۵۰۴ نفر
دکتر عبدالناصر قلبی

دکتر عبدالناصر قلبی

کایروپراکتیک

ستون فقرات ، درد مفاصل ، دیسک کمر ، تنگی کانال توانبخشی

دکترا شماره نظام: ۷۱
۳۱۴ نفر

بسیار دکتر با تجربه کاربلد بی ادعا خاکی خوش اخلاق مهربون و باسواد ماخیلی از ایشون راضی هستیم همیشه براشون آرزوهای خوب و سلامتی می کنیم مادرم هر چی مشکل هست تو ستون فقرات داره حتی به ما گفته بودن یه پاش کوتاه شده دکتر مادرم رو از کوتاهی و کفی خلاص کرد یک معجزه گر و درمانگر است یک پزشک واقعی است خیلی هم فروتن است ممنون از دکتر و پرسنل خوبشون آدم دلش براشون تنگ میشه

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۷/۰۵

دیسک کمر

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

عالی کارشون خیلی خوبه پرنسلشونم با احترام خوش برخوردن دکتر واقعا کارش درسته

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

همسر خواهرم نزد ایشون معالجه شدند

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

مشکل دیسک کمر

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

فعلا نمیدونم

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

مشکل دیسک گردن داشتم که نتیجه بهبودی نسبتا پایدار بوده و عدم نیاز به جراحی علی رغم توصیه سایر پزشکان متخصص ستون فقرات

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

پا درد و کمر درد

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

پزشک بسیار خوبی است و من همشه ایشان را دعا می کنم.

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

عالی عالی الان من بعد یک سال MRI گرفتم و نوشته نه تنگی کانال نخاعی داری و نه دیسک های کمر زده بیرون ۱۵ جلسه تحت درمان ایشون بودم واقعا توصیه می کنم مرسی دکتر

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

بسیار عالی ..مشکل دیسک کمر داشتم که با جلسات دمرتبی که درمان گرفتم مشکلم ارفع شده.

۱۳۹۷/۱۰/۳۰

دیسک کمر وبهبود حاصل شده.

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

درمان دیسک کمر شدید که دکترا دیگه گفته بودن فقط عمل

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

درد کف پا

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

روحیه خوب و دقت بسیار آقای دکتر قابل تحسین هست . من با وجود اینکه هنوز دوره درمانم تمام نشده پاسخ خیلی خوبی گرفتم و درد کمرم خیلی بهتر شده. با سپاس فراوان از آقای دکتر و کادر خیلی خوبشون.

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

منتنگی کانال نخاعی داشتم که با هیچ مسکنی هم دیگه آروم نشد درمانم و حال خوبم رو مدیون آقای دکتر هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

فوق العاده هستن توی کارشون و اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

سلام عالی

۱۳۹۸/۰۸/۲۵

ده سال پیش در باره ارتروز گردن مراجعه داشتم و در ده جلسه خوب شدم و مشکل ندارم

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

یکی از دوستان برای مشکل کمر درد مراجعه کرد که بسیار عالی بود و نتیجه گرفت

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

دیسک کمر و خدا را شکر خوب بود.البته باید به گفته دکتر تا اخر عمر ماهی یه بار هر ادمی بره خوبه که نرفتم و الان باز مشکل گردن و کمرم با زایمانم عود کرده

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

به توچ

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عالی..........

۱۳۹۸/۰۲/۳۰

یکی از دوستان مراجعه داشتند

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

عالییییی

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

برا درد سیاتیک و دیسک کمر مراجعه کردم و نتیجه گرفتم .حداقل اینه که درد ندارم یا اینکه دردم قابل تحمله

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

من حدود ۵ سال پیش اومدم پیش آقای دکتر ،بیرون زدگی دیسک داشتم در چهار مهره ،خداروشکر با ده جلسه تا الان خوب هستم.و ایشون رو به همه معرفی میکنم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

سلام من چندسال پیش پارگی دیسک گردن داشتم حدود50 جلسه پیش ایشون رفتم خیلی عالی بود وخوب شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

با سلام یکی از بستگان دچار درد شدید مچ و ساعد دست بود که با چند جلسه ویزیت دکتر قلبی خیلی بهتر شدن

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

خییییلی عالی هستند هم انسان خوبی هستند هم پزشک فوق العاده ما که نتیجه گرفتیم و خوشحالیم از اینکه پیداشون کردیم و افسوس می خوریم که زودترپیداشون نکردیم

