دکتر علیرضا صفوی پور متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۲۶۹۴۸ در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در اصفهان خیابان آمادگاه، ساختمان پارسه، طبقه اول بوده و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر علیرضا صفوی پور متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۲۶۹۴۸ یکی از پزشکان شناختهشده در شهر اصفهان است که به دلیل تجربه و دانش خود در حوزه بیماریهای داخلی، غدد، گوارش، کلیه و روماتیسم، شهرت یافته است. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای داخلی بوده و با توجه به سابقه انتخاب به عنوان پزشک نمونه استان و کشور در دو سال مختلف، اعتبار ویژهای در میان جامعه پزشکی اصفهان دارند.
دکتر علیرضا صفوی پور خدمات متعددی در زمینه بیماریهای گوارشی، ریوی، سرفههای مزمن، تنگی نفس، آنفولانزا، کنترل دیابت و تیروئید، کمخونی، ضعف و بیحالی، پوکی استخوان و دردهای مفصلی، آسم، فشار خون بالا، بیماریهای کلیوی از جمله سنگ کلیه و بیماریهای کبدی را ارائه میدهد. مطب دکتر علیرضا صفوی پور در اصفهان خیابان آمادگاه، ساختمان پارسه، طبقه اول واقع شده است که این موقعیت، دسترسی آسان بیماران به خدمات ایشان را فراهم میکند.
بیماران بالای ۱۵ سال میتوانند از خدمات تخصصی دکتر علیرضا صفوی پور بهرهمند شوند. حضور بیماران متعدد و میزان بالای رضایت از تشخیصهای دقیق و برخورد حرفهای دکتر صفوی پور نشاندهنده اعتماد بیماران نسبت به مهارتهای ایشان است. همچنین قرارداد با بیمههای تأمین اجتماعی، سلامت و نیروهای مسلح نیز امکان استفاده راحتتر از خدمات را برای بیماران فراهم میآورد.
دکتر علیرضا صفوی پور، متخصص داخلی اصفهان، با رویکرد علمی و بهروز به درمان بیماریهای داخلی، غدد، گوارش و کلیه میپردازد و بیشترین تمرکز خود را بر ارائه خدمات تخصصی در محیطی ایمن و قابل اعتماد قرار داده است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز برای رفاه حال مراجعین فراهم شده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عالی ب
۱۴۰۲/۱۰/۰۶مادرم در مورد سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۱باسلام با اخلاق با حوصله با سواد خدا حفظشون کنه انشاالله همیشه اینقد خوب بمونه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰سلام مشکل غلظت خون و آسم داشتم واقعا برخورد دکتر عالی بود با حوصله به صحبت مریض گوش میکنن و هر کاری لازم باشه انجام میدن خدا بهشون طول عمر باعزت عطا کنن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳سلام...من که خیلی راضی هستم دلسوزوباسواد وپیگیر کارشون عالیه من برای تیرویید و داخلی رفتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴کارشون خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خیلی عالی اند ایشون، برای بیمار وقت میزارند و با صبر و حوصله ویزیت عالی میکنند خیلی ام خوش برخورد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۵ازنظر عملکرد بسیار عالی علم پزشکی بسیار بالایی باشد تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۲۳تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱خوب بوده
۱۴۰۲/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰همسرم دیابت گرفتن و دکتر دارو تجویز کردن خداروشکر قند کنترل شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۸درددرقسمت غده تیروئید داشتم ومشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بهتر از ایشون دکتری ندیدم خوش اخلاق حرفه ای با حوصله و به معنی واقعی انسان
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودن ایشون . با حوصله با سواد و بسیار محترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عاالی بودن مادرم قند بالا داشتن با تجویزشون الان نرمال شده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عاااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳کبد داشتم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲برای بیماری کرونا مراجعه داشتم ،که هم برخورد ایشان و هم تشخیص و داروها و درمانشون عااالی بود .
