دکتر نرجس مرجانی فلوشیپ لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 128808 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه فلسفی، پلاک ۳، طبقه دوم، واحد ۵ واقع شده است.
دکتر نرجس مرجانی از جمله پزشکان باسابقه و شناختهشده در حوزه فلوشیپ لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی، و متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 128808 به عنوان یکی از معدود متخصصان دارای فلوشیپ لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی زنان، به ارائه خدمات تخصصی در زمینه درمان بیماریهای زنان و جراحیهای کمتهاجمی میپردازد. دکتر نرجس مرجانی تحصیلات خود را در رشته تخصصی زنان و زایمان به پایان رسانده و سپس موفق به اخذ فلوشیپ لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی زنان از دانشگاه تهران شده است. این سطح از تخصص، امکان انجام جراحیهای پیشرفته مانند درمان آندومتریوز، کیستهای تخمدان و مشکلات رحم را با کمترین عوارض برای بیماران فراهم میکند.
مطب دکتر نرجس مرجانی در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه فلسفی، پلاک ۳، طبقه دوم، واحد ۵ واقع شده است و بیماران میتوانند با مراجعه به این آدرس از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند. دکتر نرجس مرجانی در زمینه درمان بیماریهای زنان مانند آندومتریوز، اختلالات قاعدگی، نازایی و جراحیهای کمتهاجمی با استفاده از روشهای نوین لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی فعالیت میکند. ایشان به عنوان یک فلوشیپ لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی زنان و زایمان، مورد مراجعه بسیاری از بیماران تهرانی و بانوانی است که به دنبال درمان مؤثر و تخصصی بیماریهای زنان هستند.
نوبتدهی اینترنتی مطب دکتر نرجس مرجانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است و بیماران میتوانند به سادگی زمان مراجعه خود را به صورت آنلاین رزرو نمایند. بسیاری از مراجعان از دقت در تشخیص، رفتار حرفهای و ارائه راهکارهای نوین درمانی توسط دکتر نرجس مرجانی رضایت دارند. تخصص ایشان در حوزه لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی، به بیماران امکان بهرهمندی از درمانهای کمتهاجمی با بهبودی سریعتر و عوارض کمتر را میدهد. در مجموع، دکتر نرجس مرجانی با دانش تخصصی، شماره نظام پزشکی معتبر و دسترسی آسان در تهران، یکی از انتخابهای مطمئن برای بانوانی است که به دنبال پزشک متخصص زنان و فلوشیپ لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی در تهران هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه فلسفی پلاک ۳ طبقه دوم واحد ۵
ضخامت آندومتر
۱۴۰۳/۰۲/۰۸آندومتریوز بسیار خوش اخلاق هستن و به تک تک مشکلات گوش میدن آزمایش و سونو نوشتن قراره مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹سلام بنده عمل درآوردن رحم پیش خانم دکتر مرجانی انجام دادم ایشون فوق العاده جراح خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۸خیلی خیلی عالی هستن.خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر فوق العا
۱۴۰۴/۰۶/۱۳درحال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹من بیناری اندومتریوز و روده ام هم درگیر بود که خانم دکتر من رو عمل کرد و تمام دردهام خوب شد واقعا ازشون ممنونم برای اخلاق خوبشون و ارامشی که هرلحظه بهم دادن
۱۴۰۲/۰۴/۱۶عمل آندومتریوز
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عمل رحم بدده از طریق لاپاراسکوپی دراوردن عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی خانم دکترخیلی محترم وحاذق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶مبتلا به اندومتریوز هستم. فعلا برام دارو تجویز کردند. بسیار خوش برخورد بودند و به سوالات کامل پاسخ می دادند. معطلی هم در حدود نیم ساعت داشتم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶فعلا تحت درمان هستم ولی زمان انتظار برای نشان دادن یه آزمایش دوساعت و نیم بود و تایمی که برای هر بیمار میزاشتن غیر طبیعی زیاد بود و تعداد صندلیها ۵یا۶تا بود خ شلوغ شده بود مطب.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتری عال
