دکتر شهرام سیدی دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی با شماره نظام پزشکی ۶۴۰۳۹ در تهران (منطقه قیطریه) فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.
دکتر شهرام سیدی با مدرک دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی، یکی از چهرههای برجسته این حوزه در تهران به شمار میرود. ایشان با شماره نظام پزشکی 64039 و سابقهای غنی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای آلرژیک و ایمنی، شناخته میشوند. دکتر سیدی متولد ۱۳۴۹ است و پس از کسب رتبه ۳۵ کنکور سراسری، تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد. وی پس از دریافت دکترای حرفهای پزشکی و گذراندن دوره طرح، با رتبه اول وارد رشته ایمونولوژی شد و موفق به اخذ دکترای تخصصی (Ph.D) ایمنی شناسی بالینی و آلرژی گردید. ایشان هماکنون به عنوان همکار دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و عضو مرکز تحقیقات RCGLD و NRITLD دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت دارند.
دکتر شهرام سیدی در حوزههای تخصصی آلرژی، ایمنی شناسی و ایمونولوژی بالینی، خدمات گستردهای ارائه میدهد. بیماران در تهران، به ویژه منطقه قیطریه، میتوانند برای درمان مشکلاتی مانند حساسیت فصلی (تب یونجه)، سرفه مزمن، کهیر و آنژیوادم، سینوزیت و پولیپ بینی آلرژیک، انواع آلرژیهای غذایی، پوستی و دارویی، و نیز آلرژی به نیش حشرات به مطب ایشان مراجعه کنند. مطب دکتر سیدی در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز برای بیماران فراهم است.
ایشان علاوه بر فعالیت بالینی، در حوزه پژوهش نیز بسیار فعال بوده و مقالات متعددی در مجلات معتبر پزشکی داخلی و خارجی منتشر نمودهاند. همچنین تالیف و ترجمه کتب مرجع ایمونولوژی و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر فعالیتهای علمی ایشان است. دکتر شهرام سیدی موسس اولین کلینیک آلرژی در استان آذربایجان غربی (ارومیه) نیز بودهاند که نشاندهنده نقش پیشگام ایشان در این حوزه است.
نظرات بیماران در وبسایتهای تخصصی پزشکی، حاکی از رضایت بالا نسبت به دکتر شهرام سیدی در زمینه دقت تشخیص، پیگیری درمان و برخورد حرفهای است. این ویژگیها همراه با تجربه و مدارک تخصصی، سبب شدهاند که مراجعهکنندگان از خدمات ایشان رضایت قابل توجهی داشته باشند. در پایان، دکتر شهرام سیدی با تکیه بر دانش بهروز و تعهد حرفهای، یکی از گزینههای معتبر برای درمان بیماریهای آلرژیک و ایمنیشناسی در تهران به شمار میرود.
دکتر شهرام سیدی دارای دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی بوده و در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای آلرژیک و اختلالات ایمنی فعالیت میکند.
مطب دکتر سیدی در تهران، خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر شهرام سیدی نوبت اینترنتی رزرو کنند.
دکتر سیدی به درمان انواع آلرژیهای فصلی، غذایی، دارویی، پوستی، سینوزیت و پولیپ آلرژیک، کهیر و آنژیوادم، و اختلالات ایمنی بدن میپردازد.
