تهران تهران، فـرمانیه، بلوار انــدرزگو،نبش عبداللهی جنوبی، پلاک ۷۲،ساختمان پزشکان پارسیان،طبقه سوم واحد ۲۳
تهران میدان امام خمینی، بین کارون و قصرالدشت، پلاک 715 ( ساختمان ایلیا )، طبقه چهارم، واحد 14
تهران تهران، میـدان تـوحید، خیابان میرخانی، پ 214 ، ط 2
تهران شهرری،خیابان فرمانداری،روبروی ایستگاه مترو،جنب داروخانه دکتر کاظمی،ساختمان پزشکان نور، طبقه سوم،کلینیک فوق تخصصی ارکیده
برای دریافت نوبت از دکتر سمانه حمزلوحسین آبادی فوق تخصص گوارش و کبد کودکان در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر سمانه حمزلوحسین آبادی فوق تخصص گوارش و کبد کودکان در تهران: تهران، فـرمانیه، بلوار انــدرزگو،نبش عبداللهی جنوبی، پلاک ۷۲،ساختمان پزشکان پارسیان،طبقه سوم واحد ۲۳
تلفنهای مطب دکتر سمانه حمزلوحسین آبادی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، فـرمانیه، بلوار انــدرزگو، نبش عبداللهی جنوبی، پلاک ۷۲، ساختمان پزشکان پارسیان، طبقه سوم واحد ۲۳
تهران، میـدان تـوحید، خیابان میرخانی، پ ۲۱۴، ط ۲
شهرری، خیابان فرمانداری، روبروی ایستگاه مترو، جنب داروخانه دکتر کاظمی، ساختمان پزشکان نور، طبقه سوم، کلینیک فوق تخصصی ارکیده
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳بسیار عالی و برخورد دلسوزانه ومتعهد.کاردان
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دل درد کودکم حوب سد
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتر خوبی هستن پسرم یک سال یبوست داشت و ترس از مدفوع کردن که با یه بار ویزیت کردن و دارو دادن خوب شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی دکتر خوب وبامحبت هستن وتشخیصشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۰مشکل زمان طولانی ماندن در دستشویی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عاللییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر عالی، البته فعلا درحال درمان
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دخترم یبوست شدید داشت یه جلسه فعلا رفتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خدا خیر بده یکی از بهترین دکتر ها ایران
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دخترم کیست کلدوک تابپ 4 داشت. درمان دارویی تا رسیدن به عمل جراحی با پیگیری و داروهای خانم دکتر بخوبی انجام شد. خیلی پیگیر و با حوصله هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار عالی ودلسوز و نهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پسرمو برده بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فعلا نوبت دوم هست میرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سلام دکتر مهربان و برای بیمار وقت می گذارد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سلام دخترم ۸ سالش دچار زخم معده و خونریزی شده بودن خانم دکتر با مهارت زیاد دخترم اندوسکوپی کردن که کوچکترین مشکلی برای دخترم پیش نیومد ایشون با تشخیص درست و داروی کم در عرض سه ماه دخترم کاملا خوب کردن علاوه بر سواد و تبحر ، اخلاق فوق العاده ایشون باعث آرامش بیمار و همراه میشودو بسیار پر حوصله و با دقت به حرفهای بیمار گوش میدهند و توضیحات لازم رو با آرامش برای بیمار توضیح میدهند ایشون بهترین پزشکی بودن که من تا به حال برخورد کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱اینجانب اندوسکپی انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴حسابی برای دختر دو ساله م زمان گذاشتن. قبل از معاینه باهاش ارتباط گرفتن و دخترم دوستشون داشت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دختر با
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۷معد درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند،تیمشون هم همهجوره عالی بودند.️
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دل درد.میخوام الان آزمایش و نشون بدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی کار بلد خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۰۶عالی بودن هم از لحاظ جواب دهی و تشخیص
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خدارو شکر پسرم با یی ویزیت خوب شد خانم دکتر برای بیمارشو خوب وقت میزارن و با آرامش ویزیت میکنن ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۰اسنپ دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۰خانم دکتر بسیار حاذق و صبور بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بود .
۱۴۰۳/۰۴/۲۶دخترم بیرون روی داشت با یه نسخه خوب شد. خیلی مهربون هم هستن و با حوصله بچه رو معاینه می کنند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خوش برخورد و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶برای بی اشتهایی و مشکل وزن پسرم و بهترین نتیجه البته همچنان در حال انجام ادامه درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۷برای پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۳