۱۳۱ نفر
دکتر زکریا شیربیگی

دکتر زکریا شیربیگی

جراح - دندانپزشک

دکترا شماره نظام: ۱۷۲۵۵۲
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
۱۱۰ نفر

بلیچینگ دو فک رو به صورت وی ای پی انجام دادم و خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

عصب کشی بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

از کرج برای عصب کشی رفتم مطب دکتر و خیلی خیلی عالی بود و راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

من کار لمینیت و ایمپلنت کردم کارشون تشخیصشون عالیه بی نظبرع

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

کامپوزیت و ترمیم انجام دادم بهتر از این پزشک در تهران واقعا وجود ندارد

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

عصب کشی انجام دادن و با حوصله و دقیق انجام دادن و خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

کشیدن دندان عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

عصبانی کشی

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار حرفهای و با حوصله کار میکنن. همکارانشان هم عالی هستن و با صبر و حوصله پاسخگو هستن. نوبتدهی عالی. زمان انتظار خیلی طولانی بشه ۱۵ دقیقه که نمیشه. برای ترمیم و عصبکشی پیششون اومدم که راضی هستم.

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

بسیار حرفهای هستن تو کارشون. با دقت و ظرافت کار میکنن. با صبر و حوصله زیاد کار میکنن. نوبتدهی دقیق. نهایت منتظر موندن یه ربعه. قشنگ توضیح میدن مشکل دندون رو. هزینه الکی نمیتراشن. دستیار و منشی ایشون هم بسیار خانوم و باوقار و کاربلد هستن. یه تیم حرفهای عالی. مطب پر از آرامشههه

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

کامپوزیت کردم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

آقای دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان و توضیح میدن و با مریض همکاری می کنن و ویزیت دریافت نمی کنن

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

نیاز به عصب کشی و بلیچینگ داشت دندونم و بسیار راضی بودم واقعا هم تشخیصششون و هم تمام مراحل انجام کارم عالی یود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

سلام.من پیش آقای دکتر هم دندون کشیدم و هم عصب کشی کردم.کارشون فوق العادس و بعد از مداوا هیچ دردی هم نداشتم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

با سلام. بسیار کادر خوش اخلاق و پاسخگو بودند و آقای دکتر دندانی روکه نزدیک به ریشه بود رو بدون عصب کشی ترمیم کردند. ممنونم از لطفشون

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

عالی عالی عالی دکتر فوق العاده با تجربه و باحوصله

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

لمینت انجام دادم و خیلی شیک و عالی شده و با خیال راحت لبخند میزنم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

عالی باحوصله لمینیت کردم

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

کامپوزیت انجام دادم و خیلی رااضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

ایمپلنت انجام دادم و خیلی عالی انجام شد و راضیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

بسیار دکترحاذق و عالی و صبوری هستند ، در یک کلام بی نظیر

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

لمینیت انجام دادم عالی بود کاملا طبیعی با قیمت مناسب دوستم عصب کشی کرد کاملا بدون درد واقعا دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

واقعا دکتر بی نظیری هستن کادر درمان عالی هستش

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عالی و باحوصله با اخلاق و کاردان

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

سلام از کارشون بسیار راضی هستم کارشون بی نظیره

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عصب کشی و بلیچینگ کردم عال بود بی نظیر بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

عصب کشی و پست و روکش دندان انجام دادن. کارشون واقعا عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

جرمگیری و بلیچینگ انجام دادم خیلی عالی بود.جلسات قبل هم عصب کشی داشتم

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عصب کشی کردم و کارشون عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

دکتر باحوصله و بادقت و کاردان لمینیت و درمان ریشه کردم بدون درد و کاملا طبیعی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

برای کار زیبایی رفتم عالی بود کارشون ظریف و کاملا طبیعی

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

بلیچینگ انجام دادم و از تغییرات بسیار راضی هستم.سپاس از شما

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

مگه از این دکتر بهتر هست؟!من کامپوزیت فک بالا و بلیچینگ فک پایین انجام دادم که قبل کامپوزیت چند تا ترمیم و عصب کشی داشتم واقعا خیلی خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

بلیڃینگ انجام دادم،خیلی عالیه واقعا از تغییرات راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

پزشک ماهری هستن و بسیار صبور

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

صبر و حوصله حاذق بودن دکتر دررشته کار دندانپزشکی

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

کامپوزیت و عصب کشی انجام دادم به جرات میتونم بگم بهترین دکتر در ایران هستند با حوصله و دقیق و تیم خیلی قوی دارن ممنونم از منشی و دستیار فوق العاده داسوزشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

ایمپلنت انجام دادم بسیار با حوصله و کاربلد و با اخلاق هستن ایشون...حتما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق . لمینیت انجام دادم و خیلی راضی ام.

