تهران خیابان توانیر، پایین تر از پل همت، پلاک ۳۰، ساختمان پزشکان توانیر، واحد ۱۲
تهران جنت آباد، شاهین شمالی، بیمارستان امید، کلینیک انکولوژی
دکتر سیدحمیدرضا هاشمی فرد متخصص رادیوتراپی انکولوژی با شماره نظام پزشکی 97215 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان توانیر، پایینتر از پل همت، پلاک ۳۰، ساختمان پزشکان توانیر، واحد ۱۲ قرار گرفته است.
دکتر سیدحمیدرضا هاشمی فرد، متخصص رادیوتراپی انکولوژی، یکی از پزشکان فعال و شناختهشده در حوزه پرتودرمانی سرطان در شهر تهران است. ایشان دارای بورد تخصصی رادیوتراپی انکولوژی از دانشگاه شهید بهشتی بوده و با شماره نظام پزشکی 97215 در مراکز درمانی مختلف تهران فعالیت میکند. دکتر سیدحمیدرضا هاشمی فرد علاوه بر عضویت در انجمن کلینیکال انکولوژی ایران، عضو انجمن مدیکال انکولوژی اروپا (ESMO) نیز هستند که نشاندهنده بهروز بودن دانش و ارتباطات علمی ایشان در سطح بینالمللی است.
تخصص اصلی دکتر سیدحمیدرضا هاشمی فرد در درمان انواع سرطانها از جمله سرطان پستان، سرطان پروستات، تومورهای مغزی، تومورهای دستگاه گوارش (مانند مری، معده و روده بزرگ)، سرطان رحم و تخمدان و سایر تومورهای جامد میباشد. ایشان در روشهای نوین پرتودرمانی مانند IMRT، VMAT، TomoTherapy و 3D-Conformal Radiotherapy تسلط دارند و شیمیدرمانی و ایمونوتراپی را نیز در برنامه درمان بیماران قرار میدهند. بسیاری از بیماران از دقت تشخیص، توضیحات کامل و روند درمانی مبتنی بر شواهد علمی ایشان رضایت داشتهاند و فضای نظرات بیماران گویای اعتماد بالا به تخصص و اخلاق حرفهای دکتر هاشمی فرد است.
مطب دکتر سیدحمیدرضا هاشمی فرد در تهران، خیابان توانیر، پایینتر از پل همت، پلاک ۳۰، ساختمان پزشکان توانیر، واحد ۱۲ واقع شده است و بیماران میتوانند برای درمان به این مطب مراجعه نمایند. همچنین حضور ایشان در کلینیک انکولوژی بیمارستان امید در منطقه جنتآباد (شاهین شمالی) فرصتی برای بیماران در مناطق غرب تهران فراهم کرده است. هر دو مرکز طرف قرارداد با بیمههای پایه و تکمیلی هستند و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر مهیاست.
دکتر سیدحمیدرضا هاشمی فرد با بهرهگیری از مدرک تخصصی پرتودرمانی و تجربه در درمان تومورهای مختلف، به عنوان متخصص رادیوتراپی انکولوژی در تهران شناخته میشود. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند و رضایت از خدمات درمانی و نحوه ارتباط با بیماران در نظرات بهوضوح دیده میشود.
دکتر سیدحمیدرضا هاشمی فرد متخصص رادیوتراپی انکولوژی و دارای بورد تخصصی پرتودرمانی سرطان است.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
در مطب، خدمات رادیوتراپی، شیمیدرمانی، ایمونوتراپی و مشاوره درمان انواع سرطان ارائه میگردد.
بیماران مبتلا به انواع سرطانها شامل سرطان پستان، پروستات، تومورهای مغزی، گوارش، رحم، تخمدان و سایر تومورهای جامد میتوانند به ایشان مراجعه نمایند.
