دکتر نسیم نوری نسب متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 133325 در شهر کرمان فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه 4، واحد 408 واقع شده است.
دکتر نسیم نوری نسب از متخصصان باسابقه در زمینه زنان، زایمان و نازایی در شهر کرمان است. ایشان با دریافت مدرک تخصصی زنان و زایمان و شماره نظام پزشکی 133325، به صورت رسمی در این حوزه فعالیت میکنند و همواره در ارائه خدمات پزشکی به بانوان نقش موثری ایفا نمودهاند. مطب دکتر نسیم نوری نسب در بلوار جهاد کرمان، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه چهارم، واحد 408 قرار دارد که امکان دسترسی راحت برای بیماران فراهم شده است.
دکتر نسیم نوری نسب به عنوان متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی، خدمات متعددی از جمله پیگیری بارداری، درمان اختلالات قاعدگی، بررسی و درمان مشکلات نازایی و انجام جراحیهای زنان را ارائه میدهد. تجربه بیماران نشان داده که دکتر نسیم نوری نسب در شهر کرمان، با توجه به دقت در معاینات و ارائه مشاورههای تخصصی، رضایت بسیاری از مراجعین را جلب کردهاند. بسیاری از بیماران ایشان را به دلیل برخورد صمیمانه و تشخیصهای دقیق، متخصص قابل اعتمادی میدانند.
با توجه به تخصص و مدرک رسمی دکتر نسیم نوری نسب، بیماران میتوانند با اطمینان برای کلیه امور مرتبط با سلامت زنان و مراقبتهای دوران بارداری به ایشان مراجعه کنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است تا مراجعین به راحتی بتوانند زمان مراجعه خود را برنامهریزی نمایند. دکتر نسیم نوری نسب با رویکرد علمی و تخصصی، همواره تلاش دارد بهترین خدمات پزشکی را به بانوان کرمان ارائه دهد.
دکتر نسیم نوری نسب متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی است و در شهر کرمان فعالیت میکند.
مطب ایشان در کرمان، بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه چهارم، واحد 408 قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر نسیم نوری نسب فعال است.
خدماتی مانند ویزیت و مشاوره زنان، درمان نازایی، پیگیری بارداری، انجام تستهای زنانه و جراحیهای مربوط ارائه میشود.
ایشان بیماریهایی مانند نازایی، اختلالات قاعدگی، عفونتهای زنان، کیست و فیبروم رحم و مشکلات بارداری را درمان میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه ۴، واحد ۴۰۸
خونریزی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵زیمان اول عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹من زایمان طبیعی داشتم خودشون اومدن بالای سرم و خیلی راضی بودم تشکر فراوان
۱۴۰۳/۰۴/۲۶سلام خوبی من اولین بار مشکلم لگن پای چپم خیلی درد میکنه آزمایش انجام دادم گفت زخم دهانه رحم داری
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی دکتر با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶من برای آمینو سنتز و سرکلاژ
۱۴۰۱/۱۲/۰۷سزارین
۱۴۰۱/۱۱/۰۴سلام مهری بامری هستیم مریض دکتر سر کار خانم نوری نسب تابحال دکتر تو دنیا مثله این ندیم هم از نظر رفتار اخلاق هم تجویز عالی من خدارو با دارو هاش حالم داره کمکم بهتر میشه توسعه میکنم همه زن ها اگه دکتر زنان میرن بهترین دکتر زنان تو ایران هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱کارش عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۷دکتر خیلی خوش برخورد وخیلی خوب رسیدگی میکنن به توضیحاتمون
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷زایمان داشتم بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل خاصی نبود فقط برای آزمایشات قبل از بارداری ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳مراقبت های بارداریم رو زیر نظر خانم دکتر بودم،زایمان خیلی خوبی داشتم.بسیار خوش برخورد و بشدت پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خیلی دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن ب حرف مریض ها خیلی توجه میکنه کارش هم عالیه برخوردش با مریض ها ۲۰
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای اولین بار رفتم پیش خانم دکتر بسیار با حوصله و عالی .فوق العاده بودند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ادامه درمان
۱۴۰۲/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عمل فیبروم داشتم خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸هنوز در حال درمان هستم ام آر آی گرفتم به ایشون نشون بدهم تا مشکل را بگویند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱برای حاملگی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام...من مشکل پریدی نامنطم داشتم به کمک خانم نوری نسب خوب شدم خداراشکرامیدوارم خدا همیشه یاریمان کنه در کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی صبور دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سلام بارداربودم رفتم فقط ی ویزیت رفتم ک بدنبودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹آی یودی گذاشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۱زایمان.
