برای دریافت نوبت از دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه دوازده (علی اکبر)، پلاک ۴۱، واحد همکف
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر مهدی براتی مهوار:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، میدان کاج، کوچه دوازده (علی اکبر)، پلاک ۴۱، واحد همکف
برای کمر درد پیششون رفتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴مشکل دیسک گردن داشتم و درد و التهاب شدیدی داشتم که به طور واضح در همان جلسات اول درمان کاهش پیدا کرد...
۱۴۰۴/۰۳/۰۵تا الان ۴ جلسه رفتم و دردهای کمر و گردنم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سلام من دیسک کمر داشتم و کامل درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۴کار بلد و متخخص وارد ممنون از عملکرد ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۴سلام صبح بخیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشکل دیسک کمر داشتم دکتر براتی بهترین دکتریه که میتونم پیشنهاد بدم فوق العاده صبور و دلسوز و در درمانی که برای بیمار انجام میده سنگ تموم میزاره . ممنونم از دکتر و تیم خوبشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۶من در گردن وکمرم درد زیادی داشتم خیلی بهتر شدم ولی بعد از چند ماه دوباره درد شروع شده است
۱۴۰۴/۰۳/۰۹خیلی عالی ممنونم از ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۹بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶پزشک حاذق، کادر مهربان و محیط کلینیک آرامبخش هست.. من برای دیسک گردنم با چند جلسه درمان بهبودی چشمگیری داشتم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دیسک کمر در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عالی کاربلد و حرفه ای. من دیسک کمر داشتم و با ۴ جلسه دردم از ده به ۲ رسید. پرنسل هم بسیار خوش اخلاق و دوست داشتنین.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶آقای دکترمهدی مهپاربسیاردکترخوب وباتجریه هستند.بنده برای عمل جراحی کمرم دکترم ام آرآی نوشتن وتحت نظرایشان انجام دادم خیلی راضی یم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲از هر لحاظ عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳مشکل دیسک گردن دلشتم و بعد از ۱۰ جلسه نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳ویزیت شدم و سپس با دستگاههای مختلف موجود در مرکز درمان بنده آغاز شد . به دلیل بعد مسافت موفق نشدم ادامه بدم ولی راضی بودم .
۱۴۰۵/۰۳/۲۵سلام مشکل کمردارم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲مشکل دیسک کمر داشتم و درد شدید دکتر توی ده جلسه من رو درمان کردند دردم کامل از بین رفته
۱۴۰۳/۰۲/۰۴مشکل دیسک کمر بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام بنده ۵تا دیسک کمر دوتا در گردن دارم وتنگی کانال نخاعی،طی ۱۲ جلسه خیلی بهتر شدم ،دکتر وکادرشون خیلی خوب ومؤدب هستند ،دکتر جوان ولی با تجربهای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مادرم دیسک کمر تنگی کانال و سیاتیک دارند در حال درمان هستند هنوز نتیجه کامل نگرفتیم باید تا پایان درمان منتظر باشیم اما پزشک خوب با کادر خوب و محیط خوب و تمیز و مجهز هستند و مریض بسیار دارند بعضی از مریض ها نتیجه گرفته اند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دیسک گردن و بسیار عالی مرتفع گردید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بعد از اسیب تو ورزش دوستم اقای دکتر رو بهم معرفی کرد و خداروشکر خیلی بهتر شدم. اقای دکتر بسیار با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی و معتمد
