از عمل راضی هستم
عمل زیبایی بینی انجام دادم کاملا راضی هستم به دوستانم هم معرفی کردم
بسیار عالی ومهربان واز همه مهم تر برای بیمار وقت میذارند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان احمدآباد، عارف ۱، ساختمان بزرگمهر، طبقه چهارم
از عمل راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عمل زیبایی بینی انجام دادم کاملا راضی هستم به دوستانم هم معرفی کردم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱بسیار عالی ومهربان واز همه مهم تر برای بیمار وقت میذارند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