دکتر شهرزاد آذری نیا متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 102370 در تبریز فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان پزشکان بهاران، طبقه سوم، واحد ۳ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر شهرزاد آذری نیا متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 102370 یکی از پزشکان مطرح در حوزه بیماریهای قلبی در شهر تبریز است. ایشان پس از اخذ مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق در سال ۱۳۹۰، به طور متمرکز در زمینه تشخیص و درمان مشکلات قلبی و عروقی به فعالیت پرداختهاند. مطب دکتر شهرزاد آذری نیا در تبریز، خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان پزشکان بهاران، طبقه سوم، واحد ۳ قرار دارد و بیماران میتوانند به راحتی به این مرکز مراجعه کنند.
دکتر شهرزاد آذری نیا به عنوان متخصص قلب و عروق، خدمات جامعی از جمله ارزیابی و درمان بیماریهای شایع قلبی، پیگیری فشار خون بالا، بررسی درد قفسه سینه و کنترل ریسک فاکتورهای قلبی را ارائه میدهد. بسیاری از بیماران تبریزی دکتر شهرزاد آذری نیا را به دلیل دقت در تشخیص و رویکرد علمی در درمان بیماریهای قلبی انتخاب میکنند. نظرات بیماران نشان میدهد که ایشان با صبر و حوصله به مشکلات قلبی مراجعهکنندگان گوش داده و راهکارهای درمانی موثری ارائه میکنند.
در صورتی که به دنبال متخصص قلب و عروق معتبر در تبریز هستید، دکتر شهرزاد آذری نیا با داشتن بیش از یک دهه سابقه تخصصی و برخورداری از مدرک رسمی تخصصی، گزینه مناسبی برای ارزیابی و درمان بیماریهای قلبی محسوب میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. دکتر شهرزاد آذری نیا با ترکیب تخصص علمی و تجربه بالینی، به عنوان چهرهای قابل اعتماد در حوزه سلامت قلب در تبریز شناخته میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر دقیق و خوبی هست در حرفه تخصصی خودشون خبره هستند به مریض زیاد وقت می ذارند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خیلی با حوصله باشخصیت و عالم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی تحت درمان فشار خون تخصص، رفتار و وقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر باسواد وخیلی با حوصله به حرفهای بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خانم دکتر آدم دقیقی هستند و برای مریض اهمیت میدهند، در مورد توان و دانش پزشکی ایشان اطلاع دقیقی ندارم اما فرد شایسته ای هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بینظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر خوبیست
۱۴۰۲/۱۱/۰۵Ok عمل میخواستم باحوصله ویزیت انجام دادن حرفه ای وباخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ضمن عرض سلام خسته نباشید دکتر عالی وبا تجربه وخوش رفتاری هستند مشکل قلبی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱پزشک بسیار با اخلاق و ماهر و با سواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹مامانم مشکل فشار داشتن عالی هستن خانم دکتر از هر بابت
۱۴۰۳/۰۸/۲۷سرکار خانم دکتر آذری نیا از چند سال پیش طبابت همسرم را به عهده داشته و سلامتی همسرم را مدیون ایشان هستیم .
۱۴۰۳/۱۱/۱۸خیلی خوب، برای بیمار واقعا وقت میگذارند و باحوصله هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر بسیار با تحربه و مهربون و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلام خانم دکتر شهرزاد خیلی باحوصله و خوشبرخورد و تسلط بر امور پزشکی .
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دستانی که شفا میبخشند مقدستر از لبهایی هستند که دعا میخوانند رفتار دلسوزانه شما قلب من را عمیقا تحت تاثیر قرار داده است. نگرانی واقعی شما برای بیمارانتان واقعا قابل توجه است. از شما متشکرم که برای اطمینان از سلامتی من بالاتر و فراتر رفتید. مهربانی شما تحمل دوران سخت را آسان کرده است
۱۴۰۴/۱۱/۲۰من بخاطر مشکل فشارخون پسرم مراجعه کردیم واقعا عالی بود تشخیص و معالجه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴از آشنایان خیلی تعریفشان را شنیدیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی و
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من یه نفر از اعضای خانوادمو بردم پیس ایشون که مشکل فشار خون و طپش قلب داشتن با تجویز دارو هاشون خیلی اوضاعشون بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۲۹درد قلب دارم فشارم بالا می رود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دوست دوران بچگی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳برای نارسایی قلب بسیار نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بااینکه دارو مصرف میکردم فشارخون بالا داشتم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر بسیار خوش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خانم دکتر کارش حرف نداره عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷باسلام وعرض ادب واحترام به سرکارخانم دکترآذرینیا فشارخون بالابه پیشنهادمتخصص مغزواعصابم،به خانم دکترآذری نیا مراجعه کردم.وقت اینترنتی گرفتم ودقیقا درزمان تغیین شده موردپذیرش قرارگرفتم. واقعا خانم دکترباصبروحوصله تمام عرایضمرا گوش کرده وبا سوالات لازم به موارددیگری پی برده اکو انجام شدوتوضیحات لازم راارائه فرمودند.واینک درطی یکهفته ی اول حالم روبه بهبودیست.لازم بذکرست که خانم دکترازاخلاق پزشکی نمره هزارمیبرند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خوب عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر مودب و با اخلاق و با حوصله به حرف های بیمار گوش میدهد .
۱۴۰۴/۰۴/۲۴راضی مادر عمل کرده بودند
۱۳۹۹/۰۷/۲۵تپش زیاد قلب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکلم فشارخون بالا بود که با مصرف فقط یک نوع دارو خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱با سلام.بنده مشکل فشار خون بالا داشتم که با تجویز داروی خانم دکتر بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۸برخورد خوبی داشت
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای اولین برخورد بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۸همسرم مشکل تنگی نفس داشتند با راهنمایی خانم دکتر وتجویز دارو خوب شدند دکتر بسیار باتجربه وعالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰از نظر تخصصی عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سلام خودم و آشناهام که فشار خون داشتیم زیر نظر خانم دکتر خوش اخلاق وباتجربه الان فشارمون خیلی عالیه .
