۷۲۸ نفر
دکتر مهدی نجفی دلوئی

دکتر مهدی نجفی دلوئی

متخصص قلب و عروق

متخصص شماره نظام: ۱۴۰۴۰۶
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
یکشنبه۲۱ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
سه شنبه۲۳ تیر
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۷۱۷ نفر

راضی یودم عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

مشکل قلبی داشتم مراجعه کردم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

مشکل گرفتگی عروق داشتم و به آقای دکتر مراجعه کردم و راضی هستم از کارشان

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

نامه عمل میخاستیم مراجعه کردیم از نوبت دهی های به موقع شما ممنونم

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

فشار خون بالا داشتم چکاپ کامل انجام دادم

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

با مشکل تنگی نفس و ضربان قلب پایین مراجعه داشتم که مشکلم با انجام تست ورزش و اکو در مطب و تجویز دارو کمتر شده.از اخلاق خوب آقای دکتر و صبر و حوصله که برای بیمار میذارن تشکر میکنم.

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

تقریبا ۱سال تحت نظر هستیم و دارو مصرف میکنیم.بیماری قلبی داشتم که فکر زدم.

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

بسیار پزشگ خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

از درمانم راضی بودم و با بیماری فشار خون مراجعه داشتم و تحت نظر ایشان کنترل شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

درد قفسه سینه بسیار با حوصله و با اخلاق

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

با تشخیص درست و به موقع اقای دکتر آنژیو شدم و عالی بودن خداخیرشون بده

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

باردار هستم تحت نظر اقای دکتر هستم برای فشار خونم عالی هستن ممنونم

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

عالی هستن آقای دکتر

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

درد قفسه سینه افتادگی دریچه میترال دارم تست ورزش بابد در مطب شما انجام بدم راضی هستم از اقای دکتر و پرسنل مطبشون

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

سلام از زحمات آقای دکتر تشکر میکنم بسیارباحوصله هستن و بادقت عمل میکنند بسیار دکتر خوبی هستن ممنونم

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

بنده برای تاییده عمل پا مراجعه داشتم حسن اخلاق خوبی داشتن و دکتر خوبی هستن.

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

برای تاییده عمل مراجعه پیش آقای دکتر داشتم و اخلاق خیلی خوب و صبوری داشتن راضی بودم

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

سلام. عالی بود.واقعا

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

از همه نظر عالی هستند.

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

من از تهران اومدم دامغان مشکل قلبی پیدا کردم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

راضی بودم مشکل فشار خون بالا نوشتم

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

مشکل فشار خون داشتم دارو تجویز کردن آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

سلام هیچ مشکلی نیست خیلی همه چیز عالی هست فقط نوبت دهی منظم شود خیلی خو

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

باردارهستم برای چکاپ قلبم آمدم ممنونم از شما و زحماتی که میکشید

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

برای چکاپ اومدم برخوردها و عملکرد بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

بسیار پزشک خوبی بودند مادرم از زمانی که مراجعه کردند حالشان بهتر است

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

برای تاییدیه عمل مراجعه کردم بسیار پزشگی حاذق و صبوری بودند امکانات مطب هم عالی بود با تشکر

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

هولتر وصل کردم عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

من یکبار بیشتر مراجعه نداشتم ولی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

خوب بود.

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

مشکل فشار خون داشتم راصی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

سیتی آنژیو انجام دادم دکتر عالی هستن خیلی ممنون

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

از برج ۱۱ سال ۱۴۰۲ به مطب مراجعه کردم با درد قفسه سینه الان داروهای اقای دکتر را استفاده میکنم خیلی حالم بهتر شده هولتر فشار خون در مطب ایشون وصل کردم خداروشکر بهتر شدم از اقای دکتر خیلی ممنونم

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

تشخیص درستی

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

عالییی هستید

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

راضی بودم دکتر خوب و باتجربه و حاذقی هستن.

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

بسیار دکتر دانا و کار درستی هستند

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

ممنونم از زحمات اقای دکتر بابت چکاپ قلبم بسیارعالی متشکرم

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

بسیار دکتر متین و با تجربه و آرومی هستن،به صحبت بیمار درست گوش میکنن و تشخیصشون حرف نداره ،فشار مادر منو حتی بیمارستان نتونست کنترل کنه ولی دکتر توی یک نسخه برطرفش کردن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عالی بودن. با حوصله به درمان بیمار پرداختند

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

بسیار از نحوه درمان راضی هستم فوق العاده هستن خدا خیرشون بده من رو از چند تا مریضی نجات دادن خداحفظشون کنه اقای دکتر رو امید وارم ک درشهر ما بمونن و بع طبابت خود ادامه بدن

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

واریس داشتم دارو نوشتن

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

فشار خون دارم مراجعه کردم خیلی خوشاخلاق و متین بودند ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

درود و عرض ادب واحترام بار اول بود که مراجعه داشتم مشکل فشار خون بالا و تپش قلب شدید داشتم استرسم خیلی زیاد بود آقای دکتر نجفی بسیار با مهارت وتشخیص در بیماری هستند با راهنمای ایشون ونظرات بسیار مفیدشون درمانم شروع کردم با شخصیت و حرف بیمار با دقت گوش میکنند مرسی از ایشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

سلام برای چکاپ امدم خیلی راضی هستم عالی هستن خیلی دکتر خوبی هستن با حوصله و صبور هستن ممنونم

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

بافشارخون بالا اومدم دکتر خیلی خوبی هستند راضی هستم ممنونم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

درد قلبی و فشار خون بالا ایشان بسیار با سعه صدر و دقیق و واضح با بنده صحبت کردند. و بسیار از تشخیص ایشان راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

فشارخون.قلب

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

یک رگ اصلی قلب مادرم گرفتگی داره که با دارو رفع میشه و تحت نظر هستن خداروشکر خیلی از آقای دکتر راضی هستیم.