مطب ایشان در تهران، خیابان توانیر، پایینتر از پل همت، پلاک ۳۰، ساختمان پزشکان توانیر، واحد ۱۲ قرار دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان توانیر، پایین تر از پل همت، پلاک ۳۰، ساختمان پزشکان توانیر، واحد ۱۲
جنت آباد، شاهین شمالی، بیمارستان امید، کلینیک انکولوژی
پزشکی بسیار حاذق و بسیار متعهد و درعین حال متواضع و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام واقعا دکتر عالی بود هم از نظر درمان هم از نظر اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیاار دقیق، با حوصله. با سواد. به روز. و با اخلاق. رضایت صددرصد. بیماری سرطان سینه
۱۳۹۸/۱۱/۲۴بیمار قبلی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶بسیار با دقت و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹کنسر داشتم. ایشون از نظر رفتارو برخورد وسطح علمی بسیار عالی هستند.
۱۴۰۲/۰۹/۰۵سرطان سینه.خدارو شکر درمان شدم و تحت کنترل ایشانهستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸زیاد سوال کنه اخم میکنه
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکتر خوب و
۱۴۰۱/۰۹/۱۵مادرم سرطان داشتن و بهبود پیدا کردن و الانتحت نظر ایشون هست خداییش دمش گرم اصلا فکر نمیکردم مادرم خوب بشه
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بسیار با دقت و مسئول هستند و واقعآ خوشحالم که ایشون و انتخاب کردم.
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عاللیییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر دانش فنی بسیار خوبی داشتن و بسیار خوش اخلاق بودن ، با دقت به همه توضیحانم گوش دادن و بعد صحبت ها و روال درمان رو کامل به من توضیح دادن،بابت کنسر معزی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عااااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۹با عرض سلام بسیار دکتر باتجربه صبور حاذق بی نظیر میباشد خانمم کنسر پستان داشت ۳سال پیش عمل کرد تحت نظر جناب دکتر هاشمی فرد درمان شد الان هم تحت کنترل دکتر میباشد وبرای بیمار از جون خودش مایه میگذارد دست مریضاد
۱۴۰۴/۱۰/۰۹سلام بسیار عالی خوش برخورد، دقیق، باحوصله، اخلاق مدار، خیلی خوب توضیح دادن، وقت گذاشتند تمامی مدارک رو خوب مطالعه کردند حیف که شهرستان هستم اگر تهران بودم حتما درمان رو پیششون انجام میدادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰کنسر سینه. بسیار حادق و با حوصله و اخلاق مدار هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۴سرطلن مری.بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳کنسر سینه. خیلی راضیم . الان تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸کنسر سینه
۱۴۰۳/۱۱/۰۲دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰دکتر بسیار عالی و با تحربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹سرطان پستان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵سرطان سینه بسیار حاذق هستن.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳من مشکل کانسر سینه داشتم و الان پیش ایشون تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳برای مشاوره پیش ایشون رفتم. با حوصله جواب سوالاتم رو دادن و تونستم تصمیم درستی بگیرم.
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ببنظیرن.مادرم سرطان پستان داشتن تحت نظر ایشون هستیم.
۱۴۰۲/۰۴/۰۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲کنسر سینه
۱۴۰۱/۰۲/۱۶بیارشون هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی هستن چه از لحاظ برخورد با مریض چه درمان بسیار مومن و متعهد حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۴بسیار متین، آرام و پاسخگو در مقابل سئوالات
۱۴۰۴/۰۸/۱۹کنسرت برست
۱۴۰۴/۰۵/۰۵در حال پرتو درمانی پستان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خانمم کنسر سینه داشتند آقای دکتر پرتو کردند بسیار دکتر حاذق و توانا هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی و انرژی مثبت
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی عالی عالی.پر از ارامش.ایشون با آرامششون دوران سخت شیمی درمانی را برای بیمارانشون آسون میکنن.و یکی از خوبیهای بزرگشون اینه که من هیچوقت توی مطبشون معطل نشدم.برای شغلشون و بیمارانشون احترام قائل هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴کانسر برست .
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵پزشک محترم با ادب وقت شناس وماهی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷با سلام، کنسر برست داشتم و تحت درمان با اقای دکتر هستم بسیار عالی هستن و غیر از شخصیت فوق العاشون در زمینه کاری بسیار حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دمتری خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بسیار دکتر حاذق و متعد و مهربانی هستن در حال درمان زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی من دوستم رو برای پرتو درمانی بردم پیش آقای دکتر بسیار مهربان و صبور و از نتیجه هم راضی بودیم خدا رو شکر
۱۴۰۴/۰۵/۰۱نامبر وا
۱۴۰۳/۰۵/۰۵کنسر سینه دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۱من حدود دو سال هست که بدلیل درمان سرطان سینه تحت نظر آقای دکتر هاشمی فرد هستم بسیار راضی هستم ازشون ،خوش رو ،با حوصله ،دقیق بررسی میکنن ،با آرامش به سوالا جواب میدن ، وقتی میرم پیششون حس آرامش خوبی میگیرم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خوب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹کنسر برست دکتر بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۱/۰۳/۲۲دکتر بسیار با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر عالی ه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بهترین و با تجربه ترین
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳در حال درمان دکتر نهربان و باسواد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر خوببی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۴مادرم کانسر سینه دارن و تحت درمان هستن.سومین مرحله شیمی درمانی انجام دادن.مودب محترم و پاسخگو هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیااااار با اخلاق و مهربان و دقیق و دلسوز و محترم خیلی برای بیمار و همراه وقت میذارن و استرس رو میارن پایین مادرم سرطان پستان دارن و پیش ایشون شیمی درمانی میشن،فعلا اولین جلسشون بود همه چی عالی بود خداروشکر
۱۴۰۱/۱۱/۱۱عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بله بسیار با اخلاق و زبده . امروز اخرین جلسه شیمی درمانی رو زیر نظر ایشون گذروندم ان شا الله موفق باشن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بسیار با حوصله دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴پنج سال پیش سرطان سینه گرفتم و با کمک آقای دکتر حجت عمل جراحی شدم وایشان بهترین دکتر انکولوژی را معرفی کردند که ایشان جناب دکتر هاشمی نژاد بودند نزدیک به شش ساله که نزد ایشان معالجه شدم و از ایشان خیلی راضی و متشکرم ،،
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بهترین دکتر ومهربان و دلسوز
۱۴۰۲/۰۷/۲۳کنسر سینه داشتم .خدا رو شکر همه مراحل درمان رو گذرندونم الان هم تحت نظر هستم .کاش واقعا میتونستم خوبیهای دکتر هاشمی فرد رو توصیف کنم .با تمام وجودم بهترینها رو براشون آرزو میکنم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱کنسر سینه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۵خیلی دک
۱۴۰۴/۰۷/۱۷تور مغزی
۱۳۹۹/۰۲/۱۰من بیماری لنفوم هوچکین داشتم که با کمکهای صبورانه ایشان توانستم رونددرمانی خوبی داشته باشم.
۱۳۹۷/۰۶/۲۱بسیار متین، مودب و جنتلمن هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۲سرطان سینه
۱۴۰۲/۰۳/۰۳سرطان سینه ، بسیار صبور، با حوصله و متین هستند امیدوارم سال های سال پایدار باشند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عااالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳درمان کنسر
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عاااااااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹من از اواخر بهمن ماه سال ١٤٠٢تحت نظر آقای دکتر هاشمی فرد هستم .ایشون بسیار مهربان و با اخلاق و خوش برخورد هستن و در تخصص شون بسیار حرفه ای و کار بلد هستن .
۱۴۰۴/۱۱/۲۰در حال پرتو درمانی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکترعالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱ایشان چه در امر طبابت حرفه ای چه اخلاق پزشکی پزشک شایسته و قابل اعتمادی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دوره شیمی درمانی روگذروندم وچکاپ میشم دکتر حواس جمع وبادقتیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۷سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰باحوصله و دقیق. با سواد و با اخلاق هستند.
