برای دریافت نوبت از دکتر فرزانه زمانی متخصص نوزادان و کودکان در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر فرزانه زمانی متخصص نوزادان و کودکان در مشهد: میدان بیمارستان امام رضا، ابتدای ابن سینا، ساختمان بهاران، طبقه چهارم
تلفنهای مطب دکتر فرزانه زمانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان بیمارستان امام رضا، ابتدای ابن سینا، ساختمان بهاران، طبقه چهارم
کم خونی و عدم ورنگیری ...فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۷پیرسینگ گوش
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار مهربان صبور و با دقت هستن با کمال مهربانی توضیح میدن همه چیز رو و به حرفامون هم گوش کرد خداییش عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱فرزندم مریض بود با اولین نسخه زود خوب شد راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲در اولین مراجعه تشخیص بیماری فرزندم داده شد و مشکل برطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خوب بود.
۱۴۰۲/۱۱/۱۷فرزندم بیمار بود با حوصله و دقت توسط ایشان معاینه شد و خیلی زود بهتر شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دلسوز . مهربان و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عااالی هستند دخترم مشکل تیروئید داشت که با کمک خانم دکتر کامل خوب شدند.
۱۴۰۳/۰۴/۱۳متخصص کودکان عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار ع
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتر حاذق و متخصص در تخصص کودکان و اطفال
۱۴۰۳/۰۵/۱۵ایشان بینظیر هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۴/۰۵بچه ی من از نوزادی تحت نظر خانم دکتر زمانی بودن همیشه با صبر و حوصله فرزندم رو معاینه کردن رشدش کنترل میکردن و از ایشون واقعا راضی ام هر بارم مریض شد جز ایشون دوست نداشتم پزشک دیگه ای بچه ام رو معاینه کنه.خدا خیرشون بده.
۱۴۰۳/۰۵/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲من سالهاست ایشون رو میشناسم و پزشک هردو فرزندم بودن بسیار با اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۵برای بیماری زردی فرزندم مراجعه کردم اخلاق و سواد خوبی داشتن خانم دکتر ، فرزندم خوب شد شکر خدا
۱۴۰۳/۰۴/۰۶دکتری عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار خوب هستن. دو تا از فرزندانم تحت نظارت ایشان رشد خوبی داشتند
۱۴۰۳/۰۳/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار پزشک حاذق و مهربونی هستن و با دقت و حوصله به همه توضیحاتم گوش دادن بچه ها هم دوسشون دارن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶مهربان صبور باحوصله.. وراهنمایی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹بهترین دکتر تو کل مشهد دخترم ۲.۵ سالشه از سه روزگی میبردمش پیش خانم دکتر واقعا دکتر حاذقی هستن ایشون️
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۶برای ویزیت و صحبت های مادر وقت کافی گذاشتن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵پزشک با حوصله و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱سرماخوردگی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی دکتر مهربان باحوصله ودقیق
۱۴۰۳/۱۰/۰۴خیلی خیلی دکتر مهربون و بادقتی هستند و خیلی تایم برای معاینه میزارند وانقد خودمونی و خاکی هستند که درمطبشون احساس راحتی میکنید
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار دکتر حاذق و باحوصله و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر. خوبیست
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار توانا در کار جهت درمان یرقان فرزندم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶زردی-بهبود یافت
۱۴۰۳/۰۹/۲۲کودکم خوب وزن نمیگرفت خانم دکتر به خوبی علت را تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی خانم دکتر با اخلاق و ریز بین بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار عالی هستن از نوزادی دخترم رو فقط پیش خودشون میبرم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱پزشک بسیار با تجربه و با دقت
۱۴۰۳/۰۴/۰۵من از بعد تولد فرزندم پاخل بیمارستان با ایشون آشنا شدم و الان یک ساله پیش ایشون میرم واقعا با صبر و حوصله و دقیق هستن و کلی هم مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۰۵برای زردی و کولیک نوزادم مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۱۰از روز اولی که پسرم به دنیا اومد برای چکاپ زیر نظر خانم دکتر بودن و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عفونت شدید تنفسی دخترم تشخیصشون عالی گوش شنوا دارند ویزیت انلاین ایشان هم بسیار کاربردی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خیلی عالی هم صبور هم مهربان تشخیص دهی خوبی هم داره
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶اخلاق عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشکل شب ادراری داشت پسرم با راهنمایی خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بیمارستان بنت الهدی بودن وپسرم وویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای بیماری فرزندم که سرماخوردگی و مشکلات گوارشی همزمان بود و خدارشکر با تجویز داروهای ایشان خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دخترم سرماخوردگی طولانی داشت خوب نمیشد ولی با داروهایی که خانم دکتر دادن خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۱جهت بیماری فرزندم مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و باحوصله زیاد ویزیت کردند و وقت زیادی صرف کردند جهت دیدن نتایج آزمایش هم نیازی به پرداخت مجدد ویزیت نبود تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۱۴خانم دکتر مهربون و باسوادی بودن واقعا راضی بودم.فذزندم از اول تولد تحت نظر ایشون بود برای زردی رشد یا هر بار مریضی.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴پرسینگ عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عفونت چشم کودک و سایز بیماری های فرزندانم. همیشه نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۵پرسینگ گوش نوزاد خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خانم دکتر خیلی دقیق و مهربون هستن.بچه من همیشه با اولین نسخه ایشون خوب میشه.
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بهترین و انرژی مثبت ترین متین ترین حاذق ترین دکتری هستن ک دیدم باور کنین دستشون شفاست️️
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار دکتر خوب و مهربانی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۳پزشک بسیار با حوصله و با دقت. با مهربانی معاینه پسرم را انجام دادند.
۱۴۰۳/۰۴/۰۵سلام وقتتون بخیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵ترخیص بدو تولد
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۷