۳۸۷ نفر
دکتر شهرام سیدی

دکتر شهرام سیدی

دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی

دکترای‌تخصصی شماره نظام: ۶۴۰۳۹
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
۲۷۶ نفر

برای حساست همشرم و واقعا کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

دکتر متخصص و صبور

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بسیار با حوصله و متخصص هستند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بله الرژی

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

دکتر با دقت و حوصله ویزیت میکنن

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

حساسیت بسیار شدیدی داشتم . روی گونه ها جوش و کهیر شدید . خدا رو شکر با یک هفته مصرف دارو خیلی بهتر شدم . دکتر بسیار متین و خاکی هستن و خوش برخورد . با حوصله ویزیت میکنن

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

بنده اگزما و آلرژی داشتم با داروهای دکتر بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

مشکل آلرژی دشتم در ایام گرونا اینترنتی ویزیت و با داور مداوا شدم

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

آلرژی داشتم و کامل بهبود یافتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

تازه درمان رو شروع کردم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

ایشون بسیار با اخلاق و با سواد هستن آلرژی خیلی مقاوم داشتم و جواب گرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

خیلی با حوصله درمورد الرژی پوستی دخترم پرسش کردن بازهم تمام ازمایشات رو انجام دادند در نهایت دارو نوشتند چون دارو عوارض داشت واقعا از برخورد و دقت ایشون بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۱۰/۲۲

خیلی عالی و خوش برخورد و دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار آرام و حرفه ای تمام حواس را به مریض اختصاص میدهد

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

کهیر داشتم که خیلی خوب برطرف شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

بسیار دکتر عالی و با تجربه

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

اوکی بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

ده سال سابقه کهیر ،تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عالی بود کهیر داشتم بهتر شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

درودبرشما ازلحظه ورودبه مطب ایشان انرژی مثبت گرفتم وبادیدارشان ونحوه ویزیت وسوالات وداروهای تجویزی مشکلم تا حدود زیادی برطرف گردیده ودرمراحل پایان درمان هستم. تشکر وقدردانی

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

خیلی خیلی اخلاق خوبی دارند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

سلام درحال درمان هستم هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بسیار خوش اخلاق و دقیق هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

پزنیپی

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

سلام مشکل من عتسه و آب رزیش است

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

بسیار خوش ا

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

من به تازگی از طرف یکی از بیمار خود آقای دکتر با ایشون آشنا شدم از ایشون رضایت کامل دارم بسیار صبور با درک هستن حتی زمانی که مشکل داشته باشم تماس گرفتم پاسخگو بودن و در حال حاضر درحال درمان هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

بسیار عالی و با تجربه و با حوصله بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خارش بدن کار ایشان عالی ولی من خودم کوتاهی کردم داروهامو مصرف نکردم

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

عالی دکتر خیلی خوبی هستش

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

بسیار دکتر دلسوز و محترم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

برای حساسیت پوستی پدرم مراجعه کردیم، خوشبختانه داروهاشون جواب داد ولی خیلی با دقت معاینه نکردن و وقت نذاشتن، نسخه و لیست داروهم یک روز بعد فرستادن!

۱۴۰۳/۱۰/۲۰

تخصص و برخورد عالی بسیار راضی بودیم و تشخصی درست ایشون باعث شد که کودکم در عرض ۲ روز خوب بشه ، بسیار ایشون رو پیشنهاد میدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خوب بود درمان هنوز ادامه داره

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

سلام دوستان دکترسیدی دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

پوست خارش دارم

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

پدرم الرژی داشت خارش پوست افت فشار ورم صورت . تشخیص دکتر استفاده نکردن بعضی از مسکن ها . رفتار ایشون با مریض بسیار عالیه . در کارشون مهارت بی نظیری دارن

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

دکتربااخلاق وخیلی کاربلد ،پسرم ۲سال بودسرفه میکرد،دراولین جلسه درمانش کرد.ممنونم ازت

