دکتر مهدی نجفی دلوئی، متخصص قلب و عروق در اصفهان، خدمات تشخیص و درمان بیماریهای قلبی را با نوبتدهی آنلاین ارائه میدهد.
دکتر مهدی نجفی دلوئی، متخصص قلب و عروق، با سابقه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اصفهان، در شهر اصفهان به ارائه خدمات تخصصی قلب و عروق میپردازد. این پزشک با دانش بهروز و تجربه بالای خود، به تشخیص و درمان بیماریهایی مانند فشار خون بالا، نارسایی قلبی، آریتمی و مشکلات عروق کرونر میپردازد و تلاش میکند تا بیماران را در محیطی آرام و با رعایت اصول علمی و اخلاقی پذیرش کند.
در مطب ساختمان میرداماد اصفهان، دکتر نجفی دلوئی خدماتی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و مشاورههای تخصصی قلب را ارائه میدهد. با توجه به اهمیت دسترسی آسان برای بیماران، امکان نوبتدهی آنلاین نیز فراهم شده تا مراجعین بتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را انتخاب کنند. برنامهریزی دقیق و احترام به وقت بیماران از اولویتهای ایشان است.
اگر در اصفهان به دنبال متخصص قلب و عروق هستید که با رویکرد علمی و بهروز به درمان بیماریهای قلبی بپردازد، دکتر مهدی نجفی دلوئی میتواند گزینه مناسبی برای دریافت خدمات تخصصی و مراقبتهای لازم باشد.
بیماریهایی مانند فشار خون بالا، نارسایی قلبی، آریتمی و مشکلات عروق کرونر توسط متخصص قلب و عروق درمان میشوند.
بله، در مطب اصفهان نوبتدهی به صورت اینترنتی انجام میشود و بیماران میتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را انتخاب کنند.
خدماتی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و مشاوره تخصصی قلب و عروق ارائه میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان بزرگمهر، روبه روی بیمارستان صدوقی، ساختمان میرداماد، طبقه یک
راضی یودم عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۲مشکل قلبی داشتم مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰مشکل گرفتگی عروق داشتم و به آقای دکتر مراجعه کردم و راضی هستم از کارشان
۱۴۰۲/۱۲/۲۱نامه عمل میخاستیم مراجعه کردیم از نوبت دهی های به موقع شما ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸فشار خون بالا داشتم چکاپ کامل انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰با مشکل تنگی نفس و ضربان قلب پایین مراجعه داشتم که مشکلم با انجام تست ورزش و اکو در مطب و تجویز دارو کمتر شده.از اخلاق خوب آقای دکتر و صبر و حوصله که برای بیمار میذارن تشکر میکنم.
۱۴۰۲/۱۲/۲۲تقریبا ۱سال تحت نظر هستیم و دارو مصرف میکنیم.بیماری قلبی داشتم که فکر زدم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار پزشگ خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۳از درمانم راضی بودم و با بیماری فشار خون مراجعه داشتم و تحت نظر ایشان کنترل شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۰درد قفسه سینه بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۲۰با تشخیص درست و به موقع اقای دکتر آنژیو شدم و عالی بودن خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۰۱/۲۸باردار هستم تحت نظر اقای دکتر هستم برای فشار خونم عالی هستن ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۲۳درد قفسه سینه افتادگی دریچه میترال دارم تست ورزش بابد در مطب شما انجام بدم راضی هستم از اقای دکتر و پرسنل مطبشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۱سلام از زحمات آقای دکتر تشکر میکنم بسیارباحوصله هستن و بادقت عمل میکنند بسیار دکتر خوبی هستن ممنونم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳بنده برای تاییده عمل پا مراجعه داشتم حسن اخلاق خوبی داشتن و دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برای تاییده عمل مراجعه پیش آقای دکتر داشتم و اخلاق خیلی خوب و صبوری داشتن راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶سلام. عالی بود.واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۰۱از همه نظر عالی هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۲من از تهران اومدم دامغان مشکل قلبی پیدا کردم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰راضی بودم مشکل فشار خون بالا نوشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴مشکل فشار خون داشتم دارو تجویز کردن آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱سلام هیچ مشکلی نیست خیلی همه چیز عالی هست فقط نوبت دهی منظم شود خیلی خو
۱۴۰۲/۱۲/۱۶باردارهستم برای چکاپ قلبم آمدم ممنونم از شما و زحماتی که میکشید
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای چکاپ اومدم برخوردها و عملکرد بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار پزشک خوبی بودند مادرم از زمانی که مراجعه کردند حالشان بهتر است
۱۴۰۳/۰۵/۳۱برای تاییدیه عمل مراجعه کردم بسیار پزشگی حاذق و صبوری بودند امکانات مطب هم عالی بود با تشکر
۱۴۰۳/۰۵/۰۸هولتر وصل کردم عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵من یکبار بیشتر مراجعه نداشتم ولی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خوب بود.
۱۴۰۳/۰۲/۱۷مشکل فشار خون داشتم راصی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵سیتی آنژیو انجام دادم دکتر عالی هستن خیلی ممنون
۱۴۰۳/۰۴/۰۲از برج ۱۱ سال ۱۴۰۲ به مطب مراجعه کردم با درد قفسه سینه الان داروهای اقای دکتر را استفاده میکنم خیلی حالم بهتر شده هولتر فشار خون در مطب ایشون وصل کردم خداروشکر بهتر شدم از اقای دکتر خیلی ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵تشخیص درستی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالییی هستید
۱۴۰۳/۰۶/۱۷راضی بودم دکتر خوب و باتجربه و حاذقی هستن.