۱۴۰۳/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷با درد شدید گردن مراجعه کردم با مساعدت و زحمات دکتر و کادر کلینیک درمان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹کلینیک فوق العاده تمیز و محیط ارووم و خیلی دوستانه داره، اقای دکتر هم بسیار حاذق و خوش برخورد و باحوصله،همه چیز عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دکتر براتی یکی از بهترین ها هستند.مشکل زانو در اثر ضربه داشتم که به لطف و زحمات ایشان حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷آقای دکتر تو کارشون درجه یک هستن و من خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵سباتیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۷آسیب دیدگی زانو داشتم با زحمات دکتر بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر براتی بهترین هستند مشکل سردرد داشتم که با زحمات ایشان رفع شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴دکتر باتعهد وتخصصی هستند ،دلیل درد زانوی من رو ازشون تشخیص دادن .ازشون خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۰۳دکتر بسیار مهربان صبور و کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل دیسک کمر مهره 4و5 خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰به نظر من صددرصد عالی و جواب داد من زمانی که مراجعه کردم به سختی راه میرفتم ولی بعد از جلسه اول 90درصد حالم خوب شد و چهار جلسه رفتم صددرصد بهبود پیدا کردم تصمیم گرفتم هر دوماه چند روز دوباره مراجعه کنم چون فکر میکنم پیشگیری بهتر از درمان است
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰درود و مهر من مشکل دیسک کمر داشتم و تحت درمان هستم در حال حاضر اما ابشون و تیم کار بلد و دلسوزشون من رو طی ۳ جلسه ابتدایی به بهترین شکل به آرامش رسوندن و به شدت به همه ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۰۱به روند درمان گردن من خیلی کمک کردند کارشون عالیه و کادر بسیار خوبی دارن
۱۴۰۲/۱۲/۰۷با درد شانه بهشون مراجعه کردم و با چند جلسه درمانی 90 درصد بهترم ممنونم ازتون
۱۴۰۳/۰۹/۱۹سلام مشکلم درد دوتا پام ورم داره و زانوم سائیده شده ، دیسک کمر و دیسک گردن درد و آتروز شدید بله کمک می کنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰با گردن درد شدید مراجعه کردم و بعد از ۶ جلسه کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار بسیار دکتر مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل کمر و سیاتیک دارم تحت درمان هستم و خیلی بهتر هستم ایشون بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹پزشک بسیار عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶من پارگی دیسک کمر و سرخوردگی مهرها دارم هیچ درمانی به بهبودم کمک نکرد خوشحالم که با آقای دکتر براتی آشنا شدم و در هفت جلسه کایروپراکتیک خداروشکر خیلی خیلی بهترم ، ایشون واقعا بینظیرند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴با سلام .من کمر درد شدید داشتم و دکترا گفتم باید عمل انجام بدی .و من راضی به جراحی نبودم.ولی اقای دکتر براتی منو راه انداخت و الحمدالله مشگلی ندارم و ورزش را انجام میدهم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار عالی هستند دیسک کمر داشتم و با ۵ جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر براتی عزیز به بهترین شکل مشکل همسرم رو که تنگی خفیف کانال داشت و دیسک شدید گردن و کمر درد و ... با روش های عالی، دلسوزی عملی و علمی و حتی دلسوزی مالی محبت داشتن و واقعا دردهای همسرم رو کاهش دادن و حتی محو کردن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷با درود فراوان، باید عرض کنم جناب دکتر بسیار دلسوز و با دقت بسیار روی افراد کار میکند ضمنا تمام پرسنل را زیر نظر دارد که کارشان را درست انجام میدهند و یا خللی در کارشان است نامبرده بسیار حاذق هستند. من به نوبه خود کمال سپاس و تشکر را دارم و آرزوی سلامتی از خدای بزرگ برایشان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دیسک کمر و عالی بود و رفع گردید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی،دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲دکتر فوق العاده خوش برخورد و محترم و مطلعی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶همچی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام من بندم کج شده بود و نا امید از همه جا که خدا دکتر براتی رو سر راه من قرار داد و ندارم شاکرم که بعد از دوره ی درمان واقعا خوب شدم. واقعا برای درمان باید صبور بود من تجربه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳مشکل دیسک گردن داشتم به لطف دکتر براتی مشکلم رفع شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴بسیار حاذق و باتجربه.
