دکتر مونا کوچک پور جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی ۱۳۱۳۲۵ در رشت فعالیت میکند. آدرس مطب ایشان رشت، گلسار، میدان صابرین، خیابان نواب، نبش خیابان ۹۱، کوچه پمپ بنزین، پلاک ۹ است.
دکتر مونا کوچک پور یکی از متخصصان برجسته جراحی و درمان بیماریهای زنان، زایمان و نازایی در شهر رشت است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۳۱۳۲۵ به عنوان جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی شناخته میشوند و تجربه بالایی در انجام بیش از ده هزار عمل جراحی در مراکز پرتردد کشور دارند. دکتر مونا کوچک پور دارای تخصص زنان و زایمان بوده و با گذراندن دورههای تکمیلی از جمله مدرک لاپاراسکوپی پیشرفته از دانشگاه تهران و دوره جراحی زیبایی زنان از اروپا، دانش و مهارت خود را بهروز نگه داشتهاند. همچنین عضویت ایشان در آکادمی جراحان زنان اروپا نشاندهنده اعتبار بینالمللی و تعهد به پیشرفت علمی است.
در مطب دکتر مونا کوچک پور واقع در رشت، گلسار، میدان صابرین، خیابان نواب، نبش خیابان ۹۱، کوچه پمپ بنزین، پلاک ۹، خدمات متعددی ارائه میشود. این مطب با مجهزترین دستگاهها، امکان درمان عفونتهای واژن و دهانه رحم، برداشتن زگیل تناسلی و روشنسازی ناحیه تناسلی را فراهم کرده است. علاوه بر این، انجام لیزر موهای زائد با دستگاههای مدرن، کربوکسی تراپی، پلاسما و انواع جراحیهای زیبایی زنان نیز از خدمات ویژه دکتر مونا کوچک پور به شمار میآید.
بسیاری از بیماران دکتر مونا کوچک پور از دقت بالا در تشخیص و برخورد صمیمانه ایشان رضایت دارند و مراجعهکنندگان، به ویژه خانمهایی که نیاز به جراحیهای تخصصی زنان یا مراقبتهای دوران بارداری دارند، تجربه مثبتی از درمان با ایشان گزارش دادهاند. مطابق آمار، بخش عمده بیماران ایشان را به دیگران توصیه میکنند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است که موجب سهولت و سرعت در فرآیند مراجعه شده است.
در مجموع، دکتر مونا کوچک پور متخصص زنان، زایمان و نازایی در رشت با ارائه خدمات تخصصی، تجهیزات روز دنیا و اخلاق حرفهای، به عنوان یکی از پزشکان معتبر این حوزه شناخته میشود.
دکتر مونا کوچک پور جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی است و عضو آکادمی جراحان زنان اروپا میباشد.
مطب ایشان در رشت، گلسار، میدان صابرین، خیابان نواب، نبش خیابان ۹۱، کوچه پمپ بنزین، پلاک ۹ قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
خدماتی مانند جراحی زنان و زایمان، جراحی زیبایی زنان، لیزر موهای زائد، درمان عفونتها و روشنسازی ناحیه تناسلی ارائه میشود.
