دکتر طاهره سادات واقفی متخصص گوش و حلق و بینی با شماره نظام پزشکی ۸۲۷۶۳ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش بلوار امام حسن، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر طاهره سادات واقفی یکی از متخصصان برجسته گوش و حلق و بینی در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۸۲۷۶۳ شناخته میشود. ایشان دارای تخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن بوده و خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با بیماریهای گوش، حلق و بینی را در شهر تهران ارائه میدهند. مطب دکتر طاهره سادات واقفی در منطقه پونک تهران قرار دارد؛ به طور دقیقتر، این مطب در بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش بلوار امام حسن، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد، طبقه پنجم، واحد ۱۴ واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی دسترسی آسان به خدمات تخصصی گوش و حلق و بینی را برای ساکنان غرب تهران و محله پونک فراهم میکند.
مدرک تخصصی دکتر طاهره سادات واقفی در زمینه گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن از معتبرترین مراکز علمی کشور اخذ شده است و ایشان یکی از رتبههای برتر کنکور سال ۱۳۷۱ دانشگاه تهران بودهاند. این پیشینه علمی باعث شده بیماران، دکتر واقفی را به عنوان یک متخصص گوش و حلق و بینی با دانش روز و مهارت بالا بشناسند.
بیماران متعددی تاکنون برای درمان بیماریهای مرتبط با گوش، حلق و بینی و همچنین جراحیهای سر و گردن به دکتر طاهره سادات واقفی مراجعه کردهاند و رضایت بالایی از نحوه تشخیص و درمان ایشان گزارش دادهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان نیز از امکانات بهروز مطب، مانند اندوسکوپی بینی و ساکشن گوش با دستگاه، و همچنین رفتار حرفهای و محترمانه ایشان ابراز رضایت کردهاند.
دکتر طاهره سادات واقفی علاوه بر تخصص بالینی، به ارائه خدمات در محیطی مناسب برای سالمندان و افراد کمتوان نیز توجه داشتهاند؛ ساختمان مطب بهینهسازی شده و دارای آسانسور است تا بیماران با شرایط خاص بتوانند به راحتی از خدمات بهرهمند شوند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است، تا مراجعهکنندگان بتوانند زمان مراجعه خود را بهصورت آنلاین مدیریت کنند.
در مجموع، دکتر طاهره سادات واقفی متخصص گوش و حلق و بینی در تهران با تکیه بر دانش تخصصی، تجربه بالینی و توجه به رفاه بیماران، انتخابی مطمئن برای درمان اختلالات مرتبط با گوش، حلق و بینی و جراحیهای سر و گردن در منطقه پونک تهران به شمار میرود.
ایشان متخصص گوش، حلق، بینی و جراحی سر و گردن هستند و در درمان بیماریها و اختلالات مرتبط با این حوزه فعالیت میکنند.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر طاهره سادات واقفی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب دکتر واقفی در تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش بلوار امام حسن، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد، طبقه پنجم، واحد ۱۴ قرار دارد.
خدماتی نظیر اندوسکوپی بینی و سینوس، ساکشن گوش، درمان عفونتها و جراحیهای مرتبط با گوش و حلق و بینی ارائه میگردد.
مطب دارای آسانسور و محیط مناسب برای سالمندان و افراد کمتوان میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش بلوارامام حسن، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد، طبقه پنجم، واحد ۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بسیار دلسوز و خوش رو
۱۴۰۳/۱۰/۱۹عالی بودن،گوش پسرم مشکل داشت هرجا میبردم میگفتن عمل بشه ولی ایشون با دارو تاحدودی برطرفش کرد
۱۴۰۱/۰۳/۱۶راصی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲مشکل سینوزیت وگوش درد داشتم .الحمدلله خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۰خانم دکتر خیلی باحوصله ودقیق معاینه میکنن وتشخیصشون عالیه عمل لوزه انجام دادن واسه دخترم خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱سلام خانم دکتر مهربان با تجربه وتشخیص ان کامل بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۹تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خیلی خ.