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

مشکل قلب دارم رگای قلبم بسته شده اتزیو انجام دادم به تشخیص دکتر نجفی ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

پزشک خوب و با حوصله ای هستن که کامل توضیح میدن و مریضی فشارخون دارم که آزمایشات تکمیلی انجام دادم و تحت کنترل است.

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

مشکل قلبی داشتند از روند درمان راضی هستیم و بسیار مطلوب بود.

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

برای عمل بینی نوبت داشتم که همه جیز عالی بود برای معاینه

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

با بیماری دیابت مراجعه داشتم و دارو جویز شد.اقای دکتر با صبوری به سوالات من پاسخ دادن

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

بسیار پزشک دقیق و با سوادی هستند.

۱۴۰۲/۰۷/۱۱

برای ok عمل مراجعه کردم خیلی ممنونم

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

پزشک خوبی بودند راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

با مشکل دیابت مراجعه کردم آقای دکتر دارو تجویز کردن خداروشکر کنترل شد

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر و ضمن قدردانی از طبابت ایشان و نحوه درمان خیلی عالی که این مدت ۲سالی که مراجعه میکنم

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

مشکل فشار خون داشتم اکو و نوار انجام دادم ممنونم

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

اوکی عمل هستیم نامه میخاستیم برای عمل مشکلی نبود ممنونم

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

ورم پا داشتم مراجعه کردم اکو و نوار انجام دادم ارجاع دادن جهت انژیو

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

یه دردی حس کردم تو قفسه سینم اومدم پیش آقای دکتر ویزیت شدم خداروشکر مشکل قلبی نداشتم از برخورد و اخلاق خوب آقای دکتر ممنونم

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

مشکل فشار خون دارم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

با سلام با مشکل قلبی مراجعه کردم آنژیو انجام دادم و درحال حاضر حالم خیلی خوب شده آقای دکتر خیلی کامل و دقیق توضیحات میدن و خیلی راضی هستم.

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

درد قفسه سینه داشتم اکو انجام دادم افتادگی دریجه میترال داشتم

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

درد قفسه سینه داشتم نوار گرفتن خدارو شکر مشکلی نبود

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

1در رابطه با مشکل قلب مادرم ک بسیار عالی بودند وکاملا نتیجه عالی داشت

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

اقای دکتر بسیار با اخلاق و با حوصله و با دانش بالای خود پاسخگو بودنو بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

برای چکاپ مراجعه داشتم بسیار دکتر حاذق و باسوادی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

دکتر بااخلاق و حاذی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

مدت ها توسط دکتر دیگر ویزیت میشدم الان ازینک دکتر خودم را عوض کردم و اقای دکتر نجفی را انتخاب کردم راضی ام

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

مشکل فشار خون داشتم مراجعه کردم هولتر فشار خون وصل کردم ممنون بابت امکانات مطب

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

تشخیص خوب و درست

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

مادرم با مشکل درد شدید قفسه سینه وفشار خیلی بالا به دکتر مراجعه کردن ودکتر با متانت ایشان را برای آنژیو معرفی و در نهایت مادرم معالجه شدن وحدود یک سال هم تحت درمان هستن و خداروشکر الان بسیار حال خوب و اوکی دارند عالی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

مشکل فشار خون داشتم درمان شدم

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

فشار خون

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

از نحوه برخورد آقای دکتر راضی بودیم و مشکل خواهرم رو خیلی صریح و واضح توضیح دادن و واقعا ممنونم خداانشاالله سلامتی بهشون بده و موفق باشن

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

تازه ویزیت شدم الان نمیتونم نظر قطعی بدم ولی از لحاظ دقت و رفتار و شنیدن شرح حال بیمار خیلی خوب و خوش رفتار بودند و با صبر و حوصله صحبتهای بیمار رو گوش میکنند، منشی هم خیلی خوب و خوش برخورد بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

سلام مشکل قلبی دارم با فشار خون بالا آمدم تحت درمان هستم از نتیجه راضی هستم ممنونم

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

مشاوره قلب داشتن

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

هر ۶ ماه و ۱سال تحت نظرم و چکاپ انجام میدم بسیار دکتر خوبی هستند و راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

باسلام خودم مشکل خاصی نداشتم فقط برای چکاپ ویزیت شدم ولی برای مادرم بامشکل فشارخون بالا و،،،مراجعه کردیم وخداروشکر فشارکنترل است

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیار ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

برای تاییدیه عمل خدمتتون رسیدم و خوب بودن و بنده مشکل خاصی نداشتم

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

بسیار عالی هستن،تشخیص عالی ،با بورد تخصصی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خیلی خوبید

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

عالی بود دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

باسلام.بیماری دیابت دارم که تحت کنترل و نرمال شده است.راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

از دکتر نجفی فوق العاده راضی هستیم که مشکل پدرم از دیابت بالا بود و با تجویز دارو خیلی بهتر شده.

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

تحت نظر دکتر هستم اکو انجام دادم بیمارستان بستری هستم الان آمدم ک نظر دکتر را بدانم دررابطع با بیماری قلبی ام

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

تاییدیه عمل داشتم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

مشکل دریمه میترال داشتم مراجعه نمودم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

چند ساله بیمار آقای دکتر هستم هم طبابت عالی هم نحوه برخورد

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

خداروشکر راضی بودیم.