بله، دکتر مونا کوچک پور در زمینه تشخیص و درمان مشکلات ناباروری و نازایی فعالیت میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
رشت.گلسار.میدان صابرین.خیابان نواب.نبش خیابان ۹۱.کوچه پمپ بنزین.پلاک ۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۹عالی مهربان باحوصله کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۶خونریزی رحم (درحال معالجه)
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فوق العاده حرفهای و مهربون و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار باحوصله و تشخیص درست و خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالیه خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۴باردارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱چندین ساله پیش ایشون میرم واقعا بهترین دکتر زنان استان گیلان هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی دکتر باصبرو حوصله و البته با سواد واطلاعاتشون به روز هست.. من از شیوه ی درمان ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸حین درمان ن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶تازه درمانو شروع کردم دومین جلسه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر بسیار با حوصله ای و حرفه ای هستن من راضی بودم و مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بودن با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مراقبت های بارداری
۱۴۰۲/۰۸/۲۵دکتر دقیق و خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵باردارم تحت نظرخانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بل حوصله مهربلن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳بهترین و خوش برخورد ترین دکتر رشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶سلام،ازنظربرخوردبابیمارو،وقتیکه،میذارن،برای بیمارعالی هستن،ودرحال،حاضرتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳مطبشون شلوغ بود و نوبت دهی فقط روز رو مشخص میکنه باید بری و تو مطب منتظر بمونی ولی خانم دکتر بسیار خوش اخلاق بودن منشی ها هم همینطور
۱۴۰۴/۰۱/۰۴بسیار با حوصله و مهربان و پیگیر
۱۴۰۰/۱۲/۲۴زیرنظرشون هستم باردارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بینارشون هستم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰فعلا نامشخص
۱۴۰۱/۱۲/۲۲فعلا تحت درمانم عفونت دارم و درحال مصرف دارو هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عالی بووددد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مشکل هورمونی فعلا تحت درمانم ولی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۱۰تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۰۸/۰۳دکتر خیلی مهربان و بهترین خوبی این دکتر اینه که وقت میزاره باهات صحبت میکنه
۱۴۰۲/۰۷/۲۹اولین تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوش برخورد و صبور و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۵باردار هستم
۱۴۰۲/۰۵/۳۰بهترین و مهربونترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸هم خوش اخلاق هم کاربلد
۱۴۰۲/۱۱/۰۳باردارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵یکبار رفتم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷اقدامات قبل و بعد از بارداری،بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳دکتر و پرسنل با حوصله و خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۱باردارم بهترین دکتررشت هستن هم مهربون هم بااخلاق هم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی دکتر صبور و محترمی هستن، من عفونت واژن داشتم تو سه مرحله کاملا خوب شدم.
۱۴۰۱/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام من خیلی از دکترراضیم جزاکم الله خیر
۱۴۰۰/۰۶/۱۲کارشون خوبه راضی ام
۱۴۰۱/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دوران زایمان وفوف العاده بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۸باردار هستم و فیبروم دارم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱برای چکاپ قبل از بارداری رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عالی عالی عالی.دکتر بهتر از خانم کوچک پور. تو رشت ندیدم انشالا ک همیشه سلامت و تندرست باشند️️️
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتر فوق العاده با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۹درحال درمان هستم و تا الان راضیم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱سلام،مشکل کیست داشتم فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تحت درمان هستم ،اما دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۱۲/۲۱سلام فوق العاده دکتر صبور و عالی.
۱۴۰۴/۰۷/۱۸پریودم نامنظم بود و بعضی اوقات اصلا نمیشدم اما با کمک ایشون منظم شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۶برای بارداری میرم خیلی دکتر خوش روح مهربونی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۶عالی و خوش رو
۱۴۰۲/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۴ایشان بسیار پزشک حاذقی هستند و در زمینه ی مشکلی که داشتم تشخیص ایشان بسیار دقیق و تجویزشان سودمند بود.
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ویزیت بود خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عاااالیییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عفونت مکرر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶یکی از بهترین دکترهای رشت و فقط با یک جلسه ویزیت مشکلی که ۶ماه باهاش اسیر بودم حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام عفونت دارم باید چیکار کنم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عفونت داشتم وخانوم دکتر عزیز ومهربون مثل همیشه با روی خوش ولبخندتوضیح دادند ودارو تجویز کردند.خانوم دکتر با همه پزشکها فرق دارند.اصلا حس سنگین بیماروپزشک رو تداعی نمیکنند.جو اتاق شون خیلی صمیمی وخاص هستش.خیلی خیلی ممنونم از ایشون ودستیار مهربون ایشون ومنشی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر عالی و بی نظیری هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار عالی ،دقیق،با حوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۹درحال نتیجه
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۲۷مشکل عفونت داشتم که با قرص و دارویی که دادن مشکلم رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۵فقط میتونم بگم خیلی با حوصله و مودب و کارشون عااااالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۵در حال معالجه
۱۴۰۲/۰۶/۱۳خانم دکتر با دقت و با اخلاق عالی و خانم های دستیار ایشان در مطب برخورد بسیار خوب دارند. ماشاالله
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عاالی با اخلاق مهربون و بسیار باسواد
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکل داشتم ، خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱معاینه شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکترخوب باسوادیه دلنشینه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار آن تایم هستند. از تشخیص و تجویزشون بسیار راضی بودم اما منشیشون بدون در زدن وارد میشد و این به نظرم نادرسته.
