دکتر زهرا صابری کریمیان جراح و متخصص گوش و حلق و بینی با شماره نظام پزشکی 104626 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در مشهد، احمدآباد، عارف ۲، ساختمان پزشکان سما، طبقه دوم قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر زهرا صابری کریمیان از متخصصان برجسته در زمینه جراحی و درمان بیماریهای گوش، حلق و بینی در شهر مشهد است. ایشان با داشتن مدرک تخصصی گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن و عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، جایگاه ویژهای در جامعه پزشکی دارند. دکتر زهرا صابری کریمیان به عنوان جراح زیبایی بینی نیز شهرت دارد و رتبه برتر بورد تخصصی را کسب کرده است، که نشاندهنده تبحر و دانش بالای ایشان در حوزه تخصصی خود میباشد.
مطب دکتر زهرا صابری کریمیان در شهر مشهد، محله احمدآباد، خیابان عارف ۲، ساختمان پزشکان سما، طبقه دوم قرار دارد. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان بیماران را به خدمات تخصصی گوش و حلق و بینی فراهم میکند. ایشان با شماره نظام پزشکی 104626، به صورت رسمی در حال ارائه خدمات تخصصی به بیماران مشهد و مناطق اطراف هستند.
در زمینه تخصصی، دکتر زهرا صابری کریمیان علاوه بر جراحیهای درمانی، در زمینه جراحی زیبایی بینی نیز فعالیت دارد و بیماران بسیاری از دقت در تشخیص و مهارت جراحی ایشان رضایت دارند. برخورد صمیمانه و حرفهای از دیگر ویژگیهایی است که در میان نظرات بیماران به چشم میخورد. بسیاری از مراجعان با تأکید بر نتیجه درمان و توضیحات کامل، ایشان را به دیگران توصیه کردهاند.
از مزیتهای مطب دکتر زهرا صابری کریمیان، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر است و بیماران میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، زمان ویزیت خود را به راحتی هماهنگ کنند.
در جمعبندی، دکتر زهرا صابری کریمیان به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی در مشهد با دانش تخصصی، تجربه بالینی و تعهد حرفهای، انتخاب بسیاری از بیماران برای درمان مشکلات مرتبط با بینی، گوش و گلو است.
دکتر زهرا صابری کریمیان متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن هستند و در زمینه جراحی زیبایی بینی نیز فعالیت میکنند.
مطب ایشان در مشهد، احمدآباد، عارف ۲، ساختمان پزشکان سما، طبقه دوم قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت رزرو کنند.
بیماران از دقت در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد محترمانه ایشان رضایت بالایی دارند.
خدماتی مانند جراحی زیبایی بینی، درمان بیماریهای گوش و حلق و بینی، عمل سینوس و برداشتن لوزهها در این مطب انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد، احمدآباد، عارف ۲، ساختمان پزشکان سما، طبقه دو
با حوصله به صحبت های بیمار گوش میدن و واقعا دکتر دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سلام فوقالعاده عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶هم اخلاق و هم در تشخیص عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار باحوصله و دلسوزانه در ضمن مسول پذیرش مودبی داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دخترم با بینیش نفس میکشه بینیش همیشه بنده
۱۴۰۳/۰۵/۰۳ویزی اول که خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳شنیدن صداها به صورت اکو و دوتایی. و هم چنین درد گوش
۱۴۰۳/۱۱/۱۳سرگیجه دارم و بخاطر گوش میانی هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۵دکتر خوبی بودن برا گوشام رفتم در حال استفاده دارو هستم هنوز یکم بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار خوش برخورد،و کار بلد،و وقت میزارن،برای مشاوره و معاینه قبل از عمل رفتم پیششون
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بینیم ضربه خورد و ایشون سی تی نوشتن از همون اول هم تشخیص درست دادن اما بازم سی تی فرستادنم ،خیلی دکتر با صبر و حوصله هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۵برخورد عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار دکتر فهمیده ای هستش
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در حال درمان … اما در مورد اخلاق و شخصیت ایشون هرچی بگم کم گفتم، بسیار مهربون و خیلی با حوصله وقت میذارن و گوش میدن و توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام نظر من نسبت به خانم دکتر در صورتی که جلسه اول بوده با سرکار خانم کریمیان آشنا شدم خیلی دکتر مهربان و خوش برخورد و با صبر و حوصله جوابگوی مریض هستن و از نظر پزشکی عالی چون که بیماری مریض را درست و با حوصله بررسی میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار محترم و حادق
