دکتر عفت رفیعی فوق تخصص ریه با شماره نظام پزشکی 126220 در زنجان فعالیت دارد. مطب ایشان در زنجان، زینبیه شرقی، نبش خیابان دلجویی، ساختمان دلجویی، طبقه دوم واحد ۸ واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی فراهم است.
دکتر عفت رفیعی از پزشکان شناختهشده و دارای فوق تخصص بیماریهای ریه در شهر زنجان است. وی با شماره نظام پزشکی 126220 در این شهر به ارائه خدمات تخصصی ریه مشغول به فعالیت است. دکتر عفت رفیعی پس از اخذ درجه تخصص بیماریهای داخلی، موفق به دریافت فوق تخصص بیماریهای ریه شده و هماکنون به عنوان فوق تخصص ریه شناخته میشود. مطب ایشان با نام مطب دلجویی در زنجان، زینبیه شرقی، نبش خیابان دلجویی، ساختمان دلجویی، طبقه دوم واحد ۸ قرار دارد که دسترسی مناسبی برای بیماران فراهم میکند.
دکتر عفت رفیعی با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی خود در زمینههایی مانند تشخیص و درمان بیماریهای ریه، آسم، بیماریهای مزمن انسدادی ریه (COPD)، عفونتهای ریوی، و مشکلات تنفسی به بیماران خدمترسانی میکند. از جمله خدمات ارائهشده در مطب دکتر عفت رفیعی میتوان به ویزیت تخصصی ریه، مشاورههای بالینی، اسپیرومتری (تست عملکرد تنفسی)، برونکوسکوپی و تست خواب اشاره کرد. این خدمات برای بیماران مبتلا به اختلالات تنفسی و بیماریهای ریوی اهمیت بالایی دارد.
بر اساس مدارک تخصصی و فوق تخصصی، دکتر عفت رفیعی یکی از معدود پزشکان فوق تخصص ریه در زنجان محسوب میشود. بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر عفت رفیعی معمولاً از کیفیت و دقت در تشخیص و همچنین رفتار حرفهای ایشان رضایت دارند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران مهیا شده است تا فرآیند مراجعه آسانتر و سریعتر انجام شود.
در جمعبندی میتوان گفت دکتر عفت رفیعی، فوق تخصص ریه در زنجان، با ارائه طیف وسیعی از خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه ریه و بهرهگیری از روشهای نوین و تخصصی، نقش مهمی در ارتقای سلامت بیماران مبتلا به بیماریهای ریوی این شهر ایفا میکند.
دکتر عفت رفیعی دارای فوق تخصص بیماریهای ریه و تخصص بیماریهای داخلی است.
مطب ایشان در زنجان، زینبیه شرقی، نبش خیابان دلجویی، ساختمان دلجویی، طبقه دوم واحد ۸ قرار دارد.
بیماریهای ریوی مانند آسم، COPD، ذاتالریه، عفونتهای ریوی، سرفه و تنگی نفس از جمله بیماریهایی هستند که توسط ایشان بررسی و درمان میشوند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.
ویزیت تخصصی، مشاوره، اسپیرومتری، برونکوسکوپی و تست خواب از خدمات اصلی ارائهشده در مطب ایشان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زینبیه شرقی، نبش خیابان دلجویی، ساختمان دلجویی، طبقه دوم واحد ۸
ویزیت
مشاوره
اسپیرومتری (تست تنفس)
برونکوسکوپی
تست خواب
دکتر بسیار خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷فعلا درمان نشدم سرفه هایی شدید
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خودش عالی ولی منشی خیلی خیلی بدی داره
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷سلام از نظر تخصص واخلاق عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بله خانم دکتر رفیعی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴با سلام بنده ریه ام شیمیایی است تحت درمان ایشون هستم خانم دکتر رفیعی با اخلاق و با حوصله به توضیحات مریض گوش می دهند و رک و پوست کنده مشکل مریض را برای طی کردن روند بیماری توضیح می دهند من اولین بار است خدمت ایشان رفته ام فعلا تحت درمان ایشان هستم ان شاالله که نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۴/۱۲/۱۱دخترم در بیمارستان تحت نظر ایشون بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشکل تنفسی ورفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر با سواد و کاردانی هستند وقت میگذاره برای مریض هاشون با حوصله صبور و متخصص هستند واقعا خدا حافظشون باشه کارش بیست هست ,,, ما مشکلی داشتیم با دو نوع قرص الحمدلله مریضمون بهبود پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خانم دکتر خیلی بااخلاق هستن برخورد خیلی خیلی خوبی با مریض داره تشکر میکنم از خانم دکتر رفیعی قاسمی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶کارش حرف نداره
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خانم بنده ریه شون حساس شده بود ایشون بعد از سی تی اسکن دارو تجویز کردن الانم الحمدلله روبه بهبودی هست خانم دکتر کلا از هر لحاظ عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵باسلام روز بخیر _من برای اولین بار اومدم خانمدکتر عزیز ویزیتم کردن_ کارشون عالیه ، با حوصله و خوشاخلاق هستن _بخاطر بیماری ریوی و یه سری دارو برام تجویز کردن، ۱۰ روزه گذشته و حالم خیلی خوبه خداروشکر _ قراره فعلآ تحت نظر ایشون دارو مصرف کنم تا انشاالله حالم خوب بشه.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷آسم داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲من مشکل ریه داشتم تشخیص ایشون عفونت ریه بود راضی بودم از طبابتشون فقط به نظرم دارو زیاد میدن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷با سلام مادرم مریض هستند دکتر خوبی هستند خوش اخلاق ومهربان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پزشک حاذق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل ریه هنوز در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶واقعا خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر ییس
