دکتر سارا طالبی پورنیکو متخصص کودکان (اطفال) با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۵۳ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در شهرک گلستان (راهآهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشمزاده، پلاک ۲۹۳ و جنب مجتمع مسکونی شقایق قرار دارد.
دکتر سارا طالبی پورنیکو یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر تهران است که با سالها تجربه در حوزه سلامت کودکان شناخته میشود. دکتر سارا طالبی پورنیکو، متخصص کودکان، فعالیت حرفهای خود را با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۵۳ به طور رسمی دنبال میکند و خدمات پزشکی خود را در منطقه چیتگر تهران ارائه میدهد. مطب ایشان در شهرک گلستان (راهآهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشمزاده، پلاک ۲۹۳ و جنب مجتمع مسکونی شقایق واقع شده است و این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی آسان خانوادهها را فراهم میکند.
مدرک تخصصی دکتر سارا طالبی پورنیکو در رشته بیماریهای کودکان کاملاً تأییدشده است و ایشان تجربه فعالیت در بخشهای مراقبت ویژه نوزادان (NICU) در بیمارستانهای معتبر تهران و شهرستانها را دارد. سابقه طبابت در بیمارستانهایی نظیر آبان، بابک، تریتا، یاس سپید و آیتالله کاشانی، نشاندهنده تنوع تجربه بالینی و آشنایی کامل ایشان با مسائل مختلف حوزه اطفال است. علاوه بر فعالیتهای بالینی، دکتر طالبی پورنیکو به عنوان پزشک مرکز بهداشت صدا و سیما نیز مشغول به خدمت بوده و همچنین مقالات متعددی را در ماهنامه سلامت کودک به نگارش درآورده است.
بیماران مراجعهکننده به دکتر سارا طالبی پورنیکو در محله چیتگر تهران، از دقت در تشخیص بیماریهای کودکان و نوزادان و همچنین برخورد دلسوزانه و حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند. بسیاری از خانوادهها، تخصص و تجربه دکتر سارا طالبی پورنیکو را عامل مهمی در بهبود سلامت کودکان خود دانستهاند. برای رفاه حال والدین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است و این موضوع به افزایش رضایت و دسترسی آسانتر بیماران کمک میکند.
در مجموع، دکتر سارا طالبی پورنیکو با ارائه خدمات تخصصی کودکان و نوزادان، شماره نظام پزشکی معتبر و حضور در منطقه چیتگر تهران، به عنوان یک مرجع قابل اعتماد برای خانوادههای این منطقه شناخته میشود.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر طالبی پورنیکو فراهم است.
دکتر طالبی پورنیکو متخصص بیماریهای کودکان و نوزادان است و در زمینه درمان بیماریهای شایع اطفال و مشاوره رشد کودک فعالیت دارد.
مطب دکتر طالبی پورنیکو در شهرک گلستان (راهآهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشمزاده، پلاک ۲۹۳، جنب مجتمع مسکونی شقایق واقع شده است.
ویزیت در مطب همه روزه به جز چهارشنبهها و جمعهها انجام میشود. ساعات کاری در روزهای مختلف متغیر است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک گلستان (راه آهن)، خیابان امیرکبیر، بعد از بلوار هاشم زاده، پلاک ۲۹۳، جنب مجتمع مسکونی شقایق
سرما خوردگی که خانم دکتر نظرشون فرق داشت و گفتن الرژی هست و دارو رو شروع کردیم و کمتر از ۲۴ ساعت جواب گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دخترم سرفه های شدید میکرد و درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹دکتر خوبی هست، ولی بیشتر دنبال تجویز دارو از برند خاص و ارائه خدمات هزینه بر برای مراجعه کننده هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰Aliiii
۱۴۰۳/۰۸/۱۰برای چندمین بار رفتم و نکته ای که برای من خیلی مهم هست این که در مطب زیاد معطل نمیشم چون با بچه معطلی در مطب واقعا طاقت فرسا میشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار مهربان، پیگیر، ارتباط با بچه ها عالی در عین حال دارو قوی و زیاد میدهند من برام مهم بود که دارو کمتر استفاده بشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر خیلی خوب و مهربان و با حوصله ای هستند و هر بار که مراجعه کردم دخترم با همون یکبار مشکلش برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر صبور هستند و بچه ها دوسنشون دارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی دکتر بسیار دلسوز و مهربونی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۵دقیق و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پزشک فوق العاده با حوصله و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹برای پسرم مشاوره داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من خیلی دنبال یه دکترخوب برای پسرم گشتم وخداروشکر خانم دکتر طالبی پور رو پیداکردم،واقعا دکتر باصبروحوصله ای هستن وخیلی خوب همه حرفامونو گوش میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دخترم تحت نظر ایشون هستند بسیار با حوصله و دقیق ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار دکتر عالی و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲دکتر بسیار با حوصله و کار درستی می باشد
