دکتر مهدی حیدری، متخصص اعصاب و روان در گرگان، خدمات تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی را با روشهای دارویی و غیردارویی ارائه میدهد.
دکتر مهدی حیدری متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در گرگان است که خدمات گستردهای در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی به کودکان، بزرگسالان و سالمندان ارائه میدهد. ایشان با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه طولانی، انواع اختلالات مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی، بیشفعالی و اختلالات خواب را با روشهای دارویی و غیردارویی درمان میکند.
در مطب گرگان، دکتر حیدری مجهز به تکنولوژیهای پیشرفته مانند نقشه رنگی مغز (QEEG)، نوروفیدبک، بیوفیدبک و دستگاه تحریک مغناطیسی فراجمجمهای مغز (RTMS) است. این روشها به ویژه برای درمان موارد مقاوم و شدید افسردگی، اضطراب، وسواس و میگرن مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند بدون عوارض جانبی، به بهبود بیماران کمک کنند. همچنین درمان واقعیت مجازی (VR) برای فوبیاها و اختلالات حافظه در این مرکز انجام میشود.
دکتر حیدری علاوه بر درمانهای تخصصی، امکان ویزیت حضوری، تلفنی و آنلاین را برای مراجعین فراهم کرده و صدور گواهی سلامت روان و ویزیت در منزل نیز با هماهنگی قبلی انجام میشود. حضور ایشان در گرگان فرصت مناسبی برای ساکنان این شهر و استان گلستان است تا خدمات روانپزشکی بهروزی را دریافت کنند.
ایشان انواع اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی، اختلال خواب و بیش فعالی را درمان میکنند.
بله، درمانهای غیردارویی مانند نوروفیدبک، RTMS و بیوفیدبک در این مرکز ارائه میشود.
بله، امکان ویزیت تلفنی و آنلاین برای بیماران فراهم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سلام من پسرم الکل مصرف میکرد والان تزدیک ۲ سال که خدمت آقای دکتر اومدم وداور مصرف میکنه خدارو شکر بهتر شده خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۲۴استرس داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱مشکل پیش فعالی واضطراب داشتم ولی خوب نشدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰خیلی خ
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۶سلام.من بسیار راضی هستم ازآقای دکتر .من افسردگی شدید و اضطراب شدید داشتم ازوقتی داروهای ایشونو مصرف میکنم تغییرات فوق العاده ای داشتم بسیار آرومم و حالم بینهایت بهتر شده.واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۱اختلال خواب و کابوس شبانه و افسردگی خفیف
۱۴۰۴/۰۸/۲۴درمان افسردگی البته هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بیش فعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار محترم هستن وحاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر خوبیه خیلی رابطه خوبی با مریض داره و به اندلره کافی برای ویزیت وقت می زاره ، افسردگی حاد داشته همسرم بهتر شده چهار نوبت ویزیت شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۶افسردگی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹بینظیر من واقعا زندگیم و به ایشون مدیونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵دکتر بسیار حاذق و با حوصله ای هستند مادرم مشکل افسردگی داشت و شکر خدا بهبود یافت
۱۴۰۲/۰۶/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۶افسردگی خفیف و اضطراب متوسط داشتم و حدود دو ماه و نیمه که تخت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴افسردگی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بنده مشکل حساسیت زیاد روی صدا داشتم به طوری که زندگیم رو مختل کرده بود ، همچنین اضطراب و استرس بالایی داشتم با درمان ایشون تقریبا مشکل حساسیت روی صدا رفع شده و شدت اضطراب و استرسمم کمتر شده
۱۴۰۲/۰۴/۳۰دکتر مهدی حیدری خیلی عالی بود بچم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰افسردگی داشتم.خدا رو شکر خیلی بهترم.با کمترین دارو حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰من دچار حمله پانیک میشدم همون جلسه اول که دارو شد شد تقریبا ۹۰درصد درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۱حملات پنیک و اضطراب شدید داشتم و الان به لطف خدا و تشخیص خوب آقای دکتر بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بی خوابی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹پسرم خیلی عصبی بود و پرخاشگر که خدا رو شکر خیلی آروم تر شد
۱۴۰۲/۰۵/۲۸برا دخترممراجعه کردم استرس و اضطراب در حال درمانه
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰پسرم بیش فعال هستش و از داروی ک دکتر تجویز کردن راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دیر جواب میدهند منشی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹نزدیک سه ساعت طول کشید نوبتم شد ولی نزدیک یک ساعت برای مریض وقت میزاره عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوبی هستن و در مطبشان ازدستگاه rtms برای درمان بیماران استفاده میکنن که خیلی به بهبود کمک میکنه و ما خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵تشخیص درست، داروی کم، رفتار بسیار محترمانه و آرام
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مراجعه برای درمان بود که نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶اضطراب و مشکل خواب داشتم خیلی خوب بود.دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور با تشخیص عالی.