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

کار لمینت انجام دادم خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

عصب کشی انجام دادم و راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

ایمپلنت

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

از طریق همکاران معرفی شدن و خیلی دکتر دلسوز و کاربلدی هستن.با دقت و حوصله عصب کشی بنده رو انجام دادن و ده واحد کامپوزیت هم پیش ایشان انجام دادم و خیلی با کیفیت کار شده

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

خودشون و دستیارشون خیلی خوش اخلاق هستن و کارشون خیلی حرفه ای و عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

سالهاس که برا همه دندونام میرم پیش دکتر شیربیگی، خیلی خوب قبل درمان راهنمایی میکنن و پروسه رو توضیح میدن، خیلی خوش اخلاق، کارشون عالیه و با دقت و وسواس کارشون رو انجام میدن.

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

عصب کشی دو دندان انجام دادم و رضایت دارم عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

با سلام من بعد از چندین تجربه بد خداروشکر میکنم که با ایشون اشنا شدم طوری بود که میترسیدم زیر دست دندونپزشکی بشینم اونقدر که درد کشیده بودم و اذیت شده بودم کاری که برای من انجام دادن ترمیم همزمان لثه و دندون بود با این حال به هیچ وجه هیچ درد و فشاری حس نکردم دستشون بسیار سبمکه و در طول کار همه موارد رو باهام چک میکردن و مرتب حالمو میپرسیدند در کل اخلاق و کار فوق حرفه ای دارند

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

با عرض ادب خوشحال و خوش شانس بودم که با ایشون افتخار آشنایی از طریق این سایت رو داشتم. امیدوارم توو همه موارد عین شغلشون موفق و سربلند باشن.

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

کامپوزیت کرد

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

سلام دکتر بسیاررر با اخلاق متبحررر و خوشرو هستن ارامش خاصی دارن بدون هیچ دردی دندان منو عصب کشی کردن با اینکه فوبیا داشتم واقعا دکتر صبور و مهربانی هستن تشکر ویژه هم از منشی مطب دارم بابت پذیرایی و اخلاق خوبشون پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عصب کشی انجام دادم بدون درد و با بی حسی دیجیتال بود.خیلی آسون بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

بسیار دکتر خوب و با اطلاعات و کار درست ممنون از دکتر و کادر حرفه ای شان

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

عصب کشی کردم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

خیلی خوش برخورد و با حوصله هستن پیششون ایمپلنت انجام دادم راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بلیچینگ انجام دادم و بعد از ۶ ماه خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

پیش ایشون سه تا دندون ترمیم کردم عالی بود ، دکتر مهربان و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

لمینیت انجام دادم و از تغییرات بسیار خشنودم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

سلام عزیزم خسته نباشید میخواستم بپرسم بخوام دندون هامو روکش سرامیکی کنم چقدر هزینه میشه هر دوفک با هم.چون دندانهام مخصوصا فک بالا کاملا از بین رفته لطفا راهنمایی کنید واینکه روکش سرامیکی چقدر زمان میبره ؟

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

لمینتانجام دادم و خیلی خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

دکتر بسیار باحوصله و کاردانی هستن من لمینیت کردم و دوستم کامپوزیت خیلی راضی هستیم اصلا درد نداشتیم و از نظر قیمت از همه جا با انصافتر بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

کامپوزیت انجام دادم عالی بود و راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

از دکتر راضی هستم ، هم رفتارشان و هم تخصص شان ترمیمی و ایمپلنت داشتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

بسیار خوش اخلاق هستند و با حوصله به سوالات پاسخ میدن و کادر هم همکاری مناسبی با مراجعین دارمد

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

درمان زیبایی انجام دادم و بسیار عالی و با ظرافت

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

کامپوزیت کردم و راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

آقای دکتر بی نظیر هستن من پیششون کامپوزیت و درمان ریشه کردم و خیلی راضی هستم با بیمار کنار میان و قیمتشونم مناسبه