۱۴۰۲/۰۹/۱۵دکتر خیلی خوبی و کارشم عالیه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خیلی خوش برخورد ،هم خودشون هم منشی دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عااااااااااالی از هر لحاظ و تو هر زمینه ای طلان الماسن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷آندومتریوز
۱۴۰۳/۰۴/۲۱عالی پزشک حاذق و باایمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۸در مرحله ی بررسی مدارک هستیم . برخوردشون بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی هم خیلی خوش اخلاق بودن هم بسیار با مسئولیت نسبت به بیمارشون. برای هزینه هم با مریض راه میان. من عمل هیستروکتومی لاپاراسکوپی انجام دادم پیششون و همه چی عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۳عالیعالیعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عااااالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی هستن عاااالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴دکتر آینده نگری هستند همه جوانب رو به دقت بررسی میکنند و نظر میدهند بسیار خوش برخورد و مهربان حاذق و با علم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فعلا تحت پروسه درمان قرارنگرفته ام ولی فوق العاده بااخلاق هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۶با اینکه نوبت آنلاین داشتم خیلی معطل شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تخصص عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خاتم دکتر مرجانی علاوه بر پزشک بودن فرشته هم هستن...خدا حفظتون کنه
۱۴۰۳/۰۵/۲۸سلام بنده پیش این خانم دکتر اندومتروز عمل کردم ایشون فوق العاده استاد هستن توی جراحی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹من دچار خونریزیهای خیلی شدید و غیر طبیعی ماهانه بودم به طوری که خیلی کم خون شده بودم و در رحمم یک توده مشکوک در سونوگرافی دیده شده بود دکتر مرجانی بسیار عالی و به سرعت به طور اورژانس عمل کردن منو خدا رو شکر همه چیز به موقع انجام شد و برای من ی تجربه ی عمل عالی بدون کوچکترین عارضه ی بعد از عمل پیش اومد و خدای مهربانم رو از اینکه این دکتر رو سر راه من قرار داد بسیار متشکرم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸درآوردن رحم، فوق العاده بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۷بسیار دکتر حاذق و از نظر اخلاق بسیار مهربان هستند .
۱۴۰۴/۰۴/۲۰سلام بنده پیش خانم دکتر مرجانی عمل جراحی تخلیه رحم انجام دادم بسیار خانم دکتر باسواد و جراح فوق العاده ای هستن .هم اینکه واقعا خوش اخلاق و مهربونن
۱۴۰۱/۱۲/۰۵از دوستان به ایشان مراجعه کرده اند
۱۴۰۲/۱۰/۲۲دکتر بسیار با اخلاق و با انصافی هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بهترین دکتری هستش
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۴هنوز هیچی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عمل لاپاراسکوپی کیست آندومتریوز انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فعلا قرار آزمایش و سونو را ببینن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۵آندومتریوز
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹باسلام وادب با آرزوی توفیقات روزافزون وسپاس از سرکار خانم دکتر ان شاالله سلامت وتندرست وموفق باشید
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰عمل هیستروسکپی داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بسیار عالی وکاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۱۱کیست آندومتریوز فعلا درمرحله استفاده از داروهستم در صورتیکه خیلی دکتر رفتم وهیچکدام دارو نداده وبلافاصله پیشنهاد جراحی میدادند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خواهرم پیش ایشون عمل کیست انجام دادن فوقعااده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲هنوز پروسه ی درمانم کامل نشده ولی بسیار صبور و با حوصله هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۲عمل هیستروسکوپی انجام دادم ،راضی هستم دکتر باسواد و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۵/۰۱/۱۰دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱جزو بهترین دکترها هستن ایشون️
