برای دریافت نوبت از دکتر فرانک رحیمی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر فرانک رحیمی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران: مطب پاسداران ، گل نبی ، نبش ناطق نوری ، برج زمرد واحد 51
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر فرانک رحیمی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر فرانک رحیمی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب: پاسداران، گل نبی، نبش ناطق نوری، برج زمرد واحد ۵۱
بسیار دکتر با تجربه و باهوش جهت ترمیم دندانها و روکش دندانها میباشند و دنیای جدیدی را جهت ترمیم و زیبایی دندانها به بیماران خود ، نشان میدهند با تشکر از سرکار خانم دکتر رحیمی ، که زیبایی و اعتماد به نفس را به اینجانب هدیه نمودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵ترمیم و زیبایی برای من انجام دادند که خیلی راضی هستم بسیار عالی و با دقت انجام شد ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸من یکی از دندونام که فکر میکردم نیاز به عصب کشی داشته باشه به مطب خانم دکتر مراجعه کردم و ایشون با دقت و وسواس و مهارت زیاد دندون من رو پر کردن و حتما برای بقیه دندون هام مجدد به ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶باتشکر از خانم دکتر رحیمی بدلیل صبر تحمل زیاد و کار خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۴استاد محترم خانم دکتر فرانک رحیمی ،کارهای بسار حرفه ای و تخصصی روی دندانهای من که خودندانپزشک هستم ، انجام دادند ، از تعویض پرکردگیهای قدیمی و اندو کراون تا پرکردن و تصحیح نوک (edge) دندان های کانین که همگی جزو کارهای دشوار و تخصصی دندانپزشکی هستند . کارشان عالی و بی نقص و در نهایت ظرافت هست و من بینهایت از کارشان راضی هستم و از همه نطر اخلاق ، رعایت اصول بهداشتی و مهارت و تخصص ، ایشان را به دیگران توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ایشان ضمن داشتن حسن اخلاق ، دندانپزشکی حاذق و خلاق و با دقت هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳مشکل من بهم ریختگی دندان های فک پایین بود و نمیخواستم ارتودونسی انجام بدم ایشان بسیار دقیق و با حوصله مشکل من رو حل کردند.
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خبره متعهد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من برای زیبایی دندانهای فک بالا مراجعه کردم بسیار حرفه ای و زیبا و طبیعی درست کردند و خیلی در کارشون وسواس و دقت دارند .خیلی دلسوز و با اخلاق هستند .حتما برای کارهای دندونم دوباره به ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱دو تا ریشه دندان داشتم که قبلا عصب کشی شده بود، چند تا دندان پزشک گفته بودن ریشه هارو باید بکشم و ایمپلنت کنم ولی خانم دکتر با تجربه و تخصصی که داشتن روی ریشه ها روکش گذاشتن از کارشون خیلی راضی هستم، برخوردشون خیلی خوب بود، مهربون و دوست داشتنی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۸تجربه فوق العاده عالی بود همیشه رو صندلی دندانپزشکی طپش قلب میگرفتم اینقدر آرامش داشتم که دلم میخواست بخوابم تزریق فوق العاده عالی و بدون درد و کار ترمیم بی نظیر برای خانم دکتر سلامتی و طول عمر از خداوند خواستارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خانم دکتر رحیمی فردی دلسوز،وقت گذار و دارای مهارت کافی در ترمیم ،روکش دندان
۱۴۰۳/۱۱/۰۸برای لمینیت دندان ها و روکش و ایمپلنت مراجعه نمودم. کار خانم دکتر رحیمی عالی بود و الان لبخندی زیبا دارم که آن را مدیون خانم دکتر فرانک رحیمی هستم.
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ترمیم و زیبایی برای من انجام دادند که خیلی راضی هستم بسیار عالی و با دقت انجام شد ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۳۰من از کار سرکار خانم دکتر خیلی راضی هستم و کار دندان های من را خیلی خوب انجام دادند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳واقعا یه خانم دکتر متخصص و با اخلاق هستند که به شدت به کارشون مسلط هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۵ایشان بسیار ماهر، صبور، مسئولیتپذیر و صادق هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۲رنگ دندونهام به خاطر عصب کشی تغییر کرده بود خانم دکتر با کامپوزیت با بقیه دندونهام همرنگش کردن یه دندون با پرکردگی عمیق داشتم که نزدیک عصب بود چون دیواره خیلی نازکی داشت همه دکترها میگفتن باید عصب کشی و روکش بشه، ولی خانم دکتر با تخصصی که داشتن این دندون و پر کردن خیلی وقت میذارن، صبورن و به مریض آرامش میدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۸پوسیدگی دندان و زیبایی دندانها : از نحوه کار ایشان در مرحله بیحسی بسیار راضی هستم و هیچگونه دردی هنگام تزریق حس نکردم و همچنین از ترمیم پوسیدگی و زیبایی دندانهایم بسیار راضی هستم. ایشان بسیار با صبر و حوصله کار انجام میدهند.
۱۴۰۲/۱۱/۰۵باسلام.من به جرات میخوام بگم که بهترین دندانپزشک زیبایی خانم دکتر رحیمی هستند که ایشان علاوه بر ظرافت وهنریکه درزمینه کامپوزیت به خرج میدهند بسیار خوش برخورد وصبور هستندکه دیگه جایی برای کم کاری نمیزاره.خانم دکتر برای اینجانب کارکامپوزیت انجام دادند که خیلی خیلی راضی هستم واگر در زمینه های دیگر زیبایی دندان لازم بود بازم خانم دکتر نازنین رو انتخاب میکنم وپیشنهاد میکنم اگر زیبایی وشکیل بودن براتون مهمه وحساس هستید حتما خانم دکتر رحیمی رو انتخاب کنید که بعداز اتمام کارلذتشو میبرید.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من به دلیل مشکل فک واقعا از رفتن به دندانپزشکی میترسیدم ، خانم دکتر رحیمی رو به من معرفی کردن ، ایشون باصبر و آرامش کار رو دندان من رو انجام دادم و هیچ مشکلی برام ایجاد نشد ، بسیار بااخلاق ، صبور و کارشون بسیار خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بسیار پزشک متعهد و با اخلاق و با تجربه ای هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۹من برای ترمیم تمامی دندان ها به ایشون مراجعه کردم چقدر با صبر حوصله بودن و لحظه ایی درد احساس نکردم بسیار خوشحالم که ایشون رو برای درمان دندانم انتخاب کردم و هزینه درمان هم نسبت به موادی که استفاده میکنن و کاری برام انجام دادن بسیار منصفانه و به صرفه بود ️
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار دکتر متعهد وبسیار در کارشون مهارت دارند من چند مورد ترمیم داشتم عالی وبدون هیچ دردی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خانم دکتر رحیمی بسیار بااخلاق ودرکارشون حاذق هستن من از بیماران ایشان هستم اخیرا پوسیدگی وسیع دندان داشتم بسیار با حوصله وبا دقت کار کردن روکش گذاشتم خیلی با وسواس ودقیق کار گذاشتن پایدار بمانند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