۱۴۰۳/۰۴/۱۷درد شدید در ناحیه گردن و مهره کمر که بعد از ۸ جلسه واقعا کاهش درد محسوسی داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷آرتروز گردن داشتم چند جلسه درمان انجام دادم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دیسک کمر داشتم بدون جراحی و تنها با چند جلسه کاهش التهاب داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵اگر برای درمان دنبال کایروپراکتیک هستید دکتر براتی یکی از بهترین انتخاب ها هستند. مشکل کمردرد و زانو درد داشتم که پس از درمان چند جلسه ای نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲خیلی راحت و سریع ، ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی مشکل گردنم کامل خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار کار بلد و نمونه و خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق کادر مجرب و دستگاههای بروز
۱۴۰۳/۱۱/۲۲با سلام و احترام بنده مشکل دیسک کمر دارم تجربه و تبحر و کار جناب دکتر براتی بسیار عالی بود هم بابت ویزیت و معاینه و معالجهی عالی ایشون و هم بابت اخلاق مداری و حسن خلق از ایشون بسیار ممنون و متشکرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۴نه خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالللللی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸مشکل زانو داشتم و به ایشان مراجعه کردم و جناب آقای دکتر بسیار عالی و دلسوزانه مشکل بنده را حل کردند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸مشکل گردن و خارپاشنه که در جلسه دوم به بعد تاثیر مثبت و دیدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶از هر لحاظ عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱مشکل گرد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱زانودرد داشتم با چندین جلسه مراجعه بهبودی کامل دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مشکل دیسک گردن داشتم که با زحمات دکتر براتی بهبودی خیلی زیادی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳از نظر محیط کاری و پرسنل عالی .مهارت دکتر عالی در کل خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴به علت بیرون زدگی دیسک مراجعه کردم و الان خداروشکر بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دیسک گردن عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دیسک گردن نحوه درمان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶فوق العاده بودن ... من کیس جراحی بودم و با ۳۵ جلسه بنده درمان کامل شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳واقعا کارتون عالیه بعد از جلسه واقعا احساس خیلی بهتری داشتم تجربه فوق العاده ای بود با دقت و صبر و تسلط کامل کار رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل دیسک گردن که بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵سلام اقای دکتر پر انرژی ، جدی ، با اخلاق و برای بیمار زمان میگذارند ب تمام پرسشها پاسخ میدهند کارمندها خوش برخورد هستن. فقط محیط کار کوچک هست. فضای کافی نداره
۱۴۰۳/۱۲/۰۸برنامه تلویزیونی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹کمر درد داشتم بسیار خوب شدم و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱با دیسک گردن شدید مراجعه کردم و هم رفتار عالی کادر درمان باعث آرامشم شد و هم فضای مطب خیلی کمو کرد و بعد از چند جلسه به لطف دکتر دردهای برطرف شد و بهبود رو حس کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲میگرن داشتم که پس از چندین جلسه درمان بهبودی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تازه بفتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۴دیسک کمر داشتم وبه شدت درد داشتم حتی راه رفتن بران سخت شده بودعمل دیسکم صددرصد بودبا پنج جلسه توانستم خوب بشم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴دیسک گردن همسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی با حوصله گوش میده
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل دیسک کمر دارم بعد از ۵ جلسه مراجعه احساسبهتری دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴درمان خوب دیسک گردن و دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷برای مشکل گردن ماجعه کردم فعلا ویزیت شدم هنوز درمانم شروع نشده
