دکتر فاطمه جهانگیری متخصص کودکان با شماره نظام پزشکی 118083 در شهر رشت فعالیت میکند. مطب ایشان در گلسار، خیابان 142، ساختمان پزشکان اکباتان، طبقه سوم، واحد 13 قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر فاطمه جهانگیری متخصص کودکان با شماره نظام پزشکی 118083، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه سلامت کودکان در شهر رشت است. ایشان با داشتن مدرک تخصصی بیماریهای کودکان، خدمات متنوعی را در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای شایع کودکان ارائه میدهند. مطب دکتر فاطمه جهانگیری در منطقه گلسار رشت، خیابان 142 و در ساختمان پزشکان اکباتان، طبقه سوم، واحد 13 واقع شده است و بیماران میتوانند با مراجعه به این مرکز از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند.
دکتر فاطمه جهانگیری به صورت تخصصی به غربالگری و درمان مشکلاتی مانند زردی نوزادان با دستگاه فتوتراپی سه بعدی در منزل، تشخیص و درمان آسم و آلرژی کودکان، درمان بیماریهای عفونی، مشکلات گوارشی، و مسائل پوست و مو در اطفال میپردازد. همچنین انجام واکسیناسیون و خدماتی نظیر سوراخ کردن گوش به شکل ایمن و بهداشتی در مطب ایشان انجام میشود. تخصص دکتر جهانگیری در حوزه کودکان و نوزادان، باعث شده تا والدین بسیاری برای ویزیت و پیگیری سلامت فرزندان خود، ایشان را انتخاب کنند.
بر اساس تجربیات بیماران، دکتر فاطمه جهانگیری با دقت بالا به معاینات میپردازد و به دلیل برخورد حرفهای و توضیحات کامل، مورد اعتماد خانوادهها در رشت شناخته میشود. مطب ایشان یکی از مراکز شلوغ منطقه گلسار است و اکثر مراجعهکنندگان از خدمات و نحوه پیگیری درمان رضایت دارند. آمار بالای بیماران و میزان توصیه بیماران به انتخاب ایشان، نشاندهنده اعتبار حرفهای دکتر جهانگیری در شهر رشت است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر فاطمه جهانگیری از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است تا والدین بتوانند به راحتی زمان ویزیت فرزند خود را هماهنگ کنند. دکتر فاطمه جهانگیری، متخصص کودکان در رشت، با دانش تخصصی و تجربه بالای خود، یکی از گزینههای قابل اعتماد برای پیگیری سلامت کودکان در این شهر به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
گلسار خیابان ۱۴۲ جنب پارکینگ بیمارستان گلسار ساختمان پزشکان اکباتان طبقه ۳ واحد ۱۳
عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار دکتر دقیق و عااالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۰بهترین دکتر دستش شفاس
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی هستن بسیا
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر بسیار با علمی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دخترم را پیش ایشان بردم. معایناتشان دقیق بود و نتیجۀ خوبی گرفتم.
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عالییی ترین
۱۴۰۴/۰۷/۱۴برای کو
۱۴۰۴/۰۷/۱۲باحوصله هستن و قوت قلب میدن.تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار باحوصله و مهربان..
۱۴۰۳/۰۲/۲۲کم خونی برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ایشون فرشته هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خانوم دکتر کارش خیلی خوب بودبه بچه من خیلی کمک کرده ومن الان از بوشهر دوباره اومدم برای جکاب بچه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر بسیار مهربونو عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۱خانم دکتر بسیار عالی تشخیص و درمانشون عالی فوق العاده با تجربه و باحوصله و خوش اخلاق دانش پزشکیشون به روز
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بهترین دکتر و مهربون ترین صبورترین
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیار دکتر عالی هستن من دخترم ماهلین جانو از نوزادی پیش خانوم دکتر میارم بسیار دقیق معاینه میکنن وبرای بیمار وقت میزارن و بسیار باخلاق هستن همه بچه ها هم دوسشون دارن ان شاالله ک همیشه سلامت باشن️
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر مهربان و با حوصله ای هستن در کارشون دقیق و ماهر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵هرزمان پسرم برای چکاپ میبردم با دقت وصبورانه بررسی میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر مهربان و با تخصص هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان و صبوری هستند مطبشون هم خیلی شلوغ نیست که بچه ها کلافه بشن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱خوب بود خداروشکد
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتری بسیار مهربان صبور و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹سرماخوردگی و تب دکتر خوبی بودن و تشخیص درست دادن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستن، با صبر به سوالات گوش میدن و تشخیصشون خوبه.