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی و خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من یادم نمیاد نرفتم من مکز شهید مدنی رفتم اونم اسمش نمیدونم کی بود خوب بودن چند نفر بودن درمانگاه بود هنوز نبردم دکتر ببینه درباره نوار چیزی نگفتن من هم سر در نیاوردم ....
۱۴۰۳/۱۰/۲۲من برای معاینه قبل از جراحی رفته بودم خیلی خوش برخورد بودن و با دقت معاینه کردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالیییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عااالی یه بار پدر رو بردم خوب خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دکتری بسیار با تجربه و راهنمایی های ایشون بسیار عالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۹واقعا دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سلام ،بنده آریتمی قلبی داشتم با مداوای خانم دکتر این عارضه رفع شد.با تشکر از زحمات
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتری عالی وباتجربه وخوش رفتار
۱۴۰۳/۰۷/۱۵برای اولین بار مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲سلام فشار عصبی داشتم با تجویز یه نسخه در هر حالم خوب شده بهترین دکتر هستش با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۹دکتر خوش اخلاق و دقیقی هستن برای ریزش مو رفتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکترحاذق وکاربلد و پیگیر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام واقعا عالی بود هم اخلاقشون هم تشخیص شون خیلی باحوصله به تمامی سوال های ما جواب دادن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶قلب درد می کرد خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۶معاینه معمولی جهت عمل جراحی داشتم برخورد سردی داشت و طبق قوانین پیش میرفت و جواب درستی را تحویل داد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۹پزشک باسواد و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۸فشار داشتم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خیلی مهربان باحوصله ووقت کافی مریض را ویزیت میکند
۱۴۰۱/۰۶/۱۸واقا عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷پزشک حاذق، با اخلاق و محترم با تشکر فراوان از ایشون و خانم منشی محترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر پدرم هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷تپش قلب داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷تپش قلب داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر بسیار خوب و بااخلاق و متدین
۱۴۰۴/۰۳/۲۶مشکل فشار خون بالا.مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵مادرم فشارخون بالا داشتند الان خدا را شکر بهتر هستند به لطف خانم دکتر. دکتر عالی ای هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکتر با اخلاق و ماهری است
۱۴۰۱/۱۰/۲۸برای مشاوره قلب مادرم پیش از جراحی رفته بودیم. دقیق بودن و داروهای که برای فشارخون تجویز کردن موثر بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۰۳با اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خیلی وارد بعداعصاب
۱۴۰۴/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من واسه نوارقلب واکورفته بودم خیلی خوش اخلاق وخوش برخوردعالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار ماهر
۱۴۰۳/۰۳/۱۶برای مامانم دقت و وقت گذاشتن برای بیمار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر بسیار عالی ومهربان باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر با حوصله و باسوادی هستند.مادر من پیششون میرن.راضی هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بار اول مراجعه بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی ....
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر بسیار خوش اخلاق وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی خوب اس
۱۴۰۲/۱۲/۰۹با سلام تشخیص و درمان سرکار خانم دکتر آذری نیا عالی است
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی و با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام فشار خون بالا تحت درمان پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۵مشکل فشارخون داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی بودند ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ضربان قلب نامنظم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشکل قلبی داشتم خوشبختانه الان خیلی خوب هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر فوق العاده ای هست برای تنظیم فشار خون رفتم پیش ایشان خیلی باخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳گرفتگی رگ داشتم با راهنمایی ها داروهای دکتر آدری نیا بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱بسیار خانم دکتر با سواد و متخصصی هستند و با حوصله کامل ، برای مریض خود وقت میگذارند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰اوکی قلب میخواستم که عالی انجام شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تپش قلب شدید داشتم دکترخیلی خوب ومهربانی به لطف ایشون بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴با حوصله خیلی محترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مادر من ۵ استنت داره و دیابت
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دکتر خیلی کار بلد و مهربانی هستن دقیقا مریضی رو با دقت پیگیر میشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ایشان پزشکی حاذق، متین، با کمالات و پرحوصله و پیگیر بیماران خود هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۴با سلام و احترام خواستم به عرض برسانم که بنده به علت بیماری نا منظمی ریتم تپش قلب،حضور محترم خانم دکتر مراجعه کردم،از نظر معاینه وطرز رفتار با بیمار واقعا عالی بودند و از نظرنتیجه باید گفت که هنوز تحت درمان می باشم ودارو های تجویزی توسط خانم دکتر را مصرف میکنم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱پزشک خوش برخوردوباتجربه وپزشکی مورداعتماداست وبرای کنترل بیماری قلبم رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹تپش قلب داشتم خیلی اذیت میشدم با یه ویزیتشون فعلا که تپش قلبم خیلی کم تر شده راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بهترین دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتری خوب و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بسیار عالی حاذق با سواد خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار دکتر باسواد با تجربه ، خوش اخلاق و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۹سلام خانم دکتر با حوصله و دقت به حرف مریض گوش میده و با معاینه و بررسی دقیق به مشکل بیمار میپردازد.
۱۴۰۴/۰۴/۱۴سلام خ
۱۴۰۳/۰۱/۰۴خوب خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۴/۰۸/۰۷از هر نظر عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶فشار بالای 20 مراجعه کردم با تشخیص درست و تجویز دارو ،شکر خدا حالم بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۴/۱۴دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۲۸