۱۴۰۴/۱۱/۱۹یکی از بهترین تجربه های درمانی ام بود حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مشکل میگرن داشتم درمان ها بسیار موثر بود با سپاس از زحمات دکتر براتی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار خوب بودند توصیه های خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸آقای دکتر براتی، از اینکه با صبر و حوصله به مشکلات بیماران رسیدگی میکنید و باعث بهبود حال بیماران میشوید از صمیم قلب ازتون ممنونم. و از کادر بسیار مهربون و منظمی که دارید هم نهایت تشکر رو دارم. براتون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دیسک گردن و کمر بسیار دکتر صبور بودن و مشکل من رو با بهترین دستگاها و جدیدترین دستگاها برطرف کردن و خیلی سریع بهبود پیدا کردم و بسیار پیگیر مشکل بنده بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۴بسیار محترم وباحوصله وباسواد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی بود با تشکر از جناب دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی مردی همین کارت درسته
۱۴۰۴/۰۴/۱۳نتجه بسیار مطلوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳با کمر درد شدید به آقای دکتر مراجعه کردم و بعد از ٨ جلسه درمان بالای ٩٠٪ بهبود پیدا کردم واقعا ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار دکتر توانمند ودلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴زانوی من توی ورزش آسیب جدی دیده بود و بسیاری از پزشکان پیشنهاد جراحی را به من داده بودند که به کمک دکتر براتی نه تنها جراحی نکردم بلکه هزینه درمانم هم بسیار کمتر از جراخی شد. بعلاوه مراقبت های بعد از عمل هم نداشتم بسیار از دکتر ممنونم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴دیسک کردن و در حال مداوا هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶سلام دکتر فوق العاده دلسوز و کاربلد هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹علت مراجعه دیسک کمر بود و با تلاش های دکتر و پرسنل دلسوز بدون جراحی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲از اقای دکترممنونم که صادقانه گفتن درمانه ما به من جواب گو نیست وباید طبق نظر دکترها عمل کنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۱/۲۷گردن درد شدید داشتم به لطف دکتر براتی عزیز بهبودی بسیار زیادی داشتم، از نحوه رفتار و مهارت های پزشک محترم بی نهایت راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵برای مشکل دیسک کمر و گردن بسیار کمک کردن دیگر نیازی به جراحی دیسک گردن ندارم سپاس از دکتر براتی عزیز
۱۴۰۱/۱۱/۲۱بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق است.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر براتی بسیار متاهد و با تجربه و خوشبرخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل میگرن داشتم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴برای درمان کمر مراجعه کردم بعد از ۱۰ جلسه ۸۰ درصد بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴4 تا از مهره های کمرم دیسک داشت و تنگی کانال داشتم اصلا نمیتونستم راه برم بعداز مراجعه به ایشون خیلی بهترم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷وقت بخیر، اینجانب با سابقه مشکل تنگی کانال ودرگیری ۵مهره کمری مراجعه نمودم ب لطف پیگیری ومحبت جناب دکتر براتی بعد از ۵جلسه کاردیوتراپی خیلی بهترم از برخورد صمیمانه پرسنل باحوصله نیز تشکر مینمایم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار عالی بودند به سوال ها و مشکلات مربوط به گردن بنده خیلی با حوصله جواب دادند و از درمان راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مشگل کمر درد شدید داشتم باصبرو مهارتی که دکتر داشتند مشگلم مرتفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷همه چی عالی بود و مشکل زانو دردم حل شد مچکرم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مشکل زانو که بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵مشکل گردن داشتم که به لطف دکتر براتی بهبودی خیلی زیادی داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸نزنلترتزت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر بسیار با شخصیت و دلسوز و کار درستی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر مهربان و خوش برخورد و با حوصله و با توجه به جوان بودنشان بسیار با تجربه هستند من سالها است که در مطب های مختلفی رفته ام و با اطمینان کامل به شما مراجعه به آقای دکتر را پیشنهاد میدهم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸در حد ویزیت بود وقت ا
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خیلی عالی هستن ، مشکل دیسک کمرم داشتم توی ۱۰ جلسه کامل درد رفع شد ، امیدوارم همینطور بمونه ...
