دکتر سید فرشاد صدری، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۲۲۷ در تهران فعالیت دارد. مطب دکتر صدری در سعادتآباد، سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه چهارم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر سید فرشاد صدری، متخصص قلب و عروق با فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی، از جمله پزشکان برجسته در حوزه قلب و عروق در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۲۲۷ و مدارک معتبر از دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان نفر اول بورد تخصصی کشوری سال ۱۳۹۶ و همچنین نفر اول فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی در سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ شناخته شدهاند. مطب دکتر سید فرشاد صدری در منطقه سعادتآباد، سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه چهارم واقع شده و با ارائه خدمات تخصصی در زمینههای مختلف بیماریهای قلبی و عروقی به بیماران خدمترسانی میکند.
دکتر سید فرشاد صدری با بهرهگیری از دانش روز و گواهینامههای بینالمللی از فرانسه، ایتالیا و ژاپن، درمانهای پیشرفته عروقی و واریس را ارائه میدهد. تخصص ایشان در آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی سبب شده بیماران زیادی که تمایل به جراحی باز قلب ندارند، از روشهای نوین مانند بالون سنگ شکن صوتی و تعویض دریچه قلب به روش غیرجراحی (تاوی) بهرهمند شوند. بیماران تهرانی به ویژه ساکنان سعادتآباد، ایشان را به عنوان پزشک قلب و عروق مورد اعتماد در منطقه میشناسند.
خدمات دکتر سید فرشاد صدری شامل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی مدرن با تجهیزات روز، درمان زخم پای دیابتی و انسداد عروق محیطی، لیزر واریس و اسکلروتراپی است. همچنین استفاده از سیستمهای هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماریهای قلبی از دیگر ویژگیهای بارز ایشان محسوب میشود. بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و پیگیری درمان توسط دکتر سید فرشاد صدری ابراز رضایت کردهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه میکنند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری یا مشاوره تخصصی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. دکتر سید فرشاد صدری، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی، با سابقه علمی و بالینی برجسته، یکی از چهرههای معتبر حوزه قلب و عروق در تهران و منطقه سعادتآباد به شمار میآید.
دکتر سید فرشاد صدری متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی بوده و در درمان بیماریهای قلبی، عروقی، واریس و انسداد عروق محیطی تخصص دارد.
مطب دکتر صدری در تهران، سعادتآباد، سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه چهارم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر سید فرشاد صدری از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، درمان واریس، لیزر عروقی، اسکلروتراپی، درمان زخم پای دیابتی و مشاوره تخصصی از خدمات مطب دکتر صدری است.
ایشان دارای تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بلوار سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه ۴
لینک کانال کلینیک در اپ بله
ble.ir/drsadricardiosmartclinic
سعادت آباد، بلوار سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۹، طبقه ۴
لینک کانال کلینیک در اپ بله
ble.ir/drsadricardiosmartclinic
فوق العاده اند
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مادر ۷۳ ساله اقای دکتر عمل فنر را انجام دادند ومادرم مثل روز اول حالش عالی عالی شد با سپاس اول از خدا بهد هم ایشان ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷با فشار خون بالا ویزیت شدم و با همون اولین نسخه فشار خون بنده تحت کنترل دراومد.ایشون جزو نوابق این رشته ان و سپاسمندشونم.