شماره نظام پزشکی دکتر شهرام سیدی ۶۴۰۳۹ است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱
برای حساست همشرم و واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر متخصص و صبور
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار با حوصله و متخصص هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بله الرژی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر با دقت و حوصله ویزیت میکنن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵حساسیت بسیار شدیدی داشتم . روی گونه ها جوش و کهیر شدید . خدا رو شکر با یک هفته مصرف دارو خیلی بهتر شدم . دکتر بسیار متین و خاکی هستن و خوش برخورد . با حوصله ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بنده اگزما و آلرژی داشتم با داروهای دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل آلرژی دشتم در ایام گرونا اینترنتی ویزیت و با داور مداوا شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴آلرژی داشتم و کامل بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷ایشون بسیار با اخلاق و با سواد هستن آلرژی خیلی مقاوم داشتم و جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خیلی با حوصله درمورد الرژی پوستی دخترم پرسش کردن بازهم تمام ازمایشات رو انجام دادند در نهایت دارو نوشتند چون دارو عوارض داشت واقعا از برخورد و دقت ایشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۲۲خیلی عالی و خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار آرام و حرفه ای تمام حواس را به مریض اختصاص میدهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳کهیر داشتم که خیلی خوب برطرف شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار دکتر عالی و با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۱۰اوکی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ده سال سابقه کهیر ،تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بود کهیر داشتم بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴درودبرشما ازلحظه ورودبه مطب ایشان انرژی مثبت گرفتم وبادیدارشان ونحوه ویزیت وسوالات وداروهای تجویزی مشکلم تا حدود زیادی برطرف گردیده ودرمراحل پایان درمان هستم. تشکر وقدردانی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خیلی خیلی اخلاق خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱سلام درحال درمان هستم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار خوش اخلاق و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۴پزنیپی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سلام مشکل من عتسه و آب رزیش است
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار خوش ا
۱۴۰۴/۰۷/۰۲من به تازگی از طرف یکی از بیمار خود آقای دکتر با ایشون آشنا شدم از ایشون رضایت کامل دارم بسیار صبور با درک هستن حتی زمانی که مشکل داشته باشم تماس گرفتم پاسخگو بودن و در حال حاضر درحال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار عالی و با تجربه و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خارش بدن کار ایشان عالی ولی من خودم کوتاهی کردم داروهامو مصرف نکردم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی دکتر خیلی خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار دکتر دلسوز و محترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای حساسیت پوستی پدرم مراجعه کردیم، خوشبختانه داروهاشون جواب داد ولی خیلی با دقت معاینه نکردن و وقت نذاشتن، نسخه و لیست داروهم یک روز بعد فرستادن!
۱۴۰۳/۱۰/۲۰تخصص و برخورد عالی بسیار راضی بودیم و تشخصی درست ایشون باعث شد که کودکم در عرض ۲ روز خوب بشه ، بسیار ایشون رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بود درمان هنوز ادامه داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلام دوستان دکترسیدی دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۱۰/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴پوست خارش دارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳پدرم الرژی داشت خارش پوست افت فشار ورم صورت . تشخیص دکتر استفاده نکردن بعضی از مسکن ها . رفتار ایشون با مریض بسیار عالیه . در کارشون مهارت بی نظیری دارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دکتربااخلاق وخیلی کاربلد ،پسرم ۲سال بودسرفه میکرد،دراولین جلسه درمانش کرد.ممنونم ازت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸دخترم کهیر میزد خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۷درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بسیار متشخص وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دخترم به خاطر آلرژی و مشکلات تنفسی ویزیت شد ولی فعلا تغییری نکرده و دوره درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳راضی نبودم،کهیر داشتم خارش سر پوسته ریزی سر حتی بخودشون زحمت ندادن ک معاینه کنند یا وضعیت منو ببینند،و برای سرم تجویزی کنند فقط گفتند دوره ات بگذره بیا
۱۴۰۴/۱۱/۱۵من برای اولین بار پیش آقای دکتر رفتم مشگلم عطسه وآب ریزش زیاد بینی وچشم وبی حالی خستگی بعداز آب ریزش بود جلسه اول تا الان داروهای که داده مفیده بوده وقرار جلسه بعدی تست آلرژی بگیره. دکتر باتجربه ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار دکتر با دا
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲من مشکل کهیر شدید داشتم الان چند روزه داروهای دکتر مصرف میکنم بهتر شدم.دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴با سلام من کهیر مزمن داشتم ودر حال تحت درمان هستم با توجه به رفتار خوب اقای دکتر وتایمی که برای بیماران میگذارند از درمان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر بینهایت عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار محترم و صبور هستند آقای دکتر و به تمام سوالات با آرامش پاسخ میدهند. فعلا تحت درمان هستم...
