دکتر صدیقه کهنسال جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 100456 در شهر رشت فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت چشمپزشکی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر صدیقه کهنسال از جمله متخصصان برجسته چشمپزشکی در شهر رشت است که با شماره نظام پزشکی 100456 فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی چشم از دانشگاه تهران و فارغالتحصیل از بیمارستان فارابی تهران هستند که یکی از معتبرترین مراکز آموزش و درمان بیماریهای چشم در ایران محسوب میشود. دکتر صدیقه کهنسال به عنوان جراح و متخصص چشم، بیماران بالای هشت سال را ویزیت میکند و تمرکز اصلی خدمات ایشان بر تشخیص و درمان بیماریها و اختلالات چشمی است.
در مطب دکتر صدیقه کهنسال واقع در شهر رشت، گلسار، روبهروی داروخانه شبانهروزی گلسار و جنب آزمایشگاه سینا، ساختمان جم، طبقه دوم، خدمات مختلفی در حوزه چشمپزشکی ارائه میشود. این مطب به عنوان محل اصلی فعالیت دکتر صدیقه کهنسال شناخته میشود و بیماران از سراسر رشت و مناطق اطراف برای درمان بیماریهای چشمی به ایشان مراجعه میکنند. از جمله خدماتی که توسط ایشان انجام میشود میتوان به جراحی آب مروارید، درمان ناخنک و تودههای پلک، باز کردن مجرای اشکی با روشهای مدرن و انجام جراحیهای تصحیح عیوب انکساری مانند لیزیک اشاره کرد.
دکتر صدیقه کهنسال با بهرهگیری از دانش تخصصی چشمپزشکی و تجربه بالینی خود، همواره سعی در ارائه جدیدترین روشهای درمانی و جراحیهای نوین در این حوزه دارد. بیماران این متخصص چشم در رشت، از دقت در تشخیص، توضیحات کامل درباره روند درمان و برخورد صمیمانه ایشان رضایت دارند. همچنین، اکثر مراجعان دکتر صدیقه کهنسال، ایشان را به دیگران توصیه میکنند و فضای اعتماد و اطمینان در مطب ایجاد شده است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر صدیقه کهنسال از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. انتخاب دکتر صدیقه کهنسال به عنوان جراح و متخصص چشم در رشت، با توجه به تخصص، تجربه و محل مطب ایشان، گزینهای مطمئن برای درمان بیماریهای چشمی به شمار میآید.
دکتر صدیقه کهنسال بیماران بالای هشت سال را برای مشکلات و بیماریهای چشم ویزیت و درمان میکنند.
بله، از طریق سامانه نوبت دات آی آر میتوانید به صورت آنلاین برای ویزیت چشمپزشکی نزد دکتر صدیقه کهنسال نوبت بگیرید.
مطب دکتر صدیقه کهنسال در رشت، گلسار، روبهروی داروخانه شبانهروزی گلسار، جنب آزمایشگاه سینا، ساختمان جم، طبقه دوم قرار دارد.
از جمله خدمات این چشم پزشک میتوان به جراحی آب مروارید، عمل لیزیک، درمان ناخنک و تودههای پلک و جراحی مجرای اشکی اشاره کرد.
