برای دریافت نوبت از دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج: فارغ التحصیل جنوا ایتالیا - ـ ترمیمی زیبایی و لیزر در دندان پزشکی. فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان یاس، طبقه اول، واحد ۴. جراحی ایمپلنت به کمک لیزر دایود. عصب کشی دندان در یک جلسه بدون درد به کمک لیزر دایود. آدرس زمان تعیین شده در نوبت گیری اینترنتی صرفا زمان حضور شما در مطب می باشد. زمان ملاقات با پزشک توسط منشی با توجه به شرایط تنظیم خواهد شد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر زکیه پورذکریا:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فارغ التحصیل جنوا ایتالیا - ـ ترمیمی زیبایی و لیزر در دندان پزشکی. فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان یاس، طبقه اول، واحد ۴. جراحی ایمپلنت به کمک لیزر دایود. عصب کشی دندان در یک جلسه بدون درد به کمک لیزر دایود. آدرس سایت drpourzekriya.com. زمان تعیین شده در نوبت گیری اینترنتی صرفا زمان حضور شما در مطب می باشد. زمان ملاقات با پزشک توسط منشی با توجه به شرایط تنظیم خواهد شد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.
فارغ التحصیل جنوا ایتالیا - ـ ترمیمی زیبایی و لیزر در دندان پزشکی. فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان یاس، طبقه اول، واحد ۴. جراحی ایمپلنت به کمک لیزر دایود. عصب کشی دندان در یک جلسه بدون درد به کمک لیزر دایود. آدرس سایت drpourzekriya.com. زمان تعیین شده در نوبت گیری اینترنتی صرفا زمان حضور شما در مطب می باشد. زمان ملاقات با پزشک توسط منشی با توجه به شرایط تنظیم خواهد شد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.
عصب کشی با لیزر بسیار عالی بود کاردرست هستن دستشان خیلی بی درد ست چندنفر تاکنون معرفی کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دستان معجزه گر شما به فرزند من جان تازه ای بخشید، حضورتان اشارتی ست پیامبرانه و به پاسداشت زحمات بی شائبه ی جنابعالی و عمل جراحی موفقیت آمیز شما، باشد که بتوانیم ذره ای از تلاش های دلسوزانه ی ش ما را جبران کنیم. همواره در پناه حق موفق و پایدار باشید.
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عصب کشی بی نظیره بدون درد وتورم در یک جلسع بعدش هم درد نداشتم بلیچینگ هم داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴ایمپلنت انجام دادم عالی بود خیلی همه چی استریل بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۰باسلام بسیار عالی بود یکی از همکاران معرفی کرد اگر ادم حساسی هستید حتما یشنهاد می کنم عصیب کشی بدون درد در یک جلسه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶من مشکل دندان درد داشتم که خداراشکر برطرف شد در مورد خانم دکتر پورذکریا بسیار انسان شریف و متخصصی هستند که می تواند به بیمارانش واقعا کمک کند و به دنبال درمان واقعی و کامل هستند خیلی ممنون از ایشان بهترین دندانپزشک متخصص کرج
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سرعت العمل در کار خیلی مهم است که بشود در یک جلسه چند کار انجام داد که بیمار اذیت نشود فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸باسلام .من کار روکش داشتم . واقعا عالی و بی نقص انجام شد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عصب کشی با لیزر بدون درد یک جلسه از تهران میرم پیششون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر خوبی و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸کارشان فوق العاده بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی روکش
۱۴۰۳/۰۳/۱۳من دندانپزشکی زیاد رفتم و به جرات ایشون به کارش مسلط هست چرا که دو تا دندان من رو درست کردن و درد نداشتم و حتی یکی از دندانهایم که بقیه گفته بودند قابل درمان نیست رو هم درست کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰از هر نظر رضایت داشتم از کار دکتر پورذکریا. هم محیط دندانپزشکی کاملا بهداشت رعایت میشد و هم از بهترین متریال المانی وامریکایی برای کارشون استفاده می کردند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹باوجدان منصف وکاربلد
۱۴۰۳/۰۵/۲۱تا الان بنده چهار نفر را به دکتر پورذکریا معرفی کردم وهر کدام کارهای مختلفی پیششان انجام دادیم همگی راضی بودیم بسیار باتجربه وصبور هستند خیلی هم سرعت در کارشان زیاد ست ولی شما اصلا متوجه نمیشود کی درمانتان تمام شد حتما پیشنهاد میکنم دکتر پورذکریا به عنوان بهترین دندانپزشک
۱۴۰۵/۰۲/۲۱من درمان ریشه دندان ۶ بالام رو داشتم امروز با وجود اینکه من دهانم کم باز میشه و کمی حساسم ولی خیلی راضی بودم تا الان اصلا حین بی حسی درد نداشتم وبدون درد عصب کشی انجام شد البته بالیزر
۱۴۰۴/۰۶/۳۱سلام. اولین دفعه برای معاینه رفتم .واقعا دلسوز بودن. تا یک ربع فقط بدای من توضیح دادن که چکار کنم.به چندین نفر معرفی کردم همه راضی بودند انصافا بهترین دندانپزشک کرج هست
