دکتر سید احسان علایی طباطبایی متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 126589 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در محله فلاح، میدان ابوذر، خیابان ابوذر شرقی، پلاک ۳۸۳، طبقه پنجم، واحد ۱۸ واقع شده است.
دکتر سید احسان علایی طباطبایی از متخصصان شناختهشده بیماریهای داخلی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 126589 به فعالیت پزشکی مشغول میباشد. ایشان به عنوان متخصص داخلی و با تمرکز بر آندوسکوپی، گوارش، غدد و ریه، نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماریهای مرتبط با این بخشها ایفا میکند. مطب دکتر سید احسان علایی طباطبایی در محله فلاح تهران، میدان ابوذر، خیابان ابوذر شرقی، بین رزاقی و عیوض خانی، پلاک ۳۸۳، طبقه پنجم، واحد ۱۸ واقع شده و دسترسی مناسبی برای بیماران این منطقه و سایر نقاط تهران فراهم میکند.
دکتر سید احسان علایی طباطبایی عضو هیئت علمی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین عضو انجمن گوارش و کبد ایران است. این سوابق علمی و حرفهای، اعتبار ویژهای به فعالیتهای درمانی ایشان میبخشد. تخصص اصلی ایشان بیماریهای داخلی است و طبق مدارک تأییدشده، در زمینه آندوسکوپی، گوارش و بیماریهای غدد و ریه نیز مهارت و تجربه بالایی دارند. انجام آندوسکوپی با بیهوشی و استفاده از تجهیزات یکبار مصرف و رعایت کامل استانداردهای کنترل عفونت، از نکات برجسته خدمات درمانی دکتر علایی طباطبایی محسوب میشود.
بیماران مراجعهکننده به دکتر سید احسان علایی طباطبایی معمولاً از دقت در تشخیص، رعایت اصول بهداشتی و برخورد محترمانه ایشان ابراز رضایت دارند. توصیه میشود برای رزرو نوبت آندوسکوپی با منشی مطب هماهنگ شود، زیرا این خدمت فقط در روزهای مشخص ارائه میگردد. همچنین، با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
در مجموع، دکتر سید احسان علایی طباطبایی، متخصص بیماریهای داخلی و عضو هیئت علمی دانشگاه، با ارائه خدمات تخصصی در حوزه داخلی، آندوسکوپی و گوارش در تهران، مرجع قابل اطمینانی برای بیماران این حوزه به شمار میآید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلاح، میدان ابوذر، خیابان ابوذر شرقی، بین رزاقی و عیوض خانی، پلاک ۳۸۳، طبقه ۵، واحد ۱۸
دفعه قبل دارو دادن بنا شد دارو ها تمام شد مجدد سنوگرافی از کبد و ازمایش بنویسند تا معلوم بشه که تغییر حاصل شده یاخیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل ریه الان بهتر هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بهترین متخصص داخلی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵دکترفوق العاده خوش اخلاق وباتشخیص درست ودقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار متین و محترم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مشکل گوارشی وبهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹فوق العده بودن در مورد تیرویید رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۱۷زخم معده خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۶مشکل بواسیر داشتم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۸مشکل درد شکم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱برای معده درد مراجعه کردم دکتر عالیییی بودن و فوق العاده با تشخیص به موقع خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۰مشکل ریه داشتم حال بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی دیابت داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر بسیار باحوصله و خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۱پسرم تیروئید داره دکتر بسیار باحوصله و مهربون و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی وصبور
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ازمایش نوشتن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بیماری دیابت وبا تشخیص و راهنمایی درست اقای دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بهترین دکتری هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲پزشک معالج مادرم بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بسیار عالی و با حوصله هستند و به تمام مشکلات بیمار با دقت توجه میکنند. به دلیل مشکلات گوارشی تحت درمان هستم و تا الان بسیار راضی بودم. آندوسکوپی هم پیش ایشان انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵پرکاری تیرویید بوده خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۵با اخلاق و صبور در پاسخ دادن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱برا مشکل معده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷هلیکو باکتر پیلوری. تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۳۰برای درمان بیماری مادرم درحال معالجه است خوب است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر خوبی هستن ..برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱مشکلی که داشتم رو فقط آقای دکتر توانست حل کنه، ایشون هم خیلی حاذق و باتجربه هستند و هم خیلی باحوصله و با اخلاق. در یک کلام عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خوب و دلسوز و مناسب
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دکتر فوق العاده باحوصله، باشخصیت و مجرب هستن تشخیصشون عااالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سلام، سه ساله بیمارایشونم، جناب دکتر زمان میزارن برای بیمار،مورد خاصی نداشتم که بگم معجزه ای بوده، درجد بیماریهای کوچیک بوده، واما منشی، ایشون کمی بایدروی روابط عمومی و مسائل خانوادگیشون کارکنن، فردی که شاغله تا ساعت کاریش تمام نشده باید درخدمت کارش باشه! یا سرکارنیاد ،بیمارمقصر نیست ایشون داخل منزل کار دارن و یا مهمونی دعوتن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۸مشکل گوارشی داشتم هروقت ایشان مراجعه کردم خوب بودم
۱۴۰۲/۰۸/۱۹مشکل معده داشتم و بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۱۴هنوز دوره درمان را کامل نکردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بهترین وباتجربه ترین دکتری که میشناسم با حوصله هستن علمشون معجزه میکنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۳بابت چکاپ سالیانه رفته بودم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مادرم مشکل ریوی داشت.بسیاردکتر خوبی هستن .