۱۴۰۲/۱۲/۱۹پزشک خوب و کار بلدی هستن ولی ای کاش در بیمارستان با همراهان بیمار کمی خوش اخلاق تر بودن و اجازه بدن هنگام ویزیت کردن کنار بیما باشن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مادرم مشکل ریه داشت خداروشکر خوب شده
۱۴۰۳/۰۵/۲۳شدیدا مشگل ریوی و آسم داشتم کامل بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶کارشون خلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۱پزشکی است خوش برخورد، در تخصص خود باتجربه و باسواد، تشخیص هایش صحیح است و فرایند درمان را به خوبی پیش می برد، به خاطر مشکلات ریوی پدرم مراجعه داشته ام و از ایشان کاملا راضی هستیم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خیلی کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۹/۱۷سلام خانم دکتر رفیعی از نظر تخصص و اخلاق عالی هستند بنده یک مورد پیش دکتر قدرتی رفتم از ایشان پرسیدم دکتر خوب ریه در زنجان فرمودند دکتر رفیعی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام خانوم دکتر مهربونم کار بلد خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰با سواد صبور و باحوصله
۱۴۰۴/۰۳/۲۴پزشک پیگیر و با سوادی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷واقعا عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مشکل تنفسی پدرم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵نتاتتدرییبتننم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱راضی بودم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳درود فراوان برشما خانم دکتراز پزشکان بسیارعالی و مجرب هستن از نحوه تشخیص ودرمان کاملا راضی هستم وآرزو میکنم همیشه سلامت وپایدار باشند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۱دکتر با اخلاق وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ریه خوب
۱۴۰۲/۰۸/۲۸من آسم دارم شکر خدا به لطف خانم دکتر خیلی بهتر از قبلم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷مشکل تنفسی دارم فعلا تحت نظرایشان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سلام. کرونا گرفتم خدا روشکر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دوران کرونا
۱۴۰۳/۰۶/۱۴سلام دکتر خوبی هنوز داروها مصرف نکردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عفونت ریه داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱سرفه شدید داشتم شکر خدا بعد ازمراجعه به مطب خانم دکتر بهترشدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام خانم دکتر حازق خوش اخلاق و صبور براشون آرامش سلامتی و ثروت آرزو دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳پزشک بسیار منصف و خوش اخلاق با سواد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷پزشک خوبی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۸خانم دکتر بسیار مهربان و خوشرو وبه سوالات خوب پاسخ میدهد ولی ویزیت گرون بدون بیمه، وورزش تنفس هم گرون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل آسم داشتم ، دکتر بسیار با سوادی هستن و وضعیتم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳حملات آسمی و لرزش دست
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار خوش اخلاق و توانمند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بار اول ویزیت شدم بخاطر سرفه خشک.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالییییییی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر بسیار خوبی هستند تشخیص عالی درمان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴سلام بهترین دکتر بیماری بروشکتازی دارم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۹آسم شدید داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عفونت ریه داشتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۱مشکل ریوری داشتن تشخیص آسم داده شد فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خودم مشکل آلرژی و پسرم آسم خفیف و آلرژی دارند که تحت نظر دکتر هستیم و خیلی خیلی راضی هستیم. پزشکی مسئولیت پذیر با وجدان کاری هستن و دستیار با حوصله و خودم به شخصه شاهد بودم که پیگیر کار مریض هاشون هستند و از همه مهم تر با اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰رفتار عالی ویزیت کامل توضیح کامل شرایط
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مادرم آسم و آلرژی داشت که با تشخیص صحیح خانم دکتر بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشکل آبریزش بینی داشتم خوب شد.