۱۴۰۱/۱۱/۱۲تا اینجا خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳سلام وقت بخیر اقای دکتر واقعاعالی هستند باصبرحوصله حرف مریض گوش میدند وبعد خیلی باحوصله توضیح میدند باتشکر
۱۴۰۴/۱۲/۱۲خیلی کار درست خوش رفتار و محترم هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر بسیار خوبی هستند، با اخلاق و با صبر و حوصله، خیلی دقیقا راجع بیماری توضیح میدن و نحوه صحیح مصرف دارو ها و... در کل من کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتری بسیار خوش اخلاق و در عین حال در طبابت شون هم عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بهترین د
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰تیرویید
۱۴۰۲/۰۶/۲۸خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی از نظر دیابت و بسیار راحت کنترل شدم
۱۴۰۲/۰۵/۳۱دکتر بسیار صبور و عالی با قدرت تشخیص بالا و بهترین عملکرد درمانی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳کولیت روده
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۷مامانم مشکل معده داشت فعلن تحت درمانه
۱۴۰۲/۱۲/۰۶واقعا صبور و متین تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر صفوی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲تیروئید بارداری دارم مراجعه کردم پزشک بسیار با اخلاق و خوش برخورد و با صبر و حوصله توضیحات کامل را دادند و درحال حاضر تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲بسیارپزشک حاذق وباتجربه ای هستن ایشون وخیلی هم مهربان وخداشناس .خداحفظشون کنه جامعه مابه چنین پزشکانی افتخار میکنه
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتر خیلی با حوصله و خوبی هستن تاییدشون میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی هم از نظر علم هم اخلاق
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ایشان پزشکی توانمند، پر از آرامش و دقیق در تشخیص و تجویز دارو هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱از همه نظر ممنون دارشون هستم ؛ رفتار و منش بسیار عالی ؛ صبوری و همدردی با بیمار ؛ ایجاد انگیزه و لبخند برای بیمار ؛ علم و تخصص عالی در تشخیص و درمان ؛ ایجاد حس صمیمیت و راحتی به جای اضطراب و رعب برای بیمار و .... از همه نظر عاااااالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالییی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱کلیه درد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷سرساعت نوبت دهی داخل مطب نفرستادنم فعلاتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱تشخیص به موقع
۱۴۰۲/۰۸/۳۰برادرم دیابت دارن ویزیت شدن خیلی عالی بود ممنون از طبابت خوبشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بهترین و با خلاق ترین دکتر در اصفهان
۱۴۰۴/۰۸/۱۵تشخیص عالی داشتن وهمیشع دعاگوشون هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۱۱تا الان راضیم از طبابتشون و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶اولین باره که میرم پیششون ومشکل کبد دارم آزمایش وسونوگرافی نوشتن تاببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دیابت داشتم خداروشکر کنترل شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار خوش اخلاق هستند و وقت کافی برای هر مریض میزارند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵واقعا تشخیصشون عالی بود هم خودم هم دخترم پیششون رفتیم بسیار راضی بودم از همه چیز
۱۴۰۱/۱۱/۰۷بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۹سلام دکتر با تجربه و عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی دکتر خوب و صبوری بودند و عالی و کامل توضیح دادند. همه سوالات را به دقت جواب میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بسیار خوش برخورد بودن به طور مناسب وقت گذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۴دکتر خوش اخلاق و دانا وقت میگذارند و کامل بررسی میکنند
۱۴۰۳/۰۴/۲۴ویروس گرفته بودم..وخوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶نتیجه نگرفتم دوباره باید مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۲/۱۲برای بیماری دیابت مراجعه کردم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲هنوز در حال پیگیری هستیم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مشکل گوارشی وفعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۰مشکل گوارش داشتم اسهال ویبوست مکرر داشتم که ایشان تشخیص بیماری التهابی روده را دادن و خدا را شکر خیلی بهترم
۱۴۰۱/۱۱/۱۳مشکل ترویید
۱۴۰۴/۰۴/۲۲پزشک فوق العاده ای هستن با دقت گوش میدن و واقعا وجدان کاریشون ستودنیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی خیلی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۴با سلام بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار عالی تیروئید من رو به راحتی کنترل کردن
۱۴۰۲/۰۳/۱۹خیلی پزشک خوی وباسوادی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹دکتر عالی بود خیلیم مهربون بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹کمر درد
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار با حوصله به صحبت های بیمار گوش میکنن و در مورد بیماری توضیح میدن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی خیلی آرامش به بیمار میدن
۱۴۰۵/۰۳/۳۰مشکل ریه و عفونت روده،، داروهای ک دادن عالی بورن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بهترین دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عالی هستن..انشاالله موفق باشن ...براشون آرزوی بهترین ها را دارم...