۱۴۰۴/۰۵/۲۱وزوزسرداشتند ,. , .. ،
۱۴۰۴/۰۹/۰۲برای سینوزیت رفتم،
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عفونت گوش فعلا معالجه شدم و تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار دکتر پرصیر و قابل احترامی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر خوب وخوش اخلاق تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵خرج الکی رو دست ما گذاشت. ما رو فرستاد نوار گوش گرفتیم در صورتی که لازم نبود.حایی هم که گفت نوار گوش بگیرید بیمه قبول نکردن آزاد حساب کردن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فعلا برای عمل لوزه میخوام اقدام کنم
۱۴۰۳/۰۳/۲۵بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶جرم گوش
۱۴۰۴/۰۱/۰۳دکتر خوبی هستند تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵محیط عالی منشی عالی خانم دکتر عالی تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰واقعلا خانم دکتر خوبی هستن عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن خیلی هم مهربونن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸حساسیت ، عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵پارگی گوش
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام من سرگیجه وبی وزنی داشتم که مراجعه کردم هنوز دارو مصرف میکنم و تحت درمانم از نظر حوصله و وقت گذاشتن برا بیمار خیلی خوب هستن و خوش برخورد اما اون مرکزی که من را ارجاع دادن جهت انجام تستهای مربوط به گوش خیلی هزینه زیاد دریافت کردن ازمن مرکزشنوایی سینا ولی در کل خانم دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷ازاینکه انترنتی شماره گرفتم ومعطلی هم کم بود راضی هستم .دکتر خوش برخوردی بودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰تشخیص درستی داشتند دکتر عمومی گفت زونا گرفتم اما خانم دکتر تشخیص اگزما دادند و با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار هالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر خوبی هستن فقط وقتی نوبت میگیریم آنجا معطل میشویم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵زوزه گوش
۱۴۰۴/۰۶/۲۵من برای شستشوی گوش رفتم دکتر بااخلاق و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار مهربان و توضیحات عاااالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴سلام.خانم دکتر عالی بودن.محیط شون هم خیلی زیبا بود.از منشیشون هم تشکر میکنم خیلی صبور بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکترباحوصله وسروقت تایم هاشون انجام شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵اصلا درست پاسخ ندادند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶منییر.بسیار سریع و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵به دقت گوش به حرفام دادند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸فعلا در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵من پسرم مشکل وزوز گوش داشت دارو دادن الان بهتره البته هنوز یک هفته ی دارو مصرف میکنه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰هنوز کامل نشده در روند درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خوشبختانه با دو بار ویزیت و تشخیص عفونت شدید گوش درمان شد برخورد مناسب واخلاق خوب ایشان مایه ارامش است
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خوش برخورد و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۲۲واقعاراضی بودم ازشون حرفه ای وقت شناس و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۹درود برخانم دکتر زهرا صابری که پزشکی خوش برخورد ومهربان هستند ودر تشخیص وضعیت گوش بیما رتوانایی بسیاری رادارند واز تلاشهای این درمورد مادرم خوشنودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سلام خانم دکتر زهرا صابری کریمیان دکتر خیلی خوبی هستند من مشکل عفونت وخونریزی حلق پشت گلو داشتم ایشون بایک بار معاینه متوجه شدند ومن رو درمان کردند خدا خیرشون بده ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵درد گوش بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۵برای ضعف شنوایی دخترم مراجعه کردیم دارو دادن رو به بهبودیه.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰گرفتگی و عفونت گوش داشتم و در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳التهاب گلو .دستور سونو گرافی دادند و دارو تجویز کردند .