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار دکتر دانا و کار درستی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ممنونم از زحمات اقای دکتر بابت چکاپ قلبم بسیارعالی متشکرم
۱۴۰۲/۰۴/۰۶بسیار دکتر متین و با تجربه و آرومی هستن،به صحبت بیمار درست گوش میکنن و تشخیصشون حرف نداره ،فشار مادر منو حتی بیمارستان نتونست کنترل کنه ولی دکتر توی یک نسخه برطرفش کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بودن. با حوصله به درمان بیمار پرداختند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار از نحوه درمان راضی هستم فوق العاده هستن خدا خیرشون بده من رو از چند تا مریضی نجات دادن خداحفظشون کنه اقای دکتر رو امید وارم ک درشهر ما بمونن و بع طبابت خود ادامه بدن
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴واریس داشتم دارو نوشتن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰فشار خون دارم مراجعه کردم خیلی خوشاخلاق و متین بودند ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۶درود و عرض ادب واحترام بار اول بود که مراجعه داشتم مشکل فشار خون بالا و تپش قلب شدید داشتم استرسم خیلی زیاد بود آقای دکتر نجفی بسیار با مهارت وتشخیص در بیماری هستند با راهنمای ایشون ونظرات بسیار مفیدشون درمانم شروع کردم با شخصیت و حرف بیمار با دقت گوش میکنند مرسی از ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام برای چکاپ امدم خیلی راضی هستم عالی هستن خیلی دکتر خوبی هستن با حوصله و صبور هستن ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بافشارخون بالا اومدم دکتر خیلی خوبی هستند راضی هستم ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱درد قلبی و فشار خون بالا ایشان بسیار با سعه صدر و دقیق و واضح با بنده صحبت کردند. و بسیار از تشخیص ایشان راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۴/۲۱فشارخون.قلب
۱۴۰۳/۱۱/۰۴یک رگ اصلی قلب مادرم گرفتگی داره که با دارو رفع میشه و تحت نظر هستن خداروشکر خیلی از آقای دکتر راضی هستیم.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱مشکل قلب دارم رگای قلبم بسته شده اتزیو انجام دادم به تشخیص دکتر نجفی ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۷پزشک خوب و با حوصله ای هستن که کامل توضیح میدن و مریضی فشارخون دارم که آزمایشات تکمیلی انجام دادم و تحت کنترل است.
۱۴۰۲/۰۷/۰۴مشکل قلبی داشتند از روند درمان راضی هستیم و بسیار مطلوب بود.
۱۴۰۲/۰۲/۱۷برای عمل بینی نوبت داشتم که همه جیز عالی بود برای معاینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷با بیماری دیابت مراجعه داشتم و دارو جویز شد.اقای دکتر با صبوری به سوالات من پاسخ دادن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار پزشک دقیق و با سوادی هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۱۱برای ok عمل مراجعه کردم خیلی ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱پزشک خوبی بودند راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵با مشکل دیابت مراجعه کردم آقای دکتر دارو تجویز کردن خداروشکر کنترل شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۴سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر و ضمن قدردانی از طبابت ایشان و نحوه درمان خیلی عالی که این مدت ۲سالی که مراجعه میکنم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷مشکل فشار خون داشتم اکو و نوار انجام دادم ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶اوکی عمل هستیم نامه میخاستیم برای عمل مشکلی نبود ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷ورم پا داشتم مراجعه کردم اکو و نوار انجام دادم ارجاع دادن جهت انژیو
۱۴۰۳/۰۵/۰۹یه دردی حس کردم تو قفسه سینم اومدم پیش آقای دکتر ویزیت شدم خداروشکر مشکل قلبی نداشتم از برخورد و اخلاق خوب آقای دکتر ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶مشکل فشار خون دارم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸با سلام با مشکل قلبی مراجعه کردم آنژیو انجام دادم و درحال حاضر حالم خیلی خوب شده آقای دکتر خیلی کامل و دقیق توضیحات میدن و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۲/۱۲/۲۰درد قفسه سینه داشتم اکو انجام دادم افتادگی دریجه میترال داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴درد قفسه سینه داشتم نوار گرفتن خدارو شکر مشکلی نبود
۱۴۰۳/۰۵/۰۱1در رابطه با مشکل قلب مادرم ک بسیار عالی بودند وکاملا نتیجه عالی داشت
۱۴۰۲/۰۴/۲۸اقای دکتر بسیار با اخلاق و با حوصله و با دانش بالای خود پاسخگو بودنو بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰برای چکاپ مراجعه داشتم بسیار دکتر حاذق و باسوادی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دکتر بااخلاق و حاذی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مدت ها توسط دکتر دیگر ویزیت میشدم الان ازینک دکتر خودم را عوض کردم و اقای دکتر نجفی را انتخاب کردم راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۱۰مشکل فشار خون داشتم مراجعه کردم هولتر فشار خون وصل کردم ممنون بابت امکانات مطب
۱۴۰۳/۰۵/۲۸تشخیص خوب و درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۹مادرم با مشکل درد شدید قفسه سینه وفشار خیلی بالا به دکتر مراجعه کردن ودکتر با متانت ایشان را برای آنژیو معرفی و در نهایت مادرم معالجه شدن وحدود یک سال هم تحت درمان هستن و خداروشکر الان بسیار حال خوب و اوکی دارند عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰مشکل فشار خون داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰فشار خون
۱۴۰۳/۱۱/۰۴از نحوه برخورد آقای دکتر راضی بودیم و مشکل خواهرم رو خیلی صریح و واضح توضیح دادن و واقعا ممنونم خداانشاالله سلامتی بهشون بده و موفق باشن
۱۴۰۲/۰۳/۰۷تازه ویزیت شدم الان نمیتونم نظر قطعی بدم ولی از لحاظ دقت و رفتار و شنیدن شرح حال بیمار خیلی خوب و خوش رفتار بودند و با صبر و حوصله صحبتهای بیمار رو گوش میکنند، منشی هم خیلی خوب و خوش برخورد بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام مشکل قلبی دارم با فشار خون بالا آمدم تحت درمان هستم از نتیجه راضی هستم ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶مشاوره قلب داشتن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳هر ۶ ماه و ۱سال تحت نظرم و چکاپ انجام میدم بسیار دکتر خوبی هستند و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱باسلام خودم مشکل خاصی نداشتم فقط برای چکاپ ویزیت شدم ولی برای مادرم بامشکل فشارخون بالا و،،،مراجعه کردیم وخداروشکر فشارکنترل است
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۶برای تاییدیه عمل خدمتتون رسیدم و خوب بودن و بنده مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار عالی هستن،تشخیص عالی ،با بورد تخصصی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خیلی خوبید
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی بود دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۷باسلام.بیماری دیابت دارم که تحت کنترل و نرمال شده است.راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳از دکتر نجفی فوق العاده راضی هستیم که مشکل پدرم از دیابت بالا بود و با تجویز دارو خیلی بهتر شده.
۱۴۰۳/۰۴/۱۰تحت نظر دکتر هستم اکو انجام دادم بیمارستان بستری هستم الان آمدم ک نظر دکتر را بدانم دررابطع با بیماری قلبی ام
۱۴۰۳/۰۷/۱۱تاییدیه عمل داشتم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵مشکل دریمه میترال داشتم مراجعه نمودم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷چند ساله بیمار آقای دکتر هستم هم طبابت عالی هم نحوه برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۲۲خداروشکر راضی بودیم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۰راضی هستم از اقای دکتر بیماری قلبی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱با مشکل فشار خون در اردیبهشت ماه مراجعه کردم. با تجویز دارو ظرف ۶ ماه فشار خون کنترل شد. ایشان پزشکی با اخلاق هستند که بیمار قلبی را با آرامشی که دارند، آرام می کنند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۷اولین بار بود مراجعه میکردم درد قفسه سینه داشتم خیلی مطب مجهزی بود اخلاق آقای دکتر هم عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار عالی هستید خداقوت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱مشکل قلبی داشتم دکتر تشخیص آنژیو دادن بعد از انجام آنژیو برای چکاپ مراجعه میکنم خیلی پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی بود دکتر و منشی ها
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خدمات پزشکی شما عالیه ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳برای نشان دادن ازمایش پی تی خدمت اقای دکتر رسیدیم ۳سال ک مراجعه داریم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳هولتر فشارخون در مطب بستم و دارو تجویز شد و تحت نظر هستم امکانات مطب عالی است.راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰فشار خون دارم تحت نظر اقای دکترهستم خیلی عالی هستن سالم باشند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲هر سه ماه جهت چکاپ مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۲مشکل فشار خون،تحت درمان
۱۴۰۲/۰۶/۳۱مادرم مشکل قلبی داشتن سی تی آنژیو انجام دادن راضی هستیم ممنون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰جهت تاییدیه عمل مراجعه کردم اکو و نوارقلب انجام دادم بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸با فشار خون بالا مراجعه کردم اکو انجام دادم دکتر بادقتی هستند وقت کافی میزارن ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مادرم بیماری قلبی داشتن اکو انجام دادن دارو تجویز شده تحت نظر باد باشن از آقای دکتر تشکر میکنیم و منشی های خوبتون و پیگیری های ایشان.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳واقعا عالی بودید ممنون
۱۴۰۳/۰۵/۰۳بار اول امدم برای چکاپ امدم ممنونم از اقای دکتر ک اینقد باحوصله همه چیز را توضح دادن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲برای چک آپ و درد خفیف در ناحیه قفسه سینه چند جلسه ویزیت شدم و خداروشکر شکر مشکلم حل شد ،از برخورد و تبحر دکتر رضایت کامل دارم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ممنونم از وقتی که میزارید برای مریض ها
۱۴۰۳/۰۶/۱۰مشکل فشار خون داشتم هولتر وصل کردم دارو نوشتن بسیار ممنپنم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷از زحمات شما متشکریم سالم باشید علی هستید
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عالی و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۰۵برای درد قفسه سینه و تپش،قلب آمدم تست ورزش،و اکو انجام دادم همه چیز عالی،بود ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹برای فشارخون بالا مراجعه کردم راصی بودم مچکرم
۱۴۰۳/۰۵/۰۲مشکل آریتمی قلب داشتم و با معرفی اقای دکتر تهران رگ قلب سوزوندم و هر ۶ ماه تحت درمان هستم و راضی هستم.تشکر از آقای دکتر.
