۷۲۳ نفر
دکتر سپیده مسعودی

دکتر سپیده مسعودی

متخصص کودکان و نوزادان

متخصص شماره نظام: ۱۵۱۲۱۶
شنبه۰۶ تیر
امروز
یکشنبه۰۷ تیر
فردا
دوشنبه۰۸ تیر
پس فردا
سه شنبه۰۹ تیر
۳ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۴ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۵ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۷ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
۸ روز دیگر
دوشنبه۱۵ تیر
۹ روز دیگر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
پنج شنبه۱۸ تیر
شنبه۲۰ تیر
یکشنبه۲۱ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
سه شنبه۲۳ تیر
چهارشنبه۲۴ تیر
پنج شنبه۲۵ تیر
شنبه۲۷ تیر
۹۷% پیشنهاد کاربران
۶۹۰ نفر

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

بسیار مهربان و خوشرو و حرفه ای هستن وتشخیصشون درسته

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

دکتر باتجربه

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

اخلاقشون عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

دکترخیلی خوبیه ودستش سبکه

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

بچه م حدود ده روز بود که تبش پایین نیومد خانم دکتر دارو دادن الان خیلی بهتر ه

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر عالی و کاربلد ممنونم از خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

سلام مشکل سرماخوردگی داشتن تشخیص شون عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

دکترهای

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خیلی دکتر خوبی هستن برامریض وقت میذاره معاینه باحوصله وکامل انجام میدن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

بهترین و ماهرترین دکتر اطفال که میشناسم .فوق العاده خوش اخلاق و باحوصله و بامهارت و با تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

عالس بهترین دکتر کودکان

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

برای زردی پسرم مراجعه کردم با یه قرص زردیش کم شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

دوبار مراجعه کردم راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

دکتربسیارباتجربه وآرامبخش وبامحبت وواقعاداروهاش بسیارمفیدواس هرمریضی که تجویزمیکنه.خیال راحت واسه یه مادرواسه بچش پیش همین خانم دکترواقعا

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

دکتر مسعودی علاوه بر تخصص و دانش بالا، با اخلاق خوب و صبر ،دقت و توجه کامل به بیماران نمونه ای از یک پزشک واقعی هستند و تجربه من در مراجعه به ایشان بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خوب هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

مشکل زردی نوزاد

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دخترم سرما

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

خیلی خوب هست

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

من راضی بودم

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

دکتر عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

دکتر پسرم هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

خوب و مهربان و پاسخگو

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

دکتر خوب و خوش برخوردی بود. پسرم ۱۹ روزش بود بردمش چکاپ همه سؤالامو جواب داد

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

سرما خورگی

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

برای بلوغ دخترم بردم

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر خونسرد ورابط خوب باکودکان وتشخیص خوب دربیماری

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

بهترین دکتری ک میشناسم یک سال ک دخترم میبرم پیش خانم دکتر از ۳ روزگیش بردم هروقت سرما میخوره کمتر از یک هفته خوب میشه

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

خیلی دکترخوبیه دخ

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

خیلی مهربون

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

دکتر بسیار خوب و عالی و کار بلدی هست

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

برا وزن گرفتن دخترم رفتم خوب بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دخترم رو با عفونت ادراری شدید بردم پیش خانم دکتر خیلی دکتر خوب و مهربانی هست فقط خیلی معطلی داره

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

سرما خوردگب

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

بسیار مهربان و کار بلد هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

پسرم سرما خورده بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

واقعا عالی و مهربان . با اینکه بدون وقت قبلی رفتم ولی وقتی حال بچه را دید ن ویزیت کردن

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

خیلی خوب هستن

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

دکتر عالی و باتجربه ای هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

تشخیص عالی ایشون در جهت رفع بیماری اطفال

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

اره دکتر خوبیه خداییی من هر وقت بچمو بردم راضی بودم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر خوب و با حوصله ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

حساسیت دخترم نتیجه ی خوبی داده درمان کامل نشده فعلا

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

دخترم زردی داشت بعد nicuبا قطره مشکل حل شد دکتر عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

دکتر خیلی خوب و با حوصله بودند

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

با سلام و احترام دکتر بسیار حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هست

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عالللللی

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

بینظیرن دختر من ۲۰ روز بخاطر خارش کف پا نمیخوابید تمام پاهاش زخم شده بود و پوس پوس انقدر خوارونده بود هیچ جا متوجه نمیشد چیه کلی ازمایش گرفتن اخر خانم دکتر متوجه شد به کفشش حساسیت داره و با یه کرم دست ساز خوب خوب شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

خیلی دکترخوبی هست واقعا من که راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

عالیهستن دوبار پسرمو بردم پیشش باتشخیصعالی زود خوب شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