ایشان دارای تخصص چشم و بورد تخصصی از دانشگاه تهران و بیمارستان فارابی هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
رشت - گلسار - روبه روی داروخانه شبانه روزی گلسار - جنب آزمایشگاه سینا - ساختمان جم - طبقه دوم
جراحی لنز چشم
۱۴۰۳/۰۱/۰۵بسیار عالی و با امکانات مناسب.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خیلی خوب عالی خوش اخلاق و مهربونی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پزشک حاذقی هستندوتشخیص هم خوب بودفقط حس کردم یه کم تو ویزیت کردن عجله داشتندکه زودتموم بشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار حاذق و با حوصله هستندو معاینه دقیقی دارندو با بیمار با وضوح و شفاف صحبت میکنند ، از لحاظ مدت انتظار در مطب هم قابل قبول بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳نوبت دهی و نظم بسیار خوب در مطب
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ضعیفی چشم وتحت درمانم ،بسیاردکترعالی وخوب ومهربونی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۷منشی بسیار خوش برخورد و خانم دکتر هم مسلط و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بی نظیره
۱۴۰۱/۰۸/۲۱مشکل خاصی نداشتم برای معاینه چشم رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴با یک نوع ویروس چشمی به دکتر مراجعه کردم ویزیت شدم امروز هم دوباره بعد یه هفته باید برم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷سلام وقت بخیرر ممنون از برخورد خوب و وقتی ک برای مراجعه کننده میزارید و خیلی خوبه ک همونجا میشه عینک رو تهیه کرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام .خوب بودن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بعضی مواقع تاری دید، که خانم دکتر بعد از معاینه تشخیص دادند که نمره عینک بالا رفته.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر با محبتیه عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰عالی عالی دلسوزومهربان خودشون وقت گذاشتن برامادرم پیش متخصص شبکیه و قرنیه نوبت گرفتن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹وقت کمی برای شنیدن صحبت های بیمار می گذارند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار در کار خود دقیق هستند .برای تاری دیدم دکترهای دیگر تشخیص آب مروارید را داده بودند ولی تشخیص ایشان بالا و پایین کردن قند خون بود .و مرا به متخصص دیابت معرفی کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بد نبود
۱۴۰۲/۰۳/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دیابت بررسی شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر با عجله معاینه میکرد. ازین کارشون زیاد خوشم نیومد.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵با سلام اولین بار بود رفتم خانم دکتر با اخلاق وبا حوصله بودند و خانم منشی هم مودب وبانظم بودند من راضی بودم انشالله موفق باشند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سلام وقت شما بخیر. نزدیک بینی ام ضعیف شده بود و خانم دکتر بمن عینک نزدیک بین دادند. معاینات چشم را سریع و با دقت انجام دادند و بیرون هم بیماران معطل نمیشن تا نوبتشون برسه.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر عالی بودن تشخیص درست داشتن خیلی زود جواب گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲من دو ساعت معطل شدم و منشی کلا دلبخواهی میفرستاد داخل .خود خانم دکتر خوش برخورد بودن. و من کلا کارم دو دقیقه طول کشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر خوبی بودن ولی اینکه باید چند ساعت نوبت بشینی با اینکه تو سایت وقت میگیری خیلی کلافه کننده است
۱۴۰۴/۰۹/۱۹نوبت تقریبا به موقع بود با یک تاخیر حدود بیست دقیقه ای. ویزیت بسیار خوب و کامل بود. متشکرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳چشم مامانم عمل کردن خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل ضعیف بودن چشم وعینک واسم نوشتن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تشخیصشون عالیه خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عفونت چشم داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱پدرم چشم درددشدید داشت خانم دکتر تشخیص تب خال چشم داد با یه قطره و پماد خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ایشون دکتر بسیار با حوصله ومهربونی هستن از کارشون راضی ام خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۱برای بررسی شماره چشم و عالی و خیلی خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی خیلی دکتر خوب وباتجربه ای هست من اولین بار بود رفته بودم پیشش ولی خیلی از کارش راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰سریع بیماران رو ویزیت میکنند و نظم بالایی دارند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتربسیاری خوش اخلاق کاربلد. من راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰باوجود شلوغی مطب اما بطور مرتب و با نظم مراحل کار انجام شد..منشی ها و خانم دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد بودند..
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عفونت پلک بالا و تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴سلام مادرومادرخانمم بردم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار خانم دکتر مهربان و با حوصله هستن و کار درست دعای خیرم همیشه بدرقه راهشون باشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خشکی چشم داشتم با تشخیص درست ایشون رفع شد خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستن ولی به نوبت اینترنتی اعتقادی ندارند.ما اینجا صرفا نوبت میگیریم و وقتی حضوری میریم اسم مارو مینویسن و دوباره میریم تو صف.یعنی ممکنه یک نفر نوبت اینترنتیش بعد من باشه ولی چون قبل من حضور پیدا کرده از من زودتر ویزیت میشه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۳۱تشخیص عفونت چشمی داده شد که در حال استفاده از داروها هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱سلام برای اولین بار برای ویزیت چشم دخترم پیش ایشون رفتم هم برخورد منشی وهم دکتر عالی بود .
