۶۷ نفر
دکتر محمدمهدی رومزی

دکتر محمدمهدی رومزی

جراح - دندانپزشک

دکترا شماره نظام: ۱۷۳۷۲۱
سه شنبه۰۲ تیر
امروز
شنبه۰۶ تیر
۴ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۵ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
۵۹ نفر

بهترین دکتر بسیار با حوصله مهربون و با دقت هستن دستیار بسیار خوبیم داره محیط مطبم بسیار تمیز پذیرایی عالی از نظر من بهترینه من نزدیک ۱۰ دندون خدمتشون درست کردم رو دست ندارن آقای دکتر خدا قوت

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

خیلی از کار آقای دکتر راضی بودم ، هم دندون پرکردم ، هم عصب کشی انجام دادم و هم کشیدن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

من جراحی ایمپلنت انجام دادم. واقعا ذره ای درد حین و بعد جراحی نداشتم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

لمینیت انجام دادم فوق العاده عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

قالب گیری دیجیتال برای روکش ایمپلنتم انجام دادم بسیار راضی بودم و همه چی عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

عصب کشی و روکش انجام دادم عالی بود ، آقای دکتر بسیار کاربلد و خوش اخلاق هستن .

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دکتر رومزی عزیز خیلی زیاد کار درست هستن من دندون پر کردم و همچنین کار ایمپلنت بدون ذره درد خودشون هم خیلی زیاد ملاحظه مراجعه کننده رو میکنن که خیلی درد نکشن عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

پزشک بسیار با اخلاق ،کاربلد و با تجربه ای هستن.

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

من کار ایمپلنت انجام دادم فوق العاده پروسه بدون درد و ناراحتی داشتم و همچنین بسیار طبیعی و با کیفیت واقعا ممنونم از شما دکتر رومزی عزیز

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

من پیش دکتر رومزی ایمپلنت گذاشتم قبلش خیلی از جراحی ایمپلنت میترسیدم اما کار ایشون فوق العاده بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۷

بسیار استاد و خبره درانجام کارشون هستن پیشنهاد میکنم حتما پیششون برین و سلامتی دندوناتون به دکتر رومزی بسپارین

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

دندان عقل نهفته کشیدم خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خیلی خوشحالم درمان ایمپلنت بدون درد بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

کار ایشان بسیار عالی است و بهداشت در کار رعایت می شود و ازشان راضی هستم و فردی خوش اخلاق و خوش برخورد می باشند

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

از صمیم قلب از دکتر رومزی عزیز تشکر میکنم . برای کشیدن دندان عقل و انجام عصب کشی مراجعه کردم و واقعا تجربه ای فراتر از انتظار داشتم کارشون بسار دقیق ، بدپن درد و با ارامش کامل انجام شد . برخورد محترمانه ، فضای مطب دلنشین و توضیحات کامل قبل از درمان باعث شد با خیال راحت مراحل درمانو طی کنم، اگر دنبال یک دندانپزشک حرفه ای ، خوش اخلاق و قابل اعتماد هستید ایشون بهترین انتخابه

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار خوش برخورد و کاملا مسلط بسیار از کار آقای دکتر راضی هستم من کامپوزیت کردم خط لبخندم رو

۱۴۰۱/۰۶/۱۷

کار ایشان بسیار عالی است و بهداشت در کار رعایت می شود و ازشان راضی هستم و فردی خوش اخلاق و خوش برخورد می باشند

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

آقای دکتر جوان , کاربلد و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

ایمپلنت گذاشتم عاااااالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دندونمو اقای دکتر عصب کشی کردن ذره ای درد هنگام تزریق بی حسی و انجام کار نداشتم

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دوسال قبل برای من بلیچینگ انجام دادن که خیلی عالی بود و اثرش هنوز هم روی دندونام مونده ،کشیدن دندون عقل و عصب کشی دندون ۷هم انجام دادم که خداروشکر هیچ مشکلی نداشتم ،مطبشون هم واقعا تمیز و برخوردشون خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۸/۲۹

من کار انجام دادم پیششون واقعا خیلی خوب بو

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

۸ واحد کامپوزیت انجام دادم پیش اقای دکتر رومزی الان ۳ سال هست که میگذره اصلا تغییر رنگ نداشته کامپوزیت هام،حرف نداره کارشون

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

سلام . من هم جراحی دندون عقل نهفته پیش آقای دکتر انجام دادم ، هم ایمپلنت گذاشتم.واقعااا کار آقای دکتر و تیم شون عالی هست . ممنون از سایت نوبت که ایشون رو به ما معرفی کردن .

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

کار عصب کشی انجام دادم با حرفه ای ترین دکتر وافعا کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

من هم ایمپلنت انجام دادم هم عصب کشی خیلی راضی بودم ممنون از قای دکتر ک انقد خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

سلام روز بخیر من کامپوزیت زیبایی انجام دادم خیلی راضی بودم از کارشون و برخورد پرسنل خوبشون .

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

من ایمپلنت گذاشتم خیلی راضی بودم از کارشون،قیمت هاشونم خیلی منصفانه هستش

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

خیلی از گذاشتن ایمپلنت میترسیدم ولی کار خوب اقای دکتر باعث شد که واقعا ترسم بریزه ممنون از تیم حرفه ای شون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

سلام. من چندین ساله بیمار دکتر رومزی عزیز هستم. بسیار محترم و خوشرو و صبور و کارشون هم عالیه. من خدمتشون ایمپلنت و عصب کشی و روکش و ... انجام دادم. درجه یک هستن. باتشکر

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

جراحی دندان عقل نهفته دکتر برام انجام دادن روی عصب بود دندانم،به خوبی برام جراحی کردن بعد جراحی هم مشکلی نداشتم

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

همه چی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

من ۸ واحد کامپوزیت کردم. خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

سلام من چند ماه پیش جراحی ایمپلنت انجام دادم خیلی راضی ام هم از اخلاق حرفه ای و کار عالیشون هم از کادر مجرب کلینیک.