۱۴۰۲/۰۸/۱۵دکتر خوبی یرای فشارخون هستن و راضی از عملکرد خود هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰فشار خون بالا و درد در ناحیه قفسه سینه داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵خیلی راضی بودم واقعا دکتر خوبی برای فشارخون هستند و پیشنهاد میکنم که مراجعه داشته باشید
۱۴۰۳/۰۲/۱۷مشکل فشارخون داشتم هولتر انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام.ممنون از زحمات اقای دکتر.بنده با حدود چندین بار مراجعه برای کنترل دیابت به مطب مراجعه کردم و از داروها و درمانم رای هستم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۷بسیار پزشک خوبی هستند خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶جهت مشکل فشار خون مراجعه کردم بسیار بادقت هستند ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹مشکل آریتمی قلبی داشتم برای درمان بع مطب مراجعه کردم داروهام عوض کردن از اخلاق آقای دکتر راضی هستیم پرسنل ایشون هم عالی بودن سالم و سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مادرم رو برای چکاپ اوردیم اقای دکتر تشخیص سیتی انژیو دادن خیلی دکتر مهربان و بادقتی هستند سالم و سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳تاییدیه عمل میخواستم که از نظر قلبی مشکلی نداشتم.پزشک حاذق و باسوادی بودن ممنون
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عالی بو
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکل واریس داشتم دارو تجویز کردن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل فشار خون داشتم مراجعه کردم هولتر وصل کردم اقای دکتر دارو تجویز کردن
۱۴۰۳/۰۴/۲۹تاییدیه عمل مراجعه داشتم دکتر خوبی بودن و راهنمایی کردند.
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عالی بود همه چی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷تست ورزش انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸نتیجه ای بهتر از اون چیزی که بود هستش و خیلی راضی از نحوه درمانم هستم بسیار ممنون از زحمات دکتر عزیز.
۱۴۰۲/۰۴/۱۲جلسه اول مراجعه بنده بود مشکلم فشار خون،در کل در جلسه اول پزشک کامل و حاذقی به نظر میرسند
۱۴۰۲/۱۲/۲۰فشار خون داشتم تحت کنترل هستم رضایت خودم را اعلام میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵چکاپ.قلب و فشار خون بالا
۱۴۰۳/۰۲/۰۹پلاکت خونشون پایین بوده دریچه میترال عوض شده آزمایش pt انجام شده از تجربیات آقای دکتر راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲باردار هستم فشار خون پیدا کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۰مشکل سوراخ قلب که باتشخیص دکتر زود درمان شدم راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۰درد داشتم اکو نوار قلب انجام دادم دارو نوشتن
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار راضی بودم ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱با عرض سلام، بنده از مریض های ویزیت شده دکتر بودم و هنوز هم تحت درمان هستم.. برخورد ایشون بسیار عالی و درخور شخصیت هست خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۴سلام با توجه به سن کم ایشون بسیار عالی وبا دقت و حوصله به بیمار گوش میکنن و تشخیص شون هم عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷اولین بار مراجعه کرده بودم هم از نحوه رفتار پزشک هم مهارت دکتر بسیار ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دختر خیلی خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲مادرم و پدرم حدود 3 سال تحت نظر ایشان هستن و آزمایشات تکرار میشه و پیگیری بیماری این دو را مطب انجام میدهند و چکاپ سالانه هم خودم مطب مراجعه دارم. مشکل آریتمی قلب با نسخه های آقای دکتر رو به بهبود هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۰درد در قفسه سینه داشتم و تنگی نفس ممنونم از شما
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر خیلی بادقت هستند صبور و کامل توضیح دادند ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵رفتارومنش آقای دکترقابل تحسین بود وبسیارراضی بودم.ازتشخیص ایشون هم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰ناراحتی قلبی درد قفسه سینه مراجعه داشتم از برخورد آقای دکتر خیلی راضی بودم و راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵برا عمل ویزیت شدم راهنمایی های خوبی داشتن قابل تحسین و سپاس است که چنین دکتری در شهر دامغان هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹برای مادر شوهرم پیششون رفتیم و مشکل ریتم ضربان قلب داشتن، با دارو ها و توصیه های خوب ایشون، حالشون خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۵سلام. بیماری فشارخون خاموش داشتم که اقای دکترتشخیص دادن وخدارشکر به کمک اقای دکتروداروتحت کنترل قرارگرفت وثابت مانده.
۱۴۰۲/۰۴/۲۵سلام دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷درد در ناحیه قلب داشتم که پیگیری و روش درمان ایشان مشکل حل شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۷بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بیمارستان بستری بودم برای چکاپ قلب آمدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶درد قفسه سینه داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳مشکل قلبی دارم دارو مصرف میکنم راصی بودم متشکرم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷تشخیص بسیار عالی دارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۹جهت مشاوره عمل مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱درد قفسه سینه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳از تجربه آقای دکتر استفاده کردیم راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل فشار خون بالا
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مشکل فشار خون داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳چند بار مراجعه کردم و کاملا راصی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹از درمانم راضی هستم و با داروهام مشکلی ندارم.
۱۴۰۲/۱۲/۲۰چند ساله بیمار آقای دکتر هستم و خیلی از طبابت و نحوه برخورد ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱درد داشتم مراجعه کردم آنژیو نوشتن
۱۴۰۳/۰۵/۱۵با مراجعه اولی که داشتم دکتر خوبی بودن و راهنمایی های کاملی داشتن.