۱۴۰۴/۰۳/۱۲من پیش دکتر، عمل آندومتریوز شدم دکتر کاربلد، خوش اخلاق ،خوش رفتار و کاملا حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۶پزشک بسیار حاذق و با سوادی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بنده عمل زیبایی انجام دادم پیش خانم دکتر واقعا کارشون بسیار عالی هست پیشنهاد میکنم هر عمل زیبایی زنانه رو به این پزشک مهربون و خوش اخلاق معرفی میکنم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۵مشکل آندومتریوز
۱۴۰۲/۱۰/۲۸تازه باهاشون آشنا شدم اما هم منشی شون رفتار خرفه ایی داشتن هم خودشون به شدت با علم هستن و نکته خیلی مهم اینکه به خاطر منفعت مالی بیمار رو به اتاق عمل نمیکشونن در صورت نیاز عمل رو توضیه میکنن با بررسی دقیق و همه حانبه یه تصمیم درست و به نفع بیمار رو اتخاذ میکنن خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار دکتر عالی و مهربانی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶حسن انجام کار واخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۲۱عمل هیستروسکوپی برای میوم فعلا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار عالی پزشک مهربونن و حاذق و صبوری هستند و خیلی با آگاهی کامل و حاذق به کار هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷سلام بنده عمل لاپاراسکوپی داشتم که واقعا این خانم دکتر بهترین جراح وباسواد ترین دکتری هست در سطح تهران .ایشون با اخلاق ترین دکتری بود که من دیدم هرموقع از زمان باهاش تماس گرفتم به بهترین نحو جوابم رو داد .و بعد از جراحی هیچ مشکلی نداشتم .واقعا مثل این دکتر تو تهران نیست
۱۴۰۱/۱۲/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۸با اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۱فعلا یک جلسه برای ویزیت رفتم برخورد خوبی داشتند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱درحال درمانم ،مشکل فیبروم دارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹در حاله درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تحت درمانم برای جراحی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰سلام بنده خونریزی شدید داشتم و خانم دکتر با این که داشتن میرفتن منزل وایسادن ومنو جراحی کردم .واقعاااا مهربونن
۱۴۰۱/۱۲/۱۸دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۸جراحی اندومتریوزز و ادنومیوز داشتم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بییار باتجربه و توانمند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برخورد عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من برای چکاب پیش ایشون رفتم فعلا آزمایش و سونو نوشتن ولی خانوم دکتر بسیار خوش اخلاق بودن و آدم احساس ارامش میکرد در کنارشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴تما توضیحات لازم درباره مریضی بهم دادم خیلی با حوصله وقرار عمل کنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵جراحی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹جراحی لاپاروسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عمل برداشتن فیبروم رو پیش ایشون انجام دادم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹فعلا مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر بسیار عالی درتشخیص ودرمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۴پزشک حرفه ای، باسواد، مهربون و دلسوز. یکی لز بهترین پزشکانی که بهشون مراجعه کردم. منشیهاشون همیشه پاسخگو و راهنما هستن و زمان انتظار خیلی کم هست.
۱۴۰۳/۰۳/۰۷نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸من که از هیچ دکتری نتیجه نگرفتم ولی دکتر خوبی بنظر میاد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱دکتر مهربان و صبور هستند. در حال درمان هستم هنوز با ایشان جراحی نکردم ولی وقت جراحی دارم.