۱۴۰۳/۱۱/۲۵پسر چند ماه ابریزش بینی شدید داشت خیلی دارو استفاده کردیم و خوب نشد به دکتر مراجعه کردم و ایشون هم دارو و لیست ممنوعات غذایی دادن یکم بهتر شد ولی قطع نشد چون پسرم شیرینی میخورد و در کل خوب نشد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵به یقین میتونم بگم عالی.معجزه میکنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸حساسیت پوستی-کهیر فعلا در پروسه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خارش پوست
۱۴۰۲/۰۸/۲۰کهیر مزمن داشتم . تا حدودی برطرف شد و هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹خوب هستن.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳آلرژی پسرم ،در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۱- هنوز در مراحل درمان هستم، بهبودی حاصل نشده. - ساعت ۵:۳۰ وقت داشتم، دکتر ساعت ۶:۳۰ وارد مطب شدند. - دکتر خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱حساسیت شدید داشتم تحت درمان هستم و کاملا راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱سلام و عرض ادب من ۲سال بود سرفه میکردم ایشون با اخلاق خوبشون و تجربه بالایی که داشتن تونستند مرضی من رو تشخیص بدن و من واقعا الان خوب هستم دست آقای دکتر درد نکند همیشه سالم و تندرست باشد
۱۴۰۳/۱۱/۱۹فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴در حال درمان کهیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر بسیار خوشبرخورد، صبور و باحوصلهای هستن. با دقت کامل معاینه میکنن و توضیحاتشون کاملا قابل فهمه. واقعا از انتخابم راضیام
۱۴۰۴/۱۰/۱۶راضی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵خیلی دکتر خوب با حوصله ی هستن دقیق به حرفای بیمار گوش میدن من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۸همکارم حساسیت ب قرص چرک خشک کن داشتند فقط دکترمتوجه شدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر بسیار دقیق و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر فوق العاده با اخلاق و تشخیص درمان عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۷پزشک بسیار ماهر و متشخصی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر بسیار با تجربه و خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سیبقصث
۱۴۰۲/۰۹/۱۲خوب و خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۰دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خارش صورت و بدن داشتم. دکتر تست ازم گرفتن و دارو دادن و خوب شدم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۸سلام وقت بخیر آقای دکتر کلن عالی هستن .ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار باتجربه و تشخیص گر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار صبور و با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲دکتر عال
۱۴۰۴/۰۲/۰۲الرژی بسیار مهربون بسیار انرژی مثبت ،عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سینوزیت دارم دارو دادن گفتن اگه بهتر نشدم دوباره برم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳فوقالعاده خوش برخورد و با سواد هستن آقای دکتر. سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۶چارش شدید دست.عالی بودن عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بی نظیر و انساندوست
۱۴۰۴/۰۳/۰۴کهیر تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خارست پوست سر مو
۱۴۰۴/۰۵/۰۳پرشک خوبی هستند محترم و آرام
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خارش شدید پوستی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹کهیر، دو تا قرص دادن فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دخترم آلرژی فصلی داشت باداروهایی که دکترتجویزکردفعلا که خوبه خداروشکر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بدنم کهیر میزد هنوز خوب نشد
۱۴۰۲/۰۳/۲۰برخورد اینچنین مودبانه و باوقاری رو من تا ب حال از هیچ پزشکی ندیدم . ایشون بی نهایت اخلاق مدار و متعهد هستند و من واقعا ازینکه ایشون رو ملاقات کردم بسیار خرسندم . و البته علم و مهارت ایشون نیز متمایز از بقیه ست .