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلی دستشون سبکه عصب کشی وروکش عالی بود واقعا تونستم بهشون اعتماد کنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بسیارعالی .. ممنون بابت درمان خوب و برخورد حرفه ای ...موفق باشید خانوم دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام عصب کشی دندان انجام دادم پیش دکتر پور ذکریا کارشون عالی بود خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵عالی ۵ سال بیمارشون هستم فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲تریم دندان بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار عالی بدون حتی کوچیکترین درد واقعا ممنونم درمان ریشه در یک جلسه با لیزر دایود اگر خیلی حساس هستید دکتر پورذکریا پیشنهاد می کنم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱برای مادرم دست دندان گذاشتن خیلی خوب بود تا الان چنتا گذاشته بودن لق میزد تو دهنش اما دکتر براش عالی گذاشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عصب کشی در یک جلسه با لیزر دایود بدون درد وناراحتی خیلی عالی بود فقط این کلینیک در کرج لیزر دایود دارد بینظیرند بی حسیشان هم چیزی نفهمیدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳پزشک باتجربه وخوبی هستند دندونای دخترم روپر وعصب کشی کردند با لیزر دایود در کل پزشک باتجربه وکاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای پوسیدگی و درد شدید مراجعه کردم دکتر مهربان و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی خوب بی حسی میزنند دستشان سبک است عصب کشی های بدون درد شان معروف است ممنونم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵آرامش و دانش و علم و نحوه برخودشون خیلی خوب بود انشاالله همینجور ادامه پیدا کنه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار عالی دکتر پورذکریا از هوش واستعداد بسیار زیادی برخوردار است با بیمار با ملاطفت ومهربانی برخورد می کند با یک جلسه درمان ریشه دندان انجام می دهد
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خانم دکتر وباتجربه دندان من را نگاه کرد وکارش به درستی انجام داد بینظیر هست وعالی بود کار بلد هست.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار دکتر باتجربه و خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۵از درمانم بسیار راضی بودم ،ایمپلنت انجام دادم، ممنون از برخورد عالی دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دندانپزشک خوب ومنصف در کرج هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲کل فک بالام خیلی حرفه ای بازسازی کردن همه کارها رو هم خودشون حرفه ای انجام دادن و دیگه نیازی نبود دکترم رو عوض کنم خیلی از کاری که بهم تحویل دادن راضی بودم روکش تمام سرامیکی ۶ تا از دندانهایم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶روکش دندان5 پایین من،مدتها افتاده بود و سایر دندانپزشکان آنرا قابل نگه داری نمیدانستند،من راضی به کشیدن نمیشدم، تا اینکه با دکتر پورذکریا آشنا شدم، برایم جراحی لثه و استخوان با لیزر، بدون بخیه و تیغ انجام دادند و دندان کشیدنی من حفظ شد. دعاگویشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی دقیق و با حوصله بودند و پروسه درمانو کامل توضیح دادند کامپوزیت دندان انجام دادم همرنگ
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۴روکش تمام سرامیکی انجام شد خیلی خوب شد ورنگ هم دلخواه من بوده وترمیم همرنگ چند دندان در یک جلسه
۱۴۰۵/۰۳/۰۵ایمپلنت دندان بدون درد بدون اینکه ذره ای اذیت بشوم از صد کلا ده درصد درد و اذیت داشتم حتی بعد جراحی تصور درد شدید داشتم که اصلا دردی سراغم نیومد،بسیار کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۷سعه صدر،ادب ومتانت،وقت شناسی،توجه به وضعیت بیمار،مشاوره دقیق ومناسب
۱۴۰۲/۱۲/۰۹سالی یکبار برای ویزیت وچکاپ میرم هرچی پوسیدگی وترمیم دندان با کامپوزیت دارم برام انجام دادند تکان نخورده ست تا کنون هم مواد خوبی استفاده می کنند وهم دستشان بی درد ست
۱۴۰۴/۰۹/۲۵سلام فعلا عصبکشی کردم خیلی زود و بدون درد انجام دادن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵فکر کنم تنها مطبی که در کرج با لیزر کار می کند دکتر پورذکریا است عصب کشی در یک ربع عالی بود بدون درد وبا سرعت بالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی عصب کشی فوق العاده بود خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲با سلام من پیش دکتر پورذکریا ایمپلنت انجام دادم . بسیار از زمان پاسخگویی و کیفیت درمانشون راضی هستم . ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار عالی بود خودم وخواهرم بیمارشون بودیم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار عالی همه چی نوبت دهی سر وقت وبسیار تمیز دکتر هم بسیار کاردرست واستادانه دندانم را عصب کشی کردند با لیزر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دستان معجزه گر شما به فرزند من جان تازه ای بخشید، حضورتان اشارتی ست پیامبرانه و به پاسداشت زحمات بی شائبه ی جنابعالی و عمل جراحی موفقیت آمیز شما، باشد که بتوانیم ذره ای از تلاش های دلسوزانه ی شما را جبران کنیم. همواره در پناه حق موفق و پایدار باشید.
