دکتر علیرضا مقدسی فلوشیپ قرنیه و لیزیک و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 112881 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ واقع شده است.
دکتر علیرضا مقدسی از جمله چشمپزشکان برجسته و دارای فلوشیپ قرنیه و لیزیک در تهران است. ایشان دارای تخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی بوده و با شماره نظام پزشکی 112881 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. مطب دکتر علیرضا مقدسی در منطقه جردن تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ قرار دارد و بیماران برای دریافت خدمات تخصصی چشمپزشکی به این محل مراجعه میکنند.
تخصص دکتر علیرضا مقدسی جراحی و درمان بیماریهای قرنیه، آب مروارید و انجام انواع جراحیهای لیزری نظیر اسمایل، فمتواسمایل، اسمایل پرو، فمتولیزیک، لازک و لیزیک است. ایشان همچنین در زمینه پیوند قرنیه به روشهای مختلف از جمله DMEK، DSAEK، DALK و پیوند نافذ تجربه دارد. جراحی کاشت لنزهای داخل چشمی مانند آرتیزان، آرتیفلکس و آی سی ال نیز از دیگر خدمات تخصصی دکتر مقدسی به شمار میرود.
با توجه به مدارک تحصیلی معتبر، دکتر علیرضا مقدسی به عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و متخصص چشم، مرجع علمی معتبری برای درمان بیماریهای چشم در تهران محسوب میشود. بیماران دکتر علیرضا مقدسی رضایت بالایی از تشخیص دقیق، جراحیهای موفق و شیوه برخورد حرفهای ایشان دارند و بسیاری از مراجعان، وی را برای درمان مشکلات قرنیه و اعمال جراحی پیشرفته چشم توصیه میکنند.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر علیرضا مقدسی فعال نیست و بیماران میتوانند برای تعیین وقت با مطب تماس بگیرند. تخصص و تجربه دکتر علیرضا مقدسی در زمینه بیماریهای قرنیه و جراحیهای لیزری چشم، او را به یکی از گزینههای قابل اعتماد برای ساکنین منطقه جردن و شهر تهران تبدیل کرده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ ط ۲ واحد ۵
چکاب چشم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بنده عمل پی آر کی انجام دادم الحمدلله تا این یکماه و نیم گذشته مشکل خاصی نداشتم تشکر از جناب دکتر و همکاران ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۰۳باسلام بنده عمل prk رو انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پیوند قرینه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۴فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار عالی،خیلی راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار متخصص
۱۴۰۴/۰۳/۱۳چکاپ بوده
۱۴۰۲/۱۱/۲۵.نعلمنعل
۱۴۰۳/۰۷/۱۷زعفی چشم خیلی راض ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۷/۰۳عالی ا
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خوب بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳آب مروارید دارم ولی هنوز زمان عمل نرسیده
۱۴۰۳/۰۶/۲۰فوق العاده ترین دکتر هستند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۷قوز قرنیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳ضعف بینایی عینک دلرم قصد حذف عینک دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲پیشنهاد میکنم توسط ایشان چشمانتان را جراحی کنید
۱۴۰۳/۰۴/۳۰فقط معاینه شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عمل لازم و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵جراحی فمتواسمایل عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳قوز قرنیه ارائه راه حل مناسب توسط دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۷درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۱فمتو لیزبک
۱۴۰۳/۰۴/۱۵از رفتار حرفهایشون تا باتجربه بودنشون فوقالعاده هستن و مراجعه به ایشون رو به همه پیشنهاد میدم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی. عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عمل لیزیک، خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عمل فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸آب مروارید
۱۴۰۳/۰۳/۲۱دکتر تشخیص الرزی داد قطره مصرف کردم چشمم کمی بهتر شد
۱۳۹۸/۰۱/۰۹عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عمل قوز قرنی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱مشکلی نداشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹برای دخترم چک آپ قوز قرنیه انجام داد راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر فوق العاده خوب و با سطح علمی بالای هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۱آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر بسیار حرفه ای ، خوش برخورد ، کار بلد هستن ، من از طریق معرفی چت جی پی تی با دکتر آشنا شدم و به صورت میدانی از افراد زیادی در کلینیک نور و بیماران خودشون تحقیق کردم ، دیدم بسیار خوشنام و حرفه ای هستن با خیال راحت برای مراجعه انتخاب شون کردم عمل اسمایل انجام دادم بسیار راضی هستم کادرشون هم صبور و پاسخگو و خوش برخورد هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸در یک کلمه عالی عالی عالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۱عمل آب مروارید انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتری مهربان بااخلاق عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عالی بهترین هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۰معاینه آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۱۹درود، بنده توسط دکتر عمل ICL (لنز داخل چشم) عمل شدم، تحربه ی بی نظیری بود ، حرفه ای و کتربلد و متشخص ، هم آقای دکتر و هم همکاران شون، زنده باشن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷کارشون عالیه
۱۳۹۷/۱۲/۰۷عمل چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سال ۹۶ عمل فمتو لیزیک انجام دادم بسیار عالی بود و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بسیار دقیق و محترم هستند ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۸/۲۷استیگمات داشتم . فمتولیزیک کردم نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷کارشون عالییه
۱۴۰۳/۰۹/۰۹دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۵لنز گذاشتن عالی هستن دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عمل اسمایل انجام دادم بسیار کاربلد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۰آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۱۷لیزیک ترنس پی آر کی انجام دادم عالی بود..
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶سلام وقتتون بخیر.بنده ۷یا۸سال پیش پیش دکتر پیوند قرنیه زدم بسیار بسیار دکار مهربون و دلسوز و با توجه زیاد به بیمار بسیار پزشک با تجزبه عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۱فمتولیزیک عمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی خوش برخورد دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عمل قرنیه داشتم ک ب خوبی عملم انجام شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸من عمل SMILE داشتم پیش دکتر و بسیار عالی بود همه چی، خیلی با حوصله ویزیت می کنن و خدمات عالی.
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عمل فمتولیزیک
۱۴۰۳/۰۸/۱۴فوق العاده بودند
۱۴۰۲/۰۶/۰۵عمل اسمایل انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱جراحی لازک و قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی هستند عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸معاینه برای عمل
۱۴۰۴/۰۳/۰۴من و خانواده عمل های تصحیح دید رو انجام دادیم و پدرم عمل ناخنک بسیار راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بهترین هستند برای حذف عینک رفتم تنها دکتری که زبا قرنیه نازک گفت میت.نم عمل کنم دعا گوشونم همیشه
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عمل چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱اسیگمات
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۱۹برای خودم و مادرم SMILE انجام دادن و بی نهایت از ایشان تشکر میکنم دکتر بسیار حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸نزدیک بینی با شماره -5.5 و آستیگماتیسم هردو چشم درمان کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶ضعیفی چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۱۴درود، عمل حذف عینک داشتم، فعلن قضاوت زود هستش، تازه انجام دادم...
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی هستن و مهربوم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی عمل کاشت لنز ۷ ماه گذاشته عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سال92در آبادان چشمان مادرم را عمل کرد مشکل بسته بودن مجرای اشکی بود که بعد از عمل خدارا شکر بهبود یافتن اما حیف که آقای دکتر از آبادان رفتن مادرم مرتب براشون دعای خیر میکنند . امیدوارم همیشه موفق و سلامت و سربلند باشید.(در آن سال که خوب وقت برای ویزیت بیمار میگذاشتند)
۱۳۹۷/۱۱/۱۲قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عمل اسمایل فوق العاده بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۰۳چشمم رو لیزیک کردم و عالییی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی یودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۶من پیش اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۱۹آب مرواردید
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بهترین و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عمل کاشت لنز
۱۴۰۴/۰۵/۱۲من پیش ایشون عمل فمتو انجام دادم و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عمل ترنس پی آرکی انجام دادم سال قبل خیلی راضی ام دکتر بسیار ماهر و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی و بی نظیر دکتری با وجدان و بسیار حرفه ای
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عمل چشم
۱۴۰۲/۰۵/۱۵عمل فمتو لیزیک چشم داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷حذف عینک
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰کاتاراکت
۱۴۰۲/۱۱/۱۳بی نظیر
۱۴۰۳/۰۴/۲۸عمل لیزر و عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عمل لازک انجام دادم فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰زخم قرنیه و خشکی چشم و ۶ ساله تحت درمانم و بهترم فعلا
۱۴۰۲/۰۵/۲۷برا چشم دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عمل ترنس پی ار کی انجام دادم عالی یود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱آب مروارید
۱۳۹۹/۰۷/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰پیش ایشون عمل فمتواسمایل انجام دادم و فوقالعاده راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عمل فمتو
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱مادرم آب مرواریدش رو عمل کرد و بسیار بسیار راضی هستیم.