۱۳۹۷/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی هستند ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار باحوصله بادقت وحرفه ای در طبابت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی اس
۱۴۰۴/۰۹/۱۱فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر بسیار با حوصله و مهربانی هستند ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر بسیار بسیار خوبی هستن.از همه نظر عالی هستن.دکتری بسیار صبور،خوش اخلاق .... بنده واقعا از همه نظر ایشون رو تایید می کنم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴ایشون عالی هستند هم حاذق هم محترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶توده سینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سلام مشاوره برای مریض داشتیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر با ل
۱۴۰۲/۱۱/۲۴سرطان سینه داشتم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار دکتر با حوصله و حاذقی هستن. شیفته حسن رفتار و دلسوزی ایشون شدم
۱۳۹۷/۱۰/۲۷خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۶/۲۸بسیار باسواد و خوش اخلاق هستند کلی انرژی میدن یعنی می تونم بگم با بیماری سرطان مثل سرماخوردگی کنار اومدم و مدیون منش آقای دکتر هستم سلامت باشن ایشالا
۱۳۹۹/۰۴/۲۴دکتری بینظیر هست
۱۴۰۵/۰۲/۲۸مبتلا به کنسر برست بودم پزشکی بسیار دلسوز و دقیق
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۷تازه اول راهن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ایشون دکتری صبور وباحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل سرطان سینه
۱۴۰۲/۱۲/۰۹کنسرسینه دکتر بینظیرمیباشد
۱۴۰۳/۰۵/۱۵از بهترین پزشکانی که در عمرم دیدم از همه لحاظ. تشخیص عالی، رفتار با بیمار عالی تر. همه چیز رو کامل برای بیمار توضیح میدن که من تو ایران چنین چیزی رو کم دیدم.
۱۳۹۷/۱۰/۰۶عمل کانسر سینه داشتیم و شیمی درمانی و پرتودرمانی را تحت نظر آقای دکتر انجام دادیم خدا را شکر مراحل خوب پیش رفت و در کل دکتر باتجربه و با حوصله و خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۳۱کنارانرژی ودرمان خوب ایشان مادرم درحال درمان هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴آقای دکتر بسیار معدب، سرشار از آرامش، در کمال آرامش به تمام سوال های شما پاسخ میدن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰مشکل پروستات بوده و در حال حاضر دارو مصرف میکند
۱۴۰۲/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عالی دستشان درد نکنه
۱۳۹۹/۰۵/۲۳سرطان سینه . درمان تکمیل شده . تحت نظر فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۳۰آقای دکتر در کلمه خلاصه میشه: متخصص ، کاربلد ، مهربان ، با شخصیت ، همیشه پاسخگو
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار دکتر خوش انرژی وانرژی مثبت و بسیار باتجربه
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عالی دکتر باتجربه و حاذق هستند مادرم خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶در حال درمان هستم ، دکتر حاذق و با تجربه ای هستند و در کمال خونسردی و آرامش جوابگوی تمام سوالات هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴فوق العاده دکتر با حوصله و خوش انرژی و به شدت با دقت خیلی به بیمار و روحیه اش اهمیت میدن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹داشتن کنسر در سینه چب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷معرفی دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۶اخلاق خوب-
۱۴۰۴/۰۳/۰۵تحت پیگیری
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار باسواد و قدرت تشخیص بالا ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار دکتر حاذقی هست
۱۴۰۲/۰۲/۲۶تحت نظ
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عال صبور متخصص
۱۳۹۹/۰۳/۲۵برای اولین بار رفتم درباره مادرم مه مشکل کنسر و متاستاز داره مشورت داشتم بسیار با حوصله ودقیق تمام مدارک را مطالعه و راهکار دادند و قراره دوباره برم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار عالی بود،تشخیص دقیق و کار بلد..