۱۴۰۲/۰۳/۲۹دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خود دکتر و همکار خانم مدیر داخلی شون بسیار باحوصله و محترم بودند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹فعلا خوب
۱۴۰۲/۰۶/۳۱دکتر بسیار خوبی هستند.بیماری بنده تشخیص دادند و با قرص تا حدود زیادی برطرف کردند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰اختلال اضطراب داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۳من مادر ریحانه هستم واقعا دکتر عالی تا حالا همچین دکتر صبور وعالی هم ازنظر اخلاق وهم ازنظر تشخیص ندیده بودم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۸? فعلا جلسه اول بود داروها بهم نمیسازه دوباره وقت گرفتم برای جلسه بعدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکترباصبروحوصله ای است و داروی اولیه من آرامش بخشید.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام. مادرم در حال درمان هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بله مشکل استرس داشتم حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱افسردگی شدید
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بیش فعالی و عدم تمرکز که بعد از یک ماه نتیجه مثبت بوده، داروها موثر بودند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مادرم اضطراب بالا دارن در حال درمان هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۹بسیار دقیق و با حوصله بودن ممنونم بابت درمان خواهرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار پزشک حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶تجویز عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲خوب هستن فقط خیلی معطل میشیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سلام.من از ویزیتی که شدم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷فوق العاده با شخصیت
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بسیار دکتر خوب و صبوری هستند ولی معطلی مطب خیلی زیاده هر سری حداقل ۲ ساعت معطلی داره
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸ای کاش دوسال پیش زودترپسرمو میاوردم پیشش عالی خداخیرش بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۰دوقطبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹مغز و اعصاب
۱۴۰۳/۰۸/۲۰سلام فوق العاده عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶افسردگی داشتم تحت درمان هستم دکتر فوق العاده خوبی هستن زمان زیادی برای مریض اختصاص میدهند امیدوارم نتیجه دلخواه حاصل شود
۱۴۰۲/۰۴/۱۹امین ابراهیمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶اختلال اضطراب و اختلال خواب داشتم که درمان شدم دکتر بینظیرن
۱۴۰۴/۰۳/۲۹پدرم افسردگی داشت واقعا خوب شد و راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶سلام دوستان من چند سال بود حالم خیلی بد بود همیشه به دکتر مراجعه می کردم قرص اعصاب بهم میدادومدام می خوابیدم تا این که تو گوگل سرچ کردم وقتی دکتر مهدی حیدری رو پیدا کردم و مراجعه کردم اول تست گرفت و نوار مغز انجام دادم فرمودند که شدیدا افسرده هستم دو روز بود دارو ها رو مصرف میکردم اثر بخش بودنش رو حس کردم و ادامه دادم والان خدا رو شاهد میگرن که حالم بسیار خوب شده خانواده ام از رفتارهای ناهنجار من خسته شده بودن الان هر روز به دکتر دعا می کنم واقعا فکر نمی کردم به این زودی جواب بگیرم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فوق العاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۱/۱۶عالی بوده
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار پزشک با حوصله ای بودند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶افسردگی طی 2 ماه اوکی شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی هستن دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خودشون خوب هستند منشی که انتخاب میکنند کار بلد نیستن من از شنبه تلفنی نوبت داشتم و هزینه پرداخت کردم بعد از یه هفته با پیگیری مکرر از طرف خودم به دکتر وصل شدم و بعد از یه هفته دیگه کد داروم بهم دادن دوهفته طول کشیدخیلی بی نظم بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پسرم