۱۴۰۳/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲رفتار خانم دکتر بسیا عالی و همچنین منشی مطب بسیار با حوصله و صبور هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵گوش درد داشتم. تشخیص عالی، دارو دادند، خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خیلی خوش برخورد و صبور هستند و در کار خودشون بسیار ماهر هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱سرگیجه داشتم که با تشخیص خانم دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خوش برخورد بودن و نتیجه برای من عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸ویزیتشون زیاد بود . ما یکبار برای ویزیت اولیه رفتیم ۳۵۰ گرفتن گفتن برین برای شستشو بیاین ، سری بعد برای شستشوی گوش رفتیم ۳۵۰ گرفتن به محض اینکه از شستشو اومدیم بیرون فقط یک سوال داشتیم چون خود دکتر توضیح نداد موقع شستشو برگشتیم داخل سوال بپرسیم مجدد ۳۵۰ برای ویزیت تحویل گرفتن..این کار اصلا بنظر من قشنگ نبود.. دکتر معمولی ای بودن نه عالی نه بد ..بیمه هم ندارن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سلام وقت بخیر ممنونم از زحماتتون بسیار دکتری عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰من برای شستشوی گوش مراجعه کردم خدمتشون. بسیار با اخلاق،حاذق و خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۸کارشون عالیست باحوصله ویزیت کرده و توضیح می دهد کاری که خیلی از دکترها نمی کنند ایشان دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند وبرای بیمار ارزش قائل می شود
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکتر خوبی هستند، خوش برخورد و با حوصله، خیلی سریع هم مشکل رو تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹گوش درد و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هنوزنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بزرگ شدن زیاد لوزه پسرم ، دارو تجویز کردن تا اگر بهتر شد عمل جراحی نکنیم ولی فعلا که هنوز تحت درمانه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵شنوایی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سلام عفونت گوش گوش داشتم ویزیت اول تاثیر گذار بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالییییییی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳فوق العاده دکتر ماهری هستند و همچنین بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵ورم لوزہ و گرفتگی صدا
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار با اخلاق هستن و با دقت زیاد مشکل را بررسی میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲برای شستشوی گوش پیش ایشون رفتم و خیلی راضی نیستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲عفونت گوش
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خانم دکتر بسیار با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۲سلام من از بجنورد رفتم خدمتشون بسیار مهربان و باشخصیت بودند دخترم تحت درمان هست.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸پزشکی بااخلاق صبور ودارای تخصص وتشخیص عالی خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵جرم گوش
۱۴۰۴/۰۴/۳۱هزار ستاره داره خانم صابری ، بسیار عالی و اطلاعات بسیار بالا
۱۴۰۴/۰۵/۱۹گوش بچه درد میکرد دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۰برای شستشوی گوش مادرم رفتیم ولی نیازی به شستشو نداشتن خانم دکتر خیلی برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عالی و
۱۴۰۳/۰۶/۰۹تازه رفتم پیشش
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مادر شوهرم مشکلی داشتند که با شست و شو گوش برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴هنوز به جوابی نرسیدع ام
۱۴۰۳/۰۵/۱۲خانم دکتر زهراصابری کریمیان پزشک بسیار لایق ،دلسوز به مریض ، آدم مهربان وبا تجربه است انسان خوش برخورد وبا حوصله است
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عمل سینوس انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶هنوز درمان نشدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱جرم گوش داشتم درمان سد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام و عرض احترام ، بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق ، زمان کافی برای گوش دادن گذاشتند . هنوز در فرآیند تشخیص هستند .. باید تست خواب انجام بدم و ببرم خدمتشون . ️
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوبه بدک نیست
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکترش خیلی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹الحمدلله خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸ماینه داشتم فقط
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای معاینه ومشورت با مریض کم وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکلم سرماخوردگی بود و نتیجه درمان عالی بود سپاس از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر خوب وباحوسله عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳گوش مادرم سنگین شده بود ایشون شستشو دادن و بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر فوق العاده خوب ، مهربان و با تجربه من برای پسرم رفتم و کاملا نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸تشخیص کامل درست نبود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عمل انحراف بینی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵با تشکر از دقت در کار و حسن رفتار
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار خانم دکتر صبور و با دقت فراوان معاینه رو انجام دادن و توضیحات بسیار خوب و طولانی دادن و درمانی بسیار موثر زو انجام دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸سلام آلرژی داشتن خوب شدن الحمدلله
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱کاملا با صبر و حوصله و خیلی متین و باوقار همچنین متخصص در کار و حرفهشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۴در مورد سمک
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی علی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر خیلی خوش برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی خوب و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خیلی خوب بودن بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خانم دکتر عزیز بسیار خوش برخورد و صبورانه به حرفهای مریضاشون گوش میدند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱گوش درد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی خوش برخورد،در رابطه با مشکل لوزه دخترم مراجعه داشتم که فعلا تحت درمان دارویی است و بسیار موثربوده است.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر بسیار خوش اخلاق و فهمیده ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خانم دکتر خیلی خوب بودن وبا حوصله تشخیص عالی متشکرم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عفونت لوزه داشتم تو چند ثانیه تشخیص دادن و با قرص عفونت برطرف شد و قراره عمل کنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