برای دریافت نوبت از دکتر سارا زارعی جراح - دندانپزشک در تبریز، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر سارا زارعی جراح - دندانپزشک در تبریز: ولیعصر، خیابان امیرکبیر، جنب کافه مانچ، ساختمان آفتاب، طبقه همکف، مرکز دندان پزشکی دیجیتال مینا
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر سارا زارعی جراح - دندانپزشک در تبریز حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر سارا زارعی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ولیعصر، خیابان امیرکبیر، جنب کافه مانچ، ساختمان آفتاب، طبقه همکف، مرکز دندان پزشکی دیجیتال مینا
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴در یک کلام بینظیر
۱۴۰۳/۰۲/۲۸ایمپلنت فوری انجام دادم واقعا کارشون دقیق و عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۵استخوان فکم رو ترمیم کردن و کاشت ایمپلنت انجام دادن خیلی حرفه ایه کارشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خانم دکتر بسیار با اخلاق و عالی و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۵بسیار حرفه ای هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۸من تجربه فوق العاده ای در کلینیک دکتر سارا زارعی داشتم. خدمات استثنایی بود. قبل از قرار ملاقاتم از وب سایت آنها بازدید کردم و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای مراجعه به آنجا پیدا کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴۴واحد ایمپلنت فوری انجام دادم کارشون عالیه من که خیلی راضی بودم اصلا دردی احساس نکردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۷من ایمپلنت فوری انجام دادم بدون درد و خونریزی بود خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹باسلام من دوبار مراجعه کردم خانوم دکتر واقعا با اخلاق و با حوصله ودقیق هستن خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۲من همیسه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای ایمپلنت فوری مراجعه کردم خیلی راضی بوده ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۸رضایت کامل از نحوه عملکرد و سرویس دهی، خیلی دقیق و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۷برای من عصب کشی مجدد انجام دادن بدون درد و استرس بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۲خانم دکتر عالی هستن هم اخلاق هم کارشون درسته من راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی ومهربانترین دکتری هس که دیدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱خیلیی خوش اخلاق و باتجربه هستند هرموقع خرابی دندون داشتم با خیال راحت میرم پیششون، عالین
۱۴۰۴/۰۲/۱۲من دندون سومم رو عصب کشی کرده بودم پیششون خیلی کارشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۸برای ایمپلنت فوری مراجعه کردم خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۸برای ایمپلنت مراجعه کردم پیششون دردی احساس نکردم خیلی راضیم از ایمپلنتم دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۲من دندومامو پیش خانم دکتر ارتودنسی کردم خیلی راضیم فکر نمی کردم اینجوری ردیف بشن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خانم دکتر ایمپلنت فوری بدون درد و خونریزی برام انجام دادم کل فک بالا و پایینمو دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۱۰/۰۵بسیار حاذق و خوش برخورد هستند کارشان عالی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ایمپلنت فوری انجام دادم من از دردش خیلی میترسیدم ولی دردش خیلی کم بود برای دندون های دیگم هم میرم پیششون
۱۴۰۴/۱۱/۱۶فک استخوانم یکم ضعیف بود و تحلیل رفته بود چون خیلی وقت پیش دندان هایم را کشیده بود ولی دستشون درد نکنه ایمپلنت هایی که گذاشتن تا حالا مشکلی نداشتن و غذا خوردنم هم خیلی آسون شده و همشون هم خوب گرفتن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱ایمپلنت دندان پیش ایشون انجام دادم بسیار حرفه ای و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۸چندین ساله پیش ایشون میرم همه کارایی که انجام دادن بدون درد بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۹اولین باری که رفتم خیلی استرس داشتم ولی بعد جراحی دندان نهفته ام از این به بعد با خیال راحت میرم پیششون چون بدون درد بود و در کمترین زمان ممکن کشیدن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹چهار واحد ایمپلنت فوری انجام دادم و راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۵من اخیرا از کلینیک دندانپزشکی دکتر سارا زارعی بازدید کردم و کاملا تحت تاثیر کیفیت مراقبت هایی قرار گرفتم. پرسنل حرفه ای و امکانات در سطح بالایی بودند. قبل از بازدید وب سایت آنها را بررسی کردم که باعث شد در انتخاب خدمات آنها احساس اطمینان بیشتری داشته باشم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی،
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خانم دکتر در زمینه ایمپلنت بسیار با مهارت هستند دو واحد فوری انجام دادم
۱۴۰۴/۱۰/۰۴ایمپلنت فوری انجام دادم واقعا دردی احساس نکردم دست خانم دکتر درد نکنه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خانم دکتر در زمینه اینپلنت فوری عالی هستن و کارشون کاملا مطمئنه
۱۴۰۴/۱۰/۰۴خیلی خوشحالم که دکتر سارا زارعی را برای نیازهای دندانپزشکی خود انتخاب کردم. تیم او فوق العاده باتجربه هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴من برای انجام ایمپلنت فوری مراجعه کرده بودم واقعا دردی احساس نکردم.فقط هزینه ها بالا بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ایمپلنت دیجیتالی انجام دادم شش واحد کیفیت کاراشون و اخلاق پزشکیشونحرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۱۳برای من کامپوزیت انجام دادن خیلی طبیعی و زیبا دراومده و خیلی دقیق و با نظم وقت دادن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹من برای ایمپلنت فوری مراجعه کردم و هشت واحد انجام دادم خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۵برای ایمپلنت رفتم پیششون کارشون خیلی دقیق من خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲از شما دکتر زارعی برای چنین مراقبت های دندانپزشکی استثنایی متشکرم! کلینیک شما از همه انتظارات من فراتر رفت.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴جهت ایمپلنت فوری مراجعه کردم واقعا بدون درد بود دست خانم دکتر درد نکنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۸ایمپلنت فوری انجام دادم بدون درد بود خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۵ایمپیلت گذاشتن خانم دکتر واقعا عالی بود خیلی راضیم دستتون درد نکنه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶ایملنت فوری بدون درد و خونریزی و بدون جراحی انجام دادم بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۵خوش اخلاق ،کاربلد و محیط کاملااا بهداشتی و تمیز
۱۴۰۴/۱۰/۰۵ایمپلنت و عصب کشی داشتم واقعا کاربلد بودن و اخلاق بسیار مهربانی داشتن و محیطشون بسیار تمیز و بهداشتی بودن انتخابم همیشه هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ایشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۵عصب کشی و کامپوزیت انجام دادن برام ، فعلا که راضی ام از کارشون .