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰انسانی شریف آگاه باسواد به تمام معنا پزشکی حاذق و مسئولیت پذیر من بهبودیافته سرطان جز خوبی و انرژی مثبت آزایشون وتلاش درجهت سلامت بیماران خاطره ی دیگری ندارم بی نطیرن ایشون.. خدا حفظشون کنه کم هستن ازاین نوع پزشکان
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر بسیار محترم و حاذق و باسواد و اخلاقمدار
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ایشون بسیار با اخلاق و خداجو و حرفه ای تو تخصصشون هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳آنکولوژ دخترم بودن و بسیار راضی بودیم مهربان و متواضع سلامت باشند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سرطان سینه دارم. تحت نظر دکتر هاشمی هستم. خیلی با صبر و حوصله و با دقت بیمار رو راهنمایی می کنند. نظراتشون واقعا خیلی علمی و به روز هستند.آرامشی که از ویزیت شدن آقای دکتر گرفتم به من کمک کرد که مشکلات بیماری رو راحتتر پشت سر بزارم. ایشون بدون چشم داشت همیشه غیر از ساعت ویزیتشون هم برای مشکلات بیماری کمک و راهنمایی می کردند. واقعا ازشون ممنون هستم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹کنسر سینه ایشون با صبر ودرایت ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیاری
۱۴۰۴/۰۹/۲۹باسلام دکترهاشمی فرددکترآنکولوژی بنده بودن ایشون عالی هستند باسپاس فراوان ازایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۹با درود. فارغ از سواد، تجربه و تخصص عالی دکتر هاشمیفرد، از نظر من آنچه ایشان را در بین همکارانشان متفاوت و سرآمد میکند، حسنخلق بینظیرشان است که خودبخود باعث بهبود روحیهی بیمار و همراهانش شده و به بهبود روند درمان، کمک شایانی میکند. خدا انشاالله اجرشان دهد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سلام آقای دکتربسیار عالی هستن من برای سرطان ریه پدرم مراجعه کردم با دقت توضیح دادن واقعا برای مریض وقت میذارن پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱کنسر سینه.خیلی امید دهنده و بل اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی خوش برخورد مسئولیت پذیر با سواد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سرطان پستان . عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰پزشک کاملا حرفه ای، با سواد، شنوا
۱۴۰۴/۰۵/۲۲کنسر برست داشتم. بسیار حاذق وبااخلاق هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۲سرطان پستان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خانمم مریض دکتر هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۲فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۲۴معمولی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پدرم بیمار آقای دکتر می باشد
۱۳۹۹/۰۱/۱۷درمان سرطان رحمی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸دکتر هاشمی فرد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴سراطان سینه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار ع
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دکتر هاشمی فرد بسیار متین وباسواد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳کنسر برست و الحمدلله فعلا اکی هیتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکتر یه دونه هستند، تحت درمان ایشون هستم، اونقدر باسواد، مهربون،هستند که خدا میدونه .تا آخر عمرم دعاشون میکنم من کنسر سینه داشتم، و تحت درمان هستم، قبل از ایشون یه ویزیت شدم با یه انکولوژبست دیگه ، گفتند باید شیمی درمانی بشی، و پرتو درمانی، بعد تصادفی اقای دکتر رو در ابنترنت پیدا کردم، ایشون فرمودند، فقط پرتو درمانی نیاز داریهر چی از دکتر تعریف کنم ، کم هست
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر صبور و متش
۱۴۰۰/۰۳/۰۳رادیوتراپی تومور پروستات. بدون عارضه و عالی. درمان هورمونی شدم. تشکر از تیم درمانی و مرکز مجهز
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خیلی خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵سرطان سینه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶کانسر عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عالییییی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام کنسر سینه امروز روز آخر پرتو درمانی با اقای دکتر بود دکتر خوب حاذق واز همه مهمتر منصفی هستن انشالا سالهای سال سلامت و پایدار باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سرطان سینه،درمان عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵پزشک بسیار مسئولیت پذیر مهربان و با وجدانی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دکتره خوب وعالیه