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

راضی هستم از اقای دکتر بیماری قلبی

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

با مشکل فشار خون در اردیبهشت ماه مراجعه کردم. با تجویز دارو ظرف ۶ ماه فشار خون کنترل شد. ایشان پزشکی با اخلاق هستند که بیمار قلبی را با آرامشی که دارند، آرام می کنند.

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

اولین بار بود مراجعه میکردم درد قفسه سینه داشتم خیلی مطب مجهزی بود اخلاق آقای دکتر هم عالی بود ممنونم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بسیار عالی هستید خداقوت

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

مشکل قلبی داشتم دکتر تشخیص آنژیو دادن بعد از انجام آنژیو برای چکاپ مراجعه میکنم خیلی پزشک خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

عالی بود دکتر و منشی ها

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

خدمات پزشکی شما عالیه ممنونم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

برای نشان دادن ازمایش پی تی خدمت اقای دکتر رسیدیم ۳سال ک مراجعه داریم

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

هولتر فشارخون در مطب بستم و دارو تجویز شد و تحت نظر هستم امکانات مطب عالی است.راضی بودم

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

فشار خون دارم تحت نظر اقای دکترهستم خیلی عالی هستن سالم باشند

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

هر سه ماه جهت چکاپ مراجعه میکنم

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

مشکل فشار خون،تحت درمان

۱۴۰۲/۰۶/۳۱

مادرم مشکل قلبی داشتن سی تی آنژیو انجام دادن راضی هستیم ممنون

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

جهت تاییدیه عمل مراجعه کردم اکو و نوارقلب انجام دادم بسیار عالی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

با فشار خون بالا مراجعه کردم اکو انجام دادم دکتر بادقتی هستند وقت کافی میزارن ممنونم

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

مادرم بیماری قلبی داشتن اکو انجام دادن دارو تجویز شده تحت نظر باد باشن از آقای دکتر تشکر میکنیم و منشی های خوبتون و پیگیری های ایشان.

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

واقعا عالی بودید ممنون

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

بار اول امدم برای چکاپ امدم ممنونم از اقای دکتر ک اینقد باحوصله همه چیز را توضح دادن

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

برای چک آپ و درد خفیف در ناحیه قفسه سینه چند جلسه ویزیت شدم و خداروشکر شکر مشکلم حل شد ،از برخورد و تبحر دکتر رضایت کامل دارم

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

ممنونم از وقتی که میزارید برای مریض ها

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

مشکل فشار خون داشتم هولتر وصل کردم دارو نوشتن بسیار ممنپنم

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

از زحمات شما متشکریم سالم باشید علی هستید

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

عالی و بسیار خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

برای درد قفسه سینه و تپش،قلب آمدم تست ورزش،و اکو انجام دادم همه چیز عالی،بود ممنونم

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

برای فشارخون بالا مراجعه کردم راصی بودم مچکرم

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

مشکل آریتمی قلب داشتم و با معرفی اقای دکتر تهران رگ قلب سوزوندم و هر ۶ ماه تحت درمان هستم و راضی هستم.تشکر از آقای دکتر.

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

دکتر خوبی یرای فشارخون هستن و راضی از عملکرد خود هستم

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

فشار خون بالا و درد در ناحیه قفسه سینه داشتم

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

خیلی راضی بودم واقعا دکتر خوبی برای فشارخون هستند و پیشنهاد میکنم که مراجعه داشته باشید

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

مشکل فشارخون داشتم هولتر انجام دادم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

سلام.ممنون از زحمات اقای دکتر.بنده با حدود چندین بار مراجعه برای کنترل دیابت به مطب مراجعه کردم و از داروها و درمانم رای هستم.

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بسیار پزشک خوبی هستند خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۴/۲۶

جهت مشکل فشار خون مراجعه کردم بسیار بادقت هستند ممنونم

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

مشکل آریتمی قلبی داشتم برای درمان بع مطب مراجعه کردم داروهام عوض کردن از اخلاق آقای دکتر راضی هستیم پرسنل ایشون هم عالی بودن سالم و سلامت باشند

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

مادرم رو برای چکاپ اوردیم اقای دکتر تشخیص سیتی انژیو دادن خیلی دکتر مهربان و بادقتی هستند سالم و سلامت باشند

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

تاییدیه عمل میخواستم که از نظر قلبی مشکلی نداشتم.پزشک حاذق و باسوادی بودن ممنون

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

عالی بو

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

مشکل واریس داشتم دارو تجویز کردن

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

مشکل فشار خون داشتم مراجعه کردم هولتر وصل کردم اقای دکتر دارو تجویز کردن

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

تاییدیه عمل مراجعه داشتم دکتر خوبی بودن و راهنمایی کردند.

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

عالی بود همه چی

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

تست ورزش انجام دادم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

نتیجه ای بهتر از اون چیزی که بود هستش و خیلی راضی از نحوه درمانم هستم بسیار ممنون از زحمات دکتر عزیز.