۱۴۰۳/۰۶/۲۹برخورد و رسیدگی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار پزشک حاذق و به روزی هستن ورفتارکاملا حرفه ای پاسخگویی آنلاین با دقت وآرامش کامل در توضیحات ممنونیم ازتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بی نظیر و فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عاااالی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰سلام برخورد آقای دکتر وپرسنل کلینیک عالی بود آقای دکتر نهایت صبر وحوصله برای بیمار داشتن اطلاعاتشون به روز بود با توجه به مشکل مادرم که عروق گرفتگی شدید داشت امکان جراحی باز براشون نبود فرمودند با امواج صوتی و مته الماس گرفتگی رو باز میکنند. ۱۱آبان نوبت دارن و مطمئنم به بهترین نحوانجام میدن.ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر صدری در عین جدیت خوش خلق، دقیق و همه جانبه نگر هستند. تمرکز روی قلب ایشان را از سلامت سایر اعضای اثر گذار در سلامت قلب باز نمیدارد. گروه همکاران ایشان هم در کلینک کار بلدند و مهربان. کلینیک دکتر صدر را میتوان سرمشق موفقی برای پزشکی بشمار آورد.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر بسیار حرفه ای و صبور هستن و با آرامش صحبتها رو گوش میدن و با تشخیص به موقع برای من و خواهر برای درمان واریس پا بهترین تجویز رو انجام دادن و جامعه پزشکی ما به همچنین دکترهای متخصص و مسلط واقعا نیاز دارن
۱۴۰۴/۱۰/۲۰بیماری قلبی مادرم بود به جرات می تونم بگم ایشان یه فرشته از طرف خداوند برای انجام رسالت روی زمین هستن خداوند بهشون طول عمر و سلامتی بده و هر روز شاهد موفقیت هاشون باشیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶در رگهای همسرم استنت گذاشتند و از کارشان راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر فوق العاده مجرب، دقیق، باحوصله، بااخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۹بسیار حاذق و خوشرو هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مادر من چندین سال بیمار آقای دکتر بودند با فشار بالای ۲۰ ایشون فشار مامان رو تنظیم کردند و دو بار آنژیو گرافی شدند توسط ایشون و دو تا فنر گذاشتند در حال حاظر مادر مشکلات قلبی برطرف و فشار تنظیم جناب آقای دکتر بسیار با اخلاق و پیگیر بیماران خود هستند بسیار با سواد و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۱۱فعلا ویزیت اول هست و تا ببینیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی مسولیت پذیر و پیگیری
۱۴۰۴/۰۹/۱۹از آقای دکتر در مورد چنان به بیمار خود اهمیت میگذارد سمیمانه تشکر میکنم ایشان درغیر مطب هم جواب بیمار را بامحبت وبدون هیچگونه ناراحتی رهنمایی جوابگو میباشد باتشکر بیمار محمد خود
۱۴۰۴/۱۲/۲۲مونجارو
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲مادرم قلبشو عمل کرد و خیلی راضیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند و در کنار اینها سرویس دهی در مطب ایشون با بسیاری از مطب ها که تا حالا رفته بودم فرق میکرد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سلام همسر من ماه پیش سکته قلبی کردن از نوع شدید ..داشت دکتر صدری عمل کردن و فنر گذاشتن عالی هست این دکتر واقعا
۱۴۰۱/۰۳/۱۲بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بینظیر،بسیار مودب خوش برخورد دقیق،باحوصله و تشخیص عالی، کادر هماهنگ برای هماهنگی بیمارستان و مطب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵مادرم مشکل قلب داشن
۱۴۰۳/۰۳/۰۳پزشک بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۷برای چکاپ سالانه رفتم پیششون
۱۴۰۳/۰۵/۳۱عالی دکتر خوبی هسن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰فعلا نتیجه رو باید نشون بدم،نحوه برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سلام دکتر واقعا در تمام زمینه ها عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برخورد آقای دکتر صدری و دانش ایشون بسیار عالی بود و همچنین از محیط مطب و امکانات و برخورد پرسنل رضایت داشتیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷Nice to may hospital the me tallk
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر عالی و خوش برخورد با تشخیص صحیح و به موقع حال مادرم خیلی بهتر شده وقتی پیششون رفتیم مادرم رو تنام دکترها جواب کرده بودن ولی با تشخیص ایشون بهبود پیدا کردن به همه افرادی که مشکل قلبی داشته باشند معرفی و واقعا دکتری کاردرست هستند انشاالله زیرسایه حق پایدار باشند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴با عرض سلام. ایشان تنها یک دکتر باتجربه نیستند، بلکه یک آدم با اخلاق، دلسوز و خیرخواه نیز هستند. من از عملکرد ایشان و تمامی پرسنل با اخلاق ایشان نیز رضایت دارم. امیدوارم همیشه سالم و سربلند باشند.به شما هم توصیه می کنم از تجربیات ایشان استفاده نمایید.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار حاذق و انسان بی نهایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر بسیار عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲فشار خون و دیابت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خوش برخوردی و صبوری و بردباری ایشون در شنیدن همه ی توضیحاتی که در رابطه با بیماری هام می دادم عالی بود. اولین مرتبه بود که نزد ایشون ویزیت می شدم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳در کل دا
۱۴۰۴/۰۶/۱۲گرفتگی عروق نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۱۰برای مشاوره خدمتشون رسیدیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵بسیار دقیق و عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بی نهایت با حوصله دقیق و تشخیص و درمان به موقع و عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آقای دکتر با دقت و حوصله نسبت به بررسی وضعیت قبلی و فعلی گرفتگی عروق کرونر بنده اقدام و مقرر نمودند در مرحله بعد برای تشخیص و درمان موثر اقدام نمایند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۱با درود و مهر :: دکتر علاوه بر توانایی بالا در امر پزشکی،،رفتار بسیار عالی (شنیدن توضیحات بیمار و هدایت او به سوی آرامش ) وحتی پاسخ به سوالات غیر حضوری بیمار از طریق واتساپ برای حصول بهبودی فرد را حمایت میکنند. سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیاردکترحاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۹در مجموع از ابتدا تا انتهای کارم خوب بود، اول اینکه هر بیماری، خصوصا بیماریهای حساس مثل قلب، مغز و ... توقع این است که، به جهت دقت در تمام جزئیات باید ریزبینانهتر بررسی بشود یا شاید مواردی که بیمار ممکنه یادش بره، دکتر سوالاتی بکنه تا جزئیات بیشتری بررسی بشه دوم اینکه نباید برای دیدن سوابق بیمار، مثل cd از بیمار وجه دریافت بشه، خوب توقع میره دکتر باید از سوابق بیمار آگاه بشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دکتر خوش برخورد کاربلد و پیگیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دایشان بسیار پزشک حاذق و شکیبایی هستتد .
