دکتر مهدی حیدری، متخصص اعصاب و روان در تهران، خدمات تشخیصی و درمانی روانپزشکی پیشرفته را با روشهای دارویی و غیردارویی ارائه میدهد.
دکتر مهدی حیدری، متخصص اعصاب و روان، با سابقه طولانی در حوزه روانپزشکی در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان خدمات درمانی را برای کودکان، بزرگسالان و سالمندان ارائه میدهد و در زمینه درمان اختلالات اضطرابی، افسردگی، دوقطبی، وسواس، اختلالات خواب و مشکلات حافظه تخصص دارد. مطبهای دکتر حیدری در مناطق تهرانپارس و جردن واقع شدهاند و بیماران میتوانند با تعیین وقت قبلی از خدمات حضوری یا آنلاین بهرهمند شوند.
دکتر حیدری علاوه بر درمان دارویی، از روشهای نوین و غیردارویی مانند نوروفیدبک، بیوفیدبک، Tdcs و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای مغز (RTMS) برای درمان موارد مقاوم افسردگی، اضطراب، وسواس و برخی اختلالات دیگر بهره میگیرد. همچنین امکان انجام نقشه رنگی مغز (QEEG) و درمان واقعیت مجازی برای فوبیاها در مطب ایشان فراهم است. ایشان به بیماران با شرایط اورژانسی نیز در همان روز نوبت میدهند و سابقه درمان بیش از هشتاد هزار بیمار را در کارنامه دارند.
بیماران تهرانی و حتی ایرانیان خارج از کشور میتوانند از خدمات ویزیت آنلاین یا تلفنی دکتر حیدری استفاده کنند و نسخه الکترونیکی دریافت نمایند. تمرکز بر درمان علمی، استفاده از تجهیزات پیشرفته و توجه به شرایط هر بیمار، از ویژگیهای برجسته خدمات ایشان در تهران است.
بله، امکان ویزیت آنلاین و تلفنی برای بیماران تهرانی و سایر شهرها فراهم است.
افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال خواب، دوقطبی، مشکلات حافظه و سایر اختلالات روانپزشکی درمان میشوند.
بله، درمانهای غیردارویی از جمله نوروفیدبک، RTMS، بیوفیدبک و Tdcs در مطب ارائه میشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فعلا خوب
۱۴۰۲/۰۶/۳۱افسردگی و اضطراب و عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام.من بسیار راضی هستم ازآقای دکتر .من افسردگی شدید و اضطراب شدید داشتم ازوقتی داروهای ایشونو مصرف میکنم تغییرات فوق العاده ای داشتم بسیار آرومم و حالم بینهایت بهتر شده.واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۲/۱۳تجویز عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶من دچار حمله پانیک میشدم همون جلسه اول که دارو شد شد تقریبا ۹۰درصد درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بی خوابی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی هستن دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵اختلال اضطراب و اختلال خواب داشتم که درمان شدم دکتر بینظیرن
۱۴۰۴/۰۳/۲۹سلام فوق العاده عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۷سلام من پسرم الکل مصرف میکرد والان تزدیک ۲ سال که خدمت آقای دکتر اومدم وداور مصرف میکنه خدارو شکر بهتر شده خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶پسرم دچار افسردگی شده بود خوشبختانه با تشخیص و تجویز درست ایشان سریع بهبود پیدا کردن البته فعلا باید روند درمان ادامه پیدا کنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار پزشک با حوصله ای بودند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶من مشکل خواب داشتم اومدم پیش آقای دکتر حیدری مشکل خوابم حل شد خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۵دکتر با تجربه و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹سلام دوستان من چند سال بود حالم خیلی بد بود همیشه به دکتر مراجعه می کردم قرص اعصاب بهم میدادومدام می خوابیدم تا این که تو گوگل سرچ کردم وقتی دکتر مهدی حیدری رو پیدا کردم و مراجعه کردم اول تست گرفت و نوار مغز انجام دادم فرمودند که شدیدا افسرده هستم دو روز بود دارو ها رو مصرف میکردم اثر بخش بودنش رو حس کردم و ادامه دادم والان خدا رو شاهد میگرن که حالم بسیار خوب شده خانواده ام از رفتارهای ناهنجار من خسته شده بودن الان هر روز به دکتر دعا می کنم واقعا فکر نمی کردم به این زودی جواب بگیرم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸افسردگی شدید
۱۴۰۳/۱۲/۲۵ایشون بسبارعالی وصبور وکاربلد هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۹افسردگی داشتم.خدا رو شکر خیلی بهترم.با کمترین دارو حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن و در مطبشان ازدستگاه rtms برای درمان بیماران استفاده میکنن که خیلی به بهبود کمک میکنه و ما خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۹بسیار پزشک حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۸افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷با حوصله به درمان بیماران میپردازن و تمام بیمارانشون رو با دقت تمام ویزیت میکنن و تشخیص دقیق و درمانهاشون هم عالیه فقط گاهی خیلی شلوغه ولی ارزش داره
۱۴۰۲/۱۰/۰۷تازه شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بنده مشکل حساسیت زیاد روی صدا داشتم به طوری که زندگیم رو مختل کرده بود ، همچنین اضطراب و استرس بالایی داشتم با درمان ایشون تقریبا مشکل حساسیت روی صدا رفع شده و شدت اضطراب و استرسمم کمتر شده
۱۴۰۲/۰۴/۳۰دکتر مهدی حیدری خیلی عالی بود بچم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار دقیق و با حوصله بودن ممنونم بابت درمان خواهرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵فوق العاده با شخصیت
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بسیار دکتر خوب و صبوری هستند ولی معطلی مطب خیلی زیاده هر سری حداقل ۲ ساعت معطلی داره
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دیر جواب میدهند منشی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خوبیه خیلی رابطه خوبی با مریض داره و به اندلره کافی برای ویزیت وقت می زاره ، افسردگی حاد داشته همسرم بهتر شده چهار نوبت ویزیت شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تشخیص درست، داروی کم، رفتار بسیار محترمانه و آرام
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶? فعلا جلسه اول بود داروها بهم نمیسازه دوباره وقت گرفتم برای جلسه بعدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰افسردگی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بیش فعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دوقطبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹مادرم اضطراب بالا دارن در حال درمان هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵استرس و بی خوابی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۲فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عالیییی. کم دارو تجویز میکنن ولی بسیار موثر.من اضطراب شدید داشتم که در حال درمان هستم و به کمک ایشون به زندگی طبیعی خودم برگشتم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۳برا دخترممراجعه کردم استرس و اضطراب در حال درمانه
۱۴۰۳/۰۲/۰۲واقعا دکترخیلی خوبی هستن خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۲/۱۰/۰۴حملات پنیک و اضطراب شدید داشتم و الان به لطف خدا و تشخیص خوب آقای دکتر بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳افسردگی طی 2 ماه اوکی شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۴اضطراب و مشکل خواب داشتم خیلی خوب بود.دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور با تشخیص عالی.
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۸مغز و اعصاب
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب هستن فقط خیلی معطل میشیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹پسرم خیلی عصبی بود و پرخاشگر که خدا رو شکر خیلی آروم تر شد
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار محترم هستن وحاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۶افسردگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سلام خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۹مشکل افسرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹۳بار خوکشی کردم افسردگی شدید داشتم ولی آقای دکتر خیلی بهم کمک کردن دارو های ضد افسردگی و خودکشی بهم دادن بهترین
۱۴۰۱/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۱/۱۶پدرم افسردگی داشت واقعا خوب شد و راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۳خیلی خ
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ویزیت اول خیلی گروون ای کاش مراعات کنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲زمان بیسیار زیادی معطل میشید ک برای همونم باید برید جلسه تراپی!