۱۴۰۳/۱۰/۰۶ایمپلنت دندان بدون درد بدون اینکه ذره ای اذیت بشوم از صد کلا ده درصد درد و اذیت داشتم حتی بعد جراحی تصور درد شدید داشتم که اصلا دردی سراغم نیومد،بسیار کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خیلی دکتر با تجربه لمینیت تمام سرامیکیشون عالیه و کار بلدی هستن محیط کاری عالی دارن ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عصب کشی با لیزر انجام دادم کاملا بدون درد وخونریزی حتی حین کار هم هیچی متوجه نشدم آرامشی که حین کار دارند مثال زدنی است دستمریزاد بهشان
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عاااااااالی هستند / برای دخترم روکش تمام سرامیکی انجام دادند و رفتار ، نحوه صحبت کردن و برخورد فوق العاده عالی داشتند . اگر مورد دندانپزشکی باز برایم پیش بیاد قطعا باز هم انتخابشون میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹باورم نمیشه اینقدر عصب کشی بدون درد انجام شد تو یک جلسه خیلی راحت بودم واقعا دستشون خیلی سبکه
۱۴۰۲/۱۱/۰۸من کاشت دندان ودر جلسات قبلتر بلیچینگ دندان را با لیزر توسط ایشون داشتم وبسیارعالی وبدون ذره ای دردانجام دادن و بعداز کار درمانشون هم اصلا درد نداشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۶ایشون برام لمینیت انجام دادن که بسیار زیبا و عالی شد حالا میخوام دوتا روکشی که سالیان قبل جای دیگه ای گذاشتمو بردارن و دوباره برام بذارن که هم رنگ لمینیتم بشه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر بسیار خوش برخوردند . برای عصب کشی با لیزر به دکتر پورذکریاتوصیه شدم ایشون استادانه برام کار انجام دادند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دواحد ایمپلنت انجام دادم همزمان با پیوند استخوان عالی بود لیزر تراپی بعد جراحی هم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۳پسرم رو ویزیت میکنند دو سه سالی هست بسیار کارشون عالیست و خواهرزاده ام نیز معرفی کردم دکتری هستند بسیار منصف و اینکه هزینه اضافی ایجاد نمیکنند و کارشون حقیقتا رضایتبخش است
۱۴۰۳/۰۶/۲۷برای ایمپلنت رفتم پییشون عالی بودن بدون هیچ دردی جراحی شدم البته قبلا ۶ دندانم عصب کشی کردن برام
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عصب کشی وایمپلنت فوری وبدون درد
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خیلی عالی و بی نظیر هستن دکتر. در یک کلام، پنجه طلا فقط مختص ایشونه...
