دکتر مجید خادمیان فوق تخصص گوارش و کبد کودکان با شماره نظام پزشکی 68414 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان بزرگمهر، روبروی بیمارستان صدوقی، بعد از رکن الدوله، ساختمان آمیتیس، واحد 101 واقع شده است.
دکتر مجید خادمیان فوق تخصص گوارش و کبد کودکان با شماره نظام پزشکی 68414، یکی از پزشکان معتبر در حوزه کودکان و بیماریهای گوارشی در شهر اصفهان است. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان رساندهاند و پس از آن تخصص بیماریهای کودکان را از دانشگاه علوم پزشکی کاشان کسب نمودهاند. دکتر مجید خادمیان همچنین دارای مدرک فوق تخصص بیماریهای گوارش کودکان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد میباشند که نشاندهنده دانش و مهارت بالای ایشان در تشخیص و درمان بیماریهای گوارشی و کبدی کودکان است.
مطب دکتر مجید خادمیان در اصفهان، خیابان بزرگمهر، روبروی بیمارستان صدوقی، بعد از رکن الدوله، ساختمان آمیتیس، واحد 101 واقع شده است و خدمات تخصصی مرتبط با بیماریهای گوارشی، کبد و تغذیه کودکان را ارائه میدهد. بسیاری از بیماران مراجعهکننده از دقت در معاینه، برخورد حرفهای و پیگیری درمان توسط دکتر مجید خادمیان رضایت داشتهاند. در بخش نظرات، بیماران ایشان را به دلیل مهارت ویژه در درمان بیماریهای گوارشی کودکان و ارائه مشاوره دقیق توصیه نمودهاند.
با توجه به سطح علمی و فوق تخصصی دکتر مجید خادمیان، والدینی که به دنبال درمان مشکلات گوارشی، کبدی یا تغذیهای فرزندان خود هستند، این پزشک را به عنوان گزینهای مطمئن در اصفهان انتخاب میکنند. شماره نظام پزشکی 68414 و سوابق تحصیلی معتبر ایشان، اعتبار حرفهای دکتر مجید خادمیان را تضمین میکند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. در جمعبندی، دکتر مجید خادمیان فوق تخصص گوارش و کبد کودکان با تجربه و دانش روز در شهر اصفهان، به عنوان مرجع قابل اعتماد برای سلامت دستگاه گوارش کودکان شناخته میشود.
دکتر مجید خادمیان دارای فوق تخصص گوارش و کبد کودکان است و به طور تخصصی به تشخیص و درمان بیماریهای گوارشی، کبدی و تغذیهای کودکان میپردازد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت دکتر مجید خادمیان نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر مجید خادمیان در اصفهان، خیابان بزرگمهر، روبروی بیمارستان صدوقی، بعد از رکن الدوله، ساختمان آمیتیس، واحد 101 قرار دارد.
ایشان در زمینه درمان بیماریهایی مانند ریفلاکس معده، کبد چرب، سلیاک، یبوست مزمن، بیماریهای التهابی روده و اختلالات تغذیهای کودکان تخصص دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان، خیابان بزرگمهر، روبروی بیمارستان صدوقی، بعد از رکن الدوله، ساختمان آمیتیس، واحد ۱۰۱
مشکل یبوست داشت دخترم خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۰یبوست طولانی مدت, فعلاتحت درمان است و الان مشکلش بر طرف شده
۱۴۰۰/۰۱/۱۰دکت رخوبی تخصص عالییی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶هنوز هیچی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵تحت درمان است دخترم فعلا
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیااار بسیاااار دکتر با حوصله و دقیقی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالیییییییی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵فوق العاده
۱۴۰۲/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱اقای دکتر بسیار دقیق و با صبر و حوصله هستند و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۰۵مشکل یبوست
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خیلی عالی فعلا یک جلسه رفتم و نتیجه ندیدم ولی برخوردشون و صبر حوصلشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی دکتری واقعان خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۳هنوزنتیجه ای حاصل نشده است
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی با صبر و حوصله ویزیت می کنند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خون در مدفوع ..هنوز نتیجه نگرفتم یک جلسه ویزیت شده پسرم ولی با صبر و حوصله ویزیت کردند
۱۳۹۹/۰۷/۰۵عالی و با سواد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶برای درمان یبوست دخترم ۳ ساله مراجعه کردم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر بسیار عالی هستند تشخیصشان هم خوب است.
۱۴۰۰/۰۳/۲۳نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸پسر من در 1ماهگی دچار فتق دوطرفه شده بود ک خداروشکر با تخیص بموقع و درست جناب دکتر و انجام عمل جراحی توسط همکاران محترمشون مشکل حل شد.