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دکتر مقدسی از بهترین ، حاذق ترین و خوش خلق ترین جراحان بیمارستان نور هست فقط مشکلی که هست وقتهاشون بعضا طولانیه البته مطب بین مریض راحتتر وقت گیرم اومد. برادرم از 20 سال پیش چشماش دید نداشت، همه جا نا امیدمون کردن، دکتر مقدسی براش پیوند قرنیه انجام داد. پانسمان چشم رو روز بعد از عمل باز کردیم همه خونواده گریه میکردیم که چشماش دید پیدا کرده، خدا پشت و پناهش باشه
۱۳۹۷/۰۳/۲۵عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۸/۲۱فعلا تازه عمل کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱نزدیک بینی و آب مروارید و استیکمات تحت معاینه ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵آب مروارید بسیار عالی عمل شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار با سواد و مودب هستند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰من توسط اقای دکتر مقدسی ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۱۱راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عمل حذف عینک خیلی عالی بودن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عمل آب مروارید مادرم رو انجام دادند،رضایت بخش بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۵مشکل قرنیه دارم،تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عمل لیزیک انجام دادم و بعد 7 سال هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عمل قرینه و شبکیه به نام فتح اله کامران
۱۴۰۳/۱۰/۲۳معاینه شدم فقط
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عمل کاتاراکت و اب مروارید به نحو احسنت انجام شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بچگیم پیشش بودم بخواطر ضعیفی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵چشم خاله ام را ایشان عمل کردند کارشون عالی بوده و الان هم برای افراد دیگر فامیل معرفیشون کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی،عمل کاشت لنزداشتم خیلی عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر مقدسی انقدر خفن انقدرررر کار بلد انقدر ادم حسابی هستن که من بعد جراحی فمتو خودم ۷ نفر از اقوام و دوستانم رو فرستادم پیششون پی ار کی و فمتو کردن و همه خیلی خیلی راضی هستیم. دکتر اگه خودتون هم میخونید بدونید که زندگی منو تغییر دادین از اون قاب سیاه که همیشه رو صورتم بود آزادم کردین خدا هرچی می خواید بهتون بده ممنوووووونم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴عمل فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عمل prkچشم انجام دادم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸آب مرواربد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عمل فمتو لیزیک انجام دادم کارشون عال
۱۳۹۷/۱۲/۱۵عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۷/۱۸پیش ایشون عمل ترانس prk انجام دادم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۱سلام وقت بخیر ببخشید چطور میشه با دکتر مشورت کرد بنده از نیشابور هستم خیلی هم مهم هستش تورو قران جواب بدین
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عمل کردیم مشکلی نیست
۱۴۰۳/۰۱/۱۶سلام.از اهواز بعد تحقیق زیاد دکتر مقدسی رو انتخاب کردم. عمل آب مروارید و کاشت لنز انجام دادم نتیجه خیلی خوب بود.اقای دکتر مقدسی دکتری باشخصیت، ماهر و باتجربه هستند و با حوصله به تمام سؤالات، پاسخ میدند و راهنمایی میکنند.به تشکر از آقای دکتر و پرسنل محترمشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶حفظ عینک
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۸خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۴عمل فمتو لیزیک عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳مشکلی چشم قرنیه پیوند ۷ماه شده
۱۴۰۱/۰۵/۱۳قوز قرنیه. ویزیت و چکاپ
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عمل اسمایل، تا الان بسیار راضی بودم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عمل قکتو
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۹حذف عینک - بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۵با سلام دکتره خیلی عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل فمتو لیزیک انجام دادم عالی بود هم برخورد پرسنل و هم دکتر خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷پیش ایشون عمل جراحی smile انجام دادم که جدیدترین روش انجام لیزیک است. از نتیجه عمل و همچنین رفتار دکتر بسیار راضی بودم
۱۳۹۷/۰۳/۱۶عالی فمتو اسمایل
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خواهرم عمل لیزیک انجام داده و راضی هست
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عمل فمتو لیزیک انجام دادم و واقعا کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عمل اسمایل