۱۴۰۴/۰۸/۲۴به شدت ماهر و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر حاذقی هستند برای زانو درد عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳ممنون از خوددکتر و پرسنل محترمشون بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱پزشک حاذق با تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مشکل درد کتفم کاملا رفع شد باتشکر از مهارت های جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷خیلی توضیحات کامل و کافی نبود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پزشک محترم و بسبار دلسوز با کادری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دیسک گردن داشتم با راهنمایی ایشان مشکلم برطرف شد. عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۰کمترین معطلی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴Perfect
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر واقعا عالی و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳من مشکل سردرد های میگرنی داشتم چند جلسه پیش ایشون کایروپراکتیک انجام دادم لان خداروشکر خیلی بهترم ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مجهز و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۹باسلام و درود فراوان خدمت دکتر براتی و پرسنل خوش برخورد ایشان بسیار انسان شایسته ومحترم و دلسوزی هستند همسرم با با درد شدید کمر تنگی کانال و سیاتیک مراجعه کردند دکتر خیلی با حوصله ودقت درمان رو شروع کردند الان پنج جلسهای هست خیلی بهتر شدند ممنون ازآقای دکتر براتی و کادر مهربان وخوش برخوردشان بینظیرید
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بهترین مطب و دکتر ایران واقعا صادق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۴فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای کمردرد مراجعه کردم خداروشکر کامل خوب شدم مرسی از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷از دکتر خیلی راضی بودم هم صبور بودن هم کاملا مسلط به کارشون واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲آقای دکتر بسیار باسواد و باحوصله هستن. محیط کلینیک و پرسنل بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷درد سیاتیک.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر بسیار کاردرست و حاذق هستن. دیسک کمر دارم و در حال درمانم و خدا رو شکر درد کمرم خیلی کمتر شده.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴درد طولانی مدت ستون فقرات داشتم اما با تشخیص درست درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دیسک گردن بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشاوره
۱۴۰۱/۱۲/۰۷کمر درد و مشکوک به دیسک کمر بودم که با استفاده از علم و دستگاه های خرفه ای در کمترین زمان مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۴آقای دکتر بسیار باسواد و خوش برخورد هستند دیسک گردن دارم و به کمک ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵انسان بسیار شایسته ، و دکتر بسیار محترم و البته حاذق و چیره دست هستن. من چندین دکتر ستون فقرات مراجعه داشتم و عموما نوبت جراحی میدادن. ولی ایشون راه درمان رو برام انتخاب کرد و خدا رو شکر الان خیلی خوبم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل میگرن و گردن داشتم کاملا بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶برای دیسک کمروگردن وتنگی کانال نخاعی پرسنل عالی ,خودآقای دکترفوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر از جراحی دیسک کمر نجاتم دادن واقعا یه دنیا تشکر بابت زحماتتون
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خدمات دقیق و تخصصی خیلی ممنون از زحماتتون
۱۴۰۴/۰۶/۲۱از لحاظ بهبودی کمرم در چند جلسه اول ۷۰ ، ۸۰ درصد بهتر شدم تشکر میکنم ازتون بابت تیم فوق العادتون
