دکتر سپیده مسعودی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 151216 در شهریار فعالیت میکند. مطب ایشان در شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک، ساختمان پزشکان ملاصدرا، طبقه سوم، واحد پنج واقع شده است.
دکتر سپیده مسعودی از جمله پزشکان متخصص کودکان و نوزادان است که با شماره نظام پزشکی 151216 در شهریار فعالیت دارد. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای کودکان بوده و تمرکز اصلی فعالیت دکتر سپیده مسعودی بر تشخیص و درمان بیماریهای شایع و تخصصی کودکان و نوزادان است. مطب دکتر سپیده مسعودی در شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک (ساختمان پزشکان ملاصدرا)، طبقه سوم، واحد پنج قرار دارد که مراجعهکنندگان میتوانند با حضور در این آدرس از خدمات تخصصی کودکان بهرهمند شوند.
دکتر سپیده مسعودی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان، همواره در ارائه مراقبتهای پزشکی روزآمد و پیگیری وضعیت سلامت جسمی و رشد کودکان تلاش میکند. بیماران مراجعهکننده به مطب شهریار، با توجه به حجم بالای بیماران، رضایت خوبی از دقت در معاینات و برخورد حرفهای این پزشک داشتهاند و بسیاری از خانوادهها از نحوه پیگیری، پاسخدهی و تشخیص دقیق ایشان ابراز خرسندی کردهاند. تجربه کاربران نشان میدهد نوبتدهی اینترنتی و مدیریت وقت بیماران توسط دکتر سپیده مسعودی به بهبود فرآیند مراجعه کمک شایانی کرده است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت کودکان و نوزادان توسط دکتر سپیده مسعودی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است که کار را برای والدین آسانتر میکند. با توجه به تخصص رسمی ایشان و مدارک معتبر، والدین میتوانند با اطمینان خاطر، سلامت فرزندان خود را به دکتر سپیده مسعودی، متخصص کودکان و نوزادان در شهریار بسپارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
توجه توجه
آدرس مطب جدید
شهریار، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، کوچه دوکوهه، پلاک یک (ساختمان پزشکان ملاصدرا)، طبقه سه، واحد پنج
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۸بسیار مهربان و خوشرو و حرفه ای هستن وتشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر باتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳اخلاقشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکترخیلی خوبیه ودستش سبکه
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بچه م حدود ده روز بود که تبش پایین نیومد خانم دکتر دارو دادن الان خیلی بهتر ه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر عالی و کاربلد ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سلام مشکل سرماخوردگی داشتن تشخیص شون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکترهای
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی دکتر خوبی هستن برامریض وقت میذاره معاینه باحوصله وکامل انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بهترین و ماهرترین دکتر اطفال که میشناسم .فوق العاده خوش اخلاق و باحوصله و بامهارت و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالس بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷برای زردی پسرم مراجعه کردم با یه قرص زردیش کم شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵دوبار مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتربسیارباتجربه وآرامبخش وبامحبت وواقعاداروهاش بسیارمفیدواس هرمریضی که تجویزمیکنه.خیال راحت واسه یه مادرواسه بچش پیش همین خانم دکترواقعا
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر مسعودی علاوه بر تخصص و دانش بالا، با اخلاق خوب و صبر ،دقت و توجه کامل به بیماران نمونه ای از یک پزشک واقعی هستند و تجربه من در مراجعه به ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوب هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۰مشکل زردی نوزاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دخترم سرما
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی خوب هست
۱۴۰۲/۱۱/۲۱من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۲دکتر پسرم هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵خوب و مهربان و پاسخگو
۱۴۰۳/۰۴/۲۳خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر خوب و خوش برخوردی بود. پسرم ۱۹ روزش بود بردمش چکاپ همه سؤالامو جواب داد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سرما خورگی
۱۴۰۳/۰۴/۰۴برای بلوغ دخترم بردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر خونسرد ورابط خوب باکودکان وتشخیص خوب دربیماری
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بهترین دکتری ک میشناسم یک سال ک دخترم میبرم پیش خانم دکتر از ۳ روزگیش بردم هروقت سرما میخوره کمتر از یک هفته خوب میشه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خیلی دکترخوبیه دخ