۱۴۰۴/۰۲/۱۷من دندانپزشکی بدون درد رو با ایشون تجربه کردم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸خیلی دکتر خوش اخلاق و باتجریه ای هستند اولین باری که مراجعه کردم خیلی استرس و ترس دندونپزشکی داشتم ولی بعد مشاوره و درمان پیش ایشون خیلی راحت شدم ، حتما پیشنهاد میکنم که مراجعه کنین کارشون حرف نداره تنها مشکلی که دارن اینه که قسطی کار نمیکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خانم دکتر بسیار باسواد و خوش اخلاق و از همه نظر عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۵تجربه ی ارتودنسی و کشیدن دندان عقل دارم دندان عقل که کاملا بدون درد و در 20 ثانیه کشیدن ارتودنسی هم هر دکتری میرفتم میگفتن باید دو فک بشه ولی خانم دکتر یک فکم کرد بدون تغییر در فک دیگری رضایت 100 درصدی دارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر خیلی خوش،اخلاق همه چی،عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴همیشه غذا خوردن برام سخت بود و دندان مصنوعی هم که نگه داشتنش سخت است پیش دکتر سارا زارعی فک پایینم رو ایمپلنت کردم الان خیلی راحت شدم به این همه راهی که رفتم تا ایشون برام کار انجام دهند می ارزید
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار دکتر متشخص و کاربلدی هستن برای ایمپلنت رفتم پیششون و خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خانم دکتر بسیار با مهارت هستند در زمینه ایمپلنت هشت واحد انجام دادم بدون درد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸من شش تا ایمپلنت گذاشتم تا حالا هیچ مشکلی نداشتم بهترینن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹جراحی دندان عقل برام انجام دادن حتی ورم هم نداشتم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹از هر نظر بهترین عملکرد داشتن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من اخیرا از کلینیک دندانپزشکی دکتر سارا زارعی بازدید کردم و کاملا تحت تاثیر کیفیت مراقبت هایی قرار گرفتم. پرسنل حرفه ای و امکانات در سطح بالایی بودند. قبل از بازدید وب سایت آنها را بررسی کردم که باعث شد در انتخاب خدمات آنها احساس اطمینان بیشتری داشته باشم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کارشون خیلی خوبه من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸یکبار کاشت دندان انجام دادن برام کل ترسم از دندانپزشکی رفع شد خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲از کارشون راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸همیشه از ایمپلنت کردن میترسیدم ولی این فوری انجام دادم هیچ دردی احساس نکردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸چکاب بود و از برخوردشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸از دندان پزشکی رفتن میترسیدم ولی خانوم دکتر با اخلاق و با حوصله تجربه خوبی تو ذهنم جا گذاشتن ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲سلام کارشون خیلی خوبه من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸لمینیت سرامیکی انجام دادم خیلی خیلی راضیم ... شدیدا پیشنهاد میکنم ...
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خانم دکتر کل فک بالای منو ایمپلنت کردن خیلی راضی ام یکم هزینه هاشون بالا هست
۱۴۰۴/۱۱/۱۳یدونه از دندونامو عصب کشی کردن کارشون بی نظیره
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دندان های بد شکل با لمینت درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۷شدیدا از خالی بودن جای دندونم اذیت میشدم تا اینکه خانم دکتر برام ایمپلنت فوری انجام دادن واقعا کارشون درجه یکه
۱۴۰۴/۱۰/۰۵چهار تا از دندونامو کاشت ایمپلنت انجام دادن دستاشون معجزه میکنه خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴من سه واحد ایمپلنت بدون درد و خونزیزی انجام خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی دکتر خوشرو و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من نمی توانم به اندازه کافی در مورد کیفیت مراقبت هایی که در کلینیک دکتر سارا زارعی دریافت کردم صحبت کنم. هر مرحله از فرآیند بدون درد بود و نتایج فوق العاده بود.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴من فک پایینمو ایمپلنت کردم خیلی راضی ام عالی هستن عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸روان است
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تحلیل لثه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