۱۴۰۳/۰۳/۳۰با مشکل فشارخون بالا مراجعه داشتم و با ۳ مراجعه و تجویز حاذق اقای دکتر تقریبا ۶ماهه که فشارخون نرمال دارم.ممنون از زحمات اقای دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۲۲برای عمل چشم امدم اکو انجام دادم از زحمتتون متشکرم سلام باشید
۱۴۰۳/۰۴/۱۸راصی از نحوه ی ویزیت شما و تجویز داروی دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۱۵هولتر انجام دادم برای ضربان قلبم تحت نظر هستم چکاپ انجام میدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰درد در قفسه سینه داشتم تنگی نفس قبلا هم ویزیت شدم توسط آقای دکتر خیلی راضی هستم متشکرم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸باسلام برخوردپرسنل مخصوصا خانم منشی فوق العاده عالی بود من حدود ۱سال پیش مراجعه داشتم که مشکل قلبی حادی بود و با داروها و تجویز به موقع مشکلم حل شد.
۱۴۰۲/۰۵/۱۱سلام از زحمات آقای دکتر خیلی ممنونم بسیار صبور و خوش اخلاق هستن نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم از داروها ممنونم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷دکتر بسیار بااخلاق و خوشرو هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵در قفسه سینه دردی داشتم و مراجعه کردم و انجام تست ورزش و اکو تشخیص دادن خیلی خیلی راضی هستم بسیار دکتر باحوصله هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۰آنژیو انجام دادن و ۱سال تحت نظرن که تنگی نفس داشتن و راضی بودیم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۷با تشخیص به جای آقای دکتر آنژیو شدم عالی هستید سلامت باشید
۱۴۰۳/۰۵/۱۳درد داشتم هولتر نوار قلب نوشتن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲متشکرم از زحماتی ک میکشید
۱۴۰۳/۰۶/۰۶حدود ۲ سال مادرم تحت نظر آقای دکتر هستن و دیابت بالا مشکل ایشان بود که تحت نظر و با چکاپ آزمایش های ۳ماهه دیابت مادرم کنترل و سازگار هستش و راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۴راصی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳هم خودم و هم همسرم پیش ایشون درمان شدیم بسیار دکتر خوبی هستن عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خوبید واقعاااا سالم باشید
۱۴۰۳/۰۷/۲۳علت مراجعه که دارم تنگی نفس و درد قفسه سینه که مدتی اذیت شدم و با انجام اکو در مطب مشکلی داشتم که نیاز به آنژیو شد.تشخیص درست و خوبی دادن خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار راضی هستم مشکل فشارخون بالایی که داشتم با داروهای آقای دکتر رفع شد و نرمال شد بسیار بااخلاق و حاذق هستن.
۱۴۰۲/۱۲/۲۱پرفشاری خون داشتم ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۰۲دکتر خوب و صبوری بودن برای عمل مراجعه داشتن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷برای چکاپ به دکتر مراجعه کردم مشکوک به مشکل قلبی بودم و چند جلسه ویزیت شدم و الحمدلله بهترم و از برخورد و نحوه ویزیت دکتر راضی ام
۱۴۰۲/۱۲/۱۶جهت مشاوره عمل مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹نارسایی قلبی نظر ایشان را برای عمل کمر میخواستم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۱۷فشارخون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خیلی راضی ام ممنونم از منشی های خوبتون
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتری فهمیده با سواد بسیار بالا در کار خود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹برای تاییدیه عمل اومدم بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۸راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱مریص دکتر هستم بسیار خوشحالم که همچین پزشگ حادقی داخل شهرمون هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بازدار هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷برای فشار خون مراجعه کردم به ایشون خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸فشار خون
۱۴۰۳/۱۰/۳۰مشکل فشارخون داشتم عالی بودید
۱۴۰۳/۰۵/۲۱سرگیجه داشتم برای چکاپ آمدم ممنونم از امکانات مطبتون
۱۴۰۳/۰۴/۱۰همسرمن یکهفته فشارشون بالا میرفت خدمت دکترنجفی رسیدیم باتشخیص عالی وبه موقع ایشون معرفی شدیم سی تی آنژیو درتهران به دلیل کلسیم بالای قلب سی تی آنژیو انجام نشد آنژیوگرافی انجام شد که طی آنژیو سه تارگ فرعی ویک رگ اصلی ایشون بازشد تشخیص دکترنجفی بی نظیر وعالی و همجنان تحت نظرایشون هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷مشکل فشار خون بالا داشتم دارو تجویز کردن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶با بیماری فشار خون به مطب مراجعه کردم تحت درمان هستم با داروهای آقای دکتر فشارم کنترل شده خیلی راضی بودم از طبابت ایشون ممنونم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵قلب مادرم باتری داشته که ضعیف کار میکرده و تحت نظر شدن و دارو مصرف کردن و خداروشکر حال مساعدی دارن
۱۴۰۳/۰۳/۲۱من مراجعه کردم به دکتر و هر اطلاعاتی که لازم بود در مورد بیماری بنده توضیح دادن،خیلی راضی بودم.