اخلاق خوب.. دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

زردی نوزاد

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

خوبه ول

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

کودک عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

پسرم زردی داشت و خیلی راحت با دارو رفع شد

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

بهترین دکتری که تا حالا دیدم بی نظر

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

بهترین و بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

خیلی دکتر خوبی هس

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

برخورد دکتر عالی،برخورد پرسنل عالی،محیط هم تمیز و زیبا

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

پزشک مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

کارش عالیه

۱۴۰۵/۰۱/۰۴

یه دکتر عالییییی از همه نظر

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر با حوصله

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

دکترصبور باحوصله دلسوز همه چی تموم

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

سرماخوردگی

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

عالی بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

خیلی خوب و کار بلد

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

کارش عالییه

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

دکتر عالی و مهربان است

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

بهترین پز

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

یه دکتر نمونه همیشه بچهام بایه نسخه دارو خانم دکتر خوب میشن عالی دکتر حاذق وماهری هستن️️

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

عالیه دکتر

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

دکتر عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

دکتر مهربان و کاربلدی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

دکترخوبیه

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

پسرم را ویزیت کردن کارشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

دکتر باحوصله و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بسیار دکتر ماهر با تشخیص عالی هستند و داروهایی ک تجویز میکنن بسیار تاثیر گذار هست ک دوره ی درمان رو کوتاه میکند و زود خوب میشن بچه ها .

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

عالی با حوصله و خوش برخورد و حاذق در رشته خود

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

باسلام.خانم مسعودی فوق العاده مهربان و پیگیر بیمار هستند و بسیار دلسوز.

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

بخاطر تب ب مطب یک دکتر دیگه رفتم نامه بستری داد گفت مشکل تنفسی داره خانم دکتر با دارو مشکل بچمو برطرف کرد

۱۴۰۲/۰۷/۰۶

دکتر فوق العاده ای هستن من برا هر مشکل بچه ام مراجعه کردم فوری نتیجه گرفتم و ضمن اینکه خیلی مهربان هستن و برا مریض وقت هم میذارن

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سرما خوردگی

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عالی عالی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

شلوغ بود مدت زمان زیادی معطل شدیم تا نوبت برسه با اینکه نوبت گرفته بودیم. خود دکتر اخلاق و رفتار خوبی دارن. به نظر باتجربه و کاربلد بودن. ما اولین بار بود که مراجعه می کردیم. منشی نوبت براش اهمیت نداشت انگار. حتما بعد از مراجعه ببینید که قبل از چه اسم و فامیلی ای، اسم شما نوشته میشه!

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

خیلی د

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

بسیار دکتر

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

مشکل تنفسی وریه ،ولی نتیجه مثبت حاصل نشد

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

تا الان

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

دکتر بسیار باخ

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

دکتر فوق العاده ی هستن مهربون صبور و حاذق کمتر دکتری دیدیم با این همه شلوغی که تو مطب هست با آرامش و حوصله ویزیت میکنه دختر من عاشقشون هست.

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

سینوزیت

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

بسیار عاای

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

خیلی دکتر خوبیه.با حوصله و با دانش کامل

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

مشکل خاصی نبود و ایشون بسیار باسواد و عالی هستند بنده از روش درمانی ایشان راضی ام و همچنین بسیار خوش برخورد و افتاده هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

سرماخوردگی،با داروهایی که تجویز کردن دخترم خیلی زود خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عالی کار درست

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

باتجربه و مهربان

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

من فرزندانم را از بدو تولد تحت نظر خانم دکتر مسعودی بردم و ایشان بسیار بسیار دلسوزانه و با مهارت بهترین درمان ها را در زمان نیاز پیشنهاد میکنند و خدا به ایشان سلامتی بده.

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

سرماخوردگی

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

دکنر بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

دکتری بسیار مهربان خوش برخورد عالی وقت میگذاره فدق العاده دلسوز و تشخیص عالی و تجویز خوب

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عالی هستی

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

عااالی

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

بینظیرن دختر من ۲۰ روز بخاطر خارش کف پا نمیخوابید تمام پاهاش زخم شده بود و پوس پوس انقدر خوارونده بود هیچ جا متوجه نمیشد چیه کلی ازمایش گرفتن اخر خانم دکتر متوجه شد به کفشش حساسیت داره و با یه کرم دست ساز خوب خوب شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بهترین

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

خیلی دکتر با اخلاق مهربون و کار بلد هستن خیر ببینه ایشالا قشنگ جواب سوال میده توضیع میده دارو الکی نمیده ️️

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

دکتر خوبی هست

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

دکترعالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

تشخیص عالی،خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد.درمان عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

پسرم سرماخورده بود ایشون طبق روال همیشه عالی درمانش کرد ممنون از لطف ببکرانش

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

عالیبیی

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

سرماخوردگی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

بهترین دکتر که تا به حالا دیدم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