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

دخترم کهیر میزد خوب شد

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

بسیار متشخص وتشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

دخترم به خاطر آلرژی و مشکلات تنفسی ویزیت شد ولی فعلا تغییری نکرده و دوره درمان ادامه دارد

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

راضی نبودم،کهیر داشتم خارش سر پوسته ریزی سر حتی بخودشون زحمت ندادن ک معاینه کنند یا وضعیت منو ببینند،و برای سرم تجویزی کنند فقط گفتند دوره ات بگذره بیا

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

من برای اولین بار پیش آقای دکتر رفتم مشگلم عطسه وآب ریزش زیاد بینی وچشم وبی حالی خستگی بعداز آب ریزش بود جلسه اول تا الان داروهای که داده مفیده بوده وقرار جلسه بعدی تست آلرژی بگیره. دکتر باتجربه ای

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار دکتر با دا

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

من مشکل کهیر شدید داشتم الان چند روزه داروهای دکتر مصرف میکنم بهتر شدم.دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

با سلام من کهیر مزمن داشتم ودر حال تحت درمان هستم با توجه به رفتار خوب اقای دکتر وتایمی که برای بیماران میگذارند از درمان راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر بینهایت عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عالی و بینظیر

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

بسیار محترم و صبور هستند آقای دکتر و به تمام سوالات با آرامش پاسخ میدهند. فعلا تحت درمان هستم...

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

پسر چند ماه ابریزش بینی شدید داشت خیلی دارو استفاده کردیم و خوب نشد به دکتر مراجعه کردم و ایشون هم دارو و لیست ممنوعات غذایی دادن یکم بهتر شد ولی قطع نشد چون پسرم شیرینی میخورد و در کل خوب نشد

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

به یقین میتونم بگم عالی.معجزه میکنم

۱۳۹۹/۰۵/۱۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

حساسیت پوستی-کهیر فعلا در پروسه درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

خارش پوست

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

کهیر مزمن داشتم . تا حدودی برطرف شد و هنوز تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

خوب هستن.

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

آلرژی پسرم ،در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

- هنوز در مراحل درمان هستم، بهبودی حاصل نشده. - ساعت ۵:۳۰ وقت داشتم، دکتر ساعت ۶:۳۰ وارد مطب شدند. - دکتر خوش برخوردی هستند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

حساسیت شدید داشتم تحت درمان هستم و کاملا راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

سلام و عرض ادب من ۲سال بود سرفه میکردم ایشون با اخلاق خوبشون و تجربه بالایی که داشتن تونستند مرضی من رو تشخیص بدن و من واقعا الان خوب هستم دست آقای دکتر درد نکند همیشه سالم و تندرست باشد

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

در حال درمان کهیر

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

دکتر بسیار خوشبرخورد، صبور و باحوصلهای هستن. با دقت کامل معاینه میکنن و توضیحاتشون کاملا قابل فهمه. واقعا از انتخابم راضیام

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

راضی بودن

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

خیلی دکتر خوب با حوصله ی هستن دقیق به حرفای بیمار گوش میدن من راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

بسیار باحوصله و دقیق

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

همکارم حساسیت ب قرص چرک خشک کن داشتند فقط دکترمتوجه شدن

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

دکتر بسیار دقیق و دلسوزی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دکتر فوق العاده با اخلاق و تشخیص درمان عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

پزشک بسیار ماهر و متشخصی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر بسیار با تجربه و خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

سیبقصث

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

خوب و خیلی خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

خارش صورت و بدن داشتم. دکتر تست ازم گرفتن و دارو دادن و خوب شدم.