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

جلسه اول مراجعه بنده بود مشکلم فشار خون،در کل در جلسه اول پزشک کامل و حاذقی به نظر میرسند

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

فشار خون داشتم تحت کنترل هستم رضایت خودم را اعلام میکنم

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

چکاپ.قلب و فشار خون بالا

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

پلاکت خونشون پایین بوده دریچه میترال عوض شده آزمایش pt انجام شده از تجربیات آقای دکتر راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

باردار هستم فشار خون پیدا کردم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

مشکل سوراخ قلب که باتشخیص دکتر زود درمان شدم راضی هستم

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

بسیار پزشک خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

درد داشتم اکو نوار قلب انجام دادم دارو نوشتن

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

بسیار راضی بودم ممنونم

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

با عرض سلام، بنده از مریض های ویزیت شده دکتر بودم و هنوز هم تحت درمان هستم.. برخورد ایشون بسیار عالی و درخور شخصیت هست خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

سلام با توجه به سن کم ایشون بسیار عالی وبا دقت و حوصله به بیمار گوش میکنن و تشخیص شون هم عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

اولین بار مراجعه کرده بودم هم از نحوه رفتار پزشک هم مهارت دکتر بسیار ممنونم

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

دختر خیلی خوبی بودند

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

مادرم و پدرم حدود 3 سال تحت نظر ایشان هستن و آزمایشات تکرار میشه و پیگیری بیماری این دو را مطب انجام میدهند و چکاپ سالانه هم خودم مطب مراجعه دارم. مشکل آریتمی قلب با نسخه های آقای دکتر رو به بهبود هستن

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

درد در قفسه سینه داشتم و تنگی نفس ممنونم از شما

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

دکتر خیلی بادقت هستند صبور و کامل توضیح دادند ممنونم

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

رفتارومنش آقای دکترقابل تحسین بود وبسیارراضی بودم.ازتشخیص ایشون هم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

ناراحتی قلبی درد قفسه سینه مراجعه داشتم از برخورد آقای دکتر خیلی راضی بودم و راهنمایی کردن

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

برا عمل ویزیت شدم راهنمایی های خوبی داشتن قابل تحسین و سپاس است که چنین دکتری در شهر دامغان هستن

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

برای مادر شوهرم پیششون رفتیم و مشکل ریتم ضربان قلب داشتن، با دارو ها و توصیه های خوب ایشون، حالشون خیلی بهتر شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

سلام. بیماری فشارخون خاموش داشتم که اقای دکترتشخیص دادن وخدارشکر به کمک اقای دکتروداروتحت کنترل قرارگرفت وثابت مانده.

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

سلام دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

درد در ناحیه قلب داشتم که پیگیری و روش درمان ایشان مشکل حل شد

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

بیمارستان بستری بودم برای چکاپ قلب آمدم

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

درد قفسه سینه داشتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

مشکل قلبی دارم دارو مصرف میکنم راصی بودم متشکرم

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

تشخیص بسیار عالی دارن

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

جهت مشاوره عمل مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

درد قفسه سینه

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

از تجربه آقای دکتر استفاده کردیم راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

مشکل فشار خون بالا

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

مشکل فشار خون داشتم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

چند بار مراجعه کردم و کاملا راصی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

از درمانم راضی هستم و با داروهام مشکلی ندارم.

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

چند ساله بیمار آقای دکتر هستم و خیلی از طبابت و نحوه برخورد ایشان راضی هستم

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

درد داشتم مراجعه کردم آنژیو نوشتن

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

با مراجعه اولی که داشتم دکتر خوبی بودن و راهنمایی های کاملی داشتن.

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

با مشکل فشارخون بالا مراجعه داشتم و با ۳ مراجعه و تجویز حاذق اقای دکتر تقریبا ۶ماهه که فشارخون نرمال دارم.ممنون از زحمات اقای دکتر

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

برای عمل چشم امدم اکو انجام دادم از زحمتتون متشکرم سلام باشید

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

راصی از نحوه ی ویزیت شما و تجویز داروی دکتر

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

هولتر انجام دادم برای ضربان قلبم تحت نظر هستم چکاپ انجام میدم

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

درد در قفسه سینه داشتم تنگی نفس قبلا هم ویزیت شدم توسط آقای دکتر خیلی راضی هستم متشکرم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

باسلام برخوردپرسنل مخصوصا خانم منشی فوق العاده عالی بود من حدود ۱سال پیش مراجعه داشتم که مشکل قلبی حادی بود و با داروها و تجویز به موقع مشکلم حل شد.

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

سلام از زحمات آقای دکتر خیلی ممنونم بسیار صبور و خوش اخلاق هستن نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم از داروها ممنونم

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

دکتر بسیار بااخلاق و خوشرو هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

در قفسه سینه دردی داشتم و مراجعه کردم و انجام تست ورزش و اکو تشخیص دادن خیلی خیلی راضی هستم بسیار دکتر باحوصله هستن

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

آنژیو انجام دادن و ۱سال تحت نظرن که تنگی نفس داشتن و راضی بودیم.

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

با تشخیص به جای آقای دکتر آنژیو شدم عالی هستید سلامت باشید

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

درد داشتم هولتر نوار قلب نوشتن

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

متشکرم از زحماتی ک میکشید

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

حدود ۲ سال مادرم تحت نظر آقای دکتر هستن و دیابت بالا مشکل ایشان بود که تحت نظر و با چکاپ آزمایش های ۳ماهه دیابت مادرم کنترل و سازگار هستش و راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

راصی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

هم خودم و هم همسرم پیش ایشون درمان شدیم بسیار دکتر خوبی هستن عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

خوبید واقعاااا سالم باشید

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

علت مراجعه که دارم تنگی نفس و درد قفسه سینه که مدتی اذیت شدم و با انجام اکو در مطب مشکلی داشتم که نیاز به آنژیو شد.تشخیص درست و خوبی دادن خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

بسیار راضی هستم مشکل فشارخون بالایی که داشتم با داروهای آقای دکتر رفع شد و نرمال شد بسیار بااخلاق و حاذق هستن.

