دکتر سید فرشاد صدری، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۲۲۷ در تهران فعالیت دارد. مطب دکتر صدری در سعادتآباد، سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه چهارم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر سید فرشاد صدری، متخصص قلب و عروق با فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی، از جمله پزشکان برجسته در حوزه قلب و عروق در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۲۲۷ و مدارک معتبر از دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان نفر اول بورد تخصصی کشوری سال ۱۳۹۶ و همچنین نفر اول فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی در سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ شناخته شدهاند. مطب دکتر سید فرشاد صدری در منطقه سعادتآباد، سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه چهارم واقع شده و با ارائه خدمات تخصصی در زمینههای مختلف بیماریهای قلبی و عروقی به بیماران خدمترسانی میکند.
دکتر سید فرشاد صدری با بهرهگیری از دانش روز و گواهینامههای بینالمللی از فرانسه، ایتالیا و ژاپن، درمانهای پیشرفته عروقی و واریس را ارائه میدهد. تخصص ایشان در آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی سبب شده بیماران زیادی که تمایل به جراحی باز قلب ندارند، از روشهای نوین مانند بالون سنگ شکن صوتی و تعویض دریچه قلب به روش غیرجراحی (تاوی) بهرهمند شوند. بیماران تهرانی به ویژه ساکنان سعادتآباد، ایشان را به عنوان پزشک قلب و عروق مورد اعتماد در منطقه میشناسند.
خدمات دکتر سید فرشاد صدری شامل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی مدرن با تجهیزات روز، درمان زخم پای دیابتی و انسداد عروق محیطی، لیزر واریس و اسکلروتراپی است. همچنین استفاده از سیستمهای هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماریهای قلبی از دیگر ویژگیهای بارز ایشان محسوب میشود. بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و پیگیری درمان توسط دکتر سید فرشاد صدری ابراز رضایت کردهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه میکنند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری یا مشاوره تخصصی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. دکتر سید فرشاد صدری، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی، با سابقه علمی و بالینی برجسته، یکی از چهرههای معتبر حوزه قلب و عروق در تهران و منطقه سعادتآباد به شمار میآید.
دکتر سید فرشاد صدری متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی بوده و در درمان بیماریهای قلبی، عروقی، واریس و انسداد عروق محیطی تخصص دارد.
مطب دکتر صدری در تهران، سعادتآباد، سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه چهارم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر سید فرشاد صدری از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، درمان واریس، لیزر عروقی، اسکلروتراپی، درمان زخم پای دیابتی و مشاوره تخصصی از خدمات مطب دکتر صدری است.
ایشان دارای تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بلوار سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه ۴
لینک کانال کلینیک در اپ بله
ble.ir/drsadricardiosmartclinic
سعادت آباد، بلوار سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه ۴
لینک کانال کلینیک در اپ بله
ble.ir/drsadricardiosmartclinic
دکتر خوب و با سوادی بودن فقط کمی گرون بود ویزیت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴ویزیت بعد از جراحی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶جوان بودن و به روز بودن ایشان یکی از حسن های ایشان است فشار خون 20 من را به 10رساندن جواهر ه خدا برای پدر مادرش حفظش کنه
۱۴۰۴/۱۰/۲۸بسیاردکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند ودر تشخیص هم عالی️
۱۴۰۴/۰۷/۱۵سلام دکتر واقعا در تمام زمینه ها عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱در یک کلمه
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خاله م
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتری بسیار عالی دکترای دیگه گفته بودن مادر شما باید عمل قلب باز بشه ولی دکتر تونست با گذشتن چند فنر مشکل گرفتگی عروق شو حل کن عالیییییی ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۰۱در رگهای همسرم استنت گذاشتند و از کارشان راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰از هر لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سلام برخورد آقای دکتر وپرسنل کلینیک عالی بود آقای دکتر نهایت صبر وحوصله برای بیمار داشتن اطلاعاتشون به روز بود با توجه به مشکل مادرم که عروق گرفتگی شدید داشت امکان جراحی باز براشون نبود فرمودند با امواج صوتی و مته الماس گرفتگی رو باز میکنند. ۱۱آبان نوبت دارن و مطمئنم به بهترین نحوانجام میدن.ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹از همه لحاظ عالی هستن چه دکتر چه پرسنل زحمتکش همه چی منظم هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۶معرفی دکتر حمیده سلطانی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲سلام آقای دکتر صدری، پزشک جوان و فرهیخته ای هستند و دانش ایشان در رشته تخصصی خودشان همگام با علم روز دنیا می باشد. برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰تپش قلب شدید داشتم که الان بهتر شده