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خیلی مهربون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰دکتر بسیار خوب و عالی و کار بلدی هست
۱۴۰۲/۱۰/۲۳برا وزن گرفتن دخترم رفتم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دخترم رو با عفونت ادراری شدید بردم پیش خانم دکتر خیلی دکتر خوب و مهربانی هست فقط خیلی معطلی داره
۱۴۰۳/۰۲/۰۴سرما خوردگب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار مهربان و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷پسرم سرما خورده بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷واقعا عالی و مهربان . با اینکه بدون وقت قبلی رفتم ولی وقتی حال بچه را دید ن ویزیت کردن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتر عالی و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴تشخیص عالی ایشون در جهت رفع بیماری اطفال
۱۴۰۴/۰۹/۲۵اره دکتر خوبیه خداییی من هر وقت بچمو بردم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴حساسیت دخترم نتیجه ی خوبی داده درمان کامل نشده فعلا
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دخترم زردی داشت بعد nicuبا قطره مشکل حل شد دکتر عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱دکتر خیلی خوب و با حوصله بودند
۱۴۰۵/۰۳/۲۸با سلام و احترام دکتر بسیار حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالللللی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بینظیرن دختر من ۲۰ روز بخاطر خارش کف پا نمیخوابید تمام پاهاش زخم شده بود و پوس پوس انقدر خوارونده بود هیچ جا متوجه نمیشد چیه کلی ازمایش گرفتن اخر خانم دکتر متوجه شد به کفشش حساسیت داره و با یه کرم دست ساز خوب خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خیلی دکترخوبی هست واقعا من که راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عالیهستن دوبار پسرمو بردم پیشش باتشخیصعالی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۵اخلاق خوب.. دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳زردی نوزاد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خوبه ول
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹کودک عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱پسرم زردی داشت و خیلی راحت با دارو رفع شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۰بهترین دکتری که تا حالا دیدم بی نظر
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بهترین و بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی دکتر خوبی هس
۱۴۰۳/۰۶/۲۲برخورد دکتر عالی،برخورد پرسنل عالی،محیط هم تمیز و زیبا
۱۴۰۴/۱۱/۲۸پزشک مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱کارش عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۰۴یه دکتر عالییییی از همه نظر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکترصبور باحوصله دلسوز همه چی تموم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷خیلی خوب و کار بلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵کارش عالییه
۱۴۰۳/۰۱/۲۶دکتر عالی و مهربان است
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بهترین پز
۱۴۰۳/۰۲/۲۴یه دکتر نمونه همیشه بچهام بایه نسخه دارو خانم دکتر خوب میشن عالی دکتر حاذق وماهری هستن️️
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالیه دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر مهربان و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۱دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۷پسرم را ویزیت کردن کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر باحوصله و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار دکتر ماهر با تشخیص عالی هستند و داروهایی ک تجویز میکنن بسیار تاثیر گذار هست ک دوره ی درمان رو کوتاه میکند و زود خوب میشن بچه ها .
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی با حوصله و خوش برخورد و حاذق در رشته خود
۱۴۰۳/۰۶/۰۸باسلام.خانم مسعودی فوق العاده مهربان و پیگیر بیمار هستند و بسیار دلسوز.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بخاطر تب ب مطب یک دکتر دیگه رفتم نامه بستری داد گفت مشکل تنفسی داره خانم دکتر با دارو مشکل بچمو برطرف کرد
۱۴۰۲/۰۷/۰۶دکتر فوق العاده ای هستن من برا هر مشکل بچه ام مراجعه کردم فوری نتیجه گرفتم و ضمن اینکه خیلی مهربان هستن و برا مریض وقت هم میذارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸شلوغ بود مدت زمان زیادی معطل شدیم تا نوبت برسه با اینکه نوبت گرفته بودیم. خود دکتر اخلاق و رفتار خوبی دارن. به نظر باتجربه و کاربلد بودن. ما اولین بار بود که مراجعه می کردیم. منشی نوبت براش اهمیت نداشت انگار. حتما بعد از مراجعه ببینید که قبل از چه اسم و فامیلی ای، اسم شما نوشته میشه!