۱۴۰۴/۰۷/۲۳آلرژی، بهبود فوری
۱۴۰۳/۰۷/۱۲منتظر ارایه آزمایش هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱بنظرم عالی بود فعلا دوره درمانم کامل نشده ولی تو همین تایم کوتاه نتیجه گرفتم من سرفه داشتم که با داروهای ایشون خیلی کمتر شده وفک کنم داروهامو کامل مصرف کنم کامل قطع میشه سرفه م
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سلام ایشان دکتر باتجربه ای هستند وحساسیت ام خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱حساسیت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸من تازه میرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بهترین
۱۴۰۰/۰۲/۳۰انفلکانزا و درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶سلام من کهیر میزدم با دارو کنترل شده است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بهترین دکتر خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۲تا حالا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴رفتار و برخورد و پیگیری منشی خوب نبود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹نمیشناسم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶خارش بدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی در حد معجزه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲پسر ۷ ساله من یک سال تک سرفه داره رفتم دارو دادند گفتن دو هفته استفاده کن خوب نشد دوباره بیار که اصلا خوب نشد می خوام دوباره ببرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سیستم ایمنی هنوز درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷پسرم آلرژی داشت و بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷پسر ۲۰ماهه من حساسیت پوستی داشت بعد پنج ماه از این مطب به اون مطب اقای دکتر به خوبی تونستند با یه شربت و قرص درمانشون کنند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵هنوز تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ادامه ندادم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار دکتر حاذفی هستن با ارامش به صحبتها گوش میدن و بهترین تشخیص را میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۲الرژی، تشخیصشون خوب بود، زیاد معطل نشدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سلام مشکل آلرژی پسرم بعدانسخه ایشان برطرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیا دکتر دلسوز و با شخصیتی هستن.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار با حوصله و باسواد با یه نسخه فقط خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عااالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۸آلرژی شدید و تنگی نفس و درمان شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دو سال بود آلرژی داشتم، کاملا خوب شدم.بسیار خوش اخلاق و متبحر هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۴دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار خوش برخورد و حاذق. در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹فوق العاده بودنند
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۵الرژی فصلی بهار
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بسیار صبور و با حوصله. عالی هستند. کامل بیماری را برای بیمار توضیح میدهند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶آلرژی به موادغذایی ودارویی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۶منم کهیر شدید میزدم فعلا کنترل شده ولی در برخی مواقع میزنم تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۲/۱۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷انژیو ادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴اگزامای دخترم، تشخیص عالی و درمان خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مشکل آلرژی وخلرش بدن داشتم دارو دادن خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱من هنوز درمانم رو شروع نکردم برام ازمایش نوشتن اما ایشان بسیار از دکترهای دیگر متمایز هستند وجدان کاری بالا باحوصله و دلسوز با دقت به بیمار گوش میدند و واقعا زمان میذارند همین خوش انرژی بودنش بسیار عالی هستش
۱۴۰۴/۰۷/۱۷کهیر داشتم خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۳تشخیصشون عالی بود و من درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲دکتری با حوصله و مودب و صبور و پر تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۲۴برای دخترم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸الرژی غذایی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴خیلی داکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۷آلرژی فصلی شدید داشتم حتی نفس نمیتونستم بکشم یه هفتس دارم دارو مصرف میکنم خیلی بهتر شدم تو همین چندروز تاثیرشو گزاشته..کار دکتر حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۲۷در جلسه اول مشکلم رو تشخیص دادن و بسیار محترم هستن به بیمار احترام میذارن با دقت و صبر به حرفهای بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۰۲/۰۶خیلی عالیه خوب به حرف من گوش داد بعد کلی سوال پرسید و چیزایی گفت که مشکلات من بود و من نتونسته بودم هیچوقت بیان کنم درمان عالی بود و انسان بینظیری هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۷تشخیص شون بسیار درست بود و داروی مورد نیاز رو به درستی تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳حساسیت تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۴برای بیماری اگزوما نزد دکتر رفتم که هنوز طول درمان تمام نشده ولی از تشخیص و درمان آقای دکتر رضایت کامل رو دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دخترم مشکل آلرژی فصلی داشت که با داروهای عالی خیلی زود مرتفع شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالییییی
۱۴۰۲/۰۴/۱۴برای پسر سه ساله ام که آلرژی داشت مراجعه کردم و بسیار راضی هستم، تشخیص و درمان عالی، رفتار بسیار محترمانه، در کل تجربه بسیار خوبی داشتم.
۱۴۰۲/۱۱/۰۵بسیاردکتربااخلاق وحاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۸تحت درمان هستم و بسیار دکتر خوش برخورد و متخصص هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