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بیماری آندومتریوز داشتم با درد های لگنی شدید که توسط خانم دکتر جراحی شدم و درهای شدید لگنی که داشتم کاملا از بین رفت ،اینها به جز اخلاق خوب خانم دکتر هست که همیشه با لبخند به تمام حرفهام گوش دادن و راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۰۳/۰۳از هر نظر بهترین واقعا
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خارج کردن رحم لاپاروسکوپی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶فیبروم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عمل کردند فامیل مارو بسیار راضی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳اندومتریوز تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خانم مرجانی واقعا پزشک هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۱بسیار انسان شریف، خوش اخلاق، وقت شناس، همراه و دلسوز. دست بسیار سبکی دارن. من تقریبا یک سال و نیم پیش، عمل لاپاراسکوپی انجام دادم و عالی هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سلام ضمن خسته نباشید به خانم دکتر ایشون خیلی با ادب و در کارشون وارد هستند من برای عمل کیست رحمی به ایشون مراجعه کردم و با ا امشب که داشتند خیلی عالی عمل من انجام شد تشکر از ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بشدت پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عمل هیستروسکوپی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۲آندومتریوز و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مهربان، متخصص، جراح حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۹اندومتریوز و ایشان با اخلاق خوش ادب کامل و مهارت قابل اطمینانی تشخیصی و درمانی انجام دادند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲پلیپ داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۳۰بنده عمل خارج کردن رحم پیش خانم دکتر مرجانی انجام دادم ایشون یه دکتر فوق العاده با اخلاق و باسواد هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۶بسیار با حوصله و خوش اخلاق و کاربلد هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۹با عرص
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر متبحر خوش اخلاق و حاذقی هستند من یک سال قبل جراحی لاپراسکوپی داشتم بدون درد و عوارص
۱۴۰۲/۱۲/۱۷بسیار حاذق و
۱۴۰۳/۰۱/۱۹سلام بنده عمل درآوردن رحم پیش خانم دکتر مرجانی انجام دادم ایشون واقعا باسواد و جراح عالی ای هستن .بعد عمل هم هیچ عوارضی نداشتم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹سلام بله
۱۴۰۳/۰۸/۲۶من بیناری اندومتریوز و روده ام هم درگیر بود که خانم دکتر من رو عمل کرد و تمام دردهام خوب شد واقعا ازشون ممنونم برای اخلاق خوبشون و ارامشی که هرلحظه بهم دادن
۱۴۰۲/۰۴/۱۶خوب بودش
۱۴۰۳/۰۸/۳۰دکتر بسیار دقیق و حاذقی هستن در جراحی لاپارسکوپی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من آندومتریوز داشتم پیش دکتر عمل کردم به اضافه اینکه تو کارشون حرفهای و مسئولیت پذیرین فوقالعاده هم مهربان و خوش اخلاق هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۶الان شرایط روحیم واسه توضیح دادن خوب نیس. عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵فوق العاده هستن خانوم دکتر ومهربان ودل سوز هرموقع بهشون پیام دادم همون لحظه بهم زنگ زدن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰من پلیپ رحم داشتم عمل شدم توسط خانم دکتر واقعا کارشون عالی بود و بسیار دکتر بااخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۶سلام خانم دکتر بسیار انسان شریف ودوستداشتنی وکار بلد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۱فیبروم فعلا در حال بررسی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۷دکتر بسیار حاذق می باشد وهمچنین بسیار خوش اخلاق وپیگیری بیماری مریض می باشد ومن بسیار ازخانم دکتر راضی هستم وامیدوارم همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۱/۱۱/۲۵من بیبی چک زدم یکیش خطش پرنگ بود یکیش خیلی کم رنگ
۱۴۰۲/۱۱/۲۷خانم دکتر بسیار خوش برخورد، مسئولیت پذیر و پیگیر و حرفه ای هستند، من لاپاروسکوپی فیبروم رحم پیش ایشون انجام دادم، توی استان خودم گفته بودن قابل لاپاروسکوپی نیست و باید جراحی باز انجام بشه، ولی ایشون با مهارت کامل جراحی لاپاروسکوپی منو انجام دادن و بسیار از نتیجه عملم راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار با حوصله و بادقت و مهربان هستند فعلا روند درمان را طی میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خانم دکتر خیلی صبور،حاذق و باتجربه هستند بادقت آزمایشات سونوگرافی را مطالعه میکنند من از اصفهان بیماریشان هستم خیلی نتیجه گرفتم به واسطه دخترگلم که خداخوشبختش کنه با خانم دکتراشناشدم خانم دکترعزیزماناباشیدوپایدار
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی دکتر خوب وبا تجربه ای هست وکارش عالیه من که خیلی راضی هستم ۱۵ روزه که عمل کردم وخدا رو شکر حالم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱من هنوز کارم با خانم دکترتان نشده چون باید منتظر آزمایش میشدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۳/۰۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی، باسواد با وجدان دلسوز پنج ستاره ایشون جراحی هیستروسکوپی و لاپارسکوپی برای من انجام دادند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کاربلد خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