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خیلی د
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۲۳مشکل تنفسی وریه ،ولی نتیجه مثبت حاصل نشد
۱۴۰۳/۰۷/۲۶تا الان
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر بسیار باخ
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر فوق العاده ی هستن مهربون صبور و حاذق کمتر دکتری دیدیم با این همه شلوغی که تو مطب هست با آرامش و حوصله ویزیت میکنه دختر من عاشقشون هست.
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سینوزیت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار عاای
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی دکتر خوبیه.با حوصله و با دانش کامل
۱۴۰۴/۱۰/۰۹مشکل خاصی نبود و ایشون بسیار باسواد و عالی هستند بنده از روش درمانی ایشان راضی ام و همچنین بسیار خوش برخورد و افتاده هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲سرماخوردگی،با داروهایی که تجویز کردن دخترم خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی کار درست
۱۴۰۴/۰۳/۱۱باتجربه و مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۲۰من فرزندانم را از بدو تولد تحت نظر خانم دکتر مسعودی بردم و ایشان بسیار بسیار دلسوزانه و با مهارت بهترین درمان ها را در زمان نیاز پیشنهاد میکنند و خدا به ایشان سلامتی بده.
۱۴۰۴/۰۱/۱۵سرماخوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکنر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱دکتری بسیار مهربان خوش برخورد عالی وقت میگذاره فدق العاده دلسوز و تشخیص عالی و تجویز خوب
۱۴۰۲/۰۸/۲۲عالی هستی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عااالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بینظیرن دختر من ۲۰ روز بخاطر خارش کف پا نمیخوابید تمام پاهاش زخم شده بود و پوس پوس انقدر خوارونده بود هیچ جا متوجه نمیشد چیه کلی ازمایش گرفتن اخر خانم دکتر متوجه شد به کفشش حساسیت داره و با یه کرم دست ساز خوب خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۱بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۱خیلی دکتر با اخلاق مهربون و کار بلد هستن خیر ببینه ایشالا قشنگ جواب سوال میده توضیع میده دارو الکی نمیده ️️
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکترعالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹تشخیص عالی،خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد.درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲پسرم سرماخورده بود ایشون طبق روال همیشه عالی درمانش کرد ممنون از لطف ببکرانش
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالیبیی
۱۴۰۴/۰۵/۲۴سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بهترین دکتر که تا به حالا دیدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲برای عفونت ریه پسر م مراجعه کردیم و خانم دکتر با یک نسخه حال پسرم رو خوب کرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سوختگی ل شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار عالی با دستانی شفا بخش
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۳۰عفونت ویروسی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲سرفه داشت خداروشکر خیابان زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوب عا
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بهترین دکتر وخیلی خوب ویزیت میکنه وبا اولین ویزیت جواب گرفتم عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۸دکتری عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عاااالییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عاشق رفتار و اخلاق،و صبوریشم بهترین دکتره با تجربه باسواد مهربون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دخترم و تحت درمان ایشون قرار دادیم با حوصله و صبور و کاربلد
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵سلام ، دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند از شما عاجزانه خواهش میکنم سر نوبت اینترنتی که بیمار گرفته پذیرش بشه ، چون محیط کوچیکه و بچه ها معمولا سرما خورده هستن ،بچه من به خاطر همین موضوع مریضی سختی گرفت.....
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۸دکتر با حوصله و خوشرو ای هستند و وقت میزارن برای مریضشون تجویز درست دارو
۱۴۰۴/۱۲/۰۶نوزاد بیمار بود ، توسط دکتر بهبودی پیدا کرد.