۱۴۰۲/۰۱/۱۸

سلام وقت بخیر آقای دکتر کلن عالی هستن .ونتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

بسیار باتجربه و تشخیص گر عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

بسیار صبور و با تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

دکتر عال

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

الرژی بسیار مهربون بسیار انرژی مثبت ،عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

سینوزیت دارم دارو دادن گفتن اگه بهتر نشدم دوباره برم

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

فوقالعاده خوش برخورد و با سواد هستن آقای دکتر. سلامت باشن

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

چارش شدید دست.عالی بودن عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بی نظیر و انساندوست

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

کهیر تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

خارست پوست سر مو

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

پرشک خوبی هستند محترم و آرام

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خارش شدید پوستی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

کهیر، دو تا قرص دادن فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

دخترم آلرژی فصلی داشت باداروهایی که دکترتجویزکردفعلا که خوبه خداروشکر

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

بدنم کهیر میزد هنوز خوب نشد

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

برخورد اینچنین مودبانه و باوقاری رو من تا ب حال از هیچ پزشکی ندیدم . ایشون بی نهایت اخلاق مدار و متعهد هستند و من واقعا ازینکه ایشون رو ملاقات کردم بسیار خرسندم . و البته علم و مهارت ایشون نیز متمایز از بقیه ست .

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

آلرژی، بهبود فوری

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

منتظر ارایه آزمایش هستم

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

بنظرم عالی بود فعلا دوره درمانم کامل نشده ولی تو همین تایم کوتاه نتیجه گرفتم من سرفه داشتم که با داروهای ایشون خیلی کمتر شده وفک کنم داروهامو کامل مصرف کنم کامل قطع میشه سرفه م

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

سلام ایشان دکتر باتجربه ای هستند وحساسیت ام خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

حساسیت

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

من تازه میرم

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بهترین

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

انفلکانزا و درمان شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

سلام من کهیر میزدم با دارو کنترل شده است

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

بهترین دکتر خیلی خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

تا حالا نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

رفتار و برخورد و پیگیری منشی خوب نبود

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

نمیشناسم

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

خارش بدن

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

عالی در حد معجزه

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

پسر ۷ ساله من یک سال تک سرفه داره رفتم دارو دادند گفتن دو هفته استفاده کن خوب نشد دوباره بیار که اصلا خوب نشد می خوام دوباره ببرم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

سیستم ایمنی هنوز درمان رو شروع نکردم

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

پسرم آلرژی داشت و بهتر شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

پسر ۲۰ماهه من حساسیت پوستی داشت بعد پنج ماه از این مطب به اون مطب اقای دکتر به خوبی تونستند با یه شربت و قرص درمانشون کنند

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

هنوز تحت درمان هستیم

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

ادامه ندادم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بسیار دکتر حاذفی هستن با ارامش به صحبتها گوش میدن و بهترین تشخیص را میدهند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

الرژی، تشخیصشون خوب بود، زیاد معطل نشدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

سلام مشکل آلرژی پسرم بعدانسخه ایشان برطرف شد

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

بسیا دکتر دلسوز و با شخصیتی هستن.

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

بسیار با حوصله و باسواد با یه نسخه فقط خوب شدم

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

عااالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خیلی خوب

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

آلرژی شدید و تنگی نفس و درمان شد

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

دو سال بود آلرژی داشتم، کاملا خوب شدم.بسیار خوش اخلاق و متبحر هستند

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

دکتر خوب و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

بسیار عالی و باتجربه

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بسیار خوش برخورد و حاذق. در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۱۱/۱۹

فوق العاده بودنند

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

الرژی فصلی بهار

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

بسیار صبور و با حوصله. عالی هستند. کامل بیماری را برای بیمار توضیح میدهند

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

آلرژی به موادغذایی ودارویی

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

تشخیص خوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

منم کهیر شدید میزدم فعلا کنترل شده ولی در برخی مواقع میزنم تحت درمانم

۱۴۰۴/۱۲/۱۴

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

انژیو ادم

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

اگزامای دخترم، تشخیص عالی و درمان خوب

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

مشکل آلرژی وخلرش بدن داشتم دارو دادن خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

من هنوز درمانم رو شروع نکردم برام ازمایش نوشتن اما ایشان بسیار از دکترهای دیگر متمایز هستند وجدان کاری بالا باحوصله و دلسوز با دقت به بیمار گوش میدند و واقعا زمان میذارند همین خوش انرژی بودنش بسیار عالی هستش

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

کهیر داشتم خوب شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

تشخیصشون عالی بود و من درمان شدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

