۱۶۹ نفر
دکتر صدیقه کهنسال

دکتر صدیقه کهنسال

جراح و متخصص چشم

متخصص شماره نظام: ۱۰۰۴۵۶
شنبه۲۳ خرداد
فردا
یکشنبه۲۴ خرداد
پس فردا
دوشنبه۲۵ خرداد
۳ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
۵ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
۹ روز دیگر
۲۲۴ نفر

جراحی لنز چشم

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

بسیار عالی و با امکانات مناسب.

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

دکتر خیلی خوب عالی خوش اخلاق و مهربونی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

پزشک حاذقی هستندوتشخیص هم خوب بودفقط حس کردم یه کم تو ویزیت کردن عجله داشتندکه زودتموم بشه

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار حاذق و با حوصله هستندو معاینه دقیقی دارندو با بیمار با وضوح و شفاف صحبت میکنند ، از لحاظ مدت انتظار در مطب هم قابل قبول بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

نوبت دهی و نظم بسیار خوب در مطب

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

ضعیفی چشم وتحت درمانم ،بسیاردکترعالی وخوب ومهربونی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۰۷

منشی بسیار خوش برخورد و خانم دکتر هم مسلط و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بی نظیره

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

مشکل خاصی نداشتم برای معاینه چشم رفتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

با یک نوع ویروس چشمی به دکتر مراجعه کردم ویزیت شدم امروز هم دوباره بعد یه هفته باید برم

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

سلام وقت بخیرر ممنون از برخورد خوب و وقتی ک برای مراجعه کننده میزارید و خیلی خوبه ک همونجا میشه عینک رو تهیه کرد

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

سلام .خوب بودن.

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

بعضی مواقع تاری دید، که خانم دکتر بعد از معاینه تشخیص دادند که نمره عینک بالا رفته.

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

دکتر با محبتیه عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۰۱/۱۰

عالی عالی دلسوزومهربان خودشون وقت گذاشتن برامادرم پیش متخصص شبکیه و قرنیه نوبت گرفتن

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

وقت کمی برای شنیدن صحبت های بیمار می گذارند

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

بسیار در کار خود دقیق هستند .برای تاری دیدم دکترهای دیگر تشخیص آب مروارید را داده بودند ولی تشخیص ایشان بالا و پایین کردن قند خون بود .و مرا به متخصص دیابت معرفی کردند

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

بد نبود

۱۴۰۲/۰۳/۲۳

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

دیابت بررسی شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

دکتر با عجله معاینه میکرد. ازین کارشون زیاد خوشم نیومد.

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

با سلام اولین بار بود رفتم خانم دکتر با اخلاق وبا حوصله بودند و خانم منشی هم مودب وبانظم بودند من راضی بودم انشالله موفق باشند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

سلام وقت شما بخیر. نزدیک بینی ام ضعیف شده بود و خانم دکتر بمن عینک نزدیک بین دادند. معاینات چشم را سریع و با دقت انجام دادند و بیرون هم بیماران معطل نمیشن تا نوبتشون برسه.

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

دکتر عالی بودن تشخیص درست داشتن خیلی زود جواب گرفتم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

من دو ساعت معطل شدم و منشی کلا دلبخواهی میفرستاد داخل .خود خانم دکتر خوش برخورد بودن. و من کلا کارم دو دقیقه طول کشید

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

دکتر خوبی بودن ولی اینکه باید چند ساعت نوبت بشینی با اینکه تو سایت وقت میگیری خیلی کلافه کننده است

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

نوبت تقریبا به موقع بود با یک تاخیر حدود بیست دقیقه ای. ویزیت بسیار خوب و کامل بود. متشکرم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

چشم مامانم عمل کردن خیلی راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

مشکل ضعیف بودن چشم وعینک واسم نوشتن

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

تشخیصشون عالیه خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عفونت چشم داشتم درمان شدم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

پدرم چشم درددشدید داشت خانم دکتر تشخیص تب خال چشم داد با یه قطره و پماد خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