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عالیییییییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سرما خوردگی کودک
۱۴۰۴/۰۱/۲۸کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۰دکتر خیلی خوبی هست خیلی مهربون و صبور هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر بسیار عالی هست تشخیص درست درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر خیلی خوبیه فقط تنها ظعفش اینه که خیلی شلوغه وقت کم میزاره
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲به خاطر
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام خیلی دکتر خوبی بودن،باحوصله،مهربون تشخیصشون هم عالی بود،محیطشون هم نگم براتون که باب میل فسقلامون بود.من که خیلی راضی بودم پیشنهاد میکنم حتما پیششون برید️
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵یه ویزیت پسرم رو بردم خیلی خانم دکتر مهربان و کاربلدی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹واقعا خوش برخورد، مهربون،با ۱نسخه دخترام خوب میشن خواحفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳باعرض سلام بسیارخوشحالم که دکترباشخصیت وخوب وکاربلدی درشهر مون داریم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سرفه وتب پسرم درمان هالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴از هر لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰سلام.ما ۴ساله دوقلو هامون رو پیش ایشون ویزیت میکنیم.اخلاق و برخورد و تشخیص خوب بیماری و فضای کودک گانه مطب ایشان باعث شده که چندجا مکان مطبشون رو عوض کردن همچنان پیش ایشون بریم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خووووب
۱۴۰۲/۰۸/۲۲مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳سلام. دکتر واقعا عالی مهربون هست باتجربه و کار بلد هست .پسرم سرفه شدید داشت چند جا دکتر بردیم خوب نشد با یه نسخه پیش دکتر مسعودی واقعا خوب خوب شد .سپاس از زحمات دکتر مهربون خدا پشت و پناهش باشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی از نوزادی کوچولوم تحت نظر خانم دکتره برای سرما خوردگی زردی همه با ی نسخه کوچولوم خوب شد
۱۴۰۴/۱۰/۳۰آلرژی.خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷دخترم تب داشت خانم دکتر خیلی داروهای خوبی دادن کاملا خوب شد خیلی راضی بودم خیلی هم با محبت و دوست داشتنی برخورد کردن با ما هم خودشون هم منشی خوبشون ممنونم ازتون
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عالی عالیعالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر خوبین
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر عالیی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پسرم لوزه ی سوم داره و زمستون که میشه عفونت میکنه خانم دکتر یه اسپری بینی تجویز کردن که خیلی به بهبود پسرم کمک کرد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱راضی بودم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر مهربان وکاربلد هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱من پسرمو مطب ایشون ختنه کردم واقعا خیلی عالی بود با آرامش و حوصله وقت میزارن برای مراجعه کننده ها
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خداروشکر بچمو بردم پیشش نتیجه گرفتم در هر مسائلی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دمترخوب وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر با حوصله و مهربانی هستند و برای بیمار واقعا وقت میگذارند
۱۴۰۳/۰۱/۲۷خوب بوو
۱۴۰۲/۱۱/۱۸دکتر فوق العاده ایی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵دخترم اسهال شدید شده بود دکترش نبود،از پذیرش ۲۴ رضایتهای دکتر مسعودی رو دیدم و ویزیت شدیم.واقعا دکتر خوب و با تجربه و همچنین با حوصله ای هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی دکتر عا
۱۴۰۳/۰۷/۰۴یبوست نوازدم و عالی پاسخ گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بهترین دکتر با اخلاق خدا خیرش بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴باحوصله و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالین خانم دکتر هروقت بچم خیلی بدحاله با صبوری و سواد بالاشون، بچمو درمان میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوبوعال
۱۴۰۴/۰۵/۱۳فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹نوزاد من مشکل کولیک داشتن که حل شد خداروشکر
۱۴۰۳/۰۶/۲۵حرف ندارن خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۰هایپوگلسمی نوزاد و فعلا تحت درمان هستند و تا الان نتایج خوبی توسط خانم دکتر گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱زخم دهان پسر سه ساله ام یه شربت دستساز داد عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸کم خونی داشت بچم خوب شد
۱۴۰۳/۰۹/۳۰تشخیص عالی و تجویز داروهای عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی بود برای سرما خوردگی مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۵بسیار خوش اخلاق و خونگرم هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵زردی نوزاد،
۱۴۰۳/۰۱/۲۶فوق العاده آن دکترمسعودی،من چندساله که بچه هام وقتی مریض میشن میبرم پیش دکترمسعودی،اصلا انگاردستش شفاست،خداحفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عاااالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بهترین پزشک
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خیلی خوب عالی و با حوصله و خوش رو ...و در کار حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۲۵به شدت مریض شدیم خانم دکتر با اخلاق عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی با اخلاق و خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۴تب شدید سینوزیت که پسرم خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴بسیار دکتر حاذق وبا معلوماتی هستن و اخلاق خیلی خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای سرماخوردگی بچه ام دکتر خوبیه واقعا
۱۴۰۲/۱۱/۱۹رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۱