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۹/۲۶چندین بار خودم و خوانواده به ایشون مراجعه داشتیم و از تشخیص درست و برخورد ایشون با بیمار بسیار راضی بودم ایشون دکتر بسیار عالی و متعهدی هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۲۹عالی هستن و صبور
۱۴۰۴/۰۵/۱۹با سلام ،من آنفولانزا داشتم ،از آقای دکتر متشکرم با دارویی که دادند زود نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خیلی خیلی عالی هستن .هم با اخلاق وهم حرفه ای خدا همیشه بهتون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عفونت ادراری دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بسیار بسیار پزشکی صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵با سلام بسیار تشخیص عالی داشتند واقعا خدا خیرشون بده، دقیق مشکل را فهمیدند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹کمبود تیروید
۱۴۰۳/۰۷/۲۲فشار وچربی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عاالی با اخلاق نرین و با تجربه ترین دکتر هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل کلیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۵بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مادر بزرگ
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶برای کبد چرب مراجعه کردیم عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار عالی قابل اعتماد و معجزه گر
۱۴۰۱/۱۰/۱۲برادخترم اومدم کولیک داشت تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۲خوش اخلاق با معلومات دلسوز
۱۴۰۲/۰۳/۱۸بهترین وعالی ترین دکتر دنیا
۱۴۰۴/۱۱/۰۸تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر فوق العاده با ادب و شریف همراه با یک منشی بسیار خوش اخلاق و با ادب و بسیار توانه
۱۴۰۲/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰کارش بیست
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی بودند
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دیابت و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰آقای دوکتور بهترین هاست خوش اخلاق هرف گوش کن خیلی وقت میزاره برای بیمار به هرفاش گوش میده خداوند نیگهدار آقای دوکتور باشد همیشه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴هم دقیق بررسی میکنند، هم بسیار وقت می گذارند و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶دکتر با حوصله و با اخلاق و کاملا وقت برای بیمار میگذارند
۱۴۰۴/۰۵/۱۰هالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مادرن دیابت داشت.تنها دکتری ک تونستن کنترل کنن دیابتشون رو ایشون بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۷بی نهایت دکتر خوبی هستن من حالا چهار ساله پیشه دکتر درمان میشم قندم از بین رفته خدا رو شکر
۱۴۰۴/۱۰/۱۴تجت درمان دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خوب بودن کارش خودش و بغیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵برای بیمار وقت کافی اختصاص میدن و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بیمار دیالیزی ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خدارو شکر همیشه خوب بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱خیلی محترم هستند و من در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰اولین بار بود رفتیم پیششون برای تیروئید کم کار خیلی آقای دکتر صبور وعالی بودن فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۳برا تیروتید وکبد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکلات و عفونت گوارشی و همچنین نیاز به کلونوسکوپی برای چکاپ داشتم که رسیدگی کردن و دارو دادن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی با حوصله بودن و عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۵بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹کم کاری تیروئید داشتم و کارشان خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶معده درد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۸خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲مشکل کم خونی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر بسیار با حوصله وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فعلا یکبار رفتم پیش آقای دکتر برخوردش عالی بود،تنها دکتری بود که قشنگ به صحبتا بیمار گوش میداد درست معاینه کرد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶یکی از بهترین دکترای داخلی هستن عالین عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بنده مشکل دیابت کنترل نشده داشتم و بنده با کمک ایشان بسیار بهبودی دارم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶تخصص عالی و اخلاق هم عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی و خوش اخلاق و با سواد و با وجدان است
۱۴۰۳/۱۲/۰۸نقرس صبوریو معالجه وبرخورد عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی برای بیمار خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار بااخلاق رسیدگی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عمی تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل گوارشی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴مشکل فشارخون بالا ودیابت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی دکتر صبور ومهربون
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سلام دکتر خوش اخلاق و با تجربه روماتیسم دارم و تحت درمانم .