دچار افسردگی شده بود خوشبختانه با تشخیص و تجویز درست ایشان سریع بهبود پیدا کردن البته فعلا باید روند درمان ادامه پیدا کنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر بسیار دقیق و حاذق چندین ماه هست که مادرم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱سلام بسیار دکتر خوبی هستن خدا به ایشان و خانواده اشون سلامتی بدهد مادر من رو نجات دادند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷من مشکل خواب داشتم اومدم پیش آقای دکتر حیدری مشکل خوابم حل شد خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۵عالیییی. کم دارو تجویز میکنن ولی بسیار موثر.من اضطراب شدید داشتم که در حال درمان هستم و به کمک ایشون به زندگی طبیعی خودم برگشتم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۳۳بار خوکشی کردم افسردگی شدید داشتم ولی آقای دکتر خیلی بهم کمک کردن دارو های ضد افسردگی و خودکشی بهم دادن بهترین
۱۴۰۱/۱۰/۲۰درمان برای خودم عالی برای پسرم معمولی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سلام، یکبار مراجعه داشتم، بسیار با حوصله برای من و سایر مراجعین وقت کافی میگذاشت و به تمام سخنان گوش میدارد، اینبار نوبت دومم است.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰بسیار بسیار دکتر حاذق و دانا هستن علم بسیاری دارن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فرزندم خیلی پرخاشگر بود و عصبی بود مقداری اضطراب داشت و وسواس داشت پیش آقای دکتر رفتم و فرزندم با یک جلسه ویزیت خیلی خیلی خیلی حالش خوب شده
۱۴۰۱/۱۲/۲۳مشکل پرخاشگری و عصبی بودن داشتم که پس از مراجعه به ایشان با یک نسخه بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر با تجربه و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹تازه شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹زمان بیسیار زیادی معطل میشید ک برای همونم باید برید جلسه تراپی!
۱۴۰۵/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷ایشون بسبارعالی وصبور وکاربلد هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دیلیرو
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار دکتر خوب وباتجریه ای هستند وقت زیادی برابیمارش صرف میکنه وخیلی خوب گوش میکنه تشخیص درست با درمان عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲ایشون بسیار صبور وبا دقت هستن، برای بیمار وقت کافی میذارن.من یکماهه داروهاشونو مصرف میکنم و خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷فعلا که تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خیلی خوب ه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱همسرم خیلی پرخاشگر بود و توهم زیاد داشت مراجعات مکرر به دکتر های دیگه داشتم ولی جواب نمیگرفتم دکتر حیدری دقیق ازشون شرح حال گرفتن و تشخیص اسکیزوفرنی پارانویید دادن و با تجویز دارو همه علایم برطرف شده ممنون از ایشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۷/۱۱استرس افسردگی بی قراری ....با rtms دوباره متولد شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۹ویزیت اول خیلی گروون ای کاش مراعات کنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲با حوصله به درمان بیماران میپردازن و تمام بیمارانشون رو با دقت تمام ویزیت میکنن و تشخیص دقیق و درمانهاشون هم عالیه فقط گاهی خیلی شلوغه ولی ارزش داره
۱۴۰۲/۱۰/۰۷افسردگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷واقعا دکترخیلی خوبی هستن خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۲/۱۰/۰۴دکتر بسیار عالی هستن من رو درماندکردن و ۳ نفر دیگر رو معرفی کردمدهمه نتیجه گرفتن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۳۰مشکل افسرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵افسردگی داشتم بشدت ناامید بودم ۲ بار اقدام به خودکشی داشتم شکر خدا با مراجعه به دکتر حیدری خیلی بهتر شدم و به زندگی عادی برگشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱افسردگی و اضطراب و عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵استرس و بی خوابی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