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی مسولیت پذیر و پیگیری
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من برای چکاب ومشورت خدمت جناب دکتر رفته بودم از هر نظر عالی بودنند خداوند حفظشون کند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بیماری قلبی مادرم بود به جرات می تونم بگم ایشان یه فرشته از طرف خداوند برای انجام رسالت روی زمین هستن خداوند بهشون طول عمر و سلامتی بده و هر روز شاهد موفقیت هاشون باشیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۲۷سلام. از دوستان نزدیک و خوبم جهت جهت گرفتگی عروق قلب به نزد دکتر مراجعه کردند که خیلی از کار ایشان راضی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ناراحتی قلبی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰یک ساعت و نیم برای من وقت گذاشتند. خیلی بافهم و شعور و کاربلد
۱۴۰۳/۰۳/۲۲دکتر خوب با شخ
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی خداحفظش کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر دقیق ، دلسوز ، محترم، خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲ویزیت نشدم هنوز اما تعریفشون رو بسیار شنیدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱دکتر بسیار عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲دکتر صدری در عین جدیت خوش خلق، دقیق و همه جانبه نگر هستند. تمرکز روی قلب ایشان را از سلامت سایر اعضای اثر گذار در سلامت قلب باز نمیدارد. گروه همکاران ایشان هم در کلینک کار بلدند و مهربان. کلینیک دکتر صدر را میتوان سرمشق موفقی برای پزشکی بشمار آورد.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵حملات پنیک داشتم و تپش قلب داشتم با داروهاشون کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲چک آپ استنت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عمل انژیو.خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۶آقای دکتر با دقت و حوصله نسبت به بررسی وضعیت قبلی و فعلی گرفتگی عروق کرونر بنده اقدام و مقرر نمودند در مرحله بعد برای تشخیص و درمان موثر اقدام نمایند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۱سلام همسر من ماه پیش سکته قلبی کردن از نوع شدید ..داشت دکتر صدری عمل کردن و فنر گذاشتن عالی هست این دکتر واقعا
۱۴۰۱/۰۳/۱۲خیلی خوب و باحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار دقیق و با حوصله جواب میدهند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار متخصص و متعهد و متین
۱۴۰۴/۰۲/۲۰اقای دکتر بسیار دلسوز و باتجربه هستن ،برای همسرم دوتا فنر گذاشتن ،در صورتی جاهای دیگه بهمون گفته بودن باید جراحی قلب باز بشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹مشکل گرفتی عروق قلب عمل شدم ونتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بهترین و با علم ترین با حوصله ترین و بروز ترین هستن جناب دکتر صدری
۱۴۰۴/۱۰/۰۹برای چکاپ پیش ایشون رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰با عرض سلام. ایشان تنها یک دکتر باتجربه نیستند، بلکه یک آدم با اخلاق، دلسوز و خیرخواه نیز هستند. من از عملکرد ایشان و تمامی پرسنل با اخلاق ایشان نیز رضایت دارم. امیدوارم همیشه سالم و سربلند باشند.به شما هم توصیه می کنم از تجربیات ایشان استفاده نمایید.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷پزشک بسیااار باسواد مهربان با درک و فهمی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی بینظیر صبور
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بینظیر بودن، کاملا وقت گذاشتن و به نکته های بی نظیری اشاره کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام جهت لاغری مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۰تنهادکتری که هرروز دعاگوشم، عالی ترین دکترقلب دنیا
۱۴۰۱/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸Nice to may hospital the me tallk
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار دکتر حاذق و خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی و بهبوری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فعلا درحال
۱۴۰۴/۰۷/۲۶افزایش فشار خون . با دریافت دارو مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشکل تپش قلب و بهبودی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳برای مشاوره خدمتشون رسیدیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵برای چکاپ رفته بودم. دکتر خوب، خوشرو و باحوصله ای هستند، فعلا تحت نظر ایشان هستم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲درمان چاقی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار پزشک حاذق و به روزی هستن ورفتارکاملا حرفه ای پاسخگویی آنلاین با دقت وآرامش کامل در توضیحات ممنونیم ازتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پیگیر و بروز