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

برای ترمیم و روکش مراجعه کردم هم درمان و هم رفتار دکتر و کارکنان خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

دکتر خیلی خوبی هستن و تو کارشون تبحر خاصی دارند عالی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

برای روکش دندان مراجعه کردم کارورفتار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

با سلام : پزشک با اخلاق عالی و حرفه ایی در زمینه دندانپزشکی . متشکرم از زحمات ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

فوق العاده عالی و بسیار ماهر و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

عصب گشی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

منجهت ترمیم دندان و اندو به ایشون مراجعه کردم که بسیار با دقت و دلسوزانه کار انجام دادن بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

ترمیم و عصب کشی کردم فوقالعاده بوددرد نداشتم

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

بسیار محترم بودند و خوب رسیدگی مردند

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

دکتر بسیار خوش اخلاق وحاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

من برای عصب کشی،ترمیم و ارتودنسی پیش جناب دکتر مراجعه داشتم.بینهایت راضی بودم از از نحوه برخورد ایشون،خدمات و همراهیشون در این پروسه

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

من برای عصب کشی و بعدش کامپوزیت پیش دکتر رفتم از هردو مورد بسیار راضی بودم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

کامپوزیت فک بالا و بلیچینگ فک پایین انجام دادم و راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

پرکردن و جرم گیری کارشون عالیه و خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

آقای دکتر بسیار حرفه ای ، با اخلاق و فوق العاده صبور هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

عصب کشی کردم و روکش گذاشتم

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

دندونای منظمی داشتم امارنگشون زرد بود بلیچینگ انجام دادم و خیلی راضیم.بلیچینگ هوم رو هم انجام دادم و خیلی عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

کامپوزیت انجام دادم و خیلی عالی و همه تعریف کردن

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

دکتر بسیار حرفه ای هستند و همچنین بسیار خوش برخورد و پرسنل مطب هم بسیار خوش اخلاق هستند واقعا ممنونم و دکتر رو پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

۶ ماه پیش پیششون ایمپلنت انجام دادم ایشون پودر استخوان هم برام زدن بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

سلام. ترمیم پیش ایشون داشتم راضیم.بسیار با حوصله و با اخلاق در عین حال جوان

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

عالی کارشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

ترمیم انجام دادم و خیلی عالی انجام دادند .بسیار ماهر هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

من اندو مجدد انجام دادم محیط تمیز و قیمت مناسبی داره. خیلی ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

واقعا خیلی ممنونم از جناب دکتر شیربیگی خیلی دکتر خوش برخوردی هستن و کارشون عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۲۰
اطلاعات تکمیلی
زکریا شیربیگی، فارغ التحصیل دندان پزشکی از ـ علوم پزشکی تبریز در سال ۱۳۹۷، از ابتدای فعالیت حرفه ای خود رویکردی علمی، دقیق و مبتنی بر درمان های ماندگار را در پیش گرفته است. ایشان در سال ۱۴۰۰ موفق به گذراندن دوره ـ بایومیمتیک دنتیستری شده و پس از آن به عنوان عضو رسمی انجمن بین المللی بایومیمتیک آمریکا (AOBD) پذیرفته شد. شیربیگی در حال حاضر تمام درمان های خود را با اصول دندان پزشکی بایومیمتیک انجام می دهد؛ رویکردی نوین و محافظه کارانه که به حفظ حداکثری ساختار طبیعی دندان و افزایش طول عمر درمان ها کمک می کند. درمان های انجام شده توسط ایشان شامل ترمیم های بایومیمتیک، زیبایی، طراحی لبخند، درمان ریشه، پروتزهای بدون فلز و درمان های دقیق پیشگیری از پوسیدگی می باشد.
آدرس و تلفن مطب دکتر زکریا شیربیگی
تهرانسعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر زکریا شیربیگی
    چگونه از دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران نوبت بگیرم؟

    برای دریافت نوبت از دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.

    آدرس مطب دکتر زکریا شیربیگی در تهران کجاست؟

    آدرس مطب دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران: سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲

    هزینهٔ ویزیت دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران چقدر است؟

    هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال می‌باشد. این مبلغ بر اساس تعرفه‌های وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.

    شماره تلفن‌های مطب دکتر زکریا شیربیگی چیست؟

    تلفن‌های مطب دکتر زکریا شیربیگی:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲

    مطب

    سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