خانم دکتر بودم،زایمان خیلی خوبی داشتم.بسیار خوش برخورد و بشدت پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خیلی دکتر با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶پزشک با حوصله ایه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰سزارین چهارمم رو پزشکان مختلف قبول نکردن خانم دکتر نوری به نحو احسنت انجام دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶خونریزی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر خیلی خوب و منشی بسیار خوب و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۱۷زایمان.
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دکتر خوب با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۲۵من برای آمینو سنتز و سرکلاژ
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خونریزی های شدید با تشخیص درست درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالی متخصص خیلی خوبی هستن- خیلی خوشرو و با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خیلی عالی و خوب هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷سلام بارداربودم رفتم فقط ی ویزیت رفتم ک بدنبودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی اره
۱۴۰۴/۰۷/۰۶زیمان اول عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۷زایمان دوم خودم را پیششون انجام دادم بسیار نسبت به زایمان اول راضی تر بودم، با اینکه پزشک اولی با سابقه تر بودند، ولی خانم دکتر نوری کارشون تمیزتر بود و ریکاوری سریعتری داشتم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۰کارشون فوق العادست
۱۴۰۲/۰۶/۰۷بسیار عالی در تشخیص
۱۴۰۲/۰۳/۱۷واقعا تشخیصشان خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۱من نوبت گرفته بودم وقتی رفتم مطب تعطیل بود گفتند دیر اومدین رفتن یه پنج دقیقه ده دقیقه ایی دیر رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸سمیرا کریمی هستم دکتر خیلی خوبیه منکه لبشون راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷برای حاملگی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر خیلی خوش برخورد وخیلی خوب رسیدگی میکنن به توضیحاتمون
۱۴۰۴/۰۸/۰۵نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۷من زایمان طبیعی داشتم خودشون اومدن بالای سرم و خیلی راضی بودم تشکر فراوان
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عالی تشخیص به موقع
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲سلام مدیون خانم دکتر هستم ان شاالله هرچی از خدا میخواد بهش بده
۱۴۰۱/۱۱/۱۶اوفونت واژن بله
۱۴۰۳/۰۵/۲۳دکتر خوب و با حوصله ای بودن و دقیق بودن در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بارداری نه سال پیش
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی،بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل رحم داشتیم الحمدالله بعد از سونو وازمایش قرص داد رو به بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۷هنوز نتیجه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خیلی عالی هستن در تشخیص
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عمل فیبروم داشتم خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۱دکتر بسیار با حوصله ای هست و دارو دادند مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۵من از چابهار رفتم پیش خانم دکتر نوری نسب اولین بارم هم بود خیلی خیلی دکتر خوب و باسوادی هستن خیلی با حوصله و مهربان هستن با دقت ب حرف مریض گوش میدن و توضیحات لازم رو میدن .من ایشونو ب همه پیشنهاد میکنم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار خوش برخورد و درمان کننده درست برای بیماری فرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۲راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴دکتر خو
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی ۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار ت
۱۴۰۲/۰۸/۲۱هنوز نتیجه ندیدم تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل خاصی نبود فقط برای آزمایشات قبل از بارداری ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خیلی دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۷سزارین
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱این خانم دکتر زیبا و مهربان اینقدر انرژی مثبت بالایی دارند که اگر وارد مطبشون هم بشی ، احساس سلامتی و نشاط رو حس می کنیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۴بسیار دکتر صبور و باسوادی هستن با یک جلسه مراجعه به ایشان مشکلم کاملا حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۶نوبتم ساعت چهار بود، پزشک ساعت 5 تشریف آوردند و 5:30 نوبتم شد!!! و گفتند که چند مرتبه به سایت اعلام کردن که قبل از پنج نوبت ندند ولی سایت توجه نکرده!
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بچه داری
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸سلام...من مشکل پریدی نامنطم داشتم به کمک خانم نوری نسب خوب شدم خداراشکرامیدوارم خدا همیشه یاریمان کنه در کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۱راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی بهترین دکتر زنان و با حوصله ترین
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر به خوبی به بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنن. فعلا تحت درمان هستم و با تجویزهای ایشون مشکلم در حال بر طرف شدن هست
۱۴۰۳/۱۱/۳۰باسلام خانم دکتر بسیار تابسیار دکتر حاذقی هستند ودر کارشان مهارت دارن بسیار تابسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱کیس رحم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵سنو آن تی که بچه مرده بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۹بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند من با یک جلسه مراجعه به ایشان درمان شده ام من ایشان را به شما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸من جزوه نوبتهای اول بودم و دکتر خیلی دیر اومد ولی معاینه و درمان خسلی خوبی داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹زایمان داشتم بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی صبور دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۳پریود نمیشدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱تجربه زایمان دومم با خانم دکتر خیلی راحت بود، خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتر خانمی محترم ،مهربان و با حوصله و خوش برخورد و منشی بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۵آی یودی گذاشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ادامه درمان
۱۴۰۲/۰۵/۱۹