۶۶۹ نفر
دکتر مریم سلیمانی قره تپه

دکتر مریم سلیمانی قره تپه

متخصص مغز و اعصاب ( نورولوژیست )

متخصص شماره نظام: ۱۰۸۵۲۵
۳۴۲ نفر

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

برای میگرن بهشون مراجعه کردم . و با کادر درمانی بسیار عالی و پر انرژی که داشتن ، توسط دستگاه تحریک مغناطیسی مغزی کاملا خوب شدم

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

سر درد

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

بسیار عالی و قابل احترام و متخصص و کار بلد

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

همسرم سکته مغزی کرده بودن خدا رو شکر الآن بهترن

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

تشنج داشتم دارو دادن بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۳/۳۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

عالی،بسیار صبور و مهربان و حاذق.خیر ببینند

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

مادرم اسکیزونرن وافسردگی داشتن

۱۳۹۹/۱۱/۰۹

بسیارعالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

همسرم سر درد شدید داشت یه مدت خوب شد ولی الان دوباره سردردش شروع شده

۱۴۰۱/۰۷/۰۷

دکتر عالی هستن

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

سلام خانم دکتر من سردرد و میگرن دارم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۰۲/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

بهترین دکتر مغز و اعصاب

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

بسیار با تجربه و حاذق

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

با سلام ودرود بینهایت مهربان ودوست داشتنی حس ارامش به ادم میدن

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

همسرم حملات پانیک داره از اراک اومدیم. فعلا ک حالش خیلی خوبه نسخه دوم چندروز دیگه میریم

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

معمولی

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

با سلام خدارو شکر در همون ویزیت اول خیلی از مواردی که داشتم خدمت خانم دکتر عرض کردم رفع شد خدا همیشه بهشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

برای درمان میگرن مراجعه کردم،بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

بسیار پزشک ماهر و متخصصی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

سردرد و افسردگی

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

خانم دکتر بسیار صبور و دلسوز و ماهر هستند. ایشون رو توصیه میکنم.

۱۴۰۱/۰۹/۲۷

سر درد شدید

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر بسیار خوش برخورد،صبور و حاذقی هستند.با صبر تمام به حرفهایتان گوش جان میسپارند،من ۳۹ ساله هستم، مدتی سرگیجه و عدم تعادل داشتم با یک قرص مشکلم ظرف دوهفته حل شد.از بقیه مراجعین هم میپرسیدم همه راضی بودن.دست دعای من همیشه برایشان به آسمان بلند است.

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

بله .سالها لرزش دست داشتم دکتر یک قرص منو حذف کرد و جایگزین کرد

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

دکتر بسیار بسیار خوبی هستند فقط یک ساعت تاخیر داشتند که به مطب برسند

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

واقعا دکتر خوب و دلسوزیه هم رفتارش با مریض هم کارش ..

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

خیلی عالی و با حوصله

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

در مورد مشکل بچه ام با خانم دکتر صحبت کردم و راهنمایی های ایشان مناسب و بجا بوذند

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

سکته مغزی بود بیمارم بهتر شده

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

لرزش دست داشتم دارو نوشتن ولی خیلی خوب نشد مجدد میخوام مراجعه کنم درمان کنن ایشون چون خیلی تعریفشونو شنیدم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

عالییی

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

سلام خانم دکتر با تشخیص سریع و کمک من در روند بیماری ام اس عالی بودن.