خوش برخورد و کار بلد

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

ایشون دکتر بسیار با حوصله ومهربونی هستن از کارشون راضی ام خدا خیرشون بده

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

برای بررسی شماره چشم و عالی و خیلی خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

بسیار عالی خیلی دکتر خوب وباتجربه ای هست من اولین بار بود رفته بودم پیشش ولی خیلی از کارش راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

سریع بیماران رو ویزیت میکنند و نظم بالایی دارند

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتربسیاری خوش اخلاق کاربلد. من راضی هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

باوجود شلوغی مطب اما بطور مرتب و با نظم مراحل کار انجام شد..منشی ها و خانم دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد بودند..

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

عفونت پلک بالا و تشخیص شون عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

سلام مادرومادرخانمم بردم خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۱۸

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

بسیار خانم دکتر مهربان و با حوصله هستن و کار درست دعای خیرم همیشه بدرقه راهشون باشه

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

خشکی چشم داشتم با تشخیص درست ایشون رفع شد خداروشکر

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

دکتر خوبی هستن ولی به نوبت اینترنتی اعتقادی ندارند.ما اینجا صرفا نوبت میگیریم و وقتی حضوری میریم اسم مارو مینویسن و دوباره میریم تو صف.یعنی ممکنه یک نفر نوبت اینترنتیش بعد من باشه ولی چون قبل من حضور پیدا کرده از من زودتر ویزیت میشه

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

عالی و درجه یک

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

تشخیص عفونت چشمی داده شد که در حال استفاده از داروها هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

سلام برای اولین بار برای ویزیت چشم دخترم پیش ایشون رفتم هم برخورد منشی وهم دکتر عالی بود .

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

چشم من یه هفته بود تار میدید رفتم دکتر گفت چیز مهمی نیست نگران نباش ولی وقتی خانم کهنسال منو معاینه کردن در همون نگاه اول فهمیدن مشکل اصلی چیه تشکر میکنم ازشون

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

گل مژه دکتر باتجربه ومتین وباحوصله

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

چکاپ سالیانه ،تعیین نمره عینک راضی هستم وبه دیگران هم پیشنهادمی کنم خوش برخوردوعااالی.

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

چشمم ضعیف بود عینک دادن

۱۴۰۱/۱۲/۲۴

دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

دکتر باتجربه و باحوصله ای هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

عفونت چشم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

راضی ام

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بسیار دکتر حاذقی بودند با یک جلسه ویک نسخه من خوب شدم فقط مطبشون خیلی شلوغ بود ومدت انتظار طولانی

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

تحت درمان هست پدرم فعلا

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق بود کارش حرف نداره من برای اولین بار بود پسرم را برده بودم پیشش

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

سلام.اینترنتی نوبت گرفتم به موقع ویزیت شدم دکترخوب باسوادمهربان وراستگو.تخصصش هم خوبه راضییم

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

جراحی اب مروارید و اب سیاه چشم

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

دخترم چشماش ضعیف بود معاینه کردن و عینک تجویز کرد دکتر مهربون و باحوصله وخوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

از نظر برخورد منشیها خوب هست ولی یکم برخورد سرد انجام میدن. خانم دکتر هم کارشون خوب هست.

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

بله خوبه

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

شوهرم عفونت چشم

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

دکتر خیلی خوش برخوردی هستش

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

آب مروارید مادرم را تشخیص دادند و عمل کردند خداروشکر خوب شد

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

با سلام .من مادرم رو برای ویزیت بردم .تایم چندانی برای اینکه راهنمایی کامل کنند نذاشتن و خیلی سریع و تند تند صحبت و تمام .ما راضی نبودیم.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

با سلام ضمن عرض تشکر، لطفا دارو ها رو ثبت بفرمائید تا بشه هزینه ش رو از بیمه دریافت کرد

