دکتر سیدسادات سپهرتاج متخصص روانپزشک و اعصاب و روان با شماره نظام پزشکی ۴۷۵۵۲ در شیراز فعالیت میکند. مطب ایشان در میدان دانشجو (فلکه علم)، ساختمان ارم و جنب داروخانه رزمجو واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر سیدسادات سپهرتاج از متخصصان برجسته روانپزشکی در شهر شیراز است که با شماره نظام پزشکی ۴۷۵۵۲ شناخته میشود. ایشان دارای مدرک تخصصی در رشته روانپزشکی هستند و بیش از ۱۵ سال در حوزه اعصاب و روان به درمان بیماران و آموزش مهارتهای ارتباطی میپردازند. مطب دکتر سیدسادات سپهرتاج در میدان دانشجو (فلکه علم)، ساختمان ارم و جنب داروخانه رزمجو قرار دارد که این موقعیت، دسترسی آسان بیماران شیرازی را فراهم میکند.
دکتر سیدسادات سپهرتاج به عنوان روانپزشک و متخصص اعصاب و روان، رویکردی انسانی و همدلانه را در برخورد با بیماران خود در پیش گرفته است. بیماران ایشان را به خاطر شنیدن دقیق، ارائه راهکارهای عملی و فراهمآوردن فضایی آرام برای گفتگو، بسیار مورد اعتماد میدانند. مطب دکتر سپهرتاج در شیراز، محیطی آرام و مطمئن برای مراجعانی است که به دنبال درمان اختلالات روانی، اضطراب، افسردگی و مشکلات رفتاری هستند.
تجربه و دانش دکتر سیدسادات سپهرتاج در روانپزشکی، همراه با تأکید بر اهمیت همدلی، سبب شده بسیاری از بیماران از روند درمان خود احساس رضایت داشته باشند. ایشان با تکیه بر تخصص روانپزشکی و سالها فعالیت بالینی، نقش موثری در ارتقای سلامت روان جامعه شیراز ایفا کردهاند. علاوه بر درمان دارویی، آموزش مهارتهای ارتباطی نیز بخش مهمی از خدمات دکتر سپهرتاج به بیماران است.
مراجعان میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنند یا به صورت حضوری به مطب مراجعه نمایند. دکتر سیدسادات سپهرتاج، روانپزشک متخصص اعصاب و روان در شیراز، همواره تلاش میکند تا در کنار بیماران، قدم به قدم در مسیر بهبود همراه باشد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر و همچنین مراجعه حضوری به مطب فراهم است.
ایشان به درمان اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب، اختلالات خلقی، وسواس و مشکلات رفتاری میپردازند.
بله، بخشی از خدمات ایشان آموزش مهارتهای ارتباطی به بیماران است.
مطب دکتر سپهرتاج در میدان دانشجو (فلکه علم)، ساختمان ارم، جنب داروخانه رزمجو، شهر شیراز قرار دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان دانشجو (فلکه علم) ساختمان ارم، جنب داروخانه رزمجو، مطب دکتر سپهرتاج
بمناسبت پاسداشت روز پزشک ۱۴۰۴
️پزشکی برای من صرفا یک پیشه نیست، بلکه آئینی است برای همراهی، کاهش رنج و ایجاد شادی انسان های هم زمانم.
هر بیمار را مهمانی میپندارم که با هر دیدار، چون دوستی یا خویشاوندی به دلم نزدیکتر میشود.
حس همدلی و کلمات آرامبخش را بر دارو مقدم میدانم.
این که توفیق یافتهام که در گذر بیماری و درمان، همسفر و همراه بیماران باشم، خدای را قدر می دانم.
از ایزد اهورایی میخواهم مرا در این راه استوار و همگام نگه دارد.
میدان دانشجو (فلکه علم) ساختمان ارم، جنب داروخانه رزمجو، مطب دکتر سپهرتاج
بمناسبت پاسداشت روز پزشک ۱۴۰۴
️پزشکی برای من صرفا یک پیشه نیست، بلکه آئینی است برای همراهی، کاهش رنج و ایجاد شادی انسان های هم زمانم.
هر بیمار را مهمانی میپندارم که با هر دیدار، چون دوستی یا خویشاوندی به دلم نزدیکتر میشود.
حس همدلی و کلمات آرامبخش را بر دارو مقدم میدانم.
این که توفیق یافتهام که در گذر بیماری و درمان، همسفر و همراه بیماران باشم، خدای را قدر می دانم.
از ایزد اهورایی میخواهم مرا در این راه استوار و همگام نگه دارد.
