برای دریافت نوبت از دکتر فریبا قدیمی ماهانی متخصص کودکان و نوزادان در کرمان، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر فریبا قدیمی ماهانی متخصص کودکان و نوزادان در کرمان: خیابان استقلال، نبش کوچه شماره ۹، ساختمان پزشکان بوعلی، طبقه ۲، واحد ۸
تلفنهای مطب دکتر فریبا قدیمی ماهانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان استقلال، نبش کوچه شماره ۹، ساختمان پزشکان بوعلی، طبقه ۲، واحد ۸
دکتر خوب و آرومی بودن اما نیاز و مشکل برطرف نشد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴تشخیصشون خیلی خوبه و با حوصله ان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴راضی بودم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۳مشکل کم ابی بدن سر اسهال شدن داشتیم کارشون عالیه خانوم دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فعلا تحت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دخترم عفونت داشت هنوز کارهای اولیه انجام میده
۱۴۰۴/۰۲/۲۲من برای سرفه دخترم مراجعه کردم بسیار با دقت وباحوصله هستن.خوب به حرف پدرومادر گوش میدن ورفتارخیلی خوبی با بچه ها دارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی دکتر خوب وبا تشخیص های دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خوشاخلاق کامل@توضیح میده
۱۴۰۴/۰۵/۲۱سنوکلی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار دکتر خوش اخلاق صبور وباسواد
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب بود، فعلا آزمایش ها رو نشون ندادم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بواسیر ایشون عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴باسواد و دلسوز، هم تجویزشون عالی بود هم اخلاقشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۸سلام سرماخوردگی متشکرم از لطف و زحمات خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خیلی خوب بودن، مسئله بچه من یبوست بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بچم مریض بود خانم دکتر خیلی عالی درمانشون کردند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۴اولین بار مراجعه کردم خیلی خوش برخورد و با حوصله و دقت معاینه میکنن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سرما خوردگی و عفونت ریه
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتر خیلی خوش اخلاق و باسواده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خیلی خوبی بودن ما خیلی راضی بودیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عفونت ریه، بسیار دکتر باتجربه و با حوصله ای هستن. عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلی دکتر مهربان خوش قلب ️ باحوصله عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی خوب هستن. با حوصله بیمار رو معاینه میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بچه ام بستری بود دکترش بود کارش خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیارباتجربه وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲نمیشنا
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی عالی و باسواد و قابل اعتماد هستن، برای مراقبت ۶ ماهگی پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام دخترم سرفه شدید داشت با داروهای تجویز کردن سرفه خاش قطع شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ویزیت اولیه خوب بود ولی هنور جواب آزمایش نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکترخیلی خوب وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳برای سرماخوردگی و دلدرد بردم پسرمو واقعا عالی بودن خیلی مهربون و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر بسیار با اخلاق ووقت میذاره واسه مریض کارش عالیه راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۲۷بهترازاین دکتردگه ندیدیم خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸برای سرماخوردگی و سرفه شدید مراجعه کردم دارو دادنت دخترم خوب شد بسیار دکتر باحوصله و رسیدگی و معاینه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار دکتر دلسوز و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای سرفه رفتیم خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۸برای سرفه های طولانی مراجعه کرده بودم که با دقت معاینه کردن و دارویی که تجویز کردن باعث شد سرفه ها قطع بشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیاااااااااار عالی واضعا راضی بودم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۶