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار دکتر خوب باسواد وباحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار راضی بودم عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳پزشک خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خیلی راضی ام از روند درمانم دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای هستن کاش دامغان این پزشکای خوب رو از دست نده
۱۴۰۲/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷۳سال بیمار آقای دکتر هستم قلبم راینر زدم داروهای ایشان را مصرف میکنم خودم و همسرم و برادر خانم بیمار ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تنگی نفس داشتن تست ورزش و اگو انجام دادم مشگلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بیماری قلبی و در حال حاضر تحت نظر هستم و با مصرف دارو حالم بهتر شده
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ویزیت شدم دقیق و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱راضی هستم عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱مشکل فشار خون داشتن و از اخلاق دکتر و داروی تجویزی رضایت داشتیم و از برخورد پرسنل با بیمار کمال تشکر را داریم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶واقعا تجربه فوقالعاده زیادو عالی از برخورد و وقت گذاشتن برای مریض
۱۴۰۲/۱۲/۲۲مشکل تنگی نفس دارم آقای دکتر من را ویزیت کردند ممنونم از صبوریشون
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر نجفی در کمال آرامش و با حوصله به حرف های بیمار گوش میدن و صحبت های لازم رو با بیمار انجام میدن.واااقعا درجه یک و بی نظیرن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسیار ممنون از آقای دکتر و همکاران خوبشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۱دکت بسیا حاذق وخوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۴با حوصله و با معلومات
۱۴۰۱/۰۳/۲۱علت مراجعه مادرم برای چکاپ قلبی 3سال تحت نظر هستن دارو مصرف میکنند و ممنون از حمایت آقای دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۴/۱۰مادرم مشکل فشارخون و درد ثفسه سینه داشتن که با انجام تست ورزش و اکو در مطب انجام شد و مشکل مشاهده شد و دارو تجویز شد.از آقای دکتر ممنونیم و دامغان به چنین دکتری نیاز دارن انشاالله موندگار در شهر باشن.
۱۴۰۳/۰۱/۲۶مشکل تپش قلب بالا و تنگی نفس داشتم و به این مطب مراجعه کردم . توضیحات و تست ها کامل بود و تمام اظهار نظر ها با استناد به تست معتبر انجام شد . بسیار عالی .
۱۴۰۳/۰۲/۱۰درد داشتم مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳درد قفسه سینه داشتم نوار و اکو انجام دادم بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مشکل فشار خون بالا و آریتمی داشتم قبلا مراجعه کردم نوار قلب و اکو انجام دادم دارو تجویز کردن خداروشکر فشارم کنترل ممنونم از صبوری آقای دکتر که با حوصله تمام سوالات مریض پاسخ میدن
۱۴۰۳/۰۵/۳۱باسلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر.تایم ۳سال میشه که تحت درمان ایشان هستم و مراجعه به مطب ایشان داشتم.از کاملترین مراکز قلب هست که دستگاه تست ورزش و اکو دارن که نیازی به بیمارستان برای انجام اینکار باشه.مشکل فشارخون بالا داشتم که چندین سال تحت کنترل نبود و مشکل قلبی هم پیدا کردم و تحت درمان قرار گرفتم و از درمان و اخلاق اقای دکتر نجفی راضی هستم.خداوند عمر باعزت بهشون بده و موفق باشند.
۱۴۰۲/۰۵/۳۱هر ۶ ماه مراجعه میکنم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷راضی هستیم ممنون
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱سلام و خسته نباشید.با بیماری گرفتگی رگ قلب مراجعه داشتم که نیاز به آنژیو داشتم و باارجاع اقای دکتر آنژیو شدم و از بعد از عمل تحت نظر ایشان هستم و حال خوبی دارم و علائمی از قبل ندارم.
۱۴۰۲/۰۵/۳۱عرض ادب خدمت جناب دکتر.بیماری که داشتم مشکلم دیابت بالا بود که واقعا با قرصهایی که دادن کاملا کنترل شد.همه پزشکها تجویز انسولین داشتن ولی با دارو کنترل شد.بسیار ممنون از زحمات اینجانب خدا خیرتون بده
۱۴۰۲/۰۵/۲۳بر خورد گرم و تعامل مناسب و شرح کامل شرایط و بیماری از نقطه قوت های دکتر محسوب میشه. و این تعامل و پیگیری های ایشون امید به بهبودی رو بیشتر میکنه. ولی نوبت دهی شون ضعیفه و اصلا بر اساس زمان بندی که مطرح میکنن نیست.و از نقطه های منفی دیگشون عدم تشخیص سریع و متکی بودن به آزمایش و هولدر
۱۴۰۲/۰۴/۲۶پزشگی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲سلام.با مدت زمان ۶ ماه گذشته تحت درمان هستم و با درد قفسه سینه تحت درمان بودم و با تکمیل مراحل درمان وضعیت بهتری دارم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۰مشکل فشارخون بالا داشتم مراجعه کردم دارو نوشتن تنظیم شده
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالی هستید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسلام وتشکر من قبلا فشار بالا داشتم الان مدتی بود که افت فشار پیدا کرده بودم دستگاه هولتروصل کردم راضی بودم ممنون
۱۴۰۳/۰۳/۲۲خودم و همسرم بیمار شما هستیم خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱سلام من حدودا از دیماه پارسال به مطب مراجعه کردم و از نحوه ی درمان بسیار راضی بودم ممنونم از زحمات شما
۱۴۰۲/۰۴/۱۰دیواره قلبم ضخیم شده داروتجویز شده
۱۴۰۳/۰۵/۲۴جهت مشاوره عمل مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷پزشک بسیار دقیق و دلسوز همچنین با شخصیت و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوب بود.