مشکل عصاب و روان داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹مشکل افسردگی و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار خوش برخورد، مهربان و شنونده خوب برای مراجعه کننده
۱۴۰۳/۰۳/۱۹یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۹جلسه دوم که دخترم رو بردم نتیجه رو دارم به خوبی می بینم با اینکه سالها زیر نظر روانپزشک های دیگه بوده و نتیجه خوبی ندیده بودم کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پیگیری و دلسوزی دکتر بسیار عالی و دلگرم کننده است...سلامت باشند انشاالله
۱۴۰۰/۱۰/۱۳مشکل ضعف معده و اضطراب و افسردگی ... الان بعد از ۴ هفته بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوب و با حوصله و نکته سنج
۱۴۰۰/۱۰/۱۳با تشکر از دکتر سپهر تاج در انتخاب چنین منشی خوب و با اخلاق وصبور
۱۴۰۴/۱۰/۱۲مشکل روحی و ب لطف ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر عالبه
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر سپهر تاج بسیار با تجربه وبی نظیر در تشخیص و درمان هم چنین تشکر صمیمانه از منشی ایشون بابته اخلاق بسیار صبورانه در برابر بیمارها
۱۴۰۴/۱۰/۱۲سلام مشکل عصبی و بهتر. شدم هنوز هم زیر نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳کارشون بسیار عالی هست. زندگی منو نجات دادند
۱۴۰۱/۱۰/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴اضطراب وعالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵واقغا دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خیلی خوب بود و نتیجه ی خوبی به من داد
۱۴۰۱/۰۳/۳۱درحال مصرف دارو هستم وزیر نظر ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴اقای دمت صبور وتشخیص عالی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بی قراری شدید داشتم که با صحبتای اقای دکتر قانع شدم دارو بخورم و الان بهترم البته زیرنظرشونم هنوز کامل خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتر بسیار با
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بابت اضطراب و افسردگی مراجع کردم و کاملا راضی بودم درمانمم تمام شده
۱۴۰۱/۰۳/۰۴تشخیص عالی دارند
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۷استرس،، الانم خداروشکر عالیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳مشکل عصاب روان داشتم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷واقعا دکتر خوب و ف
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار عالی منو ب زندگی برگردوند خیر بینن
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خیلی با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بیخوابی.دارو برام تجویز کرد خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۷واقعا بی نظر هستن تو تشخیص من بعد از 4 سال این. پزشک. اون پزشک بلاخره خدا ایشون سر راه من قرار داد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیارخوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵اضطراب.طول درمانم 6 ماه بود و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالس
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹اضطراب، خوشبختانه با داروها بسیاربهترم، خیلی محترمانه و باتومانینه به حرفام گوش دادن و تجویز دقیق کردن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶با سلام بنده مشکل افسردگی داشتم با درمان ایشان خدارو شکر بهتر شده ام و به امید خدا خوب خواهم شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بهترین دکتراست راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵من مشکل عصبی داشتم با اروپایی که تجویزکردن آرومترشدم خداروشکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سلام من هراس اجتماعی داشتم بد نبود
۱۳۹۹/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴خوب هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر بسیار با حوصله هستند و با توجه به شرایط بنده برام دارو تجویز کردند و نتیجه عالی بود.
۱۴۰۳/۰۳/۲۰مشکل اعصاب داشتم الن بهترشدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲من از گریه های بی دلیل و بی خوابی و افسردگی شدید برخوردار بودم و خداروشکر ویزیت شدن پیش دکترخیلی خیلی نتیجه دیدم و خیلی خیلی تغییر کردم با اینکه تو سن کم اینطور شدم و ممکن بود این موردایی که گفتم از یه جایی به بعد ثابت باشه واسم ولی خداروشکر خیلی خیلی با ویزیت های دکتر تونسم از پسش برآم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳آقای دکتر خیلی صبور و با حوصله هستن خیلی خوش اخلاق و تشخیص و نحوه درمان ایشان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خیلی عاالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سلام افسردگی و اضطراب داشتم.خداروشکر با همون نسخه اول خیلی بهتر شدم و الان هم زیر نظرشون هستم تا بهبودی کامل.و اینکه ایشون فرم ارجاع قبول میکنن و این دغدغه هزینه ویزیت رو کاملا از بین برده.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳من افسردگی شدید داشتم و الان چند ساله که تحت نظر ایشون هستم و خداروشکر از همه لحاظ عالی و بینظیر هستن تو کارشون استاد هستن الان هم زمین تا آسمون فرق کردم از همه لحاظ حضرت سید و سادات سپهرتاج خدا پشت و پناهت
۱۴۰۵/۰۱/۱۷دکتر از
۱۴۰۲/۰۲/۲۲افسردگی، طبابت شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵آروم تر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶جلسه اول بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۳خیلی به من کمک کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی عالی هستن. واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار علمی توضیح می دن و با تجربه هستن، با دقت به حرف بیمار گوش میدن، و داروهاشون برا من خیلی موثر بود. یک خط واتساپ هم برا عوارض دارو در اختیار بیماران می ذارن و با حوصله جواب می دن، من ندیدم هیچ پزشکی این کارو کنه
۱۴۰۳/۰۳/۱۷پزشک خوبی هستند راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی بود من قبلا پسر هموم اونجا مداوا شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عااالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