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دکتربسیارمهربار
۱۴۰۲/۰۹/۱۸۳هفتهای
۱۴۰۴/۰۲/۲۹انتظار طولانی و توی فضای اتاق بسیار شلوغ و فاقد تمرکز یکی دو نفر هی میرن و میان وسط مکالمه مراجع با پزشک صحبت میکنن از جمله منشی و دستیارشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خیلی با اخلاق و خوبن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱اقدام برای بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خانوم دکتر کوچک پور بسیار خوش برخورد و مهربان و صبور هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۹فعلا تازه ویزیت شده،! اخلاق بسیار خوب و عالی دارند!!! وقابل ستایش می باشد!!
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۳در حال درما
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴در حال درمان عس
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر خیلی مهربون هستن و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل عفونت داشتم و با داروی درست و خوب مشکلم رفع شد عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶برای تست کلی رفاه بودم . بسیار دکتر مهربان و خوش اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکترواقعاعالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار عااالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۸دوبار در مطبشون ویزیت شدم با حوصله جواب میدن و بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵هنوز در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۴/۰۷تحت درمان پزشک بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی.خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۱/۰۳/۲۵نازایی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۳بسیار حاذق وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۲ازلحاظ درمان و اخلاق عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹خیلی مهربون و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی من تازه درمان پیش شون دارم شروع میکنم دکتر با دقتی داروهای که بهت میده با دقت میده من آزمایش باید ببرم ببینن که تنبلی درمان کنن دکتر عالی با خیال راحت برین پیششون
۱۴۰۵/۰۲/۰۵ذمتمترمرم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵جراحی شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۵خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۷عفونت شدید درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶صبور و مهربون و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۲۰زخم سوزش داشتیم با یبار نتیجه عالی گرفتم دستشون معجزه هست واقعا
۱۴۰۳/۱۱/۱۷پزشک حاذق وباحوصله ای هستند.خیلی عالی به مشکل بیمار میپردازند وبادقت به حرفهای بیمار گوش میدهندوازهمه مهمتر نیاز باشه توسط ماما پیگیری میشید.ازهرنظرعالی هستند.به همه توصیه می کنم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خانم دکتر خیلی با صبر و حوضله هستن، من اچ پی وی داشتم ، با کمک خانم دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی هستند .باشخصیت .بامهارت مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۱۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۴به تازگی مراجعه کردم و دوره درمان تموم نشده
۱۴۰۴/۰۸/۱۶مشاوره برای بارداری
۱۴۰۱/۰۸/۱۱بسیار دکتر دقیقی هستند، دو سال است که برای چکاپ و بیماری های زنان تحت نظرشان هستم و از طبابت ایشان و دقت عملی که در کار خود دارند بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳با تجربه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷اولین بار رفتم پیش دکتر خیلی کم حرف ان دقیق نگفتن مشکلم چیه با کلی سوال ابهامات و انجام چند ازمایش اومدم خونه تا ببینم چی میشه ولی اعصابم خورده خب باید صحبت کنن با مریض
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیارعالی و خوش برخوردند
۱۴۰۱/۱۰/۱۵دکتری بسیار عالی و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خیلی عالی ، فقط مطب زیادی شلوغه
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فوق العاده است
۱۴۰۱/۱۲/۱۰بسیار خوش
۱۴۰۰/۰۶/۰۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹همه چی اوکی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴اینکه اصلا حریم خصوصی نداره آدم و دستیار و منشی میرن و میان حین معاینه خیلی ازار دهندس و اینکه خیلی هم تایم نمیذارن با اینکه دکتر خوبی هستن ولی تجربه ی خوبی نبود برام
۱۴۰۵/۰۳/۰۴کارشون خوبه،فقط توضیحات و اموزش هارو جامع تر بگن،بعضا بیمار اطلاعات کافی نداره
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی ب
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی خوب و همیشه پاسخگو
