دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش و کبد با شماره نظام پزشکی 121221 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.
دکتر مسعود عطایی، فوق تخصص گوارش و کبد، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه بیماریهای دستگاه گوارش، کبد و آندوسکوپی در شهر اصفهان است. ایشان با شماره نظام پزشکی 121221 و سابقه علمی چشمگیر به عنوان استادیار دانشکده پزشکی، فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهند. دکتر مسعود عطایی تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان رسانده و موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی بیماریهای داخلی و همچنین رتبه سوم بورد فوق تخصصی گوارش و کبد بزرگسالان از همین دانشگاه شده است.
تخصص اصلی دکتر عطایی فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان است. همچنین ایشان در زمینه آندوسکوپی، کولونوسکوپی و روشهای نوین درمانی مانند بوتاکس معده دارای تجربه و مهارت ویژهای هستند. مطب دکتر مسعود عطایی در چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم، واقع شده و خدمات تخصصی گوارش و آندوسکوپی را به بیماران ارائه میدهد. بیماران میتوانند با مراجعه به مطب ایشان در اصفهان از خدمات تخصصی مانند آندوسکوپی، کولونوسکوپی، بوتاکس معده و پولیپکتومی بهرهمند شوند.
دکتر مسعود عطایی با توجه به مدارک تخصصی و فوق تخصصی خود در زمینه بیماریهای داخلی و گوارش، همواره مورد اعتماد بیماران قرار داشته و بسیاری از مراجعان از دقت تشخیصی و پیگیری درمانی ایشان رضایت دارند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و در صورت تکمیل ظرفیت نوبت آنلاین، بیماران میتوانند با پذیرش مطب برای هماهنگی تماس بگیرند. حضور دکتر مسعود عطایی در اصفهان با ارائه خدمات فوق تخصصی گوارش و کبد، انتخابی مطمئن برای بیماران این حوزه است.
دکتر مسعود عطایی فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان و دارای تخصص بیماریهای داخلی است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.
مطب دکتر عطایی در چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم در اصفهان قرار دارد.
خدماتی مانند آندوسکوپی، کولونوسکوپی، بوتاکس معده، پولیپکتومی و مشاوره تخصصی گوارش و کبد در مطب ایشان ارائه میشود.
ایشان به درمان بیماریهایی مانند ریفلاکس معده، کولیت، زخم معده، کبد چرب، هپاتیت و سایر اختلالات گوارشی و کبدی میپردازد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه فلسطین، ابتدای فردوسی، ساختمان حکیم، طبقه سوم
پذیرش: ۰۹۱۳۷۹۴۴۸۱۸
پذیرش واحد آندوسکوپی: ۰۹۰۳۹۸۰۵۱۲۵
انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی و بوتاکس معده با بیهوشی با حضور متخصص بیهوشی.
طرف قرارداد با بیمه های پایه: تامین اجتماعی، خدمات (سلامت)
روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) از صبح آندوسکوپی و کولونوسکوپی فقط با نوبت قبلی انجام داده میشود.
مشکل یبوست کلونوسکوپی باید انجام بدم و هنوز نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۵من کولیت روده داشتم و خوب شدم الان ۵ ساله که بیمار اقا دکتر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۱بسیار دکتر با تجربه ومودبی هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار دکتر عالی و با علم و با اخلاق هستند و منشی بسیارخوش برخورد و صبور. اندوسکوپی انجذم دادم بسیار راضی. کادر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶یادم نیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۶ازمایش دادم هنوز جوابشو بهش ندادم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴تحت درمانذهستم ولی خیلی خیلی باید منتظر بمونیم ازنظر نوبت دهی خیلی بد بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بالن معده انجام دادم خداروشکر همه چی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴گوارش یبوست
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عااااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عااالی در اخلاق و طبابت
۱۴۰۳/۰۶/۲۰نفخ درد معد
۱۴۰۴/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکل روده با کولونوسکوپی دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲تحت درمان هستن پدرم و هنوز دارویی تجویز نشده تا جواب آزمایشات را ببریم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مشگل زخم معده و میکروب معده داشتم معالجه کامل شدم و تحت نظر پزشکم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹با ویزیت اول که شرایطم خیلی بهتر شده و از نظر خودم به ظور کامل بهبود حاصل نشده است.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵زخم معده داشتم و توسط اقای دکتر با تشخیص خوب ایشان و داروهایی که تجویز کردن بهبودی پییدا کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی در مشکل معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خیلی خوب. خدایا شکر همه چی بر وفق مراد است
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشکل بلع داشته ام و در حال آزمایش میباشم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱مشکل یبوست داشتم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی هستن ابشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۸درد معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۵گوارشی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۴دکتر خوبی هستند، با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۱۲فوق العاده حاذق و بسیار باحوصله ، از جناب آقای دکتر و پرسنل مطبشون کمال تشکر رو دارم همچنان در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام کبد چرب در حال مداوا
۱۴۰۴/۰۹/۰۹اندوسکوپی معده شدم با اینکه خیلی میترسیدم اصلا چیزی متوجه نشدم کارشون واقعا خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دل دردی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مشکل همرویید
۱۴۰۲/۰۴/۲۱بسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱آقای دکتر خیلی بااخلاق خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی بودن رفتار فوق العاده
۱۴۰۳/۰۵/۲۱جواب ازمایش
