دکتر مونا نوروزی متخصص تغذیه و رژیم درمانی با شماره نظام پزشکی ۳۰۲۸ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در منطقه عباسآباد، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد، ساختمان پزشکان میرعماد قرار داشته و امکان نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر مونا نوروزی دارای دکترای تخصصی علوم تغذیه است و به عنوان متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان با شماره نظام پزشکی ۳۰۲۸ و بیش از ۱۵ سال تجربه، خدمات متنوعی در زمینه رژیم درمانی، کنترل وزن و مشاوره تغذیه ارائه میدهد. مطب دکتر مونا نوروزی در منطقه عباسآباد تهران، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد (روبروی مترو بهشتی)، ساختمان پزشکان میرعماد، طبقه سوم، واحد ۷ قرار دارد که دسترسی آسانی برای مراجعین فراهم میکند. بیماران میتوانند با مراجعه به این مطب از خدمات تخصصی مانند آنالیز کامل بدن با دستگاه بادی آنالیز و کوانتوم آنالیز بهرهمند شوند.
دکتر مونا نوروزی متخصص تغذیه و رژیم درمانی است و سابقه طولانی در ارائه رژیمهای اختصاصی برای کاهش یا افزایش وزن، درمان دیابت، بیماریهای قلبی، رژیم دوران بارداری و ناباروری و همچنین تغذیه کودکان و نوجوانان دارد. همچنین استفاده از دستگاههای لاغری موضعی برای رفع سلولیت، کاهش غبغب و چربیهای موضعی از دیگر خدمات ایشان به شمار میرود. ایشان با اتکا به دانش تخصصی خود و بهرهگیری از تجهیزات روز دنیا، به بیماران خود کمک میکند تا به اهداف سلامتی و تناسب اندام دست یابند.
دکتر مونا نوروزی در تهران، به ویژه منطقه عباسآباد، به عنوان متخصص تغذیه شناخته میشود و بیماران رضایت خود را از مشاورههای علمی و نتیجهبخش ایشان ابراز کردهاند. داشتن دکترای تخصصی علوم تغذیه و ارائه خدمات در مطبی مجهز، اعتبار علمی و حرفهای دکتر نوروزی را دوچندان کرده است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری وجود دارد. اگر به دنبال متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تجربه و دانش بالا در تهران هستید، دکتر مونا نوروزی یکی از گزینههای معتبر و قابل اعتماد در این حوزه است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خ بهشتی-خ میرعماد (روبروی مترو بهشتی) - ساختمان پزشکان میرعماد -طبقه ۳- واحد ۷
عالی هستند ایشون از همه نظر
۱۴۰۲/۰۶/۲۸دکتر خوش اخلاق و خیلی خوب تمامی موارد رو گوش میداد انالیز دقیق و درسته دستگاهی انجام دادند رژیم فوق العاده ای که اصلا ادم دچار ضعف نمیشه بهم داد و طی این چندروزی که دستورالعملش رو انجام دادم یک دو کیاو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من برای کاهش وزن مراجعه کردم از رژیم به همراه دستگاه های لاغری استفاده کردم. و تونستم در ۲ ماه ۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم. رفتار خانم دکتر و تیم حرفه ایشون واقعا درجه یک و عالی بود.
۱۴۰۲/۱۲/۰۶من چند ماهه تحت نظرم و ۱۲ کیلو وزن کم کردم. از رژیم راضی هستم و با پیاده روی و رژیم تونستم وزنمو کم کنم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲کمی اضافه وزن داشتم و با بادی انالیز فهمیدم چربی بدنم اضافه است و عضله خیلی کم دارم. برنامه غذایی و توصیه هاشون مناسب است
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله هستند. من با استفاده از رژیم غذایی و دستگاه های لاغری ایشون تا الان نتیجه بسیار خوبی گرفتم و روند کاهش وزنم ادامه داره. واقعا دلسوزن و رضایت مراجعه کننده خیلی براشون مهمه.