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

پرفشاری خون داشتم ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

دکتر خوب و صبوری بودن برای عمل مراجعه داشتن

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

برای چکاپ به دکتر مراجعه کردم مشکوک به مشکل قلبی بودم و چند جلسه ویزیت شدم و الحمدلله بهترم و از برخورد و نحوه ویزیت دکتر راضی ام

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

جهت مشاوره عمل مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

نارسایی قلبی نظر ایشان را برای عمل کمر میخواستم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

فشارخون

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خیلی راضی ام ممنونم از منشی های خوبتون

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

دکتری فهمیده با سواد بسیار بالا در کار خود

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

برای تاییدیه عمل اومدم بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

مریص دکتر هستم بسیار خوشحالم که همچین پزشگ حادقی داخل شهرمون هستند

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

بازدار هستم

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

برای فشار خون مراجعه کردم به ایشون خیلی دکتر عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

فشار خون

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

مشکل فشارخون داشتم عالی بودید

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

سرگیجه داشتم برای چکاپ آمدم ممنونم از امکانات مطبتون

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

همسرمن یکهفته فشارشون بالا میرفت خدمت دکترنجفی رسیدیم باتشخیص عالی وبه موقع ایشون معرفی شدیم سی تی آنژیو درتهران به دلیل کلسیم بالای قلب سی تی آنژیو انجام نشد آنژیوگرافی انجام شد که طی آنژیو سه تارگ فرعی ویک رگ اصلی ایشون بازشد تشخیص دکترنجفی بی نظیر وعالی و همجنان تحت نظرایشون هستن

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

مشکل فشار خون بالا داشتم دارو تجویز کردن

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

با بیماری فشار خون به مطب مراجعه کردم تحت درمان هستم با داروهای آقای دکتر فشارم کنترل شده خیلی راضی بودم از طبابت ایشون ممنونم

۱۴۰۲/۰۵/۲۵

قلب مادرم باتری داشته که ضعیف کار میکرده و تحت نظر شدن و دارو مصرف کردن و خداروشکر حال مساعدی دارن

۱۴۰۳/۰۳/۲۱

من مراجعه کردم به دکتر و هر اطلاعاتی که لازم بود در مورد بیماری بنده توضیح دادن،خیلی راضی بودم.

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

بسیار دکتر خوب باسواد وباحوصله ای هستن

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار راضی بودم عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

پزشک خوبی بودند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

خیلی راضی ام از روند درمانم دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای هستن کاش دامغان این پزشکای خوب رو از دست نده

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

۳سال بیمار آقای دکتر هستم قلبم راینر زدم داروهای ایشان را مصرف میکنم خودم و همسرم و برادر خانم بیمار ایشان هستیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

تنگی نفس داشتن تست ورزش و اگو انجام دادم مشگلی نداشتم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

بیماری قلبی و در حال حاضر تحت نظر هستم و با مصرف دارو حالم بهتر شده

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

ویزیت شدم دقیق و با حوصله هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

راضی هستم عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

راضی هستم

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

مشکل فشار خون داشتن و از اخلاق دکتر و داروی تجویزی رضایت داشتیم و از برخورد پرسنل با بیمار کمال تشکر را داریم

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

واقعا تجربه فوقالعاده زیادو عالی از برخورد و وقت گذاشتن برای مریض

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

مشکل تنگی نفس دارم آقای دکتر من را ویزیت کردند ممنونم از صبوریشون

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

دکتر نجفی در کمال آرامش و با حوصله به حرف های بیمار گوش میدن و صحبت های لازم رو با بیمار انجام میدن.واااقعا درجه یک و بی نظیرن.

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

بسیار ممنون از آقای دکتر و همکاران خوبشون

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

دکت بسیا حاذق وخوبی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

با حوصله و با معلومات

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

علت مراجعه مادرم برای چکاپ قلبی 3سال تحت نظر هستن دارو مصرف میکنند و ممنون از حمایت آقای دکتر عزیز

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

مادرم مشکل فشارخون و درد ثفسه سینه داشتن که با انجام تست ورزش و اکو در مطب انجام شد و مشکل مشاهده شد و دارو تجویز شد.از آقای دکتر ممنونیم و دامغان به چنین دکتری نیاز دارن انشاالله موندگار در شهر باشن.

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

مشکل تپش قلب بالا و تنگی نفس داشتم و به این مطب مراجعه کردم . توضیحات و تست ها کامل بود و تمام اظهار نظر ها با استناد به تست معتبر انجام شد . بسیار عالی .

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

درد داشتم مراجعه کردم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

درد قفسه سینه داشتم نوار و اکو انجام دادم بسیار عالی بودند

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

مشکل فشار خون بالا و آریتمی داشتم قبلا مراجعه کردم نوار قلب و اکو انجام دادم دارو تجویز کردن خداروشکر فشارم کنترل ممنونم از صبوری آقای دکتر که با حوصله تمام سوالات مریض پاسخ میدن

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

باسلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر.تایم ۳سال میشه که تحت درمان ایشان هستم و مراجعه به مطب ایشان داشتم.از کاملترین مراکز قلب هست که دستگاه تست ورزش و اکو دارن که نیازی به بیمارستان برای انجام اینکار باشه.مشکل فشارخون بالا داشتم که چندین سال تحت کنترل نبود و مشکل قلبی هم پیدا کردم و تحت درمان قرار گرفتم و از درمان و اخلاق اقای دکتر نجفی راضی هستم.خداوند عمر باعزت بهشون بده و موفق باشند.