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دل د رد شدید داشتم و حالت تهوع داشتم و آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم و دا رو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳فعلا نه درمان حاصل نشده و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱تشخیص عالی/ خیلی زودتر از موعد نوبتم شد اصلا معطل نشدم/ اینکه دکتر اجازه بدن بیمار کامل صحبت کنه و علائمش رو بگه خیلی کم پیش میاد ولی دکتر عطایی کاملا یه فضای راحت در اختیار میذارن که کامل صحبت کنیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳آنزیم کتبی داشتم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مشکلات گوارشی و روده داشتم بخاطر اضطراب زیاد که ایشون هردو رو درمان کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲تجربه خیلی خوب ...دکتر بسیار فهمیده مهربان با سواد علمی بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۲تیروید..ورم معده
۱۴۰۳/۰۶/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴من مشکل زخم روده دارم الان دو سال و نیم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴آندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷درحال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۲قرار بالن داشتم نشد بزارم همین دکتر بیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بالون معده و عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸دوکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰فوق العاده حاذق و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۴اندوسکوپی شدم عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۷دل درد شدید داشتم توسط دکتر معالجه شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بالون معده گذاشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالیییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵برخورد پزشک عالی و محترم، تشخیصشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵واقعا نتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۰۴/۱۱چکاب برای کبد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷تهوع و بی اشتهایی.یه مدت خوب بودم ولی هر چند وقت یکبار دوباره حالم بده میشه
۱۴۰۳/۰۳/۰۶خوب عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵نیدنسنطسن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷هنوز در پروسه درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار دکتر حاذق و عالی هشتن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عالییییی به توان هزار
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خیلی معطلی داره. معلوم نیست نوبت دهی شون چطوریه
۱۴۰۳/۱۲/۲۲واقعا نخست دکتر معجزه میکنه
۱۴۰۳/۰۵/۲۵بسیار عالی، فیشر حاد. با دارو مرتفع گردید.
۱۴۰۲/۰۱/۰۵تازه م
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بالون معده گذاشتم پیششون
۱۴۰۳/۰۷/۰۲سلام مشکل من درد معده بود که باتشخیص دکتر ودرمان آقای دکتر رو به بهبودی هستم واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳روده .خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۸در مورد همسرم بوده نتیجه خوبی به دست آمد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶تجربه اول
۱۴۰۴/۰۲/۱۹من بسیار از آقای دکتر راضی هستم در تشخیص و تجویز دارو فوقالعاده ماهر وبا اولین نسخه مشکل برطرف شد خدا خیرش بده دستش پر توان عالیییییییییییییییی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷با سلام من از طبابت دکتر بسیار راضی می باشم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰باعرض سلام بنده دل دردش یادداشتم ووقتی پیش اقایدکترامدم آندوسکوپی کولونوسکوپی برام نوشت ودوتاپلیب درماده وروده من بود.وقتی درآوردند داروغه بنده دادندشکرخداخوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸کلونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱درد شدید معده که همراه با درد در ستون فقرات،کتف سمت چپ بود مراجعه کردم به ایشون و نتیجه بعد از اولین قرصی که خوردم عالی بود.
۱۴۰۲/۰۷/۱۳سندرم روده تحریک پذیر تشخیص گذاشته ولی خیلی دارو تاثیر نداشتن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر خو
۱۴۰۴/۰۲/۱۴من نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مشکل معده عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دکترخوب وکاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴درد سمت راست شکم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۵تشخیص درست بود در مورد کبد وروده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من مشکل معده داشتم نوبت اول ویزیتم خیلی عالی بود ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۰۶نظرخاصی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سلام بسیار عالی حقشون هست عضو انجمن بهترینهای کشور باشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۹من پیششون بالن گذاشتم و توی دو ماه حدود نه کیلو کم کردم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴خیلی باحوصله بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۳۰کلونوسکپی انجام داده ام نتیجه را دکتر ندیدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۴معده درد
۱۴۰۱/۰۷/۰۷دکتر خیل
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دل درد داشتم که با نسخه ایشون خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی هستند هم خودشون هم پرسنل بالون داخل معده ام گذاشتم پیششون برای لاغری
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عالی بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار عالی. خیلی راضیم.
۱۴۰۴/۰۳/۳۰کولیت روده
۱۴۰۲/۰۶/۱۹بسیار دکتر با تجربه و خوش اخلاق میباشند
۱۳۹۹/۱۲/۰۸بالن معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۶سیبسیبس
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی می باشد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۰اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱کارم انجام شد همهوچیز عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ناراحتی عصب معده داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بهترین دکتر برای بالون لاغری در اصفهان.