۱۴۰۲/۰۳/۰۳خانم دکتر و پرسنل مطب عالی عالی عالی رژیم عالی دستگاه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوش برخورد و با انرژی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی و بی نظیز
۱۴۰۳/۰۱/۳۰درمان اضافه وزن- رفتار ایشان و کادر مطب و تخصص ایشان عالی است. بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳اضافه وزن دیابت کبد چرب داشتم پیش خانم دکتر طی دو جلسه ویزیت درمان شدم الان هم دوره تثبیت هستم عالی هستن ایشون.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰رژیم لاغری..راضی ام ده کیلو کاهش داشتم و همچنان تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکتورخ
۱۴۰۱/۱۰/۰۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر عالی و با حوصله ای هستن و تونستم زیر نظر ایشون به وزن دلخواه برسم، با تنوعی که در رژیم غذایی داشتم دوره برام سخت نبود و تونستم به راحتی وزن کم کنم.در مدت ۷ ماه ۲۰ کیلو کم کردم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خانم دکتر نوروزی بسیار با اخلاق و تو کارشون بسیار حرفه ای و با سواد هستن من تو این مدت با رژیم خوب خانم دکتر و دستگاه های لاغری خیلی خوب سایز و وزن کم کردم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹می خوا
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستند، اما رژیمی که به من دادند از قبل آماده بود که پرینت گرفتند و ارایه کردند به نظرم خیلی متناسب با شرایط من نبود.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار مسلط به کارشون هستن و به بهترین نحو کارشون رو تحویل میدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۲برخوردشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی هستند من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷چاقی شکم و پهلو داشتم ...مدت ۶۰ روز ده کیلو کم کردم فوق العاده بود رژیم منطقی با شرایط بدنی .همه چه عالی. یکی از خصوصیات ایشون اخلاق حرفه ایشونه کلی وقت برای بیمارا میذارن و از همینجا از کل مجموعه تشکر میکنم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عالی و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام من حدود12 کیلو اضافه وزن داشتم و با رعایت دستورالعملهای خانم دکتر نوروزی توانستم در مدت دوماه 10 کیلو وزن کم کنم و در ماه سوم هستم تا الباقی کاهش وزنم را انجام دهم
۱۴۰۳/۰۵/۲۶میخواهم ژیم بگرند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دوره کاملا کاربردی داشتن البته با رعایت درست برنامه غذایی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من با رژیم خانم دکتر ۱۰کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سلام من ۶ ماهه که پیش خانم دکتر میرم و تو این مدت تونستم ۲۰ کیلو کم کنم واقعا خوشحالم از اینکه با خانم دکتر آشنا شدم و تونستم به وزن ایده آلم برسم.
۱۴۰۳/۰۹/۳۰خیلی عالی واقعآ،من 8کیلو اضافه وزن داشتم با مراجعه ب ایشون و ی برنامه 20روزه تونستم 5کیلو وزن کم کنم،واقعا برام مثل ی معجزه بود ممنونم اذشون،
۱۴۰۲/۰۲/۲۷اضافه وزن. جلسه اولم بود و تازه رژیممو شروع کردم. اما خوش انرژی بودن و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱به نظرم دقیق و جدی هستن و رژیم هم کاربردیه.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲فعلا که یه هفته است مراجعه کردم برخوردش خوب نتیجه گرفتم دوباره نظرم رو میزارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲من حضوری وقت گرفتمخوش برخورد بودن.برای بیمار زمان کافی رو میزارن.الان ۱ هفته از رژیمم میگذره و ۲ کیلو کم کردم...بهم فشار نمیاد.حتما برای مراجعه بعدی میرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خانم دکتر بسیار مهربان وخوش برخورد و انرژی مثبت هستن من یه هفته اس رژیم رو شروع کردم و تا الان از نظر خودم خوب بوده خداروشکر برنامه خوبی میدن دذ کل عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶اضافه وزن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷هنوز نمیدادنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خوب هستن ولی خودم ادامه ندادم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۹اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷جهت کاهش وزن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶رژیم غذایی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹مشگل کاهش وزن داشتم واین بعلت دیابت و مصرف قرص مدفورمین میباشد و خانم دکتر به آن توجهی ندارند دوست دارم یکبار دیگر ویزیت شوم و نتیجه بگیرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳بسیار مهربان و خوش اخلاق با انرژی مثبت، در کمتر از ۲ ماه با برنامه غذایی خانم دکتر موفق شدم ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم .
۱۴۰۲/۰۳/۰۱دکتر خوب و خوش برخوردی هستن و اگر واقعا به رژیمتون پایبند باشین واقعا لاغر میشین
۱۴۰۲/۰۹/۱۹سلام خانم دکتر عالی هستن در مورد اینکه چه مدل رژیم داشته باشم تا لاغر بشم سردرگم بودم ایشون با راهنمایی ها و رژیم بسیار به من کمک کردن الان واقعا حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای کنترل دیابت بارداری پیش ایشون ارجاع شدم و خدا رو شکر کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹به دنبال رژیم و کاهش وزن بودم که در 2 ماه اول 6 کیلو کم کردم و همچنان تحت نظر می باشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و من برای اضافه وزن و شکم بزرگ و افتادگی پوست و شلی شکم مراجعه کردم،ایشون رژیم راحت در کنار دستگاه دادند و من از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۱خیلی با علم و خوش اخلاق پیشنهااد میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی هستن. من با رژیم و به کمک دستگاه ۱۲ کیلو وزن کم کردم. هم خود خانم دکتر هم بقیه پرسنل واقعا با حوصله و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار دکتر خوبی هستند برای افزایش وزن مراجعه کردم و دارم جواب میگیرم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴پزشک بسیار حاذق و توانمند که علاوه بر ارائه برنامه غذایی مناسب و دقیق بر مبنای شرایط جسمی و روحی ، به تجزیه و تحلیل دقیق علل بروز مشکل اضافه وزنم پرداختند و راهکارهای لازم رو برای رعایت دقیق برنامه رژیم ارائه دادند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱هم خود خانم دکتر هم منشی شون بسیار خوش برخورد اما تا حصول نتیجه ۲ ماه مونده