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تپش قلب بهبودی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی مثل همیشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸باسلام، اقای دکتر با روی خوش و حوصله ی تمام در مورد بیماری قلبی من توضیح دادن و رزومه ی بیماری خانوادگی منو بادقت پرسیدن و توضیحات لازم مطرح کردن،کادر درمانی مطبششون همه خوش رو بودند امامعطلی داخل مطب اقای دکترخیلی زیادبود طوری که من ساعت ۵بعدازظهر اونجابودم ساعت ۸ شب وارداتاق اقای دکتر شدم و با توجه به دوری مسیرمطبشون و معطلی در داخل مطب خیلی منو خسته کرده بودو برای بیمارکه حال جسمی مناسبی نداره این همه معطلی خسته کننده ست طوری که همسرم گفت خانم دکتری رو انتخاب کن که هم مرکز شهر باشه و به ما نزدیکتر باشه و هم انقدر معطل نشیم، این موضوع کمی روی انتخاب بیمار برای ادامه ی درمان در این کلینیک کمی تامل و تردیدایجاد میکنه وگرنه همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مشکوک به گرفتکی رگ بودم که با آنژیوگرافی گفتند سطحی است و با دارو رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بادقت معاینه کردند.همه آزمایش ها رو بررسی کردند و برخورد بسیار خوبی داشتند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶فشار خون و دیابت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳از دیگران شنیدم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱مادر من چندین سال بیمار آقای دکتر بودند با فشار بالای ۲۰ ایشون فشار مامان رو تنظیم کردند و دو بار آنژیو گرافی شدند توسط ایشون و دو تا فنر گذاشتند در حال حاظر مادر مشکلات قلبی برطرف و فشار تنظیم جناب آقای دکتر بسیار با اخلاق و پیگیر بیماران خود هستند بسیار با سواد و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۱۱اقای دکتر بسیار دقیق و باحوصله و مهربان هستن امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی.از هر نظر .معلومات،تعهد،اخلاق،روانشناسی.....
۱۴۰۴/۱۰/۰۱مشکل نامنظمی فشار خون
۱۴۰۴/۰۶/۰۴مادرم مشکل قلب داشن
۱۴۰۳/۰۳/۰۳برای کنترل چربی خون پیش ایشون میرم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیار دقیق و با صبر وحوصله هستن و هم چنین بسیار حرفه ای و مسلط به علم روز هستن
۱۴۰۵/۰۴/۰۱درجه یکککککک
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عالی و باحوصله هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مشکل واریس پا نتیجه عالی بود هم ظاهر زیبایی پا و هم از جهت کاهش درد پا و رفع احساس سنگینی به شدت توصیه میکنم ایشون رو
۱۴۰۳/۰۲/۱۰با درود و مهر :: دکتر علاوه بر توانایی بالا در امر پزشکی،،رفتار بسیار عالی (شنیدن توضیحات بیمار و هدایت او به سوی آرامش ) وحتی پاسخ به سوالات غیر حضوری بیمار از طریق واتساپ برای حصول بهبودی فرد را حمایت میکنند. سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سلام وقت بخیر با تشکر از اقای دکتر صدری مادر من دو سال پیش عمل دریچه انجام دادن و خیلی راضی هستن وکامل خوب شدن اقای دکتر بسیار حاذق در تخصص خود هستندوجدان کاری دارن وبا بیمارن خوش برخورد ودلسوز هستن انشالله سلامت و در پناه خدا باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی دکتر خوبی هسن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰برای چکاپ سالانه رفتم پیششون
۱۴۰۳/۰۵/۳۱بسیاردکترحاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۹در کل دا
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار عالی و حاذق در کار
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۱درود بر دکتر فرشاد عزیز برخورد محترمانه ای داشتند ،مشاوره و تشخیص درست ایشان بسیار عالی بود،برای بیمار وقت می گذارند و با صبرو شکیبایی و تشخیص پویا مراحل را پیش می برند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵سلام دکتر بیمارستان بقیه الله به من گفته باید عمل قلب باز انجام دهید و ۲تا رگ های من گرفته است
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بسیار عالی با تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸فقط ویزیت
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰با اخلاق و حاذق خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۲۳بسیار با دقت تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مانجارو
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲فعلا نتیجه رو باید نشون بدم،نحوه برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳He is perfect
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عالی ب
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بسیار دکتر باسواد و برخورد عالی و پاسخگوی با حوصله هستند خداایشون رو حفظ کنه
۱۴۰۴/۱۲/۱۱فشار خون ع
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فشار خون و آریتمی .
