تهران تهران- یوسف آباد ، سید جمال اسد آبادی ، بالاتر از پمپ بنزین -روبروی بانک کار آفرین -ساختمان پزشکان ۵۰۱
تهران استان تهران ، شهرستان تهران ، منطقه ۱ ، شریعتی ، پل رومی ، خیابان موسیوند ، خیابان کریمی ، کلینیک قیطریه
برای دریافت نوبت از دکتر صبا میرابوالفتحی متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر صبا میرابوالفتحی متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در تهران: تهران- یوسف آباد ، سید جمال اسد آبادی ، بالاتر از پمپ بنزین -روبروی بانک کار آفرین -ساختمان پزشکان ۵۰۱
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر صبا میرابوالفتحی متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر صبا میرابوالفتحی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران- یوسف آباد، سید جمال اسد آبادی، بالاتر از پمپ بنزین -روبروی بانک کار آفرین -ساختمان پزشکان ۵۰۱
استان تهران، شهرستان تهران، منطقه ۱، شریعتی، پل رومی، خیابان موسیوند، خیابان کریمی، کلینیک قیطریه
بسیار دلسوز مودب و کاربلد وبا راهنماییهای عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۸بسیار مهربان، بااخلاق، کاردان و پرحوصله تشخیص عالی دقت کار بالا
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار برخورد گرم و صمیمی داشتند کاملا شرح حال بیماری را گوش کردند وتشخیص درست دادند نتیجه ی درمان هم خوب و عالی پیش رفت چون بنده بیشتر از ۱۰ روز درگیر عفونت و التهاب گوش بودم چند پزشک دیگه مراجع کرده بودم ولی نتیجه ی نگرفته بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سلام من فقط آماده برای تمیز کردن یکی از گوشهام بودم ولی از من هم ویزیت گرفتن وهم هزینه تمیز کردن گوش در صورتی که اصلا نیاز به ویزیت نداشتم و برام مبلغ سنگین بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳من برای برداشتن خال گوشتی روی پلک و شانه ام به مطب سرکار خانم دکتر میرابوالفتحی مراجعه کردم و از نتیجه کار کاملا رضایت دارم. خانم دکتر خیلی باحوصله و دقت معاینه را انجام دادند و در همان نوبت درمان هم انجام شد. ایشان در حین انجام کار نیز بسیار دقیق، حرفهای و با حوصله بودند و این موضوع باعث شد به هیچ عنوان احساس نگرانی نداشته باشم و بدون هیچ مشکلی و در کوتاهترین زمان ممکن و با رعایت نکات بهداشتی درمان انجام شد. برخورد منشی مطب بسیار محترمانه بود و فرآیند پذیرش با وجود اینکه تعداد مراجعین زیاد بود بدون اتلاف وقت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد. فضای مطب بسیار تمیز،شیک و آرامشبخش است و حس خوبی به مراجعهکننده منتقل میکند. در مجموع تجربه بسیار خوبی داشتم و با اطمینان ایشان را به دیگران توصیه میکنم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۶راضی بودم خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد .مشکل به راحتی حل شد .ممنون
۱۴۰۳/۱۲/۲۷فعلا در حال معالجه ام
۱۴۰۴/۰۵/۲۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۱یک خانم دکتر بسیار با سواد، با رفتار حرفه ای. خیلی وقت برای بیمار میذارن و خوب گوش به مریضشون می کنند. ممنون ازشون و امیدوارم چهارچوب کاری ایشون الگو همگان باشد.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر خوش اخلاق .کلر بلد .تشخیص فوقالعاده
۱۴۰۵/۰۳/۳۰بسیار مهربان و خوشبرخورد و حاذق تشخیصشون واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار عالی بدون شک
۱۴۰۴/۰۴/۳۱گوشم التهاب داشت قطره دادن گفتن یه هفته استفاده کنم مجددا برم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۰۱عمل جراحی توده گردن انجام دادم بسیار دکتر مسلط و دقیق و با توضیحات کامل و پیگیری های لازم جراحی رو انجام دادن. رفتار حرفه ای در کنار تسلط همراه با آرامش و دلسوزی از ویژگی های ایشان بود.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر خو
۱۴۰۳/۱۲/۲۵پزشک حاذق وهمدل که خیلی وقت می گذارند وتشخیصشون خوبه.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی راضی بودم خیلی با حوصله و کاملا حرفه ای واقعا توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار دکتر حاذقی هستند مهربان و دلسوز با تشخیص بجا و به موقع پسرم رو درمان و جراحی کردن و خوب شدن حال پسرم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خیلی خوب معاینه کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲گرفتگی گوش و حل شد بسیار هم خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سلام وقت بخیر من گوشم درد شدیدی داشت با یک جلسه بهتر شد تشکر می کنم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵گرفتگی گوش ولی فعلا بعد سه هفته خوب نشدم .ویزیت مجدد
۱۴۰۴/۰۵/۱۶با اخلاق و با حوصله معاینه کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰گوشم پر میشد و صداها رو بم میشنیدم که خیلی عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار خانم دکتر حاذق و صبور و خوش رویی هستن ،همیشه پر توان در صحت و سلامت باشن***
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سلام.بسیاار خانوم دکتر متحبر،خوش برخورد میباشن. مشکل من به بهترین شکل،با تشخیص خوب ایشون ودرمان موثرشون حل شد. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ایشون پزشکی بسیار حاذق و انسانی بسیار شایسته و با اخلاق و با وجدان هستند . خوشحالم که توسط ایشون درمان شدم . اشنایی با ایشون یک موهبت بود . براشون آرزوی توفیق و سلامتی دارم .... یک الگو....
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خیلی خوب ومنصف بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عفونت گوش
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خیلی. دکتر خوب وخونسردی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خانم دکتر و همکارانشان بسیار مودب، بااخلاق و باحوصله هستن، تشخیص و درمانشان برای من عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سرگیجه داشتم ایشان با دقت و حوصله همراه با توضیحات کامل من را راهنمایی کردند و درمان به خوبی انجام شد.
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خیلی عالی حاذق باسواد با آرامش هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۹راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱نیاز به شستشوی گوش
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خانمدکتر مهربان و خوش برخورد و عالی در تشخیص بیماری .. پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عالی تشخیص عال
۱۴۰۴/۰۵/۰۹