۱۴۰۴/۰۸/۰۷آنژی شدم وفنرگذاشته
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عمل انژیو.خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتری بسیار عالی دکترای دیگه گفته بودن مادر شما باید عمل قلب باز بشه ولی دکتر تونست با گذشتن چند فنر مشکل گرفتگی عروق شو حل کن عالیییییی ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۰۱فقط ویزیت
۱۴۰۳/۰۵/۲۰مادرم مشکل قلبی داره
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار متخصص و متعهد و متین
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳فوق العاده خوش برخورد و دلسوز برای بیماران و با حوصله و صبوری بیمار میدید من چند تا دیگه از بیمارستان رفتم و دکترای دیگر را هم دیدم انقدر که این وقت گذاشت اونا حتی توجهم نمیکردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی و بهبوری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار دکتر محترم و شریفی هستن ایشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰با اخلاق و حاذق خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۲۳دکتر فوق العاده با علم و دقیق برسی میکند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من و همسرم پیششون ویزیت شدیم هم خودشون و تیم کلنیکشون خیلی با حوصله و خوش اخلاق بودن و کاملا دکتر با صبر و حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی و با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۷درمان چاقی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دکتر حاذق و خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۲گرفتگی عروق عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی خداحفظش کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰تجربه بسیار عالی بود.برخورد و تشخیص ایشان فوق العاده بود. محیط مطب بسیار آرام بخش و پرسنل حرفه ای بودند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عالی هستن درجه یک و کاربلد.
۱۴۰۴/۰۶/۱۹فشار بالا
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی بینظیر صبور
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام دکتر بیمارستان بقیه الله به من گفته باید عمل قلب باز انجام دهید و ۲تا رگ های من گرفته است
۱۴۰۳/۰۶/۳۱فوقالعاده عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عالی بسیار مجرب و مسلط
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار دکتر دقیق و با سطح علمی بالا هستند. برای چکاپ رفتم و از نتیجه راضیم...
۱۴۰۴/۰۴/۲۳Tazrigh manjaro
۱۴۰۴/۰۸/۲۲مشکوک به گرفتکی رگ بودم که با آنژیوگرافی گفتند سطحی است و با دارو رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۸اقای دکتر بسیار دقیق و باحوصله و مهربان هستن امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳مشکل گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۹/۰۲حملات پنیک داشتم و تپش قلب داشتم با داروهاشون کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی ب
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بسیار عالی و خوش برخورد بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل تپش قلب و بهبودی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۸مشکل گرفتی عروق قلب عمل شدم ونتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۷/۰۵اریتمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۳۰برای کنترل چربی خون پیش ایشون میرم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱ایشان دکتری به غایت به روز و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴خاله م
۱۴۰۴/۰۴/۲۲اقای دکتر بسیار دلسوز و باتجربه هستن ،برای همسرم دوتا فنر گذاشتن ،در صورتی جاهای دیگه بهمون گفته بودن باید جراحی قلب باز بشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سلام،گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خوب و با سوادی بودن فقط کمی گرون بود ویزیت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عالی و باحوصله هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سلام وقت بخیر با تشکر از اقای دکتر صدری مادر من دو سال پیش عمل دریچه انجام دادن و خیلی راضی هستن وکامل خوب شدن اقای دکتر بسیار حاذق در تخصص خود هستندوجدان کاری دارن وبا بیمارن خوش برخورد ودلسوز هستن انشالله سلامت و در پناه خدا باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار بااخلاق، حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار محترم و مسلط هستند و درمان بیمار برایشان اولویت دارد نه ویزیت تعداد بیشتر افراد. ایشان فرد قابل اعتماد و متخصص درجه یکی هستند به نظر من.
