برای دریافت نوبت از دکتر سعیده خانمحمدی متخصص قلب وعروق در کرج، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر سعیده خانمحمدی متخصص قلب وعروق در کرج: خیابان شهید بهشتی ..حدفاصل میدان شهدا و چهاراه طالقانی ..جنب بانک آینده ..ساختمان رازی طبقه سوم واحد 32
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر سعیده خانمحمدی متخصص قلب وعروق در کرج حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر سعیده خانمحمدی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید بهشتی ..حدفاصل میدان شهدا و چهاراه طالقانی ..جنب بانک آینده ..ساختمان رازی طبقه سوم واحد ۳۲
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی وبا حوضله
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸چکاب بود و خیلی دلسوز و با دقت بودند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰مشکل قلب فعلا
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مریضی ام رابه موقع تشخیص داد وبه بیمارستان ارجاع دادند
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دکتر خیلی خو
۱۴۰۳/۱۰/۲۹سلام ایشون پزشک خوب ومهربانی هستن مشکل تپش قلب دارم رفتم مطب شون وبعد نوار اکو گفتن باید هیلتر بزنم ومنطزر جواب اسکنم هستم ببرپیششون تا خدا چی بخواد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۹بهترین دکتر دنیا هستن ما جون پدرمون رو مدیون این خانم دکتر مهربون هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳عالی و پاسخگو
۱۴۰۳/۰۲/۱۵چکاپ بود خانم دکتر خیلی صبور با شخصیت با دقت خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷تاللببی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱بیماری فشارخون
۱۳۹۷/۱۱/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ایشون فوق العاده دکتر با تجربه و با حوصله هستن وبا دقت زیاد کار خود را انجام میدهند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر خیلی مهربان وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹برای ویزیت معطل نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۰۱آنژیو . دکتر خوب
۱۳۹۹/۰۶/۰۶شکر مشکل خاصی نداشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۴عمل قلب باز
۱۴۰۰/۱۱/۲۶من مشکل گرفتگی عضله ی قلب داشتم فعلا پیگیر ادامه کارم. هستم
۱۳۹۸/۰۵/۰۵دکتر خوش اخلاق وپیگیر مشکلات بیمار
۱۴۰۱/۰۷/۱۲با سلام پزشک حاذقی میباشند
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بسیار دکتر دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۰۸مشکل قلب و فشار خون بالا
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خانم دکتر بینظیر اند. هم از جهت حذاقت در امر طبابت هم احساسات انسانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فشارخون تنظیم شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸برای فشار خون پدرم مراجعه کردیم و واقعا راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸اسکن قلب
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی است
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۴برای فشار خون رفته بودم و راضی بودم البته دو دفعه رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹سلام .دکتر خیلی خوب .با اخلاق و با حوصله .وخوش بیان میباشد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سلام من مشکل فشار خون داشتم که با داروی خوب خانم دکتر فشارم الان خوبه خدا رو شکر از خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام خانم دکتر خانمحمدی خیلی دکتر خوب وبا تشخیص عالی من ایشون به همه پیشنهاد می کنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹فشار خون بالابا تجویز دارو کنترل شده
۱۴۰۰/۰۷/۰۸قراراست جواب هوالتررونشان دهیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بله،دکترخوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار دکتر
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام واقعا پژشک حاذق و دقت در انجام طبابت خلاصه بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پدرم مشکل قلبی داشتن و فوت شدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