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

عالی بوده

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

سلام تشکر از شما دکتر مهربان که به من کمک کردید تا بهتر بشم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

انحراف مهره 4 و کمردرد نتیجه عالی بعد از 5 سال

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

مشکل آسیب نخاع و ستون فقرات

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

هوشمندوصادق فعلاتحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

برای درد های گرفتگی یا آسیب های مهره ها بسیار موثر بوده

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

سلام من چندسال پیش دیسک گردن داشتم بسیاردردشدیدی داشت حدود 50 جلسه پیش ایشون رفتم الان بعدچندسال خداروشکراصلا دردی ندارم بسیار راضی هستم دستشون دردنکنه به خیلی ها ایشون رومعرفی کردم ممنونم

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

گردن درد شدیدی داشتم و نتیجه عالی گرفتم،بسیار حاذق،و مهربان و دلسوز هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خوش اخلاق پدرم بهتر شدن خداشکر

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

مشکل دیسک کمر که با ویزیت دکتر مرتفع شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عالی .پزشک فوق العاده ایی هستن.

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

کارشون عالیه

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

زانو درد

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

دیسک کمر شدید ونیازب عمل صدرصد ولی دکتر قلبی منو کاملاخوب کردن خدا ازبزرگی کمشون نکنه بسیاربااخلاق باتجربه دلسوز وکاملا حرفیه ای در کارشون عالللللللللی

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

دیسک کمر شدید خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

کمر درد

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

خوب بود

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

کمر دردوکردن درد

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

مادرم بابت کمر درد تحت درمان ایشان است و خداروشکر نسبت به قبل بهتر شده است

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

دیسک کمر داشتم باکمک ایشون بهبود پیداکردم

۱۳۹۷/۰۶/۳۱

در دست درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

سلام من دیسک کمر داشتم و بعد از یک دوره درمان با جناب دکتر قلبی، درد کمرم که به پاهام هم زده بود از بین رفت

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بهترین

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

دیسک کمر دارم و تحت درمان هستم عالی هستن و هروقت درد بیشتر میشه میرم پیششون برای رفع درد عالی هستن دیگه بعدش حداقل ماهی یه بار باس بریم که فشار از مهره هامون برداشته شده و دوباره درد شدید سراغمون نیاد

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

مشغول درمان هستم . ولی درد کمرم که در اثر بیرون زدگی دیسک بود، خیلی بهتر شده

۱۴۰۱/۰۲/۱۲

بیرون زدگی دیسک داشتم ۴ ۵ چندتا دکتر رفتم حتی ژل تزریق کردم فاید نداشت تا اومدم پیش دکتر قلبی خدارشکر بعد ۱۵ جلسه خوب شدم سال ۹۸ رفتم پیش ایشون

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

درد کمر و بهبود یافت

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

کمر درد

۱۴۰۱/۰۸/۳۰

عالی بودند

۱۴۰۱/۰۶/۱۵

عالیه من کمردردداشتم کاملا خوب شدم

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

کمردرد عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

از اقوام

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

سلام بله نظرمثبت دارم تلاش ایشان برای بهبودبیماران بسیارخوب وارزنده می باشد دلسوز وبرای بیماران وقت میگذارد.

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

عالی خوش اخلاق همراهه همخودشون هم تیمشون

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

فقط ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

از طریق دوستم

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

دیسک کمر

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

مشکل شدید دیسک کمر داشتم و با درمان ایشون بهبود یافتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

درد گردن عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

ایمپلنت دندان

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

دیسک کمر داشتم خیلی راضی هستم از روند درمان

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

بسیار عالی . بنده زانو درد داشتم و کاملا بهبود یافتم. من همیشه دعاگوی ایشان هستم و آرزوی سلامتی و موفقبت برشون دارم.

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

فعلا ابتدای درمان هستیم

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

بسیار خوب بود کار ایشون من مادرم رو پیش ایشون بردم و بعد از تکمیل شدن جلسات گردن درد و مشکلاتی که داشتن تا حد خیلی زیادی برطرف شد .

