دکتر سارا طالبی پورنیکو متخصص کودکان (اطفال) با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۵۳ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در شهرک گلستان (راهآهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشمزاده، پلاک ۲۹۳ و جنب مجتمع مسکونی شقایق قرار دارد.
دکتر سارا طالبی پورنیکو یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر تهران است که با سالها تجربه در حوزه سلامت کودکان شناخته میشود. دکتر سارا طالبی پورنیکو، متخصص کودکان، فعالیت حرفهای خود را با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۵۳ به طور رسمی دنبال میکند و خدمات پزشکی خود را در منطقه چیتگر تهران ارائه میدهد. مطب ایشان در شهرک گلستان (راهآهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشمزاده، پلاک ۲۹۳ و جنب مجتمع مسکونی شقایق واقع شده است و این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی آسان خانوادهها را فراهم میکند.
مدرک تخصصی دکتر سارا طالبی پورنیکو در رشته بیماریهای کودکان کاملاً تأییدشده است و ایشان تجربه فعالیت در بخشهای مراقبت ویژه نوزادان (NICU) در بیمارستانهای معتبر تهران و شهرستانها را دارد. سابقه طبابت در بیمارستانهایی نظیر آبان، بابک، تریتا، یاس سپید و آیتالله کاشانی، نشاندهنده تنوع تجربه بالینی و آشنایی کامل ایشان با مسائل مختلف حوزه اطفال است. علاوه بر فعالیتهای بالینی، دکتر طالبی پورنیکو به عنوان پزشک مرکز بهداشت صدا و سیما نیز مشغول به خدمت بوده و همچنین مقالات متعددی را در ماهنامه سلامت کودک به نگارش درآورده است.
بیماران مراجعهکننده به دکتر سارا طالبی پورنیکو در محله چیتگر تهران، از دقت در تشخیص بیماریهای کودکان و نوزادان و همچنین برخورد دلسوزانه و حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند. بسیاری از خانوادهها، تخصص و تجربه دکتر سارا طالبی پورنیکو را عامل مهمی در بهبود سلامت کودکان خود دانستهاند. برای رفاه حال والدین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است و این موضوع به افزایش رضایت و دسترسی آسانتر بیماران کمک میکند.
در مجموع، دکتر سارا طالبی پورنیکو با ارائه خدمات تخصصی کودکان و نوزادان، شماره نظام پزشکی معتبر و حضور در منطقه چیتگر تهران، به عنوان یک مرجع قابل اعتماد برای خانوادههای این منطقه شناخته میشود.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر طالبی پورنیکو فراهم است.
دکتر طالبی پورنیکو متخصص بیماریهای کودکان و نوزادان است و در زمینه درمان بیماریهای شایع اطفال و مشاوره رشد کودک فعالیت دارد.
مطب دکتر طالبی پورنیکو در شهرک گلستان (راهآهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشمزاده، پلاک ۲۹۳، جنب مجتمع مسکونی شقایق واقع شده است.
ویزیت در مطب همه روزه به جز چهارشنبهها و جمعهها انجام میشود. ساعات کاری در روزهای مختلف متغیر است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک گلستان (راه آهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشم زاده، پلاک ۲۹۳، جنب مجتمع مسکونی شقایق
خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بچم آبریز بینیش قطع نمیشد بی حال بود هر دکتری میرفتم بهتر نمیشد
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوب و مهربان و با حوصله ای هستند و هر بار که مراجعه کردم دخترم با همون یکبار مشکلش برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خانم دکتر از هر نظر دلسوزی و سواد و تشخیص عالین
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲یکی از بهترین
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی و حاذق و مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰خانم طالبی پزشک متعهدی است و برای معاینه وقت کافی می گذاره فقط معطلی در مطب زیاد بود حدود یک ساعت دیرتر از زمان نوبتدهی به ما وقت رسید
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خانم دکتر بسیار با حوصله و دقت نوزاد مارو معاینه کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴برخورد عالی ، معاینه و تشخیص دقیق
۱۴۰۱/۰۸/۰۷دکتر حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۹من بچم عفونت سینوس داشت هر جا میرفتیم تشخیص داده نمیشد با یه نسخه خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۱برای بیماری های کودکان بهترین هسنن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر با تجربه ای هستن و وقت زیادی برای بیمار میزارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار آگاه و دلسوز هستن!ما و همه اطرافیان مراجعه کردن راضی بودن.با صبرو حوصله و خوشرو برخورد میکنن و تجویزشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹من خیلی دنبال یه دکترخوب برای پسرم گشتم وخداروشکر خانم دکتر طالبی پور رو پیداکردم،واقعا دکتر باصبروحوصله ای هستن وخیلی خوب همه حرفامونو گوش میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۱/۲۲خانم دکتر طالبی پور عالی هستند متخصص و واقعا دلسوز هستند همراهی ایشون در دوره بیماری بی نهایت به روند درمان کمک میکنه بی نهایت ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوبی هستند. من راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بسیار خوب و خوش اخلاق بودند و واقعا برای ویزیت وقت میگذارند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴ایشان عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴دکتر خیلی خوبیه من که ازشون خیلی راضی هستم من پسرمون از نوزادی پیش دکتر طالبی پور بردم انشالله که همیشه سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴سرماخوردگ
