برای دریافت نوبت از دکتر محمدعلی محرابی فلوشیپ قلب و عروق ( اینترونشنال کاردیولوژی ) در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر محمدعلی محرابی فلوشیپ قلب و عروق ( اینترونشنال کاردیولوژی ) در تهران: تهران،خیابان ولیعصر،نرسیده به توانیر ،نبش بخشندگان ساختمان مدیکوسنتر،طبقه دوم،واحد ۲۰۷ کلینیک قلب دکتر محرابی
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر محمدعلی محرابی فلوشیپ قلب و عروق ( اینترونشنال کاردیولوژی ) در تهران حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر محمدعلی محرابی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان
ساختمان مدیکوسنتر، طبقه دوم، واحد ۲۰۷
کلینیک قلب دکتر محرابی
بسیار دکتر عالی و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی و با وجدان
۱۴۰۲/۰۷/۱۳توسط آقای دکتر ویزیت و درمان شدم واقعن کارشون عالی میباشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۴باسلام خیلی عالی بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۹انژیو کردم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دکتر بسیار دقیق وخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۹دکتر بسیار خوش رو و خوش کرداری هستند...مشکل گرفتگی رگ قلب داشتم که پس از آنژیو مشخص شد،درصد پائینی است که با دارو مرتفع خواهد شد....
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تنظیم فشارخون
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۶انژیو گرافی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷دکترعالیییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴دکتر فوق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷مشکل مویرگها که انژیوکردم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷سلام. معلومات ایشان بسیار بالا. کارشان در درمان بیمار بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰دکتر فوق العاده باسواد وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتربسیار کاربلد دلسوز گرفتگی شدیدقلب که باتجربه خوبشون مشکل حل شد بهترین دکترقلب تهرانن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بله عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴خیلی شریف باسواد
۱۴۰۳/۰۲/۱۹گرفتگی عروق قلب با تشخیص صحیح ایشان به زندگی برگشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴واقعا عالی ودقیق و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۴انژیو قلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۷با درود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر با تجربه و بسیار هاذق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷مشکل گرفتگی عروق پدرم رو با آنژیو رفع کردن و بسیار کار درست و با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل قلبی.عالی تشخیص دادند. از ایشان بسیار ممنونم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳سلام من برای انژیو رفته بودم کارشون درحد بیست بود ادب ومتانت حاذق بودن ایشون خیلی خوب بود من خیلی ازایشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر بسیار عالی و خوش برخورد هستن و در تشخیص رو دست ندارن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عمل قلب، فنر داخل قلب
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بستگی عروق
۱۴۰۲/۰۸/۲۹واقعا دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۲۴باتشکرازاقای دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۵ایشان خیلی خوش خلق ، با حوصله و دقیق هستند . البته فرایند بررسی و درمان من و همسرم ادامه دارد ، ولی در حد چکاپ اولیه خیلی خوب بود ، و از جمله ، دستگاه های به روز سبب شد که معطلی نداشته باشیم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۳/۱۷آنژیوگرافی
۱۴۰۲/۰۹/۱۳دکتر حازق وبا دانشی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸چکاپ های دوره ای داشتم انژیو شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶آنژیو شدم پس از جراحی زیر نظر ایشان هستم عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار مهربان و با تجربه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶با سلام دکتر بنده را معاینه نمودند وتشخیص گرفتگی رگها را دادندوتوصیه به عمل دادند وعمل انجام شد وراضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تنگی دریچه میترال داشتم انژیو کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار دکتر خوش اخلاق کار درست آنژیوگرافی کردم از دست هم رفته کارش خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالی و کاربلد میباشند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای مشکل قلب مادرم رفتیم فنر زدن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ایشان دکتر دقیق، با حوصله و متینی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵من قبلا مریض شون بودم و از نتیجه کار بسیار راضی بودم تشخیص عالی و برخورد درست با مریض هایشان داشتند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار صبور و باحوصله و با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتربسیار خوش
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲دکتر عالی، متبحر در کار و مسئولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵آنژیوگرافی کردم خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۲باسلام ! ایشان پزشک حاذق با اخلاق و خوب به بیمارانشان توجه و در درمان آنان بینهایت توجه دارند
۱۴۰۱/۰۸/۱۲عالی بود. آنژیو برایم انجام دادند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار با اخلاق و صبور و حاذق در درمان
۱۴۰۲/۰۱/۱۳بسیار مهربان و همدل و با دقت و وقت شناس موفق باشند
۱۴۰۴/۰۴/۱۱مشکل قلب توسط دکتر محمدعلی محرابی انجام شد
۱۴۰۲/۰۵/۳۰مدت ها فشار خونم بالا بود . با تجویز آقای دکتر خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵اسکن تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