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۰۵قند، تیروئید کم کار و میکروب معده، میکروب معده با دارو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸از هر نظر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۲مابرای تشخیص جواب آزمایش پیش ایشون رفتیم که تشخیص دیابت دادن ودرماناشروع کردن بسیار خوش برخورد وباحوصله رفتار کردن وماواقعاراضی بودیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عااااااالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۶دکتر بسیار خوبی هستند برای بیمار وقت میزارندو با این دکتر به نتیجه میرسید،من خدایی رازیم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار پزشک خوبی هستند و تشخیص عالی دارند و اخلاق بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۳۰خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام دکتر خیلی خوب هستن واقعا اخلاق خوبی دارن قشنگ به صحبتهای مریض گوش میدم ودارو هم که تجویز میکنن مفید هست واقعا برای مریضشون وقت میزارن به سوالات مریض هم با دقت گوش میدم وپاسخ میدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور و با تخصص خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۹من به علت تشخیص اشتباه دکترهای قبلی که مراجعه کرده بودم و مصرف بیش از حد دارو نتنها سلامتی بلکه از کار و زندگی افتاده بودم. اقای دکتر با یک نسخه و یک برگ قرص و ظرف مدت 24 ساعت سلامتی بنده رو برگردوند. تا ابد دعا گوی ایشان خواهم ماند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بهترین و خوش اخلاقترین دکتر ک دیدم.با حوصله صبر تمام جواب میدن بشدت کارشون خوبه و به مریض اهمیت خیلی زیادی میدن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دکتر دلسوز و مهربانی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲دقیق وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۶من مشکل کبد چرب روده وسنگ کلیه دارم وتحت درمانمهدل
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی هستن ..پیشنهاد میکنم حتما به دکتر صفوی مراجعه کنن برا بیماریشون قطعا نتیجه میگیرن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲فعلا تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی...دو سال پیش در دوران کرونا توسط ایشون ویزیت و درمان شدم و تاکنون پزشک خانوادگی ما می باشند.
۱۴۰۱/۱۱/۱۳توبیمارستان فرخشهرمادرم وویزیت کردن بسیاردکتردرجه یک خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عاااااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳پر حوصله و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۱۱مشگل کبد سونوگرافی رفتم دکتر صفوی پور یعنی اخلاق منش دلسوز تخصص عالی انسان به تمام معنا. مسعود خلیلیان
۱۴۰۴/۰۵/۱۵از همه نظر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خدا رو شکر، خوب بوده
۱۴۰۲/۰۹/۱۱فوق العاده و عالی از همه نظر
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عالیییییییبب
۱۴۰۴/۰۴/۲۸چربی خون
۱۴۰۳/۰۳/۱۳تحت درمان
۱۴۰۲/۰۵/۰۷درحال انجام آزمایش و سونو هستم اخلاق دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بیماری دیابت و تشخیص به موقع و عملکرد صحیح ایشون باعث بهبودی این بیماری شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر بسیار وقت میزارن و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بنده یبوست و مشکل روده داشتم الان با مصرف دارو وضعیت بهتری دارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار مودب و با دقت هستند. به کوچکترین جزئیات دقت میکنن.