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار صبور و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی، صبور، مهربون، باتجربه. بهترین خانم دکتر کودکان
۱۴۰۴/۱۱/۲۷فوق العاده مهربان هستن و خیلی با حوصله رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷سجاد هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹پزشک فوق العاده با حوصله و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر خوبی هست، ولی بیشتر دنبال تجویز دارو از برند خاص و ارائه خدمات هزینه بر برای مراجعه کننده هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دکتر بسیار با حوصله و کار درستی می باشد
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیاردکارعالی بوندپسرم خیلی خوب شدوبسیاروقت میذارن وتوضیح میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱فوق العاده دکتر دلسوز وخوبین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ایشان خودشون دکتر خوبی هستند ولی منشی شون خوب نیس
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹با یکبار ویزیت تشخیص درست و یک دوره دارو بیماری بهبود یافت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار دکتر عالی و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲بسیار مهربان، پیگیر، ارتباط با بچه ها عالی در عین حال دارو قوی و زیاد میدهند من برام مهم بود که دارو کمتر استفاده بشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دقیق و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دخترم سرفه های شدید میکرد و درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱برای چکاپ مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶برای پسرم مشاوره داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱چکاپ پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پسرم سرما خورده بود و با تجویز داروی ایشان خیلی زود حالش خوب شد.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴یکی از بهترین دکتر هایی که تا به حال دیدم !
۱۴۰۲/۱۲/۰۸تشخیصشون عالی بود ممنونیم ازشون نوزاد زردی داشت با راهنمایی خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸مراقبت ۱ ماهگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی دکتر بسیار دلسوز و مهربونی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۵کاربلد و باحوصله و تجویزهاشون همیشه جواب داده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی! خیلی دوسش دارم
۱۴۰۱/۱۰/۲۲خوب بود پسرم مریض بود برخورد منشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱Aliiii
۱۴۰۳/۰۸/۱۰فوق العاده کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲برای چندمین بار رفتم و نکته ای که برای من خیلی مهم هست این که در مطب زیاد معطل نمیشم چون با بچه معطلی در مطب واقعا طاقت فرسا میشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۹سرما خوردگی که خانم دکتر نظرشون فرق داشت و گفتن الرژی هست و دارو رو شروع کردیم و کمتر از ۲۴ ساعت جواب گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹پزشک فوقالعاده حاذق و معلومات عالی و به روز متعهد به کار و تشخیص عالی پیگیر مراجعه کننده در دوره درمان و جوابگو در کل بی نظیر و بی همتا هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خوب و با اخلاق و با تشخیص درست و بسیار دلسوزانه راهنمایی میکنن من پسرم را بردم که با راهنمایی به موقع خدا رو شکر حالش خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۷برای سرماخوردگی فرزندانم مراجعه کردیم داروی متناسب با بیماری رو تجویز می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سرمتخوردگی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دخترم تحت نظر ایشون هستند بسیار با حوصله و دقیق ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دخترم مشکل سینوزیت داشت ودرمان خانم دکترعالی بود وخیلی زود دخترم خوب سد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بچمون نارس به دنیا اومد و تحت نظر دکتر طالبی پور هستن هم برای زردی و هم رشد و سلامتش دکتر باحوصله معاینه میکنه و قدرت تشخیص بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار با اخلاق و مهربان و دقیق در معاینه و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۲پسرم ۶ سالش و از نوزادی دکترش بودن دلسوز و باحوصله هستن و البته کارشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹پسرم سرماخورده بود و از ویزتشون خیلی راضی بودم، بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستن و داروهایی که تجویز کردن خیلی موثر بود.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶ویزیتش گرون بود و نتیجه خاضی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹برای بیماری پسرم مراجعه کردم با دارو حل شد خداروشکر ممنونم ازشون از نظر اخلاق هم واقعا خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰خیلی خوب ودلسوزانه وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی با حوصله مهربونن.تشخیصشونم برای پسرم درست بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکتر صبور هستند و بچه ها دوسنشون دارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹واقعا دکتر خوبی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ایشون خیلی دکتر عالی و با تجربه ای هستن و تجویزهای عالی دارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