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

پسرمو که چهار سالش بود قبلول نکردن، گفتم هشت سال به بالا رو قبول میکنند

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

بسیار باسواد و دقیق هستند

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

دکتر معمولی هستند قرار نیست الکی بگم که فوق العاده هستند. قطعا کارشونو انجام میدن. فقط یه ایراد بزرگ داشتند که بسیار سریع کار ویزیتو انجام میدن و میفرستن بیرون و بیمار بهش مهلت داده نمیشه حرف بزنه و باید زودی از اتاق پزشک خارج بشه

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

مشکل من خیلی سریع با مراجعه بهشون حل شد بسیار کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

در یک کلمه عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

پزشک خوب خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

چشمم به نور آفتاب حساسیت نشون داد برام عینک نوشت الان میزنم خیلی خوبه تو آفتاب دودی میشه تو سایه مثل عینک ساده میشه

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عمل آبمروارید

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

چشمام کمی التهاب داشت قطره تجویز کردن فعلا استفاده میکنم.ا

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

خیلی دکتر خوش برخوردی هستند، با یک دوره ویزیت جواب مثبت گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام خوب بود برخورد پرسنل هم عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

دکتری با برخورد خوب بودند.

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

عالی عفونت چشم داشتم سریعا برطرف شد بعد از تشخیص ایشون

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

ویروس چشمی

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

پارکی مویرگ داشتم با دارو برطرف شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۰

پدربزرگم پیششون میرفت و کارشون خوب بود

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

دکتر خوب و با حوصله مطب هم زیاد معطلی نداشت

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

اوکی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

دکتر خوش اخلاق و کاربلد

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

مشلک دید

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

خیلی دکتر خوش اخلاق ومشکل چشم من را با یک نسخه برطرف کردند

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

سلام دکتر هم اخلاق خوبی داره هم تشخیص عالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

دکتر خوب و با اخلاق بودن و دقیق معاینه میکنندوبا حوصله

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

مشکل ض

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عالی بود مامان منم همینطوری بود با کار شما خوب شد خداروشکر کاره شما عالیه

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

چشمم ناخونک داشت خودم ترسیده بودم ولی خیلی راحت بهم گفت چیز خاصی نیستو احتیاج به عمل نداره فعلا

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

بسیار عالی متعهد مسئولیت پذیر

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

وقت دهی خوب بود. اخلاق خوب بود.

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

دکتر مهربان و با تجربه

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

آب مروارید چشم مادرم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

آستیکمات و گرفتن نمره چشم برای عینک

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

پرش چشم ودرد شدید راضی بودم دوتاقطره دادند پنج روز استفاده کردم خیلی بهتر شدم،برخورد خودشون وپرسنل هم خیلی خوب ومهربون بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

شماره عینک راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

دکتر خوب،تشخیص خوب،شرایط نوبت گرفتن خوب،کلا عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

مادرم خون ریزی داخلی چشم کرده بود که با تشخیص خانوم دکتر عزیز متوجه شدیم و تزریق میشه الان

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

عفونت چشم داشتم و ضعف چشم که با صبوری و توضیحات مفید ، تجویز داشتند.

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

بسیار خوب محدب و پر تجربه وبا حوصله هستند خانم دکتر ومن به ایشون بیست خواهم داد

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

مطلوب بودده

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

دکتر عالی حرفه ای

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

چشمم آسیب دیده بود انگار روی شبکیه چشمم خراش افتاده بود با مراجعه به خانم دکتر و یک بار ویزیت چشمم درمان شد پزشک خوش اخلاق و کاربلدی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

پزشک بسیار خوش اخلاق و با سواد و منشی های بسیار باادب و بااخلاق راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

ایشان بسیار با تجربه هستند . همچنین مطب بسیار منظم هست که وقت انسان تلف نمی شود. عملکردشون هم عالی هست

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

خیلی دکتر باتجربه خوبی هست من خیلی ازش راضی م

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

برای چکاپ رفته بودم خوب بود با دقت و حوصله

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

چکاپ سالیانه چشم رفته بودم فضای مطب و برخورد منشی و راهنمایی خانم دکتر همه عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

ضعف چشم و عینک

۱۴۰۲/۰۵/۲۰

بسیار خوش برخورد و در کار بسبار حرفه ای هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

با سلام خیلی دکتر خوبی هستن آستیگماتیسم و تنبلی چشم دارم

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

جهت معاینه چشم و کنترل نمره عینک مراجعه کردم، برخوردشون محترمانه و مناسب بود، و حوصله بالایی در معاینه و ارائه توضیحات داشتند.