۱۳۹۷/۰۸/۰۳دکتر دخترم هستند و کاملا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱پسرم اسهال خونی داشت خوب,شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۴دکتر خیلی با فهم هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۹اسهال کودک
۱۴۰۱/۰۵/۲۸خوب بودند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سلام تشخیص دکتر بی نظیر است
۱۴۰۱/۰۵/۱۳با حوصله و کاردرست
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹با عرض سلام و ادب برای دختر 3 ساله ام به خاطر مشکل درد همراه با دفع بهشون مراجعه کردیم، طی یک دوره درمان مشکل رفع شد. با تشکر از پزشک حاذق و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰باسلام.دکتر بسیار خوب وعالی است.من دوتا بچه ام را پیش ایشون بردم و مداوا شدند
۱۳۹۹/۰۵/۱۳فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام دکتر خادمیان عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۶سلام.دخترم همیشه از دل درد رنج میبردن که ب لطف آقای دکتر خوب شدن.
۱۴۰۱/۰۵/۰۶عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۴فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵داخل بیمارستان امام حسینویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱سلام عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فعلا تحت درمان برای بیماری سندهاف
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی بودت
۱۴۰۱/۰۵/۰۲سلام. مشکل گوارش کودک 7ساله ام بود که با تشخیص عالی و درمان آقای دکتر،خدا رو شکر نتیجه، درمان صد در صد بود.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۹دکتر بسیار صبوری هستن و برای تشخیص بیماری بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار عالی چ در تشخیص چ در اخلاق بسیار خوب راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پسرم یبوست داره فعلا ی نوبت رفتم پیش دکتر واقعا دکتر باحوصله ای هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۱پزشک فوق العاده باسواد و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خیلی هالب
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار دکتر خوبی هستند و به کارشان وارد هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۶با سلام نوزاد سه ماهه استفراغ مکرر هنوزخوب نشده
۱۴۰۱/۰۱/۱۰دخترم زردی داشت
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دخترم ازلحاظ گوارشی مشکل داشت بادونوبت ویزیت خداراشکربهترشد.واقعادکتربسیارخوبی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۳برای بررسی بیماری ژنتیکی احتمالی رفتیم که با آزمایشاتی که گرفتن خداروشکر مشکلی نبود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۰متخصص عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۵/۰۷آلرژی نوزاد
۱۴۰۴/۰۲/۰۴پزشک فوق العاده باسواد و دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۸/۱۰آترزی مری
۱۴۰۰/۰۳/۱۰یبوست دخترم. یه جلسه رفتیم فعلا بهتره تا ادامه ی درمان هم انجام بشه.... دکتر خیلی خوب و دلسوز و پرسنل عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰درحال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عاااااااااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عالی خوبرخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۲خیلی خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستند و تشخیصشون هم عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی عالی درجه ۱
۱۴۰۱/۰۴/۲۶مشکل گوارش دخترم و با تجویز دارو فعلا مشکلش حل شده
۱۴۰۲/۰۸/۱۶دخترم مشکل یبوست داشت که با دارو دکتر بهتر شد ولی تا زمانی که دارو میخوره خوبه باید ۱نسخه دیگه ببرم بهشون بگم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹بسیار دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خیلی خوش برخورد و باحوصله بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷فعلا یک جلسه رفتم واسه یبوست پسرم و خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بچم یبوست داره فعلا تحت درمانه
۱۴۰۳/۰۱/۱۹برای معده تا این جا که خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۳همه چیز تمام
۱۴۰۰/۰۵/۲۷دختر من شکمش یبس بود آقای دکتر درمانش کردن خیلی بهتر هنوزم تحت درمان
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عدم تحمل لاکتوز داشت دخترم ودرمان شد بسیار حاذق وباتجریه وخوش اخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳یه جلسه رفتیم اخلاقشون عالی بود فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۹درحال درمان دوره ای هستیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰برای دختر ۱سالم رفتم اولین بار هنوز درمان شروع نکردن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷زخم معده پسرم که در حال درمان هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عشقهههه به مولا
۱۴۰۱/۰۳/۰۹عاااااالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴پسرم سی پی هست و مشکل گوارش داره. تعویض پگ براشون انجام دادن و تشخیصهاشون خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۱۵همیشه عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خوب هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۱یبوست دخترم در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر بسیارمهربان هستن با کودک رابطه خوبی برقرار میکنند باحوصله معاینه انجام میدهند
۱۴۰۳/۰۶/۱۲درحال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵من که خیلی دوسش دارم جناب آقای دکتر فوق العلاده با سواد و صبور هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۰تحت نظر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵معرفی کردن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بسیار عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۱۹مشاوره خوبی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۴/۰۳یبوست داشت کاملا رفع شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تشخیص و برخورد بسیار خوبی دارند
۱۴۰۲/۰۳/۰۵عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بچه ام دل درد داره تحت درمان هستن ولی هنوز نتیجه مطلوبی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲سلام خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۱شکم بچه م کار نمیکرد عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۴برای پسرم که مشکل دل درد داشت مراجعه کردم بعد از چندین آزمایش و سونوگرافی تشخیص بیماری کرونا داده شد.