دکتری با حوصله و مودب و صبور و پر تجربه

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

برای دخترم

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

الرژی غذایی

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

خیلی داکتر

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

آلرژی فصلی شدید داشتم حتی نفس نمیتونستم بکشم یه هفتس دارم دارو مصرف میکنم خیلی بهتر شدم تو همین چندروز تاثیرشو گزاشته..کار دکتر حرف نداره

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

در جلسه اول مشکلم رو تشخیص دادن و بسیار محترم هستن به بیمار احترام میذارن با دقت و صبر به حرفهای بیمار گوش میدن

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

خیلی عالیه خوب به حرف من گوش داد بعد کلی سوال پرسید و چیزایی گفت که مشکلات من بود و من نتونسته بودم هیچوقت بیان کنم درمان عالی بود و انسان بینظیری هستند

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

تشخیص شون بسیار درست بود و داروی مورد نیاز رو به درستی تجویز کردن

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

حساسیت تنگی نفس

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

برای بیماری اگزوما نزد دکتر رفتم که هنوز طول درمان تمام نشده ولی از تشخیص و درمان آقای دکتر رضایت کامل رو دارم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

دخترم مشکل آلرژی فصلی داشت که با داروهای عالی خیلی زود مرتفع شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عالییییی

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

برای پسر سه ساله ام که آلرژی داشت مراجعه کردم و بسیار راضی هستم، تشخیص و درمان عالی، رفتار بسیار محترمانه، در کل تجربه بسیار خوبی داشتم.

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

بسیاردکتربااخلاق وحاذقی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۱۸

تحت درمان هستم و بسیار دکتر خوش برخورد و متخصص هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۳
اطلاعات تکمیلی
دکتر شهرام سیدی متولد سال 1349 بوده و در سال 1367 پس از اخذ دیپلم تجربی، موفق به کسب رتبه 35 کنکور سراسری گردید. وی در همان سال تحصیلات عالی خود را در رشته پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز نمود. پس از دریافت درجه دکترای پزشکی و گذراندن طرح، در مراکز تحقیقاتی به تحقیق مشغول گردید. سپس با کسب رتبه اول به تحصیل در رشته ایمونولوژی پرداخت و موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی ایمنی شناسی بالینی و آلرژی گردید. ایشان اکنون به عنوان همکار در دانشگاه علوم پزشکی آزاد میباشند.
وی در طی سالیان زیاد فعالیت و تحقیق خود آثار متعددی شامل مقالات منتشر شده در ژورنالهای معتبر پزشکی خارج از کشور و مجلات معتبر داخلی، تالیف کتب علمی و ترجمه کتب مرجع ایمونولوژی داشته و بدینسان در اعتلای علم پزشکی گامهای بزرگی برداشته اند.
مروری بر فعالیتهای اجرایی:
1. عضو مرکز تحقیقات RCGLD دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
2. محقق و عضو مرکز تحقیقات NRITLD بیمارستان مسیح دانشوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
3. عضو انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران
۴. همکار گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران
۵. موسس و بنیان گذار اولین کلینیک آلرژی در استان آذربایجان غربی - ارومیه
۶. راهنمای دانشجویان دوره های ارشد رشته های علوم پایه
خدمات تشخیصی، درمانی بیماریهای آلرژیک شامل:
حساسیت فصلی (تب یونجه)
سرفه مزمن
کهیر و آنژیوادم
سینوزیت و پولیپ بینی آلرژیک
آلرژی غذایی
آلرژی پوستی، اگزما وخارش
آلرژی دارویی
آلرژی به نیش حشرات
تستهای آلرژی
-حساسیت زدایی
ایمونوتراپی (واکسن آلرژی)
dr-seyedi.com
دکتر شهرام سیدی
تهرانخیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱
روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ تذکر مهم زمان انتخابی شما ساعت مراجعه به پزشک میباشد نه زمان ملاقات با پزشک . زمان ملاقات توسط منشی مطب برنامه ریزی خواهد شد که بسته به شرایط مطب ممکن است تا چند ساعت بطول بی انجامد
نوبت دهی اینترنتی: nobat.ir/drseyedi
اینستاگرام: dr_shahramseyedi
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    اینستاگرام دکتر شهرام سیدی

    دکتر شهرام سیدی دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی با شماره نظام پزشکی ۶۴۰۳۹ در تهران (منطقه قیطریه) فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.