۱۴۰۴/۰۵/۰۷برخورد آقای دکتر صدری و دانش ایشون بسیار عالی بود و همچنین از محیط مطب و امکانات و برخورد پرسنل رضایت داشتیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوش اخلاق وبا حوصله ای هستند .همسرم فشار بالا بود الان تحت درمان ایشان تنظیم شده است.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکل گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۹/۰۲فوقالعاده عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴فشار خون
۱۴۰۳/۰۵/۲۹یکی از رگهای بسته شده بود آنژیو کردم و استنت گذاشتم برای همسرم هم آنژیو انجام دادند. نسبت به مریض خیلی دلسوز هستند . شخصا دکتر صدری را پیشنهاد می کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بسیار با اخلاق و بادانش و به روز هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دایشان بسیار پزشک حاذق و شکیبایی هستتد .
۱۴۰۴/۰۸/۰۷در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴از آقای دکتر در مورد چنان به بیمار خود اهمیت میگذارد سمیمانه تشکر میکنم ایشان درغیر مطب هم جواب بیمار را بامحبت وبدون هیچگونه ناراحتی رهنمایی جوابگو میباشد باتشکر بیمار محمد خود
۱۴۰۴/۱۲/۲۲بهترین بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار حاذق وبا اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۴سلام برای چکاب اومدم قبلا ویزیت شدم مشکلی خاصی در نوار قلبم نبود فرمودن استرس نداشته باش من ایمان به صحبت آقای دکتر دارم.چون باعث آرامش میشه خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سلام،گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تا الان موفق به مراجعه نشده ام
۱۴۰۵/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷یسیار بسیار حاذق با صبر و تحمل بالا وقت کافی برلی هر بیمار میذارند خدا این انسانهای شریف رو برای این کشور حفظ کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار حاذق و انسان بی نهایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مادرم مشکل قلبی داره
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹پزشکماهر و بسیار دلسوزی هستند چربی خون بالا و فشار خون که کنترل شده
۱۴۰۳/۰۶/۳۱فوق العاده اند
۱۴۰۱/۰۵/۰۴برای لاغری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دکتر فوق العاده با علم و دقیق برسی میکند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار دقیق و عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴آقای دکتر بسیار دلسوز ومهربان ودر تشخیص و درمان عالی و پیگیر هستند خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۶تخصص عالی و صبر و پشتکار و امید به مریض
۱۴۰۱/۱۱/۲۲کار بلد وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۱فشار بالا
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار تشخیص درست و همچنین مطب مجهز
۱۴۰۴/۰۷/۱۹همه چیز عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰همه چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بینظیر،بسیار مودب خوش برخورد دقیق،باحوصله و تشخیص عالی، کادر هماهنگ برای هماهنگی بیمارستان و مطب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ایشون هم طبابت خوبی داستند وهم برخورد خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۸سلام داروهایم، تمام شده میخوام داروهایم رابرام بفرسته سیستم،
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ایشون پزشک حاذق و کوشا و مسئولیت پذیری هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بهترین و عالی ترین پزشک دنیا
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مادرم قلبشو عمل کرد و خیلی راضیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹آقای دکتر صدری پزشکی مسلط به علم روز پزشکی ، خوش برخورد است بنده بعد از عمل قلب باز با نوسان فشار خون به ایشان مراجعه کردم مشکلم کاملا حل شد .
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار دکتر خوش برخورد کاربلد و پیگیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱هنوز شروع نکردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بنام خدا رفتارحرفه ای آقای دکتروکادرمطب وهمچنین تسلط به اوضاع ومدیریت مطب عالی بودضمن اینکه آقای دکترباحوصله مدارک رابررسی ودستورات پزشکی راصادرفرمودند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۲۸Tazrigh manjaro
۱۴۰۴/۰۸/۲۲فشار خون، عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶تجربه بسیار عالی بود.برخورد و تشخیص ایشان فوق العاده بود. محیط مطب بسیار آرام بخش و پرسنل حرفه ای بودند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر خیلی مهربون بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۱اریتمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹برای لاغری
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خیلی پزشک محترم کار درست با تیم فوق العاده عالیشون علی الخصوص پشتبانی خط ***
۱۴۰۵/۰۲/۲۴در مورد داروی مانجارو صحبت کردیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴درد قفسه سینه،تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار محترم و مسلط هستند و درمان بیمار برایشان اولویت دارد نه ویزیت تعداد بیشتر افراد. ایشان فرد قابل اعتماد و متخصص درجه یکی هستند به نظر من.