۱۴۰۲/۰۵/۳۱

هر ۶ ماه مراجعه میکنم راضی هستم

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

راضی هستیم ممنون

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

سلام و خسته نباشید.با بیماری گرفتگی رگ قلب مراجعه داشتم که نیاز به آنژیو داشتم و باارجاع اقای دکتر آنژیو شدم و از بعد از عمل تحت نظر ایشان هستم و حال خوبی دارم و علائمی از قبل ندارم.

۱۴۰۲/۰۵/۳۱

عرض ادب خدمت جناب دکتر.بیماری که داشتم مشکلم دیابت بالا بود که واقعا با قرصهایی که دادن کاملا کنترل شد.همه پزشکها تجویز انسولین داشتن ولی با دارو کنترل شد.بسیار ممنون از زحمات اینجانب خدا خیرتون بده

۱۴۰۲/۰۵/۲۳

بر خورد گرم و تعامل مناسب و شرح کامل شرایط و بیماری از نقطه قوت های دکتر محسوب میشه. و این تعامل و پیگیری های ایشون امید به بهبودی رو بیشتر میکنه. ولی نوبت دهی شون ضعیفه و اصلا بر اساس زمان بندی که مطرح میکنن نیست.و از نقطه های منفی دیگشون عدم تشخیص سریع و متکی بودن به آزمایش و هولدر

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

پزشگی خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

سلام.با مدت زمان ۶ ماه گذشته تحت درمان هستم و با درد قفسه سینه تحت درمان بودم و با تکمیل مراحل درمان وضعیت بهتری دارم.

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

مشکل فشارخون بالا داشتم مراجعه کردم دارو نوشتن تنظیم شده

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

عالی هستید

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بسلام وتشکر من قبلا فشار بالا داشتم الان مدتی بود که افت فشار پیدا کرده بودم دستگاه هولتروصل کردم راضی بودم ممنون

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

خودم و همسرم بیمار شما هستیم خیلی راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

سلام من حدودا از دیماه پارسال به مطب مراجعه کردم و از نحوه ی درمان بسیار راضی بودم ممنونم از زحمات شما

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

دیواره قلبم ضخیم شده داروتجویز شده

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

جهت مشاوره عمل مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

پزشک بسیار دقیق و دلسوز همچنین با شخصیت و حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

خوب بود.

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

خیلی راضی بودیم ممنونم

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

سلام خسته نباشید من برای چکاپ قلب به مطب ایشان مراجعه کردم آقای دکتر تشخیص دادن ک باید آنژیو گرافی انجام بدم خداروشکر باداروهایی ک استفاده کردم بهتر شدم و فشارم هم تنظیم شده دقت و برخورد ایشان عالیه به صحبت های بیمار بادقت گوش میدن ممنونم

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

عالی و قابل قبول

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

درد قفسه سینه مراجهه داشتم که مشکر خاصی نداشتم و نیاز به دارو نداشتم و با حسو اخااق اقای دکتر آرامشی منتقل شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

در حال انجام آزمایشات تکمیلی و ارائه به پزشک هستم

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

تپش قلب و تنگی نفس داشتم مراجعه کردم به دکتر خیلی خدایی خوب توضیحات دادن با آرامش کامل و تشخیص عالی خیلی راضی ام از روال کارشون

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

بیماری فشارخون بالا و چربی بالا داشتم با مراجعه تحت کنترل هستم و راضی هستم

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

برای چک کردن قلبم آمدم خداروشکر مشکلی نداشتم راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

فوق العاده خوش اخلاق و منصف و باسواد

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

حس خفگی تو قفس سینه داشتم نفس نمیتونم بکشم برای چکاپ قلبم آمدم چقد امکانات مطب عالی بود ممنونم از زحماتتون

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

مشکل قلبی ۱سال تحت درمان هستن و تشنج میکردن که تحت نظر دکتر مغزواعصاب هم رفتن و دارو تجویز شد خدا و شکر بهتر هستن و اقای دکتر خیلی راهنمایی کردن

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

عالی هستید سالم باشید

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

تست ورزش انجام دادم هولتر ضربان وصل کردم تشخیص اقای دکتر این بوده ک هر چهار ماه و شش ماه باید تحت نظر باشم تشکر میکنم از اقای دکتر سپاس فراوان

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

بیمار ایشون هستم عالی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

تنگی نفس دارم و تپش داروهای دکتر خیلی خوب بود خیلی راضی ام

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

بسیار دکتر خوش برخورد و باحوصله ای بودن و خیلی خوب شرایط بیماری رو توضیح میدادن. از نظر علمی هم بسیار بادانش بودند.

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر برای راهنمایی و مشاوره ای که برای خودم و مادرم مشکل فشارخون داشتیم و با دوبار مراجعه و مصرف دارو کاملا کنترل شد.