۱۴۰۴/۰۹/۲۱سلام جهت لاغری مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۰برای چکاپ رفته بودم. دکتر خوب، خوشرو و باحوصله ای هستند، فعلا تحت نظر ایشان هستم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار حاذق و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵با سلام.ایشون دکتر بسیار حاذق و خوبی بودن.فشار خون پدرم بالا بود و به لطف ایشون تنظیم شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکتر حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بهترین دکتر قلب هستن ایشون از نظر من ، بسیار دقیق و متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۰۸من برای مشاوره رفتم عالی راهنمایی کردند ولی ویزیت ۱۶۰۰ بود!!!!
۱۴۰۴/۰۶/۱۹ما از مشهد برای درمان پدر میرسیم خدمت اقای دکتر ایشون بی نظیر هستن فوق العاده خوش برخورد دلسوز متبحر و دانش به روز همکارانشان در کلینیک هم عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فعلا درحال
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲آقای دکترباصبروشکیبایی بابیماربرخوردودرباره بیماری خیلی خوب شرح حال میدهد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰باسلام، اقای دکتر با روی خوش و حوصله ی تمام در مورد بیماری قلبی من توضیح دادن و رزومه ی بیماری خانوادگی منو بادقت پرسیدن و توضیحات لازم مطرح کردن،کادر درمانی مطبششون همه خوش رو بودند امامعطلی داخل مطب اقای دکترخیلی زیادبود طوری که من ساعت ۵بعدازظهر اونجابودم ساعت ۸ شب وارداتاق اقای دکتر شدم و با توجه به دوری مسیرمطبشون و معطلی در داخل مطب خیلی منو خسته کرده بودو برای بیمارکه حال جسمی مناسبی نداره این همه معطلی خسته کننده ست طوری که همسرم گفت خانم دکتری رو انتخاب کن که هم مرکز شهر باشه و به ما نزدیکتر باشه و هم انقدر معطل نشیم، این موضوع کمی روی انتخاب بیمار برای ادامه ی درمان در این کلینیک کمی تامل و تردیدایجاد میکنه وگرنه همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی با تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار عالی.از هر نظر .معلومات،تعهد،اخلاق،روانشناسی.....
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بیماری قلبی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵هنوز شروع نکردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بسیااااااااار پزشک عالی و فوق العاده ای هستن فوق العاده قابل احترام و کاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکترخیلیی خوبی هستن عالییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲آقای دکتر صدری پزشکی مسلط به علم روز پزشکی ، خوش برخورد است بنده بعد از عمل قلب باز با نوسان فشار خون به ایشان مراجعه کردم مشکلم کاملا حل شد .
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی خوب و باحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای معاینه و مشاوره رفتم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیاردکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند ودر تشخیص هم عالی️
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بنام خدا رفتارحرفه ای آقای دکتروکادرمطب وهمچنین تسلط به اوضاع ومدیریت مطب عالی بودضمن اینکه آقای دکترباحوصله مدارک رابررسی ودستورات پزشکی راصادرفرمودند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مشکل تنگی نفس ونامنظم بودن ضربان که باتوجه به جواب اسکن هسته ای وتست ورزش مثبت برای همسرم آنژیو تجویزکردن آقای دکتر صدری بسیاردکتر بروز و حاذقی هستن و برای بیمار وقت میزارن و همه سوالات رو با حوصله جواب میدن کلینیک ایشان و کادرشون هم بسیار منظم و برخوردشان محترمانه هستش
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خوب فعلا تحت نظرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱در یک کلمه
۱۴۰۴/۰۳/۰۷افزایش فشار خون . با دریافت دارو مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بینظیر بودن، کاملا وقت گذاشتن و به نکته های بی نظیری اشاره کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۰۲پزشکماهر و بسیار دلسوزی هستند چربی خون بالا و فشار خون که کنترل شده
۱۴۰۳/۰۶/۳۱ایشون پزشک حاذق و کوشا و مسئولیت پذیری هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ویزیت نشدم هنوز اما تعریفشون رو بسیار شنیدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱بسیار با دقت تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳چک آپ قلب و بسیار دکتر صبور و دانایی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر با صبر و حوصله جواب میده خیلی خوب راهنمایی میکنه عاالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴مادرم عمل داشتن و
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خوب با شخ
۱۴۰۴/۰۶/۱۸آقای دکتر صدری عالیه مشکل فشار خون داشتم کاملآ برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳برای لاغری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی بود تشخصیشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تخصص عالی و صبر و پشتکار و امید به مریض
۱۴۰۱/۱۱/۲۲خولی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷فشار خون و آریتمی .