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خیلی گشتم برای یک دندانپزشک عالی در کرج که نوبت دهی شون هم خوب باشه و خدا را شکر دکتر پورذکریا را چند نفر بهم معرفی کردند و من هم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸تا الان۸ دندان عصب کشی و ترمیم ۲ تا دندونام انجام شده که خوب بوده، درد نداشتم و برای بقیه دندونام درمان ادامه داره
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بسیار عالی خدا قوت بهترین دندانپزشک کرج هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۰من سه سال با ایشون آشنا شدم و بقدری از کارشون راضی بودم که به همه دوستان معرفیشون کردم امیدوارم همیشه پر تلاش و توانمند باشند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بهترین دندانپزشک کرج
۱۴۰۲/۱۱/۳۰مواد آمریکایی وآلمانی استفاده می کنن
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۱۸دکتر واقعا دکتر کار بلد و محترمی هستن کادر پزشکی مهربون و با تجربه دارن .شخصا از صمیم دل ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام خانم دکتر کارشان فوق العاده بود چندمرتبه مراجعه کردم خیلی دستشان بی درد ست پیشنهاد می کنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بلیچینگ آفیس وهوم دندانم سه درجه سفیدتر شد بدون اینه آسیبی به دندانم برسه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱صبورترین و آرامبخشترین و حاضق ترین پزشکی که دیدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹یکی از بهترین دکترای کشور بود واقعا به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲یک دکتر باتوانایی های بسیار بالا راضیم ازشون
۱۴۰۲/۱۰/۳۰همه چی عالی بود عصب کشی داشتم بدون درد وتورم پیشنهاد میدم حتما به همه
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیاردکترخوش اخلاق،وبسیارماهر.مطب تمیز برخوردمنش های ایشان هم خیلی محترمانه است.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عصب کشی دندان بدون درد وخیلی سریع
۱۴۰۳/۰۷/۰۴روکش دندان5 پایین من،مدتها افتاده بود و سایر دندانپزشکان آنرا قابل نگه داری نمیدانستند،من راضی به کشیدن نمیشدم، تا اینکه با دکتر پورذکریا آشنا شدم، برایم جراحی لثه و استخوان با لیزر، بدون بخیه و تیغ انجام دادند و دندان کشیدنی من حفظ شد. دعاگویشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بهترین دندانپزشکی که تو کرج می شناسم سرکار خانم دکتر پورذکریا هستن واقعا پنجه طلا
۱۴۰۲/۱۰/۲۹درد دندان داشتم اما از رفتار صبورانه و ارامش خانم دکتر بینهایت لذت بردم...
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار عالی بودن ایشون من عصب کشی داشتم خیلی با دقت و خوش برخورد کارشون رو انجام میدادن به شدت راضی ام بهترین دندانپزشک کرج دکتر پورذکریا است
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سرعت در کارش خیلی زیاد است ودر یک جلسه عصب کشی بدون درد ان هم بالیزراصلا چیزی نفهمیدم تا الان اینقدر عصب کشی بدون درد انجام ندادم دستشان خیلی سبک است بهترین دندانپزشک تهران هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی همه چی خوب بود بهترین دندانپزشک تهران وکرج
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تا کارشان را نبینید پی نمیبرید چقدر حرفی ای هستند واقعا ایمان دارم بهشان انقدر با صبوری وارامش جراحی ایمپلنت انجام داد که هیچ دردی حس نکردم وترمیم کامپوزیت هم داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳همکارم معرفی کردند کارشون خوب بود خانوادگی بیمارشون شدیم دندان پرکردند وبلیچینگ ویک ایمپلنت هم داشتم خیلی هم خوب بی حسی میزنند
۱۴۰۳/۰۴/۲۰نتیجه ی همه کارهاشون عالی بوده من زیاد مراجعه کردم از چند نفر از مراجعیشون تو مطب همونجا پرسیدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بی درد ترین عصب کشی عمرم را با خانم دکتر تجربه کردم اصلا فکرش را نمیکردم اینقدر حاذق باشند در عصب کش
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر پزشک متین و خوش برخوردی هست و دانش خوبی دارد. جلسه اول کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۷تا به حال چنین تجربه عصب کشی بدون درد ان هم در یک جلسه را نداشتم البته که دستشان خیلی بی درد هست از چند نفر شنیده بودم عصب کشی بالیزر در یک جلسه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹کشیدن ریشه کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۶۶تا روکش انجام شد خیلی عالی شد ایکاش زودتر پیداشون میکردم بهترین دندانپزشک کرج هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دستش سریع هست ماهرانه کارش رو انجام میده واقعا ادم زیر دستش اذیت نمیشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۷روکش تمام سرامیکی بسیار نچرال وعالی دستشون درد نکنه خواهرم هم رفت راضی بود اخلاق خوب وکار هم حرف ندارد هفته دیگه برای بلیچینگ وقت گرفتم دندانم روشن شوذ