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عالی خدا
۱۴۰۲/۱۱/۲۴یبوست فرزندم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار حاذق و کار بلد هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۷تشخیص ایشان عالیست
۱۳۹۸/۰۹/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۰فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی خوب دکتری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۶پسرم یبوست داشت و عالی بد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹پزشک بسیار خوبی هستند و وقت کافی برای ویزیت اختصاص میدن وتا زمانیکه نیاز نباشه دارو تجویز نمیکنند.دلسوز هستند خدا خیرشان بدهد.
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر عااالی وخوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۶یبوست پسرم عالی بودند از همه نظر
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر خوبی هستن بچه شش ماهه داشتم از بس بیقرار بود ایشون تشخیص دادن حساسیت داره به یه سری چیزا و دارو دادن خیلی خوب شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۱فوق العاده خوب و باحوصله
۱۳۹۷/۰۳/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۷درد معده وبا دوبار ویزیت کآملا خوب شدند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عاااالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰خیلی باحوصله وبرخورد خوب پاسخ میدادند جواب سوالاتمونا
۱۴۰۵/۰۳/۰۶یبوست پسرم و نفخ دخترم برطرف شد.
۱۳۹۹/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دخترم هنوز تحت درمان هست.تا الان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴پسرمو از ۲سالگی برا یبوست میبرمش و واقعا راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۰۳/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خوب و پرحوصله و مهربان
۱۳۹۸/۱۰/۲۲بسیار خوش
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دکتر بسیار عالی و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵تشخیص و درمان بیماری عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۶سلام فرزندم مشکل کبد داشتن زیر نظراقای دکتر هستن من راضی بودم از کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۲سلام پسرم یبوست داشته فقط یک بار مراجعه کردم فعلا در حال درمان هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار دکتر خوبی هستن ما که ازشون خیلی راضی هستیم
۱۳۹۸/۰۵/۲۰مشکل یبوست داشت که بهتر شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۲فعلا یکبار رفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار دکتر باتجربه هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خیلی دکتر با حوصله ای است.
۱۳۹۹/۰۴/۲۹فعلا یک ویزیت پیش ایشان رفتیم.بعد از دو هفته باید مراجعه مجدد کنیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱رفتار ایشان با بیمار بسیار با حوصله است
۱۳۹۹/۱۱/۱۰تا الان که خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۴بسیار عالی وبا تجربه وبا اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۷سلام وخسته نباشید دکتر خیلی خوب وعالی هستن خدابراشون خوش بخاد
۱۴۰۰/۰۲/۱۷دلسوز صبور مهربان و از همه مهمتر متخصص واقعی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بچه ۴ ساله ای داشتم که مشکل افت قند و افت کلسیم داشت نزیک به سه ساله کلی آزمایش ازش گرفتی هیچی پیدا نشد تا دکتر خادمیان آزمایش معده براش تجویز کرد
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶هنوزبه نتیجه نرسیدیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۹بسیار عالی و مهربان.. شاد و سلامت باشند همیشه
۱۴۰۲/۰۷/۲۷عالی و دلسوز
۱۴۰۰/۰۲/۰۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی با حوصله و عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۰۷عالی و با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵یبوست در حال درمان یه نوبت رفتم کامل معاینه میکنه وقت میزاره و نتیجه هم تا حالا خوب بوده خدا خیرش بده
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶برای مشکل یبوست دخترم مراجعه کردم و نتیجه مثبت بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷دل درد
۱۴۰۱/۰۴/۲۶کبد دخترم
۱۴۰۲/۱۲/۲۵پسرم از وقتی به دنیا اومد یبوست داشت که خداروشکر زیر نظر آقای دکتر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار عالی نت
۱۴۰۲/۰۹/۲۵دخترم را به خاطر یبوست و درد هنگام دفع پیش دکتر بردم داروهای ایشان بسیار موثر بود یک سری آزمایش کامل هم نوشتن که تازه جوابش اومده و می خوام ببرم خدمتشون از لحاظ معاینه هم خوب بودن و درست کامل بیمارشون را ویزیت کردن.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷باسلام من معده درد شدیدی داشتم که باداروهایی که اقای دکتو تجویز کردند خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰یبوست.خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۸دخترم دچار یبوست شدید بود و خوشبختانه چند ماه هست زیر نظر آقای دکتر درمان شده
۱۴۰۱/۱۲/۲۴برخورد خوبی دارند
۱۳۹۹/۱۲/۲۰خوب بودند.