۱۴۰۴/۰۸/۰۲چشم من یه هفته بود تار میدید رفتم دکتر گفت چیز مهمی نیست نگران نباش ولی وقتی خانم کهنسال منو معاینه کردن در همون نگاه اول فهمیدن مشکل اصلی چیه تشکر میکنم ازشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۳گل مژه دکتر باتجربه ومتین وباحوصله
۱۴۰۳/۰۹/۱۷چکاپ سالیانه ،تعیین نمره عینک راضی هستم وبه دیگران هم پیشنهادمی کنم خوش برخوردوعااالی.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴چشمم ضعیف بود عینک دادن
۱۴۰۱/۱۲/۲۴دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر باتجربه و باحوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار دکتر حاذقی بودند با یک جلسه ویک نسخه من خوب شدم فقط مطبشون خیلی شلوغ بود ومدت انتظار طولانی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴تحت درمان هست پدرم فعلا
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق بود کارش حرف نداره من برای اولین بار بود پسرم را برده بودم پیشش
۱۴۰۴/۰۶/۳۱سلام.اینترنتی نوبت گرفتم به موقع ویزیت شدم دکترخوب باسوادمهربان وراستگو.تخصصش هم خوبه راضییم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶جراحی اب مروارید و اب سیاه چشم
۱۴۰۲/۱۰/۱۲دخترم چشماش ضعیف بود معاینه کردن و عینک تجویز کرد دکتر مهربون و باحوصله وخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱از نظر برخورد منشیها خوب هست ولی یکم برخورد سرد انجام میدن. خانم دکتر هم کارشون خوب هست.
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بله خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵شوهرم عفونت چشم
۱۴۰۳/۰۱/۰۵دکتر خیلی خوش برخوردی هستش
۱۴۰۴/۰۹/۰۳آب مروارید مادرم را تشخیص دادند و عمل کردند خداروشکر خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۹با سلام .من مادرم رو برای ویزیت بردم .تایم چندانی برای اینکه راهنمایی کامل کنند نذاشتن و خیلی سریع و تند تند صحبت و تمام .ما راضی نبودیم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰با سلام ضمن عرض تشکر، لطفا دارو ها رو ثبت بفرمائید تا بشه هزینه ش رو از بیمه دریافت کرد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳پسرمو که چهار سالش بود قبلول نکردن، گفتم هشت سال به بالا رو قبول میکنند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار باسواد و دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۵دکتر معمولی هستند قرار نیست الکی بگم که فوق العاده هستند. قطعا کارشونو انجام میدن. فقط یه ایراد بزرگ داشتند که بسیار سریع کار ویزیتو انجام میدن و میفرستن بیرون و بیمار بهش مهلت داده نمیشه حرف بزنه و باید زودی از اتاق پزشک خارج بشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مشکل من خیلی سریع با مراجعه بهشون حل شد بسیار کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۱در یک کلمه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پزشک خوب خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۰۳چشمم به نور آفتاب حساسیت نشون داد برام عینک نوشت الان میزنم خیلی خوبه تو آفتاب دودی میشه تو سایه مثل عینک ساده میشه
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عمل آبمروارید
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳چشمام کمی التهاب داشت قطره تجویز کردن فعلا استفاده میکنم.ا
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی دکتر خوش برخوردی هستند، با یک دوره ویزیت جواب مثبت گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام خوب بود برخورد پرسنل هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتری با برخورد خوب بودند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عالی عفونت چشم داشتم سریعا برطرف شد بعد از تشخیص ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ویروس چشمی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱پارکی مویرگ داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۰پدربزرگم پیششون میرفت و کارشون خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر خوب و با حوصله مطب هم زیاد معطلی نداشت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴اوکی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹دکتر خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۳/۰۵مشلک دید
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی دکتر خوش اخلاق ومشکل چشم من را با یک نسخه برطرف کردند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سلام دکتر هم اخلاق خوبی داره هم تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دکتر خوب و با اخلاق بودن و دقیق معاینه میکنندوبا حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل ض
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی بود مامان منم همینطوری بود با کار شما خوب شد خداروشکر کاره شما عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۱۱پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵چشمم ناخونک داشت خودم ترسیده بودم ولی خیلی راحت بهم گفت چیز خاصی نیستو احتیاج به عمل نداره فعلا
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار عالی متعهد مسئولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۴وقت دهی خوب بود. اخلاق خوب بود.