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من در ماه دوم بارداری رگ سیاتیکم گرفت و عملا هیچ حرکتی نمیتونستم بکنم و بشدت درد داشتم، خیلی اتفاقی از گوگی ایشون رو پیدا کردم و چون نزدیک خونه بود رفتم پیششون با توجه به اینکه بارداری بودم به نسبت وضعیت من یسری دستگاهای ساده و ماساژ دستی انجام دادند- واقعا از همون جلسه اول بشدت دردم بهتر شد و بعد از 5 جلسه واقعا چیزی نموند. بشدت دکتر دلسوز و مهربان و متخصصی هستند و من واقعا مدیون ایشان هستم که در اون دوره سخت به داد من رسیدند. و ازونموقع که به چندتا از آشنایانم معرفیشان کردم و رفتند همه راضی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۹بسیار عالی و حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲مشکل سیاتیکداشتم که به لطف ایشان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲پزشکی عالی با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵کمر درد و گردن درد شدید داشتم با کمک ایشان مشکلی ندارم
۱۴۰۳/۰۹/۱۴مدتها از درد دیسک کمر رنج میبردم از وقتی برای درمان دیسک کمرم پیش شما اومدم بهبودی زیادی پیدا کردم. از زحمات و توجه شما خیلی ممنونم ، صبر و حوصلتون واقعا قابل تحسینه ، خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی بود دکتر براتی بهترین در ایران هستند من این درمان و امکانات رو در خارج ایران هم ندیدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶درود ، دقت و توجه لازم هنگام بررسی و معاینه و شنونده دقیق هنگام صحبت و توضیحات بیمار از ویژگی های مثبت ایشان است. برنامه ریزی و برخورد بسیار عالی همکاران دکتر نیز قابل ارزش گذاری می باشد. من هنوز تحت معالجه هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای گرفتگی ناحیه بالایی کمر و گردن به ایشون مراجعه کردم خیلی از خدماتشون راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴مشکل دیسک گردن تا ۹۰ درصد بهبودی داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱پزشک حاذق با کادر درمانی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹برای پارگی ی رباط صلیبی رفتم و بعد از ۱۰ جلسه به تمرینات برگشتم بسیار خوش اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۷/۱۱جناب آقای دکتر براتی عزیزمراتب تشکر و قدردانی عمیق خود را از تخصص، صبوری و تلاشهای بیوقفه شما در طول دوره فیزیوتراپی ابراز میدارم. توجه دقیق و روش درمانی مؤثرتان باعث بهبودی سریعتر من شد. از خداوند متعال برای شما و پرسنل مهربانتان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار عالی و خوش برخورد همراه با کادر کار بلد ، واقعا در پنج جلسه ای که به کلینیک مراجعه کردم ، کمرم خیلی بهتر شده و از آقای دکتر و کلیه همکارانشان تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بعلت دردکمروسیاتیک مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸سلام وقت بخیر خدا قوت وخسته نباشید خدمت آقای دکتر واقعا کارشون عالی دوستشون تو دست خداست مشکلم دیسک گردن پارگی دیسک سه جلسه کاریوپراکتیک خدارو هزار مرتبه شکر شرایط جسمانیم بهتر شده برخورد پرسنل هم عالی بود. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بنده برای دیسک کمر مراجعه کردم و بسیار راضی بودم محیطی آرام و تمیز بود با پرسنل خوش برخورد و دکتر بسیار دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دیسک کمر همسرم بدون عمل خوب شد ممنون از دکتر براتی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹من به علت گردن درد که باعث سردردای مزمن میشد مراجعه کردم از دکتر متشکرم واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۸من دیسک کمروتنگی کانال داشتم فعلا خیلی بهتر شدم با پنج جلسه آقای دکتر پنج جلسه دیگر پیشنهاد کردندکمال تشکر را دارم ازآقای دکتر مهربان و با اخلاق آرزوی سلامتی وموفقیت براشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸آقای دکتر براتی بسیار صبور و مهربان هستن و کارشون واقعا عالیه و با تجربه هستن ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بله ، کمک می کند دیسک گردن دارم و مراحل درمان رو طی می کنم در حال حاضر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بسیار دقیق و نکته سنج
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار باتجربه وکاردان با تشخیص دکتر ودرمان به موقع مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۲پزشک و کادر پزشکی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دردسیاتیکم با درمان دکتربراتی به طرز چشمگیری بهترشد.بهترین رسیدگی رو دیدم نتیجه درمان عالی بود وحتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی. مادرم رو از عمل دیسک کمر نجات دادند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار خوش برخورد و درمان موثر در دیسک کمر.