۱۴۰۳/۰۴/۱۲اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۹/۱۲یکبار ویزیت شدم. نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸من عادت ماهانم عقب میافتد پلی کیستیک ریز دارم تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱همچنان در حال درمان و قرص زیاد تجویز می کنند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی خوش برخورد و کارشون عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱مشکل عفونت وکیسه داشتم خیلی کارش درسته
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۰باردار بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸زمان بارداری تحت نطر ایشون بودم زایمانم هم خانوم دکتر انجام دادن دکتر خیلی باحوصله خوش برخورد وحاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶دکتر بی نظیری هستن ۰۰۰۰۰
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار خوب اند
۱۴۰۲/۰۳/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خانم دکتر بسیار خوش قلب و مهربان هستند و در کار خود حاذق هستند. اطلاعات شان به روز است و تشخیص عالی دارند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۳من در دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم و بسیار راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیار با
۱۴۰۳/۱۱/۲۰درمان پلی کیستیک
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵ایشون دکتر بسیار باحوصله و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۹بهترین دکتر زنان زایمان رشت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیارخوش اخلاق ومهربون
۱۴۰۳/۰۵/۰۷صرفا چکاپ
۱۴۰۱/۰۵/۰۳پزشک حاذقی هستند و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۶مشکل عفونت داشتم ،دکتر بسیار عالی و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶دکتر فوقالعاده هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸باحوصله تشخیص وتجویز درست بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر خی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تحت درمان هشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹خانم دکتر بی نظیر هستند.بسیار باحوصله.با دقت....با سواد...من پیششون جراحی فیبروم انجام دادم و خیلی راضیم.دست ب عملشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۴آزمایش دادم و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۳۰زخم سوزش داشتیم با یبار نتیجه عالی گرفتم دستشون معجزه هست واقعا
۱۴۰۳/۱۱/۱۷چکاپ و راضی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶باردارهستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر خبلی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خانوم دکتر بسیار با تجربه و صبور و در کارشان با دقت هستند خیالم راحته
۱۴۰۱/۰۹/۰۷همزمان سه تا مشکل داشتم همرو به درستی تشخیص دادن و تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۷من از اردبیل اومدم و لابیاهام رو خانم دکتر جراحی کردن .عمل زیبایی هم که بخاطر زایمان طبیعی مشکل برام ایجاد شده بود رو برام انجام دادن و خیلی راضیم..مشکلاتم حل شده.خیلی راضیم از عملم.خدارو شکر خانم دکتر رو پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰نپوووورلل
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۹پلی کیستیک،تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۷همه چیز خوبه فقط نوبت دهیشون ضعیفه و نوبتی که میدن کلی وقت آدم هدر میده. سر تایم نیست.
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خیلی عالی بود من خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۷اولین بازهست میخواهم مراجعه کنم تعریفشونو از آشناهاشنیدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۶دکتر خوب و با حوصله با تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عفونت شدید
۱۴۰۳/۱۲/۲۶برای بار ا
۱۴۰۱/۰۹/۱۷تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۶خانم دکتر عزیز مهربون و با حوصله و کاربلد هستن و ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ب تازگی تحت درمان قرار گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دوران بارداری زیر نظر ایشون بودم دکتر دقیق و مسولیت پذیری هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۹من اولین بار بود رفتم پیش خانم دکتر ، خیلی مهربان و صبور و من مشکل درد سینه داشتم برام سونو و مامو نوشته ،انجام دادم ولی هنوز جوابشو ندیده ولی دکتر سونو گرافی گفته همچی خوبه مشکلی ندارم فقط کیست داره سینه هام که باید با تجویز خانم دکتر مهربان براتون دارو نوشته بشه ولی در کل دکتر فوق العاده ای هستش و تو کارشون تسلط دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶یک بار رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲اخلاق و کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۶دکتر عالی من عفونت شدید داشتم ولی الان خیلی بهتر شدم و بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۳/۲۳عفونت داشتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پزشک بسیار خوش برخورد و راحتی هستن، دقت زیادی دارن در مورد مشکل بیمار
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دفع جنین...