۱۴۰۳/۰۷/۰۲چشم درد والا خوبم ممنون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مریض دکتر مقدسی بوده ام دررابطه با اب مروارید بیمارستان نور
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عمل لیزیک بنده ،دکتری عالی و امروز برای عمل لیزیک مادرم مراجعه خواهیم کرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷معاینه چشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۶من سالی یکبار ویزیت میشم و تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار با مهارت
۱۴۰۳/۰۵/۲۰۳نفر از بستگان بنده پیش ایشون عمل لیزیک انجام دادند و کاملا راضی هستن،من هم میخوام پیش ایشون عمل کنم و عینکمو بردارم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عالیییییی... عمل فمتولیزیک انجام دادم خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۹من عمل لیزیک داشتم و عالی و موفقیت آمیز ،کارشون بیست
۱۴۰۰/۰۳/۲۵دکتر بسیارحاذق کاردرست
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عالی وبی نظیر وکاربلد
۱۴۰۱/۰۱/۱۲عمل کاراکت
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بسیار عالی و حاذق من نزد ایشان عمل کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عمل prk
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عمل فمتو اسمایل انجام دادم ، چشم راستم بعد ۶ ماه تار میبینه
۱۴۰۳/۰۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عمل حذف عینک
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عالی خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۲فمتو لیزیک عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۲۴دکتر بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۱/۱۹می خواهم پیش ایشون عمل فمتو انجام بدهم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عپل اسمایل و خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکترخوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۳۰تجربه خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بینایی ضعیف داشتم و عمل فمتو لیزیک انجام دادم و راضیم از عملکرد دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۲۸عمل فمتو لیزیک
۱۴۰۳/۰۶/۱۵قوزقرنیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۰فمتولیزیک
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عمل فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷آب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۲۷رسیدگی آن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عمل فمتو انجام دادم و فوقالعاده راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵عمل فمتواسمایل انجام دادهام
۱۴۰۲/۱۱/۰۴سلام خیلی راضی بودم خداخودش براشون سلامتی بده بتونن همه رودرمان کنم من رو همه جواب کرده بودن با دکتر عمل کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲درود آب مروارید عمل کردم بسیار کارشون خوب و عالی غست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷فوق العاده هستن ایشون من عمل Smile انجام دادم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی بودن وقت میخواستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بهترین
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۷/۱۱من از کارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عمل فمتولیزیک
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بهترین پزشک
۱۴۰۲/۰۱/۱۶خیلییی عالی هستن من خیلی راضی هستم والان میخام برای معاینه مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۹پزشک مجرب و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عمل فمتولیزیک انجام دادم بسیار راضی هستم و ممنونم با مهارت وتجربه ایشان دیدی تازه به زندگی ام بخشیدند امیدوارم همیشه سلامت باشند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عمل smile
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر عمل لنز داخل چشمی برام انجام دادن، نتیجه عمل عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتری بسیاااارعالی وباوجدان
۱۴۰۲/۰۸/۰۱دکتر خیلی با دانش و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عمل چشم (آب مروارید انجام دادم که بسیار عمل خوبی توسط ایشان انجام شد)
۱۳۹۸/۰۵/۱۳با سلام. فوق العاده هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عمل آب مروارید انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۹عالی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عمل فمتو انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مشکل آستیگمات چشم و ضعیف بودن چشم جراحی PRK
۱۴۰۳/۰۱/۲۹دکتر بسیار خوبی هستند ، من تازه عمل یاگ لیزر pi پیش ایشون انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۶/۱۰حذف عینک
۱۴۰۳/۱۱/۱۴