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

سلام وقت بخیر من مشگل چشم داشتم عینک داشتم ولی دیدم کم بود به دکتر مراجعه کردم خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

برای پدرم عمل چشم

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

خیلی عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

سلام بار اول بود که رفتم واقعا عالی ومتعهد به بقیه پزشکان برای عمل آب مروارید رفتم راهنمایی های خوب ودلسوزانه واقعا خیرببینن

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

تشخیص بیماری چشم که داشتم خوب بود پماد چشم دادند ولی سیستم ندارند که داروها را وارد سیستم کنند و کد رهگیری بدهند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

با سلام من مشکل شبکیه چشم داشتم خانم دکتر خوب راهنمایی کردند من را به فوق تخصص شبکیه معرفی نمودند پزشک خوب با اخلاق و همچنین منشی خانم دکتر خانم هم خانمی مودب.و خوبی بود امیدوارم درپناه ایزدمنان شاد و سلامت باشند ت ر

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

من دید جلو یکم ضعیف بود م که تشخیص دادن پیر ی چشم هستش البته عینک تجویز کردن انشالله که جواب بده

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

دوربینی چشم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

خانم دکتر بسیار باحوصله معاینه چشم را انجام میدهند، من درد چشم داشتم که با ویزیت ایشان درمان شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

دکتر دیگه معرفی کردن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

سلام، هم از نظر نوبت دهی هم داخل مطب و هم از نظر معاینه و ویزیت بسیار با نظم و عالی بودن، برخورد خانم دکتر هم بسیار مهربان و خودمانی بود و توضیحات کافی رو درباره عینک و عملکرد چشم ارائه دادن، انشالله که همیشه سلامت و برقرار باشن

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

مادرم عمل ناخنک چشم انجام داد پیش ایشون فعلا در دوره نقاهت هست

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عالی بودن از همه نظر مگس پران داشتم که راهنماییم کردن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

با سلام بسیار خوش اخلاق ومهربان هستند وبا صبر حوصله به سوالات بیمار پاسخ میدهند ومعاینه می کنند من برای ضعیف بودن وحساسیت به نور به ایشان مراجعه کردم وبسیار ازمعاینه وتشیخیص ایشان راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

پیر چشمی

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

ضف دید

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عالی بود ، دلسوز و خوش اخلاق و یا تجربه

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

خیلی خوب بود دکتر بااخلاق و باتجربه هست ومهربان

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عمل چشم

۱۴۰۴/۰۱/۲۶
اطلاعات تکمیلی
دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران (بیمارستان فارابی تهران)
**افراد بالای هشت سال ویزیت می شوند**
خدماتی که ارائه می شود:
– عمل آب مروارید
– ناخنک توده های پلک
– مجرای اشکی به روشهای مدرن
– عمل لیزیک و رفع شماره عینک با جراحی نوین
و...
جراح و متخصص چشم
رشترشت - گلسار - روبه روی داروخانه شبانه روزی گلسار - جنب آزمایشگاه سینا - ساختمان جم - طبقه دوم
شنبه یکشنبه صبح‌ها
دوشنبه چهارشنبه عصر‌ها
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۳ خرداد (فردا)از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۲:۳۰
    پس فردا
    ۲۴ خرداد (پس فردا)از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۲:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۸

    دکتر صدیقه کهنسال جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 100456 در شهر رشت فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت چشم‌پزشکی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.