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دکتر بسیار حرفه ای و به روز هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷ما از مشهد برای درمان پدر میرسیم خدمت اقای دکتر ایشون بی نظیر هستن فوق العاده خوش برخورد دلسوز متبحر و دانش به روز همکارانشان در کلینیک هم عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند و در کنار اینها سرویس دهی در مطب ایشون با بسیاری از مطب ها که تا حالا رفته بودم فرق میکرد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالیییییییییییییییئییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲فوق العاده خوش برخورد و دلسوز برای بیماران و با حوصله و صبوری بیمار میدید من چند تا دیگه از بیمارستان رفتم و دکترای دیگر را هم دیدم انقدر که این وقت گذاشت اونا حتی توجهم نمیکردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پدرم برای چکاپ بردم بسیار باحوصله دکتر جوان و به روز و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام بیماری قلبی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳برای ویزیت پدرم مراجعه داشتم.بسیار خوش برخورد بودن.منتها اکو رو خود دکتر انجام نمی دادن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر بسیار حرفه ای و صبور هستن و با آرامش صحبتها رو گوش میدن و با تشخیص به موقع برای من و خواهر برای درمان واریس پا بهترین تجویز رو انجام دادن و جامعه پزشکی ما به همچنین دکترهای متخصص و مسلط واقعا نیاز دارن
۱۴۰۴/۱۰/۲۰بسیار باحوصله، با اخلاق، کار بلد و پیشگام در بکار گیری از فنون و علم روز دنیا.
۱۴۰۳/۱۱/۱۲در مجموع از ابتدا تا انتهای کارم خوب بود، اول اینکه هر بیماری، خصوصا بیماریهای حساس مثل قلب، مغز و ... توقع این است که، به جهت دقت در تمام جزئیات باید ریزبینانهتر بررسی بشود یا شاید مواردی که بیمار ممکنه یادش بره، دکتر سوالاتی بکنه تا جزئیات بیشتری بررسی بشه دوم اینکه نباید برای دیدن سوابق بیمار، مثل cd از بیمار وجه دریافت بشه، خوب توقع میره دکتر باید از سوابق بیمار آگاه بشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۸رسوب در عروق کرونری ، استند گزاری
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بهترین دکتر قلب هستن ایشون از نظر من ، بسیار دقیق و متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱با توجه به اینکه پزشک باسواد و آشنا به علم روز هست، معالجاتشان شکر خدا درست و عالییی اس.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵سلام آقای دکتر صدری بسیار عالی و خوش اخلاق هستند ، مدتی هست که تحت نظر ایشان دارو مصرف میکنم و بهتر شدم . تشکر از ایشان و تیم آنها
۱۴۰۵/۰۱/۳۱ایشون بسیار پزشک حاذقی هستن پدرم توسط ایشون با ۹۵ درصد گرفتگی رگ قلبشون انژیوشدن و خداروشکر اوکی هستن ممنونم از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۳۰مادر ۷۳ ساله اقای دکتر عمل فنر را انجام دادند ومادرم مثل روز اول حالش عالی عالی شد با سپاس اول از خدا بهد هم ایشان ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶جهت مشاوره اومدم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷لاغری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر فوق العاده مجرب، دقیق، باحوصله، بااخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۹بسیااااااااار پزشک عالی و فوق العاده ای هستن فوق العاده قابل احترام و کاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار دکتر دقیق و با سطح علمی بالا هستند. برای چکاپ رفتم و از نتیجه راضیم...
۱۴۰۴/۰۴/۲۳من برای مشاوره رفتم عالی راهنمایی کردند ولی ویزیت ۱۶۰۰ بود!!!!
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار حاذق و خوشرو هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی بود تشخصیشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار بااخلاق، حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عالی هستن درجه یک و کاربلد.
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار دکتر محترم و شریفی هستن ایشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶گرفتگی عروق عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵آقای دکتر صدری عالیه مشکل فشار خون داشتم کاملآ برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳آقای دکترباصبروشکیبایی بابیماربرخوردودرباره بیماری خیلی خوب شرح حال میدهد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خولی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷با سلام.ایشون دکتر بسیار حاذق و خوبی بودن.فشار خون پدرم بالا بود و به لطف ایشون تنظیم شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۶با فشار خون بالا ویزیت شدم و با همون اولین نسخه فشار خون بنده تحت کنترل دراومد.ایشون جزو نوابق این رشته ان و سپاسمندشونم.