برای عفونت ریه پسر م مراجعه کردیم و خانم دکتر با یک نسخه حال پسرم رو خوب کرد

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

سوختگی ل شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

بسیار عالی با دستانی شفا بخش

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

عفونت ویروسی

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

سرفه داشت خداروشکر خیابان زود خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

خوب عا

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بهترین دکتر وخیلی خوب ویزیت میکنه وبا اولین ویزیت جواب گرفتم عالیه

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

دکتری عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دکتر عالی

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عاااالییی

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عاشق رفتار و اخلاق،و صبوریشم بهترین دکتره با تجربه باسواد مهربون

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

دخترم و تحت درمان ایشون قرار دادیم با حوصله و صبور و کاربلد

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۵

سلام ، دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند از شما عاجزانه خواهش میکنم سر نوبت اینترنتی که بیمار گرفته پذیرش بشه ، چون محیط کوچیکه و بچه ها معمولا سرما خورده هستن ،بچه من به خاطر همین موضوع مریضی سختی گرفت.....

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۰۸

دکتر با حوصله و خوشرو ای هستند و وقت میزارن برای مریضشون تجویز درست دارو

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

نوزاد بیمار بود ، توسط دکتر بهبودی پیدا کرد.

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

عالی با اخلاق

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عالیییییییی

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

سرما خوردگی کودک

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

کارشون عالیه

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

دکتر خیلی خوبی هست خیلی مهربون و صبور هستن

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

دکتر بسیار عالی هست تشخیص درست درمان

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

دکتر خیلی خوبیه فقط تنها ظعفش اینه که خیلی شلوغه وقت کم میزاره

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

عااالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

به خاطر

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سلام خیلی دکتر خوبی بودن،باحوصله،مهربون تشخیصشون هم عالی بود،محیطشون هم نگم براتون که باب میل فسقلامون بود.من که خیلی راضی بودم پیشنهاد میکنم حتما پیششون برید️

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

یه ویزیت پسرم رو بردم خیلی خانم دکتر مهربان و کاربلدی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

واقعا خوش برخورد، مهربون،با ۱نسخه دخترام خوب میشن خواحفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

باعرض سلام بسیارخوشحالم که دکترباشخصیت وخوب وکاربلدی درشهر مون داریم

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

سرفه وتب پسرم درمان هالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عالییییییی

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

از هر لحاظ عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

سلام.ما ۴ساله دوقلو هامون رو پیش ایشون ویزیت میکنیم.اخلاق و برخورد و تشخیص خوب بیماری و فضای کودک گانه مطب ایشان باعث شده که چندجا مکان مطبشون رو عوض کردن همچنان پیش ایشون بریم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خووووب

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

مهربان و کاربلد

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

سلام. دکتر واقعا عالی مهربون هست باتجربه و کار بلد هست .پسرم سرفه شدید داشت چند جا دکتر بردیم خوب نشد با یه نسخه پیش دکتر مسعودی واقعا خوب خوب شد .سپاس از زحمات دکتر مهربون خدا پشت و پناهش باشه

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عالی از نوزادی کوچولوم تحت نظر خانم دکتره برای سرما خوردگی زردی همه با ی نسخه کوچولوم خوب شد

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

آلرژی.خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

دخترم تب داشت خانم دکتر خیلی داروهای خوبی دادن کاملا خوب شد خیلی راضی بودم خیلی هم با محبت و دوست داشتنی برخورد کردن با ما هم خودشون هم منشی خوبشون ممنونم ازتون

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

عالی عالیعالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتر خوبین

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

عالیییی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر عالیی

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

پسرم لوزه ی سوم داره و زمستون که میشه عفونت میکنه خانم دکتر یه اسپری بینی تجویز کردن که خیلی به بهبود پسرم کمک کرد

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

راضی بودم.

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

دکتر مهربان وکاربلد هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

من پسرمو مطب ایشون ختنه کردم واقعا خیلی عالی بود با آرامش و حوصله وقت میزارن برای مراجعه کننده ها

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خداروشکر بچمو بردم پیشش نتیجه گرفتم در هر مسائلی

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دمترخوب وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

دکتر با حوصله و مهربانی هستند و برای بیمار واقعا وقت میگذارند

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

خوب بوو

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

دکتر فوق العاده ایی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

دخترم اسهال شدید شده بود دکترش نبود،از پذیرش ۲۴ رضایتهای دکتر مسعودی رو دیدم و ویزیت شدیم.واقعا دکتر خوب و با تجربه و همچنین با حوصله ای هستن.