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بسیارکارشان عالی است
۱۴۰۲/۱۰/۲۹سلام جدا از اینکه بسیار دکتر با احترامی هستن بسیار حاذق و کار بلد هم هستن با تشخیص به جا به داد آدم میرسن در کل با خیال راحت میتونید بهشون اعتماد کنید و ویزیت بشین .
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر کار بلد خوش برخورد .
۱۴۰۴/۰۶/۱۲چربی خون بالا بود با نظر پزشک وتغذیه غذا موجب کاهش چربی شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸۳سال هست که مریضشون هستم برای پیگیری درمان تیرویید و سلامت و چکاب
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عااااااالیییییی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳فیبروز ریه
۱۴۰۳/۰۱/۱۱بسیار بااخلاق بسیار صبور بسیار انسان کاربلد بسیار متبحر در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی و بینطیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکل ورم معده و میکروب معده هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶برای کنترل قند چربی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل معده.خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱همسرم بیماری قند وتیروعید داشتن چند ماه تخت نظر ایشون هستیم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۷پدرم بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲مشکل داخلی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷مشکلب ریه داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خیلی با تجربه و با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دوران کرونا
۱۴۰۴/۰۴/۱۹بسیار پزشک با سواد و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۱گوارش عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مشکل تیروئید و پرولاکتین داشتم الان تحت نظر دکتر هستم کارشون حرف نداره دکتر بسیار مهربون خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برخورد و تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عالی خیلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳اکی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تورم ودردپا
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر صبور باحوصله و تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۲۵اومدم بیمارستان ضیاییان مادرم دیدند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل معده
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی بی نظیر خوش اخلاق خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸حرف ندارن عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰مشکل دیابت عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶منتظر جواب آزمایشاتم هستم. با تشکر ---
۱۴۰۱/۰۸/۱۴مشکل ریه داشتم تشخیص دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبی بودن ولی هنوز درمانم کامل نشده...
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشکل ریه مادرم داشتن نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۴تیروئید داشتم ،دکتر خوب و با حوصله و حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰قند خون بالا که خداروشکر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰آقای دکتر بسیار مهربان ، با حوصله ، تشخیص درست ، دارو به اندازه ، ومتخصص در امور پزشکی هستن ، ب بیمار و همراه بیمار کار وا نمیکنند ، داروی اضافی خرج وا نمکنند ، و برو بیا را نمی ندازن ، همه چی عالی تو این زمان اقتصادی . من از ایشون بسیار ممنون هستم و برای سلامتی و موفقیتشون دعا میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پزشک حاذق، بسیار با اخلاق و مهربان، مشکل و مراحل درمان را کامل و با حوصله توضیح می دهند و تشخیص و داروهاشونم بسیار عالی است
۱۴۰۱/۱۰/۰۳عرض سلام ادب واحترام جاداره ازاقای دکترتقدیروتشکرکنم بابت تشخیص درست واخلاق مداربودن خداخیرشون بده واقعادستشون پربرکت هست من بعداز۲۰روزبیماری سخت ریه وسه بارداروعوض کردن بلاخره باتشخیص درست اقای دکتردرمان شدم وهمیشه برای ایشان دعای خیرمی کنم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بود خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی بود خوش اخلاق و با حوصله .
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی خوب و باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار باحوصله و بادقت هستن در کارشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱تیروئید داشتم به لطف خدا و ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۲ورم معده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷دکتر خوب وبا حوصلیه ای هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خیلی خوبه آلی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶مشکل معده واعصاب،واقعاعالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱سلام من بیماری شدید عصبی معده داشتم که با یکبار ویزیت وآندوسکوپی العان دارم داروهای دکتر استفاده میکنم حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰مادرم آسم دارند
۱۴۰۲/۰۸/۰۵مادرم عفونت ریه داشتن وتحت نظر ایشون بودن،الان خداروشکر عالی هستن،ممنونم از دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۲۳پدرم دیابت داشت که خداروشکر کنترل شد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۰۷در حال حاضر د حال درمانم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶درد معده فعلا ازمایش دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵پزشک با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مشکل تیرویید
۱۴۰۴/۰۳/۰۲زخم معده
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی وباحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۰۵فوق العاده است. همسرم مدت ها درگیر مشکلی بود که درمان نمی شد. با یه ویزیت ایشان رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸در معده و حالت تهوع فعلا آزمایش انجام دادم تا آقای دکتر ببینن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷ریوی وکرونا خوب بودن دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷فوق العاده اند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲خیلی خول
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بهترین دکتر با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸باحوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲آب آوردن زانو
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مادرم تحت نظر ایشون بود الحمدالله بهتره
۱۴۰۴/۰۶/۱۱مشکل معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۱ب ای چک آپ رفتم خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳گوارشی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ویزیت اولم بود نظری ندارم
۱۴۰۲/۱۲/۰۴بسیار دکتر مهربون وعالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷چند وقت تحت نظر آقای دکتر هستیم روبه بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶یکبار پیش ایشون رفتم آزمایش و سونو نوشتن میبرم جوابو نشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷معده درد
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خوب وبا حوصله هستند وبه حرفهای بیمار گوش میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱همکارم رفتن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸مشکل کم خونی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