۱۴۰۵/۰۱/۲۰اختلال اضطراب داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷افسردگی داشتم بشدت ناامید بودم ۲ بار اقدام به خودکشی داشتم شکر خدا با مراجعه به دکتر حیدری خیلی بهتر شدم و به زندگی عادی برگشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱پسرم بیش فعال هستش و از داروی ک دکتر تجویز کردن راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خود دکتر و همکار خانم مدیر داخلی شون بسیار باحوصله و محترم بودند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵فوق العاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۳اختلال خواب و کابوس شبانه و افسردگی خفیف
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سلام.من از ویزیتی که شدم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ای کاش دوسال پیش زودترپسرمو میاوردم پیشش عالی خداخیرش بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰مشکل پرخاشگری و عصبی بودن داشتم که پس از مراجعه به ایشان با یک نسخه بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹درمان افسردگی البته هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر بسیار خوبی هستند.بیماری بنده تشخیص دادند و با قرص تا حدود زیادی برطرف کردند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰استرس افسردگی بی قراری ....با rtms دوباره متولد شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بله مشکل استرس داشتم حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار بسیار دکتر حاذق و دانا هستن علم بسیاری دارن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خودشون خوب هستند منشی که انتخاب میکنند کار بلد نیستن من از شنبه تلفنی نوبت داشتم و هزینه پرداخت کردم بعد از یه هفته با پیگیری مکرر از طرف خودم به دکتر وصل شدم و بعد از یه هفته دیگه کد داروم بهم دادن دوهفته طول کشیدخیلی بی نظم بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵افسردگی داشتم تحت درمان هستم دکتر فوق العاده خوبی هستن زمان زیادی برای مریض اختصاص میدهند امیدوارم نتیجه دلخواه حاصل شود
۱۴۰۲/۰۴/۱۹افسردگی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بوده
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۲۴مراجعه برای درمان بود که نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸همسرم خیلی پرخاشگر بود و توهم زیاد داشت مراجعات مکرر به دکتر های دیگه داشتم ولی جواب نمیگرفتم دکتر حیدری دقیق ازشون شرح حال گرفتن و تشخیص اسکیزوفرنی پارانویید دادن و با تجویز دارو همه علایم برطرف شده ممنون از ایشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۷/۱۱نزدیک سه ساعت طول کشید نوبتم شد ولی نزدیک یک ساعت برای مریض وقت میزاره عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر بسیار دقیق و حاذق چندین ماه هست که مادرم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸درمان برای خودم عالی برای پسرم معمولی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی خوب ه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱استرس داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فرزندم خیلی پرخاشگر بود و عصبی بود مقداری اضطراب داشت و وسواس داشت پیش آقای دکتر رفتم و فرزندم با یک جلسه ویزیت خیلی خیلی خیلی حالش خوب شده
۱۴۰۱/۱۲/۲۳دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بینظیر من واقعا زندگیم و به ایشون مدیونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بیش فعالی و عدم تمرکز که بعد از یک ماه نتیجه مثبت بوده، داروها موثر بودند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱ایشون بسیار صبور وبا دقت هستن، برای بیمار وقت کافی میذارن.من یکماهه داروهاشونو مصرف میکنم و خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سلام، یکبار مراجعه داشتم، بسیار با حوصله برای من و سایر مراجعین وقت کافی میگذاشت و به تمام سخنان گوش میدارد، اینبار نوبت دومم است.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰دکترباصبروحوصله ای است و داروی اولیه من آرامش بخشید.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل پیش فعالی واضطراب داشتم ولی خوب نشدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۶من مادر ریحانه هستم واقعا دکتر عالی تا حالا همچین دکتر صبور وعالی هم ازنظر اخلاق وهم ازنظر تشخیص ندیده بودم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹امین ابراهیمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار دکتر خوب وباتجریه ای هستند وقت زیادی برابیمارش صرف میکنه وخیلی خوب گوش میکنه تشخیص درست با درمان عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دیلیرو
۱۴۰۴/۰۵/۱۰دکتر بسیار حاذق و با حوصله ای هستند مادرم مشکل افسردگی داشت و شکر خدا بهبود یافت
۱۴۰۲/۰۶/۰۷افسردگی خفیف و اضطراب متوسط داشتم و حدود دو ماه و نیمه که تخت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۱دکتر بسیار عالی هستن من رو درماندکردن و ۳ نفر دیگر رو معرفی کردمدهمه نتیجه گرفتن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سلام. مادرم در حال درمان هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۳پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹سلام بسیار دکتر خوبی هستن خدا به ایشان و خانواده اشون سلامتی بدهد مادر من رو نجات دادند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷فعلا که تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