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خیلی دکتر عا

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

یبوست نوازدم و عالی پاسخ گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عالی بهترین دکتر با اخلاق خدا خیرش بده

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

باحوصله و تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر خوش اخلاق و کار درست

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

عالین خانم دکتر هروقت بچم خیلی بدحاله با صبوری و سواد بالاشون، بچمو درمان میکنن

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

خوبوعال

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

فوق العاده هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

نوزاد من مشکل کولیک داشتن که حل شد خداروشکر

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

حرف ندارن خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

هایپوگلسمی نوزاد و فعلا تحت درمان هستند و تا الان نتایج خوبی توسط خانم دکتر گرفتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

زخم دهان پسر سه ساله ام یه شربت دستساز داد عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

کم خونی داشت بچم خوب شد

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

تشخیص عالی و تجویز داروهای عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالییییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

عالی بود برای سرما خوردگی مراجعه کردیم

۱۴۰۳/۰۹/۱۵

بسیار خوش اخلاق و خونگرم هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر بسیار عالی و مهربان

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

سرماخوردگی

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

زردی نوزاد،

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

فوق العاده آن دکترمسعودی،من چندساله که بچه هام وقتی مریض میشن میبرم پیش دکترمسعودی،اصلا انگاردستش شفاست،خداحفظشون کنه

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

عاااالیه

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بهترین پزشک

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

خیلی خوب عالی و با حوصله و خوش رو ...و در کار حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

به شدت مریض شدیم خانم دکتر با اخلاق عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خیلی با اخلاق و خوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

تب شدید سینوزیت که پسرم خیلی بهتر شد

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

بسیار دکتر حاذق وبا معلوماتی هستن و اخلاق خیلی خوبی دارن

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

برای سرماخوردگی بچه ام دکتر خوبیه واقعا

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

رضایت کامل دارم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۱۱
مطب شهریار
شهریارتوجه توجه
آدرس مطب جدید
شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک (ساختمان پزشکان ملاصدرا)، طبقه سه، واحد پنج
با احترام به علت حجم بالای بیماران ساعات نوبت‌های اینترنتی گرفته شده تقریبی میباشد و نوبت گرفته شده صرفا ساعت حضور شما در مطب میباشد
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۶ تیر (امروز)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۵ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۵
    ۷ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۸ روز دیگر
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۹ روز دیگر
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۱۸ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۵
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۲۱ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۲۳ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۲۴ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۲۵ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۵
    ۲۷ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    کسانی که دکتر سپیده مسعودی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای محمد عابدپور گفتار درمانی و کار درمانی جناب آقای محمد عابدپور

    دکتر سپیده مسعودی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 151216 در شهریار فعالیت می‌کند. مطب ایشان در شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک، ساختمان پزشکان ملاصدرا، طبقه سوم، واحد پنج واقع شده است.

    دکتر سپیده مسعودی از جمله پزشکان متخصص کودکان و نوزادان است که با شماره نظام پزشکی 151216 در شهریار فعالیت دارد. ایشان دارای مدرک تخصص بیماری‌های کودکان بوده و تمرکز اصلی فعالیت دکتر سپیده مسعودی بر تشخیص و درمان بیماری‌های شایع و تخصصی کودکان و نوزادان است. مطب دکتر سپیده مسعودی در شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک (ساختمان پزشکان ملاصدرا)، طبقه سوم، واحد پنج قرار دارد که مراجعه‌کنندگان می‌توانند با حضور در این آدرس از خدمات تخصصی کودکان بهره‌مند شوند.

    دکتر سپیده مسعودی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان، همواره در ارائه مراقبت‌های پزشکی روزآمد و پیگیری وضعیت سلامت جسمی و رشد کودکان تلاش می‌کند. بیماران مراجعه‌کننده به مطب شهریار، با توجه به حجم بالای بیماران، رضایت خوبی از دقت در معاینات و برخورد حرفه‌ای این پزشک داشته‌اند و بسیاری از خانواده‌ها از نحوه پیگیری، پاسخ‌دهی و تشخیص دقیق ایشان ابراز خرسندی کرده‌اند. تجربه کاربران نشان می‌دهد نوبت‌دهی اینترنتی و مدیریت وقت بیماران توسط دکتر سپیده مسعودی به بهبود فرآیند مراجعه کمک شایانی کرده است.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت کودکان و نوزادان توسط دکتر سپیده مسعودی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است که کار را برای والدین آسان‌تر می‌کند. با توجه به تخصص رسمی ایشان و مدارک معتبر، والدین می‌توانند با اطمینان خاطر، سلامت فرزندان خود را به دکتر سپیده مسعودی، متخصص کودکان و نوزادان در شهریار بسپارند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب شهریار

    توجه توجه
    آدرس مطب جدید
    شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک (ساختمان پزشکان ملاصدرا)، طبقه سه، واحد پنج

    مطب شهریار

    توجه توجه
    آدرس مطب جدید
    شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک (ساختمان پزشکان ملاصدرا)، طبقه سه، واحد پنج