۱۴۰۲/۰۶/۲۸خیلی راضی بودیم ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱سلام خسته نباشید من برای چکاپ قلب به مطب ایشان مراجعه کردم آقای دکتر تشخیص دادن ک باید آنژیو گرافی انجام بدم خداروشکر باداروهایی ک استفاده کردم بهتر شدم و فشارم هم تنظیم شده دقت و برخورد ایشان عالیه به صحبت های بیمار بادقت گوش میدن ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالی و قابل قبول
۱۴۰۳/۰۶/۲۶درد قفسه سینه مراجهه داشتم که مشکر خاصی نداشتم و نیاز به دارو نداشتم و با حسو اخااق اقای دکتر آرامشی منتقل شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷در حال انجام آزمایشات تکمیلی و ارائه به پزشک هستم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹تپش قلب و تنگی نفس داشتم مراجعه کردم به دکتر خیلی خدایی خوب توضیحات دادن با آرامش کامل و تشخیص عالی خیلی راضی ام از روال کارشون
۱۴۰۲/۱۲/۲۲بیماری فشارخون بالا و چربی بالا داشتم با مراجعه تحت کنترل هستم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵برای چک کردن قلبم آمدم خداروشکر مشکلی نداشتم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰فوق العاده خوش اخلاق و منصف و باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵حس خفگی تو قفس سینه داشتم نفس نمیتونم بکشم برای چکاپ قلبم آمدم چقد امکانات مطب عالی بود ممنونم از زحماتتون
۱۴۰۳/۰۳/۲۶مشکل قلبی ۱سال تحت درمان هستن و تشنج میکردن که تحت نظر دکتر مغزواعصاب هم رفتن و دارو تجویز شد خدا و شکر بهتر هستن و اقای دکتر خیلی راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عالی هستید سالم باشید
۱۴۰۳/۰۵/۱۰تست ورزش انجام دادم هولتر ضربان وصل کردم تشخیص اقای دکتر این بوده ک هر چهار ماه و شش ماه باید تحت نظر باشم تشکر میکنم از اقای دکتر سپاس فراوان
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بیمار ایشون هستم عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲تنگی نفس دارم و تپش داروهای دکتر خیلی خوب بود خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۵/۲۲بسیار دکتر خوش برخورد و باحوصله ای بودن و خیلی خوب شرایط بیماری رو توضیح میدادن. از نظر علمی هم بسیار بادانش بودند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر برای راهنمایی و مشاوره ای که برای خودم و مادرم مشکل فشارخون داشتیم و با دوبار مراجعه و مصرف دارو کاملا کنترل شد.
۱۴۰۲/۱۲/۱۶برلی فشارخون مراجعه کردم خیلی دکتر بادقت و باحوصله ای بودن درطبابت بی نطیرن
۱۴۰۳/۰۵/۲۸فشار وچربی بالا روند درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۷افزایش کلسترول
۱۴۰۳/۰۱/۲۱با فشار خون اومدم دکتر تشخیص دادن ک فشار خونی هستم خداروشکر کنترل شده متشکرم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتر خیلی باحوصله و بادقت به توضیحات بنده گوش دادند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل درد قلب در حال درمان هستم دکتر با حوصله و خوش رویی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵سلام تشکر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵با بیماری قلبی ۱ سالی هست تحت نظر هستن و رفع شده
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برای مشاور قبل از بارداری مراجعه کردم که برخورد پزشک و پرسنل بسیار عالی بود زمان انتظار هم کم و قابل قبول بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹فشارخون بالا با انجام هولر ۲۴ ساعته و مصرف دارو کنترل شد.راضی بودیم واقعا.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸به علت فشار بالا مراجعه کردم و خدا رو شکر همه چیز عالی انجام شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۳واقعا دکتر صبور و مهربونی بودن و پرسنل خوبی داشتن برای همه داروهام و پروندم راهنماییم کردن و حدود 1سال پیش فنرگذاشتم و حدود 4ماهه مطب اقای دکتر میام.
۱۴۰۳/۰۳/۲۳یک مدت داروی فشار خوردم که کنترل نبود ولی از زمانی که برای این مطب اومدم اوکی شدم و عالی بود.