۱۴۰۲/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۶مشکل ریه خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تنگی نفس و اسم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰سلام همسر من چند روز پیش هی تنگی نفس پیدا کرده الان دو روزه نفس میره بزور برمیگردونیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار خوش اخلاق و خوش رو بسیار توانمند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب است
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی و
۱۴۰۴/۰۷/۲۷واقعا دکتر خوبی هست حال پدرم خراب بود خدا خیرش
۱۴۰۴/۱۲/۰۶آسم خفیف و آلرژیک داشتم که به لطف خدا و زحمات خانم دکتر رفیعی عزیز کاملا برطرف شده،تشکر و قدر دانی از خودشون و همکارانشون در نوبت دهی و پیگیری نوبت و راهنمایی های مربوطه را ابراز میکنم و آرزوی موفقیت و سلامتی براشون دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خانم دکتر عالی هستند چند بار که مراجعه کردم وباصحبتی که با چند تا از مراجعین داشتم می گفتند که قبلا پیش دکتر قدرتی می رفتیم بعد از اینکه از زنجان رفتن ما پرسیدیم کجا بریم بهترین دکتر ریه زنجان را خانم دکتر رفیعی معرفی کردند دست مریزاد
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دو ماه بود سرفه شدید داشت همسرم با یک نسخه خانم دکتر رفیعی خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خانم دکتررفیعی بسیارباحوصله وحاذق بودن برای پدرم مراجعه کردیم باآرامش توضیح دادندمراحل نمونه برداری ازریه رواسترس شدیدداشتیم تاثیرگذاربودخداازشون راضی باشه تنشون سلامت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۵تنفس ریه
۱۴۰۰/۰۳/۰۳باسلام. خانم دکتر مثل بقیه . ولی بیمار را جدی نمی گیردواز بهبودی مریض چیزی را بیان نمکنن چون اگر بیمار تا اخر عمرش هم خوب نشه . پزشک نباید بیمارو نا امید کنه. باتشکر. واما منشی خانم دکتر هبچ ادب ونزاکت ندارند. یا حق
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خانم دکتر واقعن عالی هستن مادرم بیمارستان ولیعصر بستری بود خیلی بد حال بود فقط بخاطر طبابت عالی ایشون الان سالم و سلامتن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عفونت ربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار پزشک حاذقی هستن. من کاملا راضی بودم. تشخیصشون عالیه.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰ایشون خیلی خوب گوش دادن به حرفام درباره وضعیت ریه هام و بعد تست های خوبی گرفته شد و نتیجه این بود که من آسم دارم و با داروهایی که بعدش مصرف کردم خیلی حالم بهتر شد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر خوب ومتخصص خوبی هستن خدا حفظ شون کنه
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سلام بابت آسم مراجعه کردیم اولین باره انشالله که دکترخوبی باشه خداهم کمکمون کنه بیمارمون بهتر بشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مشکل ریوی داشتم. مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰نتیجه بخش بوده
۱۴۰۰/۰۴/۱۳آسم دارم بهترشدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰یک بار ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲پزشک خوبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹دکتر خوبی هستن دارو میخورم
۱۴۰۱/۱۰/۱۸باسلام سرکار خانم دکتر رفیعی ، بسیاربا دقت، باتجربه،با اخلاق و احترام زیاد به وقت بیمار و مراجعه کننده و تشخیصشون عالی است موفق و پیروز باشید
۱۴۰۴/۰۶/۳۰آمبولی ریه
۱۴۰۲/۰۹/۰۷دکتر خوبیه ربه من آروم وخوب شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶همه چیز عالی وخوب ممنون
۱۴۰۴/۱۲/۱۷خانم دکتر رفیعی دکتر خوش برخورد و با معلومات پزشکی بالا هستند. مشکل تنفس پدرم با داروها و اسپری هایی که تجویز کردند بهتر شده و قراره دو ماهه دیگه دوباره ویزیت بشن. ما که از شهرستان میانه رفته بودیم و اینترنتی وقت گرفته بودیم سر وقت تعیین شده ویزیت شدیم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲هنوزنتیجه نگرفتم مادرتحت درمان ایشون هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸دکتر پسرم بودند خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیار خوش اخلاق و با سواد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی هستش خیلی وارد هستش
۱۴۰۱/۰۹/۰۸حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خلط در ریه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی هستین
۱۴۰۲/۱۰/۰۹من کروناداشتم وضعیت بدی داشتم که اول خدا بعدا ایشان مرا بدون بستری مداوا کردن به نظرمن طبابتشان یک یکه
۱۴۰۱/۰۸/۰۲