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دکتر مهربان و با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷آب مروارید چشم مادرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱آستیکمات و گرفتن نمره چشم برای عینک
۱۴۰۴/۰۷/۰۷پرش چشم ودرد شدید راضی بودم دوتاقطره دادند پنج روز استفاده کردم خیلی بهتر شدم،برخورد خودشون وپرسنل هم خیلی خوب ومهربون بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۰شماره عینک راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر خوب،تشخیص خوب،شرایط نوبت گرفتن خوب،کلا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴مادرم خون ریزی داخلی چشم کرده بود که با تشخیص خانوم دکتر عزیز متوجه شدیم و تزریق میشه الان
۱۴۰۲/۰۶/۲۰عفونت چشم داشتم و ضعف چشم که با صبوری و توضیحات مفید ، تجویز داشتند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار خوب محدب و پر تجربه وبا حوصله هستند خانم دکتر ومن به ایشون بیست خواهم داد
۱۴۰۴/۰۴/۰۸مطلوب بودده
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر عالی حرفه ای
۱۴۰۳/۰۲/۱۱چشمم آسیب دیده بود انگار روی شبکیه چشمم خراش افتاده بود با مراجعه به خانم دکتر و یک بار ویزیت چشمم درمان شد پزشک خوش اخلاق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲پزشک بسیار خوش اخلاق و با سواد و منشی های بسیار باادب و بااخلاق راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ایشان بسیار با تجربه هستند . همچنین مطب بسیار منظم هست که وقت انسان تلف نمی شود. عملکردشون هم عالی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی دکتر باتجربه خوبی هست من خیلی ازش راضی م
۱۴۰۱/۰۸/۲۱برای چکاپ رفته بودم خوب بود با دقت و حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۲چکاپ سالیانه چشم رفته بودم فضای مطب و برخورد منشی و راهنمایی خانم دکتر همه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ضعف چشم و عینک
۱۴۰۲/۰۵/۲۰بسیار خوش برخورد و در کار بسبار حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲با سلام خیلی دکتر خوبی هستن آستیگماتیسم و تنبلی چشم دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸جهت معاینه چشم و کنترل نمره عینک مراجعه کردم، برخوردشون محترمانه و مناسب بود، و حوصله بالایی در معاینه و ارائه توضیحات داشتند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۲سلام وقت بخیر من مشگل چشم داشتم عینک داشتم ولی دیدم کم بود به دکتر مراجعه کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸برای پدرم عمل چشم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سلام بار اول بود که رفتم واقعا عالی ومتعهد به بقیه پزشکان برای عمل آب مروارید رفتم راهنمایی های خوب ودلسوزانه واقعا خیرببینن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تشخیص بیماری چشم که داشتم خوب بود پماد چشم دادند ولی سیستم ندارند که داروها را وارد سیستم کنند و کد رهگیری بدهند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵با سلام من مشکل شبکیه چشم داشتم خانم دکتر خوب راهنمایی کردند من را به فوق تخصص شبکیه معرفی نمودند پزشک خوب با اخلاق و همچنین منشی خانم دکتر خانم هم خانمی مودب.و خوبی بود امیدوارم درپناه ایزدمنان شاد و سلامت باشند ت ر
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من دید جلو یکم ضعیف بود م که تشخیص دادن پیر ی چشم هستش البته عینک تجویز کردن انشالله که جواب بده
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دوربینی چشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خانم دکتر بسیار باحوصله معاینه چشم را انجام میدهند، من درد چشم داشتم که با ویزیت ایشان درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر دیگه معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام، هم از نظر نوبت دهی هم داخل مطب و هم از نظر معاینه و ویزیت بسیار با نظم و عالی بودن، برخورد خانم دکتر هم بسیار مهربان و خودمانی بود و توضیحات کافی رو درباره عینک و عملکرد چشم ارائه دادن، انشالله که همیشه سلامت و برقرار باشن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مادرم عمل ناخنک چشم انجام داد پیش ایشون فعلا در دوره نقاهت هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی بودن از همه نظر مگس پران داشتم که راهنماییم کردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷با سلام بسیار خوش اخلاق ومهربان هستند وبا صبر حوصله به سوالات بیمار پاسخ میدهند ومعاینه می کنند من برای ضعیف بودن وحساسیت به نور به ایشان مراجعه کردم وبسیار ازمعاینه وتشیخیص ایشان راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳پیر چشمی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷ضف دید
۱۴۰۳/۱۰/۰۱راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی بود ، دلسوز و خوش اخلاق و یا تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی خوب بود دکتر بااخلاق و باتجربه هست ومهربان
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عمل چشم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