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

برلی فشارخون مراجعه کردم خیلی دکتر بادقت و باحوصله ای بودن درطبابت بی نطیرن

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

فشار وچربی بالا روند درمان هستم

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

افزایش کلسترول

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

با فشار خون اومدم دکتر تشخیص دادن ک فشار خونی هستم خداروشکر کنترل شده متشکرم

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

دکتر خیلی باحوصله و بادقت به توضیحات بنده گوش دادند

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

مشکل درد قلب در حال درمان هستم دکتر با حوصله و خوش رویی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

سلام تشکر

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

با بیماری قلبی ۱ سالی هست تحت نظر هستن و رفع شده

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

برای مشاور قبل از بارداری مراجعه کردم که برخورد پزشک و پرسنل بسیار عالی بود زمان انتظار هم کم و قابل قبول بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

فشارخون بالا با انجام هولر ۲۴ ساعته و مصرف دارو کنترل شد.راضی بودیم واقعا.

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

به علت فشار بالا مراجعه کردم و خدا رو شکر همه چیز عالی انجام شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

واقعا دکتر صبور و مهربونی بودن و پرسنل خوبی داشتن برای همه داروهام و پروندم راهنماییم کردن و حدود 1سال پیش فنرگذاشتم و حدود 4ماهه مطب اقای دکتر میام.

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

یک مدت داروی فشار خوردم که کنترل نبود ولی از زمانی که برای این مطب اومدم اوکی شدم و عالی بود.

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

بنده چند ماه بیمار آقای دکتر هستم از صبوری و تشخیص ایشان راضی میباشم

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

واریس پا دارم ممنونم از آقای دکتر عزیز سالم باشند

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

برای تاییدیه عمل خدمت آقای دکتر رفتم واقعا پزشک باسواد و حاذقی هستن.موفق باشند

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

مشکل واریس پا داشتم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

راضی بودیم خداخیرتون بده

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

تازه بار اول مراجعه کردم و بسیار راضی بودم خداقوت میگم به آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

یکبار پدرم پیششون رفتن خیلی قشنگ توضیح میدادن دکتر خوبی بودن

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

فشار خون بالا دارم مراجعه کردمم از نتیجه و داروها راضی ام

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

نوبت اینترنتی داشتم در اسرع وقت ویزدم انجام شد،دکتر با تشخیص بالا هستن،پیشنهاد میکنم ازین دکتر نهایت استفاده ببرین

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

سلام مادر مشکل قلبی داشتن سیتی آنژیو داشتن مشکل آریتمی داشتن سیتی آنژیو انجام ندادن تحت نظر هستن و دارو مصرف میکنند ممنونم از آقای دکتر عالی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

سابقه فشار خون داشتند بیمار مراجعه کردند

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

فشارخون بالا و انجام هولتر فشار و تجویز دارو بوده فشار قلب خوبی داشتن دارو تجویز شد

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

مریض آقای دکتر هستم و هر ۶ ماه مراجعه میکنم جهت چکاپ خداروشکر بادارو حالم خوب خدا قوت به آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

اخلال حرکتی داشتن بیمارمون عالی بودید

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

مشکل فشار خون داشتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

عالی هستید ممنونم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

نطرم مثبته خیلی عالی بودید

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

عالی و درجه یک

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

باردار هستم و مشکل فشار داشتم که رفع شد و نیاز به دارو نداشتم و تحت نظر تا آخر بارداری هستم.خیلی دکتر مهربان و فهمیده بودند.

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

مشکلی نداشتم خداروشکر از آقای دکتر کمال تشکر را دارم

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

سلام از همه نظر از اقای دکتر اخلاقشون و تشخیص درستشون بسیاار راضی هستم همسرم هم مریض ایشون هستن بسیار راضی هستیم ممنونم از زحمات شما

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

باردار هستم فشارخون داشتم مراجعه کردم از شما ممنونم

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

اخلاق آقای دکترخوببودوخیلی باشخصیت ومهربان بودن

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

قلبم دردمیکرد ویزیت کرد خیلی خوب بودن بهترشدم

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

با بستن هولتر داروی فشار باید تغییر میکرد که تنظیم بشه و خوب بودن.

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

درمطب شما همه چیز عالیه سالم باشید

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

با درد قفسه سینه و فشار بالا در بارداری به مطب رفتم و باردار هستم دارو تجویز شد

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

فوق العاده با سواد و با حوصله، خدا ان شا الله عمر با عزت بده بهشون.

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

دکتری دانا و با حوصله و مجرب

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

هولتر فشارخون بستم برای تنظیم فشار خون و تجویز دارو.از تهران مراجعه کردم تعریف دکتر زیاد شنیدم عالی هستن.

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

با مشکل قلبی مراجعه کردم از تشخیص اقای دکتر راضی بودم

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

از دکتر خیلی راضی ام داروهاشون حال من را خیلی بهتر کرده

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

مشکل قلبی داشتن مادرم دارو مصرف میکنند مشکلی ندارند

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

سلام مادر روبرای ویزیت اوردیم پیش اقای دکتر مشکل قلبی داشتن فنز زدن از اقای دکتر خیلی راضی هستیم خدابهشون سلامتی بده

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

با سلام با مشکل فشارخون و دیابت به دکتر نجفی مراجعه کردم و بعد از چند جلسه دیابتم خداروشکر در حال بهبود و فشار خونم با یک دوره مصرف دارو برطرف شد،مجموعا از برخورد و روند درمانی و علم دکتر راضی بودم

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

خیلی عالی هستید باارزوی سلامتی

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

جهت انجام اکو مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

۳سال بیمار شما هستیم ممنونم از نظمی ک دارید و پاسخگویی خوب منشی هاتون

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

مادرم بیمار اقای دکتر هستن تحت درمان ایشان هستن تشخیص انژیو بوده مادرم باید انزیو انجام بدن ممنونم از زحماتتون ما ازایشان خیلی راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