    دکتر شهرام سیدی با مدرک دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی، یکی از چهره‌های برجسته این حوزه در تهران به شمار می‌رود. ایشان با شماره نظام پزشکی 64039 و سابقه‌ای غنی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های آلرژیک و ایمنی، شناخته می‌شوند. دکتر سیدی متولد ۱۳۴۹ است و پس از کسب رتبه ۳۵ کنکور سراسری، تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد. وی پس از دریافت دکترای حرفه‌ای پزشکی و گذراندن دوره طرح، با رتبه اول وارد رشته ایمونولوژی شد و موفق به اخذ دکترای تخصصی (Ph.D) ایمنی شناسی بالینی و آلرژی گردید. ایشان هم‌اکنون به عنوان همکار دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و عضو مرکز تحقیقات RCGLD و NRITLD دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت دارند.

    دکتر شهرام سیدی در حوزه‌های تخصصی آلرژی، ایمنی شناسی و ایمونولوژی بالینی، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. بیماران در تهران، به ویژه منطقه قیطریه، می‌توانند برای درمان مشکلاتی مانند حساسیت فصلی (تب یونجه)، سرفه مزمن، کهیر و آنژیوادم، سینوزیت و پولیپ بینی آلرژیک، انواع آلرژی‌های غذایی، پوستی و دارویی، و نیز آلرژی به نیش حشرات به مطب ایشان مراجعه کنند. مطب دکتر سیدی در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز برای بیماران فراهم است.

    ایشان علاوه بر فعالیت بالینی، در حوزه پژوهش نیز بسیار فعال بوده و مقالات متعددی در مجلات معتبر پزشکی داخلی و خارجی منتشر نموده‌اند. همچنین تالیف و ترجمه کتب مرجع ایمونولوژی و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر فعالیت‌های علمی ایشان است. دکتر شهرام سیدی موسس اولین کلینیک آلرژی در استان آذربایجان غربی (ارومیه) نیز بوده‌اند که نشان‌دهنده نقش پیشگام ایشان در این حوزه است.

    نظرات بیماران در وب‌سایت‌های تخصصی پزشکی، حاکی از رضایت بالا نسبت به دکتر شهرام سیدی در زمینه دقت تشخیص، پیگیری درمان و برخورد حرفه‌ای است. این ویژگی‌ها همراه با تجربه و مدارک تخصصی، سبب شده‌اند که مراجعه‌کنندگان از خدمات ایشان رضایت قابل توجهی داشته باشند. در پایان، دکتر شهرام سیدی با تکیه بر دانش به‌روز و تعهد حرفه‌ای، یکی از گزینه‌های معتبر برای درمان بیماری‌های آلرژیک و ایمنی‌شناسی در تهران به شمار می‌رود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    تخصص اصلی دکتر شهرام سیدی چیست؟

    دکتر شهرام سیدی دارای دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی بوده و در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های آلرژیک و اختلالات ایمنی فعالیت می‌کند.

    آدرس مطب دکتر شهرام سیدی کجاست؟

    مطب دکتر سیدی در تهران، خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر شهرام سیدی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر شهرام سیدی نوبت اینترنتی رزرو کنند.

    دکتر شهرام سیدی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    دکتر سیدی به درمان انواع آلرژی‌های فصلی، غذایی، دارویی، پوستی، سینوزیت و پولیپ آلرژیک، کهیر و آنژیوادم، و اختلالات ایمنی بدن می‌پردازد.

    شماره نظام پزشکی دکتر شهرام سیدی چیست؟

    شماره نظام پزشکی دکتر شهرام سیدی ۶۴۰۳۹ است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر شهرام سیدی

    خیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱

    دکتر شهرام سیدی

    خیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