۱۳۹۷/۰۸/۱۰

درد کمر داشتم و پس از ده جلسه درد از بین رفت ، ولی حتما باید درمان رو ادامه داد ، ورزش ها رو انجام داد و توصیه های ایشون رو رعایت کرد تا بهبودی کامل حاصل بشه

۱۳۹۷/۱۱/۰۵

کمر درد شدید.بعد15 جلسه بهبودی کامل

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

عالی بینظیر ١٠ جلسه رفتم اولین دکتری هستن از نظر اقتصادی خیلی مریضاشونو کم میکنن ممنونم دکتر خدا قوت

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عالی تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

۴تادیسک بیرون زدگی شدید داشت،تنگی کانال هم داشتم.۱۶جلسه رفتم ۷۰درصد خوب شدم بخاطر مسافت زیاد ادامه ندادم.اقای قلبی عاالی هستن،انرژی مثبت.

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بثسبزبس

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

دسک کمر داشتم به صورتی که از زمین بلند نمیشدم تو۳ جلسه دوباره همون آدم سابق شدم

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

مهرهای کمرم زده بیرون پیش ایشون رفتم ولی اصلا بهتر نشدم چی کار کنم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

دیسک کمر

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

اوکی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

بسیار حرفه ایی و حاذق

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بیرون زدگی دیسک کمر و درد شدید سیاتیک - ۱۰ جلسه پیش ایشون رفتم و الان عالی ام

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

خیلی عالی بود کارشون مادر من خیلی حالش خوب شد وقتی رفتیم پیش دکتر مادرم چهار دست و پا رو زمین راه میرفت اما بعد از زو سه جلسه حالش فوق العاده خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

بسیار عالی،به کارشون مسلط اند.بعد از ۱۰ جلسه دیسک کمرم خوب خوب شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

ارتوروز

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

دردسیاتیک داشتم بهترشدم

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

فقط میتونم بگم بهترین دکتر

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

انسانی شریف،،پزشکی مهربان،،،با دستان پرتوان وشفابخش،،،،دست به خیر،،،،کمک مضاعف به بیماران نیازمند،،،متخصص بی ادعا،،،،با اینکه خانواده آقای دکتر آمریکا زندگی میکنند ولی ایشان عاشقانه اینجا به هموطنان عزیز خدمت رسانی میکنند،،از خداوند بزرگ برای آقای دکتر جان آرزوی سلامتی دارم ️️️

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دیسک کمر خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

سلام دیسک کمرداشتم خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

دکتر با تجربه و درمان موثر

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

کمردرد و خوب شدکم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

پدرم ببرون زدگی دیسک داشت و این دکتر عالی بود براش

۱۳۹۷/۱۲/۰۵

درد گردن و کتف داشتم با مراجعه به ایشون کامل مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بسیار عالی

۱۳۹۷/۰۲/۲۶

درد کمر داشتم و با 3 جلسه سرپا شدم و با 10 جلسه به بهبودی کامل رسیدم

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

من مشکل تنگی کانال داشتم 4 تا دیسکم اسیب دیده بود به لطف دکتر بهترشدم البته همجنان تنکی کانال دارم در حال درمان هستم. دکتر قلبی اخلاق حرفه ای دارن مهربون هستن کادر درمان خوب هستن یه خانم کم تجربه تازه اومدن من رضایتی از ایشون ندارم بقیه پرسنل عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۹/۲۴

برای مشکل دیسک گردن بسیار خوب عمل کردند

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

عالی . بهترین

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

دکتری با تجربه و ماهر

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

دکتر خیلی خوبیه من راضی بودم

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

دیسک عالیییییی

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

من واسه مادرهمسرم به ایشون مراجعه کردم که مریض خیلی اوضاع دیسکش خراب بود طوری که چندین پزشک شهر خودمون دستور عمل رو فوری صدر کرده بودند و نیاز به پیچ و مهر داشت اما با مراجعه به دکتر قلبی در طی حدود فک کنم 15 جلسه هالی شد و به ردزهای خیلی خوبی رسیدن

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

باسلام خدمت جناب دکتر قلبی بنده ارتروز گردن داشتم چند سال پیش توسط خود دکترویزیت شدم فقط میونم بگو خدابهش عوض بده من که چیزی ندارم مشکلم تقریبا برطر شد خداروشکر و تشکر از دکتر قلبی

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

من تنگی کانال نخاعی داشتم و همه پزشکان گفتن جراحی نکنی فلج میشی.با درمان آقای دکتر خوب شدم معجزه کردن برتی من