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی گرم برخورد کردن. به کارشون هم کاملا مسلط هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۵گلودرد داشتم مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سلام. بسیار باسواد باحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۵اگزمای گوش وگرفتگی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عفونت گوش داشتم بسیار عالی و با مهارت هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶پزشک حاذق ، بسیار با حوصله و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۲مطب تمیز و زیبا و بزرگ. منشی خوش برخورد و با پوشش مناسب. خانم دکتر محترم، خوش اخلاق و حرفهای. معطلی معمولی. برای تخلیه گوش به صورت اینترنتی نوبت گرفتم و راضی بودم الحمدلله
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی خوب نتیجه گرفتم فرزندم آلرژی ولوزه داشت خانم دکتر عالی درمانشون کردن ممنون ازایشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی دلسوز وباسواد ونتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی خوب بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۹برای یه مشکل کوچیک کلی دارو نوشتند دکتر دیگه ای بردم گفتند لازم نیست اینهمه دارو بخوره
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برای عمل لوزه دخترم رفتم . خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر خوب و با اخلاق و متعهدی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰گوش درد
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مشکل عفونت گوش داشتم با ترشح شدید و دو بار پیش یه متخصص دیگه رفته بودم شهرک غرب مثلا خیلی سال بود طبابت میکردن و نتونستن مشکل گوشمو تشخیص بدن ولی پیش خانم دکتر اومدم کلا مشکلم برطرف شد باورم نمیشد خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۱۰/۳۰بسیار با اخلاق متعهد و با سواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خیلی خوبی هستند باتجربه هستند برای بیماران وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰شستشوی گوش
۱۴۰۱/۰۳/۲۵گوشهام جرم گرفته بود با مکش خوب شدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳شستشوی گوش
۱۴۰۳/۰۳/۰۲خداخیرشون بده من خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عالییییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر خوب و با تجربهای
۱۴۰۰/۰۱/۲۰مشکل عفونت گلو داشتم و درمان ایشون عااالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عالیییییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی خوشبرخورد متخصص
۱۴۰۳/۰۶/۱۳گوش درد
۱۴۰۳/۰۳/۰۸گرفتگی بینی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی باحوص
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر خوب وبا حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷ضمن احترام ویژه خدمت خانم دکتر وعمل کرد خوبی که دارند در. رابطه با نوبت دهی بنظر من باید اصلاح بشه چون خیلی از راه دور میان ودر حال حاضر فقط از نظر تبلیغات کارایی داره شما اگر نوبت بگیرید ملاک حضور در مطب هست که اگر 20نفر جلو باشن میشی 21ساعتی که درنوبت رزور کردی ملاک نیست
۱۴۰۵/۰۲/۱۳هموز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸تشخیص عالی و درمان موثر
۱۴۰۱/۰۲/۲۹برای شستشوی گوش به مطب خانم دکتر مراجعه کرده بودم و از حسن برخورد و تجربه خانم دکتر رضایت کامل دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ویزیت خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳ضعف شنوایی داشتم فعلا شنوایی سنجی دادم تا نتیجه رو به ایشون نشون بدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵حرف نداره
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عفونت گوش
۱۴۰۰/۰۸/۱۸الرژی،خوب
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار با وجدان و مسلط
۱۴۰۴/۰۹/۲۶فعلا یک جلسه ویزیت شدم ، برخوردشان خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر با حوصله و خوبی هستن تشخیص های خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۵/۲۸بسیار عالی و آرام و صبور و البته با سواد
۱۴۰۴/۱۱/۰۸گرفتگی شدید گوش و برطرف شدن ان
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار دکتر عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار صبور و باتجربه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عفونت گوش
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بنده عفونت گوش داشتم و به ایشون مراجعه کردم و در طی دو جلسه با معاینه و تجویز دارو درمان شدم.