۱۴۰۱/۱۱/۰۷اخلاق عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بسیار خوش اخلاق شنیدن شرح حال بیمار با حوصله و صبر دارو دادن مصرف میکنم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹صعف معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بلون معده
۱۴۰۴/۰۸/۲۶فاطمه حسینی هستم ناراحتی ورم معده داشتم وسالها اذیت بودم .دکتر معجزه کرد و از خود شون هم تشکر وافر کردم چون دو سه بار همراه بیماران دیگر مراجعه کردم وبدیگران معرفی کردم و ازکار ایشون تقدیر وتمجید بحق انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱ورم معده
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دلم خیلی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸من برای التهاب روده و احساس گرفتگی توی قسمت شکم پیششون رفتم واقعا راضی بودم فکرشو نمی کردم با یه جلسه ویزیت مشکلم برطرف بشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دل درد شدید ش
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل معده روده به نظرم عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۵به نام خدا. با سلام. مادرم مشکل روده داشت که پیش تقریبا ۱۰ دکتر رفته بود و مداوا نشده بود. ولی بعد از ویزیت دکتر عطایی و دستورالعمل هایی که ایشان دادند. الهی شکر به کلی مشکل مادرم رفع شد. اجرکم عندالله...
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۰مشکل گوارش
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دکتر خوش برخوردی بودند
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳سلام من تقریبا چند ماه اسهال داشتم که هر دارویی میخوردم خوب نمیشدم پیش هر دکتری هم که رفتم جواب نداد اما ایشون تشخیصشون کامل بود و داروهاشون جواب داد. و اینکه الکی منو نفرستادن آزمایش های اضافی خودشون تشخیص دادن و گفتن اگه ادامه دار شد بعد برو آزمایش که خداروشکر نیاز نشده هنوز
۱۴۰۰/۰۷/۲۹مادرم مشکل نفخ معده به همراه سوزش داشتند که با یک نسخه درمان شدند و تحت مداوا هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸رفتم برای مشاوره
۱۴۰۳/۰۸/۱۳در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۴میکروب معده
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰فوق العاده دکتر خوبی هستن و تمام سوالی که میپرسم جواب دادن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴اخلاق عالی تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۰۱He is the best doctor
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خیلی دکتر خوبی هستن خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دهنم پو میداد تا داروهای دکتر مصرف میکردم خوب بود ولی دارها که تموم شد دباره دهنم بو میده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۳در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸قبلا ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰درده معده داشتم . و خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸آنزیم کبدی بالا
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بینظبر
۱۴۰۳/۰۷/۲۶سلام از ویزیت ومصاحبت با ایشون لذت بردم ،بسیار با شخصیت وفوق العاده با تجربه ،سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲برای مادرم خدمت رسیدم تا کنون که خوبه و در حال درمان تحت نظر ایشان
۱۳۹۹/۱۱/۱۹مشکل معده، با دارو کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام زخم معده دارم فعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹تشخیص سنگ صفرا
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فوق العاده صبور
۱۴۰۲/۰۱/۱۸بیماری کرونا یا آنفولانزا داشتم که بیشتر علایم ان مربوط به گوارش بود که بعد از مصرف دارو علایم بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بالون معده گذشتم واقعاعالی بودهم کارشون هم اخلاق خودش وتیمش
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بله عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳ناراحتی معده و برطرف شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل معده داشتم و خداروشکر حل شد. ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰پدرم مشکل استفراغ داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی هستش بااخلاق و باتجربه
۱۴۰۳/۰۲/۳۰نوبت اول که عالی بود و باید مجددا مراجعه کنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار با اخلاق و دلسوز بودن
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹دکتر بامحبت باحوصله وباتجربه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶آندوسکپی انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱ایشون بسیار با شخصیت و صبور و متبحر توی تخصصشون هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳تشخیص سرطان معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۲با سلام آندوسکوپی داشتم عالی بودن فعلا دارو استفاده میکنم دکتر فوق العاده با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۷درگیرمعده دردبی نهایت شدید ومشگل گوارشی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام آقای دکتر بسیار خوش برخورد مسئولیت پذیر وهم چنین منشی های خوش برخوردی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تشخیص دادند الان در حال در مانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴کبد چرب معده
۱۴۰۳/۰۲/۱۵ورم معده درمان نشده وقت آندسکوپی میخوام
۱۴۰۱/۰۶/۰۵کبد چرب کمی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱خیلی صبور هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱اندوسکوپی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴پدر تحت درمان هستند .
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بیماری کرون
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دل دردداشتم،۱ماه اسهال داشتم قطع نمیشد،بایک ویزیت خوب شدم،خداخیرشون بده،الان عالیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶هنوز کامل
۱۴۰۴/۰۹/۱۰جناب اقای دکتر بسیار با اخلاق وخوش برخوردباحوصله هستند در مورد داروهایی که تجویز میکنند ی توضیحی هم داده بشه طبابت دکترعالی کولونوسکپی داشتم در ضمن منشی های بسیار خوش اخلاق خوش برخورد هستند وحتی در تماس با انها هر سوالی پرسیده بشه به بیمارتوصیح میدهند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸پزشک حازق،خوش برخورد،با سواد و به روز
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خوش برخورد عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۲اندوسکوپی کردم باید جوابو ببرم ببینن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶روده ت
۱۴۰۰/۰۴/۲۴گذاشتن بالون
۱۴۰۴/۰۱/۲۸معدهدرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴هنوز ن تیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۱۷