۱۴۰۲/۰۱/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بسیار عالی از هر حیث
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بسیار دکتربا اخلاق وصبور ما رو راهنمایی کردن وازمایشات پدرم رودیدن وگفتن که مربوط به من نمیشه ولی برید پیش ی دکتر نفرولوژ با وقتی که گذاشتن اصلن ویزیت هم دریافت نکردن خیلی تشکر میکنم از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی خوب نیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خدا حفظش کنخ
۱۴۰۳/۰۲/۲۸پدرم تومور پروستات داشتند و از طرف دکتر سیمفروش به ایشان معرفی شدیم. درمان هورمونی و پرتودرمانی بسیار عالی و بدون عارضه انجام شد. تشکر فراوان و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار دقیق و با تجربه هستند من با نظر ایشان بعد از کنسر برست شیمی درمانی و رادیوتراپی شدم و شکر خدا نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰از سوی اشنایان معرفی شدنو
۱۳۹۸/۱۲/۰۳چهار سال پیش تحت نظر ایشون شیمی درمانی شدم و خدا رو شکر بهبودی پیدا کردم و خیلی راضی هستم خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۱دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بهترین دکتر ، دلسوز ، جدی و دانش به روزی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸در حاضر پرتودرمانی میشوم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲درود بر شما.تنها دکتری که ۷ نیم صبح با متانت و سر حالی مریض میبینه.در ایران نمونه نداره
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار آگاه وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷سرطان پروستات
۱۳۹۹/۰۶/۲۹تحت درمان هستم، بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۹باسلام
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ایشان دکتر بسیار باسواد خوش اخلاق و صبور هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ایشان در کار طبابت بسیار ماهر هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۳۱کنسر سینه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار دلسوز و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴درخصوص بیماری کانسر سینه تحت درمان ایشان انجام شد بسیار خوش اخلاق و حاذق و نظارت کامل داشتند . انشالله همه بیماران خدا شفا بدهد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱سرطان سینه داشتم درمان شدم بسار دکتر با دانش و کار بلدی هستن .بسیار هم
۱۴۰۳/۰۱/۱۲تومور پروستات درمان موفق بدون جراحی، فقط با رادیوتراپی و هورمون - با تشکر
۱۴۰۰/۱۱/۰۶فوق العاده د
۱۴۰۲/۰۵/۱۳دکتر بسیار حاذق و با شخصیت و آراسته ای هستند، بسیار محتاط و با تجربه در دادن خبر های بد به بیماری که دچار متاستاز شده، روحیه بیمار رو تخریب نمی کنند و به بیمار انگیزه ادامه مسیر درمان رو می دن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار دکتر عالی و خوش برخورد و صبور
۱۳۹۹/۰۷/۰۱سلام برای بردن نتایج آزمایشم مراجعه کردم جناب دکتر مثل همیشه صور و با حوصله وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰از همه نظر اخلاق ادب احترام احساس مسولیت همه چی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۷پزشک حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۴نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹سرطان سینه بسیار مهربان و خوش اخلاق هستند و با دقت بهترین درمان را درنظر میگیرند. عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خوش برخورد با اطلاعات کامل
۱۴۰۱/۰۶/۱۶درمان ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی مهربون
۱۴۰۱/۰۹/۰۴حالت تهوع دارم شدید
۱۴۰۰/۰۲/۱۹حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۶/۰۵سرطان سینه
۱۴۰۲/۰۷/۱۸سلام کنسل سینه داشتم و پرتو درمانی شدم زیر نظر آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴سر وقت ویزیت شدم. دقت جناب دکتر خیلی خوب بود و برای بررسیهای پزشکی معرفی شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خیلی با تجربه وخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار انسان شریف و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار با اخلاق و وجدان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برای بیمار و همراه بیمار حرمت قائل هستند. از هیچ کمکی به بیمارانشون کوتاهی نمیکنند. دلسوز و پیگیر مشکل بیمار هستند.