    دکتر صدیقه کهنسال از جمله متخصصان برجسته چشم‌پزشکی در شهر رشت است که با شماره نظام پزشکی 100456 فعالیت می‌کند. ایشان دارای مدرک تخصصی چشم از دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل از بیمارستان فارابی تهران هستند که یکی از معتبرترین مراکز آموزش و درمان بیماری‌های چشم در ایران محسوب می‌شود. دکتر صدیقه کهنسال به عنوان جراح و متخصص چشم، بیماران بالای هشت سال را ویزیت می‌کند و تمرکز اصلی خدمات ایشان بر تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالات چشمی است.

    در مطب دکتر صدیقه کهنسال واقع در شهر رشت، گلسار، روبه‌روی داروخانه شبانه‌روزی گلسار و جنب آزمایشگاه سینا، ساختمان جم، طبقه دوم، خدمات مختلفی در حوزه چشم‌پزشکی ارائه می‌شود. این مطب به عنوان محل اصلی فعالیت دکتر صدیقه کهنسال شناخته می‌شود و بیماران از سراسر رشت و مناطق اطراف برای درمان بیماری‌های چشمی به ایشان مراجعه می‌کنند. از جمله خدماتی که توسط ایشان انجام می‌شود می‌توان به جراحی آب مروارید، درمان ناخنک و توده‌های پلک، باز کردن مجرای اشکی با روش‌های مدرن و انجام جراحی‌های تصحیح عیوب انکساری مانند لیزیک اشاره کرد.

    دکتر صدیقه کهنسال با بهره‌گیری از دانش تخصصی چشم‌پزشکی و تجربه بالینی خود، همواره سعی در ارائه جدیدترین روش‌های درمانی و جراحی‌های نوین در این حوزه دارد. بیماران این متخصص چشم در رشت، از دقت در تشخیص، توضیحات کامل درباره روند درمان و برخورد صمیمانه ایشان رضایت دارند. همچنین، اکثر مراجعان دکتر صدیقه کهنسال، ایشان را به دیگران توصیه می‌کنند و فضای اعتماد و اطمینان در مطب ایجاد شده است.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر صدیقه کهنسال از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. انتخاب دکتر صدیقه کهنسال به عنوان جراح و متخصص چشم در رشت، با توجه به تخصص، تجربه و محل مطب ایشان، گزینه‌ای مطمئن برای درمان بیماری‌های چشمی به شمار می‌آید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر صدیقه کهنسال چه بیمارانی را ویزیت می‌کنند؟

    دکتر صدیقه کهنسال بیماران بالای هشت سال را برای مشکلات و بیماری‌های چشم ویزیت و درمان می‌کنند.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر صدیقه کهنسال وجود دارد؟

    بله، از طریق سامانه نوبت دات آی آر می‌توانید به صورت آنلاین برای ویزیت چشم‌پزشکی نزد دکتر صدیقه کهنسال نوبت بگیرید.

    مطب دکتر صدیقه کهنسال کجاست؟

    مطب دکتر صدیقه کهنسال در رشت، گلسار، روبه‌روی داروخانه شبانه‌روزی گلسار، جنب آزمایشگاه سینا، ساختمان جم، طبقه دوم قرار دارد.

    چه خدماتی توسط دکتر صدیقه کهنسال ارائه می‌شود؟

    از جمله خدمات این چشم پزشک می‌توان به جراحی آب مروارید، عمل لیزیک، درمان ناخنک و توده‌های پلک و جراحی مجرای اشکی اشاره کرد.

    مدرک تخصصی دکتر صدیقه کهنسال چیست؟

    ایشان دارای تخصص چشم و بورد تخصصی از دانشگاه تهران و بیمارستان فارابی هستند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    جراح و متخصص چشم

    رشت - گلسار - روبه روی داروخانه شبانه روزی گلسار - جنب آزمایشگاه سینا - ساختمان جم - طبقه دوم

    جراح و متخصص چشم

    رشت - گلسار - روبه روی داروخانه شبانه روزی گلسار - جنب آزمایشگاه سینا - ساختمان جم - طبقه دوم