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام برای چکاب اومدم قبلا ویزیت شدم مشکلی خاصی در نوار قلبم نبود فرمودن استرس نداشته باش من ایمان به صحبت آقای دکتر دارم.چون باعث آرامش میشه خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تا الان موفق به مراجعه نشده ام
۱۴۰۵/۰۱/۲۵در مورد داروی مانجارو صحبت کردیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷یکی از رگهای بسته شده بود آنژیو کردم و استنت گذاشتم برای همسرم هم آنژیو انجام دادند. نسبت به مریض خیلی دلسوز هستند . شخصا دکتر صدری را پیشنهاد می کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بهترین️️
۱۴۰۳/۰۶/۰۳دکتر دقیق ، دلسوز ، محترم، خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر بسیار حرفه ای و به روز هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پیگیر و بروز
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹از همه لحاظ عالی هستن چه دکتر چه پرسنل زحمتکش همه چی منظم هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۶چک آپ استنت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹درد قفسه سینه،تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱کادر درمانی مجهز بود ولی دکتر برای من آنژیو نوشتن که انجام بدم ولی من یه پزشک دیگه رفتم ولی با تست ورزشی قلب نیاز به آنژیو نداشتم فقط سی تی آنژیو داشتم که انجام دادم که هیچ مشکلی نداشتم به نظر من جناب دکتر صدری نباید زود اقدام برای آتژیو میدادن چون آنژیو کردن هم مشکلات خاص خودش رو داره
۱۴۰۴/۰۸/۲۷جوان بودن و به روز بودن ایشان یکی از حسن های ایشان است فشار خون 20 من را به 10رساندن جواهر ه خدا برای پدر مادرش حفظش کنه
۱۴۰۴/۱۰/۲۸آقای دکتر بسیار دلسوز ومهربان ودر تشخیص و درمان عالی و پیگیر هستند خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵برای لاغری
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بهترین و عالی ترین پزشک دنیا
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱برای ویزیت پدرم مراجعه داشتم.بسیار خوش برخورد بودن.منتها اکو رو خود دکتر انجام نمی دادن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالیییییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عالی وفوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار حاذق وبا اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر خوش اخلاق وبا حوصله ای هستند .همسرم فشار بالا بود الان تحت درمان ایشان تنظیم شده است.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰معاینه واسکن قلب
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸از هر لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تپش قلب بهبودی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر خیلی مهربون بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۱فشار خون، عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶با توجه به اینکه پزشک باسواد و آشنا به علم روز هست، معالجاتشان شکر خدا درست و عالییی اس.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹همه چیز عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۲۷مانجارو
۱۴۰۳/۱۰/۲۳ناراحتی قلبی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار دقیق و با حوصله جواب میدهند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۵درود بر دکتر فرشاد عزیز برخورد محترمانه ای داشتند ،مشاوره و تشخیص درست ایشان بسیار عالی بود،برای بیمار وقت می گذارند و با صبرو شکیبایی و تشخیص پویا مراحل را پیش می برند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل نامنظمی فشار خون
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بادقت معاینه کردند.همه آزمایش ها رو بررسی کردند و برخورد بسیار خوبی داشتند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶He is perfect
۱۴۰۴/۰۳/۰۹ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۳۰فشار خون
۱۴۰۳/۰۵/۲۹برای چکاپ پیش ایشون رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱باتشکر بسیارحاذق و با اخلاق بیخودی قرص نمیدن با انواع تست های مختلف درمان و پیش میبرن فقط کاش با بیمه هم قراردادداشتن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳پدرم برای چکاپ بردم بسیار باحوصله دکتر جوان و به روز و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸من برای چکاب ومشورت خدمت جناب دکتر رفته بودم از هر نظر عالی بودنند خداوند حفظشون کند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار دکتری با اخلاق دقیق وبا حوصله است
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۴سلام آقای دکتر صدری بسیار عالی و خوش اخلاق هستند ، مدتی هست که تحت نظر ایشان دارو مصرف میکنم و بهتر شدم . تشکر از ایشان و تیم آنها