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خیلی عالی هستن.من کمر دردم کاملا خوب شد.ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بسیار پزشک حاذق و ماهری هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

دیسک کمر دارم. در حال درمان هستم . ازشیوه درمان ایشان راضی هستم

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

دیسک گردن و عالی بودن

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

دکتر فوق العاده من ازش راضیم

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

چندسال پیش. مشکل درد کمر.خوب شدم

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

عالی عالی هست

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

عالی هستن هم از لحاظ کار هم از لحاظ اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

من بیرونزدگی دیسک کمر داشتم و پس از ۱۰ جلسه درمان بسیار از روند بهبودی خود راضی هستم.

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

دیسک کمر وگردن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

از مشکل فروزن شولدر رنج میبردم و انواع درمانها ازجمله لیزر، تزریق کورتون و فیزیو تراپی را انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم. با حدود 30 جلسه درمان آقای دکتر قلبی مشکلم حل شد.

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

قبلا نظر دادم

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

عالی و بهترین

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

انحراف ستون فقرات داشتم ، خیلی بهتر شدم ، تقریبا انحراف برطرف شد ، البته خیلی شدید نبود .

۱۳۹۹/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

بسیار عالی و با دقت

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

دکتر بسیار مهربانو دلسوزی

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

من مشکل پارگی دیسک سیاتیک داشتم تشخیص دکترها جراحی بود ولی با کایرووپرکتیک درمان شدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

مشکل کمر درد

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

عالی هس

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

دیسک شدید گردن و پس از سه دوره مراجعه با فواصل زمانی دو ساله تقریبا مشکلم کامل برطرف شده

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

عدم توانایی در نشستن ،درد شانه

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دیسک کمر داشتم و خداروشکر از جراحی منصرف شدم

۱۴۰۱/۰۶/۲۷

عااااااااالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

من به دلیل شرایط کاری اسکیوز گرفته بودم و دکتر قلبی بدون جراحی من رو درمان کردن .برای من و خانواده ام معجزه بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عالی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

دکترعالی هستند

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

دیسک کمر

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

با تجربه

۱۴۰۳/۰۳/۲۸

کمردرد مزمن داشتم که سالهاست برطرف شده

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

از طریق آقای رضایی از بیماران سابق شما را شما آشنا شدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

پارگی دیسک بعد از ده جلسه درمان شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

همسرم دیسک کمر داشتن و بسیار حالشون وخیم بود همه جا گفته بودن باید عمل جراحی انجام بشه . اما تنها با 10 جلسه کایروپرکتیک بعد از مراجعه به اقای دکتر قلبی مشکل مرتفع شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

عالیست

۱۳۹۸/۰۱/۲۷

بیرون زدگی دیسک بین مهره ۴ و۵ که عصب سیاتیک را تحت فشار قرارداده بود ودرد شدید در ساق پاها

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عالی هست درمان ایشان

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

دیسک گردن

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

برای درد شدید دیسک و سرخوردگی مهره و تنگی کانال و آرتروز و انحراف ستون فقرات مادرم مراجعه کردیم فقط می تونم بگم سلامتی و عمرطولانی برای دکتر باشه که ازش خیلی راضیم روش شگفت آور و اعجاز قدرت تسلط دکتر بر بیومکانیک و نیروی هوش درونی بدن بیمار است به نظرم کامل تر و مفیدتر از روشهای دیگه است و کار هر دکتری نیست برای من کار دکتر قلبی خیلی باارزش است .

۱۴۰۱/۰۴/۱۹

بسیار پزشک حاذق و بااخلاق و دوستداشتنی هستند... همسایه مطب ایشان را معرفی کردند.

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

دیسک گردن داشتم خوب شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۹

مادرم دیسک کمر داشت، تنگی کانال داشت و به مرحله ی عمل کشیده شده بود ، پاهاش بی حس بود و تا چند قدم بیشتر نمیتونست راه بره، 20 جلسه اومدیم پیش دکتر و خداروشکر الان خیلی خوبه، عمل هم نکردیم .

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

دیسک کمر ک در 10 جلسه خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عالی هستن در کارشون

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

واقعا عالی بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۴

بسیار دکتر حاذق و باسواد و خوشبرخوردی هستن.