۱۴۰۴/۰۱/۲۸باسلام خانم دکتر بسیار بسیار عالی وباتجربه ومهربان هستند.من دخترم باران وپسرم آران جان روپیش ایشون میبرم.هرمشکلی داشته باشن خانم دکتر مهربون درمانشون میکنند .ان شاالله که همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بسیارعالی ودکترحاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۴دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۷دکتر بسیار با اخلاق مهربان و با سواد و با تشخیص فوق العاده هستند. پسرم رادین رو از بدو تولد پیش ایشون میبریم و بسیار راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳شکم درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی بوود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰درمان سرفه و عفونت ریه بچه من رو خیلی سریع تشخیص و درمان کردند
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتری بادقت وبامسئولیت وصبور
۱۴۰۱/۱۲/۱۹برای چکاپ ماهانه ی دخترم میبرم کاملا راضی هستم از ایشون خیلی محترم و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸دکتر تشخیصشون عالی وبرخورد با بیمار هم بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰زردی بچه
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیار دکتر عالی خوش برخورد و تشخیص درست
۱۴۰۲/۱۱/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن من راضی هستم از ایشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتری بسیار صبوری هستن کارشون عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۸خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر خوب و عالی من خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳دکتر خوبی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰دکتر بسیار با حوصله مهربان و کار بلد هستن من پسر و دخترم هردوبیمار ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹دکتر فوق العاده با تجربه و خوش اخلاق ️️️️️️️
۱۴۰۴/۰۸/۲۴از پیگیری منشی تا رفتار و دانش پزشک همه چی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بهترین دکتری هست که میشناسم
۱۴۰۴/۰۱/۲۹دکتر بسیار خوب در تشخیص وتجویز دارو
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیار صبور خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۲باحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار دکتر حرفه ای و عالی ای هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار عالی من هردوتا بچه هام مریض قدیمی خانم دکتر هستن بسیار حاذق هستند.خوبی طبابتشون اینه که بهتون دقیق میگن که با ادامه دارو چند روز بعد اوضاع اوکی میشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار دکتر خوش اخلاق خوش برخورد و کار بلدی هستن من که عاشقشونم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دو تا بچه هامو بردم با دقت ویزیت می کنن و روی روند درمان حساس هستن و تاکید دارن که چند روز بعد از مصرف داروها در جریان روند بهبودی قرار بگیرن، در کل راضی بودم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۸دکتر خوب و مهربانی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۸بچه ام عفونت شدید گوش داشت پیش خیلی از دکتر ها رفتم اما مشکل حل نشد ولی خانم دکتر خیلی سریع تونست مشکل رو حل کنه و تشخیص عالی دادند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶وقت میزان برای بچه ها و دکتر با سواد و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سلام خانم دکتر مثل همیشه عالی هم تشخیص هم تجویز دارو
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر فوق العاده عالی و زرنگ و مهربون دستشون خیلی سبک بوده واسمون
۱۴۰۳/۰۱/۰۳سلام و عرض ادب
۱۴۰۳/۱۲/۱۸برای آسم و الرژی دخترم مراجعه کردم واقعا راضی بودم ممنونم از خانوم دکتر بابت تشخیص درستشون...بسیار دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰سلام دخترم مشکل تنفسی داشت و دکتر با یک نسخه درمانش کرد از کارشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سرما خوردگی شدید و حساسیت ریوی شدید پسرم خیلی خوب با تشخیص خوب و داروهای عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی و بی نظیر در تشخیص و درمان،خیلی خیلی با اخلاق و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲سرماخوردگی . درمان شدن ممنون
۱۴۰۱/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰صبرشون در جواب دادن کمه.
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عالین بسیار خوش اخلاق و باحوصله هستن داروها و تشخیص بیماری فوق العاده دقیق هستش ممنون از شما خانوم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی عالی بود همه چیز و پسرم درمان شد.ممنون از خانم دکتر جهانگیری.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴ایشون دکتر فوق العاده عالی .. هم از نظر اخلاق، هم از نظر تشخیص و درمان، باحوصله ، براشون آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سرماخوردگی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵برونشیولیت نوزاد تحت درمان هست ایشون باتجربه هستن ولی صبحا معمولا ۱۱ به بعد مطب میان و اینکه یکم عجولن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰یکبار بیشتر. دخترم رو پیش خانم دکتر نبردم وهنوزمراحل اولیه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲پزشک هوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۲عالی هستن بسیار راضی هستم تشخیص فوق العاده دارند. با یک ویریت دخترم که سه ماه بود شب ها در بیمارستان سرم و بخور و پنیسلین و روزها در مطب دکترهای متخصص شهرمون بودیم با یکیار معاینه و یه نسخه دارو درمان کردن .خدا حفظشون کنه.فرشته نجات هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۶مشکل درد شکم بچه که برطرف شد خانم دکتر بسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷نتجیجه
۱۴۰۲/۰۵/۲۸