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بابت مادرم هستش

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

از خانم دکتر تشکر میکنم خیلی عالی بودن و برای مریضهاشون واقعا وقت گذاشتن

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

دکتر با حوصله و خوش برخورد مشکل افسردگی داشتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

وضعیت نسبی ولی بدون نتیجه

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

دکتر کاربلد و خوبیست

۱۳۹۹/۰۷/۲۶

خیلی دکتر ماهری است

۱۴۰۳/۰۵/۲۶

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

با سلام و درود فراوان امیدوارم همیشه در بر خورد با بیماران همینطور خوب و شاد و مهربان بمانید. آرزومندم زندگیتان مملو از سلامتی و شادی و نشاط و عشق باشد. ارادتمند هادی دوست

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

واقعا کارش عالیه بسیار دکترخوبی هست

۱۴۰۱/۰۳/۱۹

یکی از دلایلی که من از گیلان مادرم رو میشناسم خانم دکتر میبرم اینه که علاوه بر اینکه تشخیص عالی ای دارند برای بیمارشان خیلی دلسوزند و بسیار وارسته به شخصیت های والای انسانی اند، برای خودشون و خانواده محترمشون آرزوی سلامتی و سعادت رو دارم، سایه شون مستدام

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

نتیجه نامشخص

۱۳۹۹/۰۶/۱۴

بیهوش میشدم الحمدلله اول خدا بعدش خانم دکتر که با تجویز داروهاشون بهتر میشم برای خانم دکتر آرزو بهترینا میکنم

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

عالی مثل همیشه

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

Ma 4 nafarimon raftim va vaghan razi hastim az natijash kolan aramesh behtari to zendegimon ijad shode

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

بسیار دکتر م

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

خوب هستن

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

درحال درمان

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

دکتربسیار مهربان و احساس مسئولتی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

لرزش شدیددست تحت درمان

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

بسیار خوش اخلاق و حرفه ای کمتر پیش میاد که دکتر انقدر با صبر و حوصله حرفهای آدم رو گوش بده

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

سلام خیلی ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

لرزش داشتم کم شده

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

خیلی دکتر خوبی هستن مشکل سرع بوده و با یکبار مراجعه تحت کنترل درامده

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

سلام نسخه تجویز کردند و با وجود 6 سال میگردن عصبی خیلی یه مقدار بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

محمد منصور ی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

سردرد درحال درمان هستم و تابحال نتایج بسیار خوبی گرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خیلی مهربون

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

وسواس فکری شدید داشتم ودرمان شد درحال حاضر افسردگی دارم ودرحال درمان هستم دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

هنوز معلوم نیست Mri نوشته بود

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

از طرف دوستان معرفی شدند که از کارشون راضی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

دکترخیلی خوب وعالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

خیلی دکتر خوب وعالی

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

سلام بابام یطرف فلج شده الاج داره

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

سر درد شدید حساسیت به صدا نور با یه نسخه تا حدود خیلی زیادی بهتر شدم تشخیص میگرن بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

بسیتر خوب هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

واقعا دکتر مجرب و با دانشی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

توضیح کوتاه و مختصر دادن و تقریبا ۳ ساعت بعد از وقت تعیین شده و با کلی پیگیری تقریبا ساعت ۸،۹ شب تماس گرفتن

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

فوقالعاده

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عالی و متخصص

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

فعلا تحت نظر

۱۴۰۲/۰۱/۱۵

سردردهای شدیدی داشتم حتی فشارمغزم بالا بود یکبار توسط خانم دکتر ویزیت شدم دردهای سرم کمترشده

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

بی حسی و گزگز دست وپا، تحت درمانم فعلا

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

بسیار عالی بور

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

با درود برای بار اول فقط ویزیت شدم و نسخه CT برایم نوشتند

۱۳۹۹/۰۴/۰۷

خیلی خوبن

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

واقعا عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

دکتر بی نظیری هستن برای مریضشون وقت میزارن

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

دکتری خوب برخورد مناسبی من هنوز تحت درمان سردرد پیش خانوم دکتر هستم احساس میکنم تشخیص و مهارتشون خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

بیماری پارکینسون شکر بهتر هست

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

دکتر با اخلاق و با تجربه می باشد بنده از ایشان خیلی راضی می باشم با کمال تشکر

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

اماس دارم. عالیاند.