۱۳۹۸/۰۳/۱۵کنسر سینه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بنده مدت دو سال است که بخاطر بیماریم (کنسر برست) تحت نظر ایشان هستم ، دکتر برای من درمان شیمی درمانی و پرتو درمانی تجویز کردند . بسیار عالی انسان پرحوصله دقیق و بااخلاق هستند به تمام هم وطنان عزیزم توصیه میکنم از مهارتهای این پزشک نازنین و دانا استفاده کنید. من همیشه دعاگوی ایشان هستم .
۱۴۰۴/۰۲/۱۹ایشان چند سال پیش برای بیماری روده مادرم قبول زحمت کردند و از ان زمان تا بحال تحت نظر دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳کنسررکتوم والان خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بد نیست
۱۴۰۳/۰۹/۱۲ایشان پزشک حاذق ،دلسوز وبسیار متعهدی هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی همه نظر
۱۴۰۰/۱۰/۰۸کنسر رحم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سلام من مریض دکتر هستم کانسر سینه گرفته بودم توده رو دکتر جراهم خارج کردن و اقای دکتر هاشمی فر شیمی در مانی و رادیو ترابی کردن و الانم تحت مراقبت ایشون هستم واقعا دکتر دلسوز و مهربان و توانایی و با سواد و فعالی هستند و من ار ایشون ممنونم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۲/۰۲سارکوم رحم داشتم که جراحی کردم و فعلا تحت نظر دکتر هاشمی هستم ایشون رو جراح زنان معرفی کردن و کارشون رو تایید کردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵کانسرسینه داشتم با ایشون تحت درمانم و فعلا مشکلی ندارم همه چیز عالی پیش رفته
۱۴۰۴/۰۳/۰۲مشکل کم خونی
۱۳۹۹/۰۶/۱۲فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱سلام کانسر سینه توسط ایشان شیمی درمانی شدم نوبت پرتو درمانی میخواهم حضورا بگیرم وجواب ازمایشم ببینند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲سرطان سینه داشتم عالیه دکتر وخوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸درحال درما هستم بسیار دکتر بااخلاق ، دقیق و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار دقیق مهربان صبور و حاذق خداوند طول عمر بهشون بده اول امیدمون به خداس و بعد دستای خدا روی زمین جناب دکتر هاشمی فرد عزیز
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵تازه شروع کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بسیار دکتر باسواد خوش برخورد و به روز از نظر علمی هستند. پدرمن درگیر کنسرت رکتوم هستند که با راهنمایی ایشون مسیر درمانی خیلی خوبی رو پیش گرفتیم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۴سلام ، بهترین و با اخلاق ترین و حرفه ای ترین دکتر ایران هستن ، خدا ازشون راضی باشه ،انگار خدا معجزه ای هست از طرف خدا برا بیماران سرطانی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹باسواد و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوبی هست فقط زیاد اهل جواب با جزئیات نیست
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار دقیق و با حوصله چند سال بیمارشون هستم و خیلی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹ایشان دکتری فوق العاده هستند وخیلی با حوصله به صحبت های بیمارش گوش میده ودلسوزانه راهنمای دقیق میکنه من خیلی خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶باسلام واقعآ دکتر بااخلاق و بامریض خوب رفتار میکنه و راهنمایی های لازم بعمل میاره و آنچه تجویز لازم باشه برای مریض انجام میده .
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خیلی دکتر خوب، با اخلاق و کاردانی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹دکتر بینظیر و قابل اعتمادی هستن براشون سلامتی و دل خوش آرزو مندم ، امیدوارم سالیان سال زنده باشن .️
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۳دکتر خوب ووبا تجربه ایی هستت
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکتر بسیار با اخلاق و ماهر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰زیر نظر ایشان شیمی درمانی انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۲۸