۱۴۰۲/۱۰/۱۶نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۷کیس رحم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عالی تشخیص به موقع
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵مریضم خو
۱۴۰۳/۰۹/۲۱پیششون زایمان کردم راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰سلام مدیون خانم دکتر هستم ان شاالله هرچی از خدا میخواد بهش بده
۱۴۰۱/۱۱/۱۶اره خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۱۰بسیار ت
۱۴۰۲/۰۸/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۷تجربه زایمان دومم با خانم دکتر خیلی راحت بود، خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲نوبتم ساعت چهار بود، پزشک ساعت 5 تشریف آوردند و 5:30 نوبتم شد!!! و گفتند که چند مرتبه به سایت اعلام کردن که قبل از پنج نوبت ندند ولی سایت توجه نکرده!
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر خوب و با حوصله ای بودن و دقیق بودن در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند من با یک جلسه مراجعه به ایشان درمان شده ام من ایشان را به شما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱سمیرا کریمی هستم دکتر خیلی خوبیه منکه لبشون راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عالی بهترین دکتر زنان و با حوصله ترین
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر خوب با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بارداری نه سال پیش
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بچه داری
۱۴۰۳/۱۱/۰۶هنوز نتیجه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴این خانم دکتر زیبا و مهربان اینقدر انرژی مثبت بالایی دارند که اگر وارد مطبشون هم بشی ، احساس سلامتی و نشاط رو حس می کنیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۴بسیار دکتر صبور و باسوادی هستن با یک جلسه مراجعه به ایشان مشکلم کاملا حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر خیلی خوب و منشی بسیار خوب و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فعلا که خ
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بارداری، سزارین عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸بسیارپزشک عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل رحم داشتیم الحمدالله بعد از سونو وازمایش قرص داد رو به بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۰راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۹هنوز نتیجه ندیدم تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خیلی عالی هستن در تشخیص
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی اره
۱۴۰۴/۰۷/۰۶رفتم سنو خیلی دکتر خوبی هستن من دکتر نسیم نوری نسب را به شما معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۷سزارین
۱۴۰۱/۱۱/۰۴خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی،بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴حامله هستم
۱۴۰۲/۰۳/۳۰سزارین چهارمم رو پزشکان مختلف قبول نکردن خانم دکتر نوری به نحو احسنت انجام دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶دکترخوبی ومهربونیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۵بسیار خوش برخورد و درمان کننده درست برای بیماری فرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۲پارگی کیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹دکتر خانمی محترم ،مهربان و با حوصله و خوش برخورد و منشی بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴اوفونت واژن بله
۱۴۰۳/۰۵/۲۳تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۲واقعا تشخیصشان خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴پزشک با حوصله ایه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰من جزوه نوبتهای اول بودم و دکتر خیلی دیر اومد ولی معاینه و درمان خسلی خوبی داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سنو آن تی که بچه مرده بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خونریزی های شدید با تشخیص درست درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خیلی عالی و خوب هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷کارشون فوق العادست
۱۴۰۲/۰۶/۰۷از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دکتر خو
۱۴۰۳/۱۲/۰۸من نوبت گرفته بودم وقتی رفتم مطب تعطیل بود گفتند دیر اومدین رفتن یه پنج دقیقه ده دقیقه ایی دیر رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خانم دکتر رحمم را در اوردند و واقعا خیلی راضی بودم با سپاس بیکران از خانم دکتر نوری
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱برا ای وی اف معرفی شدم ولی هنوز انجام ندادم ...رفتارشان بسیار عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۵پریود نمیشدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیار عالی در تشخیص
۱۴۰۲/۰۳/۱۷زایمان دوم خودم را پیششون انجام دادم بسیار نسبت به زایمان اول راضی تر بودم، با اینکه پزشک اولی با سابقه تر بودند، ولی خانم دکتر نوری کارشون تمیزتر بود و ریکاوری سریعتری داشتم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۰بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی متخصص خیلی خوبی هستن- خیلی خوشرو و با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۱باردارهستم بسیار خوش اخلاق و کاربلد و مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴دکتر خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عفونت شدید داشتم خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۲دکتر به خوبی به بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنن. فعلا تحت درمان هستم و با تجویزهای ایشون مشکلم در حال بر طرف شدن هست
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰سلام تشخیص عال
۱۴۰۳/۰۲/۰۹دکتر بسیار با حوصله ای هست و دارو دادند مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۵باسلام خانم دکتر بسیار تابسیار دکتر حاذقی هستند ودر کارشان مهارت دارن بسیار تابسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من از چابهار رفتم پیش خانم دکتر نوری نسب اولین بارم هم بود خیلی خیلی دکتر خوب و باسوادی هستن خیلی با حوصله و مهربان هستن با دقت ب حرف مریض گوش میدن و توضیحات لازم رو میدن .من ایشونو ب همه پیشنهاد میکنم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی ۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۱من قبلا یه بار پیش خانم دکتر نوری نسب وزیت شدم برای عفونت قارچی بایه جلسه اومدنم بدنمو شست شو دادن یه سری قرص برام تجویز کردن خدا خیرش سالم شدم، میشه گفت بهش دکتر معجزه گرواقعا هم مهربونه هم خوش برخوروه خیلی دلسوزه امیدوارم که همیشه موفق باشن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