۱۴۰۱/۰۶/۰۶خانم دکتر بی نظیرن بسیار باسواد و دلسوز تشخیصشون حرف نداره
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر خوب و با حوصله.فعلا تحت درمانم برای گرفتگی گوش و سرگیجه
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی و متین و با سواد
۱۴۰۱/۰۵/۱۱گوش درد در اثر عفونت گوش
۱۴۰۱/۰۳/۱۷دکتر خوبی هستند. ترشحات پشت حلق مداوم داشتم که درمان شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۳سلام . بنده دو ماه هست که مشکل مایع میانی گوش پیدا کردم و زیر نظر خانم دکتر تحت درمان هستم و تا اینجای کار خداروشکر راضی بودم ولی همچنان باید درمانم ادامه پیدا کنه تا بهبودی کامل و از صبر و تحمل و دلسوزی خانم دکتر کمال تشکر را دارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲۲ بار عمل لوزه
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۹تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵خوش برخورد باحوصله هستن وواقعاکاربلدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱متخصص باسوادو آگاهی کامل و فوق العاده خوش رفتارو حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۰۶مشکل لوزه پسرم با عمل جراحی توسط ایشان حل شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خوب .فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳یدکتر با
۱۴۰۴/۰۲/۱۲سلام یک جلسه مراجعه کردم.برخورد و تشخیص خوب بود.اما برای گرفتن نوبت خیلی اذیت می شیم.معمولا تلفن پاسخگو نیست
۱۴۰۴/۰۲/۰۳برای شنوایی مادرم اومدیم خدمت خانم دکتر واقفی خداروشکر با تشخیص خوبشون و تجویز دارو شنواییشون خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۳۰راضی بودم دکتری که خوب تشخیص دادند و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴سلام دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سینوزیت در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتری پر از ارامشو صبور مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عفونت گوش
۱۴۰۴/۰۷/۰۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خوب بودن ایشون.
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵پزشک صاحب اخلاق، صبور و حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۳۰گلودرد و گوش درد تشخیص آرتروز گردن ، کاملا درست بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل بوی دهان داشتم تاالان چندماهه هیچ نتیجهای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۱مشکل لوزه داریم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰گوش درد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸سنگ لوزه و گرفتگی بینی که خدا را شکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی و ماه
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۶پزشک خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۲سلام و عرض ادب.. من واسه شستشوی گوشم میرفتم پیش یه دکتری که اصلا خوب انجام نمیداد بدتر میشدم... از وقتی اومدم پیش خانم دکتر واقفی خیلی وضعیت گوشم بهتر شده. ایشون بهترین دکتری هستین که توی این تخصص میشناسنشون. زنده باشین و شادو سلامت.
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عفونت گوش داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عفونت گوش میانی.خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳شسنشوی گوش
۱۴۰۱/۰۴/۰۴گوش درد و عفونت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بله پزشک حاذق و متخصصی هستند. خوب راهنمایی میکنند و نتیجه خوب هم گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دارو دادن تحت درمانم هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۹یک جلسه رفتم ازمایش نوشته هنوز جوابش نیومده
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عاللالللی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸باتجربه با حوصله تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار خوش برخورد و حرفه ای و باسواد شک نکنید در انتخاب ایشون اینترنتی باهاشون اشناشدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۳۰گوش و گلو
۱۴۰۴/۰۹/۰۱از ۲ سال پیش دیگه مراجعه ای نداشتم و مشکلم کامل رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳برای درمان وزوز گوش مراجعه کردم که در مرحله درمان هستم ایشان پزشک بسیار خوب و با حوصله ای هستند و مرحله به مرحله برای تشخیص و درمان پیش می روند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی بودند و مشکلی که من را 3 ماه درگیرکرده بود و باعث بدخوابی و کج خلقی و خستگی روزانه ام شده بود را به خوبی تشخیص ، راهنمایی و درمان کردند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پسرم عمل لوزه سوم داشت ایشون انجام دادندخیلی عالی وباتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مشکل احساس مو در گلو داشتم فعلا دارو دادند اما هنوز نتیجه ای نگرفتم بعد از دو هفته
۱۴۰۴/۰۸/۲۴حساسیت داشتم خوب شدم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر بسیار خوبی هستند. وقت زیادی برای بیماران خود گذاشته و فقط به نوشتن نسخه اکتفا نمی کند.