مشکل قلبی داشتم ...اکو و تست ورزش خیلی عالی و اصولی انجام شد

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

ممنونم از زحماتی که میکشید سالم باشید

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

بسیار عالی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

مشکل قلبی داشتم یکیالی هست که بیمار ایشان هستم سی تی آنژیو نوشتن

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

ضربان قلبم بالابوده خداروشکر تشخیص اقای دکتر این بود ک مشکل قلبی ندارم ممنونم از اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

درد قفسه سینه داشتم مراجعه کردم نوار قلب نوشتن ارجاع دادن برای سی تی انژیو

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

اقای دکترخیلی عالی هستن چه ازنظراخلاق چه طبابت واقعاااااعالی هستن وراضی هستیم ازنظرنوبت دهی وتایم مشکلی که داشتیم نارسایی قلبی بودوالان درحال حاظرخوب هستن

۱۴۰۲/۰۵/۲۲

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

خوب هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

از طبابت و تجویز دارو عالی بود و داروهاشون فوق العادس.

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

خیلی راضی هستیم واقعا در طبابت بی نقص هستن.

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

بیماری دیابت فشار خون و قلبی خدا رو شکر همه نتایج عالی و بیماری کنترل شده ۶ ماه تحت نظرم و بسیار ممنونم از اقای دکتر نجفی

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

درد قعسه سینه داشتم اکو و نوارقلب داخل مطب انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

بسیار دکتر حاذقی هستن ایشون مادر من رو نجات دادن.

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

از تجویز دارو های آقای دکتر برای قند و فشار پدرم خیلی راضی بودیم و ۲سال تحت نظر آقای دکتر هستن و راضی هستیم.فوق العاده دکتر عالی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۰۴
اطلاعات تکمیلی
سایت اطلاع رسانی و نوبت دهی: Zil.ink/drmnd
شماره همراه ارتباط با پزشک در شبکه های اجتماعی ایتا، بله، روبیکا، واتس اپ، تلگرام: 09991107790
رتبه برتر امتحانات کشوری دوره پزشکی عمومی
فارغ التحصیل پزشکی عمومی دانشکده علوم پزشکی مشهد سال ۱۳۹۲ با معدل کل ۱۹.۲۰
فارغ التحصیل تخصص قلب و عروق دانشکده علوم پزشکی اصفهان سال ۱۳۹۶
عضو بنیاد ملی نخبگان
مطب ساختمان میرداماد
اصفهانخیابان بزرگمهر، روبه روی بیمارستان صدوقی، ساختمان میرداماد، طبقه یک
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۲۱ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۲۳ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    کسانی که دکتر مهدی نجفی دلوئی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر گلبرگ قمی کلیه و فشار خون ( نفرولوژیست ) سرکار خانم دکتر گلبرگ قمی
    جناب آقای دکتر مصطفی مظاهری کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) جناب آقای دکتر مصطفی مظاهری
    اینستاگرام دکتر مهدی نجفی دلوئی

    دکتر مهدی نجفی دلوئی، متخصص قلب و عروق در اصفهان، خدمات تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی را با نوبت‌دهی آنلاین ارائه می‌دهد.

    دکتر مهدی نجفی دلوئی، متخصص قلب و عروق، با سابقه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اصفهان، در شهر اصفهان به ارائه خدمات تخصصی قلب و عروق می‌پردازد. این پزشک با دانش به‌روز و تجربه بالای خود، به تشخیص و درمان بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، نارسایی قلبی، آریتمی و مشکلات عروق کرونر می‌پردازد و تلاش می‌کند تا بیماران را در محیطی آرام و با رعایت اصول علمی و اخلاقی پذیرش کند.

    در مطب ساختمان میرداماد اصفهان، دکتر نجفی دلوئی خدماتی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و مشاوره‌های تخصصی قلب را ارائه می‌دهد. با توجه به اهمیت دسترسی آسان برای بیماران، امکان نوبت‌دهی آنلاین نیز فراهم شده تا مراجعین بتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را انتخاب کنند. برنامه‌ریزی دقیق و احترام به وقت بیماران از اولویت‌های ایشان است.

    اگر در اصفهان به دنبال متخصص قلب و عروق هستید که با رویکرد علمی و به‌روز به درمان بیماری‌های قلبی بپردازد، دکتر مهدی نجفی دلوئی می‌تواند گزینه مناسبی برای دریافت خدمات تخصصی و مراقبت‌های لازم باشد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    چه بیماری‌هایی توسط متخصص قلب و عروق درمان می‌شود؟

    بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، نارسایی قلبی، آریتمی و مشکلات عروق کرونر توسط متخصص قلب و عروق درمان می‌شوند.

    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای مراجعه به دکتر نجفی دلوئی وجود دارد؟

    بله، در مطب اصفهان نوبت‌دهی به صورت اینترنتی انجام می‌شود و بیماران می‌توانند به راحتی زمان مراجعه خود را انتخاب کنند.

    چه خدماتی در مطب دکتر نجفی دلوئی ارائه می‌شود؟

    خدماتی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و مشاوره تخصصی قلب و عروق ارائه می‌گردد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ساختمان میرداماد

    خیابان بزرگمهر، روبه روی بیمارستان صدوقی، ساختمان میرداماد، طبقه یک

    مطب ساختمان میرداماد

    خیابان بزرگمهر، روبه روی بیمارستان صدوقی، ساختمان میرداماد، طبقه یک