۱۳۹۹/۰۷/۳۰مشکل معده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵فعلا. که چیزی تجویز نکردن فقط ازمایش
۱۴۰۰/۰۹/۲۴گوارش کودک
۱۴۰۳/۰۵/۲۸بچم ۲ماه بود اسهال بود و پرزهای روده اش ساییده شده بود.با درمان آقای دکتر بهبودی کامل پیدا کرد.ایشان خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد و دلسوزند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۳کارشون عالیه برای دختر دو سال و نیمه ام بهترین دکتر های تهران رفتم و نتیجه نداد و بدتر شد ولی با یک نسخه دکتر خادمیان مشکلمون رفع شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳یبوست بچم خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دکتر فوق العاده هستند 7 ساله دکتر بچم اند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۳پسرم کمی خون توی مدفوع داشت که زیر نظرایشون مشکلش حل شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۲یبوست داشت دخترم تحت درمانه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶کودکم۸ ماهه هست ،اززمان تولد روزی ۱۲ بار مدفوع شل داشت ،با قطره میلک ازیم که تجویز ایشون بود کاملا مشکل بچم حل شد ،مشکل کمبود لاکتاز داشت
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دخترم کولیت اولسروز فعال و شدید داشت الان خدا رو شکر به لطف آقای دکتر بیماریشون کنترل شده .
۱۴۰۲/۱۲/۱۳بسیار دکتر با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بسیاااار عالی هستند و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بود خیلی وقت برا مریض میذاره
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن خدابراش خوش بخواد
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالیهستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰با سلام. پسرم مشکل آلرژی مری داشت . که خدارو شکر الان روبه بهبود هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار عالی بودن
۱۳۹۸/۰۸/۲۰پسرم رو آوردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶فعلا آزمایش باید انجام بدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵در حال درمان می باشیم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵خوب برخورد عالی یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۱/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالی واقعا خیلی خوب تشخیص میدهند وخیلی خوب راهنمایی میکنند
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۲/۳۰یبوست کودک که با دو نسخه و رژیمی که دادن خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۹خوب و بسیار صبور
۱۴۰۰/۰۳/۱۷نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹واقعا دکتر عالی با تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مشکل زردی در نوزادی که دارو تجویز کردند و درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۹برای یبوثت پسرم رفتیم و خوب بودن خداروشکر
۱۴۰۱/۰۳/۲۶خوب بودن ولی فعلا هنوز درگی دل درد کودکم هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶سلام عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹واقعا دک
۱۴۰۱/۱۰/۲۱دکتر دلسوز و با تجربه . عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی خیلی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷مودب ، با حوصله ، ماهر ، دقیق و هر آنچه برای درمان یک انسان در یک پزشک باید باشد
۱۴۰۲/۱۲/۱۷خیلی خوبن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶فقط تو نوبت دهی خیلی بد هست باید روی ۳-۴ ساعت حساب کنید اما دکتر با صبر و حوصله و عالی بود برای درمان یبوست دخترم میرم دفه دومه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر خوش اخلاق با ارتباط عالی با بچه ها بیخودی هم دارو نمیدن من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خیلی عالیه کارش من که راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲یبوست،یک هفته هست که ویزیت شدیم خدا روشکر خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴اندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دخترم دل دردشدید داشت خیلی خوب شده دکترعالیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۹خیلی ع
۱۴۰۲/۱۲/۰۹تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۲تازه به ایشان مراجعه کردیم و هنوز دوره درمان طی نشده اما از لحاظ برخورد و حوصله بسیار خوب بودند.
۱۳۹۹/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲دخترم یبوست شدید داشت و الان خیلی بهتر شده و هنوز تحت درمان هست اقای دکتر بهترین هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۷پسرم مشکل یبوست داشت و تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۵یک جلسه رفتم اخلاق خیلی خوبی دارند دخترم کمی بهتره
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالی باحوصله وبا دقت
۱۳۹۸/۱۰/۰۴