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

عااالیییی عااالیییی عااالیییی... مثل روز اولم شدم... دکتر علاوه بر اینک کارشون عالیه اخلاق و برخوردشونم بی نظیره و آدم روحیه میگیره

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

سلام مشکل درد کمر وگردن داشتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

درد پا و کمر و زانو

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

توسط دوستان با ایشون اشنا شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دیسک کمر

۱۴۰۲/۰۱/۰۸

دیسک کمر-عالی بود درمان شدم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

مشکل دیسک کمر داشتم خیلی بهتر شدم

۱۳۹۸/۰۵/۱۱

بهترین تجربه ی درمان را با ایشون داشتم.ممنونم آقای دکتر از زحماتتون

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۲/۲۲

کمر درد بسیار عالی عالی عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

من مشکل تنگی کانال داشتم 4 تا دیسکم اسیب دیده بود به لطف دکتر بهترشدم البته همجنان تنکی کانال دارم در حال درمان هستم. دکتر قلبی اخلاق حرفه ای دارن مهربون هستن کادر درمان خوب هستن یه خانم کم تجربه تازه اومدن من رضایتی از ایشون ندارم بقیه پرسنل عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عاااااللللس

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

دیسک کمر. . تنگی کانال . دیسک گردن

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

کمر درد

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

بسیار دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

تنگی کانال و پارگی دیسک کمرپسرم که ۱۰ جلسه پیش دکتر اومده بود و خوب شده بود

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

دکتر حاذق و کاربلد و با وجدان

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

مادرم مشکل کمر درد داشت، هر دکتر متخصصی بردیم، نظرشون عمل جراحی بود، ولی با ۱۰ جلسه دکتر قلبی ۷۰ درصد بهبود یافتن و نیازی به جراحی نداشتن.

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

دیسک کمر داشتم و توانستم به زندگی عادی برگردم

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

کمردرد و پادرد.عالی بود

۱۳۹۷/۰۴/۰۵

دیسک کمرم داشت شدید میشد که با مراجعه به دکتر قلبی الان حالم بهتره

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

من گردن درد داشتم و الان کاملا خوب شدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

با سلام من سابقه ساییدگی بین مهره های 4و5 را داشتم که با تمرینهای ارائه شده برطرف شد واکنون پس از 10 سال تقریبا مشکل بازگشته است.

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

دوستان معرفی کردند نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۸
اطلاعات تکمیلی
از بنیان گذاران طب بیومکانیکی کایروپراکتیک در ایران، با چهل سال سابقه تحقیق، تدریس و درمان محدودیت های حرکتی، صدمات مفاصل و دیسک. تشخیص و درمان: دردهای ستون فقرات شامل تنگی کانال، بیرون زدگی دیسک و آرتروز مفاصل دست و پا، اسکولیوس، کیفوز، سردرد، صدمات ناشی از تصادفات ماشین، کار و ورزش.
مرکز درمان کایروپراکتیک دکتر ناصر قلبی
تهرانتقاطع کارگر شمالی و خیابان دوم (شهید کاظمیان)، پلاک ۱۸۳۹، طبقه ششم، واحد ۵۰
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲ تا ۷ شب
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    اینستاگرام دکتر عبدالناصر قلبی
    چگونه از دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران نوبت بگیرم؟

    برای دریافت نوبت از دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.

    آدرس مطب دکتر عبدالناصر قلبی در تهران کجاست؟

    آدرس مطب دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران: تقاطع کارگر شمالی و خیابان دوم (شهید کاظمیان)، پلاک ۱۸۳۹، طبقه ششم، واحد ۵۰

    هزینهٔ ویزیت دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران چقدر است؟

    هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال می‌باشد. این مبلغ بر اساس تعرفه‌های وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.

    شماره تلفن‌های مطب دکتر عبدالناصر قلبی چیست؟

    تلفن‌های مطب دکتر عبدالناصر قلبی:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز درمان کایروپراکتیک دکتر ناصر قلبی

    تقاطع کارگر شمالی و خیابان دوم (شهید کاظمیان)، پلاک ۱۸۳۹، طبقه ششم، واحد ۵۰

    مرکز درمان کایروپراکتیک دکتر ناصر قلبی

    تقاطع کارگر شمالی و خیابان دوم (شهید کاظمیان)، پلاک ۱۸۳۹، طبقه ششم، واحد ۵۰