۱۴۰۳/۰۹/۱۰من بچم عفونت سینوس داشت هر جا میرفتیم تشخیص داده نمیشد با یه نسخه خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۱دکتر خیلی خوبیه من که ازشون خیلی راضی هستم من پسرمون از نوزادی پیش دکتر طالبی پور بردم انشالله که همیشه سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بچمون نارس به دنیا اومد و تحت نظر دکتر طالبی پور هستن هم برای زردی و هم رشد و سلامتش دکتر باحوصله معاینه میکنه و قدرت تشخیص بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار خوب و خوش اخلاق بودند و واقعا برای ویزیت وقت میگذارند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴فوق العاده کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲با یکبار ویزیت تشخیص درست و یک دوره دارو بیماری بهبود یافت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دخترم مشکل سینوزیت داشت ودرمان خانم دکترعالی بود وخیلی زود دخترم خوب سد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳ایشان عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار صبور و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲فوق العاده دکتر دلسوز وخوبین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶پسرم سرما خورده بود و با تجویز داروی ایشان خیلی زود حالش خوب شد.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خانم دکتر از هر نظر دلسوزی و سواد و تشخیص عالین
۱۴۰۴/۰۸/۰۱یکی از بهترین
۱۴۰۳/۰۸/۱۵ایشون خیلی دکتر عالی و با تجربه ای هستن و تجویزهای عالی دارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی خوب ودلسوزانه وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹برای بیماری های کودکان بهترین هسنن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی، صبور، مهربون، باتجربه. بهترین خانم دکتر کودکان
۱۴۰۴/۱۱/۲۷برای سرماخوردگی فرزندانم مراجعه کردیم داروی متناسب با بیماری رو تجویز می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خانم طالبی پزشک متعهدی است و برای معاینه وقت کافی می گذاره فقط معطلی در مطب زیاد بود حدود یک ساعت دیرتر از زمان نوبتدهی به ما وقت رسید
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بچم آبریز بینیش قطع نمیشد بی حال بود هر دکتری میرفتم بهتر نمیشد
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بسیار با اخلاق و مهربان و دقیق در معاینه و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶برخورد عالی ، معاینه و تشخیص دقیق
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بسیار آگاه و دلسوز هستن!ما و همه اطرافیان مراجعه کردن راضی بودن.با صبرو حوصله و خوشرو برخورد میکنن و تجویزشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر خوب و با اخلاق و با تشخیص درست و بسیار دلسوزانه راهنمایی میکنن من پسرم را بردم که با راهنمایی به موقع خدا رو شکر حالش خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۷سرمتخوردگی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵تشخیصشون عالی بود ممنونیم ازشون نوزاد زردی داشت با راهنمایی خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸کاربلد و باحوصله و تجویزهاشون همیشه جواب داده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای بیماری پسرم مراجعه کردم با دارو حل شد خداروشکر ممنونم ازشون از نظر اخلاق هم واقعا خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱یکی از بهترین دکتر هایی که تا به حال دیدم !
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰فوق العاده مهربان هستن و خیلی با حوصله رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی و حاذق و مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکتر حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی با حوصله مهربونن.تشخیصشونم برای پسرم درست بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸پسرم ۶ سالش و از نوزادی دکترش بودن دلسوز و باحوصله هستن و البته کارشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵ایشان خودشون دکتر خوبی هستند ولی منشی شون خوب نیس
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای چکاپ مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶واقعا دکتر خوبی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰پزشک فوقالعاده حاذق و معلومات عالی و به روز متعهد به کار و تشخیص عالی پیگیر مراجعه کننده در دوره درمان و جوابگو در کل بی نظیر و بی همتا هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سجاد هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خانم دکتر طالبی پور عالی هستند متخصص و واقعا دلسوز هستند همراهی ایشون در دوره بیماری بی نهایت به روند درمان کمک میکنه بی نهایت ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوبی هستند. من راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹چکاپ پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خوب بود پسرم مریض بود برخورد منشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر با تجربه ای هستن و وقت زیادی برای بیمار میزارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی! خیلی دوسش دارم
۱۴۰۱/۱۰/۲۲پسرم سرماخورده بود و از ویزتشون خیلی راضی بودم، بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستن و داروهایی که تجویز کردن خیلی موثر بود.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خانم دکتر بسیار با حوصله و دقت نوزاد مارو معاینه کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸سرماخوردگ
۱۴۰۴/۰۹/۱۸ویزیتش گرون بود و نتیجه خاضی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹بسیاردکارعالی بوندپسرم خیلی خوب شدوبسیاروقت میذارن وتوضیح میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱مراقبت ۱ ماهگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