۱۴۰۱/۰۷/۲۷خشکی گوش و سینوس،،که با دو جلسه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱گرفتگی گوش و درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۹عالی ا
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل تنفسی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲سلام. عفونت گوش داشتم چندین سال هیچ خوب نمیشد. خانم دکتر درمان کردن و من همیشه دعا گوی ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خیلی باتجربه ای هستند واقعا عالیییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵سلام دکترواقفی فوق العاده هستند،. خوش طبع، متین،. خوش برخورد،. و در کارشون حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۶گوشم درمان شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳برای درمان پسرم پیش ایشون رفتم بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱گرفتگی گوش
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عفونت گوش و درد فراوان در ناحیه گوش و فک. ایشان داروهای مناسبی برای بنده تجویز کردند و مشکل من تا حدود زیادی حل شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴داروهای تجویزی ایشان برای رفع هفونت بنده مثمرثمر بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵وقت گذاشتن صبور و آرام
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر صبور و حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷سینوسهام عفونت کرده بود و چشمهام قی میکرد و گوشم هم نمیشنید و تیر میکشید که با یه بار مراجعه همه ی مشکلاتم حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مادرم خیلی تعریف ایشون میکنن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی و حاذ
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عاللللللی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷گوش درد عفونت گوش
۱۴۰۰/۰۵/۰۹گلوم هنگام غذاخوردن درد شدیدی داشت بخاطر حفره هایی که در گلوم بود. بسیار راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۲۰پزشک حاذق و خوبیه با متانت و با اخلاقه
۱۴۰۱/۱۰/۰۶سلام خانم دکتر واقعا کاربلد و توی تخصص خودتون ماهر هستند.بنده سینوزیت داشتم که با یک دوره درمان تحت کنترل درآمد.برای بیمارشان کامل وقت میزارن و خیلی قابل احترام هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶دکتر کارش خوب و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوب هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دکتر خوبیه وقت میذاره برات نکات خوبی رو میگه در حال درمان هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عمل لوزه
۱۴۰۴/۰۲/۱۱جرم گوش
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰باید پیگیری کنم هنوز درمانی کامل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۱۶خانم دکتر خودشون خیلی خوب هستن و بسیار باسواد من چون نزدیکه به خونم برام خیلی راحته
۱۴۰۴/۱۱/۱۴ایشان بسیار متین و با حوصله و درایت کامل پزشکی هستند و دارای انرژی مثبت بالا یی هستند .پیگیر . مهربان و با درایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۹گوش درد شدید
۱۴۰۳/۱۰/۰۸سینوزیت مزمن که درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸گرفتگی گوش
۱۳۹۹/۱۱/۲۶زخم در بینی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی و مس
۱۴۰۴/۰۸/۰۱در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مشکل هنگام بلع غذاداشتم درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۴سلام،با حوصله به حرفهای بیماران گوش میکنند و راههای درمان رو به بیماران به بهترین شکل ممکن توضیح میدهند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳حاذق دلسوز مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۲۸دکتر فوق العاده ای هستند متعهد، متدین، دلسوز و بادقت به بیمار توجه دارند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱پزشک بسیار خوب وتوانمندی هستند .سابقه عفونت مکرر گوش داشتم که درمان کامل شدم ودیگر تکرار نشد.
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خیلی خوب بود و نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۱گوش درد وعفونت گوش داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار عالی و ماهر و باسواد ومتعهد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰جراحی لوزه انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دخترم سینوزیت دارند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دقیق و کار بلد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سلام بینیم کپ است
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۴من یک جلسه رفتم خدمتشون بنظر دکتر با حوصله و با تجربه ای میان
۱۴۰۴/۰۹/۱۵مشکل لوزه و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲دکتر خوب و دقیقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشکل سرگیجه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲ناراحتی گوش
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دخترم عمل لوزه انجام داده عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار خوی
۱۴۰۱/۰۹/۱۸سلام خانم دکتر واقفی انسانی شریف آرام هستند و با آرامش با بیمار برخورد کرده و در تخصص خود با دقت عمل میکنند منشی ایشون بسیار خوش برخورد و متین هستند تشخیص ایشان درباره کم شنوائی و استفاده از سمعک درست بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸جرم گوش داشتم و خیلی خوب تمیز کردند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶برای مشکل صرفه و خلط پشت حلق مراجعه کردم بسیار دکتر حاذق و متعهد هستند و برای بیمار وقت میزارن و نسخه تحویزی خیلی مؤثر واقع شده
۱۴۰۴/۱۱/۱۹سلام یه دکتر فوق العاده کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بی نهایت باعث تاسفه که پزشک نقش گشت ارشاد رو هم بازی کنه و منشی نقش فاطی کماندو و فقط به محجبه ها سرویس دهی داشته باشند..باید گریست بحال سیستم پزشکی اون کشوری که پزشکش ایشون باشن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۹مشکل گلودرد داشت پسرم .خانم دکتر تشخیص گوارش دادن و واقعا درمان عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷آلرژی فصلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰از نظر تشخیص و درمان با رعایت زمان عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