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خوب و خوس برخورد
۱۴۰۲/۰۹/۰۶باسلام خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱ایشون چه از نظر حرفه ای و تشخیص و درمان پزشک حذقی هستند و چه از نظر اخلاق و رفتار . آرزوی سلامتی براشون دارم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲سرفه شب داشتم باید مجدد چک بشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بالا بودن آنزیم کبدی و مشکلات معده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵فعلا نمیشه قضاوت کرد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی با اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۲۶بسیار خوش اخلاق و کار بلد خداحفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳کمخونی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر صفوی انسانی شریف و دلسوز و بسیار باسواد هستن قطعا ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مشکل گواش خوب شده
۱۴۰۱/۱۱/۱۸دکتر عالی باحوصله
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ما در مورد کار قند ازش خیلی خیلی راضی بودیم ، قند کنترل نشده
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۱بسیار پزشک حاذقی هستند و با اخلاق مناسب و خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بیماری پدرم وخوشبختانه تحت نظرایشون درمان میشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۲۶کا درست ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عالیییییی بود من سه سال درگیر مشکل گوارشی بودم و کلی دکتر رفتم ولی تنها جایی که کاملا خوب شدم پیش اقای دکتر صفوی پور
۱۴۰۳/۱۲/۲۲من اولین بارم بود توسط ایشون ویزیت میشم ول با حوصله ودرایت هم گوش میکنن هم معاینه میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۲۵سلام جهت چکاپ بود و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عااااااااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶کبد چرب و با توضیه ایشون از گرید ۳ ب گرید ۲ رسید و هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۲/۱۱/۰۶دکتر ب
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیارعالی و کاربلد
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خیلی با توجه وصبر وحوصله هستند ومنشی بسیار خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۸/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر با دانش و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دکتر خوب اهگاه خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتربسیار خوب وبا اخلاق برای ببمار وقت میگذارن وتشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بی نهایت عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰پزشک فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی عالی حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۳/۲۸مشکل فشارخون داشتم و هرچی قرص و دارو بهم میدادن تنظیم نمیشد سرگیجه و سر دردام بیشتر میشد از وقتی با این دکتر اشنا شدم هم فشارم تنظیم شده و هم حال عمومیم بهتره
۱۴۰۱/۱۰/۱۷خیلی خوبه من به حرف مریض خوب گوش میدوصبرخوبی داربامرض راحت خودشونمیگیر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵با اخلاق با حوصله و باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عفونت و درمان شدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خوب بود ولی باید به ادامه درمان بپردازیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲ایشون یک انسان که نه یک فرشته روی زمین هستند . من خیلی به ایشون مدیون هستم .در زمینه تیرویید خیلی بهم کمک کردند . منشی هم خیلی خانم نازنینی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۲مشکل ریه داشتیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار دکتر خوب خوش برخورد و داری حس مسوولیت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل گوارشی داشتم تشخیص عالی و درمان کامل.
۱۴۰۲/۰۵/۰۸تجویزشان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸واقعااااااا عالیییییییی بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۲صبور وبا حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بسیار دقیق و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سنگ کلیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بسیار دکتر عالی هستن در مورد دیابت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار خوش برخورد و پیگیر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر را توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴واقعا از ایشون راضی هستم بسیار با تجربه هستن ایشون با شرح حال کامل تونستن تشخیص بیماری کرون که بیماری گوارشی هست شدن واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹افت فشار.خیلی با صبر و حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر خیلی حاذقی هستن دقت بالا با حوصله به حرفای مریض گوش میدن وخیلی هم خوش اخلاق هستن وتشخیصشونم درست هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۷پسر من از به دنیا اومدنش تحت نظر دکتر بودن، بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام در تشخیص و درمان مریضی بسیار عالی .صبر و حوصله و برخورد خیلی خوبی هم دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶باحوصله بااخلاق ..
۱۴۰۲/۰۳/۱۸هیچ نتیجه نگرفتم درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲من مشکل رودا دارم گفتن باید یک ماه دارو بخورم بعد کلنوز کپی بشم تالان راضی ام تا ادامه بدم فعلا درمانم رو
۱۴۰۲/۰۲/۲۶بسیار متعهد، خوش اخلاق با تشخیص فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۰۵دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی بودن، هم اخلاق بسیار خوبی داشتن و هم از نظر تشخیص بسیار خوب عمل کردن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲برای کنترل دیابت و کم کاری تیروییدم تحت نظر دکتر صفوی پور هست.بسیار باحوصله و با دانش عالی هستند در انجام این کار و من واقعا ازشون راضی هستم.خانم منشی هم بسیار مودب و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی دکتر صبور خوش اخلاق وبا وجدان
۱۴۰۴/۰۳/۰۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر صبور و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۶با حوصله و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۲/۲۲بسیار عالی وبا سواد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دکتر بسیار خوش برخورد توضیحات کامل باصبرحوصله بسیار انسان درست و کاربلد و متخصصی هستن... کاش بقیه پزشک ها هم کمی از اخلاق حرفه ای و کاری ایشون داشتن
۱۴۰۲/۰۷/۰۵بسیار دانا و پیگیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۴