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

من برای تیک عصبی پسرم مراجعه کردم . بسیار بسیار پزشک صبور و با وجدان هستند . تشخیص و درمان دارویی هم نتیجه عالی داشت

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

مشاوره تلفنی داشتم، بسیار پزشک با حوصله و با تجربه ای هستند

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

پارکینسون

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

باسلام خانم دکتر بسیار متخصص ومهربان هستن وعالی بیماران خودرا ویزیت میکنن

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

خانم دکترحاذقی هستن با صبر و حوصله به صحبت های بیمار گوش می دهند مادرم مشکل اعصاب داشت که درد به گردن و دست می زد با تجویز دارو درمان شدند

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

صرع داشتم تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

خانم دکتر واقعا هم به لحاظ دانش و تجربه و هم حوصله و متانت بی نظیر هستن. ما سلامتیمون رو مدیون لطف و زحمات ایشون هستیم .

۱۳۹۹/۰۳/۲۲

بسیار دکتر خوبی هستند با حوصله ودقیق

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

اولین حضور بود ولی با حوصله و دقت و خوش رفتار بودن

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

ام آر آی گرفتم دفعه بعد مراجعه نکردم هنوزز

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

پزشک دلسوزی هستند و خیلی خوب به شرح حال دقت میکنند و درمان خوبی ارائه میدهند.

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

پارکینسون.

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

میگرن داشتم و موثر بود نظر ایشان

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

مشکل پنیک و تشنج داشتم و با درمان ایشون بهبود پیدا کردم

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

بسیار خوش اخلاق و با حوصله، وقت می گذارند

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

گفت برو ام آر آی بگیر

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

دکتر دقیق و به روز

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

لرزش دست بی حسی دست و پا مراجعه کردم رفع شد واقعا راضی بودم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

برای درمان میگرن عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

برای مشکل مادر من که سالها بود سرگیجه داشت واقعا عالی بودن خوش برخورد و با علم بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

تحت درمان هستم برای حملات پانیک ، از پروسه درمان راضی ام اما هنوز نتیجه کامل نشده، برخورد دکتر بسیار محترمانه و خوش رفتار هستش

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

فراموشی

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

واقعا خیلی دکتر خوبی و صبوری هستن و کاملا وضعیت بیمار توضیح میدن بقیه دکترا زوری جواب آدم میدن

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

با درود نوبت اول ایشان برای من نسخه برای CT نوشتند .

۱۳۹۹/۰۴/۱۳

میتونم بگم خیلی میدونست من چمه

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

درمان فرزندم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

نظری نمیتونم بدم چون باید ام آر آی جدید بگیرم

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

هنوز با من تماس گرفته نشده من مریض حضوری ایشان هستم این بار خواستم تلفنی ویزیت بشم اما شاید به خاطر قطعی برق وضعیف بودن آنتن نتوانسته اند با من تماس بگیرند کار دکتر بسیار عالی اخلاق عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عالی دکتر خوبی هستش

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

سرگیجه در حال معالجه هستم

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

تشخیص و درمان عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

مشکل بی خوابی و وسواس فکری که با تشخیص و درمان خانم دکتر بهبود پیدا کرد

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

Ok هستن

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

رگهای قلبم گرفته بود با انژیو بازشد

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

خوب بود خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

بسیار علمی ،صبور و دلسوز بیماران

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

میگرن داشتم و کاملا درمان شدم

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

با اخلاق

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

تشنج صرع

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

خیلی عالی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

سلام عالی بودن میگرن داشتم

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

میگرن عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۶

ناراحتی اعصاب

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عالی رستشون درد نکنه نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

سلام من تشنج داشتم باداروهایی که برام نوشته بوداستفاده میکنم یک ساله تشنج نکردم دکتر دلسوز مهربانی هست

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

پدرم پارکینسون داشتند و تحت نظر ایشان هستند

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بیهوش میشدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

واقعا تو کارشون حرف اول رو میزنن مادر من بیمار ایشون هست چند ساله تحت نظر خانم دکتر هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

از توی سایت ایشون بهمون معرفی شدن و برای تیک عصبی همسرم مراجعه کردید بیماری قابل کنترل تر بود بعد از تجویز خانم دکتر فوق العاده خانم خوش برخورد...