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر خوش حوصله و با سوادی هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶فعلا تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴پیشنهاد نمیکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خیلی دکتر خوش برخورد و انرژی مثبتی هستند، من تونستم تو ۳ ماه ، ۱۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم، البته به کمک دستگاههای لاغری ۱۰ سانت هم کاهش سایز شکم داشتم، در کل از دکتر و مجموعه بسیار خوش انرژیشون خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸برای کاهش وزن که البته خودم نتونستم رعایت بکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲به شدت توصیه میکنم ایشون رو چاقی شکم و پهلو داشتم که با رژیم و دستگاه های لاغری موضعی بهترین نتیجه ممکن رو گرفتم واقعا ممنون خانم دکتر مهربون️️
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خانم دکتر بسبار مهربان وخوش قلب ،وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی عالی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۴باسلام کاهش وزن خداشکر درحال درمان است
۱۴۰۴/۰۵/۰۸اضافه وزن داشتم درمدت 2ماه حدود8کیلو گرم لاغرشدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی و مودب و با احترام کامل به بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴وزن بسیار بالا و به کمک ایشان 28 کیلو در 8 ماه کم کردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی خوشبرخورد وبا رژیمبسیار دست ودلبازی برای بیماران
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تازه یکبار رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بنده مشکل اضافه وزن داشتم که با راهنمایی و رژیم عالی دکتر و پیاده روی روزانه دو ساعت تونستم تو یه ماه اول پانزده کیلو وزنمو کاهش بدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸ایشون رو به من معرفی کردن برای لاغری و خیلی ازشون راضی بودن من فعلا یک جلسه رفتم،برخورد خودشون و پرسنل عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تازه رفتم ویزیت خوب و به اندازه بود برنامه غذایی فرداش از طریق واتساپ ارسال شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱من از دستگاههای لاغری برای کاهش چربی شکم در کنار رژیم استفاده کردم ، خیلی عالی نتیجه گردم به شکلی که همه فکر میکنند جراحی اسلیو انجام دادم، به همه پیشنهاد میکنم ، کار خانم دکتر ، برخوردشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۵من برای دریافت برنامه غذایی کاهش وزن به ایشان مراجلعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴خوب،بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی بسیا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بشیار خوش برخورد بودن و رژیمی که بمن دادن غذای روزانه است ولی به میزان مشخص که رعایت کردنش آسونه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار خوش رو با اخلاق گرم و صمیمی همینطور حرفه ایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دکتر بسیار عالی هستن من اضافه وزن داشتم به وسیله رژیم بسیار اسونی که بهم دادن راحت تونستم بدون گرسنگی ۱۰ کیلو وزن کم کنم واقعا راضیم از ایشون .فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من از دستگاههای لاغری کنار رژیم استفاده کردم و شکمم که هیچ وفت با کاهش وزن مشکلش حل نمیشد خدا رو شکر کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۲من اضافه وزن داشتم و تونستم در ۴ ماه ۹ کیلو کاهش وزن داشته باشم و واقع خلی راضی بودم چون خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستن و رژیم های بسیار عالی میدن من بسیار راضی بودم نتیجه خیلی خوبی گرفتم ممنونم از خانم دکتر و منشی بسیا خوش اخلاق و مهربانشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بله بسیار دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰رژیم اصولی و عالی میدن. عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خیلی خانم دکتر با حوصله و با معلوماتی هستند ، بسیار انرژی مثبت و دوست داشتنی ، تونستم در ۴ ماه ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم و البته با استفاده از دستگاههای لاغری سایز خیلی خوبی هم کم کردم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عالی و حرفه ای خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷برای لاغری مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خانممم مراجعه کرده واز روند کار راضی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۳من از دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالیههععه
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خوش رفتار صبور مؤدب و حاذق در تشخیص بیماری
۱۴۰۵/۰۴/۰۱دکتر بسیار عالی هستن. خوش برخورد. من با کمک رژیم ایشون و دستگاه های لاغری موضعی حدود ۱۴ کیلو در ۳ ماه کم کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بهترین دکتری که وجود داره تو ایران بسیار مهربان و دلسوز هستن با صبر و بردباری به سوالاتتون پاسخ میدن من رژیم در کنار باشگاه بدنسازی گرفتم ازشون هم مکمل های خوبی معرفی کردن و هم رژیم عالی مناسب شرایطم برام نوشتن اگر دنبال یه برنامه تغذیه خوب هستید صد در صد پیشنهادشون میکنم حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱برای افزایش وزن مراجعه کردم و با اینکه کاملا نا امید بودم عالیییی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فعلا اولین نوبت رفتم دو روز رژیم دارم ولی تعریف این خانم دکتر خیلی شنیدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خانم دکتر با حوصله ، دقیق ، متشخص و مودب و انرژی مثبت ، برنامه خوب ، توضیحات دقیق ،
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خیلی عالی بدون احساس گرسنگی و خیلی راحت هم وزن کم کردم هم سایز
۱۴۰۲/۰۵/۰۶بسیار عالی هستند و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۵/۲۸