۱۴۰۲/۱۲/۱۴باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱من برای درد رفتم پیششون سونو و آزمایش سالم بود اما گفتن که من مریض هستم و ۹ ماه،هر دوماه یکبار گفتن برم مطب و هر بار به اندازه ۲ ماه کلی دارو می نوشتن که دوباره برم مطب، بعد ۹ ماه گفتن حداقل ۹ ماه دیگه هم باید ۲ ماه یه بار بیای مطب، آخر خودم شک کردم و پزشکم رو عوض کردم و پیش چند تا دکتر رفتم و همشون گفتن هیچ مشکلی ندارم و فقط به موقع از مسکن استفاده نمی کردم. هر بار هم می رفتم کمتر از ۵ دقیقه منو ویزیت می کردن و اصلا راضی نبودم و من سالم بودم اما وقتی داروهاشون رو استفاده می کردم سیستمم بهم خورده بود اما بعد قطع مصرف دارو به حالت طبیعی قبلیم برگشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۵مهربون وعاالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۹hpv دارم و تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خیلی مهربونن
۱۴۰۲/۱۰/۱۰کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۱۲خانم دکتر بسیار خوش برخورد بودن اولین بار بود برای چک اپ زنان میرفتم تمام آزمایشات و سونو و پاب اسمیر برام نوشتن ٫ فقط معطلی بسیار زیاد هست از تایمی که میدن تت برید پیش دکتر شاید ۳ ساعت زمان میبره و این برای من که سر کار میرم خیلی تایم زیادی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶جهت مراجعه برای درمان کیست ..
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار مهربون وخوش برخورد مثل یه دوست با بیمارش صحبت میکنه.برای مریض وقت میذاره.
۱۴۰۱/۰۳/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۳من برای معاینه ساده رفتم پیش خانم کوچک پور ایشون بسیار مهربون و خونگرم هستن و خیلی با صمیمیت با من رفتار کردن من که خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۵پزشک بسیار متخصص و با دقتی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹باردار هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷برای صحبت مریض وقت کافی نذاشتن و مریض بعدی زود اومد تو اتاق ویزیت و این مورد رضایت من نبود .
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی و با تجربه و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹پروسه ی درمان رو طی میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار مهربان و حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار دکتر مهربان،خوش برخورد ومسئولیت پذیری هستن در دوران بارداری و زایمان و حتی مشکلات جزئی مراجعه میکنم خیلی با حوصله و دقیق رسیدگی میکنن.
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتربسیارمهربون وباحوصله وپرسنل عالی. من مشکل hpv پرخطرداشتم که با داروهای خانم دکتردرمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عفونت زنان داشتم روبه بهبودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹فعلا خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۷یک بار مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ت ککک وتن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۱۱فوق العاده مهربودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۶سلام خانم. دکتر خیلی عالی هستن ولی خیلی شلوغه مطبش ودیر نویت آدم میشه ما بیش از دوساعت منتطر موندم وخسته شدیم ومجبور شدیم نوبت رو کنسل کنیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر خوبی هستن.پیش ایشون عمل میومکتومی انجام دادم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دکتر واقعا خوبیه و سعی میکنه بیشتر از،داروهایی با بیس گیاهی درمان کنه، بسیار خوش اخلاق و دوست داشتنیه.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴درجه یک
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عفونت برطرف نشد.دکتر ندونست چیکار کنه بعدش
۱۴۰۵/۰۲/۰۲چکاپ سالانه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عاااااالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵بهترین دکتر هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر جوان و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۶