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

برای ترمیمی دندان هایم مراجعه کردم و بسیار از کارشون راضی هستم و اخلاق فوق العاده ای هم دارن

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

دکتر مهربان و خوش برخورد در درمان بهترین هستین

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیار با اخلاق

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

سلام، کار ایمپلنت و عصب کشی عالی هست، پیشنهاد میکنم برای کار ایمپلنت به ایشون مراجعه کنید. من چهار ساله که کار ایمپلنت رو انجام دادم بدون کوچکترین نارضایتی. قیمتها هم نسبت به بقیه جاها منصف تره.

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

ایمپلنت گذاشتم عاااااالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

کارشون خوب بود خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

اقای دکتر برای مادرم اور دنچر گذاشتن خیلی راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

ایمپلنت انجام دادم از درمانم بسیاررضایت دارم.

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

کارایشان بسیار عالیست و بهداشت را هنگام کار رعایت می کند

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

سلام کیفیت کار عالیست و بهداشت هنگام کار رعایت می کند

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

چهار واحد ایمپلنت گذاشتم عالی بود هم کارشون هم اخلاقشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

با سلام من برای روکش و ترمیم خدمت ایشان رسیدم که بسیار رفتار محترمانه و نهایت صبر و متانت دارند و در کارشان هم با دقت و مهارت کافی بوده و از نتیجه کار بسیار راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

بسیارمحترم با اخلاق و حرفه ای واقعا بهترین هستین

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

ایمپلنت انجام دادم و واقعا راضی ام

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

من کار عصب کشی و پر کردن انجام دادم بسیار دکتر دقیق و کار درستی هستن خیلی زیاد از کارشون راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

آقای دکتر رومزی از لحاظ کار بسیار دقیق و باتجربه و از نظر رفتاری بسیار با اخلاق و صبور هستن وما خانوادگی توفیق این رو داریم که چند ساله مریض ایشان هستیم از خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

من پیش آقای دکتر هم عصب کشی و روکش هم ترمیم و جرمگیری انجام دادم و بسیار راضی هستم ازآقای دکتر و کادر حرفه ای و خوش اخلاقشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

۸ واحد کامپوزیت کردم خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۹
اطلاعات تکمیلی
درمان ریشه (عصب کشی)، ترمیم (پر کردن)، انواع پروتزهای دندانی (روکش، دندان مصنوعی)، جراحی (کشیدن)، ایمپلنت، لمینیت، کامپوزیت ونیر، ارتودنسی، اطفال
مطب دندانپزشکی
تهرانسعادت آباد، خیابان علامه شمالی، نبش کوچه ۱۴، مجتمع سایه، پلاک ۸۷، طبقه ۲، واحد ۹
همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۲
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲ تیر (امروز)از ساعت ۱۳ الی ۲۲
    ۴ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۲۲
    ۵ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۲۲
    ۶ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۲۲
    اینستاگرام دکتر محمدمهدی رومزی

    دکتر محمدمهدی رومزی، دندانپزشک در تهران، خدمات درمان ریشه، ترمیم، پروتز دندانی، جراحی، ایمپلنت و ارتودنسی را ارائه می‌دهد.

    دکتر محمدمهدی رومزی با مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی در شهر تهران، منطقه سعادت‌آباد، فعالیت می‌کند. ایشان خدمات متنوعی از جمله درمان ریشه (عصب‌کشی)، ترمیم و پر کردن دندان، انواع پروتزهای دندانی مانند روکش و دندان مصنوعی، جراحی دندان شامل کشیدن دندان، ایمپلنت، لمینیت و کامپوزیت ونیر را به بیماران ارائه می‌دهد. همچنین، درمان‌های ارتودنسی و مراقبت‌های دندانپزشکی کودکان نیز در مطب ایشان انجام می‌شود.

    دکتر رومزی با بهره‌گیری از روش‌های روز و تجهیزات مناسب، سعی دارد تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش برای بیماران خود فراهم کند. در مطب ایشان، امکان دریافت نوبت‌دهی آنلاین برای سهولت مراجعه‌کنندگان فراهم است تا بیماران بتوانند بدون اتلاف وقت، زمان مناسب و دلخواه خود را انتخاب نمایند. حضور در منطقه سعادت‌آباد تهران، دسترسی آسان برای ساکنان این منطقه و مناطق اطراف را نیز فراهم کرده است.

    ارائه طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی، از درمان‌های پیشگیرانه تا درمان‌های تخصصی‌تر، باعث شده تا بیماران با شرایط مختلف بتوانند به دکتر محمدمهدی رومزی مراجعه و از خدمات ایشان بهره‌مند شوند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    در مطب دکتر محمدمهدی رومزی چه خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود؟

    خدماتی مانند درمان ریشه، ترمیم، پروتز، جراحی دندان، ایمپلنت، لمینیت، کامپوزیت ونیر و ارتودنسی ارائه می‌شود.

    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای ویزیت وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند به‌صورت آنلاین برای مراجعه به مطب در سعادت‌آباد وقت رزرو کنند.

    آیا درمان‌های دندانپزشکی کودکان هم در این مطب انجام می‌شود؟

    بله، خدمات دندانپزشکی ویژه کودکان نیز توسط دکتر رومزی ارائه می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دندانپزشکی

    سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، نبش کوچه ۱۴، مجتمع سایه، پلاک ۸۷، طبقه ۲، واحد ۹

    مطب دندانپزشکی

    سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، نبش کوچه ۱۴، مجتمع سایه، پلاک ۸۷، طبقه ۲، واحد ۹