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بنده چند ماه بیمار آقای دکتر هستم از صبوری و تشخیص ایشان راضی میباشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹واریس پا دارم ممنونم از آقای دکتر عزیز سالم باشند
۱۴۰۳/۰۴/۱۷برای تاییدیه عمل خدمت آقای دکتر رفتم واقعا پزشک باسواد و حاذقی هستن.موفق باشند
۱۴۰۲/۰۸/۱۶مشکل واریس پا داشتم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴راضی بودیم خداخیرتون بده
۱۴۰۳/۰۵/۳۰تازه بار اول مراجعه کردم و بسیار راضی بودم خداقوت میگم به آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۹یکبار پدرم پیششون رفتن خیلی قشنگ توضیح میدادن دکتر خوبی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹فشار خون بالا دارم مراجعه کردمم از نتیجه و داروها راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۰۶نوبت اینترنتی داشتم در اسرع وقت ویزدم انجام شد،دکتر با تشخیص بالا هستن،پیشنهاد میکنم ازین دکتر نهایت استفاده ببرین
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سلام مادر مشکل قلبی داشتن سیتی آنژیو داشتن مشکل آریتمی داشتن سیتی آنژیو انجام ندادن تحت نظر هستن و دارو مصرف میکنند ممنونم از آقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳سابقه فشار خون داشتند بیمار مراجعه کردند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷فشارخون بالا و انجام هولتر فشار و تجویز دارو بوده فشار قلب خوبی داشتن دارو تجویز شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مریض آقای دکتر هستم و هر ۶ ماه مراجعه میکنم جهت چکاپ خداروشکر بادارو حالم خوب خدا قوت به آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۱اخلال حرکتی داشتن بیمارمون عالی بودید
۱۴۰۳/۰۵/۰۲مشکل فشار خون داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی هستید ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴نطرم مثبته خیلی عالی بودید
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۰۹/۱۷باردار هستم و مشکل فشار داشتم که رفع شد و نیاز به دارو نداشتم و تحت نظر تا آخر بارداری هستم.خیلی دکتر مهربان و فهمیده بودند.
۱۴۰۳/۰۲/۱۷مشکلی نداشتم خداروشکر از آقای دکتر کمال تشکر را دارم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸سلام از همه نظر از اقای دکتر اخلاقشون و تشخیص درستشون بسیاار راضی هستم همسرم هم مریض ایشون هستن بسیار راضی هستیم ممنونم از زحمات شما
۱۴۰۲/۰۴/۱۱باردار هستم فشارخون داشتم مراجعه کردم از شما ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱اخلاق آقای دکترخوببودوخیلی باشخصیت ومهربان بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۲قلبم دردمیکرد ویزیت کرد خیلی خوب بودن بهترشدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۲با بستن هولتر داروی فشار باید تغییر میکرد که تنظیم بشه و خوب بودن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸درمطب شما همه چیز عالیه سالم باشید
۱۴۰۳/۰۴/۱۹با درد قفسه سینه و فشار بالا در بارداری به مطب رفتم و باردار هستم دارو تجویز شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۰فوق العاده با سواد و با حوصله، خدا ان شا الله عمر با عزت بده بهشون.
۱۴۰۲/۱۰/۲۹دکتری دانا و با حوصله و مجرب
۱۴۰۲/۱۱/۱۵هولتر فشارخون بستم برای تنظیم فشار خون و تجویز دارو.از تهران مراجعه کردم تعریف دکتر زیاد شنیدم عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۴/۱۰با مشکل قلبی مراجعه کردم از تشخیص اقای دکتر راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۳۱از دکتر خیلی راضی ام داروهاشون حال من را خیلی بهتر کرده
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مشکل قلبی داشتن مادرم دارو مصرف میکنند مشکلی ندارند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴سلام مادر روبرای ویزیت اوردیم پیش اقای دکتر مشکل قلبی داشتن فنز زدن از اقای دکتر خیلی راضی هستیم خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۳/۲۰با سلام با مشکل فشارخون و دیابت به دکتر نجفی مراجعه کردم و بعد از چند جلسه دیابتم خداروشکر در حال بهبود و فشار خونم با یک دوره مصرف دارو برطرف شد،مجموعا از برخورد و روند درمانی و علم دکتر راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶خیلی عالی هستید باارزوی سلامتی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵جهت انجام اکو مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳۳سال بیمار شما هستیم ممنونم از نظمی ک دارید و پاسخگویی خوب منشی هاتون
۱۴۰۳/۰۷/۱۵مادرم بیمار اقای دکتر هستن تحت درمان ایشان هستن تشخیص انژیو بوده مادرم باید انزیو انجام بدن ممنونم از زحماتتون ما ازایشان خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶مشکل قلبی داشتم ...اکو و تست ورزش خیلی عالی و اصولی انجام شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ممنونم از زحماتی که میکشید سالم باشید
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل قلبی داشتم یکیالی هست که بیمار ایشان هستم سی تی آنژیو نوشتن
۱۴۰۳/۰۵/۲۸ضربان قلبم بالابوده خداروشکر تشخیص اقای دکتر این بود ک مشکل قلبی ندارم ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۳درد قفسه سینه داشتم مراجعه کردم نوار قلب نوشتن ارجاع دادن برای سی تی انژیو
۱۴۰۳/۰۵/۱۰اقای دکترخیلی عالی هستن چه ازنظراخلاق چه طبابت واقعاااااعالی هستن وراضی هستیم ازنظرنوبت دهی وتایم مشکلی که داشتیم نارسایی قلبی بودوالان درحال حاظرخوب هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۲راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوب هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۱از طبابت و تجویز دارو عالی بود و داروهاشون فوق العادس.
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خیلی راضی هستیم واقعا در طبابت بی نقص هستن.
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بیماری دیابت فشار خون و قلبی خدا رو شکر همه نتایج عالی و بیماری کنترل شده ۶ ماه تحت نظرم و بسیار ممنونم از اقای دکتر نجفی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹درد قعسه سینه داشتم اکو و نوارقلب داخل مطب انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵بسیار دکتر حاذقی هستن ایشون مادر من رو نجات دادن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۹از تجویز دارو های آقای دکتر برای قند و فشار پدرم خیلی راضی بودیم و ۲سال تحت نظر آقای دکتر هستن و راضی هستیم.فوق العاده دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