۱۴۰۳/۱۰/۲۸دست درد دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵آقای دکتر بسیار حاذق و توانمند و باسواد هستند و با حوصله و صبوری سعی در بهبود تمام بیماران دارند و همچنین محیطی بسیار آروم و همکاران بسیار خوش برخورد دارند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۲من خیلی از نخ
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بیرون زدگی دیسککمر پسرم داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام.آقای دکتر بسیار خوش برخورد وکاربلد هستن ان شاالله خدا بهشون سلامتی و خیر بدهد.همکارانشون درمطب هم بسیار مهربان وخوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتری بسیار حاذق و خوش برخورد هستند گردن درد شدید داشتم که با چند جلسه معالجه درمان شدم هیچ دردی حس نمیکنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشکل کمر داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دیسک گردن که بهبودی بسیار زیادی داشتم با تشکر از دکتر براتی عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر بسیار خوشرو وکار بلد هستند سرعت انجام کار کایرو پراتیک خیلی زیاد است وپرسنل بسیار با ادب ومهربانی را استخدام کردند ودر کل خیلی بهتر از فیزیو تراپی خالص است چون دستگاهاشون بسیار پیش رفته وطبق قوانین امریکاست
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر فوق العاده خوب و عالی و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مطب خیلی تمیز و عالی و پرسنل خوش برخورد و با بهترین دستگاها من دیسک گردن داشتم و درمان شدم خیلی راضی بودم و آقای دکتر خیلی دلسوز و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹از طریق دوستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱بسیار خوب بود ممنون از دکتر براتی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵باحوصله با ادب بیان خوب استاد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳مطب بسیار حرفه ای و منظم دکتر با دقت کامل بررسی میکنن و نتیجه درمان واقعا قابل لمس بود کاملا راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مشکل دیسک کمر داشتم که به لطف آقای دکتر و مجموعه بینظیرشون درممان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دکتری فهیم و با تخصص بالا.باادب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دیسک کمر داشتم مهر ۵و۷ حرکت کرده
۱۴۰۳/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴از اولین جلسه تفاوت رو حس کردم حرفه ای دلسوز و بسیار دقیق واقعا ممنونم از خدمات عالی که ارائه میکنید
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲ایشان بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند و تشخیص بسیار عالی دارند با سپاس از زحمات ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶کشیدگی عضلات. مشکل من کاملا برطرف شد و بسیار همه چی فوق العاده بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴تشخیص خوب ولی هنوز نرسیدم برم جهت شروع درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲پزشک حاذق با کادر درمانی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹با گردن درد شدید مراجعه کردم و الان تحت درمان هستم و خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹برای کتف رفته بودم و بعد جلساتی بهبود پیدا کردم کاملا با اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۷/۱۱مشکل دیسک کمر شدید داشتم تشخصیص و راه درمان ایشون خیلی کمک کرد دستگاههایی که دارن خیلی عالی و به روز هستن مطب خیلی مرتب هستش در طول درمان خودشون نظارت دارن و خودشون پیگیر کار هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مشکل دیسک گردن ، ممنون از زحمات دکتر براتی عزیز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱آقای دکتر باتجربه و دلسوز باکادربسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴تشخیص ایشان و فرآیند درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار عالی و رضایت بخش بود .
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دیسک کمار
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار منظم و دقیق هستند و سیستم منظمی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دیسک گردن داشتم که باچند جلسه درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹بسیار کار درست
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بسیار عالی مشکل گردن داشتم بعد ۱۰ جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دیسک گردن تشخیص و بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶تجربه بسیارخوب و موفقی از درمان با ایشون دارم ، در کارشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دیسک گردن تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من مشکل دیسک گردن و سر درد های شدید داشتم ایشون فوق العاده دکتر حاذق ، صبور ، پر انرژی و خوش برخوردی هستن تبحر ایشون در تشخیص و روش درمان عالی و دقیق بود ، با اینکه تشخیص سایر دکترها عمل بود اما با روش ایشون من بطور کامل درمان شدم و بعد از سالها که دردمو با شل کننده و مسکن های قوی آروم میکردم الان هیچگونه دردی ندارم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲کمر درد، طی سه جلسه بهتر شدم، برخورد پرسک وپرسنل عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر براتی دکتر خوب و متخصص چکار بلدی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بنده دیسک گردن داشتم با کمک های دکتر براتی تونستم تو ده جلسه درمان به بهبودی کامل برسم. خدا خیرشون بده ایشون بسیار در کارشون خبره هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای درد گردن رفته بودم پیششون، کارشون بسیار عالی و حرفه ای بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷رفتم درمان شدم بشیار راضی هستم کادر بسیار حرفه ای دارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