۱۴۰۵/۰۱/۳۱جهت مشاوره اومدم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فشار خون
۱۴۰۴/۰۴/۱۵ایشون هم طبابت خوبی داستند وهم برخورد خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار تشخیص درست و همچنین مطب مجهز
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار با حوصله و دقیق به تمام جزئیات، مسلط به علم روز، در مجموع پزشکی جوان ولی با تجربه و بسیار کارآزموده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سلام. از دوستان نزدیک و خوبم جهت جهت گرفتگی عروق قلب به نزد دکتر مراجعه کردند که خیلی از کار ایشان راضی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۰۸رسوب در عروق کرونری ، استند گزاری
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار با اخلاق و بادانش و به روز هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر باسواد و برخورد عالی و پاسخگوی با حوصله هستند خداایشون رو حفظ کنه
۱۴۰۴/۱۲/۱۱درجه یکککککک
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بسیار عالی و حاذق در کار
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بهترین بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰سلام وقت بخیر با سردرد و نوسان فشار مطب مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴گرفتگی رگهای قلب و استند گذاشت برام
۱۴۰۴/۰۹/۲۸باتشکر از تشخیص و درمان عالی جناب آقای دکتر صدری،فوق العاده باسواد و دلسوز هستن. بنظرم پشتیبانی غیر حضوری ای هم که تو اپ بله دارن بی نظیره
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دکتر بسیار با سواد که واقعا حال پدرمخوب کردند ممنونمازشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام بیماری قلبی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بهترین و با علم ترین با حوصله ترین و بروز ترین هستن جناب دکتر صدری
۱۴۰۴/۱۰/۰۹کار بلد وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۱یسیار بسیار حاذق با صبر و تحمل بالا وقت کافی برلی هر بیمار میذارند خدا این انسانهای شریف رو برای این کشور حفظ کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷لاغری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳خیلی پزشک محترم کار درست با تیم فوق العاده عالیشون علی الخصوص پشتبانی خط ***
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بی نظیر هستن تشخیص عالی و درمان عالی و تاثیر گذار بهبودی رو از همون روزهای اول میشه فهمید
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار باحوصله، با اخلاق، کار بلد و پیشگام در بکار گیری از فنون و علم روز دنیا.
۱۴۰۳/۱۱/۱۲مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۷/۱۷تنهادکتری که هرروز دعاگوشم، عالی ترین دکترقلب دنیا
۱۴۰۱/۰۸/۱۱آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام داروهایم، تمام شده میخوام داروهایم رابرام بفرسته سیستم،
۱۴۰۴/۰۷/۰۶یک ساعت و نیم برای من وقت گذاشتند. خیلی بافهم و شعور و کاربلد
۱۴۰۳/۰۳/۲۲همه چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹معرفی دکتر حمیده سلطانی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی مثل همیشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵پزشک بسیااار باسواد مهربان با درک و فهمی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پزشکی ارجمند، حاذق، صبور و دلسوز. با آرزوی تندرستی و سربلندی روزافزون ایشان.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹ویزیت بعد از جراحی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تپش قلب شدید داشتم که الان بهتر شده
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی ترررررینن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸از دیگران شنیدم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱ایشون بسیار پزشک حاذقی هستن پدرم توسط ایشون با ۹۵ درصد گرفتگی رگ قلبشون انژیوشدن و خداروشکر اوکی هستن ممنونم از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام آقای دکتر صدری، پزشک جوان و فرهیخته ای هستند و دانش ایشان در رشته تخصصی خودشان همگام با علم روز دنیا می باشد. برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰فشار خون ع
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالیییییییییییییییئییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار دقیق با حوصله حساس وپیگیرسوابق قبلی بررسی دقیق مدارک معاینه دقیق توضیحات دقیق درموردداروها ونحوه استفاده ازانهاوتشکرازپرسنل بامسولیت وخوش برخوردایشان
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکل واریس پا نتیجه عالی بود هم ظاهر زیبایی پا و هم از جهت کاهش درد پا و رفع احساس سنگینی به شدت توصیه میکنم ایشون رو
۱۴۰۳/۰۲/۱۰