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

تشخیص به موقع

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

برا میگرن مراجعه و نتیجه عالی

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

خیلی تشکر میکنم از زحمات خانم دکتر مادرم رو درمان کردن

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عالیییییییی

۱۴۰۱/۰۴/۰۹

عاای هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

عااالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

رفتار مناسب و برخورد خوب

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

میگرن داشتم بهترشدم ولی الان بازبیماریم عودکرده

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

سلام سردردسرگیچه حالت تهوه چشم دردبی خوابی

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

سردرد نیمه تمام دارو مصرف کردم

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

بیمار خانم دکتر بودم

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

فقط میتونم بگم عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

دکتر خوبی است و ایشان را پیشنهاد می کنم. وسواس و اضطراب شدید داشتم که در حال حاضر کمتر شده است.

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

صداها وتصاویرمستهجن میدیدم...اماالعان حالم کاملاخوب است.

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

دکتر بسیار خوب وعالی هست

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

ام اس دارم تهد درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

سر درد شدید

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

بی نظیرن

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

دکتر صبوری هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

حاذق صبور

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

خیلی خوش اخلاق با تجربه هستن

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

فعلا آزمایش دادم تا جواب بگیرم

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

لرزش دست

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

بسیار کمک کننده بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خوب شدم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

مشگل تشنج داشتم فعلا با قرص رفع کردن

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

بد نبود

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

میگرن عصبی نسبت به قبل بهبود خوبی حاصل شده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

برای سردرد مراجعه کردم خیلی خوب راهنمایی کردند و نتایج امآیآر رو میخواهم اینترنتی براشون ارسال کنم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

هنوز دوره درمانم کامل نشده

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

من حملات پنیک داشتم و دست چپم بی حس میشد، خوشبختانه با نسخه اول ایشون حالم خیلی بهتر شد.

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

من یه چند ماهی بود که درگیر پنیک شدید بودم ،از جاده و سرعت به شدت میترسیدم خیلی حالم بد میشد ، ولی خداروشکر وقتی اومدم پیش خانم دکتر و با تجویز عالیشون خیلی حالم بهتر شده واقعا کارشون عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

ایشان خوش برخورد و با حوصله توضیح میدن و شرح حال میدن بعد از معاینه

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

دکتر بسیار به مار خود مسلط هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

سلام ودرود برشما، سپاس فراوان از زحمات شما

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

خوش برخورد ولی هنوز در سلامت کامل نیستم سردرد خوشه ای دارم

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

ام اس دارم داروبرام تجویز کردن برای اولین بلررفتمپیشش

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عالی هستن خیلی خوشم اومد

۱۴۰۴/۰۱/۰۶

دکتر خیلی خوب است

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

راضی بودم

۱۳۹۹/۱۰/۰۴
اطلاعات تکمیلی
متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات/بیمارستان ساسان/بیمارستان ابن سینا/بیمارستان مهر
مطب
02188201440
09309607633
آدرس: خیابان ولیعصر.توانیر.روبروی اورژانس بیمارستان دی.کوچه دوم.ساختمان پزشکان آریا.طبقه دوم.واحد پنج
.تشخیص و درمان انواع ۱.سردرد، سرگیجه، کنترل تشنج، سکته مغزی، ام اس، بیماریهای عصبی عضلانی، آلزایمر و سایر بیماریهای شناختی، پارکینسون و سایر اختلالات حرکتی
درمان بدون دارو با دستگاه پیشرفتهrtms جهت بیماریهای افسردگی، وز وزگوش، اضطراب و حملات پانیک، پرخاشگری، انواع وسواس، اختلال بای پولار، بیخوابی و سایر اختلالات خواب، درمان پارکینسون، ضعف اندام ها در سکته مغزی، بهبود بی قراری و اوضاع شناختی در بیماران آلزایمری، تیک های صوتی و حرکتی، بهبود حافظه و اختلال تمرکز، درد های ستون فقرات و درهای نوروتیک در بیماران ام اس
۳.نوار مغز
مطب ولیعصر
تهرانخیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، ساختمان پزشکان پلاک ۳۲، طبقه ۳، واحد ۹
شنبه دوشنبه چهارشنبه
    نقشه مطب
    مشاوره تلفنی ( ویزیت غیر حضوری )
    *

    نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود

    *

    پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید

    *

    پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید

    لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

    مطب ولیعصر
    دریافت نوبت اینترنتی

    تهران خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، ساختمان پزشکان پلاک 32، طبقه 3، واحد 9

    نوبت مکالمه
    مشاوره تلفنی با پزشک (ویزیت از راه دور)

    نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.

    مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.

    پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.

    پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.

    کسانی که دکتر مریم سلیمانی قره تپه را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر شبنم رفیع زاده مغز و اعصاب سرکار خانم دکتر شبنم رفیع زاده
    اینستاگرام دکتر مریم سلیمانی قره تپه

    دکتر مریم سلیمانی قره تپه متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) با شماره نظام پزشکی 108525 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی‌نژاد، ساختمان پزشکان پلاک ۳۲، طبقه سوم، واحد ۹ قرار گرفته است.

    دکتر مریم سلیمانی قره تپه از متخصصان برجسته مغز و اعصاب (نورولوژیست) در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 108525 مشغول به فعالیت حرفه‌ای بوده و تجربه طبابت در بیمارستان‌هایی مانند ساسان، ابن‌سینا و مهر را در کارنامه خود دارد. دکتر مریم سلیمانی قره تپه دارای مدرک تخصصی در زمینه بیماری‌های مغز و اعصاب است و بیماران متعددی را در حوزه‌های مختلف نورولوژی درمان می‌کند.

    مطب دکتر مریم سلیمانی قره تپه در منطقه ونک تهران قرار دارد؛ این مطب در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی‌نژاد، ساختمان پزشکان پلاک ۳۲، طبقه سوم، واحد ۹ واقع شده است. بیماران ساکن ونک و مناطق اطراف تهران می‌توانند به‌ راحتی به این مرکز مراجعه کنند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه‌کنندگان فراهم شده است.

    دکتر سلیمانی قره تپه به عنوان متخصص مغز و اعصاب، خدمات جامعی در زمینه تشخیص و درمان انواع سردرد، سرگیجه، کنترل تشنج، سکته مغزی، بیماری ام‌اس، اختلالات عصبی عضلانی، آلزایمر، پارکینسون و سایر اختلالات شناختی و حرکتی ارائه می‌دهد. ایشان همچنین از روش‌های نوین مانند درمان غیر دارویی با دستگاه پیشرفته rTMS برای افسردگی، وزوز گوش، اضطراب، حملات پانیک، وسواس، اختلالات خواب و بهبود اختلالات حرکتی بهره می‌گیرد.

    بر اساس نظرات ثبت‌شده بیماران، دکتر مریم سلیمانی قره تپه به دلیل تشخیص دقیق و رفتار حرفه‌ای، رضایت بالایی در میان مراجعه‌کنندگان خود دارد. بسیاری بیماران از رویکرد علمی و توجه ویژه ایشان به جزئیات درمان، ابراز خرسندی کرده‌اند. دکتر مریم سلیمانی قره تپه، متخصص مغز و اعصاب در تهران، با ارائه خدمات تخصصی و توجه به نیازهای بیماران، به عنوان یکی از پزشکان مورد اعتماد در این حوزه شناخته می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ولیعصر

    خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، ساختمان پزشکان پلاک ۳۲، طبقه ۳، واحد ۹

    مطب ولیعصر

    خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، ساختمان پزشکان پلاک ۳۲، طبقه ۳، واحد ۹