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بی نظیر و فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰فعلا ویزیت اول هست و تا ببینیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مادرم عمل داشتن و
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مونجارو
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴چک آپ قلب و بسیار دکتر صبور و دانایی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی وفوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی ترررررینن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی بسیار مجرب و مسلط
۱۴۰۴/۰۳/۱۳آنژی شدم وفنرگذاشته
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عاااالی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰دکتر با صبر و حوصله جواب میده خیلی خوب راهنمایی میکنه عاالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴معاینه واسکن قلب
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب فعلا تحت نظرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱بی نظیر هستن تشخیص عالی و درمان عالی و تاثیر گذار بهبودی رو از همون روزهای اول میشه فهمید
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر بسیار با سواد که واقعا حال پدرمخوب کردند ممنونمازشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من و همسرم پیششون ویزیت شدیم هم خودشون و تیم کلنیکشون خیلی با حوصله و خوش اخلاق بودن و کاملا دکتر با صبر و حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار دکتری با اخلاق دقیق وبا حوصله است
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بیماری قلبی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵ایشان دکتری به غایت به روز و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بهترین️️
۱۴۰۳/۰۶/۰۳گرفتگی رگهای قلب و استند گذاشت برام
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوش برخوردی و صبوری و بردباری ایشون در شنیدن همه ی توضیحاتی که در رابطه با بیماری هام می دادم عالی بود. اولین مرتبه بود که نزد ایشون ویزیت می شدم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶فشار خون
۱۴۰۴/۰۴/۱۵باتشکر بسیارحاذق و با اخلاق بیخودی قرص نمیدن با انواع تست های مختلف درمان و پیش میبرن فقط کاش با بیمه هم قراردادداشتن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بی نهایت با حوصله دقیق و تشخیص و درمان به موقع و عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر عالی و خوش برخورد با تشخیص صحیح و به موقع حال مادرم خیلی بهتر شده وقتی پیششون رفتیم مادرم رو تنام دکترها جواب کرده بودن ولی با تشخیص ایشون بهبود پیدا کردن به همه افرادی که مشکل قلبی داشته باشند معرفی و واقعا دکتری کاردرست هستند انشاالله زیرسایه حق پایدار باشند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکترخیلیی خوبی هستن عالییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار با حوصله و دقیق به تمام جزئیات، مسلط به علم روز، در مجموع پزشکی جوان ولی با تجربه و بسیار کارآزموده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۲پزشکی ارجمند، حاذق، صبور و دلسوز. با آرزوی تندرستی و سربلندی روزافزون ایشان.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹گرفتگی عروق نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶سلام وقت بخیر با سردرد و نوسان فشار مطب مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار دقیق با حوصله حساس وپیگیرسوابق قبلی بررسی دقیق مدارک معاینه دقیق توضیحات دقیق درموردداروها ونحوه استفاده ازانهاوتشکرازپرسنل بامسولیت وخوش برخوردایشان
۱۴۰۵/۰۳/۰۹کادر درمانی مجهز بود ولی دکتر برای من آنژیو نوشتن که انجام بدم ولی من یه پزشک دیگه رفتم ولی با تست ورزشی قلب نیاز به آنژیو نداشتم فقط سی تی آنژیو داشتم که انجام دادم که هیچ مشکلی نداشتم به نظر من جناب دکتر صدری نباید زود اقدام برای آتژیو میدادن چون آنژیو کردن هم مشکلات خاص خودش رو داره
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پزشک بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۷برخورد و رسیدگی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مشکل تنگی نفس ونامنظم بودن ضربان که باتوجه به جواب اسکن هسته ای وتست ورزش مثبت برای همسرم آنژیو تجویزکردن آقای دکتر صدری بسیاردکتر بروز و حاذقی هستن و برای بیمار وقت میزارن و همه سوالات رو با حوصله جواب میدن کلینیک ایشان و کادرشون هم بسیار منظم و برخوردشان محترمانه هستش
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار حاذق و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹باتشکر از تشخیص و درمان عالی جناب آقای دکتر صدری،فوق العاده باسواد و دلسوز هستن. بنظرم پشتیبانی غیر حضوری ای هم که تو اپ بله دارن بی نظیره
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار عالی و خوش برخورد بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹برای معاینه و مشاوره رفتم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالیییییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار عالی و با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۷