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خیلی پزشک حساس به کار وبسیار با حوصله توصیه می کنم بلیچینگ و روکش تمام سرامیکی انجام دادند روکش هاشون با دستگاه کدکم اماده می کنند که بسیار دقیق است
۱۴۰۲/۱۱/۰۱واقعا کارشون حرف نداره محیط کاری و اخلاق خوبی هم دارن عالی عالی روکش تمام سرامیکی دکتر پورذکریا
۱۴۰۳/۱۱/۱۳سلام واقعا دکتر با احترام و باحوصله و با سابقه و پیگیر بیمار هستن مکانی مرتب و منظم پرسنل عالی در کل جایی امن و مطمئین و مخصوصا کار بلد و صداقت زیاد
۱۴۰۳/۰۵/۰۲جهت ایمپلنت مراجعه کردم بسیار با حوصله وتمیز جراحی کردند ممنونم از ایشان
۱۴۰۲/۱۰/۲۹جلسه اول خوب بودن روکش داشتم دستشان سبک است
۱۴۰۴/۰۳/۰۶از کیفیت خدمات بسیار راضی هستم. علاوه بر مهارت بالای دکتر، زمانبندی دقیق و احترام به وقت بیماران قابل تحسین است.بهترین دندانپزشک کرج وتهران هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱ایمپلنت وعصب کشی دندان ۷ عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عصب کشی انجام شد چیزی متوجه نشدم عال بود خدا قوت
۱۴۰۳/۰۲/۰۲دستشان خیلی بدون درد ست واقعا پنجه طلا هستند مدرک تخصصشان هم از اروپا گرفتند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶تجربه و دقیق هستن، بلیچینگ و جرمگیری انجام دادن برام
۱۴۰۴/۰۳/۱۰واسه بیمارش بسیار وقت میزاره و خیلی با حوصله برخورد میکنه فعلا سی تی نوشتن برا ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عصب کشی خوببودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پارسال دندانم عصب کشی انجام دادم عالی بود خواهرم هم رفت راضی بود بدون درد انجام شد چند جا رفتم راضی نبود بالاخره بهترین پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۳بسیار عالی بودن ایشون من عصب کشی داشتم خیلی با دقت و خوش برخورد کارشون رو انجام میدادن به شدت راضی ام بهترین دندانپزشک کرج دکتر پورذکریا است
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار خوش برخورد با حوصله و مهربان صبورانه وقت زیادی در آرام کردن دخترم گذاشتند و با دقت و بسیارعالی ترمیم انجام شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸ایشان دکتر ماهری هستند دندان بنده را عصب کشی کردن عالی فقط فقط عالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶درود.بنده برای معاینه دندان جلو به دکتر مراجعه کردم و ایشون تشخیص دادن که بایستی جراحی بشه و عفونت تخلیه بشه برای اینکه بدونن اینکارجواب داده باید ۶ ماه صبوری کنم .فعلا با عوارض بعد از جراحی دارم دست و پنجه نرم میکنم .در کل مشخصا دکتر پور زکریا رو دندان پزشک ماهری دیدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بله درمان ریشه برای همسرم انجام دادن و خوب بود ووجدان کاری بسیار بالایی دارند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴ترمیم کامپوزیت با کامپوزیت آلمانی انجام شد خیلی هم عالی خوب بی حسی میزنند
۱۴۰۳/۰۳/۰۱دستشون خیلی سبکه هیچ دردی نداشتم عصب کشی و بلیچینگ انجام دادم موادش هم امریکایی بود خوبیش اینه که بهتون نشون میدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی عالی عالی خدا قوت پنجه طلا هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸آرامش حین کار دارند ومریض استرس نمیگیرد عصب کشی دندان ۷ داشتم درد وخونریزی نداشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶در حال انجام هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ایمپلنت داشتم بدود درد وتورم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴چون با لیزر کار می کنند ادم خیلی راحت است تنها مرکزی در کرج لیزر دارد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب بیحسی میزنن وجراحی خوب بود ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸۵ یا ۶ بار مراجعه داشتم هر بار به بهترین شکل ازشون خدمات دریافت کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸قطعا بهترین دندانپزشک کرج دکتر پورذکریا هستن اینقدر با ارامش عصب کشی میکنند که من هیچی نفهمیدم واسترس نکشیدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱در کل راضی بودم خدا قوت بهشان روکش کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی ...ممنون بابت درمان دندان 6و7 پسرم ...بدون درد و ناراحتی انجام شد ...دکتر پورذکریادر حرفه شون درجه یک هستن ...خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۰